zolang er een goeie coop inzit blijft het een heerlijk spel om te spelen
demo zit vol met bugs
-No gun bug
-Health is niet echt goed gebalanceerd
-evenals frags
-mines/charges werken niet goed
-No gun bug
-Health is niet echt goed gebalanceerd
-evenals frags
-mines/charges werken niet goed
Ik heb de laatste video drivers en al mijn games van de laatste tijd werken prima.
Alleen als ik de demo opstart blijft het beeld gecentreerd in mijn linkerbovenhoek.
Ik bedoel te zeggen dat het beeld dat normaal mijn hele scherm moet vullen in het klein zichtbaar is in de linkerbovenhoek van mijn monitor.
Als ik de resolutie verander in de demo gebeurd er ook verder niks.
Alleen als ik de demo opstart blijft het beeld gecentreerd in mijn linkerbovenhoek.
Ik bedoel te zeggen dat het beeld dat normaal mijn hele scherm moet vullen in het klein zichtbaar is in de linkerbovenhoek van mijn monitor.
Als ik de resolutie verander in de demo gebeurd er ook verder niks.
ik hoop idd nog dat de code wordt geoptimaliseerdSkoolieDie schreef op 17 november 2002 @ 13:34:
Zucht, netcode zuigt nog steeds. Zelfs met goede ping nog warpen.
Next..
maar
met 3vs3 is er vrijwel geen lag
maar met zo een multiplayer spel verwacht ik geen 3vs3 situaties
maar liefst 6vs6 of 8vs8
zonder lag...met de oude engine lukte het wel. Ik denk wel dattet goed komt
huhSonyEricsson schreef op 17 November 2002 @ 15:17:
[...]
ik hoop idd nog dat de code wordt geoptimaliseerd
maar
met 3vs3 is er vrijwel geen lag
maar met zo een multiplayer spel verwacht ik geen 3vs3 situaties
maar liefst 6vs6 of 8vs8
zonder lag...met de oude engine lukte het wel. Ik denk wel dattet goed komt
En met lag bedoel ik het warpen van players wat niks met ping te maken had. Ik speel nu de demo en zie weer precies hetzelfde.
Kennelijk hoort netcode niet bij een Unreal engine license ofzo.
/me ga flink pissig worden als ze de opvolger in deze geniale serie weer verkloten met brakke netcode
Maar hopen dat het de demo is.
Nou ik find het gewoon erg klote dat game ontwikkelaars voor ons de keuze maken wat voor hardware gebruikt moet worden die lui horen de grootste groepen hardware die te krijgen is of gebruikt worden te ondersteunen.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 00:53:
Ach, klopt toch geen hol van, hehe maar met die soort teksten hebben ati spelers tenminste een spel wat het doet!!.. Gewoon btje geld verdienen doordat te zeggen, ze zullen wel meer dan nvidia hebben geboden
Aangezien ATI ook 'n redelijke markt aandeel heeft hebben die gebruikers er recht op.
Helaas krijgen ze dat niet gezien die vele nVidia splash screen Op ATI hardware

ATI & nVidia horen native ondersteund te worden niet achter af compatibe gehacked te worden in de betafase.
Dus als je ATI performance zuigt in veel games behalve dus deze weet je waaraan het ligt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
hmm....
ik weet niet hoor
maar netwerkcode van vroeger (rainbow 6 tot en met black thorn)
was juist heel stabiel mits iedereen minimaal cable/adsl verbining had
als er 1 iemand tussen zit met 56K dan wasset brak jah. Die veroorzaakte de warpin gedoe
ik weet niet hoor
als er 1 iemand tussen zit met 56K dan wasset brak jah. Die veroorzaakte de warpin gedoe
Das ook mijn preoriteit bij een MPlay game.Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 02:48:
zolang er een goeie coop inzit blijft het een heerlijk spel om te spelen
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Heb daar totaal geen ervaring mee speelde die reeks vooral in Lan mode 4PC wat goed mogelijk is met die Coop MPlay mode. wat veel andere games missen.SonyEricsson schreef op 17 november 2002 @ 16:57:
hmm....
ik weet niet hoor
Verwijderd
Wow heb t geluk gehad om t spel gister en vandaag een paar uurtjes op goeie servers te spel 8vs8. Dit spel roelt zo ontzettend hard!! Ben nu al verslaafd,. gewooon ff door zoeken naar een fijne server en je bent zo verslaafd, net als ik
Verwijderd
Ravenshield owns.
Gisteren met mijn Wolfenstein clan gespeeld voor eerste keer, 3v3 met voicecomms en dat is echt vet. Voor meeste was het eerste keer, sommige hadden al ghostrecon gespeeld maar naar een paar spellen was het echt spannend, tering goed teamwork. The way the game is meant to be played
. Wij gaan het hoogstwaarschijnlijk spelen \o/
Gisteren met mijn Wolfenstein clan gespeeld voor eerste keer, 3v3 met voicecomms en dat is echt vet. Voor meeste was het eerste keer, sommige hadden al ghostrecon gespeeld maar naar een paar spellen was het echt spannend, tering goed teamwork. The way the game is meant to be played
Vind de P90 wel erg fijn schieten
En die heartbeat sensor gebruik ik dus nooit wat een onding, en heb nog nergens last van gehad, behalve dat servers soms effe 5sec laggen.
is er al update voor demo ik kan er neit meer inloggen met me acaunt 
welke dingen hebben altfire ?
welke dingen hebben altfire ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
heartbeat sensor komt dus echt wel van pas man!
vooral in kleine ruimtes is het erg handig; mag, moet niet natuurlijk. maar als je op jezelf moet spelen soms is het echt essentieel; in teamverband niet echt dus.
trouwens, ik vroeg me ook af wat er allemaal ALT(secondary) fire/functies heeft?
vooral in kleine ruimtes is het erg handig; mag, moet niet natuurlijk. maar als je op jezelf moet spelen soms is het echt essentieel; in teamverband niet echt dus.
trouwens, ik vroeg me ook af wat er allemaal ALT(secondary) fire/functies heeft?
Verwijderd
M'n favoriete wapen is toch wel de M14 met een Scope erop, op korte afstand is die redelijk effectief al moet je wel in hele korte bursts schieten. En op lange afstand is het gewoon een hele goede sniperrifle die snel achterelkaar herlaad 
Valt het jullie ook op dat een GK36 met silencer een stuk minder damage doet dan zonder silencer?
Valt het jullie ook op dat een GK36 met silencer een stuk minder damage doet dan zonder silencer?
Klopt Terr, met Silencer zorgt die voor minder dmg; en die M4 + Scope is zoo relax 
Ik verander met dat wapen, m'n rate naar Single, en dan is het gewoon een kwestie van heel goed mikken, en een goede reflex.
Altijd een mannetje hebben die achter je loopt, met een heartbeat sensor, erg handig!
Alleen de server browser werkt niet fantastisch, als ik ga sorteren op ping, klopt de hoeveelheid spelers per server niet meer.
IIG, we moeten eens een keer samen spelen.
Ik verander met dat wapen, m'n rate naar Single, en dan is het gewoon een kwestie van heel goed mikken, en een goede reflex.
Altijd een mannetje hebben die achter je loopt, met een heartbeat sensor, erg handig!
Alleen de server browser werkt niet fantastisch, als ik ga sorteren op ping, klopt de hoeveelheid spelers per server niet meer.
IIG, we moeten eens een keer samen spelen.
Verwijderd
Het spel rocks. Helaas wel nog enkele vage bugs, weapon-switch bug, connect bug (je bent spec in het spel maar kan niets aanklikken), netcode niet optimized (1 trage speler kan het hele spel laten laggen) verder niets dan lof. Ik zag in het einde screenie van de demo helaas dat er maar 6 Multiplayer maps in zullen zitten. Er zitten er al 3 in de demo, dus waarschijnlijk krijgen we alleen 3 maps voor co-op er bij 
6 is toch wel erg weinig
6 is toch wel erg weinig

coops zullen gewoon singleplayer maps bebruiken hoorVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 08:42:
Het spel rocks. Helaas wel nog enkele vage bugs, weapon-switch bug, connect bug (je bent spec in het spel maar kan niets aanklikken), netcode niet optimized (1 trage speler kan het hele spel laten laggen) verder niets dan lof. Ik zag in het einde screenie van de demo helaas dat er maar 6 Multiplayer maps in zullen zitten. Er zitten er al 3 in de demo, dus waarschijnlijk krijgen we alleen 3 maps voor co-op er bij
6 is toch wel erg weinig
en ik denk wel dat er meer maps voor multiplayer zullen komen hoor
zo niet an gaat er wel heel veel gemod/gemapped worden
Verwijderd
de demo is zeer brak..
Multiplayer connecten gaat zeer moeizaam, onstabiele graphics en veel bugs..
Toch voorzie ik voor het echte spel wel veel goeds
Multiplayer connecten gaat zeer moeizaam, onstabiele graphics en veel bugs..
Toch voorzie ik voor het echte spel wel veel goeds
Verwijderd
Ik vind het een erg coole game... alleen jammer dat die demo zo brak is. Bij het begin van een nieuwe ronde springt de ping al snel naar 1000 of meer waarna hij weer zakt naar de 40. Ook die bugs met de guns is erg irritant. En het vinden van een goede gezellige server is er helemaal al niet bij...
T.net server??
T.net server??
Hmmz, vaag probleempje.
Demo geinstalleerd, account aangemaakt, blabla, dat is allemaal goed.
Host ik zelf ff een Lan server (gewoon ff wat rondwandelen enzo), maar het spel schokt als doom3 op een tnt2....
Demo bugje of iets anders?
P4 2.53, 512MB pc800 rimm, r9700. Res: 1024/768 alles high.
Snap er niks van, volgens mij moet dat draaien als een gek
Demo geinstalleerd, account aangemaakt, blabla, dat is allemaal goed.
Host ik zelf ff een Lan server (gewoon ff wat rondwandelen enzo), maar het spel schokt als doom3 op een tnt2....
Demo bugje of iets anders?
P4 2.53, 512MB pc800 rimm, r9700. Res: 1024/768 alles high.
Snap er niks van, volgens mij moet dat draaien als een gek
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Uhm ikke heb amd 2300+ (2100+ oced), 1024 mb ram, en gef 4 ti4600 128 mb, 1600x1200 alles vol uit high en geen schokje tijdens het spelen,..?! De framerate wil nog weleens btje zakken als ik dood ben en de freeviewing camera rond een gastje gebruik en er lopen er meerdere in beeld te schieten maar anders gewoon steady rond de 30-50 fps denk ik (is er een console command??)...
Maaarre 3 maps nu?,. prison streets en welke nog dan???
Maaarre 3 maps nu?,. prison streets en welke nog dan???
Ah, terug van een behoorlijk tijdje Raven Shield spelen! en ik vind em echt mega gaaf nu, de lag valt gelukkig bij veel servers erg mee, en zelfs net in een bepaalde server hadden we echt teamwork, en dat is het mooiste wat er is, tuurlijk kwam er wel eens een kogel van mij of iemand anders in de verkeerde persoon terecht, maar nooit met opzet, en das het allermooiste, online gaming without those "FUCKING" teamkillers!
en ook die kleine detailtjes he, je wordt geraakt en je ziet echt heel kort ff je zicht verdoezelen, dat kleine schokje...
maar met echt teamwork, kan een spel als dit zoveel fun zijn joh,
2 teamleden gaan een gang in en kijken steeds om de hoek of er gevaar dreigt, iemand covered je, en jij gaat een ladder op om daar te checken, tis gewoon prachtig! laat Februari maar gauw komen als het op dit spel aankomt.
Ben ook erg tevreden met dat je nu gewoon je wapens in beeld ziet en niet meer reticule only, dit is een erg goeie zet !!!!
Oh by the way, voor mensen die ravenshield nog steeds niet silky smooth kunnen draaien, even naar theplatoon.com gaan,. ravenshield en ff scrollen naar benee en je ziet tweak guide, dat allemaal even volgen, en daarna liep RS bij mij prachtig soepel.
en ook die kleine detailtjes he, je wordt geraakt en je ziet echt heel kort ff je zicht verdoezelen, dat kleine schokje...
maar met echt teamwork, kan een spel als dit zoveel fun zijn joh,
2 teamleden gaan een gang in en kijken steeds om de hoek of er gevaar dreigt, iemand covered je, en jij gaat een ladder op om daar te checken, tis gewoon prachtig! laat Februari maar gauw komen als het op dit spel aankomt.
Ben ook erg tevreden met dat je nu gewoon je wapens in beeld ziet en niet meer reticule only, dit is een erg goeie zet !!!!
Oh by the way, voor mensen die ravenshield nog steeds niet silky smooth kunnen draaien, even naar theplatoon.com gaan,. ravenshield en ff scrollen naar benee en je ziet tweak guide, dat allemaal even volgen, en daarna liep RS bij mij prachtig soepel.
GVD, krijg nu alleen maar errors wanneer ik probeer in te loggen in Ravenshield, gisteren ging alles nog gvd perfect en nu blijft dat shitding maar zeggen" can't logon to ubi.com"
terwijl m'n broer, de kamer hiernaast allang ingelogd is en speelt.....BAH! dacht ik even leuk RS weer te gaan doen krijg ik deze achterlijke errors, ineens die irritante errors die je alleen maar op een PC kan treffen, that's why i probably prefer consoles >:(
terwijl m'n broer, de kamer hiernaast allang ingelogd is en speelt.....BAH! dacht ik even leuk RS weer te gaan doen krijg ik deze achterlijke errors, ineens die irritante errors die je alleen maar op een PC kan treffen, that's why i probably prefer consoles >:(
Verwijderd
Ik vind die heartbeat sensor maar lame, ik gebruik hem dan ook niet. Uiteraard, het is een optie in het spel maar Ubi had daar misschien iets beter over na moeten denken, hoe moet dat in de single player gaan dan? Jij checkt ff met je HBS, weet waar het mannetje staat, doet het deurtje een tikje open en schiet hem door zijn hoofd. Nee dan had ik liever fiber optics gehad

Verwijderd
Ik zie iedereen hier kletsen over RS, maar doen jullie ook mee aan de compo op http://www.raven-shield.nl ?
Prijzen zijn o.a. ATI 9500 kaarten voor je hele clan en de finales zijn in The Game Syndicate in Rotterdam.
"t zou wel leuk zijn als er wat competitie zou zijn!!
Prijzen zijn o.a. ATI 9500 kaarten voor je hele clan en de finales zijn in The Game Syndicate in Rotterdam.
"t zou wel leuk zijn als er wat competitie zou zijn!!
Gister ff de demo gespeeld, moet zeggen een veel belovende game.
Ik vind hem veel prettiger spelen als CS.
De bullet inslagen zijn redelijk constant, bij CS is het vaak spray & pray.
Ook rushen en snel schieten is goed te doen, helemaal met handgun
De heartbeat sensor is niet lame, je ziet namelijk geen verschil in vriend of vijand, tevens is het bereik kort, en ben je op het moment van gebruik kwetsbaar.
Netcode is best oke, sommige servers warpen, op andere is de gameplay supersmooth.
Zitten hier en daar nog wel bugs in, maar over het algemeen kan dit een leuke shooter worden.
Ik vind hem veel prettiger spelen als CS.
De bullet inslagen zijn redelijk constant, bij CS is het vaak spray & pray.
Ook rushen en snel schieten is goed te doen, helemaal met handgun
De heartbeat sensor is niet lame, je ziet namelijk geen verschil in vriend of vijand, tevens is het bereik kort, en ben je op het moment van gebruik kwetsbaar.
Netcode is best oke, sommige servers warpen, op andere is de gameplay supersmooth.
Zitten hier en daar nog wel bugs in, maar over het algemeen kan dit een leuke shooter worden.
Verwijderd
Ja ik vind hem zeer goed , speelt lekker en goeie graphics.. 
Ik heb hem pas 10 min gespeeld , dat was vanochtend net voor dat ik naar mijn werk ging ...
Maar hij verdient zeker meer tijd , hmm zal vanavond wel laat worden...
Al met al een goeie Tactic shooter die zeker veel gespeeld gaat worden
Ik heb hem pas 10 min gespeeld , dat was vanochtend net voor dat ik naar mijn werk ging ...
Maar hij verdient zeker meer tijd , hmm zal vanavond wel laat worden...
Al met al een goeie Tactic shooter die zeker veel gespeeld gaat worden
kan er even iemand met een radeon 9700pro sceenies met en screenies ZONDER trueform maken???
kan ik eindelijk die functie aan zetten

lees: (kijken of het de moeten waard is)
kan ik eindelijk die functie aan zetten
lees: (kijken of het de moeten waard is)
[ Voor 16% gewijzigd door CommanderKeen op 09-01-2003 11:30 ]
juist nietVerwijderd schreef op 08 January 2003 @ 09:52:
Ik vind die heartbeat sensor maar lame, ik gebruik hem dan ook niet. Uiteraard, het is een optie in het spel maar Ubi had daar misschien iets beter over na moeten denken, hoe moet dat in de single player gaan dan? Jij checkt ff met je HBS, weet waar het mannetje staat, doet het deurtje een tikje open en schiet hem door zijn hoofd. Nee dan had ik liever fiber optics gehad
Rainbow 6 gaat niet om campen.
Als je iemand ziet met je heartbeat sensor en je moet van wapen wisselen dduurt dat wel 1 a 2 sec. en dan is de kans groot dat de al dood bent. omdat je niet zo snel kan switchen als in CS bv.
en de sensor gaat niet door alle muren heen en heeft dus evenveel minpunten als pluspunten.
Geluid is trouwens ook heel belangrijk, zeker omdat 1-2 kogels de dood betekend.
Gister in Prison hoorde ik wat geluiden van dichtbij maar zag niks. Paar passen links en rechts gedaan, zag nog steeds niks. Toen begreep ik wel dat er iemand in zo'n cel zat te camperen... en ja hoor
Zeker met EAX aan is het erg goed gedaan.
De schietgeluiden geven echt de indruk dat je ergens mee schiet.
Ook het flashbang effect is mooi, keer wat anders dan alleen een witte flits.
Gister in Prison hoorde ik wat geluiden van dichtbij maar zag niks. Paar passen links en rechts gedaan, zag nog steeds niks. Toen begreep ik wel dat er iemand in zo'n cel zat te camperen... en ja hoor
Zeker met EAX aan is het erg goed gedaan.
De schietgeluiden geven echt de indruk dat je ergens mee schiet.
Ook het flashbang effect is mooi, keer wat anders dan alleen een witte flits.
als je flashbang mooi vind moet je ff teargass proberen
Daar kwam ik achter toen ik erin liepSonyEricsson schreef op 09 januari 2003 @ 12:22:
als je flashbang mooi vind moet je ff teargass proberen
Ook een mooi effect, maar had ik bij andere games ook al gezien.
Verwijderd
Ik heb de nieuwe map (import export) ff offline gecheckt, en een minuut of 15 online en heb daar al verschillende plekjes gevonden waarbij de HBS voor een prachtige camper-plaats kan zorgen. Niet dat ik er naar zoek, maar als ik kijk naar bepaalde mogelijkheden in een level dan valt dat snel op.SonyEricsson schreef op 09 January 2003 @ 11:34:
[...]
juist niet
Rainbow 6 gaat niet om campen.
Als je iemand ziet met je heartbeat sensor en je moet van wapen wisselen dduurt dat wel 1 a 2 sec. en dan is de kans groot dat de al dood bent. omdat je niet zo snel kan switchen als in CS bv.
en de sensor gaat niet door alle muren heen en heeft dus evenveel minpunten als pluspunten.
Uiteraard, R6 gaat niet om campen, maar een game als CS al helemaal niet en toch wordt ook daar veel, heel veel gecampt.
Verwijderd
Zoals..? Geen enkel ander spel heeft zulke geile flashbang effectenRedje schreef op 09 januari 2003 @ 12:33:
[...]
Daar kwam ik achter toen ik erin liep
Ook een mooi effect, maar had ik bij andere games ook al gezien.
Dat zei ik toch ook, het laatste ging echter over de teargas grenade en niet over de FBVerwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 15:58:
[...]
Zoals..? Geen enkel ander spel heeft zulke geile flashbang effecten
Echt verdomd gave demo, meesterlijk spel gaat dit worden, het nieuwe level is ook puik maar ik begin zo strontziek van een paar problemen te worden
1- ik zie een server
waar een kennis van mij ook inspeeld, de server zegt na het refreshen players: 1/15
dus ik join en wat zegt dat kloteding, This server is full...niet te geloven, probleem 2
2- Met zowat elk rainbow six, sum of all fears, ghost recon had ik dit probleem
ik moet bij de sound options , 3D hardware acceleration uitzetten, heb ik dus ook geen EAX aan wat heel jammer is, wanneer ik het dus wel aanzet{acceleration} dan hoor ik geen gunshots, reloading, voetstappen en soms wel weer even, het geluid komt er als het ware niet doorheen dan, als ik het uitzet is het geluid perfect, ik hoor voetstappen en gunshots alleen zo jammer dat "acceleration" niet aan kan staan, terwijl ik wel een kaart heb die al die poespas ondersteund, EAX, noem maar op..i9k heb een Philips acoustic Edge 706
1- ik zie een server
waar een kennis van mij ook inspeeld, de server zegt na het refreshen players: 1/15
dus ik join en wat zegt dat kloteding, This server is full...niet te geloven, probleem 2
2- Met zowat elk rainbow six, sum of all fears, ghost recon had ik dit probleem
ik moet bij de sound options , 3D hardware acceleration uitzetten, heb ik dus ook geen EAX aan wat heel jammer is, wanneer ik het dus wel aanzet{acceleration} dan hoor ik geen gunshots, reloading, voetstappen en soms wel weer even, het geluid komt er als het ware niet doorheen dan, als ik het uitzet is het geluid perfect, ik hoor voetstappen en gunshots alleen zo jammer dat "acceleration" niet aan kan staan, terwijl ik wel een kaart heb die al die poespas ondersteund, EAX, noem maar op..i9k heb een Philips acoustic Edge 706
Probleem 1 heb ik ook.
Soms selecteert de ingame browser de verkeerde server bij het klikken. Een andere server wordt dan blauw gehighlight. Alle zoek filters uitzetten zou moeten werken.
Probleem 2 heb ik niet.
Heb een Audigy en heb nergens last van. RvS maakt gebruik van een vroege versie v/d UT2003 engine en daarmee werkt EAX HD ook prima.
Volgens mij ondersteund een jouw kaart GEEN EAX HD. Maar misschien dat een driver update helpt.
Soms selecteert de ingame browser de verkeerde server bij het klikken. Een andere server wordt dan blauw gehighlight. Alle zoek filters uitzetten zou moeten werken.
Probleem 2 heb ik niet.
Heb een Audigy en heb nergens last van. RvS maakt gebruik van een vroege versie v/d UT2003 engine en daarmee werkt EAX HD ook prima.
Volgens mij ondersteund een jouw kaart GEEN EAX HD. Maar misschien dat een driver update helpt.
EAX HD misschien niet, maar games als Sum of all fears,Ghost recon hadden toch nog helemaal geen EAX HD? want ook daarmee gebeurde dat, om een of andere reden moet ik sound acceleration uitzetten voor die games.
deze kaart heb ik, en alle features staan erbij
http://www.pcsound.philips.com/_acoustic706.html
[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 12-01-2003 16:43 ]
Verwijderd
Dit is zo'n
spel he!
Die gaat zekers inslaan op veel TC fans...
en ohw wat ben ik happy dat ik nieuwe PC krijg
Die gaat zekers inslaan op veel TC fans...
Ik kan echt niet wachten op de release, vroeger heeeel veel de originele RainbowSix gepeeld Multyplayer, was echt geweldig met de NATO mod.
Ik zit de demo nu ook bond en blauw te spelen
Ik zit de demo nu ook bond en blauw te spelen
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Het lijkt er gewoon op de jouw kaart niet helemaal geheel EAX compatible is.devilsnight schreef op 12 januari 2003 @ 16:41:
EAX HD misschien niet, maar games als Sum of all fears,Ghost recon hadden toch nog helemaal geen EAX HD? want ook daarmee gebeurde dat, om een of andere reden moet ik sound acceleration uitzetten voor die games.
Met Ghost Recon werkt EAX hier ook gewoon goed...
EAX wordt gewoon niet beter ondersteund dan op een echte Sound Blaster.
Bij werkt het spel goed.. alleen mijn beeld is zeer donker kan ik dat via mijn console veranderen, en zo ja hoe... alvast bedankt
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Moet je ff in RavenShield.ini veranderen. (staat in ravenshield dir/system)
De ini is bijna hetzelfde als die van UT2003.
[WinDrv.WindowsClient]
..
Brightness=0.700000
Contrast=0.500000
Gamma=1.200000
De ini is bijna hetzelfde als die van UT2003.
[WinDrv.WindowsClient]
..
Brightness=0.700000
Contrast=0.500000
Gamma=1.200000
Ik heb nog een tip om het spel heel soepel te draaien
in de ini file van ravenshield, die je in de directory System van Raven kan vinden
MinDesiredFrameRate=10.000000
verander dat maar eens naar 20/30.000000
maar ik heb er ook een probleem bij
Ik heb de hele tijd bullshit van dat mijn User ID al in gebruik is, ik wordt hier helemaal gek...can't log in, User ID already in use.
in de ini file van ravenshield, die je in de directory System van Raven kan vinden
MinDesiredFrameRate=10.000000
verander dat maar eens naar 20/30.000000
maar ik heb er ook een probleem bij
Ik heb de hele tijd bullshit van dat mijn User ID al in gebruik is, ik wordt hier helemaal gek...can't log in, User ID already in use.
Verwijderd
Ja heb ik ook. Ik had nog een snelkoppeling van ubi op me desktop en ik ga de games in via de browser en niet via de game zelf.
Nu heb ik alleen een probleem dat ei zegt dat mijn maps mismatched zijn met de server maar dat hebben meerdere blijkt op de ubi.com chat.
Nu heb ik alleen een probleem dat ei zegt dat mijn maps mismatched zijn met de server maar dat hebben meerdere blijkt op de ubi.com chat.
De error van inloggen is gelukkig weg, iedereen van de US Raven forum had het probleem ook, anyway..even vraagje over de zoom-functie
Goed, ik draag bijvoorbeeld een MP5 SD met Scope, als ik op Shift druk zoomed ie meteen in, maar eigenlijk veel te onoverzichtelijk, hoe kan ik zelf de zoom-verte bepalen? gewoon verschillende standen???
Goed, ik draag bijvoorbeeld een MP5 SD met Scope, als ik op Shift druk zoomed ie meteen in, maar eigenlijk veel te onoverzichtelijk, hoe kan ik zelf de zoom-verte bepalen? gewoon verschillende standen???
Volgens mij kan dat niet.
Het is een vaste scope.
Ik gebruik bijna nooit een scope, maps zijn niet zo groot.
Het is een vaste scope.
Ik gebruik bijna nooit een scope, maps zijn niet zo groot.
damn! heb de laatste versie geinstalleerd, directx9.0 erbij en ik wil spelen maar krijg foutmelding:
"Feature not supported: DXT1
History: CheckDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine".
Iemand ervaring mee? De 1e versie had ik geinstalleerd maar die liep niet omdat mn pc te traag is, de laatste versie + patch zou dit moeten verhelpen, maar helaas, komt die stinkfoutmelding...
Iemand idee?
History: CheckDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine".
Iemand ervaring mee? De 1e versie had ik geinstalleerd maar die liep niet omdat mn pc te traag is, de laatste versie + patch zou dit moeten verhelpen, maar helaas, komt die stinkfoutmelding...
Iemand idee?
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Nope, dat probleem ben ik nog niet tegengekomen, wel een vreemde error na een behoorlijk tijdje spelen, was volop in actie, ik schoot op een heel dichtbijzijnde vijand en gelijk wanneer ik dat "muzzle flash" zag kreeg ik de error en schoot terug naar desktop.
Verwijderd
[offtopic]
Vroeger speelde ik Rogue Spear op MPlayer.com, ik vraag me af of er veel mensen op GOT zijn die daar ook op speelde? Jammer dat MPlayer gestopt is, maar ja...
[offtopic]
[ontopic]
Ik ben tegenwoordig de demo aan het spelen en tot nu toe veel lof over de gameplay en graphics. Jammer alleen van de bugs die er nog in zitten
, maar je het is niet voor niets een demo.
[ontopic]
Vroeger speelde ik Rogue Spear op MPlayer.com, ik vraag me af of er veel mensen op GOT zijn die daar ook op speelde? Jammer dat MPlayer gestopt is, maar ja...
[offtopic]
[ontopic]
Ik ben tegenwoordig de demo aan het spelen en tot nu toe veel lof over de gameplay en graphics. Jammer alleen van de bugs die er nog in zitten
[ontopic]
DXT is een manier van DirectX om je texture's te compressen. Zijn je drivers wel DX9.0 compatible?curry schreef op 13 januari 2003 @ 22:50:
damn! heb de laatste versie geinstalleerd, directx9.0 erbij en ik wil spelen maar krijg foutmelding:
Iemand idee?
come again? ik heb voor mn videocard de laatste drivers gedownload (nvidia detonator 41.09) en ik draai XP Pro. Zou toch goed moeten zijn? Ik heb trouwens een Athlon 700Mhz, maar daar zou die laatste versie + patch toch op moeten draaien... Snap er niks van...Rafe schreef op 19 January 2003 @ 19:33:
[...]
DXT is een manier van DirectX om je texture's te compressen. Zijn je drivers wel DX9.0 compatible?
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
De SP demo zit eraan te komen. Uiterlijk morgen aangezien er sinds vandaag op de officiele site staat "Coming tomorrow!" (ik weet niet of dat er nou vandaag is neer gezet of gister
) uiterlijk morgen dus, maar zeer waarschijnlijk vandaag 
Single Player
Featured Mission: Oil Refinery
Playable in all 4 Custom Mission modes with three levels of difficulty for each
Practice
Terrorist Hunt
Lone Wolf
Hostage Rescue
16 weapons available
M12
Mac11/9
MP5A4
MP5K PDW
MP5SD5
P90
Uzi
AK-47
M1 shotgun
Dragunov
PSG-1
RPD
92FS
AP ARMY
USP
Weapon gadgets
Mini-Scope
High Capacity Magazine
Sound Suppressor
Thermal scope
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door aftermath op 04-03-2003 17:28 ]
Zou ik dus niet op rekenen: het is de UT2 engine. Dan wordt het 640*480*16 met vrijwel alles uit. Alleen of dat nu alles is...Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 09:14:
aan een 1,2 Ghz en 32MB videokaartje + 128mb ram heb je echt wel genoeg hoor
Ik zou er 512MB bij gooien en een andere vid-kaart kopen
De duitse
demo is al wel uit
ftp://ftp.ubisoft.de/ravenshield/RavenShieldSPDemo_Ger.exe
link is waarschijnlijk wel down maargoed dat betekend dat de engelse niet lang meer kan duren
edit: http://www.fileshack.com/file.x?fid=2381

ftp://ftp.ubisoft.de/ravenshield/RavenShieldSPDemo_Ger.exe
link is waarschijnlijk wel down maargoed dat betekend dat de engelse niet lang meer kan duren
edit: http://www.fileshack.com/file.x?fid=2381
[ Voor 12% gewijzigd door aftermath op 04-03-2003 18:17 ]
Als er maar weer muziek van Bill Brown in zit, dan vind ik het best... Die vent weet echt wel hoe je goeie muziek maakt!
Woei engelse is nu ook uit 
http://gigex.com/gp/gp.as...51400026&source=00514&a=f
http://www.ravenshield.it/rs_sp_demo.zip
ftp://ftp.ubisoft.fr/demo...nShield_SP_Demo_FINAL.exe
http://www.ubisoft.nl/rav...nShield_SP_Demo_FINAL.exe
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=9053
http://www.3dgamers.com/games/rainbowsix3/#filelist
http://gigex.com/gp/gp.as...51400026&source=00514&a=f
http://www.ravenshield.it/rs_sp_demo.zip
ftp://ftp.ubisoft.fr/demo...nShield_SP_Demo_FINAL.exe
http://www.ubisoft.nl/rav...nShield_SP_Demo_FINAL.exe
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=9053
http://www.3dgamers.com/games/rainbowsix3/#filelist
[ Voor 77% gewijzigd door aftermath op 04-03-2003 20:23 ]
Verwijderd
nou dat valt allemaal wel mee, veracht alleen geen 100 fps, maar 256 geheugen is geen overbodige luxe!zAo schreef op 04 maart 2003 @ 17:59:
[...]
Zou ik dus niet op rekenen: het is de UT2 engine. Dan wordt het 640*480*16 met vrijwel alles uit. Alleen of dat nu alles is...
Ik zou er 512MB bij gooien en een andere vid-kaart kopen
1.2 Mhz moet voldoende zijn, ik speel op een P3 750@840 met 512MB, 8500LE en draai een mooie 25-30 fps op 1024x768.
omg, die demo is echt
, kheb alle rainbow six / roque spears gespeeld en deze is ook weer goed! Ook de muziek is weer zoals het moet en zoals we het kennen van Bill Brown.
Het is even wennen als je Unreal Tounament en of Quake achtige games gewend bent maar het is het downloaden waard, echt verslavend!!!
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
Hehe het is totaal anders jah ...... hehehe maar dat maakt het spel juist zo leuk...je teamplanning enz. ... welke wapens je kiest ... Rogue Spear was mooi ... maar dit slaat echt alles--haste-- schreef op 05 maart 2003 @ 12:44:
Het is even wennen als je Unreal Tounament en of Quake achtige games gewend bent maar het is het downloaden waard, echt verslavend!!!
Heb ik ook met een aantal spellen gehad, was een verkeerde instelling met Rivatuner waardoor voor betere quality de DXTCompression stond uitgeschakeld. De truk is om met Rivatuner bij Direct3D opties bij zowel DirectX7 als 8 games een vinkje bij ik dacht Use DXTC1....5 en bij alle Use FOURCC blablabla te zetten. Bij mij werkte onder andere Gunmetal en Splintercelldemo niet.curry schreef op 13 January 2003 @ 22:50:
Iemand idee?
.
[ Voor 99% gewijzigd door Eelis op 18-02-2015 19:44 ]
assign to all is volgens mij wel wel mogelijk hoor
Yup...moet nog ff fikken 
lijkt me een erg wreed spel, alleen kan niet online met de "minder legale"
versie...je hebt toch echt een key nodig
lijkt me een erg wreed spel, alleen kan niet online met de "minder legale"
versie...je hebt toch echt een key nodig
Dit wordt weer een kopertje denk ik he 
Maar eerst ff testen
Maar eerst ff testen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Voor mij is dit zeker een kopertje... Ik ben zo benieuwd naar de multiplayer ... alleen moet ik nog ff wachten voor hij in de winkels ligt
Is het een serieuze clan?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Nou ligt er aan wat iedereen wil he ....Mij maakt het niet uit .. als het maar niet TE serieus word ... zoals cups spelen enz en om de 2 weken naar LAN's gaan een beetje war kan nog wel door de beugel
Verwijderd
Volgensmij hetzelfde als de mp demo niet? Maar dan wat uitgebreider neem ik aan.Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:15:
Voor mij is dit zeker een kopertje... Ik ben zo benieuwd naar de multiplayer ... alleen moet ik nog ff wachten voor hij in de winkels ligt
Hmm als je ziet dat er in de Europa ladder (voor de rest zijn der geen) alleen al 106 clans meedoen met een demoversie wil dat wel zeggen over de kwaliteit van de game. Ik hoop dat er zoveel clans blijven als het origineel uitkomt en je dus moet dokken.
http://www.clanbase.com/rating.php?lid=759
Toch wel jammer dat de duitse clans de laddere regeren en de nederlandse clans beetje onderaan uit hun neus staan te eten.
http://www.clanbase.com/rating.php?lid=759
Toch wel jammer dat de duitse clans de laddere regeren en de nederlandse clans beetje onderaan uit hun neus staan te eten.
Verwijderd
hoe dan ook zeer geinteresseerdVerwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 14:20:
Ik ben trouwens een clan aan het beginnen iemand interesse ?
Ik krijg een error bij de store final..
als ik dan speel zeg maar... dan knippert mijn monitor lampje constant van standby > aan > standby > aan... enzz..Ik hoor dan wel de geluiden maar beeld zie ik dus niet..
als ik dan speel zeg maar... dan knippert mijn monitor lampje constant van standby > aan > standby > aan... enzz..Ik hoor dan wel de geluiden maar beeld zie ik dus niet..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
spel is vet lelijk bij mij
Als ik de resolutie bijvoorbeeld op 1600x1200 zet dan staat ie er wel op maar het beeld is gewoon 640x480 en voor de rest allemaal niet erg mooi! Tijd voor een patch want dit blijkt me een bug
Verwijderd
Spel al uitgespeeld vandaag, gameplay is erg goed, alleen de filmpjes aan het einde van de missies vallen zwaar tegen.
Nu al uitgespeeld?!
Anyway...
@ wapengeluiden,
Anyway...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
hmm, heb ik ook last van... in de demo had ik nergens last van.Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 21:55:
spel is vet lelijk bij mijAls ik de resolutie bijvoorbeeld op 1600x1200 zet dan staat ie er wel op maar het beeld is gewoon 640x480 en voor de rest allemaal niet erg mooi! Tijd voor een patch want dit blijkt me een bug
Verwijderd
Refreshrate monitor te hoog!AMDFreak schreef op 17 maart 2003 @ 21:03:
Hmm is hij nou al in de winkel te krijgen? De officiele realease date hier in NL was d8 ik de 20, maar normaal gesproken zijn spellen wel een paar dagen van tevoren te krijgen. Zijn er mensen hier die hem gekocht hebben en zo ja, waar??
Ik heb hem net gedow.. ehhh gekocht
en ik moet idd zeggen dat het erg mooi is, helaas wil die radeon 8500 niet zo meer
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
hoezo? ik krijg 40+ frames met me radeonKirkhammet1 schreef op 18 March 2003 @ 12:59:
Ik heb hem net gedow.. ehhh gekochten ik moet idd zeggen dat het erg mooi is, helaas wil die radeon 8500 niet zo meer
Sorry ik bedoel de 7500
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Hmm wat zijn je specsAMDFreak schreef op 17 March 2003 @ 21:03:
ah ik heb hem gister zitten spelen maar damn wat is hij irritant lastig! die domme hostages die gaan ook iedere keer in mijn vuurlinie staan en dan heb ik weer een missie niet goed gedaan... maar het is wel echt een vet spel!!! kan wel weer een nieuwe verslaving worden
Metal to the bone
Specs genoeg in z'n sig:
En nu niet gaan zeuren dat sigs uitstaanAMD Athlon XP 1800+ | 512mb ram PC2100 | ATi Radeon 8500LE | Maxtor 60gb+80GB 7200RPM @ IDE| Maxtor 80GB 7200RPM @ RAID0 | MSI K7T266 Pro2 RU | SoundBlaster Audigy | MSI 48x brander | Philips 40x | Sony Multiscan200ES (17")
The devil is in the details.
WIEHIEIEIE ik heb em net gehaald bij de Dixons
Iedereen liep wel te roepen dattie de 20e pas zou komen, maar hier in Zoetermeer hadden ze er genoeg liggen... Ga nou ff spelen, tot over een week ofzo 
Wel jammer dat ik een tentamen heb volgende week, gaat niet heel veel van terecht komen vrees ik zo
Wel jammer dat ik een tentamen heb volgende week, gaat niet heel veel van terecht komen vrees ik zo
ik moet zeggen, hij is weer meesterlijk
Die soort skirmish optie is geniaal
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heeeel moooi spel
Ik ben dit dus niet gewend ooit wel een 1 of 2 missies ghost recon gedaan. Maar dit plannen is super.
Alleen ik heb het flauw vermoeden dat zodra ik een teamie verlies tijdens een missie dat ik de missie overnieuw ga doen.. Is dit nodig? of heb je genoeg members om het spel uit te spelen en krijg je na verloop van tijd nieuwe erbij?
heeft iemand nog tips voor een onervaren rainbow sixer (cs ervaring maar ik weet wel zeker dat RS veeeeeel meer mogelijkheden heeft) Maybe een .txt met uitleg van alle knoppen
en sowiezo welke knoppen er zijn.
Anyweez ik ga maar weer ff de oilrig mission doen.
attempt one: entire team (4 man) wiped out, greased 22 tangos.
-edit-
attempt two: mission succesfull, 5 members death, greased 25 tangos.
Ik vind dat plannen toch best moeilijk en eerlijk gezegd kan ik denk ik de 1st mission ook wel in mn uppie uitspelen of op zn hoogst 1 team.
Ik ben dit dus niet gewend ooit wel een 1 of 2 missies ghost recon gedaan. Maar dit plannen is super.
Alleen ik heb het flauw vermoeden dat zodra ik een teamie verlies tijdens een missie dat ik de missie overnieuw ga doen.. Is dit nodig? of heb je genoeg members om het spel uit te spelen en krijg je na verloop van tijd nieuwe erbij?
heeft iemand nog tips voor een onervaren rainbow sixer (cs ervaring maar ik weet wel zeker dat RS veeeeeel meer mogelijkheden heeft) Maybe een .txt met uitleg van alle knoppen
Anyweez ik ga maar weer ff de oilrig mission doen.
attempt one: entire team (4 man) wiped out, greased 22 tangos.
-edit-
attempt two: mission succesfull, 5 members death, greased 25 tangos.
Ik vind dat plannen toch best moeilijk en eerlijk gezegd kan ik denk ik de 1st mission ook wel in mn uppie uitspelen of op zn hoogst 1 team.
[ Voor 15% gewijzigd door JaWa op 19-03-2003 14:48 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Hmm, zelfde probleem als Ghost REcon, geluid doet het niet helemaal..
Als mijn teammate of iemand anders schiet hoor ik het perfect, schiet ik zelf dan hoor ik alleen de hulzen op de grond vallen
Heb een flips Acoustic Edge die compatible is met EAX2.0, drivers zullen wel klooie zijn, maar op de flips site staan geen nieuwe
Die Audigy 2 is wel leuk, maar €129 voor een geluidskaart......
Als mijn teammate of iemand anders schiet hoor ik het perfect, schiet ik zelf dan hoor ik alleen de hulzen op de grond vallen
Heb een flips Acoustic Edge die compatible is met EAX2.0, drivers zullen wel klooie zijn, maar op de flips site staan geen nieuwe
Die Audigy 2 is wel leuk, maar €129 voor een geluidskaart......