Rainbow Six: Ravenshield

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

devilsnight schreef op 18 mei 2003 @ 12:55:
nou ik zit hier gvd nu al bijna 50 minuten te wachten en ik blijf die Cdkey already in use error krijgen en ik kan hier zo vreselijk pissig om worden he, ik wil gvd zo graag even online spelen en ik blijf maar die achterlijke gore hoere ROT error
krijgen, heb er geen andere woorden voor. heb gister de hele avond kunnen spelen, kreeg 1x die error maar na een minuut of 1/2 kon ik gelijk weer verder gaan, het is nu zodirect een uur geleden en ik heb gvd nog steeds die error...ik vind het niet te geloven.
Patch 1 hoorde toch al die cdkey errors te fixen? nou..it didn't fix SHIT!!! wat begin ik hier strontflauw van te worden zeg, verpest het spel echt behoorlijk hoor..en 't is neit mijn spel of cdkey want m'n broer heeft het probleem ook.
heb je hem officeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Yep zeker, gekocht bij Mediamarkt toenertijd.

en diezelfde dag kreeg ik toen al een keer die error, ben er nooit van afgekomen, soms krijg ik die hele error een hele dag niet en soms blijft ie error . Ik weet niet of het kan,maar ik heb zo'n vermoeden dat er ergens een site is voor al die warezers die niet Raven Shield willen kopen die een Keycode voor hun genereerd en dat daar uiteindelijk MIJN keycode ook tussen zit, want dit is gewoon abnormaal....ik zou kunnen overwegen het spel opnieuw te kopen, dus weer 45 euro...maar ik ben natuurlijk niet gek he...want ik twijfel er niet aan..die error krijg ik dan weer na een tijdje. ik weet niet wat ik moet doen om dit te fixen...
maar ik wens al die vreselijke lamers die Raven Shield hebben gekraakt of wat dan ook een
KLOTELEVEN toe...waardeloos dit.

Er was een tijdje terug op de Raven forum een tip dat je naar Ubi.com moest gaan, daar inloggen, en Raven weer opstarten, dan zou de error weg moeten zijn...vergeet 't maar...

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 18-05-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

devilsnight schreef op 18 mei 2003 @ 13:11:
Yep zeker, gekocht bij Mediamarkt toenertijd.

en diezelfde dag kreeg ik toen al een keer die error, ben er nooit van afgekomen, soms krijg ik die hele error een hele dag niet en soms blijft ie error . Ik weet niet of het kan,maar ik heb zo'n vermoeden dat er ergens een site is voor al die warezers die niet Raven Shield willen kopen die een Keycode voor hun genereerd en dat daar uiteindelijk MIJN keycode ook tussen zit, want dit is gewoon abnormaal....ik zou kunnen overwegen het spel opnieuw te kopen, dus weer 45 euro...maar ik ben natuurlijk niet gek he...want ik twijfel er niet aan..die error krijg ik dan weer na een tijdje. ik weet niet wat ik moet doen om dit te fixen...
maar ik wens al die vreselijke lamers die Raven Shield hebben gekraakt of wat dan ook een
KLOTELEVEN toe...waardeloos dit.

Er was een tijdje terug op de Raven forum een tip dat je naar Ubi.com moest gaan, daar inloggen, en Raven weer opstarten, dan zou de error weg moeten zijn...vergeet 't maar...
Mte half-life kon je Sierra mailen, dan moest je de cds opsturen kreeg je een nieuwe cd met een nieuwe key, ik weet niet hoe het met hun zit ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens met proxytunnel?
http://www.wimvds.be/en/downloads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weet niet wat dit progje doet, maar als je broer en jij idd dezelfde problemen ondervinden zou ik ook maar eens naar je netwerk gebeuren gaan kijken. Anders misschien een even je verbinding direct op een bak doen en het dan nog een keer proberen (dus zonder router/firewall etc. ertussen).

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anyway....het is niet te geloven he...lees even John's bericht hier

http://www.raven-shield.n...&postid=231120#post231120

Die vuile hond geeft gewoon toe dat ie de Warez versie heeft en Keycodes gebruikt van Kazaa of internet...kortom...zo'n klootzakje die andermans keys dus gebruikt...kortom...zo'n faggot
die ervoor zorgt dat ik alleen maar van die problemen al heb, en dan ook nog zo'n antwoord durven geven van....

"
dus..: gewoon ff een paarb uur w8ten en nog probere..en hope dat die andere gasten niet aant spele zijn "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag mijn spel wel kopen.

Ik vind er niks meer aan. :| :| :| :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
En dan krijg ik exact dezelfde error..want die goreklote lamers gebruiken dus allemaal andere keycodes...die eikels zullen wel een lijst hebben en als een bepaalde key niet werkt proberen ze de andere wel....ooooooh IK VERVLOEK ZE! helemaal nu omdat ik WEER Cdkey in use heb...goddamn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze moest ik toch even melden.

"We have released v2.0 of the Raven Shield Community Map Pack! This pack includes 22 of the best new maps for Raven Shield, including 10 new ones! "

http://www.theplatoon.com/ravenshield/mod.asp?file=70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand toevallig nog een ander goed ravenshield forum?
Eentje waar wel iets gepost word :)
Het is jammergenoeg een beetje rustig hier...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.theplatoon.com

Maar ja dat stond hier boven ook al.

http://www.raven-shield.com

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah da's een goeie idd bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
http://forums.ubi.com/mes...zuhng&tpage=1&direction=0

Petitie voor Punkbuster..
Anti Cheat dus..

kweet natuurlijk niet of het help, maar zou wel fijn zijn. wordt gek van die lui die cheaten..
en het ergste is, je weet het nooit zeker of ze het doen..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik heb hem ook gesigned. Niet dat ik zoveel cheaters ben tegengekomen, maar ik weet wel dat ze bestaan. Zelf ga ik dus ook pas ladderen nadat een AC in het spel zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
De smet op elke online game. Cheating :(
Het is gebrowselt op de UT2003 engine en die gasten hebben toch wel wat betere anticheat volgensmij. Al is dat punkbuster ook niet alles hoor. De cheaters lopen toch altijd een stapje voor de anticheat-proggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
devilsnight schreef op 18 May 2003 @ 12:26:
Wat ik zo vreemd vind is de stats van al die guns, de MP5SD5 schijnt dan een stuk mindere accuracy te hebben enzo dus ik kies altijd eentje met een goeie accuracy, maar gister op een bepaalde site zag ik dat de MP5SD5 van SMG's het hoogste scoorde.
die kloppen volgens mij allemaal niet, aangezien bijv de SD5 nauwkeuriger is dan de a4, je merkt het verschil welliswaar pas na bijv 100 meter, mar het verschil is er... bekende fenomeen, zo willen de makers de wapens goed uitbalanceren, wat tot verneuking van de wapens lijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Eindelijk dacht ik vandaag.Ravenshield patch 1.3 is uit,en er stond bij framerate fix. Yehaa!!! dacht ik dus. Ik heb zoals zovelen,gezien de diverse forums,die problemen heeft met zijn framerate,en ik heb nou niet echt een langzame pc. Ik heb in de tussentijd diverse tweaks geprobeerd,zonder enige verbetering. Na het d/l f installen,ga gelijk spelen op onze ded server,en wat gebeurd er,precies,mijn framerate zuigt nog steeds. Als er geen rook is max 30 a 40,bij rook max 12!!!! Dit is werkelijk niet te geloven,geef je 55 euro uit aan een spel,en wat krijg je,een zeer slecht werkende game.

ow ja,ik draai op 1024*768,niet echt hoog dus.Wat mij wel opviel is dat vanaf begin af aan het niet uitmaakte in welke resolutie je speelde en met welke details.Hoog,laag,maakt echt helemaal niets uit.

Ik denk dat ik maar mijn geld terug ga vragen.Als dit bij mij met iets anders zou gebeuren,dan wil ik ook mijn geld terug (bv wasmachine)

ik ben echt nietblij!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Corona, ik speel ook wel eens bij DED wat is je nick ??
cya @ DED =smg=cobra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

IS deze game nog een beetje in leven? Zat er aan te denken om hem te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 27 June 2003 @ 16:51:
IS deze game nog een beetje in leven? Zat er aan te denken om hem te kopen :)
IK heb nog wel een orginele versie voor je liggen.
Incl key doos enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Sorry voor de kick maar ik heb dit topic nog nooit eerder gezien. Ik ben altijd een grote fan geweest van de rainbow six series en dmet deze game is dat zeer zeker niet anders geworden. Ik vind het gewoon erg mooi en realistisch.

Nu vroeg ik mij af of de tweakers die dit nog spelen (Schijnen veel bugs enzo in te zitten maar ik heb nog niet veel van gemerkt) wat jullie favo wapen is.. ik speel over het algemeen het liefste met een

• G36k + silencer
• smoke grenades[/i]
• desert eagle
• en extra primary megs

En dan nog een vraag.. er owrdt veel gezeurd dat dit spel vol bugs zit maar omdat ik niet zoveel tegen mensen speel en vooral botmatches doe met anderen :) (40 bots is ook vrij pittig op elite) merk ik daar niet veel van.. wat is nou de grootste bug die er in zit?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 01-10 11:38

Rexomnium

Vincam aut moriar

Er zijn meerdere bugs:
1. Ladderbug - Je blijft steken als je een ladder af of op wilt gaan (je kunt niets meer doen).
2. Grenadebug - Heb ik nog nooit gehad, maar er blijft een granaat in je handen steken die je niet meer weg kunt gooien.
3. Bulletlag - Je schiet op iemand. Je schiet er nog een keer op. Daarna nog een keer en het ventje is nog steeds niet dood. Hij beweegt niet, dus daar kan het niet aan liggen. De kogels verlaten wel je gun, maar ze raken het doel niet.
4. CD key is al in gebruik. En dat terwijl je een legale versie hebt met maar één key, die oorspronkelijk in plastic is geweest. Niemand heeft dat ooit kunnen jatten.
5. Hij ververst af en toe geen servers.

Dit zijn bugs die je alleen tegenkomt als je online speelt, behalve de ladderbug. Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel last van gehad, maar als je het hebt, is het flink irritant.

Mijn favoriete outfits voor verschillende maps:
1. Close Quarter maps
a. Mtar-21 + Scope
b. 92FS (met cmag als het toegestaan is, anders niets)
c. Heartbeat sensor
d. Fraggrenades

2. Medium Range maps
a. L85a1
c. Fraggrenades
d. Fraggrenades

3. Long Range maps / maps met veel open stukken
a. FNC + scope / willekeurige Sniperrifle
c. Fraggrenades / smokegrenades
d. Fraggrenades / smokegrenades

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb 2 vraagjes, ik heb niet het hele topic door gelopen, omdat het heel wat paginas zijn :P

1e Kan je nou geen wapens oppakken van anderen? want ze liggen vaak zo opvallent op de grond...

2e Klopt het dat je allebij een cd-key moet hebben om tegen elkaar te kunnen spelen in LAN?
wat ook zo vreemd is, als je een lan game doet, heeft die wel internet nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

1.) Nee kan niet
2.) Ja dit klopt, voor ieder PC heb je een licentie nodig (Is toch logisch)

Voor een lan game heb je niet perse een I-net verbinding nodig, op http://www.raven-shield.com in het forum staat wel een beschrijving wat je moet aanpassen om de check op I-net uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
RexomniuM schreef op 02 September 2003 @ 16:39:
Er zijn meerdere bugs:
1. Ladderbug - Je blijft steken als je een ladder af of op wilt gaan (je kunt niets meer doen).
2. Grenadebug - Heb ik nog nooit gehad, maar er blijft een granaat in je handen steken die je niet meer weg kunt gooien.
3. Bulletlag - Je schiet op iemand. Je schiet er nog een keer op. Daarna nog een keer en het ventje is nog steeds niet dood. Hij beweegt niet, dus daar kan het niet aan liggen. De kogels verlaten wel je gun, maar ze raken het doel niet.
4. CD key is al in gebruik. En dat terwijl je een legale versie hebt met maar één key, die oorspronkelijk in plastic is geweest. Niemand heeft dat ooit kunnen jatten.
5. Hij ververst af en toe geen servers.

Dit zijn bugs die je alleen tegenkomt als je online speelt, behalve de ladderbug. Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel last van gehad, maar als je het hebt, is het flink irritant.

Mijn favoriete outfits voor verschillende maps:
1. Close Quarter maps
a. Mtar-21 + Scope
c. Heartbeat sensor
d. Fraggrenades

2. Medium Range maps
a. L85a1
c. Fraggrenades
d. Fraggrenades

3. Long Range maps / maps met veel open stukken
a. FNC + scope / willekeurige Sniperrifle
c. Fraggrenades / smokegrenades
d. Fraggrenades / smokegrenades
De ladderbug en het cd key probleem heb ik ook wel eens gehad.. alleen dat laatste is meestal omdat ik soms mijn Inet verbinding verlies (ligt aan tiscali :( ) en als je dan weer inlogd bij ubi .com dan is de vorige sessie nog niet afgelopen vrij logisch ofcourse.,

De ladderbug had ik 1x helemaal in het begin maar toen ik hem update naar 1.3 en nu dus 1.4 noiot meer last van gehad en zelfs de bullet-komt-niet-aan bug niet.. wel ens gehoord maar nooit gehad zelf.. ik meen dat ze in de nieuwe versie van de patch daar een manier voor hebben dat je bullet confirmation aan kunt zetten ofzo.. dan checkt de server of de bullet aankomt en waar en stuurt dat terug naar de client ..

verder je outfit.. je gebtruikt nogal veel die frag's.. ik dus bijna nooit. ik gebruik keiveel de smoke grenades omdat je daardoor slecht te zien bent.. en die hoor je bijna niet.. een frag grenade is nogal luidruchtig.. en dan weet iedereen waar je zit.. ik houd dus meer van rustig aan en beheerst spelen en zo min mogelijk opvallen... (bijv bij smoke's als je er een gooit hoeft nog niet te betekenn dat je er ook echt achter/in staat dus dan schietren ze wel als een gek op dat rook maar iemand met frag grenades (dan zijn ze wel weer handig :P) biedt dan de uitkomst :)
Qorne schreef op 03 September 2003 @ 13:10:
Ik heb 2 vraagjes, ik heb niet het hele topic door gelopen, omdat het heel wat paginas zijn :P

1e Kan je nou geen wapens oppakken van anderen? want ze liggen vaak zo opvallent op de grond...

2e Klopt het dat je allebij een cd-key moet hebben om tegen elkaar te kunnen spelen in LAN?
wat ook zo vreemd is, als je een lan game doet, heeft die wel internet nodig :(
1) nee je kunt geen wapens oppakken. wat soms wel lastig is vooral als je hetzelfde wapen hebt als een tango (Terrorist) maar je kogeltjes op zin. dan pak je toch gewoon zijn kogels maaar dat kan dus niet :(

2) dat weet ik niet maar lijkt me toch wel uit te schakelen some how..

[ Voor 9% gewijzigd door Webgnome op 03-09-2003 13:30 . Reden: beetje tekst toegevoegd ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

oke bedankt voor de tips :)
wel raar in de training zie je tafels vol met wapens liggen waar je dus niks mee kan :|
het lijkt wel op ze dat oppakken op het aller laatste moment er uit hebben gehaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
weet niet maar volgens mij kun je er daar wel wat mee.. meen me dat te herrineren maar zeker weten doe ik dat dus niet.. ik zou het als er ooit een mod voor komt. wel ERRUG handig vinden.. > is toch best handig in een geval als daarboven.

p.s. wie heeft het ook wel eens gehad dat je een deur open doet een gast neer wilt schieten maar je gweer op dat moment leeg is :P dat he bik nu al een paar keer gehad en das best een leuke situatie (op dat moment niet maar achteraf is dat humor :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet er iemand welke de laatste versie is? Want ik kan precies maar 3-4 servers meer joinen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Da Monkey schreef op 03 September 2003 @ 14:49:
weet niet maar volgens mij kun je er daar wel wat mee.. meen me dat te herrineren maar zeker weten doe ik dat dus niet.. ik zou het als er ooit een mod voor komt. wel ERRUG handig vinden.. > is toch best handig in een geval als daarboven.

p.s. wie heeft het ook wel eens gehad dat je een deur open doet een gast neer wilt schieten maar je gweer op dat moment leeg is :P dat he bik nu al een paar keer gehad en das best een leuke situatie (op dat moment niet maar achteraf is dat humor :)
had ik net nog :P

zet ik me team klaar bij een dubbele deur gooi er een granaat heen (terrorist hunt dan hoef je niet echt stil te zijn) deur wordt opgeblazen, zie ik het vol staan met gasten, schiet ik, zaten er nog maar 5 kogels in mijn mp5

of in de de zelfde map met een shotgun was vergeten dat je de reload toets meot inhouden anders komt er maar 1 kogel in :P
dus sta je daar met 8terrors voor je met 1 shotgun kogel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
1 kogel 8 terrors.. deja vu :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Op dit moment versie 1.40 maar als het goed is komt vanavond patch 1.41 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk het niet.. :P maandag waren er nog major problems

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Ik heb 'm gisteren gekocht, en sindsdien constant gespeelt.
Erg fijn spel, maar wel even wennen want alles gaat vrij langzaam.
Maar als RB6 Rogue Spear veteraan was dat in een uurtje al klaar, alleen de wapens zijn nog stricky.
Ik moet nog even een fijn wapen vinden, en het verschil tussen de soorten kogels.
Misschien dat iemand me het verschil kan vertellen ? :)

[EDIT]

Ah, staat wel in de handleiding :X
Maar wat is nu het verschil met bepatsering ? Multiplayer heeft toch iedereen hetzelfde pakje aan ?
Wat kan ik dan het best kiezen ?

[ Voor 21% gewijzigd door M@NIC op 09-09-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb em eergister gekocht, M@Nic ik ben verslaafd. Wat een te gekke gameplay. Vanavond komt de 1.41 patch die Punkbuster integreert. Probeer de FNC eens met zoom. heerlijk.
Ik vind het zo knap hoe ze zo'n sfeer hebben weten te creeeren! Echt waar, ik heb echt heel veel FPS gespeeld maar dit is toch een blijvertje hoor. Erg pittig, maar des te gaven als je een frag maakt.

-edit-

multiplayer is maar 1 soort bepansering. Blijf wel even wat langer in een server want er zijn een aantal slechte maps. Dat geluid.. man o man, heerlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door FoggyFreek op 09-09-2003 18:12 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

M@NIC schreef op 09 september 2003 @ 18:00:
Ik moet nog even een fijn wapen vinden, en het verschil tussen de soorten kogels.
Misschien dat iemand me het verschil kan vertellen ? :)
een fijn wapen is voor iedereen anders; ik vind vooral de FAL en de L85A erg goed, die eerste omdat ie nogal veel damage doet (1 shot, 1 kill enzo ;)), die 2de omdat er al standaard een scope op zit, dus scope + groot mag = fijn :P

ik zou zelf zeggen, join een game, en probeer ieder wapen 1 ronde uit, en zeg dan voor jezelf welke je het fijnste vind :)

weet trouwens iemand de exacte datum voor Athena Sword? ik heb zin in de expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Trouwens ik heb zelf een armpatch gemaakt, als ik deze in deze selecteer in de opties is die dan ook te zien voor anderen op de server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

ja, ik heb vaak zat mensen met hun zelf gemaakte armpatches gezien :)

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Patch 1.41 is uit!

haal hem hier:
http://www.gamershell.com/download_3335.shtml

release notes:
The patch includes...

PunkBuster
Starting with this patch, Raven Shield supports the PunkBuster anti-cheat software from Even Balance, Inc. The use and installation of PunkBuster is optional; PunkBuster will be available as a separate install. Please note that PunkBuster is only available in English, but don't worry, it is compatible with Raven Shield 1.4.1 and up in any language.
GameSpy Arcade
This should have been mentioned in the release notes for patch 1.4. Raven Shield was already compatible with The All-Seeing Eye game service and is now also compatible with the GameSpy Arcade gaming service.

Translation Fixes
The previous Italian, German, Spanish, and French patches inadvertently introduced some minor translation errors where some texts were displayed in English instead of the game's language. They have been fixed.

Immediate Firing Animation Toggle
In response to the massive feedback, positive and negative, received from the players concerning the trigger lag, a toggle was added to make it optional. The new toggle, called "Immediate Firing Animation", lets the player select when the firing animation will be played: Immediately when the mouse button is pressed, or when the server confirms that a bullet has been fired. Please note that this animation is only cosmetic.

Custom Mission Maps
Patch 1.4 introduced a bug, making it impossible to play previously unlocked maps in Custom Game mode. This has been fixed.

Memory Leak
Patch 1.4 introduced a small memory leak each time a new map is started. When this small leak accumulates for many hours on dedicated servers, it can grow large enough to cause system slow-downs or crashes. The leak has been fixed.

Also note:

If you join a game through The All Seeing Eye (ASE) game service and you press the ESC key during the introductory video playback, Raven Shield will crash.

Workaround: If you don't want to wait for the introductory videos to end when joining a game on The All Seeing Eye (ASE), you can rename your video directory to something else. Doing so will prevent the logo intro videos and the spinning RAINBOW in the map loadin menu from being played. Don't forget to rename it to its original name if you want to play a single player campaign.

If you try to join a game through The All Seeing Eye game service (ASE), you need to have PunkBuster Installed and Activated whether the server you are joining has PunkBuster activated or not. To activate PB, go in the option menu.

If you join a game through a game service (UBI.com, ASE or GSA) you won't get any early messages concerning PunkBuster activation/inactivation. PunkBuster will handled it directly at the start of the game. Make sure to have your PK activated in your option menu to avoid being quick out.When not using a game service to join a server, Raven Shield will give you the incompatibility messages before you can join

• M@NIC
Er zijn toch een paar dingen die me tegenvallen:

- Weinig maps, heb in totaal 6 verschillende maps gezien ofzo
- Snipers hebben weinig nut, je kunt bijna elk wapen wel uitrusten met een mini scope
- Erg veel grenade spamming, je kunt eerst beter 5min wachten tot iedereen zijn frag grenades heeft gebruikt en dan pas aanvallen
- Er word weinig gebruik gemaakt van voice commands
- Je maakt geen kans tegen iemand die stil staat / veel campers
- Weinig kleuren outfits, beetje in gele en blauwe pakken door de sneeuw lopen |:(

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

M@NIC schreef op 10 September 2003 @ 16:12:
Er zijn toch een paar dingen die me tegenvallen:

- Weinig maps, heb in totaal 6 verschillende maps gezien ofzo mwa, weinig zijn het er niet, zeker met mappack 2, en die maps die je ziet zijn de populairste (lees: beste) multiplayer maps
- Snipers hebben weinig nut, je kunt bijna elk wapen wel uitrusten met een mini scope agree, maar met snowlevel heb je toch behoorlijk veel aan een echt snipergun, die kan je nml uitrusten met een thermal scope, dan zie je de personen gewoon. En met een echt sniper kan je meer inzoomen :)
- Erg veel grenade spamming, je kunt eerst beter 5min wachten tot iedereen zijn frag grenades heeft gebruikt en dan pas aanvallen idd
- Er word weinig gebruik gemaakt van voice commands word dat bij andere games wel gedaan :? en bij clans gebruiken ze teamspeak (2) :P
- Je maakt geen kans tegen iemand die stil staat / veel campers tip: loop standaard rond met een hartbeat sensor, kan je ze al van te voren zien zitten :)
- Weinig kleuren outfits, beetje in gele en blauwe pakken door de sneeuw lopen |:( die outfits zijn denk ik zo gekozen om snel te zien of je em wel of niet moet neerschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10571/thumb.jpg

* M@NIC in een potje co-op online.
Ze zeiden nog dat ik niet de ladder op moest gaan omdat daar een sniper zat, maar ik las het te laat. ;(

Maar wat vinden we van m'n armpatch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Cooool! Je moet ff die nieuwe mappack downloaden, zitten een paar hele gave maps bij. Men wat is dit spel verslavend, lekker moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik zal die mappack eens checken, alleen gister speelde ik heb iemands server en we hadden allebei een soort van lag.. terwijl de pings lager dan 40 waren

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe patch werkt trouwens heerlijk!!! Ik hoop dat nu de cheaters worden aangepakt omdat die het spel echt verzieken. En die campers, daar doe je ni veel aan. De meeste clan-members kunnen ook aardig campen. Wat ik zelf doe is een beetje afwachtend spelen. Niet te snel rushen en zeker niet 3 minuten lang op een plekje hangen zodat je eindelijk iemand kunt killen .. das nou echt campen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
FoggyFreek schreef op 12 September 2003 @ 11:36:
Cooool! Je moet ff die nieuwe mappack downloaden, zitten een paar hele gave maps bij. Men wat is dit spel verslavend, lekker moeilijk :D
Mappack 3 bedoel je ? Die is idd errug lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

ik word soms wel gek van dit spel; ik kan niet in een andere resolutie dan 600x800 of 1280x1024 spelen. alles ertussen gaat ie flippen; maw hij probeert de hele tijd naar die resolutie te gaan, maar dat lukt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 21:43:
De nieuwe patch werkt trouwens heerlijk!!! Ik hoop dat nu de cheaters worden aangepakt omdat die het spel echt verzieken. En die campers, daar doe je ni veel aan. De meeste clan-members kunnen ook aardig campen. Wat ik zelf doe is een beetje afwachtend spelen. Niet te snel rushen en zeker niet 3 minuten lang op een plekje hangen zodat je eindelijk iemand kunt killen .. das nou echt campen! 8)7
i dont agree.. Op een of andere manier heeft deze patch onze server verneukt. Er hangt een rare soort lag op de server. we hebben allemaal een ping van rond de 40 maar het schokt en het doet alsof je een ping van 4000 hebt. Een keer zelfs zo erg dat ik helemaal naar de andere kant van een levelwas gewandelt.. floep ik gewoon zomaar inens terug naar het begin.. 8)7

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het mooie tegen campen is de Heat-Beat sensor, je ziet camper mooi zitten en ze blijven mooi op het plekje waar je ze spot. Frag Grenade erin en whalla :D Red Team Wins! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

maar ja, zo'n camper zit daar natuurlijk ook met zijn heartbeat sensor, en die weet ook wel dat er weleens een frag aan zou kunnen komen!

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Of een heartbeat sensor jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Man, wat is het toch ook een koel spel, heerlijk altijd om te zien hoe lui met die Ragdoll de trap af flikkeren ;)

• Dracul
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Net dit spel gekocht voor 20 Euro bij V&D. Heel relax spel moet ik zeggen.
Heb alleen even een vraagje. Welke mappen/mappacks worden er veel gebruikt en moet ik zeker downloaden? Heb namelijk geen zin om alles te gaan downloaden.

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.theplatoon.com

Platoon Mappack 3 (Dit is de meest gebruike uitbreiding wereldwijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleg geven over punkbuster en waar ik dat moet installen. ze zeggen bij de game folder onder de map pb ik heb ze allemaal doorgezocht maar niet gevonden (ik gebruik 1.45). in ravenshield zelf is punkbuster enable/disable grijs dus kan ik er niks mee. ik heb zelf een map gemaakt genaamd pb en daar alles in gedumd dat werkt niet. wie weet er een handige site met goede uitleg. op evenbalance word ik nie wijzer. en google geeft andere games en punkbuster aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
je moet gewoon die versie van raven-shield.com installeren die zal het dan goed zetten. Je moet het alleen nog ff in rvs aanzetten :)

(p.s. ik dacht dat terrorist hunt met z'n 6'en leuk was maar team survival ruled de pan :D)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Aseslno schreef op 14 September 2003 @ 15:39:
maar ja, zo'n camper zit daar natuurlijk ook met zijn heartbeat sensor, en die weet ook wel dat er weleens een frag aan zou kunnen komen!
nou ja dan hebben we ook nog die apparaatjes.. die zo'n hearbeat nabootsen :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Da Monkey schreef op 19 September 2003 @ 12:22:
je moet gewoon die versie van raven-shield.com installeren die zal het dan goed zetten. Je moet het alleen nog ff in rvs aanzetten :)

(p.s. ik dacht dat terrorist hunt met z'n 6'en leuk was maar team survival ruled de pan :D)
team survival is imo de beste gamemode uit het spel. ik doe amper anders, behalve als de server na een ronde team survival naar pilot oid gaat. dan blijf ik daar gewoon als het gezellig is :)
Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 12:11:
kan iemand me uitleg geven over punkbuster en waar ik dat moet installen. ze zeggen bij de game folder onder de map pb ik heb ze allemaal doorgezocht maar niet gevonden (ik gebruik 1.45). in ravenshield zelf is punkbuster enable/disable grijs dus kan ik er niks mee. ik heb zelf een map gemaakt genaamd pb en daar alles in gedumd dat werkt niet. wie weet er een handige site met goede uitleg. op evenbalance word ik nie wijzer. en google geeft andere games en punkbuster aan. _/-\o_
er is ook een losse punkbuster exe. die installen, rvs opstarten, punkbuster aanzetten en rvs restarten
dan kan je met punkbuster spelen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Phobos op 19-09-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:11:
Op de officiele RS site staat op de patch page ook een linkje naar punkbuster...

Die moet je downloaden en installen, en het werkt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er bij Ubi plannen zijn om die virtuele cd drives toe te laten? Nero 6, CloneCD & Alcohol 120% installeren die altijd. Bij Nero heb ik die uitgeschakeld. CloneCD heb ik niet geïnstalleerd. Enkel Alcohol.

Nu moet ik verdorie een gekocht spel "patchen" om te kunnen spelen zonder CD, omdat ie de CD anders niet wil :|
Best wel irritant. Punkbuster flikkert je na een minuutje van elke server om dat core.dll en ravenshield.exe anders zijn -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

erm, ik heb hem geripped met clone CD, de .ccd mounten met deamon en whalla. Geen problemen alhier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer een demo gespeeld van raven shield, wat een dom spel zeg.
Je hoeft nieteens te mikken om iemand te raken, je hebt gewoon een soort van auto aim.
Misschien kon je dat wel uitzetten, maar ik zag nergens hoe dat nou moest.

Ook moet je eerst vantevoren helemaal gaan uitzoekenwaar je heen moeten lopen en dat soort crap: niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

sjeesus, relax. Ravenshield wordt op de servers ALTIJD gespeeld zonder auto-aim, dat is aleen een SP feature. heel eenvoudig uit te zetten in het menu.

Je hebt er gewoon te weinig tijd in gestoken, maar ach, je bent het gewoon ook niet waard. reageer dan niet ofzo...

Met punkbuster gaat RS nu ook de cheaters tegen, een goede zaak vind ik, ik speel het vooral omdat het een stuk tactischer is dan de meeste shooters. geen rushes maar beheerst om je heen kijken en samenwerken met je maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie reageert ernou overdreven. :)

Ik geef alleen mijn mening van het spel, daar is dit topic toch voor of niet soms.
Of is het de bedoeling dat we alleen lovende woorden over het spel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 13:15:
Ik heb een keer een demo gespeeld van raven shield, wat een dom spel zeg.
Je hoeft nieteens te mikken om iemand te raken, je hebt gewoon een soort van auto aim.
Misschien kon je dat wel uitzetten, maar ik zag nergens hoe dat nou moest.

Ook moet je eerst vantevoren helemaal gaan uitzoekenwaar je heen moeten lopen en dat soort crap: niks voor mij.
ligt het aan mij of slaat deze reply gewoon helemaal nergens op.. Toch totaal geen onderbouwing? wat een dom spel zeg, je hoeft niet eens te mikken.. :|
}:O
je hoeft geen lovende woorden voor het spel te hebben, maar ik vind wel dat je een spel daadwerkelijk eerst goed moet uitproberen alvorens je het afkraakt.

[ Voor 8% gewijzigd door FoggyFreek op 28-11-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan, en dat is mijn reactie erop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad! Auto-Aim in Single player mag je voor jezelf bepalen. Hoe je dat uitzet? Heb ik even aan mijn oma van 91 gevraagd en die heeft het in een simpele click voor me gedaan, maar ik had het ook aan een nichtje of neefje van 6 kunnen vragen :).

Over je team samenstellen en weg bepalen. Dat is aan jou zelf. Ikzelf doe dat nooit, aangezien ik gewoon verrast wil worden. Ging redelijk.

Ik speel alleen liever coop games online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

edit/ het is misschien een nutteloze kick, maar voor mij niet ;)

Ik ben nu ook bezig met Ravenshield.
Het is mijn ogen echt de beste Rainbox Six deel wat er bestaat.. Het zie er strak, gedetailleerd uit, en ook zeer realistisch...

Ik ben dus bezig geweest met de single player: dat ik inderdaad leuk.. Maar ik vond het wel pittiger dan de andere delenIk ben zo'n type dat als er 1 ventje van mij dood is , weer restarten... Dat vind ik altijd zo irritant, dat ik multiplay ben gaan doen

Nu ik ADSL heb ben ik het spel ook online gaan spelen.. Dus eerst de nieuwe patch downloaden (1.51) en ben ik gaan spelen.. Het is echt leuk...

het nadeel van een spel joinen: 1. Je kan geen frans, en je speelt met allemaal fransen, dus taalprobleem...
2.. er kunnen als het goed is maar max. 16 spelers er in
3. Je kan geen armor krijgen (wat imo wel verschil maakt, snelheid + klappen opnemen.

Omdat ik prob 1 zeer jammer vind, heb ik dus een vraag.. Zijn er nog steeds veel GoTters die dit spel online spelen, en evt een GoT server die al draait....
Dan zouden we samen het spel kunnen spelen, tegen fransen want die verstaan je toch niet...

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 27-01-2004 12:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
als je aleen tegen fransen onlnie speelt dan zit je op de verkeerde servers...

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Webgnome schreef op 27 januari 2004 @ 18:57:
als je aleen tegen fransen onlnie speelt dan zit je op de verkeerde servers...
kan het nog zinvoller... ik gaf het als voorbeeld aan. Natuurlijk zijn er veel meer verschillende mensen.. fransen, denen, duitsters, engelsen etc. etc...

ik ben er gewoon benieuwd naar als mensen dit nog online spelen, en zo ja op welke server...

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik speel het zo nu en dan wel, maar nu ff niet geinstalleerd, ik vind de Ragdoll cool, en het feit dat je mooi snel doodgaat. Realistisch en erg strak in mijn opinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Ga eens op zoek naar de [DeD]icated #1 of [DeD]icated #2

Dit zijn Nederlandse servers waar ook wel andere Europeanen komen. Voor meer info over de DeD clan kijk je op : http://www.dutchelitedivision.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

*Kick*

Ik heb sinds vorig jaar RavenShield in mijn bezit. Hij zat gratis bij mijn Hercules Radeon 9800 Pro :)

Onlangs heb ik hem pas geinstalleerd om toch eens te zien of het iets was.

Ik moet zeggen dat het een erg verslavend spel is. Speelt ook nog lekker met 1280x1024 met alle settings op max :9

Alleen heb ik 1 probleem:

Het spel heeft geregeld de neiging om mijn PC te laten rebooten. Dit heb ik alleen met deze game. C&C Generals, UT, UT2003, Tribes 2, Quake 3 en allerlei RPG's en RTS'en kan ik zonder problemen spelen.

Ik draai met de Omega drivers die op Catalyst 4.2 gebasseerd zijn.
De nieuwste drivers voor mijn geluidskaart, muis, tobo.
En een recente versie van de Via-4-in-1 drivers.
DirectX 9.0b
RavenShield heb ik naar 1.53 gepatched.

Iemand advies?

[ Voor 3% gewijzigd door SandsOfArrakis op 21-02-2004 23:29 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch geen omega drivers proberen? Ikzelf speel met 3.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Speel sinds kort ook online. En dan vooral Terrorist Hunt.
Ongelovelijk wat een smoke screen al niet kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 22:03

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb het spel nu ook, maar heb steeds een fout tijdens de instalatie, en dit ligt dan aan het feit dat de stream.sso fout schijnt te zijn. Wat is er tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

greatgonzo schreef op 24 februari 2004 @ 16:41:
Ik heb het spel nu ook, maar heb steeds een fout tijdens de instalatie, en dit ligt dan aan het feit dat de stream.sso fout schijnt te zijn. Wat is er tegen te doen?
Originele CD? If so, dan heeft of je cd/dvd rom speler een probleem om die schijf te lezen, of de cd deugt niet helemaal. Ik zou hem ruilen.

Illegaal? Tja.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel et meestal als ik erg stoned ben.

Gewoon heerlijk! Lekker op je gemak alles een beetje plannen. Terrortje hier, terrortje daar :)

Als ik niet stoned ben gaat het me allemaal wat te langzaam. Dan geef ik toch meer de voorkeur aan een snelle fps.

Heb ravenshield nog nooit online gespeeld en dat trekt me ook eigenlijk helemaal niet. heb het een keertje over LAN gedaan. Heel erg tof. Allemaal strategieen bedenken en al schreeuwend naar binnen stormen :+ Heel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:03

Pubbert

random gestoord

Ik speel het nog best vaak, tegenwoordig vaker online. Lekker tactisch :) Lijkt me leuk spel voor in clanverband, daar heb ik helaas wel te weinig tijd voor :/

Is die uitbreinding nou wel of niet uit? Kan hem nergens in de winkels vinden (Dixons, FRS, Dynabyte) Terwijl hij naar mijn mening allang uit had moeten zijn :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Zou dat nou toeval zijn of was jij eu|Thunder ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Thund3r schreef op 25 februari 2004 @ 14:01:
Ik speel het nog best vaak, tegenwoordig vaker online. Lekker tactisch :) Lijkt me leuk spel voor in clanverband, daar heb ik helaas wel te weinig tijd voor :/

Is die uitbreinding nou wel of niet uit? Kan hem nergens in de winkels vinden (Dixons, FRS, Dynabyte) Terwijl hij naar mijn mening allang uit had moeten zijn :?
Ik las van de week net dat de Masters gold waren gegaan. Duurt dus niet zo lang meer voor ze in de winkel liggen. :) Ben ook nieuwsgierig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MST_Morpheus schreef op 25 februari 2004 @ 19:33:
[...]

Ik las van de week net dat de Masters gold waren gegaan. Duurt dus niet zo lang meer voor ze in de winkel liggen. :) Ben ook nieuwsgierig namelijk.
Ja, idd hij zou iets van 19 maart (?) komen d8 ik.

Verder ben ik ook nog steeds zwaar verslaafd aan RvS... :P Het blijft gewoon een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Laatst online: 01-10 15:24
Rainbow Six 3: Raven Shield's long-awaited expansion pack, Athena Sword, has made gold master status. What does this all mean? It means you can expect to see Athena Sword shipping in the US on March 9, 2004. More updates as they become available. See the official Media Alert.
Dus dat zou betekenen dat hij bijna beschikbaar wordt / reeds beschikbaar is?! Iemand enig idee waar we die kunnen halen in nederland en wanneer?

Ravenshield is namelijke een ultracoole game!
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

De uitbereiding is (volgens dynabyte) vanaf de 18de beschikbaar :), en hij word maar 24,95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Phobos schreef op 11 maart 2004 @ 08:55:
De uitbereiding is (volgens dynabyte) vanaf de 18de beschikbaar :), en hij word maar 24,95 :)
oei... ;)
dat word denk ik lekker kopen..
Door RO kom ik eigenlijk weinig aan Ravenshield online spelen toe...
Ik denk maar dat ik om de dag gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Woohoo!!! Athena Sword is uit _/-\o_

Ik heb hem hier al, zit gelijk lekker vast in missie 1 :X Met andere woorden, ik moet nog flink oefenen dus.

Athena Sword snoept overigens nog ff 1,5 gb van je HD af. Installatie ging prima, hij update Ravenshield zelf naar versie 1.54 (ik had 1.53 draaien). 1 ding, om Athena te spelen, moet je de originele Ravenshield play disk gebruiken. Vaag, maar waar. :o

Gameplay is als vanouds, nu moet ik alleen mijn taktiek nog een beetje (veel) bijschaven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Bij de FreeRecordShop was ie € 22.99 (Kan je ook nog ff langs de Mac.D)

En hij is echt superverslavend, je moet eens 'Capure the Enemy' proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het spel niet afbreken maar ik ga even mijn gedacht erover zeggen.

Ik speel het spel sinds vorig jaar (ongeveer juni). Ik speel sindsdien enkel de multiplayerversie. Alles bleek toen vlot te lopen, na een aantal bugs in multiplayer na zoals fragbug (granaat die in je hand blijft zitten) en een ladderbug (je zit vast op de ladder en je kan totaal niets meer doen). Patch 1.1 kwam eraan, de bugs waren nog niet gefixt behalve een readybug (waardoor je niet op ready kon klikken in multiplayer). Een grote verbering kwam pas toen patch 1.41 uitkwam met Punkbuster. Het spel liep vlotter maar op dezelfde bugs na (fragbug en ladderbug).

Dan kwam ook patch 1.50 uit en dan begon het spel pas echt buggie te worden voor mij. Ik had namelijk niet zoveel last van de bugs in de oude patchen maar met 1.50 heb ik de shootbug (niet meer kunnen schieten) erbij gekregen en ook meer fragbugs. Iedereen had er last van maar door clanbase is dan besloten met deze patch verder te gaan.

Iedereen klaagde maar er ging wel verandering komen met Athena Sword hoopte iedereen. Na patch 1.51, 1.52 en 1.53 waren de oude bugs nog steeds niet opgelost. Dan kwam Athena Sword uit en nu komt het leukste.... Er kwamen 2 patches uit, één voor Athena Sword klaar te stomen en de andere om een soundbug te herstellen van 1.54. Maar met 1.55 is dan gebleken dat er een ingebouwde wallhack zat + dat in het spel de FPS vreschrikkelijk slecht was. (mensen die normaal een mooie FPS haalden van 160 vielen terug op 50 FPS).

De beste clan van Europa heeft dan ook onmiddellijk een einde gezet na deze historie met bugs, cheats en andere zever. UBI heeft namelijk altijd beloofd het spel beter te maken maar volgens de gaming community nu, en ik spreek dan over de hele Europese kant zijn verontwaardigd van het noobish coden van het spel.

3 clans zijn sinds het uitkomen van de expansion pack uit de ladder gestapt waarvan één clan een laatste matchrapport geschreven te hebben waar ze hun gedacht over het spel zeggen. Ook op de Raven Shield Forum staat het vol met problemen van mensen die Athena Sword niet geïnstalleerd kunnen krijgen ofwel problemen hebben met de CD key. Volgens clanbase moeten we de matchen spelen met 1.53 omdat in 1.55 een ingebouwde wallhack zit. Waardoor iedereen dus 2 installaties heeft van het spel. Eén met 1.53 voor de matchen en 1.55 voor Athena Sword te kunnen spelen.

Ik zal het spel blijven spelen omdat ik sinds augustus in een leuke clan zit en zij wachten op Ghost Recon, ze spelen Raven Shield omdat we momenteel geen andere keuze hebben. (UT2004 is te heftig, Far Cry is tof maar niet in ons genre en BF Vietnam ook al niet)

Ik heb hier enkele linkjes die jullie misschien wel interreseren dat mijn post nog wat sterker maakt:
1.55 niet toegestaan op clanbase
De beste clan van Europa over het spel (zie midden van pagina)
Talloze gamers over het spel
Discussie tegen de ubi forum manager en sommige Europeanen

Voila dat is het, ik denk persoonlijk dat Raven Shield een leuk spel is voor single speler en even multiplayer maar dat je de fouter er maar bij moet nemen jammergenoeg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Nu online

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 09:33:
Voila dat is het, ik denk persoonlijk dat Raven Shield een leuk spel is voor single speler en even multiplayer maar dat je de fouter er maar bij moet nemen jammergenoeg
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.

Ik draaide zelf altijd Raven Shield met de 1.53 patch en kon prima 1280x1024 res met alles op max draaien, nu met Athena is dat anders. Binnenlocaties gaan goed, maar buitenlocaties is een ramp. FPS zakt van 150 naar 150 FPM ongeveer :( Inzoomen met de sniperscope gaat ook niet lekker vlot :r

Ik moet de texture res naar medium terugzetten en een aantal dingen op low om het een beetje vloeiend te laten draaien. Ik hoop dat een 1.55 patch daar iets aan kan doen (en Athena 1.01). :(

Ook nog een bug dat ik alleen met dit spel heb, is dat mijn PC zo opeens spontaan reboot. Dat had ik met de originele RS en met alle gepatchde versies ook.

[ Voor 9% gewijzigd door SandsOfArrakis op 20-03-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt jammer. Ja, Ubisoft heeft echt een dramatisch slechte Support. Geen idee, kunnen ze het niet, interesseert het ze niets?

Ikzelf speel het alleen offline, het is een van de weinige FPS game genres die dan wel boeit. Het is niet als UT2k4 of BF:1942, die hebben ook een soort campaign ingevoerd, maar vind ik voor mezelf niet interessant.

Als je ziet wat Epic allemaal aan UT2k3 gedaan heeft, en natuurlijk kan nooit alles eruit gehaald worden, maar ze hebben aangetoond support te geven voor hun games .... als je dat ziet, is de support van Ubisoft (en EA) echt dramatisch slecht, en da's wel apart voor de toch grotere bedrijven, die kennelijk ECHT alleen maar geld willen zien.

Wat ik bij Ubisoft vaak zie, is alleen maar bepaalde dingen patchen, dus proberen das crashes voorkomen worden, lockups (wel belangrijke dingen) .... daarnaast alleen maar features als PB toevoegen maar echt bijna NOOIT echte bugs eruit haalt, ze laten ze er gewoon in zitten. Gelukkig is de campaign mode interessant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar gekocht vandaag! Ik zag ook dat er 3 remakes in zaten! Die eerste is toch wel mijn favoriete missie :). Maar ja, dat was geloof ik de allereerste missie R6. Ik moet zeggen, game ziet er weer strak uit. Ik moet toch eens gaan kijken hoe dat nu met die missie planning zit, misschien gaat het dan beter. Ikzelf heb tot nu toe altijd met 4 man per missie gespeeld, ik switchte gewoon naar een ander karakter per situatie. Sommige missie's waren daarom best pittig.

Kun je nu tijdens een missie ook gewoon commando's geven a la 'open door + throw grenade' of zo? Ik bedoel, van te voren weer je toch niet waar je rakkertjes zitten?

Bij mij loopt het spel overigens uitermate vloeiend! Ik hoop dat Ghost Recon 2 ook net als deze een waardige opvolger is! Ik geloof dat de meeste klachten met online spelen te maken hebben, ik speel dit dan ook liever alleen, of coop. Online ben ik nooit geduldig genoeg met dit soort games, geef mij maar een lekker rag-spel, aktie wil ik, en snelle actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb hem ook zaterdag gekocht, bundel met hitman 2 voor slechts €17,50 bij de free record shop.

Moet zeggen dat ik het een erg vet spel vind, zowel online als offline.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, ik heb alleen last van gme freezes .... geen idee of het de missie is .... missie 3 van Athena's Sword, tot nu toe namelijk nog geen problemen gehad .... erg vervelend, 45 minuten bezig (tot 2 keer toe) en ineens stond het beeld helemaal vast. Ik heb een 9800 Pro. Ik laat overigens geen teammaten dingen meer doen, die gasten zijn zo dom, ik doe het gewoon zelf en gebruik ze puur als achtergrond hulp, en ik switch nar ze als ik hun guns nodig heb of mijn andere knakkertje geen flashbangs meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 07:10
Ik weet dat dit een eeeenorme kick is, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen?
Ik heb het spel pas even uit de budgetbak gehaald, en speel het nu redelijk vaak online.
Had het spel toen het net uit was, en ik ben nu weer aardig verslaafd..

Nog meer Gotters die het spel nog op hun HD hebben staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Siluro schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:27:
Ik weet dat dit een eeeenorme kick is, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit spelen?
Ik heb het spel pas even uit de budgetbak gehaald, en speel het nu redelijk vaak online.
Had het spel toen het net uit was, en ik ben nu weer aardig verslaafd..

Nog meer Gotters die het spel nog op hun HD hebben staan??
hmmm. Ik heb hem niet meer op mijn HD staan, maar de doos ligt naast mijn computer :)
Ik wil het nog wel eens af en toe spelen en dan ook nog wel online.
Het nadeel is, dat ik te weinig spellen speel die realistisch zijn. Enemy Territory speel ik bij wijze van 24/7 en dat is niet zo realistisch.

Alle updates en patches moeten er nog overheen, dus ik zal niet eerder dan morgen kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 07:10
outerspace schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:34:
[...]

hmmm. Ik heb hem niet meer op mijn HD staan, maar de doos ligt naast mijn computer :)
Ik wil het nog wel eens af en toe spelen en dan ook nog wel online.
Het nadeel is, dat ik te weinig spellen speel die realistisch zijn. Enemy Territory speel ik bij wijze van 24/7 en dat is niet zo realistisch.

Alle updates en patches moeten er nog overheen, dus ik zal niet eerder dan morgen kunnen spelen :P
ET heb ik een tijdje geleden ook erg veel gespeeld, maar op een gegeven moment ga ik me ergeren aan dat gespring en snelle gedoe, en dan wil ik gewoon wat afwisseling.
Maar als je gaat spelen, laat het me weten, ik pm mn msn wel ff.

edit: heb je ff aan mn msn toegevoegd.

//einde van mn slowchat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Siluro op 01-03-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

RavenShield wordt nog best veel gespeeld (Athena Sword daarintegen een stuk minder) Servers die vaak vol zitten zijn van Get Spanked by Henk (www.getspankedbyhenk.com) Dutch Power Clan (www.dutchpowerclan.com) en Dutch Elite Division (www.dutchelitedivision.com en/of www.dutchelitedivision.nl)

Op clanbase zijn zelfs nog competities van dit spel, alleen de communitie om RavenShield is een beetje aan het uitsterfen, zo is de grootste communitie website www.theplatoon.com al een tijd niet meer bijgewerkt en staat op www.raven-shield.com alleen nog de volgende versie aangekondigt en die aankondiging is al een paar maand oud. Iedereen zit met smart op RainbowSix 4 te wachten (ikzelf ook) dan gaan we echt weer knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:35

ThunderNet

Flits!

Ik speel het spel nog elke dag, met volle tevredenheid...
;-) misschien ben je me nog wel eens tegen gekomen : utt|viZion
ik zit nu ook wat te kloten met een eigen gameserver.....

Het is vind ik nog altijd redelijk druk op multiplayer, ik heb vanmiddag Athena Sword gekocht :S maar zaten maar iets van 5 Team Survival servers op.
Maar das wel wat ik het vaakste speel op internet, Team Survival...

Zijn der ook nog mapmakers actief? Ik zit soms wel maps te maken, maar vaak begint het met een grootst idee, en komt er niet heel van terecht :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de demo geprobeerd, maar deze loopt niet vlotjes. Het manneke loopt in schokken en mijn teammates lopen in mijn weg. Ik heb deze dan maar afgeknald :P maar mijn manneke blijft schokkend lopen. Dat zou echter niet mogen met mijn specs. Iemand een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:35

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:54:
Ik heb zojuist de demo geprobeerd, maar deze loopt niet vlotjes. Het manneke loopt in schokken en mijn teammates lopen in mijn weg. Ik heb deze dan maar afgeknald :P maar mijn manneke blijft schokkend lopen. Dat zou echter niet mogen met mijn specs. Iemand een oplossing?
Geen idee wat je specs zijn :P Dus moeilijk om er iets over te zeggen.
Je zou kunnen kijken of andere Unreal2 engine games het wel goed doen(UT2003, 2004)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn specs: Core 2 Duo T7300 2GHz, 2 GB RAM, nVidia Gefore 8600 M GT (je kon natuurlijk ook in mijn handtekening zien welke laptop ik heb)

Met deze specs zou dit toch niet mogen voorkomen he?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste