[GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK nog maals een vraag die misschien al 100keer is gesteld.

Kun je met extended (of share hoe het nu heet) nu wel of niet in je flatfree bundel met een P800 je eigen pop3 mail box controleren en maoils versturen?!?!

Zoja, HOE?!?!
want ik krijg constant een melding: dns server niet gevonden.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 17:56:
Is er bij Orange Share nu ook een Orange achtergrond voor de T68i te downloaden?
Je kan die afbeelding in het begin bij de wapsite nemen of bedoel je dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 23:20:
OK nog maals een vraag die misschien al 100keer is gesteld.

Kun je met extended (of share hoe het nu heet) nu wel of niet in je flatfree bundel met een P800 je eigen pop3 mail box controleren en maoils versturen?!?!

Zoja, HOE?!?!
want ik krijg constant een melding: dns server niet gevonden.............
als je een ingebouwd mail programma op je foon gebruikt niet, dan moet je via APN=Internet verbinding maken. Als je het via de wapportal van Orange Share doet wel.(in te stellen op Orange.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand met een Siemens C55 al gelukt om via Orange Share (Dutchtone extendend) Te internet dus met als APN=wap want ik krijg het niet voor elkaar mischien dat iemand mij op weg kan helpen. En is het mischien handig om een soort FAQ te maken hiervoor? (site waar de precieze instellingen staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAC schreef op 30 March 2003 @ 23:21:
[...]

als je een ingebouwd mail programma op je foon gebruikt niet, dan moet je via APN=Internet verbinding maken. Als je het via de wapportal van Orange Share doet wel.(in te stellen op Orange.nl)
Nee ik wil het mail programma van de telefoon zelf gebruiken, tot voor 2 dagen werkte dit perfect.

Het mail programma van orange werkt ook niet goed.
Ik krijg allemaal html onzin in mijn display, het bericht zelf is niet leesbaar op de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 23:50:
Is het iemand met een Siemens C55 al gelukt om via Orange Share (Dutchtone extendend) Te internet dus met als APN=wap want ik krijg het niet voor elkaar mischien dat iemand mij op weg kan helpen. En is het mischien handig om een soort FAQ te maken hiervoor? (site waar de precieze instellingen staan)
goed idee!! :) dan hoeft eindelijk niemand meer dit soort dingen te vragen... ik willum wel maken !? moet iedereen ff de instellingen met instructies voor zijn/haar foon opsturen (SE T300 heb ik dan al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:53

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Maar met de t300 kan je gewoon via de website van orange jezelf zo'n instellingen sms'je laten sturen.. accepteren en voila! klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

CT schreef op 31 March 2003 @ 13:29:
Maar met de t300 kan je gewoon via de website van orange jezelf zo'n instellingen sms'je laten sturen.. accepteren en voila! klaar :P
tis ook meer om er voor te zorgen dat er niet continu mensen hier vragen welke instellingen ze moeten hebben en welke APN en hoe emailen enz enz. een soort samenvatting van in dit topic besproken problemen

(moet GPRS Dutchtone Extended! niet 'ns GPRS Orange Share! worden B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 17:56:
Is er bij Orange Share nu ook een Orange achtergrond voor de T68i te downloaden?
Een blanke achtergrond downloaden is een aanrader!

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonton schreef op 31 March 2003 @ 13:45:
[...]

Een blanke achtergrond downloaden is een aanrader!
ja ik kan toch ook geen achtergrond instellen?
of bedoel je een oranje achtergrond ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Als ik MMS met www.nowmms.com dan komt het niet meer aan sinds vanmiddag??? Hebben jullie dat ook ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik via mijn P800 geen E-mail van Orange zelf lezen?

Ik krijg als ik een E-mail wil lezen een hoop onzin om mijn scherm en dan een erro:
HTTP status 404

Dit is dus VIA orange(orange menu E-mail), dus geen extern e-mail client.
Als ik inlog via de Orange website kan ik de E-mail wel normaal lezen.....
Bij Orange hadden ze geen idee wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
zonder achtergrond staat er bij mij Dutchtone, als ik er een blanke overzet (en dus aanzet) is ie pas echt blank

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 07:26
Weet er iemand een site waar je via Share kunt inloggen op ICQ/MSN :? Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb zijn dode links/login forms en www.mister-i.com waar je extra moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wapag.com:8060/iMSN

Het is gemaakt voor cHTML(lees I-mode) dus ik weet niet of je phone het aankan. Maar ik kan op mijn p800 inloggen en berichten versturen en ontvangen. Alleen als sommige klojo's msnplus hebben dan zitten er van die vage karakters in de msn naam en dan kan de p800 de pagina niet weergeven.

Het werkt ook gewoon in je eigen browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

djeez zijn wel heelveel MSN in cHTML kan niemand er ff 1 in xHTML proppgen ofzo, zodat de T300 mensen ook is MSNNE kunnen met wap ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
jah lekker msnne op 101x80px (waarvan je er 91x80 kan gebruiken ivm die title bovenin) en dat klotetoetsenbordje :/

maar cHTML -> xHTML moet niet zo moeilijk zijn denk ik, k d8 dat t vrij veel op elkaar leek. maar met iMODE heb je wel meer opmaakmogelijkheden dacht ik. (mobieltje doet xHTML BASIC, niet xHTML 1.0).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN via Orange GPRS op mijn SPV....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/msn.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er de ****** niet van :/

Ik heb vanmorgen om 11 uur gebeld naar 1200 en via een medewerker Share laten activeren. Ze vertelde mij toen dat ik zodadelijk een sms zou ontvangen die ik moest openen en accepteren. Daarna moest ik mijn mobiel uitschakelen en opnieuw aanzetten. Na ongeveer 30 min. zou ik gebruik kunnen maken van Share.

Ik heb dus helemaal geen sms ontvangen dus heb ik het daarnet maar via mijn persoonlijke site op Orange.nl gedaan en toen kreeg ik wel een sms ik heb deze geopend en geaccepteerd. Daarna heb ik mijn Nokia 7210 uitgezet en opnieuw aangezet. Na 45 min. kon ik nog steeds niet van Share gebruik maken en nu na 1,5 uur nog steeds niet. Heeft iemand een reden waardoor dit komt :?

Ik heb op mijn persoonlijke Orange site al wel mijn e-mail account en andere dingen kunnen instellen maar mijn Nokia 7210 geeft nog steeds aan dat de GPRSverbinding niet beschikbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej Teunie, dat msn via de SPV dat gaat zeker van die 2mb bundel af? (dus internet profiel) Of hebben ze msn op 1 of andere manier erbinnen gezet omdat het bij de telefoon/orange/microsoft hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:14:
Heej Teunie, dat msn via de SPV dat gaat zeker van die 2mb bundel af? (dus internet profiel) Of hebben ze msn op 1 of andere manier erbinnen gezet omdat het bij de telefoon/orange/microsoft hoort?
Dat zou wel relaxed zijn als ze dat gedaan hebben :)
Kan je voor € 6,- per maand onbeperkt MSNen op je mobiel.
Gewoon de gehele dag online waar je ook bent. Alleen dan moet de batterij het natuurlijk wel volhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:14:
gaat jammer genoeg van de 2mb af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16

Ad Hox

N/A

mister-i.com/wap werkt bij mij niet...ik krijg een 404 error terwijl alle andere site's het wel doen. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 14:51:
Ik snap er de ****** niet van :/
...

Ik heb op mijn persoonlijke Orange site al wel mijn e-mail account en andere dingen kunnen instellen maar mijn Nokia 7210 geeft nog steeds aan dat de GPRSverbinding niet beschikbaar is :(
Wanneer je foon roept dat GPRS niet beschikbaar is, kan dat betekenen dat GPRS gewoon echt niet beschikbaar is. Er zijn een paar plaatsen in nederland waar GPRS niet werkt (ik heb alleen ervaring met wormerveer, daar valt-ie altijd weg bijvoorbeeld), en hoe lang je dat dan ook probeert, connecten zal je niet lukken. Bel anders ff met Orange en vraag hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epoman schreef op 01 April 2003 @ 21:28:
[...]

Wanneer je foon roept dat GPRS niet beschikbaar is, kan dat betekenen dat GPRS gewoon echt niet beschikbaar is. Er zijn een paar plaatsen in nederland waar GPRS niet werkt (ik heb alleen ervaring met wormerveer, daar valt-ie altijd weg bijvoorbeeld), en hoe lang je dat dan ook probeert, connecten zal je niet lukken. Bel anders ff met Orange en vraag hoe dat zit.
Ik heb inderdaad gebeld en ze waren het vergeten te activeren 8)7
Dan vind ik het niet gek® waarom het niet werkte.
Nu kan ik er al een tijdje op en het bevalt me wel alleen de snelheid valt me toch iets tegen terwijl ik vol bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

jja dat had ik ook. Moest ook 2x bellen, waren ze het ook vergeten :P bestwel gaar personeel .. als ze dat allemaal zo snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet meer blij! Ik heb een siemens c55 en sinds vandaag werkt share niet meer. Sinds vrijdag had ik dit en werkte als een tiet maar nu :( Heb net even klantenservice gebeld en die zegt dat het niet kan werken.

Iemand tip om het wel te laten werken? Om nou nieuwe telefoon ervoor te halen is ook zo..... (duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op 01 april 2003 @ 09:58:
jah lekker msnne op 101x80px (waarvan je er 91x80 kan gebruiken ivm die title bovenin) en dat klotetoetsenbordje :/

maar cHTML -> xHTML moet niet zo moeilijk zijn denk ik, k d8 dat t vrij veel op elkaar leek. maar met iMODE heb je wel meer opmaakmogelijkheden dacht ik. (mobieltje doet xHTML BASIC, niet xHTML 1.0).
Helaas heb ik op dit moment geen toestel om te testen. Maar met een beetje geluk is de msn client van wapag, http://msn.wapag.com, nu ook geschikt voor mensen met een toestel die enkel xHTML basic ondersteunt.

Als het toch ergens mis gaat, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eigenlijk met een heel ander probleem met msn.wapag.com en dat is msn in combinatie msn msnplus. Deze combo zorgt voor vage tekens in de username. Mijn phone (p800) herkent dit als een fout in de pagina en weigert de pagina weer te geven.

Steeds meer mensen gaan msn plus gebruiken en daarom is msn via wapag (icm de p800) onbruikbaar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 23:28
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 21:22:
[...]

Helaas heb ik op dit moment geen toestel om te testen. Maar met een beetje geluk is de msn client van wapag, http://msn.wapag.com, nu ook geschikt voor mensen met een toestel die enkel xHTML basic ondersteunt.

Hmmmm, de 7210 pakt 'm niet.... Leek me wel leuk om te kunnen MSN'en in de bus namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jermaine schreef op 02 april 2003 @ 21:48:
[...]

Hmmmm, de 7210 pakt 'm niet.... Leek me wel leuk om te kunnen MSN'en in de bus namelijk :P
de 7210 ondersteunt helaas ook geen xHTML maar alleen WML. Misschien komt dat ook ooit nog eens als er meer geïnteresseerden zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 22:15 . Reden: korte toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:22:
[...]

ik kan inloggen, dan heb ik iets met 'click to proceed', als ik da doe dan krijg ik 'De pagina is te groot om terug te sturen'...

SE T300

ben jij de devver daarvan ofzo dat je om feedback vraagt?

edit: welkom op GoT btw :)

[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 02-04-2003 22:50 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
ik heb ooit ergens een browser gezien waarmee je i-mode paginas kon bekijken net als dat wappen das eigenlijk i mode. ik ben alleen de naam kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeetah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 12:47
Punksmurf schreef op 02 april 2003 @ 22:30:
[...]

ik kan inloggen, dan heb ik iets met 'click to proceed', als ik da doe dan krijg ik 'De pagina is te groot om terug te sturen'...

SE T300

ben jij de devver daarvan ofzo dat je om feedback vraagt?

edit: welkom op GoT btw :)
Die foutmelding heb ik ook best wel vaak op mijn T300, bv. ook bij de "erotische verhalen afdeling" van Share ;) Ik vraag me af of dit ook te omzeilen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeetah schreef op 03 April 2003 @ 22:37:
[...]

Die foutmelding heb ik ook best wel vaak op mijn T300, bv. ook bij de "erotische verhalen afdeling" van Share ;) Ik vraag me af of dit ook te omzeilen is?
Niet al die verhalen werken :) Sommige werken dus wel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 22:13:
[...]

de 7210 ondersteunt helaas ook geen xHTML maar alleen WML. Misschien komt dat ook ooit nog eens als er meer geïnteresseerden zijn
Is zoiets _technisch_ mogelijk ?
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 21:33:
Ik zit eigenlijk met een heel ander probleem met msn.wapag.com en dat is msn in combinatie msn msnplus. Deze combo zorgt voor vage tekens in de username. Mijn phone (p800) herkent dit als een fout in de pagina en weigert de pagina weer te geven.

Steeds meer mensen gaan msn plus gebruiken en daarom is msn via wapag (icm de p800) onbruikbaar geworden.
Das heel makkelijk bij mij hoor! mensen met (17,12)(21,13) blabla nicknames gaan rechtstreeks op blokkeer + worden verwijderd!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeetah
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 22:39:
[...]

Niet al die verhalen werken :) Sommige werken dus wel :7
Het gaat me eigenlijk niet eens zozeer om die verhalen ;)
De T300 ondersteunt dus een beetje html, maar heeft wel een datalimiet per pagina? Das een leuke combinatie dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeetah schreef op 03 April 2003 @ 22:46:
[...]

De T300 ondersteunt dus een beetje html, maar heeft wel een datalimiet per pagina? Das een leuke combinatie dan :(
Ik kan dus met mijn 6610 wel nieuws.nl pagina's openen maar sommige 'verhalen' niet, ik heb eerder het idee dat de fout op die site zelf ligt (misschien een verkeerde broncode?) dan dat het aan mijn telefoon ligt die niet supergrote sites kan openen. Nieuws.nl heeft anders vaak ook artikelen waar je wel 5 minuten over leest om het compleet door te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Tjeetah schreef op 03 April 2003 @ 22:46:
[...]

k geloof dat de filesize limiet met wap 30 kb is ofzo kan door een oude gateway nog 2,7 ofzo zijn
maar ik snap niet erg waarom ie die pagina nou terug wil sturen :+

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 04-10 08:43
Ok ik heb dus ook Orange nu, nu wil ik Share aanvragen, maar ik moet ook nog mijn nummer laten overzetten. Aangezien je je huidige nummer moet opgeven op de website van Orange, vraag ik me af of ik me nu al aan kan melden met mijn huidige (tijdelijke) nummer. Gaat dat later goed als mijn nummer is overgezet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
ik moet ook nog nummer portering aanvragen, maar heb me aangemeld mijn tijdelijke orange nummer.. en alles werkt.
ben alleen wel bang dat ik alles kwijt ben als ik overgezet wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
MRwimlex, heb je ooit opera nog aan de praat gekregen via het wap profiel...
ik heb net het hele topic doorgespit.. en ben erachter gekomen dat het dus normaal is dat opera niet, maar de standaard browser wel werkt.. toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
DarkChylde schreef op 05 April 2003 @ 17:37:
ik moet ook nog nummer portering aanvragen, maar heb me aangemeld mijn tijdelijke orange nummer.. en alles werkt.
ben alleen wel bang dat ik alles kwijt ben als ik overgezet wordt
Dat bedoel ik, maar kan je alles dan nog wel overzetten, omdat je je al eens hebt aangemeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ehm.. dus ik weet het ook niet :+
maar nu werkt het wel. de problemen komen straks wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
hehe lol :P
Nah ik denk dat ik dan maar even wacht nog dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Solosmots schreef op 05 april 2003 @ 19:39:
[...]

Dat bedoel ik, maar kan je alles dan nog wel overzetten, omdat je je al eens hebt aangemeld :?
Die procedure loopt op dit moment bij mij, en 9 april krijg ik mijn oude KPN nummer overgezet naar mijn Dutchtone Orange abbootje.

Alles werkt op dit moment via mijn tijdelijk Orange nummer, dus Share, WAP, en E-mail via POP en SMTP op de standaard mailapplicatie van mijn 7650. Gewoon internet weet ik niet aangezien ik nog niet de tijd en de moeite heb genomen een HTML-browsertje te installeren. ;)

Maar ik zal wel even laten horen hoe het gegaan is. :)

Weet iemand trouwens of ik op mijn telefoon de operator op mijn SIM-kaart kan veranderen? Nu staat er dus bovenin het standby schermpje "Dutchtone", en ik wil dit graag vervangen door "Orange". Als er hiervoor tenminste een andere manier bestaat dan het aanvragen van een nieuwe SIM-kaart, bedoel ik... ;)

Ow, enne: [rml][ IT] Topictitel?[/rml] :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tsuru op 05-04-2003 21:15 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Solosmots schreef op 05 april 2003 @ 16:03:
Ok ik heb dus ook Orange nu, nu wil ik Share aanvragen, maar ik moet ook nog mijn nummer laten overzetten. Aangezien je je huidige nummer moet opgeven op de website van Orange, vraag ik me af of ik me nu al aan kan melden met mijn huidige (tijdelijke) nummer. Gaat dat later goed als mijn nummer is overgezet :?
Ja dat gaat goed, je kunt direct na de nummerportering inloggen met je oude telefoonnummer.
Ik had me ingeschreven met een tijdelijk 0648-nummer en na de portering kon ik gewoon inloggen met mijn 0611-nummer met hetzelfde password. Mijn instellingen waren ook gewoon bewaard gebleven.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ok dan, ga ik het even aanvragen :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 21:37
Beetje offtopic:

'k Heb een SE T300. Daar staat vrolijk Dutchtone in het scherm, terwijl het inmiddels Orange is geworden.. Is dit op een of andere manier te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Fixed, "Orange Share" aan de topictitel toegevoegd :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

IceCool schreef op 05 april 2003 @ 21:21:
Beetje offtopic:

'k Heb een SE T300. Daar staat vrolijk Dutchtone in het scherm, terwijl het inmiddels Orange is geworden.. Is dit op een of andere manier te veranderen?
Dat vroeg ik net dus ook al.

* Tsuru
intoxicated schreef op 05 april 2003 @ 21:22:
[...]
Fixed, "Orange Share" aan de topictitel toegevoegd :)
Dank! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tsuru op 05-04-2003 21:25 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
OK heb dus net Share geactiveerd, en het werkt *D
Alleen vraag ik me af of die nu wel verbindt via GPRS, ik neem aan van wel, maar moet dan de blauwe LED niet iets gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ik heb dus net een beetje zitten kloten met een filemanager om mijn operator logo te kunnen veranderen... ik heb nu een 97x25 pixel BMP met een mooi Orange logootje in de directory C:\system\apps\Phone\Oplogo gezet, met de naam 204_20_0.bmp, wat het dus ook zou moeten zijn volgens SeleQ.

Maar hij werkt niet. :(

Is er misschien iemand die hier wat meer ervaring mee heeft en zou kunnen zeggen waar het aan ligt? Ik heb ergens gelezen dat mijn SIM-kaart te "nieuw" zou zijn hiervoor, en dat dit trucje dus niet meer mogelijk is. Wat meer duidelijheid zou wel fijn zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz heb nu bij de dataprofielen voor WAP en Internet GPRS only aangegeven, en nu zie ik een roodachtig paar oogjes rechts in mijn scherm :) Ik denk dat dat het symbool is voor GPRS, dus die poging van gisteravond is over GSM data gegaan vrees ik... +) Toen had ik dat symbooltje niet nl. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Tsuru schreef op 05 april 2003 @ 23:13:
Ik heb dus net een beetje zitten kloten met een filemanager om mijn operator logo te kunnen veranderen... ik heb nu een 97x25 pixel BMP met een mooi Orange logootje in de directory C:\system\apps\Phone\Oplogo gezet, met de naam 204_20_0.bmp, wat het dus ook zou moeten zijn volgens SeleQ.

Is er misschien iemand die hier wat meer ervaring mee heeft en zou kunnen zeggen waar het aan ligt? Ik heb ergens gelezen dat mijn SIM-kaart te "nieuw" zou zijn hiervoor, en dat dit trucje dus niet meer mogelijk is. Wat meer duidelijheid zou wel fijn zijn. :)
gooi hem is online, dan zal ik het is proberen

of mms hem naar michiel@nowmms.com

[ Voor 4% gewijzigd door Mich op 06-04-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

DE_Michiel schreef op 06 April 2003 @ 10:49:
[...]

gooi hem is online, dan zal ik het is proberen

of mms hem naar michiel@nowmms.com
Ik heb deze geprobeerd werkend te krijgen, door hem te renamen naar 204_20_0.bmp:

Afbeeldingslocatie: http://www.saunalahti.fi/~ssevon/operatorlogo/454_04_0.bmp

Maar probeer deze eens, die zou gewoon moeten werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.saunalahti.fi/~ssevon/operatorlogo/204_20_0.bmp

Maar deze werkt ook niet, en de logo's die je bij Orange kunt bestellen, zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.realtime.dk/orangenl/mmp/mmp_getitemimage?locale=nl_NL_DUTCHTONE&format=gif&keyword=84088

Die werken ook geen van allen. :(

Ik ben voorlopig door mijn ideeën heen, dus ik ga zometeen die sjaken van de helpdesk maar eens bellen. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Tsuru op 06-04-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Solosmots schreef op 05 April 2003 @ 22:01:
OK heb dus net Share geactiveerd, en het werkt *D
Alleen vraag ik me af of die nu wel verbindt via GPRS, ik neem aan van wel, maar moet dan de blauwe LED niet iets gaan doen?
uhm, blauwe led is alleen bluetooth..
en gprs is bij een wereld bolletje (Se P800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag orange share nemen, maar mijn toestal (siemens s55) wordt nog niet ondersteund door orange.. is het dan helemaal niet mogelijk om te gprs'en of moet je dan gewoon zelf uitzoeken hoe je de boel instelt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 15:52:
ik wil graag orange share nemen, maar mijn toestal (siemens s55) wordt nog niet ondersteund door orange.. is het dan helemaal niet mogelijk om te gprs'en of moet je dan gewoon zelf uitzoeken hoe je de boel instelt? :?
Jup... Orange kan je dan geen SMS-je sturen met de instellingen, en bovendien moet je even jokkebrokken als je het wil laten activeren (zeggen dat je een toestel hebt dat wel ondersteund wordt dus) en de instellingen voor je toestel afleiden uit de instellingen voor een ander toestel. :)

Ik geloof dat hetzelfde ook geldt voor die patsers die al een P800 hebben. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Tsuru op 06-04-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsuru schreef op 06 April 2003 @ 16:31:
[...]
Jup... Orange kan je dan geen SMS-je sturen met de instellingen, en bovendien moet je even jokkebrokken als je het wil laten activeren (zeggen dat je een toestel hebt dat wel ondersteund wordt dus) en de instellingen voor je toestel afleiden uit de instellingen voor een ander toestel. :)

Ik geloof dat hetzelfde ook geldt voor die patsers die al een P800 hebben. :+
Ok bedankt, dan moet ik ze maars even gaan lastigvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
DarkChylde schreef op 06 april 2003 @ 13:15:
[...]

uhm, blauwe led is alleen bluetooth..
en gprs is bij een wereld bolletje (Se P800)
OK, enig idee wat dat roodachtig 'iets' is boven de wereldbol? Volgens mij is dat GPRS online, en de wereldbol is denk ik WAP... correct me if I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ur wrong :p
is je gprs verbinding. ziet het hetzelde uit voor de wap en interne account. en die gaan beidden over gprs ;)
zo spreek een patser met een p800 (@Tsuru)

wat voor foon heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
SE T68i *D *pats* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Niet online

Joker

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 15:52:
De S55 werkt prima met share. Wappen over GPRS lukt me zonder problemen. GPRS modem heb ik nog niet aan de praat, maar een vriend van me wel.

De instellingen kun je vinden op de site van Siemens (http://www.my-siemens.com...55%252Fdanda_DADO,FF.html). Als de link niet werkt: www.my-siemens.nl, zoek de s55 op, kies downloads en daarna documenten.

[ Voor 14% gewijzigd door Joker op 08-04-2003 13:39 . Reden: Update link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joker schreef op 08 april 2003 @ 13:29:
[...]

De S55 werkt prima met share. Wappen over GPRS lukt me zonder problemen. GPRS modem heb ik nog niet aan de praat, maar een vriend van me wel.

De instellingen kun je vinden op de site van Siemens (http://www.my-siemens.com...55%252Fdanda_DADO,FF.html). Als de link niet werkt: www.my-siemens.nl, zoek de s55 op, kies downloads en daarna documenten.
Orange heeft een tool om via gprs te kunnen internetten, werkt goed... alleen niet via bluetooth om de ene of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Laatst online: 18:03

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 16:11:
[...]

Orange heeft een tool om via gprs te kunnen internetten, werkt goed... alleen niet via bluetooth om de ene of andere reden.
Waar zie je die ergens? Ik ben van plan om een S55 i.c.m. Orange te nemen namelijk.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
er zijn volgens mij nieuwe toestellen "officieel" geschikt bevonden!
totale lijstje is nu:

Nokia 3510i
Nokia 6100
Nokia 6610
Nokia 7210
Nokia 7650
SonyEricsson T68i
SonyEricsson T300
Samsung S300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Ik heb sinds vandaag opeens "geen toegang" meer tot GPRS (staat er in het display van m'n SE T300) :'( ik heb al met de klantenservice gebelt maar die zeggen dat ze niet weten waar het aan ligt... ik woon in Amsterdam Zuid, iemand anders hetzelfde probleem???

edit:
net weer ff klantenservice gebeld, ze hebben al meerdere mensen met hetzelfde probleem in dit gebied, ze gaan contact op nemen met afdeling netwerkbeheer om het op te lossen

[ Voor 31% gewijzigd door AAC op 09-04-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeetah
AAC schreef op 09 April 2003 @ 15:49:
Ik heb sinds vandaag opeens "geen toegang" meer tot GPRS (staat er in het display van m'n SE T300) :'( ik heb al met de klantenservice gebelt maar die zeggen dat ze niet weten waar het aan ligt... ik woon in Amsterdam Zuid, iemand anders hetzelfde probleem???

edit:
net weer ff klantenservice gebeld, ze hebben al meerdere mensen met hetzelfde probleem in dit gebied, ze gaan contact op nemen met afdeling netwerkbeheer om het op te lossen
Heb ik ook gehad in het dorp waar ik woon, is een kwestie van GPRS antennes resetten... blijkbaar lopen die dingen vast oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Stef- schreef op 08 April 2003 @ 20:00:
[...]

Waar zie je die ergens? Ik ben van plan om een S55 i.c.m. Orange te nemen namelijk.
Als je op de orange site inlogt met je telefoonnummer, dan in het menu onder share "wat is share" kiezen, dan onderaan de pagina "meer informatie over Internet access" daar kun je het programma downloaden. Ik heb het inmiddels ook werken over bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Laatst online: 18:03

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 14:31:
[...]

Als je op de orange site inlogt met je telefoonnummer, dan in het menu onder share "wat is share" kiezen, dan onderaan de pagina "meer informatie over Internet access" daar kun je het programma downloaden. Ik heb het inmiddels ook werken over bluetooth.
Aha, dankje. Ik heb gisteren pas een S55 met een D*20 abo besteld dus kan nog niet inloggen. Is internet een beetje duidelijk op de display van de S55?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus ook grps gebruiken om mijn samsung s 300 en.. wap.tweakers.net is natuurlijk het belangerijkst. Dat gaat dan van die 2 mb bundel af begrijp ik? Ik heb namelijk geen intresse in orage services. Wil gewoon internette/wappe zonder beltikke :)

en waar blijft die faq ;)

(sorry als dit al gevraagt is maar na 4 pagina's doorgelezen te hebben werd ik niet veel wijzer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 21:04:
Ik wil dus ook grps gebruiken om mijn samsung s 300 en.. wap.tweakers.net is natuurlijk het belangerijkst. Dat gaat dan van die 2 mb bundel af begrijp ik? Ik heb namelijk geen intresse in orage services. Wil gewoon internette/wappe zonder beltikke :)

(sorry als dit al gevraagt is maar na 4 pagina's doorgelezen te hebben werd ik niet veel wijzer)
dit is inderdaad al heel veel keer gevraag....

WAP pagina's (dus (bijna) alles wat je in je wap browser bekijkt) gaan allemaal via de gratis gprs
Al het andere gaat van de 2MB af.

wordt inderdaad misschien toch wel tijd voor een faq

[ Voor 6% gewijzigd door AAC op 10-04-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeiii orange rocks. :)

bedankt om het ff extra uit te leggen. ff abbo afsluiten bij die top gozers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Tsuru schreef op 05 april 2003 @ 23:13:

hey ik weet niet of je hier nog kijk, maar probeer het is als je je plaatje ipv bmp hernoent naar .mbm

misschien werk het dan. laat het ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

DE_Michiel schreef op 10 April 2003 @ 22:27:
[...]

hey ik weet niet of je hier nog kijk, maar probeer het is als je je plaatje ipv bmp hernoent naar .mbm

misschien werk het dan. laat het ff weten
Dat logo van Orange zelf (Orange.nl) is wel in mbm formaat, en die werkt ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
welke sofware versie heb je ?
ik heb 4.39 en met de nieuweste 4.46 zou het ook moeten werken.

ik heb alleen 1 vraag ik heb hier een mbm, en die wil ik converteren naar bmp, hoe doe ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 21:04:

Sterker nog, als je over je 2 mb heen gaat, gaat die 3 euro per mb ook van je belbundel af (zolang je nog belbundel over hebt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
ik heb een vraagje.

weet iemand de network code van dutchtone toevallig.

die van orange is 23433 of is het hetzelfde gebeleven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
lamaar heb hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 16:43:
[...]

Sterker nog, als je over je 2 mb heen gaat, gaat die 3 euro per mb ook van je belbundel af (zolang je nog belbundel over hebt natuurlijk).
:D oke dan
wel jammer dat ik nog een debitel abbo heb lopen. maar doe orage er gewoon naast denk ik. (alleen vanwege het grps gedeelte 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02 07:26
Ik heb nu Webviewer (http://www.reqwireless.com) geinstalleerd op mijn 6610. Zo kan ik nu via de "share-instellingen" gewone HTML-pagina's en i-mode sites openen.

Op zich werkt het allemaal perfect. Het enige nadeel is dat de Webviewer (volgens mij :)) na het laden van een pagina de GPRS verbinding weer afsluit. Het g-tje (voor GPRS verbinding) in de linkerbovenhoek verdwijnt dan en komt weer terug als ik op een link klik. Het irritante is dus dat het zo veel te lang duurt om een pagina te openen aangezien de GPRS verbinding steeds opnieuw gemaakt moet worden.

Mijn GPRS-verbinding staat al op altijd online en verder gebruik ik gewoon de standaard share instelling van Orange.

Weet er iemand een manier om de verbinding altijd open te houden? (Evt. zelfs een andere browser ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Markuzi schreef op 13 april 2003 @ 23:08:
Ik heb nu Webviewer (http://www.reqwireless.com) geinstalleerd op mijn 6610. Zo kan ik nu via de "share-instellingen" gewone HTML-pagina's en i-mode sites openen.

Op zich werkt het allemaal perfect. Het enige nadeel is dat de Webviewer (volgens mij :)) na het laden van een pagina de GPRS verbinding weer afsluit. Het g-tje (voor GPRS verbinding) in de linkerbovenhoek verdwijnt dan en komt weer terug als ik op een link klik. Het irritante is dus dat het zo veel te lang duurt om een pagina te openen aangezien de GPRS verbinding steeds opnieuw gemaakt moet worden.

Mijn GPRS-verbinding staat al op altijd online en verder gebruik ik gewoon de standaard share instelling van Orange.

Weet er iemand een manier om de verbinding altijd open te houden? (Evt. zelfs een andere browser ofzo)
Hmm..dat wil hier niet lukken... :( applicaties crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi_Woler schreef op 27 March 2003 @ 12:30:
Dat dacht ik dus ook dat het onmogelijk was. Maar ik kom toch het o2 gprs netwerk op :?

Bij deze ook nog ff mijn instellingen. Ik kan geen 100% garantie geven dat het de goede zijn, maar voor mij werkt het. (Motorola t720)

Naam: Dutchone Extend (= net welke naam je eraan geven wil)
Startpagina: http://wap.dutchtone.nl
wap ip 1: 010.250.255.188
wap port 1: 9201
wap ip 2: 000.000.000.000
wap port 2: 9203
time-out: 5 minuten
CSD NO.: (Leeglaten. Dit is als je over gsm gaat, dan moet je hier het nummer invullen)
Gebruikersnaam: 0628000000
Password: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
Snelheid (Bps): 14400
Lijn Type: ISDN
GPRS APN: wap (Vul hier internet in als je gebruik wilt maken van extended acces (2mb)
Gebruikersnaam: 0628000000
wachtwoord: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)

BTW: Waar zie jij je dataverbuik op de dutchtone site?
Ik heb deze instellingen overgenomen en kom idd op de wap pagina's. Alleen heb ik problemen met wallpapers binnen halen (iets met data server ofzo), is dat bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK na accoord van een moderator hier nogmaals mijn vraag:

Ik ben aan het proberen om via Orange share(voorheen Extended) te connecten naar een irc server (quakenet) maar dit lukt niet. Ik gebruik een P800 en heb al een irc tool gedownload maar deze werken niet.

Ook heb ik al geprobeert om het via een bouncer te doen maar zelfs dat lukt me niet, iemand een idee waarom dit niet werkt?
Welke poort laat share dit wel toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 19:53:
OK na accoord van een moderator hier nogmaals mijn vraag:

Ik ben aan het proberen om via Orange share(voorheen Extended) te connecten naar een irc server (quakenet) maar dit lukt niet. Ik gebruik een P800 en heb al een irc tool gedownload maar deze werken niet.

Ook heb ik al geprobeert om het via een bouncer te doen maar zelfs dat lukt me niet, iemand een idee waarom dit niet werkt?
Welke poort laat share dit wel toe?
Kan je nog wel gewoon html pagina's openen, sinds een paar weken/maanden zijn de instellingen verandert die men opstuurt via de site, ze hebben de poort van de proxy server verandert van 9201 naar 9200, en port 9200 laat alleen maar wap door, mogelijk daardoor kan je ook geen verbinding maken met een irc server.
Dus probeer even je poort nummer te veranderen onder Configuratiescherm --> Wap-accounts

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, internetten werkt gewoon, alleen connecten naar een irc server lukt me niet.
Als ik mijn bouncer nu op poort 9200 instel en daarheen connect zou het dan wel moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 21:01:
Ja, internetten werkt gewoon, alleen connecten naar een irc server lukt me niet.
Als ik mijn bouncer nu op poort 9200 instel en daarheen connect zou het dan wel moeten werken?
Probeer even poort 9200 én 9201, werken ze geen van beide, weet je iig dat het daar niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op beide poorten werkt het niet, connect ik naar de zelfde poorten maar dan met internet als gateway werkt het wel...

Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

volgens mij is orange/orange.nl nu wel druk bezig om MMS te gaan ondersteunen.... Als je op orange.nl zoekt naar MMS krijg je een soort testpage link.... hopelijk schieten ze een beetje op want NowMMS is ook niet alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAC schreef op 10 mei 2003 @ 21:39:
volgens mij is orange/orange.nl nu wel druk bezig om MMS te gaan ondersteunen.... Als je op orange.nl zoekt naar MMS krijg je een soort testpage link.... hopelijk schieten ze een beetje op want NowMMS is ook niet alles....
Ze zijn inderdaad bezig met interne testen... Nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

AAC schreef op 10 mei 2003 @ 21:39:
Het is misschien niet alles, maar wel gratis. En we zijn en blijven hollanders; Ons bien zuunig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een FAQ?

Ik snap er nog steeds niks van.

- Als ik buiten de gegeven links in het share-menu wap, is dat dan inbegrepen bij de prijs?
- Als ik via share inlog op Yahoo! Mail. Is dat dan inbegrepen bij de prijs of gaat dat van mijn 2 MB af?
- Als ik een POP-3 box instel in "mijn berichten" dan gaat dat van mijn 2 MB af?
- Als ik een foto verzend via e-mail (via Orange-mail) dan betaal ik niks extra?
- Zijn er al plannen om share "europe-wide" te maken? Zodat ik op vakantie ook gewoon kan GPRS-en.

Sorry maar ik heb al ettelijke pagina's doorgespit maar ik word niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:00:
Is er al een FAQ?

Ik snap er nog steeds niks van.

- Als ik buiten de gegeven links in het share-menu wap, is dat dan inbegrepen bij de prijs?
- Als ik via share inlog op Yahoo! Mail. Is dat dan inbegrepen bij de prijs of gaat dat van mijn 2 MB af?
- Als ik een POP-3 box instel in "mijn berichten" dan gaat dat van mijn 2 MB af?
- Als ik een foto verzend via e-mail (via Orange-mail) dan betaal ik niks extra?
- Zijn er al plannen om share "europe-wide" te maken? Zodat ik op vakantie ook gewoon kan GPRS-en.

Sorry maar ik heb al ettelijke pagina's doorgespit maar ik word niet veel wijzer.
1. ja
2. inbegrepen
3. van 2mb
4. inbegrepen
5. niet bekend (waarschijnlijk niet, ivm de kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Eindelijk duidelijkheid voor mij!

eentje nog dan ;)

- Als ik HTML-pagina's open via Opera gaat dat van mijn 2mb af?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

JA.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat orange share wat langzaam is dan bv vodafone. Ik kan ook alleen share verkennen met mijn P800 en niets anders? wat doe ik fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:43

Sherlock

No Shit

Uit het gesloten topic:
haas schreef op 14 May 2003 @ 13:18:
[...]

Niet waar. Die 2 MB geldt alleen voor e-mail via de mailtoepassing in het toestel, en verbinding maken met het 'gewone' internet op een telefoon die daarvoor geschikt is, of in combinatie met een laptop.
AL wap je voor 200 MB, het is allemaal inbegrepen in de 6 euro.
Oké, je hebt gelijk :( ;)

Zie hier trouwens voor het volledige overzicht

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er is ook een logische reden waarom al het wap-verkeer is inbegrepen dus ook buiten de Share portal. De wap-versie van Google maakt ook deel uit van de Share portal. Je kunt daar vandaan vele andere wap-sites bereiken, zonder de verbinding te verbreken. En het lijkt me sterk dat in één verbindingssessie opeens twee tarieven gelden, wat zou er dan bijvoorbeeld gebeuren als je de back-toets van je wap-browser gebruikt?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.