we geven je het voordeel van de twijfelTheVisionMaster schreef op 19 March 2003 @ 12:04:
[...]
*zucht* Ik heb een 7650 met D* Extended enneh..'k heb al 2 rekeningen gehad!! En heb nog NOOIT extra betaald voor mijn GPRS WAP verkeer (behalve GPRS Internet.....'k zal 10 Kb over me 2 MB heen)!!
Moet ik anders ff een rekening inscannen en hier plaatsendan is die discussie ook ten einde
ALLE WAPsites...dus ook die niet gewoon via Extended bereikbaar zijn zitten bij de €6,- onbeperkt in!
neuh, ik weet wel dat het flatflee is maar tis dom dat die verkopers het verkeerd zeggenTheVisionMaster schreef op 19 March 2003 @ 12:04:
[...]
*zucht* Ik heb een 7650 met D* Extended enneh..'k heb al 2 rekeningen gehad!! En heb nog NOOIT extra betaald voor mijn GPRS WAP verkeer (behalve GPRS Internet.....'k zal 10 Kb over me 2 MB heen)!!
Moet ik anders ff een rekening inscannen en hier plaatsendan is die discussie ook ten einde
ALLE WAPsites...dus ook die niet gewoon via Extended bereikbaar zijn zitten bij de €6,- onbeperkt in!
Het wordt algemeen 'flatfree' genoemd, maar de enige juiste benaming is toch echt flatfee.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
jups...flatfee = vaste prijshaas schreef op 19 maart 2003 @ 12:47:
[...]
Het wordt algemeen 'flatfree' genoemd, maar de enige juiste benaming is toch echt flatfee.
flat fee = vaste rekening

maar volgens mij is dit ietwat offtopic...
maar volgens mij is dit ietwat offtopic...
ok, heb nog een vraag.
ik heb een java tooltje, en heb GEEN irda en heb GEEN bluetooth, het java tootje is alleen op html site verkijgbaar.
is er een mogelijk om dit op een wap site, of eventueel op een zelf gemaakte wap site te zetten zodat ik dit "gratis" op kan halen
ik heb een java tooltje, en heb GEEN irda en heb GEEN bluetooth, het java tootje is alleen op html site verkijgbaar.
is er een mogelijk om dit op een wap site, of eventueel op een zelf gemaakte wap site te zetten zodat ik dit "gratis" op kan halen
Verwijderd
Je kan toch naar de URL kijken?
Gewoon rechtermuisknop op de link naar het tooltje en dan eigenschappen om de URL te zien, dat voer je in bij je wapmenu en hij gaat het m downen.
Met een beetje geluk heb ik binnenkort ook D* extended
ALS t-mobile mn contract wil ontbinden
Gewoon rechtermuisknop op de link naar het tooltje en dan eigenschappen om de URL te zien, dat voer je in bij je wapmenu en hij gaat het m downen.
ja dan haalt die het van je een html site en ga het van je 2mb af.Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 19:10:
ik wil het gewoon onder flatfree downloaden
sorry!
[ Voor 97% gewijzigd door Tsuru op 19-03-2003 19:40 ]
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
om die prijsverhoging van mms? ga daar maar niet vanuit. Je zult door een hele procedure moeten wil je ontbinden...Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 19:10:
best offtopic eigenlijk
P800 groter dan 7650??
Nou werk ik als telecomverkoper en heb ze allebei gehad, maar de p800 is toch echt kleiner dan de 7650. Vooral wanneer de Nokia opengeklapt is. Nee, geef mij maar mijn S55 (misschien stap ik over op de M55 wanneer deze beschikbaar is).
Nou werk ik als telecomverkoper en heb ze allebei gehad, maar de p800 is toch echt kleiner dan de 7650. Vooral wanneer de Nokia opengeklapt is. Nee, geef mij maar mijn S55 (misschien stap ik over op de M55 wanneer deze beschikbaar is).
nou ik was gister in de telecomwinkel en ik vind die p800 toch ook groter hoorNeoMotion schreef op 20 maart 2003 @ 10:45:
P800 groter dan 7650??

als je de 7650 opengeklapt vergelijkt met een p800 moet je bij de p800 natuurlijk ook het toetsenbordje openklappen...
ja idd, die nokia is dan net iets kleiner, maarja je moet er wat voor ove hebben voor groot display. maar de goede kanten van die telefoons overschijnen het formaat, dus ga hem morgen halen
Is alweer down dan, want ik krijg met geen mogelijkheid verbinding. Dat gezeur, de nummer 1 in verbinding krijgen...jep schreef op 18 March 2003 @ 23:00:
Ja.
Maareh. Extended was wel down vanmiddag. Mijn klasgenoot had even naar dutchtone gephoned, en de extended gateway lag even op zijn gat.
Handig van Dutchtone.
Ik heb mijn 7650 gisteren binnengekregen, en alles aan de telefoon werkt! 
Maar het instellen van mijn gegevens voor e-mail enzo via die Extended website wil niet echt lukken... klopt het dat dat voor geen meter werkt?
Maar het instellen van mijn gegevens voor e-mail enzo via die Extended website wil niet echt lukken... klopt het dat dat voor geen meter werkt?
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Bij mij werkt Extended (vandaag aangevraagd, na een half uur werkte het), maar zijn alle andere wap site's buiten het menu van Extended om, ook 'gratis' (dus onder de 6euro p/m)? En hoe haal je je e-mail op via WAP?
ik heb zelf geen extended, maar volgens mij vallen _alle_ wap sites die je via gprs binnenhaalt in je 6 euroAd Hox schreef op 21 March 2003 @ 10:27:
Bij mij werkt Extended (vandaag aangevraagd, na een half uur werkte het), maar zijn alle andere wap site's buiten het menu van Extended om, ook 'gratis' (dus onder de 6euro p/m)? En hoe haal je je e-mail op via WAP?
en je email moet je volgens mij configureren op de dutchtone extended site
overigens heb ik sinds gister m`n D* abo
geen idee, ik heb zelf geen extendedAd Hox schreef op 21 maart 2003 @ 11:08:
Kan je wat specifieker zijn, waar op de website (als ik ingelogd ben)?
Iemand wel een idee hoe ik mn mail via wap kan uitlezen (twigger werkt niet)?
Is het ook mogelijk om te zien hoeveel je van je belbundel (abbonement) al hebt verbeld?
Is het ook mogelijk om te zien hoeveel je van je belbundel (abbonement) al hebt verbeld?
[ Voor 32% gewijzigd door Ad Hox op 21-03-2003 11:58 ]
Verwijderd
Lees het topic?Ad Hox schreef op 21 maart 2003 @ 10:27:
Je gaat gewoon naar de Dutchtone site en logt in.
Dan ga je naar
Extended --> Gebruiken --> Bekijk het extended menu --> Mijn extended --> Email
Als je dat allemaal invult en je gaat dan via GPRS naar Dutchtome Home en dan naar Persoonlijk staat daar je email.
Dan ga je naar
Extended --> Gebruiken --> Bekijk het extended menu --> Mijn extended --> Email
Als je dat allemaal invult en je gaat dan via GPRS naar Dutchtome Home en dan naar Persoonlijk staat daar je email.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Het werkt. Is het ook mogelijk om te zien hoeveel je van je belbundel (abbonement) al hebt verbeld?
in je telefoon staat waarschijnlijk iets als: rekening inf.
Die bellen...het standaard paswoord is 0000
als rekening inf niet meer in je phone staat: dit is het nummer: +31628500747
Die bellen...het standaard paswoord is 0000
als rekening inf niet meer in je phone staat: dit is het nummer: +31628500747
en ook nu weer geldt: lees het topic.Ad Hox schreef op 21 March 2003 @ 14:31:
Is Extended in het buitenland ook flatfee (dus 'gratis' wappen voor 6 p/m)?
je kan vaak niet eens gprs'en in het buitenland
< hier stond overbodige informatie >
[ Voor 88% gewijzigd door AP3X op 21-03-2003 14:51 ]
Ik heb het topic doorgelezen en de vraag is eerder voorbij gekomen, toen zei iemand: Waarschijnlijk niet. Maar ik heb nu dus geen zekerheid. Is Wappen gratis of niet in de rest van Europa?
beter lezenAd Hox schreef op 21 March 2003 @ 15:11:
Ik heb het topic doorgelezen en de vraag is eerder voorbij gekomen, toen zei iemand: Waarschijnlijk niet. Maar ik heb nu dus geen zekerheid. Is Wappen gratis of niet in de rest van Europa?
Hmz jammer, misschien komt dat nog in de toekomst. Bedankt voor je antwoord.
www.url.nl/plaatje.gif -> valt dit onder de flatfee van Dutchtone Extended?
www.url.nl/plaatje.gif -> valt dit onder de flatfee van Dutchtone Extended?
[ Voor 35% gewijzigd door Ad Hox op 21-03-2003 18:00 ]
Ik heb het nu reeds zelf getest, wat onder flatfee valt (en niet van je 2mb afgaat) zijn:
- Alle WAP-pagina's
- Alle getoonde plaatjes op de WAP-pagina's
- Alle 'gedownloade' plaatjes van een WAP-pagina naar je mobiele telefoon
- 'HTML' site's via de WML proxy van Google (wap.google.com)
- Ingevoerd URL die plaatje weergeeft (www.url.nl/picture.jpg)
Ik zit al heel de dag te GPRSEN en heb al het bovenstaande gedaan (meerdere keren), en bij Gebruiksoverzicht:
Gebruikt: 0 KB
Resterend: 2048 KB
- Alle WAP-pagina's
- Alle getoonde plaatjes op de WAP-pagina's
- Alle 'gedownloade' plaatjes van een WAP-pagina naar je mobiele telefoon
- 'HTML' site's via de WML proxy van Google (wap.google.com)
- Ingevoerd URL die plaatje weergeeft (www.url.nl/picture.jpg)
Ik zit al heel de dag te GPRSEN en heb al het bovenstaande gedaan (meerdere keren), en bij Gebruiksoverzicht:
Gebruikt: 0 KB
Resterend: 2048 KB
[ Voor 12% gewijzigd door Ad Hox op 22-03-2003 01:05 ]
Verwijderd
Het is veel makkelijker.
ALLES wat je doet zodra je verbonden bent met Extended is gratis! (in bundel)
Alleen als je van gateway veranderd, dus van extended wap naar gateway: internet Dan ga je betalen per kb als je boven de 2MB uit komt.
Met de "extended gateway" kun je namelijk niet naar "normale" websites, deze worden door DutchTone al geblokeerd.
ALLES wat je doet zodra je verbonden bent met Extended is gratis! (in bundel)
Alleen als je van gateway veranderd, dus van extended wap naar gateway: internet Dan ga je betalen per kb als je boven de 2MB uit komt.
Met de "extended gateway" kun je namelijk niet naar "normale" websites, deze worden door DutchTone al geblokeerd.
(Behalve de site's via de WML Proxy via google)
Word de 6,- meteen van je bundel afgehaald, of pas aan het einde van de maand?
Word de 6,- meteen van je bundel afgehaald, of pas aan het einde van de maand?
[ Voor 50% gewijzigd door Ad Hox op 22-03-2003 09:38 ]
Verwijderd
Via de p800 is het nog steeds mogelijk om alle (internet en wap)pagina's onbeberkt te bezoeken, en dat valt binnen de 6 euro D*E bundel.
Zodra je het activeerd, wordt het direct afgeschreven van de belbundel. en na 1 maand wordt het weer automatisch afgeschreven. dus activeer je het op de 15e van de maand dan wordt het op de 15 direct afgeschreven en op de 15e van de volgende maand. Totdat je het deactiveerd
Zodra je het activeerd, wordt het direct afgeschreven van de belbundel. en na 1 maand wordt het weer automatisch afgeschreven. dus activeer je het op de 15e van de maand dan wordt het op de 15 direct afgeschreven en op de 15e van de volgende maand. Totdat je het deactiveerd
-- onzin --
[ Voor 95% gewijzigd door Mich op 22-03-2003 16:29 ]
ok zit nu te wappen via de extended instellingen die ik heb ontvangen via sms, ik ga er van uit dat dit dus flatfree is.
hoe kan ik nou html pagina's bekijken ? (nokia 7650
please help
hoe kan ik nou html pagina's bekijken ? (nokia 7650
please help
[ Voor 86% gewijzigd door Mich op 22-03-2003 16:21 ]
Verwijderd
installeer Reqwireless' Webviewer...trial is gratis...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 16:30 ]
ok, en als ik html pagina's bekijk, snap dutchtone dan dat het van men 2 mb afgaat? heb ook wel is gehoord over andere inbel gegevens hiervoor
Verwijderd
Die zijn er ook ja...maar in principe kan je gewoon html via de flat-fee settings gebruiken hoor. Het is immers http protocol, met slechts een restrictie qua poorten en snelheid.
Zal straks even de Extended Internet instellingen opzoeken...
ok is goed, dus (wil ff bevsteging
) wat ik via de sms heb ontvangen is voor het flatfree (gratis) wappen
Verwijderd
Ja klopt...
Naam verbinding: Extended Internet
Drager: GPRS
Naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: geen
Vraag om wachtw.: nee
Wachtwoord : geen
Verificatie: beveiligd
IP adres gateway: 0.0.0.0
Naam verbinding: Extended Internet
Drager: GPRS
Naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: geen
Vraag om wachtw.: nee
Wachtwoord : geen
Verificatie: beveiligd
IP adres gateway: 0.0.0.0
ok tnx.
ik had net een stomme fout, had wap instellingen aangevraagd ipv extended zat ik tijdje op telefoon rekening te internetten
en dat ga hard
ik had net een stomme fout, had wap instellingen aangevraagd ipv extended zat ik tijdje op telefoon rekening te internetten
Das niet tof nee, ik heb nu in totaal 3 uur gewapt (700000bytes ontvangen), zou me aardig wat gekost hebben
Verwijderd
Dat heb ik dus al verschillende keren in dit topic gezegd dit kan NIET!!!!Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 16:41:
Die zijn er ook ja...maar in principe kan je gewoon html via de flat-fee settings gebruiken hoor. Het is immers http protocol, met slechts een restrictie qua poorten en snelheid.
Je kunt NIET met de Nokia7650 via Extended (flatfree) html pagina's bekijken!!
Ook niet met een html browser.
DutchTone Extended (flatfree) = WAP protocol GEEN html protocol!
Wil je internetten, moet je via de internet gateway echter die valt BUITEN je flatfree bundel, behalve de eerste 2 mb dan.
Met de P800 kan dit echter WEL, deze heeft een veel moderne browser erin zitten die door de filters van DutchTone heen gaat!
Als je met de Nokia 7650 html pagina's wilt bekijken heb je dus die reqviewer nodig maar je moet ook een ANDERE gateway instellen, namelijk de INTERNET gateway. Doe je dit niet dan geeft reqviewer een connection error en kun je dus geen html bekijken!
Zodra je echt gebruik maakt van deze INTERNET gateway dan gaat het BUITEN je flatfree bundel om, de eerste 2mb's zijn nog "gratis daarboven betaal je. De reqvieuwer kan met deze internet gateway WEL verbinding maken met html pagina's en dan werkt de viewer wel. (het kan zijn dat als je van protocol switched je de gsm moet herstarten anders doet de viewer het niet)
De P800 hierin tegen kan dit wel NOG, dit was een "gat" in de filter software van DutchTone, ze zouden dit nog een keer dichten aldus DutchTone, ik hoop dat dit nog HEEL lang gaat duren, want ik heb zelf de 7650 ingeruild voor de P800 en het duurt nog 2 weken voordat ik hem krijg(levertijd)
Dus NEE je kunt GEEN html pagina's met de Nokia 7650 bekijken via Extended flatfree!! Je kunt dus wel kijken maar dan BETAAL je ervoor!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:50 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk werkt het wel wanneer je een Wap 2.0 browser installeerd op de 7650. Zo'n browser ben ik alleen nog niet tegengekomen...Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 18:44:
[...]
Dat heb ik dus al verschillende keren in dit topic gezegd dit kan NIET!!!!
Wil je internetten, moet je via de internet gateway echter die valt BUITEN je flatfree bundel, behalve de eerste 2 mb dan.
Met de P800 kan dit echter WEL, deze heeft een veel moderne browser erin zitten die door de filters van DutchTone heen gaat!
Als je met de Nokia 7650 html pagina's wilt bekijken heb je dus die reqviewer nodig maar je moet ook een ANDERE gateway instellen, namelijk de INTERNET gateway. Doe je dit niet dan geeft reqviewer een connection error en kun je dus geen html bekijken!
Zodra je echt gebruik maakt van deze INTERNET gateway dan gaat het BUITEN je flatfree bundel om, de eerste 2mb's zijn nog "gratis daarboven betaal je. De reqvieuwer kan met deze internet gateway WEL verbinding maken met html pagina's en dan werkt de viewer wel. (het kan zijn dat als je van protocol switched je de gsm moet herstarten anders doet de viewer het niet)
De P800 hierin tegen kan dit wel NOG, dit was een "gat" in de filter software van DutchTone, ze zouden dit nog een keer dichten aldus DutchTone, ik hoop dat dit nog HEEL lang gaat duren, want ik heb zelf de 7650 ingeruild voor de P800 en het duurt nog 2 weken voordat ik hem krijg(levertijd)
Dus NEE je kunt GEEN html pagina's met de Nokia 7650 bekijken via Extended flatfree!! Je kunt dus wel kijken maar dan BETAAL je ervoor!
Does "HTML2WML parsing" ring a bell?Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 18:44:
[...]
Verwijderd
Kun je via het gratis wap profiel (wapwap of wapinet?) jpg en gif plaatjes downloaden door simpelweg de url hiervan in te typen? dus bijvoorbeeld www.website.com/plaatje.jpg of word dit niet toegestaan door D*?
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 13:32:
Kun je via het gratis wap profiel (wapwap of wapinet?) jpg en gif plaatjes downloaden door simpelweg de url hiervan in te typen? dus bijvoorbeeld www.website.com/plaatje.jpg of word dit niet toegestaan door D*?

[rml]Tommey_NL in "[ GPRS] Dutchtone Extended!"[/rml]
Verwijderd
Ja je kan plaatjes bekijken, probeer het gewoon!
Nee zegt me niks, ik weet in ierdergal uit ERVARING dat je GEEN html pagina's kunt bekijken met een Nokia 7650 via Extenden wap. Ook niet met reqviewer of een andere html browsers voor de 7650. Dit werkt alleen maar als je via Extended INTERNET inlogt maar gebruik van deze gateway valt BUITEN je flatfree bundel!Does "HTML2WML parsing" ring a bell? "
offtopic vraagje voor nokia 7650 gebruikers: bij het geheugen is er standaard 486kb aan de kalender verbruitk: maar kan ik die kalender uitzetten of eraf halen ofzo want ik gebruik dit niet.
en heb 180kb aan documentn, tja wat voor documenten dan kan ik het deleten
en heb 180kb aan documentn, tja wat voor documenten dan kan ik het deleten
ik snap 1 ding niet, ik vraag men beltegoed op, is er weer 3e af, en heb niet eens gebeld 
zijn die services van dutchtone niet gratis ofzo van 777 en nummer info
en dat abbo ga dat er elke maand bij heel nederland op een bepaalde dag af, of zeg maar op de dag dat je je telefoon kocht
en dat abbo ga dat er elke maand bij heel nederland op een bepaalde dag af, of zeg maar op de dag dat je je telefoon kocht
[ Voor 28% gewijzigd door Mich op 23-03-2003 17:32 ]
ligt eraan welke nummers je belt:DE_Michiel schreef op 23 March 2003 @ 17:25:
ik snap 1 ding niet, ik vraag men beltegoed op, is er weer 3e af, en heb niet eens gebeld
747 rekeninginfo gratis
777 klantenservice gratis (prepay €0,35 p/m)
1244 rekeninginfo €0,35 p/m
1200 klantenservice gratis (prepay €0,35 p/m)
en wat is nou bijv het verschil tussen 747 en 1200 (op de kosten na)?
dat 747 gratis is kan ik bevestigen
dat 747 gratis is kan ik bevestigen
Verwijderd
Leuk voor je joh, dit verhaal...maar het kan toch echt...Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 18:44:
[...]
Dat heb ik dus al verschillende keren in dit topic gezegd dit kan NIET!!!!
Af en toe idd de connection error waar jij hebt over hebt, maar 8.5 van de 10x doet ie het prima...zonde dat je je mooie telefoon hebt ingeruild voor die P800 )mijn mening, geen flame)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 17:38 ]
volgens mij gaat het dan van je 2 mb af (of je moet die google gateway gebruiken?)
Verwijderd
Nee hoor, je kan gewoon via de Dutchtone gateway internetten met WebViewer, alleen krijg je af-en-toe een timeout of wat dan ook error. En idd, als je je Extended Internet profiel gebruikt gaat het vlekkeloos..
hmm ik snap er niks van ik heb nog maar 10euro beltegoed heb hem 3 dagen
heb allleen extended aangevraagd.
ben ik soms met minder begonnen omdat het halverwege de maand was ofzo (heb allin30)
ben ik soms met minder begonnen omdat het halverwege de maand was ofzo (heb allin30)
ja, ik ben een week terug begonnen met allin 30, ik had toen 14 euro 60 oid.
ps. normaal bel ik heel weinig. hoe maak ik die belbundel in godsnaam op
ps. normaal bel ik heel weinig. hoe maak ik die belbundel in godsnaam op
[ Voor 36% gewijzigd door marteltor op 23-03-2003 18:39 ]
Verwijderd
Je kan na een paar maanden switchen naar een goedkoper abonnement, dit is gratis...marteltor schreef op 23 maart 2003 @ 18:38:
ps. normaal bel ik heel weinig. hoe maak ik die belbundel in godsnaam op![]()
Verwijderd
Veel sms-en, zorgen dat je alleen gsm-nummers belt, veel GPRS data genereren buiten Extendedmarteltor schreef op 23 March 2003 @ 18:38:

Verwijderd
Jep dit had ik ook... vorige week begonnen met weetikveel hoeveel (allin 30 iig, ik kende rekeninginfo nog nietmarteltor schreef op 23 March 2003 @ 18:38:
ik ben ook vorige week vrijdag begonnen, zou ik dan ook maar gestart zijn met 14/60
en klop het dat de 25e ongeveer het geld eraf gaat ?
je moet goed luisteren naar wat die miep zegt bij rekeninginformatie.DE_Michiel schreef op 23 March 2003 @ 23:04:
ik ben ook vorige week vrijdag begonnen, zou ik dan ook maar gestart zijn met 14/60
uw laatste factuur dateert van xx maart 2003.
dit is de datum waarop jouw nieuwe maand altijd ingaat en je bij een nieuw abonnement voor het eerts de volledige € 30 ontvangt!
bij mij is dat de 25e.
(maak ik nog winst
)
gprs data generen kan ik nog niet, ik heb nu nog een 3210
Ben ik ook van planJe kan na een paar maanden switchen naar een goedkoper abonnement, dit is gratis...
gprs data generen kan ik nog niet, ik heb nu nog een 3210
Verwijderd
Nou ik heb het misschien wel 100keer geprobeert maar het werkt niet met extended, Maar je zegt zelf met extended internet wel, maar dat is niet meer gratis!!Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 17:40:
Nee hoor, je kan gewoon via de Dutchtone gateway internetten met WebViewer, alleen krijg je af-en-toe een timeout of wat dan ook error. En idd, als je je Extended Internet profiel gebruikt gaat het vlekkeloos..
Ik internet gewoon via een HTML2WML parser. Hij leest HTML pagina's en poept deze in wml naar dutchtone zodat ze binnen extended vallen en je toch websites kunt bekijken op je mobieltje.Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 15:36:
Ja je kan plaatjes bekijken, probeer het gewoon!
[...]
Nee zegt me niks, ik weet in ierdergal uit ERVARING dat je GEEN html pagina's kunt bekijken met een Nokia 7650 via Extenden wap. Ook niet met reqviewer of een andere html browsers voor de 7650. Dit werkt alleen maar als je via Extended INTERNET inlogt maar gebruik van deze gateway valt BUITEN je flatfree bundel!
en waar vinden we die??jep schreef op 24 March 2003 @ 00:59:
[...]
Ik internet gewoon via een HTML2WML parser. Hij leest HTML pagina's en poept deze in wml naar dutchtone zodat ze binnen extended vallen en je toch websites kunt bekijken op je mobieltje.
wap.google.com
Verwijderd
voor het versturen va MMS, moet je dan ook dutchtone extended hebben?
Ik heb nu namelijk D30 abonnement, maar MMS`en lukt niet op m`n T68i
mms server is onbekend
mms server is onbekend
Hoe heb je het ibgesteld?Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 13:16:
voor het versturen va MMS, moet je dan ook dutchtone extended hebben?
mms server is onbekend
D* ondersteund nu (nog) geen MMS
www.nowmms.com werkt wel.
Verwijderd
Met Dutchtone kan je dus nog geen MMS versturen via je telefoon?
hmmm dat is minder. Wel leuk dat ze dan van die aanbiedingen hebben met mooie MMS telefoontjes en camara`s enzo
, maar dat komt wel goed.
hmmm dat is minder. Wel leuk dat ze dan van die aanbiedingen hebben met mooie MMS telefoontjes en camara`s enzo
Verwijderd
Jawel, via Nowmms!Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 17:27:
Met Dutchtone kan je dus nog geen MMS versturen via je telefoon?
hmmm dat is minder. Wel leuk dat ze dan van die aanbiedingen hebben met mooie MMS telefoontjes en camara`s enzo, maar dat komt wel goed.
Maar dan moet je wel een D* extended abo hebben.
/me smst lekker gratis met meneer D*
Lees dit topic maar: Onbeperkt mms'en met NowMMS i.c.m. D*
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 18:21 ]
Hier werkt het gewoon
Verwijderd
Misschien is dit probleem er alleen bij mij, maar toch wilde ik hier wat over vragen.
Ik heb 2 accounts ingesteld bij 'my email' van D*E (yahoo en chello). Beide accounts kunnen emails versturen, maar als ik email wil ontvangen staat er:"een verbinding met uw popserver is momenteel niet mogelijk." momenteel betekent bij mij 'constant'. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of anders eventueel : een andere mailserver die wel mail makkelijk ontvangt.
Ik heb trouwens een SonyEricsson T300 en een Allin 20 abbo
Ik heb 2 accounts ingesteld bij 'my email' van D*E (yahoo en chello). Beide accounts kunnen emails versturen, maar als ik email wil ontvangen staat er:"een verbinding met uw popserver is momenteel niet mogelijk." momenteel betekent bij mij 'constant'. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of anders eventueel : een andere mailserver die wel mail makkelijk ontvangt.
Ik heb trouwens een SonyEricsson T300 en een Allin 20 abbo
Zijn er telefoons waarop POP3 over SSL (en/of IMAP over SSL) werken?
Ik ga NIET een unencrypted password door de lucht (GSM/GPRS) EN over het internet sturen.. ben ik net iets te paranoide voor.
Ik ga NIET een unencrypted password door de lucht (GSM/GPRS) EN over het internet sturen.. ben ik net iets te paranoide voor.
zo dacht ik ook. als ik nou via gprs zou inloggen bij Alex (effectenbank) of bij de postbank site is dat dan wel veiligTreenaks schreef op 26 March 2003 @ 08:34:
Zijn er telefoons waarop POP3 over SSL (en/of IMAP over SSL) werken?
https zou veilig moeten zijn... maar POP3 en IMAP zijn standaard niet van SSL of andere password-verbergende maatregelen voorzien-- tenzij je ze over SSL draait dus...
Misschien een klein beetje off-topic:
Ik heb enige dagen geleden D*E aangevraagd. (Officieel mag het niet omdat het niet 100% werkt op de T720, maar ik had een aardige medewerker
) Omdat hij bij sommige sites een "Data server niet beschikbaar" error geeft, heb ik geprobeerd om via andere voorgeprogrammeerde gprs/gsm wapprofielen de sites te bereiken. Gsm werkt praktisch altijd, gprs logischer wijs bijna niet. Echter bij 02 kom ik wel het gprs netwerk op. Weet iemand hoe (en hoeveel) dit aan mij verrekend gaat worden?
Ik heb enige dagen geleden D*E aangevraagd. (Officieel mag het niet omdat het niet 100% werkt op de T720, maar ik had een aardige medewerker
Never ever approach a computer saying, or even thinking i will just do this quickly
Verwijderd
Vreemd probleem...
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe P800 binnen (geweldig ding trouwens)
Ik meteen testen dus met het extended.
Ik wil dus de gprs verbinding en wap gaan instellen.
Maar op de Extended wep site staat de P800 dus niet vermeld.
Ik heb alleen maar de naam extended in gevuld en toen werkte alles al.
klopt dit?!?!
Maar ik kom dus niet meer op de extended website van Dutchtone, dat is meen ik toch: http://wap.dutchtone.nl Maargoed daar kom ik dus niet op.
Heeft iemand voor mij even een korte uitleg WAT ik precies moet instellen en wat de waardes zijn?
Ik heb nu:
accountnaam: extended
Internet-Acount: GPRS
De rest niks ingevuld.
Klopt dit?!?!
Als ik via de gewone pc naar dutchtone ga en inlog en kijk is mijn data verbruik 0.
Ik begin nu dus te twijfelen of ik het wel goed heb staan.
Dan een andere vraagje, het is toch niet mogelijk dat ik bv zit te GPRSsen op een ander netwerk (bv O2, Ben) terwijl ik bel met DutchTone?
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe P800 binnen (geweldig ding trouwens)
Ik meteen testen dus met het extended.
Ik wil dus de gprs verbinding en wap gaan instellen.
Maar op de Extended wep site staat de P800 dus niet vermeld.
Ik heb alleen maar de naam extended in gevuld en toen werkte alles al.
klopt dit?!?!
Maar ik kom dus niet meer op de extended website van Dutchtone, dat is meen ik toch: http://wap.dutchtone.nl Maargoed daar kom ik dus niet op.
Heeft iemand voor mij even een korte uitleg WAT ik precies moet instellen en wat de waardes zijn?
Ik heb nu:
accountnaam: extended
Internet-Acount: GPRS
De rest niks ingevuld.
Klopt dit?!?!
Als ik via de gewone pc naar dutchtone ga en inlog en kijk is mijn data verbruik 0.
Ik begin nu dus te twijfelen of ik het wel goed heb staan.
Dan een andere vraagje, het is toch niet mogelijk dat ik bv zit te GPRSsen op een ander netwerk (bv O2, Ben) terwijl ik bel met DutchTone?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 11:31 ]
Dat dacht ik dus ook dat het onmogelijk was. Maar ik kom toch het o2 gprs netwerk op 
Bij deze ook nog ff mijn instellingen. Ik kan geen 100% garantie geven dat het de goede zijn, maar voor mij werkt het. (Motorola t720)
Naam: Dutchone Extend (= net welke naam je eraan geven wil)
Startpagina: http://wap.dutchtone.nl
wap ip 1: 010.250.255.188
wap port 1: 9201
wap ip 2: 000.000.000.000
wap port 2: 9203
time-out: 5 minuten
CSD NO.: (Leeglaten. Dit is als je over gsm gaat, dan moet je hier het nummer invullen)
Gebruikersnaam: 0628000000
Password: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
Snelheid (Bps): 14400
Lijn Type: ISDN
GPRS APN: wap (Vul hier internet in als je gebruik wilt maken van extended acces (2mb)
wachtwoord: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
BTW: Waar zie jij je dataverbuik op de dutchtone site?
Bij deze ook nog ff mijn instellingen. Ik kan geen 100% garantie geven dat het de goede zijn, maar voor mij werkt het. (Motorola t720)
Naam: Dutchone Extend (= net welke naam je eraan geven wil)
Startpagina: http://wap.dutchtone.nl
wap ip 1: 010.250.255.188
wap port 1: 9201
wap ip 2: 000.000.000.000
wap port 2: 9203
time-out: 5 minuten
CSD NO.: (Leeglaten. Dit is als je over gsm gaat, dan moet je hier het nummer invullen)
Password: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
Snelheid (Bps): 14400
Lijn Type: ISDN
GPRS APN: wap (Vul hier internet in als je gebruik wilt maken van extended acces (2mb)
wachtwoord: ********** (Het wachtwoord van je dutchtone site account)
BTW: Waar zie jij je dataverbuik op de dutchtone site?
[ Voor 4% gewijzigd door Remi_Woler op 27-03-2003 12:35 . Reden: extra vraag ]
Never ever approach a computer saying, or even thinking i will just do this quickly
Verwijderd
Het klopt dat je niet op de wap pagina van d* kan komen. Althans niet de kleuren versie. Die is alleen voor de browsers van nokia(meeste types met kleurenbeeldscherm), en de t68i. De p800 wordt niet ondersteund. Maar wat moet je nu op de dutchtone site? Ik mis het niet. (email:www.mail2pda.com, mail versturen en ontvangen met attachments van en naar je phone met www.nowmms.com, nieuws : www.nu.nl en www.fok.nl enz, enz)
je kunt dus wisselen tussen wap en internet door bij Address: wap of internet in te vullen.
Zodra je sessie afsluit wordt het geristreed bij dutchtone. Dit kun je zelf testen. Door website te bezoeken met 'internet' ipv 'wap'. Je moet dan je grps sessie afsluiten en dan kijken op de website van d* of er iets veranders is aan je verbruik(Het getalletje moet nu wel verspringen want je internet nu via het internet profiel)
En het is niet mogelijk om grps te gebruiken van een ander netwerk. Je kunt immers ook niet bellen op een ander netwerk. GPRS is niets anders dan een aantal gsm verbindingen tegelijkertijd. Dus alles wordt via d* geregeld.
check anders deel 3 van het p800 topic ik heb daar een post neergezet met wat screenshots. Ik moet er wel bij vermelden dat ik bij de WAP settings wel een wap profiel heb aangemaakt en ik heb een vinkje staan bij: gebruik wap account
je kunt dus wisselen tussen wap en internet door bij Address: wap of internet in te vullen.
Zodra je sessie afsluit wordt het geristreed bij dutchtone. Dit kun je zelf testen. Door website te bezoeken met 'internet' ipv 'wap'. Je moet dan je grps sessie afsluiten en dan kijken op de website van d* of er iets veranders is aan je verbruik(Het getalletje moet nu wel verspringen want je internet nu via het internet profiel)
En het is niet mogelijk om grps te gebruiken van een ander netwerk. Je kunt immers ook niet bellen op een ander netwerk. GPRS is niets anders dan een aantal gsm verbindingen tegelijkertijd. Dus alles wordt via d* geregeld.
check anders deel 3 van het p800 topic ik heb daar een post neergezet met wat screenshots. Ik moet er wel bij vermelden dat ik bij de WAP settings wel een wap profiel heb aangemaakt en ik heb een vinkje staan bij: gebruik wap account
Maar hoe verklaar je dan dat ik via 02 met de 02 dns server en een o2 gebruikersnaam en een o2 wachtwoord gprs op kom? Slecht beveleiligd? Bij T-Mobile lukt het niet, die geeft aan dat je geen abbonnee van hun bent. Als je wilt kan ik de settings wel posten, dat je het zelf kunt checken dat het echt via o2 gaat. Op zich niet erg, maar natuurlijk wel als ik ineens een mega rekening krijg. 
Of gaat dit eigenlijk via d*e access? Dat het dus van m'n 2mb afgaat?
Of gaat dit eigenlijk via d*e access? Dat het dus van m'n 2mb afgaat?
[ Voor 9% gewijzigd door Remi_Woler op 27-03-2003 12:51 ]
Verwijderd
ik hoef helemaal geen w8woord in te vullen als d*E gebruik. Maar ook als je username:'hoi' en als password: 'doei' hebt dan logt i nog steeds in.
Heb je ook een p800? Heb je dan ook bij de wap instellingen de proxy server geconfiged. Als ik deze verkeerd instel dan krijg ik geen verbinding. Mijn dns server wordt automatisch opgestuurd. De phone zal dit zelf ook wel proberen als hij ze zelf niet vind (lees: als je de dns van o2 invult)
Je kunt ook het ip adres van de proxy server achterhalen door naar je eigen server te gaan en dan je logs checken voor het ip adres. We zullen met jouw instellingen van o2 waarschijnlijk de zelfde proxy hebben.
Zolang je als apn/adres 'wap' hebt ingevuld dan gaat het NIET van je 2 mb af. staat er 'internet' dan wel.
Heb je ook een p800? Heb je dan ook bij de wap instellingen de proxy server geconfiged. Als ik deze verkeerd instel dan krijg ik geen verbinding. Mijn dns server wordt automatisch opgestuurd. De phone zal dit zelf ook wel proberen als hij ze zelf niet vind (lees: als je de dns van o2 invult)
Je kunt ook het ip adres van de proxy server achterhalen door naar je eigen server te gaan en dan je logs checken voor het ip adres. We zullen met jouw instellingen van o2 waarschijnlijk de zelfde proxy hebben.
Zolang je als apn/adres 'wap' hebt ingevuld dan gaat het NIET van je 2 mb af. staat er 'internet' dan wel.
Verwijderd
Ik heb nu via de DT website een sms laten versturen van de T86i
De heb ik geinstalleerd en nu kan ik dus inderdaad "wappen" en internetten met mijn P800 via DT extended. Alleen het vreemde is nu dat ik soms niet kan bellen. Dus als ik aan het wappen ben kan ik niet gebeld worden en ik kan ook niet bellen.
Remi_Woler:
http://www.dutchtone.nl/p...tended/watishet/index.php
Klik dan op: 'Extended gebruiksoverzicht'.
Maar het is inderdaad waar...
Met de P800 kun je dus VEEL meer met Extended als met de Nokia7650
De heb ik geinstalleerd en nu kan ik dus inderdaad "wappen" en internetten met mijn P800 via DT extended. Alleen het vreemde is nu dat ik soms niet kan bellen. Dus als ik aan het wappen ben kan ik niet gebeld worden en ik kan ook niet bellen.
Remi_Woler:
http://www.dutchtone.nl/p...tended/watishet/index.php
Klik dan op: 'Extended gebruiksoverzicht'.
Maar het is inderdaad waar...
Met de P800 kun je dus VEEL meer met Extended als met de Nokia7650
Verwijderd
Kan je dutchtone extended nou met elke GPRS phone gebruiken? Ik wil nl. een Siemens S55 aanschaffen en die dan met mijn Tungsten laten babbelen via bluetooth
(ook voor de t300 hoor, en de t310 dus ws ook)Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 12:42:
Het klopt dat je niet op de wap pagina van d* kan komen. Althans niet de kleuren versie. Die is alleen voor de browsers van nokia(meeste types met kleurenbeeldscherm), en de t68i.
en als je naar http://wap.dutchtone.nl/login/login.cfm?color=1 gaat ook niet? die staat als mijn homepage ingesteld. zonder color zit t er ook een stuk minder mooi uit toch
en geen datalimiet voor wap
met een hamer past alles
Ik heb geen p800 maar een t720 (Motorola). Voorzover ik weet zoekt ie niet automatisch naar een dns server/proxy server. Ik weet wel dat ik voor beide een hele andere dns server gebruik. Voor dutchtone is dat: 010.250.255.188, terwijl dat voor o2 193.113.200.195 is. Als we het zeker willen weten, is het misschien wel een poging met server logs waard. Geef maar een server. Kan ook wel op mijn eigen proberen, maar die ligt er voor nog onbepaalde tijd uit omdat ze bij het graven onze telefoonkabel geraakt hebben
.

Hoi,
Ik heb sinds kort extended van Dutchtone met een siemens S45 telefoon. Het wappen op de telefoon is geen probleem en hier kan ik ook mijn mail lezen. Ik wil echter ook via gprs internetten op mijn psion revo. Weet iemand wat voor een instellingen ik in mijn revo moet zetten. Ik heb al van alles geprobeerd. De connectie wordt gemaakt (volgens de revo) maar daarna zegt ie "comms line failed". Iemand enig idee welke instellingen ik moet gebruiken, of waar ik dat kan vinden?
Ik heb sinds kort extended van Dutchtone met een siemens S45 telefoon. Het wappen op de telefoon is geen probleem en hier kan ik ook mijn mail lezen. Ik wil echter ook via gprs internetten op mijn psion revo. Weet iemand wat voor een instellingen ik in mijn revo moet zetten. Ik heb al van alles geprobeerd. De connectie wordt gemaakt (volgens de revo) maar daarna zegt ie "comms line failed". Iemand enig idee welke instellingen ik moet gebruiken, of waar ik dat kan vinden?
goh ik wist niet dat er zoveel leuke dingen op WAP stonden 
www.google.nl goede start
Volgens dutchtone met een 6610, ik snap het niet
snelle manier
stap 1 druk de toets onder menu in
stap 2 druk snel achter elkaar: 1 3 1 en je hebt meteen toegang tot extended
hoe kun je trouwens je gprs verbinding aan laten staan
als ik browser afsluit dan moet ie weer opnieuw connecten
www.google.nl goede start
Volgens dutchtone met een 6610, ik snap het niet
snelle manier
stap 1 druk de toets onder menu in
stap 2 druk snel achter elkaar: 1 3 1 en je hebt meteen toegang tot extended
hoe kun je trouwens je gprs verbinding aan laten staan
als ik browser afsluit dan moet ie weer opnieuw connecten
[ Voor 64% gewijzigd door Tonton op 29-03-2003 20:21 ]
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
Ik heb sinds zaterdag ineens rare foutmeldingen met extended.
Krijg een foutmelding dat de gsm geen DNS server kan vinden en/of de webserver niet gevonden.... Er is niet 1 instelling veranderd..
Iemand de zelfde probelem?
Krijg een foutmelding dat de gsm geen DNS server kan vinden en/of de webserver niet gevonden.... Er is niet 1 instelling veranderd..
Iemand de zelfde probelem?
Verwijderd
Dutchtone is nu Orange en Extended heet Share...
Ik vond Extended toch leuker klinken. Plus het is best verwarrend, het is net een paar maanden uit, ben je er net aan gewend, heet het nu opeens Share!!
Ik vond Extended toch leuker klinken. Plus het is best verwarrend, het is net een paar maanden uit, ben je er net aan gewend, heet het nu opeens Share!!
volgens mij is alleen de naam anders...
niet echt iets om van in de war te raken
niet echt iets om van in de war te raken
<dit moest in orange topic>
[ Voor 86% gewijzigd door marteltor op 30-03-2003 12:18 ]
Dit topic is gesloten.