Rainbow Six: Ravenshield

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat ie bij een vuurgevecht ineens klote gaat lopen ,gaat ie haperen in beeld en geluid , terwijl hij normaal wel normaal loopt... ook als ik mijn nightvision aanzet duurt dat een half uur voordat ie terug is bij zijn normale werking zal ik maar zeggen... ik zag net dat er in die nieuwe patch geen oplossing voor graphics zijn ,klopt dit?

/edit :) => Als iemand dit probleem nog ervaart.... zet dan "lightmap" op LOW 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 17:54:
[...]

Heb je wel zelfde modem? :p Of heb ik geen pro :? Als ik die voordelen van pro zie dan heb ik dat tch echt allemaal :| Iig die ppp phonebook zie ik idd bv al niet.

Ik zie
*Basic*
-connect
-system info
-system password
*Advanced*
-Static Routing
-DNS
-DHCP
-NAT
-Setup
dit is een nieuwe modem ;)
dus je moet eerst die tweak doen, dan gaat hij naar de oude versie
en dan heb je wel die tabbladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

waar staad de cd-key ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
bij mij op blz 3 van het boekje
devilsnight schreef op 11 April 2003 @ 19:55:
Na installatie Patch 1.1

1-Bijna alle servers in Multiplayer zijn donkergrijs, kan ze dus niet selecteren

2-Een probleem dat ik nooit had, Cdkey is already in use wanneer ik een server wil joinen.

Ik heb het nu gewoon even helemaal gehad met Raven Shield en Ubi.
had ik verdommme nog geen errors over cdkeys en vage grijze servers heb ik na de patch ineens deze bullshit...ben echt even spuugzat ervan.

Raven loopt trouwens nog altijd belachelijk traag op m'n PC, dus hopelijk gaat de tweede patch dan verdomme eindelijk dat performance probleem fixzen...
Die nieuwe error is natuurlijk matig, maar dat veel servers grijs zijn zo vlak na een patch lijkt me vrij logisch :? De meesten zullen nog moeten updaten. Als het goed is zal dat over een week ofzo wel een stuk minder zijn...

[ Voor 75% gewijzigd door DocB op 12-04-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

r6 cracht bij mij in het mulityplayer menu
single player werkt wel goed

ik krijg deze error

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1676 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (4345)

LevelInfo Entry.LevelInfo0 (Function Engine.LevelInfo.GetGameNameLocalization:004A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

na update 1.1 krijg ik nog steeds dit

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1676 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4600 (4345)

R6WindowServerListBox Transient.R6WindowServerListBox0 (Function UWindow.UWindowListControl.GetItemAtIndex:0060) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (InteractionMaster Transient.InteractionMaster0, Function Engine.InteractionMaster.Process_PostRender) <- UInteractionMaster::MasterProcessPostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

[ Voor 35% gewijzigd door BruceLee op 13-04-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
hij heeft het over een runaway loop. Volgens mij betekende dat dat er teveel servers waren om te refreshen ofzo. Ik dacht dat ze dat zouden fixen, maar ze hadden het ook over een command line die je kon gebruiken om het tegen te gaan. Ga hiervoor naar de eigenschappen van je snelkoppeling, en zet daar -norunaway achter.

Ik hoop dat dit helpt, maar anders zou je ff in een faq of readme moeten zoeken of het misschien net iets anders moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik start het spel nu via RVS_NoLoop.bat en heb nu geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Heb gisteren avond/nacht lang zitten Raven Shielden online , echt super tof..en je leert ook dingen bij, ik zag veel spelers in Terrorist Hunt mode smoke grenades gebruiken, die gooiden ze neer op plekken waar tangos waren, ze gingen in die rook staan en dan gauw schieten, geweldige tactiek, heb net in Singleplayer even level 1 gespeeld weer, bij dat moeilijke stukje {computer kamer,3/4 tangos} ik gooide een smoke grenade naar binnen, wachtte even tot de rook opkwam en ging er toen instaan, toen gauw eruit en erin gestapt tijdens het killen van tangos, kwam voorbij dit stukje zonder enige moeite en het is ultra cool, geweldige dingkies die smoke grenades !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02-2015
.

[ Voor 99% gewijzigd door Eelis op 18-02-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Eelis schreef op 14 april 2003 @ 07:49:
[...]

Tango's zien veel minder door smoke heen dan jijzelf of je AI teammates. Een tactiek die deze bug - in het echt ziet iedereen evenveel door smoke heen - uitbuit is onrealistisch, en komt imho aardig in de buurt van cheaten. Heb jij hier geen last van gewetensbezwaren?
Nofi maar die smoke grenades zijn er om een reden. Een echte rookbom geeft ook gigantisch veel rook en hoe jij die wil gebruiken -> dus OF om je retreat/attack te coveren OF om je vijand te verblinden is aan jou de keus :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Marruk schreef op 14 April 2003 @ 13:20:
[...]

Nofi maar die smoke grenades zijn er om een reden. Een echte rookbom geeft ook gigantisch veel rook en hoe jij die wil gebruiken -> dus OF om je retreat/attack te coveren OF om je vijand te verblinden is aan jou de keus :)
IRL worden die dingen echt niet gebruikt om lekker in te gaan staan en te schieten, tenzij jouw team infrarode kijkers heeft oid. In het echt ziet iedereen even weinig door smoke, en worden ze voornamelijk gebruikt voor, je zegt het al, retreat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Frggl schreef op 14 April 2003 @ 13:30:
[...]

IRL worden die dingen echt niet gebruikt om lekker in te gaan staan en te schieten, tenzij jouw team infrarode kijkers heeft oid. In het echt ziet iedereen even weinig door smoke, en worden ze voornamelijk gebruikt voor, je zegt het al, retreat.
Ja maar ach, het maakt mij niet zo heel veel uit. Ik gebruik die dingen toch nooit.

Ik heb trouwens ook een probleempje met die armpatches. Ik maak dus een tga bestandje met de nederlandse vlag, maar als ik hem wil selecteren in multiplayer dan geeft hij een rondje met een streep erdoorheen. Doe ik nou iets verkeerd of zo?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik kreeg gister de fout met connecten version mismatch??? Moet ik nu een update doen? Enne is die update ook uit te voeren op de gekopieerde versie... ik heb een legal cd key!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Kirkhammet1 schreef op 14 April 2003 @ 16:25:
Ik kreeg gister de fout met connecten version mismatch??? Moet ik nu een update doen? Enne is die update ook uit te voeren op de gekopieerde versie... ik heb een legal cd key!
Je moet dan aanvinken van 'show same version only'. En dat laatste denk ik niet, maar als je de legal hebt waarom zou je dat dan vragen?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Kirkhammet1 schreef op 14 april 2003 @ 16:25:
Je bedoeld toch niet heb een gepikte legal cd key toch.Want dat zou ik wel heel treurig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik jat ze ook drom vroeg ik welke bladzeide de key staad >:)

nee geintjuh ( ik las er over heen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

haha ik ook hoor heb hem gewoon liggen hierro voor me, vind die key alleen op zo'n rare plek staan namelijk! Ik kijk nooit in die boekies..... enne pikken kan echt niet hoor.... dan benadeel je degene die hem dan koopt :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
nou wordt ie fijn, het spel werkt de hele godvergeten week al goed, zonder problemen in multiplayer, nu wil ik weer gaan Mp'en, zodra ik op multiplayer klik vliegt ie eruit met een critical error, jaaaaaaaaa....die patch doet z'n werk echt goed ....gvd.

Het enige wat ik veranderd heb zijn de graphics drivers, die zijn ge-update met Omega drivers, maar dat heeft broer ook gedaan en daar geen problemen...wat moet ik hier nou weer mee he, kan gewoon geen MP doen ineens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk downgraden van je drivers naar de oude ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 16 April 2003 @ 22:19:
nou wordt ie fijn, het spel werkt de hele godvergeten week al goed, zonder problemen in multiplayer, nu wil ik weer gaan Mp'en, zodra ik op multiplayer klik vliegt ie eruit met een critical error, jaaaaaaaaa....die patch doet z'n werk echt goed ....gvd.

Het enige wat ik veranderd heb zijn de graphics drivers, die zijn ge-update met Omega drivers, maar dat heeft broer ook gedaan en daar geen problemen...wat moet ik hier nou weer mee he, kan gewoon geen MP doen ineens meer.
lees eens goed man.

Je moet wat tech filters aanzetten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nee vriend, lees JIJ maar eens goed...ik kan uberhaupt heel Multiplayer niet inkomen,
ik zeg toch --> vanaf main menu klik ik op Multiplayer en dan crashed ie meteen, dus lees jij invervolg maar goed, had helemaal niks met een filter te maken, want ik kon daar niet eens bijkomen....maareh...ik heb de PC volledig geformatteerd omdat ie vol met virussen bleek te zitten, alle EXE bestanden waren aangetast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 18 April 2003 @ 11:55:
Nee vriend, lees JIJ maar eens goed...ik kan uberhaupt heel Multiplayer niet inkomen,
ik zeg toch --> vanaf main menu klik ik op Multiplayer en dan crashed ie meteen, dus lees jij invervolg maar goed, had helemaal niks met een filter te maken, want ik kon daar niet eens bijkomen....maareh...ik heb de PC volledig geformatteerd omdat ie vol met virussen bleek te zitten, alle EXE bestanden waren aangetast.
Oke oke ik moet goed lezen.

Maar jij moet een goede virusscanner aanschaffen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dat klopt :) consider it done...

Had PC Cillin 2002 nog op m'n Mobo cd,en Norton Systemworks had ik ook nog,
zit Antivirus bij enzo..perfect proggie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik vind het echt niet normaal meer...heb vandaag nog geen een keer Raven Shield gespeeld, dus ik start het op en probeer een IP adres te joinen, krijg ik WEER die achterlijke kut "cd key already being used' error!!!

Ik zou graag gelijk willen weten nu of hier uberhaupt een fix voor is, want deze error komt mij de strot uit, leuk zo'n patch ...maar het fixt helemaal niet de errors die er nog steeds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
damn, wat merk ik toch dat er veel problemen met deze game zijn....
terwijl het enige probleem wat ik van het weekend had gemerkt was bij het joinen van een server we soms wel eens "invalid CD key" hadden, en dat degene die server was half hing bij het joinen van mensen, maar dat is alles...
en dat was op 8 PC's op een LAN

voor de rest echt een klasse game!!!
grafisch echt heel goed, en veel opties.... alleen is het niet voor de beginner blijkt maar weer.... je hebt echt al je opties nodig om verder te komen, want het is niet point+click, je moet echt een stuk meer doen...

Red Storm Entertainment => superb tactical shooters

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 20 April 2003 @ 13:41:
Ik vind het echt niet normaal meer...heb vandaag nog geen een keer Raven Shield gespeeld, dus ik start het op en probeer een IP adres te joinen, krijg ik WEER die achterlijke kut "cd key already being used' error!!!

Ik zou graag gelijk willen weten nu of hier uberhaupt een fix voor is, want deze error komt mij de strot uit, leuk zo'n patch ...maar het fixt helemaal niet de errors die er nog steeds zijn.
Volgens mij heeft iemand je key gestolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nah denk het niet, heb vandaag na de errors weer vrij lang online kunnen spelen,op de US Raven forums was deze eror al behoorlijk bekend, m'n broer heeft er ook last van...een oplossing om van die error meteen af te komen zodra je em krijgt ie 30 seconden wachten en dan weer proberen....dus dat probeer ik zodra ik de error weer krijg.

Nope, vergeet 't maar...wou voor de eerste keer vandaag spelen, kreeg meteen de error weer, een minuut gewacht, weer geprobeerd..hielp niks.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 22-04-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai Patch 1.1.. Lui in de clan waar ik in zit hadden het ook.. maar nu geen last meer van..

1tje heeft het op gelost om zijn Alcatel modem te tweaken naar een Router..
toen werkte het wel..

Dus die patch heeft wel degelijk het probleem grotendeels opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat me tegenvalt.
Dat dit topic niet beter loopt , deze game is toch echt beter als splinter cell of blackhawk down.

Conclusie de tweaker houd niet echt van de rainbow six series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 14 April 2003 @ 16:14:
[...]

Ik heb trouwens ook een probleempje met die armpatches. Ik maak dus een tga bestandje met de nederlandse vlag, maar als ik hem wil selecteren in multiplayer dan geeft hij een rondje met een streep erdoorheen. Doe ik nou iets verkeerd of zo?
Save je hem wel op 24bit.. Anders pak die hem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 10:16:
Dat dit topic niet beter loopt , deze game is toch echt beter als splinter cell of blackhawk down.

Of de game valt gewoon tegen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThrillSeeka schreef op 23 April 2003 @ 10:30:
[...]

Of de game valt gewoon tegen :)
Nou volgens mij is dat niet zo hoor.
De verkopen lopen heel goed en hij krijgt hoge cijfers.

Waarschijnlijk komt het doordat het je met je verstand moet spelen.
En niet als een rambo kan rondlopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat er meer op andere sites word geforumd (<-- nieuw woord?). Of de echte gamer heeft geeneens tijd om hier zijn mening te uiten :D
Ik vind het iig een van de beste fps (Voor al met oog op realisme) op dit moment.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

moet een topic hard gaan om de populariteit te bewijzen?
ennuh, who gives a fuck about got? :P

maar voor mij is het toch een superspel :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:16:

Wat dacht je ervan dat je alleen met een offical version online kunt?
Reken maar dat, dat soort dingen ervoor zorgen dat een topic minder loopt. En de mensen die 'm wel online kunnen spelen, daar zit ook nog eens grote groep bij, die allerlei vage foutmeldingen krijgen.

Persoonlijk vind ik het echt een topspel, zowel on als offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je CD-key het niet doet is RvS op Kali te spelen, maar dan moet je wel de instructies die op http://home.attbi.com/~dcowles/rvsonkali.htm staan opvolgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb een vaag 'probleempje', in dat level dat je in dat grote huis in moet breken en dat je niemand neer mag knallen en niet eens gezien mag worden.. je moet oa de pc en telefoon 'hacken'

Normaal gesproken kan je met spatie etc deuren open maken.. ik krijg ook zo'n tekentje dat er een actie (= spatie) mogelijk is op dat moment, en aangezien je alleen bent in het level kan je het dus niet door een ander uit laten voeren. Het enige is dus dat hij GEEN actie onderneemt :'( (heb wel het goede apparaat bij de uitrusting van mijn personage zitten).
Hetzelfde geldt voor deuren die op slot zitten, team-mates kunnen ze wel open maken (na mijn opdracht) maar ikzelf niet.
Is daar een speciale knop voor?

Het level is niet te halen met een 2e speler (de wordt veels te snel opgemerkt door de bewakers. Hoe kan ik het dus in mijn 1tje oplossen, zie ik iets over het hoofd?! (controls staan standaard).

Heb de 1.1 patch erop staan en overigens NOOIT hangers oid in het spel! :>

Ook zit er geen quicksave in het spel, nergens kunnen vinden, wel jammer af en toe want dan moet je weer alles van voor af aan doen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al zover bent gekomen, hoe heb je dat dan met al die andere deuren gedaan?
Alles door je teammates laten oplossen, nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ja idd, alles dat op slot zat door mijn teammates open laten maken, de andere deuren ect kan ik wel gewoon open maken.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

De allereerste Rainbow 6 was nog wel revolutionair. En dat heb ik dan ook helemaal kapot gespeeld. De extra add-ons en vervolg seriesboeide me helaas niet al te veel. omdat andere online Tactical shooters mij al verslaafd hadden. Om dat terug te gaan naar R6 was niet echt leuk. Aangezei ik nu gewend was om een wapen in beeld te zien. Het haalt een heel stuk spanning en realisme weg.

Raven Shield heb ik nu even te leen en ik ben er zeer mee onde de indruk. Grafisch is het zeer aangenaam en de vele extra opties an planning's mogelijkheden zijn ook top. Geluid is ook heerlijk als je 5.1 hebt.

Ik heb nog niet de online-mogelijkheden kunne testen. Alleen werd het gespeeld op onze LAN. Dit was zeker leuk alleen af en toe klopte de animaties niet.

Als de Online mogelijkheden goed zijn dan schaf ik het spel waarschijnlijk wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Race Eend--> je moet gewoon de Spatie (action button) lang in gedrukt houden..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Ik heb het spel ook en online is het echt gaaf:*)
Het enige is dat er wel wat n00bs rond lopen.
Ik was net lekker met een team-mate lekker tactisch een room aan het cleanen, staan beide in de deur opening om alle tango's een kopje kleiner te maken, horen wel opeens achter ons, harde voetstappen en valt er tussen ons in, een granaat.... KNAL! double team-kill van die gast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik word gek van level 9 waar je niet gezien mag worden....

Ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort missies.

Heeft er niet iemand een savegame hiervan?? want de rest van het spel RULED!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heeft er iemand eigenlijk al wat koele coop maps kunnen vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 20:48:

Ik weet waar je doorheen gaat. Duurde bij mij ook gigantisch lang voor ik die uit had. Tip : gebruik je heartbeat sensor

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEAAAAAY!!!!!!!!!

hij is eindelijk gelukt na een stuk of 12x

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

Buzzman schreef op 26 April 2003 @ 11:07:
Heeft er iemand eigenlijk al wat koele coop maps kunnen vinden? :)
op raven-shield.nl of .com staan meestal de nieuwste, ik zou zeggen, probeer er een paar uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:48:

Huh vreemd, ik vond dit zo ongeveer de makkelijkste in het spel. Ik heb em in 1x zonder problemen uitgespeeld (en dat lukt me bij de andere missies echt niet). In Rogue spear vond ik dit soort maps wel heel lastig, maar hier ben ik gewoon rond gaan lopen met niks op zak, alleen mn hbs de hele tijd op mn kop. Zo kun je meteen iedereen in de buurt zien. Tis gewoon steeds wachten tot iemand het hoekje om is en dan kan je weer lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Speel het spel nu sinds dit weekend en vind hem top! :P

Ik zit helaas vast bij de White Lion missie in Londen. Aan het einde moet je met een Bravo commando het groene team van links laten binnentrekken, en zelf (Rood) via rechts. Maar die deur zit op slot, en voor ik die open heb zijn alle hostages al overhoop geknald. :{

Iemand een tip?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 17-09 11:34
Nouw ik heb em ook, en ik kan de resolution op 1024x768 zetten wat ik wil maar dat helpt bijna nooit, nu heb ik in die ini zitten klote door daar de resso op 1024x768 tezetten maar nu blijft ie @ 800x600 :?
Ook wil hij vaak geen beeld geven als hij klaar is met loaden, lees zwart beeld, dan moet ik paar keer @ esc alt shift rammen en daarna paar keer ctrl alt del en dan kom ik in xp terug, en moet ik raven shield weer aanklikken ( in de taakbalk dus want het spel draait nog ), en dan kom ik in het spel.

Nu heb ik patch 1,1 en moet ik zeggen dat ik niet meer zoveel dat zwarte scherm meer krijg, maar toch 1 op de 3, Hoewel het vroeger 2x zwart 1x gewoon beeld was.

Ik heb een ATI radeon 9700 pro en ik heb truform uit staan, en vsycn ook.

Help ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik heb het probleem dat mijn resolutie soms terugspringt naar 640*480, wat natuurlijk oerlelijk beeld levert. Het is soms op te lossen door de missie te beëindigen en dan weer te restarten, maar om dat zo elke keer te doen is natuurlijk ook omslachtig. Ik heb gewoon netjes in mijn video-options 1024*768 staan (en zo blijft het in die opties ook wel staan), maar in het spel zelf springt 'ie gewoon terug naar 640*480 zoals ik net al zei. De 1.1 patch zit erop overigs.

Specs:

CPU: AMD Athlon XP 1700+
Moederbord: MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A
Intern geheugen: 384MB Jetram PC133 SDRAM
Grafische kaart: Leadtek Geforce 4 Ti 4200, A280 LE TDH 128MB DDR
Detonator: nVidia Detonator versie 43.45
DirectX versie: 9.0

In het begin van dit topic is er ook al melding van gemaakt, maar een oplossing heb ik niet meer teruggezien:

"Als ik de resolutie bijvoorbeeld op 1600x1200 zet dan staat ie er wel op maar het beeld is gewoon 640x480 en voor de rest allemaal niet erg mooi! Tijd voor een patch want dit blijkt me een bug"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
ja chek de laatste post op vorige blz, mijn post dus

precies het zelfde met een andere kaart,

en blijft hij bij jou ook soms hangen ? want daar wordt ik helemaal gek van, das nog erger dan die 800x600 of 640x480 shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
RS_003 schreef op 29 April 2003 @ 20:52:
ja chek de laatste post op vorige blz, mijn post dus

precies het zelfde met een andere kaart,

en blijft hij bij jou ook soms hangen ? want daar wordt ik helemaal gek van, das nog erger dan die 800x600 of 640x480 shit :(
Hij blijft niet hangen, maar 5 van de 10 keer als ik speel is de resolutie gewoon bagger. Zoals ik al zei is het dan op te lossen door ff de missie ofzo te herstarten, maar hij moet 't gewoon altijd goed doen vind ik; zonder al dat gemiep erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Silent Thunder schreef op 29 april 2003 @ 21:05:
[...]

Hij blijft niet hangen, maar 5 van de 10 keer als ik speel is de resolutie gewoon bagger. Zoals ik al zei is het dan op te lossen door ff de missie ofzo te herstarten, maar hij moet 't gewoon altijd goed doen vind ik; zonder al dat gemiep erbij.
ik kan hem wel herstarten maar daar wordt ik niet veel beter op want dan heb ik soms weer zon zwart scherm. :(

Damzzz dit spel is me geld echt niet waard, met al die bugs.
Voor de rest is het namelijk prachtig gemaakt

was btw je favo gun ?? ik use de tmp + silencer vaak voor me 2 man teams. ( ALS IK HET SPEL DUS KAN OPSTARTEN :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
RS_003 schreef op 30 April 2003 @ 11:06:
[...]

ik kan hem wel herstarten maar daar wordt ik niet veel beter op want dan heb ik soms weer zon zwart scherm. :(

Damzzz dit spel is me geld echt niet waard, met al die bugs.
Voor de rest is het namelijk prachtig gemaakt

was btw je favo gun ?? ik use de tmp + silencer vaak voor me 2 man teams. ( ALS IK HET SPEL DUS KAN OPSTARTEN :X )
Ik heb het pas sinds gisteren, dus nog geen favo ontwikkelt. En ik wil dat het spel eerst fatsoenlijk loopt nadat ik verder ga met de tweede missie. Ik ga immers niet de rest van de game om de haverklap op 640 spelen, dat vertik ik. ;)

Heb jij, overigs, al andere Catalyst Drivers geprobeerd; of DirectX 9.0 geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Bah, bagger MP. :(

Door een teveel aan servers in het lijstje crashed 'ie ben ik achter gekomen. Snel gametypen uitsluiten om zodoende het aantal te beperken lukt niet altijd, heel soms wel.
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2280 MHz with 511MB RAM
Video: RADEON 9700 PRO (6307)

R6WindowServerListBox Transient.R6WindowServerListBox0 (Function UWindow.UWindowListControl.GetItemAtIndex:009E) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Echt heel vervelend dit. worden er tegenwoordig geen goede games meer afgeleverd zonder bugs? Unreal2 was al klote qua EAX sound, en dit probleem met MP zuigt ook. ;(

Je betaald er wel weer 50 euro voor, verdomme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 02 May 2003 @ 21:02:
Bah, bagger MP. :(

Door een teveel aan servers in het lijstje crashed 'ie ben ik achter gekomen. Snel gametypen uitsluiten om zodoende het aantal te beperken lukt niet altijd, heel soms wel.

[...]

Echt heel vervelend dit. worden er tegenwoordig geen goede games meer afgeleverd zonder bugs? Unreal2 was al klote qua EAX sound, en dit probleem met MP zuigt ook. ;(

Je betaald er wel weer 50 euro voor, verdomme.
check in je system folder van ravenshield het bestandje rvs_noloop.bat . Als je die runt crashed je Ravenshield niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Aha, tnx. :)

Het lukt trouwens nu ook met UBI's gameservice software.

/edit:
M'n armpatch krijg ik trouwens niet werkend. :(

http://www.agr-s.com/html_reports/fieldreport0125.htm

Alles keurig uitgevoerd, maar niet te zien in MP games. :?

[ Voor 57% gewijzigd door MrJ op 02-05-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kique!

1.2 Patch Tomorrow!
What's new? Take a look:

Overview
--------

There are two main reasons behind the release of 1.2. First, it enables compatibility between versions using different alphabets (cyrillic, latin, asian, etc.). Secondly, it serves as a client upgrade to support future Linux and Windows(TM) stand alone dedicated servers.

Details
-------

* Enables interoperability between localized versions, with different alphabets, for internet games.
* Fixes the "ready button" problem where players could not press it and had to wait for the in-between round timer to run out.
* Fixes the crash issue with the server list. The list is now displayed in a multi-page format with a maximum of 400 servers per page.
* The server filter settings are now kept even when you quit the game.
* Karma (ragdoll effect) has been updated, after much research and inspired, in part, by work done by the community.
* Includes support for future Linux and Windows stand alone dedicated servers.
* Removed the network connection check that was done even when in single player mode.

Other
-----

We acknowledge the absence of an interface to indicate that a map is being currently downloaded. We are hopeful that a fix for this issue will be available in the next patch.

ASE will be "officially" supported in the next patch. We are still experimenting with an easy, user-friendly way to deal with it.

Linux and Windows(TM) stand alone servers will soon be available for people who wish to run dedicated's on their T1+ ;-)

Link: http://www.raven-shield.com/'

Oh trouwens...
een nieuwe Map:

link

[ Voor 5% gewijzigd door DeX op 13-05-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb gisteren de nieuwe patch geïnstalleerd en kreeg op een gegeven ogenblik in de map "Garage" een bug report met iets van een invalid move. Vervolgens een reboot.

PC opnieuw opgestart en ingelogged, vervolgens krijg ik weer een reboot. Na deïnstallatie van mijn creative SB Live 5.1 drivers, Nvidia drivers nog steeds reboots.

Patch verwijderd en nog steeds reboots, als laatste UBI gameservice gedeïnstalleerd en eindelijk geen reboots meer. Op één of andere manier heeft de nieuwe patch i.c.m. UBI's gameservice mijn PC verziekt. Was al helemaal in de stress dat ik niet meer kon spelen.

Verder helemaal verlafend. Eindelijk ook de ready bug verholpen.

Misschien een idee om een -=GoT=- Clan op te zetten :)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kan iemand de patch svp ergens online zetten?

Ik krijg hem niet te pakken via de officiele sites.

/edit:
Laat maar, een paar mirrors gevonden: :P
http://www.theplatoon.com/ravenshield/default.asp#949

/edit2:
Multiplayer 'loop' bug niet gefixed. :{ :(

[ Voor 47% gewijzigd door MrJ op 15-05-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik dacht laat ik eens een thread maken waar ik alle guns opnoem en dan kiezen jullie je favorite pick eruit. Ik speelde altijd eerst met een MP54A + Silencer en soms High cap mags.
Maar ik merk dat guns zoals de AK47 ook absoluut niet gek zijn met Silencer, kortom...
ik zou graag eens willen weten welke guns jullie prefereren voor een bepaalde situatie.

Ik speel bijvoorbeeld altijd alleen maar Co-op online, eigenlijk nooit Team Survival enzo. Co-Op bevalt me echt het allerbest.

Ik zet een lijst neer van eerste alle Submachineguns dan Assault rifles, alleen deze 2 soorten guns want ik zie amper mensen met shotguns spelen in Co-op.
Ik zet een nummer achter de guns die ik meestal gebruik, jullie doen hetzelfde...nummer 1 betekent dat 't je favo gun is...

SubMachine Guns

Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mp5sd5.jpgMP5sd5 |3|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mp5a4.jpgMP5a4 |1|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/ump45.jpgUMP
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/uzi.jpgUzi
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mtar21.jpgMTAR-21
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/m12.jpgM12
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/p90.jpgP90
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/tmp.jpgTMP
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mp5_10a2.jpgMP5/10a2 |2|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/cz61.jpgCZ-61
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/sr2.jpgSR2
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mp5k_pdw.jpgMP5k PDW
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/micro_uzi.jpgMicro UZI
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mac11_9.jpgMAC 11/9

Assault Rifles

Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/m14.jpgM14
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/g3a3.jpgG3a3 |3|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/fnc.jpgFNC
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/galil_arm.jpgGalil ARM
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/m16.jpgM16a2
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/l85a1_enfield.jpgl85a1
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/steyr_aug.jpgSteyer Aug
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/famas_g2.jpgFamas
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/ak47.jpgAk 47 |1|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/ak74.jpgAk 74 |2|
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/m82.jpgm82
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/g36k.jpgg36k
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/m4a1.jpgm4
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/tar21.jpgTar21
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/type97.jpgType97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder enige twijfel de MP5sd5 |3|. Erg lekker wapen. Perfect voor medium & close range battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/galil_arm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/assault/l85a1_enfield.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/guides/weapons_eqipment/img/smg/mp5sd5.jpg

Deze en eigenlijk altijd de bovenste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
FNC en FAL zijn heerlijk. 1 schots vind ik nog het beste. Voor de rest is de mp5 ook wel goed, die heb ik dan altijd op burst fire staan, handig in close combat.

Als pistool is de USP mijn favoriet.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat ik zo vreemd vind is de stats van al die guns, de MP5SD5 schijnt dan een stuk mindere accuracy te hebben enzo dus ik kies altijd eentje met een goeie accuracy, maar gister op een bepaalde site zag ik dat de MP5SD5 van SMG's het hoogste scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, al die stats zeggen me eerlijk gezegd niet zoveel. Probeer ze gewoon, en als het bevalt, stick to it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
nou ik zit hier gvd nu al bijna 50 minuten te wachten en ik blijf die Cdkey already in use error krijgen en ik kan hier zo vreselijk pissig om worden he, ik wil gvd zo graag even online spelen en ik blijf maar die achterlijke gore hoere ROT error
krijgen, heb er geen andere woorden voor. heb gister de hele avond kunnen spelen, kreeg 1x die error maar na een minuut of 1/2 kon ik gelijk weer verder gaan, het is nu zodirect een uur geleden en ik heb gvd nog steeds die error...ik vind het niet te geloven.
Patch 1 hoorde toch al die cdkey errors te fixen? nou..it didn't fix SHIT!!! wat begin ik hier strontflauw van te worden zeg, verpest het spel echt behoorlijk hoor..en 't is neit mijn spel of cdkey want m'n broer heeft het probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

devilsnight schreef op 18 mei 2003 @ 12:55:
nou ik zit hier gvd nu al bijna 50 minuten te wachten en ik blijf die Cdkey already in use error krijgen en ik kan hier zo vreselijk pissig om worden he, ik wil gvd zo graag even online spelen en ik blijf maar die achterlijke gore hoere ROT error
krijgen, heb er geen andere woorden voor. heb gister de hele avond kunnen spelen, kreeg 1x die error maar na een minuut of 1/2 kon ik gelijk weer verder gaan, het is nu zodirect een uur geleden en ik heb gvd nog steeds die error...ik vind het niet te geloven.
Patch 1 hoorde toch al die cdkey errors te fixen? nou..it didn't fix SHIT!!! wat begin ik hier strontflauw van te worden zeg, verpest het spel echt behoorlijk hoor..en 't is neit mijn spel of cdkey want m'n broer heeft het probleem ook.
heb je hem officeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Yep zeker, gekocht bij Mediamarkt toenertijd.

en diezelfde dag kreeg ik toen al een keer die error, ben er nooit van afgekomen, soms krijg ik die hele error een hele dag niet en soms blijft ie error . Ik weet niet of het kan,maar ik heb zo'n vermoeden dat er ergens een site is voor al die warezers die niet Raven Shield willen kopen die een Keycode voor hun genereerd en dat daar uiteindelijk MIJN keycode ook tussen zit, want dit is gewoon abnormaal....ik zou kunnen overwegen het spel opnieuw te kopen, dus weer 45 euro...maar ik ben natuurlijk niet gek he...want ik twijfel er niet aan..die error krijg ik dan weer na een tijdje. ik weet niet wat ik moet doen om dit te fixen...
maar ik wens al die vreselijke lamers die Raven Shield hebben gekraakt of wat dan ook een
KLOTELEVEN toe...waardeloos dit.

Er was een tijdje terug op de Raven forum een tip dat je naar Ubi.com moest gaan, daar inloggen, en Raven weer opstarten, dan zou de error weg moeten zijn...vergeet 't maar...

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 18-05-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

devilsnight schreef op 18 mei 2003 @ 13:11:
Yep zeker, gekocht bij Mediamarkt toenertijd.

en diezelfde dag kreeg ik toen al een keer die error, ben er nooit van afgekomen, soms krijg ik die hele error een hele dag niet en soms blijft ie error . Ik weet niet of het kan,maar ik heb zo'n vermoeden dat er ergens een site is voor al die warezers die niet Raven Shield willen kopen die een Keycode voor hun genereerd en dat daar uiteindelijk MIJN keycode ook tussen zit, want dit is gewoon abnormaal....ik zou kunnen overwegen het spel opnieuw te kopen, dus weer 45 euro...maar ik ben natuurlijk niet gek he...want ik twijfel er niet aan..die error krijg ik dan weer na een tijdje. ik weet niet wat ik moet doen om dit te fixen...
maar ik wens al die vreselijke lamers die Raven Shield hebben gekraakt of wat dan ook een
KLOTELEVEN toe...waardeloos dit.

Er was een tijdje terug op de Raven forum een tip dat je naar Ubi.com moest gaan, daar inloggen, en Raven weer opstarten, dan zou de error weg moeten zijn...vergeet 't maar...
Mte half-life kon je Sierra mailen, dan moest je de cds opsturen kreeg je een nieuwe cd met een nieuwe key, ik weet niet hoe het met hun zit ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens met proxytunnel?
http://www.wimvds.be/en/downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet niet wat dit progje doet, maar als je broer en jij idd dezelfde problemen ondervinden zou ik ook maar eens naar je netwerk gebeuren gaan kijken. Anders misschien een even je verbinding direct op een bak doen en het dan nog een keer proberen (dus zonder router/firewall etc. ertussen).

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anyway....het is niet te geloven he...lees even John's bericht hier

http://www.raven-shield.n...&postid=231120#post231120

Die vuile hond geeft gewoon toe dat ie de Warez versie heeft en Keycodes gebruikt van Kazaa of internet...kortom...zo'n klootzakje die andermans keys dus gebruikt...kortom...zo'n faggot
die ervoor zorgt dat ik alleen maar van die problemen al heb, en dan ook nog zo'n antwoord durven geven van....

"
dus..: gewoon ff een paarb uur w8ten en nog probere..en hope dat die andere gasten niet aant spele zijn "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag mijn spel wel kopen.

Ik vind er niks meer aan. :| :| :| :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
En dan krijg ik exact dezelfde error..want die goreklote lamers gebruiken dus allemaal andere keycodes...die eikels zullen wel een lijst hebben en als een bepaalde key niet werkt proberen ze de andere wel....ooooooh IK VERVLOEK ZE! helemaal nu omdat ik WEER Cdkey in use heb...goddamn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze moest ik toch even melden.

"We have released v2.0 of the Raven Shield Community Map Pack! This pack includes 22 of the best new maps for Raven Shield, including 10 new ones! "

http://www.theplatoon.com/ravenshield/mod.asp?file=70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand toevallig nog een ander goed ravenshield forum?
Eentje waar wel iets gepost word :)
Het is jammergenoeg een beetje rustig hier...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.theplatoon.com

Maar ja dat stond hier boven ook al.

http://www.raven-shield.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah da's een goeie idd bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
http://forums.ubi.com/mes...zuhng&tpage=1&direction=0

Petitie voor Punkbuster..
Anti Cheat dus..

kweet natuurlijk niet of het help, maar zou wel fijn zijn. wordt gek van die lui die cheaten..
en het ergste is, je weet het nooit zeker of ze het doen..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb hem ook gesigned. Niet dat ik zoveel cheaters ben tegengekomen, maar ik weet wel dat ze bestaan. Zelf ga ik dus ook pas ladderen nadat een AC in het spel zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
De smet op elke online game. Cheating :(
Het is gebrowselt op de UT2003 engine en die gasten hebben toch wel wat betere anticheat volgensmij. Al is dat punkbuster ook niet alles hoor. De cheaters lopen toch altijd een stapje voor de anticheat-proggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 00:13
devilsnight schreef op 18 May 2003 @ 12:26:
Wat ik zo vreemd vind is de stats van al die guns, de MP5SD5 schijnt dan een stuk mindere accuracy te hebben enzo dus ik kies altijd eentje met een goeie accuracy, maar gister op een bepaalde site zag ik dat de MP5SD5 van SMG's het hoogste scoorde.
die kloppen volgens mij allemaal niet, aangezien bijv de SD5 nauwkeuriger is dan de a4, je merkt het verschil welliswaar pas na bijv 100 meter, mar het verschil is er... bekende fenomeen, zo willen de makers de wapens goed uitbalanceren, wat tot verneuking van de wapens lijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Laatst online: 16-06-2024
Eindelijk dacht ik vandaag.Ravenshield patch 1.3 is uit,en er stond bij framerate fix. Yehaa!!! dacht ik dus. Ik heb zoals zovelen,gezien de diverse forums,die problemen heeft met zijn framerate,en ik heb nou niet echt een langzame pc. Ik heb in de tussentijd diverse tweaks geprobeerd,zonder enige verbetering. Na het d/l f installen,ga gelijk spelen op onze ded server,en wat gebeurd er,precies,mijn framerate zuigt nog steeds. Als er geen rook is max 30 a 40,bij rook max 12!!!! Dit is werkelijk niet te geloven,geef je 55 euro uit aan een spel,en wat krijg je,een zeer slecht werkende game.

ow ja,ik draai op 1024*768,niet echt hoog dus.Wat mij wel opviel is dat vanaf begin af aan het niet uitmaakte in welke resolutie je speelde en met welke details.Hoog,laag,maakt echt helemaal niets uit.

Ik denk dat ik maar mijn geld terug ga vragen.Als dit bij mij met iets anders zou gebeuren,dan wil ik ook mijn geld terug (bv wasmachine)

ik ben echt nietblij!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Corona, ik speel ook wel eens bij DED wat is je nick ??
cya @ DED =smg=cobra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

IS deze game nog een beetje in leven? Zat er aan te denken om hem te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 27 June 2003 @ 16:51:
IS deze game nog een beetje in leven? Zat er aan te denken om hem te kopen :)
IK heb nog wel een orginele versie voor je liggen.
Incl key doos enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:37
Sorry voor de kick maar ik heb dit topic nog nooit eerder gezien. Ik ben altijd een grote fan geweest van de rainbow six series en dmet deze game is dat zeer zeker niet anders geworden. Ik vind het gewoon erg mooi en realistisch.

Nu vroeg ik mij af of de tweakers die dit nog spelen (Schijnen veel bugs enzo in te zitten maar ik heb nog niet veel van gemerkt) wat jullie favo wapen is.. ik speel over het algemeen het liefste met een

• G36k + silencer
• smoke grenades[/i]
• desert eagle
• en extra primary megs

En dan nog een vraag.. er owrdt veel gezeurd dat dit spel vol bugs zit maar omdat ik niet zoveel tegen mensen speel en vooral botmatches doe met anderen :) (40 bots is ook vrij pittig op elite) merk ik daar niet veel van.. wat is nou de grootste bug die er in zit?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Er zijn meerdere bugs:
1. Ladderbug - Je blijft steken als je een ladder af of op wilt gaan (je kunt niets meer doen).
2. Grenadebug - Heb ik nog nooit gehad, maar er blijft een granaat in je handen steken die je niet meer weg kunt gooien.
3. Bulletlag - Je schiet op iemand. Je schiet er nog een keer op. Daarna nog een keer en het ventje is nog steeds niet dood. Hij beweegt niet, dus daar kan het niet aan liggen. De kogels verlaten wel je gun, maar ze raken het doel niet.
4. CD key is al in gebruik. En dat terwijl je een legale versie hebt met maar één key, die oorspronkelijk in plastic is geweest. Niemand heeft dat ooit kunnen jatten.
5. Hij ververst af en toe geen servers.

Dit zijn bugs die je alleen tegenkomt als je online speelt, behalve de ladderbug. Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel last van gehad, maar als je het hebt, is het flink irritant.

Mijn favoriete outfits voor verschillende maps:
1. Close Quarter maps
a. Mtar-21 + Scope
b. 92FS (met cmag als het toegestaan is, anders niets)
c. Heartbeat sensor
d. Fraggrenades

2. Medium Range maps
a. L85a1
c. Fraggrenades
d. Fraggrenades

3. Long Range maps / maps met veel open stukken
a. FNC + scope / willekeurige Sniperrifle
c. Fraggrenades / smokegrenades
d. Fraggrenades / smokegrenades

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb 2 vraagjes, ik heb niet het hele topic door gelopen, omdat het heel wat paginas zijn :P

1e Kan je nou geen wapens oppakken van anderen? want ze liggen vaak zo opvallent op de grond...

2e Klopt het dat je allebij een cd-key moet hebben om tegen elkaar te kunnen spelen in LAN?
wat ook zo vreemd is, als je een lan game doet, heeft die wel internet nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

1.) Nee kan niet
2.) Ja dit klopt, voor ieder PC heb je een licentie nodig (Is toch logisch)

Voor een lan game heb je niet perse een I-net verbinding nodig, op http://www.raven-shield.com in het forum staat wel een beschrijving wat je moet aanpassen om de check op I-net uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
RexomniuM schreef op 02 September 2003 @ 16:39:
Er zijn meerdere bugs:
1. Ladderbug - Je blijft steken als je een ladder af of op wilt gaan (je kunt niets meer doen).
2. Grenadebug - Heb ik nog nooit gehad, maar er blijft een granaat in je handen steken die je niet meer weg kunt gooien.
3. Bulletlag - Je schiet op iemand. Je schiet er nog een keer op. Daarna nog een keer en het ventje is nog steeds niet dood. Hij beweegt niet, dus daar kan het niet aan liggen. De kogels verlaten wel je gun, maar ze raken het doel niet.
4. CD key is al in gebruik. En dat terwijl je een legale versie hebt met maar één key, die oorspronkelijk in plastic is geweest. Niemand heeft dat ooit kunnen jatten.
5. Hij ververst af en toe geen servers.

Dit zijn bugs die je alleen tegenkomt als je online speelt, behalve de ladderbug. Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel last van gehad, maar als je het hebt, is het flink irritant.

Mijn favoriete outfits voor verschillende maps:
1. Close Quarter maps
a. Mtar-21 + Scope
c. Heartbeat sensor
d. Fraggrenades

2. Medium Range maps
a. L85a1
c. Fraggrenades
d. Fraggrenades

3. Long Range maps / maps met veel open stukken
a. FNC + scope / willekeurige Sniperrifle
c. Fraggrenades / smokegrenades
d. Fraggrenades / smokegrenades
De ladderbug en het cd key probleem heb ik ook wel eens gehad.. alleen dat laatste is meestal omdat ik soms mijn Inet verbinding verlies (ligt aan tiscali :( ) en als je dan weer inlogd bij ubi .com dan is de vorige sessie nog niet afgelopen vrij logisch ofcourse.,

De ladderbug had ik 1x helemaal in het begin maar toen ik hem update naar 1.3 en nu dus 1.4 noiot meer last van gehad en zelfs de bullet-komt-niet-aan bug niet.. wel ens gehoord maar nooit gehad zelf.. ik meen dat ze in de nieuwe versie van de patch daar een manier voor hebben dat je bullet confirmation aan kunt zetten ofzo.. dan checkt de server of de bullet aankomt en waar en stuurt dat terug naar de client ..

verder je outfit.. je gebtruikt nogal veel die frag's.. ik dus bijna nooit. ik gebruik keiveel de smoke grenades omdat je daardoor slecht te zien bent.. en die hoor je bijna niet.. een frag grenade is nogal luidruchtig.. en dan weet iedereen waar je zit.. ik houd dus meer van rustig aan en beheerst spelen en zo min mogelijk opvallen... (bijv bij smoke's als je er een gooit hoeft nog niet te betekenn dat je er ook echt achter/in staat dus dan schietren ze wel als een gek op dat rook maar iemand met frag grenades (dan zijn ze wel weer handig :P) biedt dan de uitkomst :)
Qorne schreef op 03 September 2003 @ 13:10:
Ik heb 2 vraagjes, ik heb niet het hele topic door gelopen, omdat het heel wat paginas zijn :P

1e Kan je nou geen wapens oppakken van anderen? want ze liggen vaak zo opvallent op de grond...

2e Klopt het dat je allebij een cd-key moet hebben om tegen elkaar te kunnen spelen in LAN?
wat ook zo vreemd is, als je een lan game doet, heeft die wel internet nodig :(
1) nee je kunt geen wapens oppakken. wat soms wel lastig is vooral als je hetzelfde wapen hebt als een tango (Terrorist) maar je kogeltjes op zin. dan pak je toch gewoon zijn kogels maaar dat kan dus niet :(

2) dat weet ik niet maar lijkt me toch wel uit te schakelen some how..

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 03-09-2003 13:30 . Reden: beetje tekst toegevoegd ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

oke bedankt voor de tips :)
wel raar in de training zie je tafels vol met wapens liggen waar je dus niks mee kan :|
het lijkt wel op ze dat oppakken op het aller laatste moment er uit hebben gehaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
weet niet maar volgens mij kun je er daar wel wat mee.. meen me dat te herrineren maar zeker weten doe ik dat dus niet.. ik zou het als er ooit een mod voor komt. wel ERRUG handig vinden.. > is toch best handig in een geval als daarboven.

p.s. wie heeft het ook wel eens gehad dat je een deur open doet een gast neer wilt schieten maar je gweer op dat moment leeg is :P dat he bik nu al een paar keer gehad en das best een leuke situatie (op dat moment niet maar achteraf is dat humor :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 15:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet er iemand welke de laatste versie is? Want ik kan precies maar 3-4 servers meer joinen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Da Monkey schreef op 03 September 2003 @ 14:49:
weet niet maar volgens mij kun je er daar wel wat mee.. meen me dat te herrineren maar zeker weten doe ik dat dus niet.. ik zou het als er ooit een mod voor komt. wel ERRUG handig vinden.. > is toch best handig in een geval als daarboven.

p.s. wie heeft het ook wel eens gehad dat je een deur open doet een gast neer wilt schieten maar je gweer op dat moment leeg is :P dat he bik nu al een paar keer gehad en das best een leuke situatie (op dat moment niet maar achteraf is dat humor :)
had ik net nog :P

zet ik me team klaar bij een dubbele deur gooi er een granaat heen (terrorist hunt dan hoef je niet echt stil te zijn) deur wordt opgeblazen, zie ik het vol staan met gasten, schiet ik, zaten er nog maar 5 kogels in mijn mp5

of in de de zelfde map met een shotgun was vergeten dat je de reload toets meot inhouden anders komt er maar 1 kogel in :P
dus sta je daar met 8terrors voor je met 1 shotgun kogel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
1 kogel 8 terrors.. deja vu :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Op dit moment versie 1.40 maar als het goed is komt vanavond patch 1.41 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk het niet.. :P maandag waren er nog major problems

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste