Rainbow Six: Ravenshield

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/marc0h/Rainbow.jpg
De nieuwe Rainbow Six zit er alweer aan te komen (nog een paar maandjes, maar ja) :) En deze keer gaat ie op de erg mooie Unreal 2 engine draaien wat dus mooie plaatjes op gaat leveren.

[q]Game Features
Command an elite, multinational squad of special operatives against a hidden terrorist foe. In Raven Shield, the third installment to the wildly popular Rainbow Six series, RAINBOW races against time to stop terror and unravel a mystery. In locations around the world, from London to the Caribbean to Rio de Janeiro, lead team RAINBOW in a desperate effort to battle a madman and foil his doomsday plot.

• Fifteen all-new single-player missions, 6 dedicated multiplayer maps
• Built on next-generation Unreal® technology for unequaled visual effects
• Fifty-seven weapons with real-world accessories for endless customization
• New multiplayer modes and rules for online play
• Real-world tactics and methods from Mike Grasso, Senior Instructor for LAPD
• SWAT and LAPD Medal of Valor winner
Hier is de Ravenshield F.A.Q. te vinden die misschien wel van pas kan komen.

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/channels/games/features/highperformance/images/rainbowsix3/r6exclusive_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/ravenshield/img/serie03/r6_ravenshield29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/channels/games/features/highperformance/images/rainbowsix3/r6exclusive_1.jpg
Click for 1024x768
Andere screenshots zijn hier te vinden.

Links:
Officiële Site
Wallpapers
Conceptart
Movies

Release Date: Februari 2003

The devil is in the details.

Verwijderd

Dit spel gaat zo wreed worden.. Ik zit er echt wel op te wachten.
Heb tot nu toe alle Rainbow six games gespeeld en vond Rogue Spear de beste het was alleen dat de graphics in Rogue Spear al zwaar verouderd waren.. Gelukkig nu een "echte" engine. Die ook veel meer gameplay mogelijkheden beidt :)

Verwijderd

Ziet er wel erg vet uit ja, je moet alleen wel een goed bakkie hebben om het fatsoenlijk te kunnen draaien...

Verwijderd

aan een 1,2 Ghz en 32MB videokaartje + 128mb ram heb je echt wel genoeg hoor

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
1.19 Specs/Requirements for the game?

It is still a bit early to speculate the system requirements for the game… after optimizing the game, we will be in a better position to inform you of the minimum machine to run the game smoothly.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:52
Ik ben echt benieuwd hoe ie gaat worden. Ben vroeger royaal verslaafd geweest aan de eerste versie van Rainbow Six. Toen ik op een gegeven moment de telefoonrekening kreeg (ja, toen nog 56k) ben ik er maar mee gestopt op Internet. Later kwamen ook steeds die mods etc. die ik eigenlijk helemaal niet cool vond.

Hoop echt dat deze weer net zo verslavend gaat worden als de eerste, alhoewel m'n vriendin dat liever niet ziet gebeuren. :D

Verwijderd

Ok.... deze komt ook op mijn kooplijstje. Beter dat ze de U2 engine gebruiken. Ziet er gelijk een stuk beter uit. Ik ben benieuwd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 09:50 . Reden: spelfoutjuh ]

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

Vanadaag toch demo?!

Niet op voorraad.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Ja, volgens Fileplanet iig wel.

edit: en de officiele site

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Novah
  • Laatst online: 26-09 21:25
Nah echt ziek hoor, als je op de detail let dat is gewoon echt niet meer normaal.
Maaaar... als je het zelf draait moeten die instellingen altijd weer omlaag dus zal het wel wat minder zijn maar het blijft echt prachtig.

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Hoop dat snel uitkomt en niet pas vanavond laat ofzo.
Dit spel gaat zo kickass worden!!
Ik kan me nog goed herinneren dat het in maart werd aangekondigd en dat sommige mensen nav de screenies niet konden geloven dat die ingame waren terwijl ze dat dus wel waren. :)
Het filmpje wat laatst uitgebracht werd was al erg veelbelovend. => RS_high.mov
ftp.ubisoft.fr/video/pc/raven_shield/

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Weet nog toen de eerste rainbow six uitkwam, vet verslaafd met 56 k modempje netwerken met je kameraden. Clan gejoint [DutchBat] :)

Ben wel benieuwd naar deze add-on :)

• Hahn
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 12:33:
Weet nog toen de eerste rainbow six uitkwam, vet verslaafd met 56 k modempje netwerken met je kameraden. Clan gejoint [DutchBat] :)

Ravenshield is geen add-on hoor, maar gewoon een volledig nieuw spel.

• GoodspeeD
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 12:33:

Ik zat vroeger altijd in GAUG. Duitse clan. Jaja, ik weet het. Landverrader etc. :D

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

En de demo is uit :)

Mirror 1
Mirror 2

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Noi ik hoor het wel, screenshots zijn ook welkom, ik moet nog een halve dag wachten namelijk ;)

Niet op voorraad.

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
khad die demo al een week van te voren:P

• asmoday

asmoday

1349

Woei!! Nog een uurtje downloaden en dan is het GO!
Hehe, ubisoft.co.jp gaat lekker snel. :)
Hoe kom je eigenlijk aan die mirrors? _/-\o_
DeadKnight schreef op 14 november 2002 @ 13:08:
khad die demo al een week van te voren:P
Hoe krijg je dat voor mekaar als ik vragen mag?

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hier wat screenshots van de demo:

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20021114/rs01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20021114/rs03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20021114/rs06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20021114/rs09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20021114/rs11.jpg

Verwijderd

De illi versie is dat...Dit is als het goed is de officiële :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 11:45
Ziet er bien uit, effe demo binnenhalen

• GoodspeeD
Oh joepie. Ik straks ook demo downloaden als ik thuis ben. Verslaving.......here I come! :)

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen downloaden, hier nog 2 mirrors:

3dgamers.com
worthplaying.com

En op pc.ign.com is nog een uitgebreide Preview verschenen over Raven Shield dat ook veel over de multiplayer gaat.

Verwijderd

Net gedownload... ben benieuwd!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

jammer dattie nog niet helemaal uit is :/.

specs

• Tripp

Tripp

Wreah

jammer dattie nog niet helemaal uit is :/.
heb me gigantisch vermaakt met rainbow six - rogue spear in co-opmode _/-\o_
op 2 k6-2 bakken met tnt1 >:)

specs

• asmoday

asmoday

1349

Grrhmmmbl :(
Hoe maak je een account aan bij ubi???
Volgens mij werkt dat niet ofzo...hij zegt de hele tijd dat die username al bestaat.
Terwijl ik de meest vreemde usernames kies. Meer mensen die hier mee worstelen?

Verwijderd

Ok nu ff de demo downen :9~ , alleen eerst ff naar huis. Zit nog op me werk. :Z

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

asmoday schreef op 14 November 2002 @ 16:01:
Volgens mij werkt dat niet ofzo...hij zegt de hele tijd dat die username al bestaat.
Hier kan je een account aan maken :) . Of bedoel je dat niet ?? het is mij iig wel gelukt daar.

• GoodspeeD
asmoday schreef op 14 November 2002 @ 16:01:
Ja. Ik had laatst precies hetzelfde met Ghost Recon en The Sum of All Fears. Echt de vreemdste combinaties gepakt, maar alles (scheen) al bezet te zijn.

• asmoday

asmoday

1349

Het is inmiddels gelukt. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat 1 van de 12 usernames die dus mislukten al bezet waren. Maar goed...

Met detail op high loopt ie trouwens voor geen meter op mijn oude Geforce2 GTS.
Op medium is het net te doen. :/
Heb net een paar potjes gespeeld en heb behoorlijk mijn ass gekickt gekregen. :(

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
ik vind het maar een rare feel hebben. Ik ben cs dan ook gewend maar als je iemand tegenkomt moet je helemaal stil zien te gaan staan en dan wachten op je reticule en DAN eindelijk kan je een gericht schot lossen in de hoop dat je 'm nog raakt ook.. super rare gameplay if you ask me.

dunno

Verwijderd

True, benadert de realiteit ook niet echt. Dan haal je in een fractie van een seconde die trekker over en ga je ook niet langzaam richten

• rove
btw, ik heb ook vrij lange tijd r6 rogue spear gespeeld en dat speelde stukken sneller en gaafer, dwz meer aktie, dan raven shield.

dunno

Verwijderd

iemand mirrors ? :)

• Hahn
Als je op de vorige bladzijde had gekeken had je gezien dat die al waren gepost. :)
aftermath schreef op 14 November 2002 @ 15:32:
Voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen downloaden, hier nog 2 mirrors:

3dgamers.com
worthplaying.com

En op pc.ign.com is nog een uitgebreide Preview verschenen over Raven Shield dat ook veel over de multiplayer gaat.

Verwijderd

ik bedoel werkende mirrors :X

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het lukt mij niet een server te starten, moet ik de readme gaan lezen of gaat het überhaupt niet

Niet op voorraad.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Hiero :

http://www.theplatoon.com/ravenshield/

Heb net een paar potjes gespeeld en tsja...is denk ik ff wennen ziet er wel super uit maar hij schokt als een gek. En dat met een Tb 1400 en een TI4400 ..

ga denk ik toch maar ff wat geheugen erbij kopen. 256 is toch iets te weinig denk ik :(

• asmoday

asmoday

1349

edward2 schreef op 14 november 2002 @ 18:47:
Het lukt mij niet een server te starten, moet ik de readme gaan lezen of gaat het überhaupt niet
Hoe probeer je het?
De dedicated server werkt prima bij mij. In de readme staat niets echt zinvols.
Vanuit het spel heb ik het niet geprobeerd.

Verwijderd

Hmm als ik het zo lees kom ik niet ver met mijn GF2 MX :D

Verwijderd

shit..... same here

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Mmmhh heel lang naar uitgekeken maar ik vind de "feel" raar.
Als ze hier niks aan doen......dan vind ik het een bout spel voor multiplay.
Single player zou wel leuk zijn.

Thy will see the light...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

ff dl-e en probere

[ot]
asmoday kom eens op irc

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

asmoday schreef op 14 November 2002 @ 18:49:
[...]
Hoe probeer je het?
De dedicated server werkt prima bij mij. In de readme staat niets echt zinvols.
Vanuit het spel heb ik het niet geprobeerd.
Zowel via het ingame menu met create als via de shortcut dedicated server blijft het server inlogscherm maar staan zonder dat de game start.

Niet op voorraad.

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Godver, nee toch he, het werkt niet, ik wil het eerst allemaal even uittesten dus deed ik "create" en toen Launch, komt er zo'n dos box en ineens errors van missing textures, game engine initialized en dan registered with ubi server
maar er gebeurd daarna niks!!! verdomme.... dit had ik dus ook eergister met die leaked demo en nu nog, wat is dit? een hele rij met missing textures, en volgens mij na het stuke van registered with Ubi.com server hoort het spel te starten,maar vergeet het maar!
weet iemand hier iets op? {please zeg ja, heb zolang op de demo gewacht}

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

devilsnight schreef op 14 november 2002 @ 19:50:
Godver, nee toch he, het werkt niet, ik wil het eerst allemaal even uittesten dus deed ik "create" en toen Launch, komt er zo'n dos box en ineens errors van missing textures, game engine initialized en dan registered with ubi server
maar er gebeurd daarna niks!!! verdomme.... dit had ik dus ook eergister met die leaked demo en nu nog, wat is dit? een hele rij met missing textures, en volgens mij na het stuke van registered with Ubi.com server hoort het spel te starten,maar vergeet het maar!
Dat heb ik dus ook, ik wil altijd eerst even feeling met de game opdoen en ff rond lopen en aan de touch wennen, mouse sen goed instellen ect.

Niet op voorraad.

Verwijderd

RoVe schreef op 14 November 2002 @ 17:00:
ik vind het maar een rare feel hebben. Ik ben cs dan ook gewend maar als je iemand tegenkomt moet je helemaal stil zien te gaan staan en dan wachten op je reticule en DAN eindelijk kan je een gericht schot lossen in de hoop dat je 'm nog raakt ook.. super rare gameplay if you ask me.
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:02:
True, benadert de realiteit ook niet echt. Dan haal je in een fractie van een seconde die trekker over en ga je ook niet langzaam richten
Ik ben van mening dat ze dit wel degelijk realistisch gemodelleerd hebben. Je moet alleen rekening houden met een aantal factoren:

- lopen is veel stabieler dan rennen;
- rustig gecontroleerd draaien is veel stabieler dan snel ongecontroleerd draaien;
- ieder geweer heeft z'n eigen accuratie, gewicht, stabiliteit, enz;
- full-auto is zeer instabiel;
- etc.

En tot slot: Raven Shield is geen Counterstrike, je kan hier niet als een ware acrobaat bunnyhoppen, van 4 meter vallen zonder in ieder geval het één en ander te breken, of 99% damage oplopen zonder dat dat invloed heeft op je prestaties (snelheid, accuratie, etc).

• devilsnight
edward2 schreef op 14 November 2002 @ 20:06:
[...]

Dat heb ik dus ook, ik wil altijd eerst even feeling met de game opdoen en ff rond lopen en aan de touch wennen, mouse sen goed instellen ect.
Ja precies, eerst kijken of het spel sowieso wel te spelen is{te lage framerate of wat dan ook} maar dat lukt al niet eens, krijg jij ook missing textures dan in die dos box?

• rove
Maar als je een spel erg realistisch maakt tenkoste van snelheid en aktie dan maak je je doelgroep wel ERG klein lijkt mij.

dunno

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

devilsnight schreef op 14 November 2002 @ 20:14:
[...]

krijg jij ook missing textures dan in die dos box?
yep en online lagt het verschrikkelijk, jammer want het ziet er aardig uit.

Niet op voorraad.

• asmoday

asmoday

1349

edward2 schreef op 14 November 2002 @ 20:06:
[...]

Ehm dat van die missing textures heb ik ook, maar na dat registered bij ubi geblaat is het spel gewoon gestart bij mij.
Ik kan er via mijn andere pc gewoon op. Kan je helaas niet helpen.
Je zou nog in de server config file in system => server.ini Internetserver=true in false kunnen veranderen voor een lanserver.

• devilsnight
ik heb in winxp gezocht naar system.ini maar in die file staat niks van internetserver=

• asmoday

asmoday

1349

devilsnight schreef op 14 november 2002 @ 20:24:
ik heb in winxp gezocht naar system.ini maar in die file staat niks van internetserver=
Oeps...ik bedoelde in de system dir van raven shield het bestand server.ini. O-)

• devilsnight
daar stond ie al op false, heb em naar true gezet en ineens nog meer errors
maar jij kan dus wel online spelen edward?

Verwijderd

Hmm tijdens het opstarten krijg ik een sound error: hij zegt dat me sound driver al in gebruik is :?

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik vond em redelijk bout heb em ook niet goed gespeelt na 5 games heb ik em eraf gegooit, als ik niet zou weten dat het rs was en iemand zou zeggen dat het aa is zou ik hem zonder twijfel geloven. kom opzeg dit is gewoon tacikal online shooter clone #984

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• asmoday

asmoday

1349

In wat voor opzicht vind je op AA lijken? De enige overeenkomst vind ik zo'n beetje dat je in RS ook een M16 kunt kiezen die je standaard in AA hebt. Voor de rest zijn de primary wapens volledig anders.
Eigenlijk is het jammer dat er zoveel assault rifles in zitten, want de roots liggen toch echt bij de MP5. AA is militair, dit is min of meer law-enforcement.
Maar ja smaken verschillen, er zijn ook veel mensen die AA niet leuk vinden terwijl ik die ook nog steeds erg vermakelijk vind.
Verder vind ik RS op de voorgangers uit de rainbow serie behoorlijk uniek qua gameplay en stijl. Niet zoals jij het noemt clone numero 984.
Dan mag jij me aanwijzen wel spel er echt veel op lijkt. (en dan niet aankomen met Sum of All Fears ofzo).

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ik vind u clone #984 omdat IK de gameplay net als aa vind, ik zie er echt weinig verschil in. Ik me niet in beide games verdiept, ik geen zin allemaal overeenkomsten gaan te bedenken DIT IS MIJN mening, altijdzo irri deze replys

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• devilsnight
Jullie weten gewoon niet wat mooi is hoor, shit , wil je even de tear gas grenade checken? gooi dat ding eens en blijf erbij staan zie hoe je zicht wordt, met guns voor je in beeld lijkt een stuk toffer nu ook, ik had echt veel liever een singleplayer demo gehad, maar ja..het is niet anders!

ik heb alleen nog maar een game gehost, ik ga zodirect ff online proberen...
maar die wapens en effectenzijn gewoon top! nogmaal een singleplayer demo was stukken toffer geweest.

Verwijderd

Je moet de demo ff goed uitchecken, dat je weet hoe alles werkt dan is het al een stuk leuker.
Tja als jij met je assault rifle op full auto rennend door gangen iedereen probeert neer te maaien en dan met 3 kogels wordt neergelegd door iemand die met zijn mp5 goed opgesteld staat. dan is het geen leuk spel natuurlijk.

Je moet het gewoon weten te waarderen, dit vind ik echt zo'n spel of je vind het leuk of je haat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

devilsnight schreef op 14 november 2002 @ 20:37:
daar stond ie al op false, heb em naar true gezet en ineens nog meer errors
maar jij kan dus wel online spelen edward?
Ja dat lukt wel, ik zal nog es verder kijken met dat hosten.

Ik vind de game prachtig, maar het "beweegt"niet echt lekker, kan ook door de lag komen, m'n vidkaartje is iig snel genoeg.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Om trouwens ff een game goed te kunnen createn moet je dedicated server uizetten, dan laad ie de map prima in, net ff over LAN gespeeld, ik vind toch wel dat de player models te wensen over laat, ik heb een geforce3. met de ati schijnen de models er echt veel beter uit te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

devilsnight schreef op 15 november 2002 @ 00:04:
Om trouwens ff een game goed te kunnen createn moet je dedicated server uizetten, dan laad ie de map prima in, net ff over LAN gespeeld, ik vind toch wel dat de player models te wensen over laat, ik heb een geforce3. met de ati schijnen de models er echt veel beter uit te zien....
Goed zal straks es kijken.

Ik heb een ATIR9700, er zit geloof ik trueform in de models.

edit; thanx for de tip, eindelijk eens de maps rustig bekijken.

Ik heb reduce mouselag op tue gezet, in de config.ini, nou dat maakte een wereld van verschil zeg, het speelt schitterend nou!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik baal er echt van, zie net wat movies op ign en screenshots , daar zijn de graphics een stuk mooier, de modellen een stuk ronder, ja precies trueform! dat heeft de gf3 niet
het ziet er bij lange na niet zoals dit uit
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200211/1037280174_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja maar het z'n niet de mooiste maps die in de demo zitten, of komt dat shot ook uit de demo, zo veel heb ik nog niet verkend ;)

Misschien komt er in de uiteindelijke versie wel hogere polymodels, ik kijk morgen wel eens hoe de models er bij mij uitzien.

V-syn uitzetten haalt het laatste restje lag weg.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
V-sync is "always off" bij mij :) ik hoop dat er nog een SP demo komt, kunnen we eindelijk die ragdoll physics goed bekijken en het is dan gewoon een stuk toffer,er is nog steeds wel veel lag online..maar ja... had ik even geluk dat pa een Ati radeon in zn pc heeft, ik heb het even bekeken, de modellen zijn een stukkie ronder, toch wel redelijk zichtbaar verschil! geweldig realistisch is die tear gas grenade, je wordt gewoon echt misselijk wanneer je gaat rondkijken als je in de exlosie gekeken hebt, en ook dat piepgeluid van de flashbang....aaaaaaah het gaat gewoon door je oren man....eww...echt heel goed gedaan dat! en je kan nu de realistische dead animations al een beetje zien, .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

devilsnight schreef op 15 November 2002 @ 00:38:
V-sync is "always off" bij mij :) ik hoop dat er nog een SP demo komt, kunnen we eindelijk die ragdoll physics goed bekijken en het is dan gewoon een stuk toffer,er is nog steeds wel veel lag online..maar ja... had ik even geluk dat pa een Ati radeon in zn pc heeft, ik heb het even bekeken, de modellen zijn een stukkie ronder, toch wel redelijk zichtbaar verschil! geweldig realistisch is die tear gas grenade, je wordt gewoon echt misselijk wanneer je gaat rondkijken als je in de exlosie gekeken hebt, en ook dat piepgeluid van de flashbang....aaaaaaah het gaat gewoon door je oren man....eww...echt heel goed gedaan dat! en je kan nu de realistische dead animations al een beetje zien, .....
maar het richten is echt poep. Duurt erg lang voordat ie weer goed kan mikken :/.

Ik speel altijd cs en dat is dit spel erg traag :/ :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 12:56
het voelt een beetje hetzelfde aan als AA
maar misschien komt het door dezelfde engine
verder kan je het wel vergeten als je een geforce2mx of lager hebt
(iig op mijn andere machine heb ik een lage framerate met alles op low of none)

op een ATi Radeon speelt het echter wel heerlijk in combi met een p4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
executor schreef op 15 November 2002 @ 01:45:
[...]

maar het richten is echt poep. Duurt erg lang voordat ie weer goed kan mikken :/.

Ik speel altijd cs en dat is dit spel erg traag :/ :P.
het recovery van een geweer na een recoil is altijd al een belangrijk realsimepunt geweest van Rainbow 6
en bij deze is het nog beter uitgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3D Gamers has received a Cease and Desist notice from Ubi Soft Entertainment regarding our mirror of the multiplayer demo for Rainbow Six: Raven Shield, ordering us to revoke the demo. Regretably and under protest, we must comply. We're sorry for not being able to serve you the file until Thursday November 21, and you are welcome to express your thoughts about this situation, or whether 3D Gamers should carry Ubi Soft demos in the future, on our Feedback page or in our forum.
WTF???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

ben ik ff blij dat ik hem al heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
op filemirrors.com vind je zat spiegels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

maar hij is dus weer teruggetrokken ofzo??? dus vanaf nu is het een warez request om een spiegel te vragen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Wat moet je allemaal doen om online te kunnen spelen :? Moet een login scherm invullen ofzo :? 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door StephanL op 15-11-2002 14:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Je startpost heeft weer geweldige Kruisjes hoor Marc0 :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Blade_V schreef op 15 november 2002 @ 18:23:
Je startpost heeft weer geweldige Kruisjes hoor Marc0 :)
Ja hè, vooral die in het midden waarmee je schiet zijn cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

waar kan ik een acount aanmaken ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
hmmz, ik kan nie meer inloggen op ubi.com. Zou dat iets te maken hebben met die ingetrokken demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heb et gisteren ff gespeeld, moet zeggen zeer geslaagd spel :D Ben zeer onder de indruk van de effects van flashbangs, teargas granades etc, geeft echt nieuwe sfeer in et spel, traplopen gaat alleen wel beetje traag heeft me al meerdere keren me leven gekost :P

Loopt trouwens lekker op me bakkie, na HCC geforce4 erin, en Raven Shield op me verlanglijstje voor sinterklaas :)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat is toch dat AA waar jullie het steeds over hadden? Allied Assault toevallig?
ik vind het er niet echt op lijken en het mikken gaat prima...het is gewoon rainbow six he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel stoer dat je na het schieten je crosshair weer opnieuw moet gaan mikken vanwege het feit dat je elke keer een 'stoot' krijgt na het schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

devilsnight schreef op 16 november 2002 @ 12:03:
Wat is toch dat AA waar jullie het steeds over hadden? Allied Assault toevallig?
ik vind het er niet echt op lijken en het mikken gaat prima...het is gewoon rainbow six he.
AA staat voor America's Army. Een gratis spel dat je kan downloaden en gebaseerd is op de Unreal Warfare engine (zelfde engine dus als van Raven Shield).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Osdorp-Dude schreef op 16 November 2002 @ 09:53:
Heb et gisteren ff gespeeld, moet zeggen zeer geslaagd spel :D Ben zeer onder de indruk van de effects van flashbangs, teargas granades etc, geeft echt nieuwe sfeer in et spel, traplopen gaat alleen wel beetje traag heeft me al meerdere keren me leven gekost :P

Loopt trouwens lekker op me bakkie, na HCC geforce4 erin, en Raven Shield op me verlanglijstje voor sinterklaas :)
Sinterklaas kan je deze game niet geven......Release= February 2003

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

waarom komen er tegenwoordig bijna alleen maar multiplayer demo's uit?
best frustrerend als je geen versoenlijke internet verbinding hebt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik vind het wel een leuke game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Wat een fucking moeilijk spel zeg, geef mij maar wolfenstein is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
lol

echt fun met charges
FF een remote charge zetten op de trap bij het prison level

*klikklik*

4 doden :P
loop er weer naar toe om nog een charge te zetten
weer terug naar boven......

*klikklik*
weer 2 doden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 14 november 2002 @ 19:50:
Weet je wat je moet doen,...zet em is niet op dedicated server :+ :Z

Hij draait trouwens super op me systeem 1600x1200 alles high,..alleen die netcode?!! WTF gewoon online amper te spelen loop je 5 m wordt jer 10 terug gezet?.. Als je w8 voor spelen is je lag 30-70 ga je spelen rond de 400 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
SonyEricsson schreef op 16 November 2002 @ 13:43:
lol

echt fun met charges
FF een remote charge zetten op de trap bij het prison level

*klikklik*

4 doden :P
loop er weer naar toe om nog een charge te zetten
weer terug naar boven......

*klikklik*
weer 2 doden :P
Hoe zet je die? Heb 't al geprobeerd met prim. fire, 2nd fire, use... zelfde probleem met een claimore... :/

Maar voor de rest: GEWELDIGE GAME!!! Heb 't gister de hele dag gespeeld *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
Kunyfyer schreef op 16 november 2002 @ 15:15:
[...]

Hoe zet je die? Heb 't al geprobeerd met prim. fire, 2nd fire, use... zelfde probleem met een claimore... :/

Maar voor de rest: GEWELDIGE GAME!!! Heb 't gister de hele dag gespeeld *D
ik dacht dat je die dingen alleen kon zetten als je op de grond ligt :| beetje vreemd, maar zo kreeg ik het voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

welke dingen hebben alt fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00
Die P90 rulez, net als GK36.
M16 speelt kut vind ik, maar ja wie ben ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die m14 op auto is t relaxed :P damage 100 dus ff stilstaan en ploperdeplop weer een dooie! Vindt t trouwens onwijs strak hoe die lichamen (ragdoll) vallen als je ze schiet... ARGH wast maar een sp demo dan konk me helemaal uitleven op die streetmap, alle wapens proberen enzo .. online ist toch nie zo boeijent,.. Wordt veelste veel prison gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

doet t hier nog niet :(

ben ff uitzoeken wat dit betekend :D
General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al wat servers gevonden waar het niet de hele tijd aan het laggen is?
Ik heb gister ff gespeeld en dat ging nogal langzaam :| Oja en hoe het dat level waar je die 2 gebouwen tegenover elkaar hebt staan, is dat streets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

damn screenies zijnw el mooi enzow alleen het speelt voor geen meter :S

En je kan ook nie eens fatsoenlijke Graphics instellingen hebben ofsow :S

IEk! :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Wel leuk trouwens dat voor er voor de verandering eens wat anders staat dan "nVidia - The Way It's Meant To Be Played". :)

Afbeeldingslocatie: http://mirror.ati.com/shopati/promotions/images/banner_ravenshield.jpg

En zelfs op de Duitse Ravenshield site staat:
"Holen Sie das Maximum aus der Raven Shield Demo mit ATI's RADEON Produkten!"
http://www.ravenshield.de/demo.php

En hier nog even de link naar het interview met ATi:
http://mirror.ati.com/pla...er/ravenshield/index.html

Leuke quote uit het interview:
Q6: If you could sum up how much the Radeon RADEON8500 improves Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield in one sentence, what would you say?

A6: Radeon RADEON8500 is great in both performance and graphic quality. A player could set his character level at Low Quality, which frees CPU power, and the TRUFORM will make his character as good looking as High Quality on cards without TRUFORM.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, klopt toch geen hol van, hehe maar met die soort teksten hebben ati spelers tenminste een spel wat het doet!!.. Gewoon btje geld verdienen doordat te zeggen, ze zullen wel meer dan nvidia hebben geboden
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste