Rainbow Six: Ravenshield

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
ik zit nu in die missie met dat vliegveld en ik heb het plan geladen dat al in het spel zat. Nou wil ik niet teveel goede gasten verspillen dus ik heb twee va ndie backup gastten erin gegooid, maar de andere teammembers laten zich constant afschieten 8)7

Volgens mij zit er ook een bug in met die alpha en bravo codes. Op een gegeven moment wachten ze allemaal voor bravo, dan geef je bravo. en 5 minuten later wachten ze weer op bravo waardoor de hele missie de soep inloopt...

Soms zijn die gasten zo dom 8)7

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
volgens mij kun je die go-codes ook gewoon meerdere keren zetten. Anders zou je er maar een paar per missie hebben, en dat is niet altijd genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm laat ik maar vast beginnen met de website afmaken :) .... binnenkort even voor een paar members zorgen .. en dan registreren op CB :)... ik denk dat de website volgende week af is ... ik heb er nu ff nog geen tijd voor ... vrijdag zal ik er weer mee aan de slag gaan .... als er mensen zijn die willen joinen graag ff duidelijk aangeven in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ja echt wel, ik had gisteren het groene team aan de rechterkant van de map van level1 gezet, had een paar waypoints gemaakt, zodat je zie ladder opgaan, deur doorgaan 2 gastjes slopen, maar telkens bij dat stuk hoorde ik weer {terwijl ik red team was}
Green, man down man down. soms gaan ze er gewoon langs zonder enig slachtoffer maar vaak hoor je ook gewoon weer dat er eentje neer is gehaald, erg jammer want vaak wanneer ik eindelijk lekker bezig ben, al een paar tangos down heb, krijg je zo'n bericht..en dan wil ik gelijk overnieuw beginnen want ik wil geen team casualties.

Ook weet ik niet hoe ik tijdens het plannen de ROE speed kan kiezen van de teammembers,in rogue had je dingen als "blitz en caution"ofzo geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG wat zijn die bots soms toch stom!!

Moest er even uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 18:05
Ik heb een probleem met ravershield als ik begin te spelen gooit ie me er iedere keer er uit
ik heb de laaste geforse mx400 drivers geladen (41.09) de laaste soundblaster live drivers
als ik het spel instaleer geeft op een gegeven moment een crc error van streams.*** dze fout had ik ook met splinter cell maar kreeg hem wel aan de praat wat kan dit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 22:58

Erw

Ik vond de Demo een beetje een telleurstelling, is in de Full game de sfeer wel goed behouden zoals in de andere delen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Jesus mina, ik kom gewoon niet voorbij level 1 zeg, dit is echt niet normaal meer, het hele beginstuk doe ik niet eens echt voorzichtig, ik schiet alles en iedereen raak, maar zodra je binnenkomt bij een kamer met 3 gastjes ofzo moet je pas echt uitkijken , gooide een flashbang, kon 2 a 3 ventjes slopen, vaak niet na een flashbang knal , soms wel...maar vaak heb je dan nog zo'n 4e die gauw langs de deur komt en of jouw neerschiet of een van je teamleden, gatver,,ik kan me daar dan zo kwaad over maken zeg...steeds bij de laatste paar terroristen....het is niet te geloven. denk je eindelijk het gehaald te hebben, nee hoor.,..dan gaat het alsnog verkeerd..als het allemaal ook zo meezit ga je al gauw makkelijk denken en dan ben ook vrij snel de klos als je even niet oplet...damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khoop dat ie een beetje mooi is. Nog niet gezein op de screens na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 26 March 2003 @ 00:53:
Jesus mina, ik kom gewoon niet voorbij level 1 zeg, dit is echt niet normaal meer, het hele beginstuk doe ik niet eens echt voorzichtig, ik schiet alles en iedereen raak, maar zodra je binnenkomt bij een kamer met 3 gastjes ofzo moet je pas echt uitkijken , gooide een flashbang, kon 2 a 3 ventjes slopen, vaak niet na een flashbang knal , soms wel...maar vaak heb je dan nog zo'n 4e die gauw langs de deur komt en of jouw neerschiet of een van je teamleden, gatver,,ik kan me daar dan zo kwaad over maken zeg...steeds bij de laatste paar terroristen....het is niet te geloven. denk je eindelijk het gehaald te hebben, nee hoor.,..dan gaat het alsnog verkeerd..als het allemaal ook zo meezit ga je al gauw makkelijk denken en dan ben ook vrij snel de klos als je even niet oplet...damn.
Ik heb hem wel gehaald, maar de campaign naam vond ie niet zo leuk :? (staat niet in campaign lijst)

Nu weer opnieuw proberen maar, je kan trouwens beter het commando over groen overnemen, dan heb ik minder slachtoffers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel al 6 missies met 4 man , zonder waypoints etc , nog geen een member dood :)

Nu ben ik bij die missie waar je niet gespot mag worden :)

Ga ik maar is in me eentje opaf dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 18:27:
Speel al 6 missies met 4 man , zonder waypoints etc , nog geen een member dood :)

Nu ben ik bij die missie waar je niet gespot mag worden :)

Ga ik maar is in me eentje opaf dus >:)
ja die recon missie is echt te makkelijk. In rogue spear was missie 5 al zo'n soort missie, en die was toch vrij lastig. In RvS ben ik er de eerste keer zonder problemen gewoon doorheen gewandeld... enige wat je meeneemt is een hartbeat sensor, en dan gewoon de hele tijd met dat ding voor je kop gaan lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 12:56
uhm..spelen jullie hem wel op de moeilijkste level met auto aim off????

elite mode dus.

[ Voor 12% gewijzigd door SonyEricsson op 26-03-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aim off, maar wel op veteran, elite doe ik wel als ik hem op veteran heb uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Altijd Auto-aim volledig uit, ik vind dat wel zo lame, dit spel is all about realism , nou in het echt richt je gun echt niet automatisch op een terrorist ...dus altijd uit :) enneh, Medium, dus ik geloof veteran ja...

PFEW!!!

Eindelijk Level 1 {Oil Refinery} gehaald zonder team casualties,
heb al iets van 2 a 3 avonden level 1 zitten spelen, zo voorzichtig mogelijk ....het begin ging perfect...alle tangos in 1/2 schoten dood, in kleine kamers pleurde ik een Flitsknalgranaat {flashbang} en dan gauw om de hoek kijken en schieten, maar elke keer weer..bij de laatste paar terroristen....vaak als ik even niet oplette of vooral dat een teamlid niet oplette ging het gelijk weer verkeerd, dan baal je zo he....want dan kan je gelijk weer overnieuw, omdat ik absoluut geen team casualties wil hebben.
want in Rainbow Six betekent Dood...dood. dus gaat bijvoorbeeld Antonio Maldini van Recon Team eraan, kan je hem niet meer in je team hebben voor de gehele campaign. uitkijken in dit spel is dus van levensbelang. maar eindelijk gehaald dus...ik kreeg gewoon echt zweet in m'n handen toen ik het gevoel had dat ik nog 2/3 terroristen te gaan had, en dat klopte ook...EN ..het was ook weer net op het nippertje , schoot een tango neer, bleek er nog een te zitten, ik moest reloaden, dus gauw weg achter een hoek, en gelukkig moest de tango ook reloaden...PFEW !
echt een topgame dit, Rainbow Six en Rogue Spear brachten de spanning al, maar dit noem ik pas ultra-spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 12:56
probeer is mutliplayerlevel " THE PEAK" met TERRORIST HUNT
op elite mode. met 40 terroristen en 5 minuten tijdslimiet

na tig keren proberen is het mij eindelijk gelukt

[ Voor 5% gewijzigd door SonyEricsson op 26-03-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
pff wat kan die AI soms vervelend zijn zeg. De ene keer staan ze in een kamer, kom je binnen wandelen, kun je uitgebreid inzoomen op zn oorlel en hem dan neerschieten. De keer erna peek je ergens om een hoekje, en dan wordt je 0.1 seconde later neergeschoten door een terrorist die 30 meter verder staat met z'n pistool.
Ook bij online coop net nog gehad. Open voorzichtig een deur, zie iemand met zn rug naar met toe staan, maar in een fractie van een seconde heeft hij zich al omgedraaid en mij door mn kop geschoten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

ik zal morgen/vrijdag wel wat screens posten van de mp demo (heb het geld nog niet voor de full 8)7), moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind, vooral het multiplayer gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor dat de key op pagina 3 moet staan van je boekje?
Bij mij staat niks in het boekje op geen enkele pagina. :(

Alleen achter op het cdhoesje staat een nr maar dat is hem niet volgens mij.
Ik weet het eigenlijk wel zeker. :'( :'(

Ik kan nu niet online spelen.
terwijl ik nog zo gevraagd had om een nieuw doosje.

Dit is echt wel ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja komt door van die mensen als ik heh :P spel iligaal downlaode en key in winkel jatten :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

nee heb ik niet hoor maar er zijn wel mensen die het doen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
ja komt door van die mensen als ik heh :P spel iligaal downlaode en key in winkel jatten :D
Kun je aub mijn key terug geven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Wat een vervelend menu heeft dat spel. Die muis is echt enorm RSI opwekkend.
Blag :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
als ie opstart krijg ik hem in een window, ik zag nergens staan hoe ik hem op moest starten in fullscreen. meer mensen last van die probleem?
ik heb:
Geforce 4 128MB, AMD 1800+, 3x 256MB DDR, Windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 28 March 2003 @ 00:06:
als ie opstart krijg ik hem in een window, ik zag nergens staan hoe ik hem op moest starten in fullscreen. meer mensen last van die probleem?
ik heb:
bij mij deed ie dat ook, maar klapte als ik het echte spel opstart in full screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
bij mij nie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 28 maart 2003 @ 00:06:
ik heb:
CTRL+Enter should do the trick.

Anyway, Ik vind't dus helemaal top! Ik heb alleen de eerste missie op SP (veteran) uitgespeeld want die had ik al 10 x gespeeld in de sp demo.

Maar voor de MP heb ik'm dus eigenlijk gekocht. Ik ben er zo verslaafd aan, niet normaal.
En super dat je uit zoveel wapens kan kiezen. Ik 0wn al aardig
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:30
Gvd weer zon game die je twee keer moet kopen om op een lan te spelen :(. Wel een vet spel trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

TheEvilCuber schreef op 22 maart 2003 @ 22:12:
Ik begin toch een beetje te denken dat de problemen aan winME liggen. ik heb zelfs last bij
Unreal tournament (de ouwe!) van slowdowns af en toe en ook bij Maxpayne als het druk word.
Kan ik nou misschien beter Windows XP installeren of toch maar het gouwe ouwe win98 ??
jaja en ik head weel gelijk :P
vandaag na het flippen van Winme (hij begon heeeel vaag te doen) windows XP erop gegeooit en nu doet ie het goed!!!!!!!

dus ik bne nu blij en lekker aan het gamen 8) _/-\o_ :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
stlgamer schreef op 28 March 2003 @ 20:20:
Gvd weer zon game die je twee keer moet kopen om op een lan te spelen :(. Wel een vet spel trouwens ;)
Nee hoor, internet eruit gooien en je kan wel op LAN spelen met meerdere personen. Of een creatieve oplossing bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:30
Jah? Hmmm meteen proberen :D tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik heb eergister de retail aangeschaft. De CD-Key staat bij mij op pagina 3 van de manual. Ik ben nog steeds bij level 1 (oil refinery) op veteran maar heb vanwege tijdsgebrek ook maar 2 keer kunnen spelen. Ik ga er nu flink tegenaan ... dan moet ik wel verder komen denk ik.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Heerlijk spel. Vooral online gaming is een geweldige ervaring. Ik vind het alleen jammer dat er bijna alleen maar servers zijn voor 16 personen (die European Servers). Dat aantal is veel te hoog om een beetje spanning erin te houden. Vaak begin ik gewoon naast een andere speler en dan is het alleen maar taak om snel te richten en te vuren.

Het lekkerste wapen vind ik de Galil Arm. Dat is een aangepaste AK47 met een NATO-round. Van grote afstand is het wapen zeer trefzeker en erg stabiel. Vooral in combinatie met een mini-scope maakt het voor mij tot het beste wapen online.

Gisteren heb ik weer een aanbieding van een clan gehad. Ik denk dat ik dat maar ga doen. Je kan in het spel vreselijk goed teamspelen. Vooral met z'n vieren. Raven Shield was de investering in de winkel dubbel en dwars waard!

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik goede Tutorials (in het nederlands) voor deze editor kan vinden? Lijkt me wel kewl, maps maken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gewoon UT tutorials er langs leggen :)
op rvmaps.com (d8 ik) staat 't nodige in't (engels)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep ook al wat dingen gvonden nu, maar hoe kan ik instellen hoe sterk een licht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem dus ook orgineel.
Eerst had ik een boekje zonder key.

Nu heb ik hem omgeruild , en nu zegt ie steeds dat ik geen goede key heb. :'(

En aangezien ik dit spel alleen maar voor de multiplayer heb gekocht.
Is het dus flink balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw ruilen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog maar even op de patch.
Een vriend van mij heeft hem ook gekocht en heeft dezelfde problemen.

En als ik bij ubi op de forums kijk , dan zijn er veel mensen met de cd key probleem.
Dus ik heb nog enige hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind het echt ronduit te gek voor woorden dat er mensen zo onbeschoft zijn om een key uit de winkel te jatten of een spel te 'kopen', key overnemen en het spel vervolgens ruilen. Overigens kunnen de uitgevers van de games hier ook wat aan doen door de keys te verzegelen ofzo!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik begin hier helemaal crazy te worden, niet te geloven.
2 dagen terug had ik een AMD Thunderbird 1ghz, 348 Sd ram geheugen, geforce 3
nu heb ik een AMD XP 1800+ erin laten zetten en een volledig nieuw blok van 512 Sd ram
, dus ik verwacht natuurlijk dat het een stuk beter zou lopen..nou....WRONG
het draait ronduit kUT!!!!!!!!!! niet te geloven...level 1 draaide nog redelijk soepel met alles op "high" op m'n 1ghz, en nu terwijl ik zelfs hostage detail op medium gezet heb hapert het als een dikke flikker...ik baal hier verschrikkelijk van. Level 2 is al helemaal achterlijk, buiten gaan het enigszins nog, zodra je die snow-cabin ingaat lijkt het wel een dia-show.
wat moet ik hier nu mee? 512 ram geheugen en een 1800+ cpu, en dat draait minder als
een 1ghz? shit hoor..... terwijl de demo van Black Hawk down, Mafia wel weer redelijk OK draaien...Battlefield enzo ook allemaal wel goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 11:00

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik neem aan dat je Windows ook opnieuw geinstalleerd hebt, dus denk ik aan de verkeerde drivers voor bijv. je videokaart of je geluidskaart. Welke Windows versie heb je en welke DirectX versie? Misschien moet je ook de drivers van je moederbord wel updaten ofzo.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:31

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Lekker spel moet ik zeggen.... De sfeer is super goed en het speelt lekker... Een echte topgame vindt ik :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
512 is sowieso wel aan te raden....kost geen drol en het heeft echt in elke game echt performance boost. Ik zit nu in meatpacking facility maar ik heb hem nu al zo'n 50x keer geprobeert, maar telkens worden die hostages vermoord door die lelijke terroristen. Ik werk met standaard plan wat er ingebakken zit...Iemand tips :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 03-10 13:25

PoweRoy

funky!

tering ik heb het level in die bank net kunnen halen zonder een teammember lost of wounded :Y)
kheb er wel 20x overgedaan :D
naam van level weet ik niet meer :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor deze stomme vraag, maar ik kan nergens de key-optie vinden om deuren te openen in het spel. Als ik in options - controls kijk, zie ik 't gewoon niet. Heb dus het probleem dat ik geen deuren kan openen tijdens het spelen. Kan iemand me ajb helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 03-10 13:25

PoweRoy

funky!

action key :?
hier is het de spatie :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:31

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

PoweRoy schreef op 31 March 2003 @ 15:23:
action key :?
hier is het de spatie :Y)
Ik gooi meestal de deur niet open maar doe het mer de scroll op de muis :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt! Had ik echt gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:28
devilsnight schreef op 30 maart 2003 @ 22:47:
Lang verhaal over slechte performance...
AGP drivers voor mobo chipset...
DMA aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb Windows XP Pro, heb de nieuwste van Nvidia {werkten perfect met 1ghz cpu 3 dagen terug} de nieuwste Via drivers, de nieuwste Sound card drivers, DMA staat allemaal aan bij IDE/ATAPI Controllers in Device Manager.....

AGP drivers voor de Mobo?nee die heb ik eerlijk gezegd op m'n 1ghz CPU toen ook nooit geinstalleerd, ik zal eens zoeken...Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik zou het toch wel leuk hebben gevonden als ze er een save option in hadden gedaan.Want word hier toch wel gek van heb de mission van het vliegveld nu al 30 keer opnieuw kunnen doen omdat er een hostage dood werd geschoten :(
Al kun je maar drie keer saven zou ik al heel blij zijn of is dat teveel gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
DutchCommando, waar zou jij die AGP drivers willen vinden?

hier zie ik ze niet tussen

http://www.msi.com.tw/pro...%20&NAME=MS-6330%20Ver3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:07
devilsnight schreef op 31 March 2003 @ 19:59:
DutchCommando, waar zou jij die AGP drivers willen vinden?

hier zie ik ze niet tussen

http://www.msi.com.tw/pro...%20&NAME=MS-6330%20Ver3.0
AGP Drivers zitten meestal inbegrepen bij je moederbord drivers :)
Als je een VIA moederbord hebt kan je die drivers gewoon van www.viaarena.com downloaden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Heh, shit..ik had hoop dat dit volledig andere drivers waren...maar die VIA 4in 1 installeer ik altijd standaard na een format of Xp reinstall. altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Misschien is het al voorbij gekomen, maar:

I just bought Raven Shield and when I try to play online, I get an 'Invalid CD Key' error when prompted to enter my CD Key. What is going on?

Answer

Technical Support and the ubi.com team are currently looking into this problem. We hope to have this issue resolved as soon as possible. In the meantime, please make sure that you have ruled out all other possibilities for error by doing the following:

Please make sure that you are entering your CD Key correctly including the dashes.

After the first 3 characters in the CD key, there will not be any ‘I’, ‘O’, ‘S’, or ‘Z’ alphabetical characters.

The Raven Shield CD authentication is done through an Internet port that is not in the normal ubi.com port range. Any firewall technology between the player and our services must be configured appropriately to allow the validation to work. If you are behind a router or firewall, please make sure that the following ports are open in the firewall/router configuration:

Outgoing: 216.98.52.30 UDP 44000
216.98.50.30 UDP 44000
Incoming: UDP 5777, 5778 (default values)

In a few cases, this port may be blocked by your ISP. If you are not behind a firewall/router, please contact your ISP with this IP and port information to verify whether or not these ports are available to you.

Users with Windows XP will want to make sure that the built-in firewall has been disabled through Windows.

To do this:
1. Go to the Control Panel and open the 'Network Connections'
2. Right-click on your network cards connection icon and choose properties.
3. Click on the 'Advanced' tab and uncheck the 'Internet Connection Firewall' box.
4. Click OK to save the settings.

Game servers handling more players than their bandwidth allows face the possibility of refusing some players with the error ‘Invalid CDKey’ because they will not have a good quality communication with the ubi.com server.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik alang geprobeerd maar ik heb die letters niet in mijn key.

En mijn verbinding is goed en de firewall zet ik uit voordat ik ga spelen.
Dus boelshit wat hierboven staat geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik snap er gewoon geen JOTA van he! alle games draaien gewoon prima op mijn systeem...
Mafia, Black Hawk Down {met AA aan ook} BF1942, Flightsim games..noem maar op...maar juist mijn favo PC game at the moment "Raven Shield" draait vreselijk klote op m'n systeem. ik kan het gewoon niet vatten dat het spel velen malen soepeler liep op mijn AMD 1000mhz, 384 ram en Geforce3 , DX9, terwijl nu ...AMD XP 1800+ , 640 ram, Geforce3 , DX9 het spel gewoon als een Dia-show draait...ik heb de hele avond zitten tweaken, had goeie tweakguides gevonden waar je zowel de INI files van Raven moest editten en zelfs Windows Services, dit zou het stukken soepeler moeten maken, maar doet het amper
{dit is trouwens nooit nodig geweest toen ik werkte op m'n 1ghz systeem}

Ik heb in Raven Shield nu een framerate van 20 en heeeeeel soms 30 {als al m'n teammates dood zijn loopt ineens een groot deel van het level echt soepel} maar bijvoorbeeld in level 2, zodra ik de hoek omga en tegenover dat huisje sta gaat de framerate van 20 naar 10/15... en binnenin soms nog lager....dit is belachelijk.

Heeft nou helemaal niemand ook deze problemen met een Xp 1800+ ? ik kan alleen maar walgen wanneer ik van mensen hoor dat Raven op zelfs hun Pentium3 soepel draait met veel dingen omhoog, daar kan ik gewoon niet bij....ik baal hier echt verschrikkelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ook nog steed (weer! :( )
ik zit nu heerlijk battlefiel1942 te spelen alles op zn hoogst en hij hapert bijna nooit..
terwijl ravenshield maar rond de 30/40 fps als het rustig is en iedereen dood is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wees iig nog blij met zo'n Framerate, voor mij is het uniek om bij de 30 te komen, laat staan de 40. op een FPS van 30 kom ik meestal als al m'n teamies dood zijn, en het level gedeelte niet teveel detail heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, de mijn is toch wel zon 40/50 gemiddeld. En 30 bij actie met meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
devilsnight schreef op 01 april 2003 @ 23:28:
Heeft nou helemaal niemand ook deze problemen [...]
Je hebt wel je 3d sound uitgezet? Dat was bij mij om de een of andere vage reden enorm vertragend, ook al heb ik een soundcard die normaal a3d 2.0 gewoon aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de illi versie gespeeld en vind het net als alle andere R6 series superwreed en wil ook dezel legaal kopen. Nu zit ik alleen btje crap en wil toch lieft NU!! online spelen :p Die demo wekrt wel goed online maarjah langniet alles wapens nzo. Weet iemand waar RavenShield het goedkoopst online is?

Normaal koop ik alles bij pcmedia.nl maar daar is de 46,- ex verzendkosten ;( Dan kan ik hen net zo goed bij dixons kopen voor 50,- :r

Dus weet iemand een cheap online winkeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 02-10 16:25
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 07:09:
Ik heb de illi versie gespeeld en vind het net als alle andere R6 series superwreed en wil ook dezel legaal kopen. Nu zit ik alleen btje crap en wil toch lieft NU!! online spelen :p Die demo wekrt wel goed online maarjah langniet alles wapens nzo. Weet iemand waar RavenShield het goedkoopst online is?

Normaal koop ik alles bij pcmedia.nl maar daar is de 46,- ex verzendkosten ;( Dan kan ik hen net zo goed bij dixons kopen voor 50,- :r

Dus weet iemand een cheap online winkeltje?
ik heb em bij de Media Markt gekocht voor €40 was een topper stunt (vorige week).

mischien dat die nog steeds loopt?

(was btw wel MM in Den Haag Centrum, naast de bijenkorf enzo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
Ga zelf maar even nadenken wat er fout is aan deze post...

[ Voor 47% gewijzigd door White Dust op 02-04-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Jaguar645 schreef op 02 April 2003 @ 13:50:
[...]

ik heb em bij de Media Markt gekocht voor €40 was een topper stunt (vorige week).

mischien dat die nog steeds loopt?

(was btw wel MM in Den Haag Centrum, naast de bijenkorf enzo :) )
Topper stunt? niet echt hoor...

Ik kreeg Raven mee voor 35 euro :)
ik was bijna naar nedgame gegaan die em voor 40 euro verkocht, en Dimension plus die em voor 45 euro verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 02-10 16:25
devilsnight schreef op 02 April 2003 @ 19:01:
[...]

Topper stunt? niet echt hoor...

Ik kreeg Raven mee voor 35 euro :)
ik was bijna naar nedgame gegaan die em voor 40 euro verkocht, en Dimension plus die em voor 45 euro verkocht.
zo stond het er wel :P iig iets met stunt over de games die ze op die "stelling" hadden :) en €10 korting is best veel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Echt vaag hoor, want ik haalde Raven Shield dus bij Mediamarkt te Groningen en daar was ie 35 euro, ik schrok er zelf van :)

Enneh, Frggl...je bedoelt het ingame 3D sound bij de options?
yep die heb ik ook uit gezet. ik weet niet wat het is, op m'n amd 1ghz draaide ie gewoon goed, op m'n XP niet...ik merk dat de Framerate in het spel op m'n Xp erg onstabiel is, hoop echt dat de aankomende patch dit allemaal zal fixen, maar ben bang vanniet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Begin echt spuugzat van Raven Shield te worden, eerst dat het spel gewoon zwaar klote op m'n AMD Xp 1800+ draait..en nu krijg ik alleen nog maar critical errors wanneer ik een level inlaad in zowel campaign als Custom mission...gooit me gewoon uit het spel naar windows met zo'n error.

2/3 dagen geleden werkte het spel tenminste nog en nu kan ik niet eens meer een level spelen, het hele briefing screen komt niet eens, want de error is al geweest dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn barrelbak loopt die nog beter als ik verw8 had. Is mee te spelen alleen soms met veel mannetjes in sneeuw levels gaat niet zo fijn :'( Maarjah als ik nieuwe videokaart koop zal alles wel weer ok lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

hier wat screentjes van ravenshield:
klik

en, na wat probleempjes deze week met vastslaan deedt ie et vandaag en het ging bijzonder goed:
Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/~phobos/files/ravenshield/lekker.JPG

btw, ik ben Phobos*bia* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Ik kom niet eens verder dan Falcon Hour, iedere keer gaat er wel een hostage dood, en ik kom er gewoon niet snel genoeg bij om iedereen gelijk af te knallen.

Ook al geprobeerd om met 2 teams elk een deur te pakken, maar dan missen de teammates, of ze zijn te laat.....

[ Voor 18% gewijzigd door edward2 op 05-04-2003 21:43 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Kan iemand mij precies het verschil tussen incapacitated en dead uitleggen? (mbt raven shield dan :P) wounded zijn na 2 of 3 missies weer beter, maar er zijn er 3 incapacitated en ze worden niet beter... nu dacht ik dat dit mischien 'dood' was voor het begrip van het spel, maar nu had ik laatst na een missie een ventje en daar stond wel echt 'dead' bij... het is dus wat anders, maar kan ik die 3 incapacitated gastjes ooit weer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer dan dit eens.

Uitvoeren/dxdiag/meer help/wijzigen/andere waarde op 60 zetten.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

wat is jullie fijnste equiment (single/multi?)
mijne:
L85A (als het kan met highcapaciround)
Desert Eagle .50 (idem)
heartbeat sensor
en fraggrenades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 05 April 2003 @ 22:42:
Kan iemand mij precies het verschil tussen incapacitated en dead uitleggen? (mbt raven shield dan :P) wounded zijn na 2 of 3 missies weer beter, maar er zijn er 3 incapacitated en ze worden niet beter... nu dacht ik dat dit mischien 'dood' was voor het begrip van het spel, maar nu had ik laatst na een missie een ventje en daar stond wel echt 'dead' bij... het is dus wat anders, maar kan ik die 3 incapacitated gastjes ooit weer gebruiken?
Incapacitated zijn ze niet dood maar onderbruikbaar voor R6 team en dead is ehhh dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

Phobos schreef op 06 April 2003 @ 11:49:
mijne:
Desert Eagle .50 (idem)
heartbeat sensor
en fraggrenades
in single player

mp5sd (met scope)
usp(met silencer) erg weinig gebruikt
flashbang
breach

mp nog niet echt gedaan behalve de demo en daarin:
m14 (met scope)

:)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
mijne:
Desert Eagle .50 (idem)
heartbeat sensor
en fraggrenades
Ja ik heb de engelse XP hiero dus hier heet het

More help/override en bij override value zet ik 60 neer, is dat goed?

anyway ik had toch zoveel problemen ineens, kon geen levels meer laden, nou...

Na formatteren PC, werkt RS weer.
Gisteren mijn HD weer helemaal geformatteerd, alles weer opnieuw erop gezet zoals Nvidia drivers, VIA drivers , maar ik had m'n geluidskaart drivers nog niet geinstalleerd

dus ik test Raven Shield even uit, krijg ik me daar een Framerate van 40/50 in level 1, dus ik helemaal blij want de dagen voordat ik geformatteerd had liep Raven Shield met een framerate als 10/20, maar ik was al bang dat het kwam omdat ik m'n geluidskaart nog niet geinstalleerd had, en ja hoor..jammer genoeg had ik gelijk. zodra ik de drivers had geinstalleerd van de soundcard liep het al weer net zo traag als voor de formatatie. Had 3D sound gelijk uitgezet, in windows had ik acceleration uitgezet.....

Gelukkig ben ik van de errors af , de errors die mij naar Windows terugsmeten wanneer ik een level laadde in SP mode. die zijn gelukkig weg, alleen krijg ik nu errors erbij die ik nog NOOIT had, had gisteren 1x het cdkey probleem, en can't connect to Ubi.com voor een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

mijne:
Desert Eagle .50 (idem)
heartbeat sensor
en fraggrenades
Ehm Close quarters:
MP5 A4 + HCmag
P228 + HCmag
Fraggrenades
Gasmasker

Als de map wat grotere ruimtes heeft:
L85A (dat groene wapen met standaard zoom) + HCmag
P228 + HCMAG
Fraggrenades
Gasmasker

Dit geldt voor zowel offline als online

[ Voor 24% gewijzigd door Rexomnium op 06-04-2003 15:51 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward2 schreef op 05 April 2003 @ 21:43:
Ik kom niet eens verder dan Falcon Hour, iedere keer gaat er wel een hostage dood, en ik kom er gewoon niet snel genoeg bij om iedereen gelijk af te knallen.

Ook al geprobeerd om met 2 teams elk een deur te pakken, maar dan missen de teammates, of ze zijn te laat.....
Je moet ook een btje je speelgoed gebruike :D Zorg dat je via de linkerkant naar binnekomt, iedereen neerknallen met silent weapons, je team op hold zette, 1 mannetje onder die ramen zetten en 1tje voor die deur. Gooi met dat mannetjes onder de ramen een gasgranatje naar binnen of eventueel een flashje, wissel van mannetje zodat je gelijk voor die deur staat, en dan is het een kwestie van 2 halfstinkende mannetjes neerrattelen :P (pas wel op voor hostage ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afijn ... nu dit topic iets meer aandacht heeft kan ik alvast zeggen dat ik leden voor de clan nodig heb .... Mensen die lid willen worden mail me .... hier nog een keer een half afgemaakte website ( ik ben niet goed in websites maken dus een webmaster voor de clan die eventueel een leeg domein heeft ) : http://members.chello.nl/~aw.amahorseya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 19:04:
[...]

Je moet ook een btje je speelgoed gebruike :D Zorg dat je via de linkerkant naar binnekomt, iedereen neerknallen met silent weapons, je team op hold zette, 1 mannetje onder die ramen zetten en 1tje voor die deur. Gooi met dat mannetjes onder de ramen een gasgranatje naar binnen of eventueel een flashje, wissel van mannetje zodat je gelijk voor die deur staat, en dan is het een kwestie van 2 halfstinkende mannetjes neerrattelen :P (pas wel op voor hostage ;))
Ja hebt gelijk, ik heb de taken een beetje verdeeld en ben erdoor, het is ook wel even wennen na de vele hersenloze shooters ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 12:08:
[...]

Incapacitated zijn ze niet dood maar onderbruikbaar voor R6 team en dead is ehhh dood :P
hoe geef ik ze dan de opdracht hamburgers te bakken voor na de missies? das het enige waar ze nog goed voor zijn dus?
er is dus geen verschil tussen dead en incapacitated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

in principe niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Leuk spel, vooral de planning. Alleen is Gold Team een beetje dom 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik w8 nog steeds op die ****patch want ik wil de full versie online spele!!!!! Dan ga ik ook pas in clan, nu eerst nog ff oefenen met demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 23:26:
Ik w8 nog steeds op die ****patch want ik wil de full versie online spele!!!!! Dan ga ik ook pas in clan, nu eerst nog ff oefenen met demo :)
Ik w8 ook nog op de patch.

Denk je dat als ik mijn modem om ga bouwen ik het spel wel kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens adsl fast van xs4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

Switch schreef op 06 April 2003 @ 21:54:
Leuk spel, vooral de planning. Alleen is Gold Team een beetje dom 7(8)7.
nee jouw planning zuigt ;)

de ai van de ventjes vind ik best oke, vooral als sniper zijn ze echt HEEL goed, dat is bijna eng.

hmm krijg gelijk zin in weer een potje ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de cd key error hebt moet je gewoon de modem tweak doen.
Dan komt het allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 02:04:
Als je de cd key error hebt moet je gewoon de modem tweak doen.
Dan komt het allemaal goed.
Ehh welke tweak :? Ik heb ook XS4All Fast-ADSL met alcahell ST510i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:14:
[...]

Ehh welke tweak :? Ik heb ook XS4All Fast-ADSL met alcahell ST510i.
Eerst doe je deze.
http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=1&page=1

Daarna deze.
http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=7&page=1

En 100% dat je daarna geen cd key error meer hebt.
En alle andere probleemtjes met online gaming zijn ook over.

Offtopic.

ALs je problemen hebt kan ik je wel effe helpen.
Mijn email staat wel in mijn profiel.
Heeft mij nl 2 nacht rusten gekost. :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:52:
[...]

Eerst doe je deze.
http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=1&page=1

Daarna deze.
http://www.bruring.com/nu...iewarticle&artid=7&page=1

En 100% dat je daarna geen cd key error meer hebt.
En alle andere probleemtjes met online gaming zijn ook over.

Offtopic.

ALs je problemen hebt kan ik je wel effe helpen.
Mijn email staat wel in mijn profiel.
Heeft mij nl 2 nacht rusten gekost. :*)
Die eerste tweak hoef ik niet te doen want ik heb al een pro en die 2e kan ik niet eens doen omdat ik die opties niet heb als ik naar me modeminstellingen ga. Dus wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 11:21:
[...]

Die eerste tweak hoef ik niet te doen want ik heb al een pro en die 2e kan ik niet eens doen omdat ik die opties niet heb als ik naar me modeminstellingen ga. Dus wat dan?
Hoezo heb jij deze opties niet?
Ik heb ze toch ook.

En volgens mij zijn dat dezelfde opties die je nodig hebt voor de pro tweak.
PPP PHONEBOOK e.d

Je hebt ze echt wel maar je kijkt niet goed of je doet iets fout. :?

Welke opties heb je trouwens niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 16:30:
[...]

Hoezo heb jij deze opties niet?
Ik heb ze toch ook.

En volgens mij zijn dat dezelfde opties die je nodig hebt voor de pro tweak.
PPP PHONEBOOK e.d

Je hebt ze echt wel maar je kijkt niet goed of je doet iets fout. :?

Welke opties heb je trouwens niet?
Heb je wel zelfde modem? :p Of heb ik geen pro :? Als ik die voordelen van pro zie dan heb ik dat tch echt allemaal :| Iig die ppp phonebook zie ik idd bv al niet.

Ik zie
*Basic*
-connect
-system info
-system password
*Advanced*
-Static Routing
-DNS
-DHCP
-NAT
-Setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK vraag me echt af of je de pro tweak wel gedaan hebt?

Je hebt dan toch phonebook nodig en ppp?

Hoe heb je die tweak dan wel gedaan?

Edit ,

Je hebt waarschijnlijk een nieuwere modem , misschien even zoeken waar alles staat?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://rs.gameparty.net/

de patch is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Na installatie Patch 1.1

1-Bijna alle servers in Multiplayer zijn donkergrijs, kan ze dus niet selecteren

2-Een probleem dat ik nooit had, Cdkey is already in use wanneer ik een server wil joinen.

Ik heb het nu gewoon even helemaal gehad met Raven Shield en Ubi.
had ik verdommme nog geen errors over cdkeys en vage grijze servers heb ik na de patch ineens deze bullshit...ben echt even spuugzat ervan.

Raven loopt trouwens nog altijd belachelijk traag op m'n PC, dus hopelijk gaat de tweede patch dan verdomme eindelijk dat performance probleem fixzen...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste