Rainbow Six: Ravenshield

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 21:55:
spel is vet lelijk bij mij :? Als ik de resolutie bijvoorbeeld op 1600x1200 zet dan staat ie er wel op maar het beeld is gewoon 640x480 en voor de rest allemaal niet erg mooi! Tijd voor een patch want dit blijkt me een bug
Hmm daar heb ik ook last van, krijg de resolutie niet boven 640x480, wat ik ook doe. Ook loopt het constant vast tijdens het laden van een level (iig, het level wordt geladen, en na 5 minuten zwart scherm en geratel van mijn pc ram ik maar weer eens op de reset knop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

hmm, ik heb met mun refreshrate lopen spelen en nu doettie het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn videokaart slikt Raven shield niet :( . Ik heb een 3D Prophet 4500 Kyro II. Die zou het toch moeten doen. Iemand anders problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
JaWa schreef op 19 March 2003 @ 13:03:
Heeeel moooi spel
Ik ben dit dus niet gewend ooit wel een 1 of 2 missies ghost recon gedaan. Maar dit plannen is super.

Alleen ik heb het flauw vermoeden dat zodra ik een teamie verlies tijdens een missie dat ik de missie overnieuw ga doen.. Is dit nodig? of heb je genoeg members om het spel uit te spelen en krijg je na verloop van tijd nieuwe erbij?

heeft iemand nog tips voor een onervaren rainbow sixer (cs ervaring maar ik weet wel zeker dat RS veeeeeel meer mogelijkheden heeft) Maybe een .txt met uitleg van alle knoppen :) en sowiezo welke knoppen er zijn.

Anyweez ik ga maar weer ff de oilrig mission doen.
attempt one: entire team (4 man) wiped out, greased 22 tangos.
-edit-
attempt two: mission succesfull, 5 members death, greased 25 tangos.

Ik vind dat plannen toch best moeilijk en eerlijk gezegd kan ik denk ik de 1st mission ook wel in mn uppie uitspelen of op zn hoogst 1 team.
Het is in de campaign idd wenselijk om niemand te verliezen. Ik ben tot nu toe een man kwijt, (ben bij missie 6 ofzo), en ik heb missies echt heel vaak opnieuw gedaan omdat er 1 gast dood ging (Vooral Ding Chavez is cool, hij mag echt niet dood bij mij :P) Om De keys een beetje te leren zou ik als ik jou was gewoon de trainings missies doen, daar leer je best een hoop, 't wordt redelijk simpel uitgelegd.

Hmm dit gaat er natuurlijk wel vanuit dat je het echte spel hebt, en niet de demo... Maargoed, het echte spel moet je dan maar gaan halen want hij is echt cool :)
MaxOW schreef op 19 March 2003 @ 15:26:
hmm, ik heb met mun refreshrate lopen spelen en nu doettie het wel goed :)
Kan kloppen, ik had eerst mijn refreshrates op 100 Hz geforced bij 640x480, maar daar was RvS niet zo blij mee in het menu... Beeld zag er heel vreemd uit... Stapje lager gedaan en het werkt perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door DocB op 19-03-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

hej docB

ik heb missie 1 al 4x overnieuw gedaan.. echt irri.. moest nog 1 tango killen.. denk ik spring van een ladder af... ding chavez dood :( hij was al injured..
Trouwens die ding cavez character heeft idd goede specs en al ik me niet vergis zat hij ook in ghost recon ofzo.

Maar okee ik heb ofcourse de training missies gespeeld. ik ken de command om deuren etc open tedoen
maar de ,/j/k/l commands vat ik niet. Trouwens ik lees ook alles over een heartbeat sensor heb je die ook in singleplayer campaign zo ja welke key?

Er zijn ook teveeel wapens imo met maar een klein verschil in specs. close quarters is 1 van de mp5 het best?

-edit- okee ik heb de heartbeat sensor gevonden... net als de rest van de equipement... Ik vind het wel jammer dat je geen tango stuff kan oppakken en de reden die ubi soft geeft is gewoon weg lame.

[ Voor 14% gewijzigd door JaWa op 19-03-2003 18:39 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:53:
Mijn videokaart slikt Raven shield niet :( . Ik heb een 3D Prophet 4500 Kyro II. Die zou het toch moeten doen. Iemand anders problemen?
Start het spel niet op of geeft ie een error oid? Meer informatie is wel handig :)
En de 3D Prophet 4500 Kyro II is nou niet bepaald een snelle kaart meer. Ongeveer gelijk aan de Geforce 2 MX. Ik denk niet dat je alles soepel kan spelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

JaWa schreef op 19 maart 2003 @ 16:12:
hej docB

ik heb missie 1 al 4x overnieuw gedaan.. echt irri.. moest nog 1 tango killen.. denk ik spring van een ladder af... ding chavez dood :( hij was al injured..
Trouwens die ding cavez character heeft idd goede specs en al ik me niet vergis zat hij ook in ghost recon ofzo.

Maar okee ik heb ofcourse de training missies gespeeld. ik ken de command om deuren etc open tedoen
maar de ,/j/k/l commands vat ik niet. Trouwens ik lees ook alles over een heartbeat sensor heb je die ook in singleplayer campaign zo ja welke key?

Er zijn ook teveeel wapens imo met maar een klein verschil in specs. close quarters is 1 van de mp5 het best?
Al die gastjes zaten ook in RS, RS Eagle watch, RS Rogue Spear etc etc, alle Rainbow Six spellen zitten dezelfde mensen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Iemand die het spel ook heeft, heeft alleen maar klachten, weinig positiefs te melden dus.
volgens mij ook geen echte Rainbow fan .

hij zegt dat de Resolutie niet hoger als 640x480 gaat, dat je niet hoger als met 60 Hz kan spelen en dat er veel onafgewerkte instellingen inzitten....jullie hoorde ik hier ook al over, maar dit is dus te fixen? en wat zijn die onafgewerkte instellingen dan?

Denk zelf dat het allemaal wel een beetje meevalt, ik vond de speelbare demos geweldig, dus heb volste vertrouwen in de Full.

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 19-03-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
bij mij werkt hij op alle systemen perfect

slaapkamerbak 1024x768x32b high detail alles 50+ frames
huiskamerbak 1024x768x32b high detail 35+ frames
en reservebak (geforce4 mx ipv gf2mx) 800x600 medium detail 25-30+ frames

maar ik heb gemerkt dat hij er op een ATI kaart veel mooier uitziet dan op een nvidia
ook hebben sommige nvidia driver versies last van apparaatstroringen na een poosje spelen
(bij 29.42 , 30.xx ) 40.xx was het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de singel demo, maar ik speel gewoon in 1024*768 hoor :?

Ik heb BTW een Ati R9700, spel ga ik misschien kopen, maar €50 voor een spel met 15 missies is wel een beetje veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 19:45:
Ik heb de singel demo, maar ik speel gewoon in 1024*768 hoor :?

Ik heb BTW een Ati R9700, spel ga ik misschien kopen, maar €50 voor een spel met 15 missies is wel een beetje veel :/

Iets vriendelijk melden dat er een multiplayer optie is mag voortaan ook wel ;)

Edit by White Dust

[ Voor 22% gewijzigd door White Dust op 19-03-2003 21:13 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Alleen maar problemen?? nee hoor, ik heb niets dan lof over dit spel, helemaal geweldig :D
Van dat 640x480 probleem heb ik nooit last gehad, en het draait ook vrij lekker bij mij (tis alleen dat ik er van hou om FSAA en aniso filtering aan te zetten, maar dan trekt ie het niet echt meer op hoogste settings :) )

BTW, voor bush (veel plezier de komende paar dagen :P) 15 missies is niet eens zo weinig. Dit zijn niet van die missies waar je in 10 minuten doorheen wandeld. Misschien dat je ze wel vlot kan halen, maar om het ook zonder slachtoffers te doen is ff wat anders. Als je personages dood gaan zijn ze dood. Ik weet niet hoe het hier zit, maar in rogue spear kreeg je er wel weer nieuwe bij, maar dat waren anonieme superslechte spelers, dus die wil je echt niet mee hebben...

voor JaWa:
die j / k / l keys zijn je zgn. go-codes. Dit heeft te maken met je planning. In je planning kun je zoals je waarsch. weet een route uitstippelen voor je teams. Als je wilt dat 3 teams bijv. precies tegelijkertijd een gebouw binnenvallen, kun je die go-codes gebruiken. Voor elk team zet je dan voor de deur (ieder een andere kant van het gebouw is wel nuttig), een waypoint met go-code alpha. Als je dan daadwerkelijk aan het spelen bent zal elk team stoppen zodra hij bij dat waypoint komt, en pas verdergaan als jij op 'j' hebt gedrukt ('j' is go - alpha). Zodra je dat hebt gedaan vallen ze dus allemaal tegelijk het gebouw binnen.

En zo kun je dus meerdere go-codes gebruiken, elke key is er zeg maar 1...

trouwens, op blz. 26 van het boekje staat er ook nog info over, die leggen het misschien wat duidelijker uit dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Morgen na werk meteen halen dit spel ,...:) anyway..

Ik zit nog ff te prutsen met de SP demo, snap alleen niet hoe ik ingodsnaam andere wapens kan kiezen...er gebeurd niks als ik op dat hokje klik van wapens, ik dacht dat je in deze demo een paar wapens kon uitproberen?

Wel balen dat de models er een stuk ronder en echter uitzien als je een Radeon hebt, so much for having a Geforce3 , huh.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 19-03-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

okee dan ik ga nu mn eerste missie eens goed plannen..
(eindelijk mission 1 gecleared zonder casulties) Ik speel btw wel op veteran.

Maar naar mijn mening kan je pas zo een mission plannen als je weet hoe de map erui ziet.. want met met meerdere lvls is het echt heel moeilijk. Er gaat altijw wel iemand dood van een secondary team. :(
Ik haat het om members te verliezen.

Nog 1 vraagje.. moet je in mission 2 silencers gebruiken? want als ik de hostage room aan et clearen ben word de 2e hostage altijd geexecuteerd... dus of silencers of met twee teams tegelijk.
en over boekjes..... :S * JaWa shames

Als het qua multiplay cs verstoot (bij mij ) dan buy ik em wel. Trouwens op het forum van rainbow six zitten gewoon echte diehards die bij reallife swats zitten.. wel grappig om daar wat posts en tactics te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi en gaaf spel :)

Ik heb overigens geen problemen met lelijke graphics op een R9700, ik draai de 3.0 versie van de drivers.

Hoe zet je een waypoint neer bij het plannen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe het waypoints plaatsen enzo werkt, ik gebruik nu gewoon steeds het standaard plan dat je kunt laden als je naar de planning phase gaat. Zoals JaWa al zei, tis handig als je eerst de maps kent. Als ik het heb uitgespeeld (of als een missie echt niet lukt) ga ik wel een keer alles zelf helemaal uitgebreid plannen. Voor nu voldoet de standaard planning ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

DocB schreef op 20 March 2003 @ 10:41:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe het waypoints plaatsen enzo werkt, ik gebruik nu gewoon steeds het standaard plan dat je kunt laden als je naar de planning phase gaat. Zoals JaWa al zei, tis handig als je eerst de maps kent. Als ik het heb uitgespeeld (of als een missie echt niet lukt) ga ik wel een keer alles zelf helemaal uitgebreid plannen. Voor nu voldoet de standaard planning ook wel.
hehe met die way points heb ik ook lopen kutten.. je moet de eerste waypoint beginnen in dat rode vakje en vandaar uit kan je de rest aan klikken. (je heb meestal meerdere rode vakken kan je dus meerdere teams ergens anders laten beginnen)

maar zo een standaard plan doe ik nooit. :) ik neem altijd 3-4 man mee allemaal met m4 en miniscope 2 man met breeching charges en point man met heartbeat sensor.
Rock & Roll baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik hoor veel positieve verhalen, zijn er ook mensen bij wie het spel tegenvalt? Zo ja op welke punten?

Ik hoor iedereen ook praten over dat plannen maar dat zou toch juist vermindert en makkelijker gemaakt zijn?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:25

PoweRoy

funky!

ik heb net ff de training gedaan :)
echt het is _mooi_ maar die teammembers schieten echt _te_ accuraat. zelf heb je geen kans om te schieten :/ verder lopen teammembers niet vreemd oid maar soms blijven ze voor de deur staan als ze hem open maken en dan pats dood :X

verder vind ik het een goed spel :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
PoweRoy schreef op 20 maart 2003 @ 14:20:
ik heb net ff de training gedaan :)
echt het is _mooi_ maar die teammembers schieten echt _te_ accuraat. zelf heb je geen kans om te schieten :/ verder lopen teammembers niet vreemd oid maar soms blijven ze voor de deur staan als ze hem open maken en dan pats dood :X

verder vind ik het een goed spel :)
Jah de team AI kan vrij goed zijn, maar zijn vaak genoeg ook veel te dom. Had net dat ik met mijn team vlak bij een deuropening stond. Komt er een terrorist aanlopen, die nog buiten mijn gezichtsveld een teammember neerknalt. En daarna de volgende, en daarna de derde... Pas toen kwam ik in zicht en kon ik em zelf omleggen... Vraag me toch af waarom niemand van mn team het idee kreeg om die gast neer te schieten }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Yes net mission een perfect gedaan. Met 2 teams een gesyncrhroniseerde room clearing gedaan. Ik heb tot nu toe nog nix negatiefs van de AI gemerkt.. team of tango.
Breeching charges snap ik nog niet echt.. je kan zo een deur eruit blazen maar niet met een clear room command erachter aan.. dus nu is het.. Deur eruit blazen snel wapen veranderen en er als 1ste doorheen rennen.

Ik heb wel een bug gevonden als je met de gk36 al lopend schiet dan heb je een ander geluidje dan als je stilstaand schiet.

Maar mijn standaard assault team:
2 groepjes van 3 (ik speel ding chaves :))
leaders met heartbeatsensors en smoke
2nd man met breeching charges en frag grenades
3rd man met flash bangs en frag grenades

allemaal met gk36 assualt rifle en extended ammobox loaded met full metal jacket bullets
side arm: mk 23 silenced

iemand andere configs ?

tips:
de gk36 is volgens mij de beste van de assualt rifles als je een combo van afstand heb en cqb
nog een tip tijdens het plannen.
als je waypoints maakt kan je per way point een 3d view bekijken (links onder aanklikken)

[ Voor 18% gewijzigd door JaWa op 20-03-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiets ik net naar DynaByte, ligt ie er gewoon nog niet :P

Ach jah, dan maar bij FRS halen met zo'n kortings bon van Lays :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Niet naar Dynabyte of wat dan ook gaan, naar Mediamarkt gaan...kreeg em voor 35 euro mee , bij dimensiion plus lag ie voor 45 euro,Nedgame 40 euro en MM dus 35 euro en dat noem ik nog eens een mooi prijsje :) echt supertoffe doos zit er ook omheen, meestal met Pc games gewoon zo'n simpel dvd caseje en het spel en manual erin, maar bij deze hebben ze echt aandacht besteed. Loopt verassend goed hier, de demo liep soms wat traagjes,
maar nu prima....alleen valt me iets op..de teammates lijken er een stuk blokkeriger uit te zien dan in de Demo, heb een Geforce 3 , geen Ati dus {voor dit spel wel jammer dat ik die niet heb} maar het valt mij echt op dat de teamleden er nogal blokkig uitzien..was in de demo een stuk minder....

Enneh BUsh, wat een toeval, ik heb exact dezelfde kaart, Philips Acoustic edge, gekocht een tijdje terug op een beurs...prima kaart maar vreemd genoeg met games als Rainbow six,Rogue spear, Sum of all fears, ghost recon, splinter cell
moet ik hardware acceleration bij sound uitzetten in windows options..dan werkt het perfect, je hoort jezelf ook schieten dan, ik heb dit van begin afaan al gehad...dus gewoon start-->control panel, sound options..en bij audio , hardware accel uitpleuren.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 20-03-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me echt niet om een waypoint te plaatsen, als ik ergens klik wilt ie van etage veranderen... maar geen waypoint te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 19:22:
Het lukt me echt niet om een waypoint te plaatsen, als ik ergens klik wilt ie van etage veranderen... maar geen waypoint te zien :(
ehm... heb jij mijn post gelezen..
klik je team aan dan moet je de daarbij behorende goggles ook aanzetten.

DE eerste waypoint klik je in de starting zone (rode vlak) van daar figure je het zelf maar uit.

trouwens met 3 teams werken is ook wel lachen. Gwoon juiste alpha, bravo, charlie commands timen en dan gezamelijk een kamer in stormen.. Tangos dont even know what hit them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm... ja, dat doe ik, ik heb zelf ook nog wat geprobeerd ipv blind overal te klikken, maar niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hebben jullie allemaal keycode problemen als je online wilt met Raven?
ik hoor op de Ravenshield forum{NL} alleen maar klachten over de keycode die niet werkt enzo....

Ben ik dan de enige hier die totaal geen problemen heeft?
ik had dit niet verwacht maar moest gewoon even inloggen, ik join een server , duitse geloof ik , moet keycode invoeren ..klaar ! en ik kon spelen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44
pfft, valt nog niet mee dit spel :P
vanmiddag alle trainingsmissies gedaan, maar is af en toe nog best moeilijk
1ste level nog niet zonder casualties uitgespeeld

maar ik moet toegeven, ik ben dan ook meer fan van gewoone 1st person shooters :)
deze is leuk voor de verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 20 March 2003 @ 19:13:
Niet naar Dynabyte of wat dan ook gaan, naar Mediamarkt gaan...kreeg em voor 35 euro mee , bij dimensiion plus lag ie voor 45 euro,Nedgame 40 euro en MM dus 35 euro en dat noem ik nog eens een mooi prijsje :)
Jammer, heb hem net voor €46 bij FRS gekocht :/

Ach ja, volgende keer beter, en MM is wel een stukje ver voor mij helaas :(

En over die keycode, waar vind ik die?!?! Kan hem niet vinden in de handleiding ed :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
devilsnight schreef op 20 maart 2003 @ 20:25:
Hebben jullie allemaal keycode problemen als je online wilt met Raven?
ik hoor op de Ravenshield forum{NL} alleen maar klachten over de keycode die niet werkt enzo....

Ben ik dan de enige hier die totaal geen problemen heeft?
ik had dit niet verwacht maar moest gewoon even inloggen, ik join een server , duitse geloof ik , moet keycode invoeren ..klaar ! en ik kon spelen online
Ik heb al die dingen ook gelezen, maar hier ook geen enkel probleem. Invullen en ik kon gewoon spelen. Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik steeds redelijk wat lag heb. Zijn niet zoveel vlotte coop servers...
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 20:34:
[...]

Jammer, heb hem net voor €46 bij FRS gekocht :/

Ach ja, volgende keer beter, en MM is wel een stukje ver voor mij helaas :(

En over die keycode, waar vind ik die?!?! Kan hem niet vinden in de handleiding ed :?
Bij mij zit er een sticker onderaan blz. 3 van de manual...

[ Voor 22% gewijzigd door DocB op 20-03-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nee? vaag...Manual pakken en naar "inleiding" gaan, daar heb ik een klein wit stickertje met
de keycode. Pagina 3. enneh, heb je het geluid probleem ook gefixed nu? zo niet..ff naar m'n tip kijken bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em al gevonden :P

Alleen niet zo handig van FRS, want die handleiding zat gewoon in het doosje :/ Nu maar hopen dat niemand mijn code over heeft geschreven :/

Over het geluidsprobleem: Nu werk ik met mijn on-board geluidskaart, heeft ook EAX 2.0 kom ik net achter, en werkt gewoon perfect, heb alleen het idee dat MP3 wat minder klinkt, maar het klinkt nog steeds erg goed :)

Flips net verkocht, nog met winst ook 8) (bij DynaByte gekocht voor €40, kost nu nog steeds nieuw €90)

Misschien dat ik volgende maand een Audigy koop, moet ik nog even over nadenken, is best veel geld :/

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:53:
Kyro II support geen T&L en is wel nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
De graphics...

Heel vreemd, in de 2 demos {SP en MP} van Raven zag er de characters {teammembers} er gewoon normaal uit, niet slecht ofzo...

Toen ik vandaag het spel speelde voor de eerste keer {full version} viel me gelijk al op
hoe blokkerig en misschien wat low-poly de teammembers eruit zagen, dat in singleplayer...ik joinde zonet een server en gek genoeg....zien de teammembers daar er een STUK gedetaileerder en echter uit....hoezo vaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst onlinbe gespeeld, begon goed, eigen man neergeknalt :+

Wat ik alleen wel irri vind is dat je steeds dat S/N moet invoeren, ze hadden dat beter moeten doen, net asl bij Generals enzo, tijdens installatie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dit spel is echt gaaf 8)

Zijn er al plannen om een RS GoT clan op te richten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Alleen de Sp demo gespeeld.. wat ik echt een relaxte verbetering vind is dat je gewoon teamorders super makkelijk kunt geven..
ik speel nu ook echt als leider ik maak ook niemand zelf dood.. meer als dekking en granaten gooier, ik houw mijn mensen ook nooit in formatie,.. ik vind btw de auto-aim behoorlijk telleurstellend.

ik had nog een vraagje,.. in rogue spear vond ik de verhalen, de achtergronden enzo echt vet relaxed,.. zijn er nu weer relaxte verhaaltjes bij de missies?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zit me echt te verbazen hier..
Ik heb dit systeem

AMD athlon XP 2000
Pixelview Geforce 4 TI 4200 AGP8X
512 mb DDR

Hier moet de singleplayer demo het toch wel een beetje op doen??
zelfs als ik alles op zn laagst zet hapert ie bij elk schot wat ik los :?

of is mijn net nieuwe pctje nu al weer te oud :X

ik heb direct X 9 en de nieuwste detonators geinstalleerd dus daar lligt het net aan.. toch ?

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 21-03-2003 18:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor Geforce 4 is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TI 4200 8x agp

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 21-03-2003 18:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 21 maart 2003 @ 18:53:
Ik heb dit systeem

AMD athlon XP 2000
512 mb DDR

ik heb direct X 9 en de nieuwste detonators geinstalleerd dus daar lligt het net aan.. toch ?
Dat slaat idd nergens op.. ik speel met mn AMD XP1500+ 512DDR en een Geforce 2 MX400, jouw config is stukken krachtiger. Toch, bij mij loopt het perfect, 1024x768 en niks haperingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Bush, wat vaag...ik hoefde de Keycode maar 1x in te voeren en ik kan nu elke server joinen die ik maar wil...

Daniel San, jij bedoelt de orders dat je je team deuren kan laten openen, granaat, clearen?
of de go codes enzo? want die waren in Rogue er toen ook al.,

Evil cuber

Elke PC is weer anders, dat blijkt nu wel weer. Mijn pa heeft een Xp 1800 met Radeon
draait er echt hemeltje soepel {niet bestaand woord though} op mijn Amd 1ghz met Geforce3 ziet het er dan ook een stuk minder mooi uit en draait ook een stuk trager, niet grote slowdowns ofzo maar lang niet zo soepel..maar wat jij daar hebt klopt niet...dat is belachelijk.

Vind het physics systeem wel echt fucking sweet, als je de Death animations van Rogue met Raven gaat vergelijken zie je een wereld van verschil, waar in Rogue terroristen en teamleden gewoon halverwege in de lucht konden liggen of halverwege op trappen, heb je in Raven bodies die echt van trappen denderen/rollen, naar beneden kletteren van hoogtes..net ook ...deed terrorist hunt in streets map, tango op een plank in de hoogte, ik pop wat lood in em hij flikkert naar beneden ,vervolgens denderd het lichaam op een soort grote trashcan, hoe dat alles dan ook gaat is echt verdomd realistisch, eindelijk zijn we van die vreselijk vage death animations af, dat ze door muren lagen of gewoon in de lucht..hoe tof het physics systeem ook is, er blijven wat foutjes in,...de bodies kunnen soms nogal vreemde posities aan houden...maar ach...wat boeit het. it's not a biggy.

Heb ik nog een vraagje, in Rogue hadden we zo'n record option, kon je dus gewoon je game opnemen, een soort van replay...zit dat er niet in?

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 22-03-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cd-key problemen komen door firewalls... Die moet ik nu elke keer uitzetten om het spel te kunnen spelen. Blijkbaar zit er ook al bij sommige mensen in windows xp zelf een firewall. Die zul je dan moeten uitzetten om het toch te kunnen spelen beetje stom van ubi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje... Als ik antianialising aan zet draaid het spel gewoon goed ik zet hem ook maar op 2x... maar iig als ik dan een tijdje speel start me hele pc opeens opnieuw op :S... al een paar x gehad. Ik snap hier nix van
ik heb een geforce 4 ti4200 met de nieuwste 41.09 drivers en direct x 9... als ik antianialising uit zet start die nooit opeens opnieuw op :S
maar ziet er natuurlijk minder uit
Hoe kan dit!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
devilsnight schreef op 22 maart 2003 @ 01:29:
Vind het physics systeem wel echt fucking sweet, als je de Death animations van Rogue met Raven gaat vergelijken zie je een wereld van verschil, waar in Rogue terroristen en teamleden gewoon halverwege in de lucht konden liggen of halverwege op trappen, heb je in Raven bodies die echt van trappen denderen/rollen, naar beneden kletteren van hoogtes..net ook ...deed terrorist hunt in streets map, tango op een plank in de hoogte, ik pop wat lood in em hij flikkert naar beneden ,vervolgens denderd het lichaam op een soort grote trashcan, hoe dat alles dan ook gaat is echt verdomd realistisch, eindelijk zijn we van die vreselijk vage death animations af, dat ze door muren lagen of gewoon in de lucht..hoe tof het physics systeem ook is, er blijven wat foutjes in,...de bodies kunnen soms nogal vreemde posities aan houden...maar ach...wat boeit het. it's not a biggy.
Dat zijn de Karma physics in de Unreal Warfare engine.
UT2003 had dit ook :)
Dit is erg mooi idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 02:16:
Die cd-key problemen komen door firewalls... Die moet ik nu elke keer uitzetten om het spel te kunnen spelen. Blijkbaar zit er ook al bij sommige mensen in windows xp zelf een firewall. Die zul je dan moeten uitzetten om het toch te kunnen spelen beetje stom van ubi...
Hmm dat zou wel kunnen, maar ik heb daar geen last van met m'n NAT router. Het enige dat ik gedaan heb is bij dat ubi.com ergens een UDP poort ingesteld die het spel moet gebruiken. En aangezien 4321 bij mij toch al open moet staan voor C&C generals heb ik die maar ingevuld. Nooit ergens last van gehad... Ik weet dus niet of het alleen om die poort gaat of meerdere, maar bij mij werkt het perfect.
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 02:20:
Ik heb nog een vraagje... Als ik antianialising aan zet draaid het spel gewoon goed ik zet hem ook maar op 2x... maar iig als ik dan een tijdje speel start me hele pc opeens opnieuw op :S... al een paar x gehad. Ik snap hier nix van
ik heb een geforce 4 ti4200 met de nieuwste 41.09 drivers en direct x 9... als ik antianialising uit zet start die nooit opeens opnieuw op :S
maar ziet er natuurlijk minder uit
Hoe kan dit!!!?
Misschien dat dit door warmte in je pc komt? Als je antialiassing hoger zet heeft je grafische kaart een stuk meer te doen. Ik weet niet of je hem overgeklokt hebt, en hoe je koeling geregeld is in je kast, maar opnieuw opstarten wil nog wel eens wijzen op warmteproblemen, zeker omdat het pas na een tijdje gebeurd.
Er zit meestal geen temp sensor in videokaarten, dus het enige wat je zou kunnen doen is je kast openzetten tijdens het gamen, en kijken of het dan nog gebeurd (of dat het nu misschien langer duurt voordat ie reset).

[ Voor 42% gewijzigd door DocB op 22-03-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
damn, weer het aloude logitecht probleem :( mijn muis wheel werkt dus niet als ik een door fluid wil openen ofzo :( iemand zelfde probleem

logitecht cordless mouseman optical

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 18:12:
Hmm dit spel is echt gaaf 8)

Zijn er al plannen om een RS GoT clan op te richten? >:)
Er zijn idd al plannen ... voor geinterreseerden ... hier een PREVIEW ... moet zelf het spel nog kopen

http://members.chello.nl/~aw.amahorseya/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 22 maart 2003 @ 01:29:
Bush, wat vaag...ik hoefde de Keycode maar 1x in te voeren en ik kan nu elke server joinen die ik maar wil
Ik sprak te snel, ik dacht dat omdat je die key pas moest invullen als je online gaat, dat je het dan elke keer moest doen, wat natuurlijk vrij onlogisch is :P

Heb nu voor 2e keer gespeeld en hij vroeg idd niet meer om de cd-key.

Ik ging wel goed BTW, tijdje stond ik op nummer 1, op een gegeven moment werd ik exhter achter elkaar neergeknalt :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 12:52:
[...]

Er zijn idd al plannen ... voor geinterreseerden ... hier een PREVIEW ... moet zelf het spel nog kopen

http://members.chello.nl/~aw.amahorseya/
Een got clan lijkt me wel cool.

De mp demo heb ik zoveel al gespeeld :o
Ik ga'm binnenkort halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Daar heb ik ook wel interesse in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Zo vanavond kan ik eindelijk ook beginnen met martelen van mijn pc :P , hopen dat ie een beetje draait, maar moet wel want unreal 2 draaide ook wel goed en rainbow six ravenshield is gebaseerd op de unreal 2 engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

wat iemand hoe ik nou die demo NORMAAL werkend kan krijgen.. hij lopt nog steeds voor geen meter :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 27-09 14:42

Phobos

je bent een soepkip

als er een GoT clan komt kan ik misschien wel zorgen dat jullie tegen mijn clan (*BIA*) mogen spelen :P :+,

maar eerst de full hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Evilernie schreef op 22 March 2003 @ 12:28:
damn, weer het aloude logitecht probleem :( mijn muis wheel werkt dus niet als ik een door fluid wil openen ofzo :( iemand zelfde probleem

logitecht cordless mouseman optical
Ik heb exact dezelfde muis, donkerblauw/grijs ding , geen balletje. rood lichie...werkt prima! zou het niet weten, er gebeuren gewoon helemaal niks als je
het wieltje omhoog draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb de game zojuist gehaald, en omg, wat een sweet game is dat zeg, ik had nog nooit iets van rainbow gekocht, maar dit is echt geweldig, hoe je die teams commando's moet geven, echt supah :)

aanradertje voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk dat er veel mensen behoefte aan een clan hebben :) ... alleen zal het nog wel een 2 a 3 weken duren helaas ... heb nu geen geld om het spel te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb hetzelfde probleem.. Onee een vriend van me werkt bij de FRS >:) })

Maar ik heb zowieso interesse in een GoT Raven Shield clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
veel te weinig pics hier, post nog eens wat leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

ik wilde vandaag meedoen met de gamer.nl contest :) knalt rainbow er de heletijd uit :X iemand een oplossing :?

EDIT ik heb de demo :) + alle patches

[ Voor 16% gewijzigd door PoweRoy op 22-03-2003 19:21 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 17-09 11:34
mhzz ik krijg het spel maar niet @ 1024x786 ik heb al in de .ini's zitten kloten :?

mja n00bie vraag hoe pak ik een andere gun @ training ? :X

damzz wat is is dit spel buggy...

S: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1912 MHz with 767MB RAM
Video: RADEON 9500 PRO / 9700 (6307)

General protection fault!

History: AActor::execSetPlanningMode <- (R6PlayerController Presidio.R6PlayerController3 @ Function R6Engine.R6PlayerController.DisableFirstPersonViewEffects : 00C8) <- UObject::ProcessEvent <- (R6LoneWolfGame Presidio.R6LoneWolfGame0, Function R6Game.R6GameInfo.PreLogOut) <- UPlayer::Destroy <- UViewport::Destroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- UWindowsViewport::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- WM_DESTROY <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 0004013C 16 <- MessagePump <- MainLoop

heel vaak krijg ik een zwart scherm en dan load hij niet verder.... en nu had ik hem eindelijk @ 1024x786 krijg ik weer zon zwart scherm terwijl ik load en nu heb ik dus weer 800x600 en nu deze crash :( bah :X

[ Voor 112% gewijzigd door Roberto op 22-03-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
TheEvilCuber schreef op 21 March 2003 @ 18:53:
Ik heb dit systeem

AMD athlon XP 2000
512 mb DDR

Had ik ook, op mijn XP1600+ met GF4ti4600, 512 DDR. Zelfs in laagste stand veel gehaper en gehakkel .. erg irritant. Na uitzetten 3d-sound in opties van RvS heb ik geen problemen meer, hij trekt in 1024 met alle details op full nu rond de 50fps. Terwijl mijn soundcard die 3d-sound toch makkelijk aan zou moeten kunnen :/

Heb je toevallig ook een Terratec DMX X-Fire 1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
oke dan ....

nu krijg ik constant als ik een mision wil doen een zwart scherm en als ik dan via ctrl alt del afsluit krijg ik dit :

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1911 MHz with 767MB RAM
Video: RADEON 9500 PRO / 9700 (6307)

General protection fault!

History: AActor::execSetPlanningMode <- (R6PlayerController Peaks.R6PlayerController0 @ Function R6Engine.R6PlayerController.DisableFirstPersonViewEffects : 00C8) <- UObject::ProcessEvent <- (R6LoneWolfGame Peaks.R6LoneWolfGame0, Function R6Game.R6GameInfo.PreLogOut) <- UPlayer::Destroy <- UViewport::Destroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- UWindowsViewport::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- WM_DESTROY <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 001101AE 16 <- MessagePump <- MainLoop

leuk :|

[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 22-03-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Erg mooi spel , wel jammer dat de teamleden er altijd nog erg blokkerig/hoekig uitzien, ik heb een geforce3 en baal gewoon gigantisch dat ie extra mooi is voor de Radeon, ik heb em gespeeld op m'n pa's pc waar een Radeon inzit, daar zit die player hand er een stuk smoother en uit, teamleden zijn perfect gevormd, niks hoekig ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, ik heb een R9700, en alles ziet er echt perferct uit in 1024*768 (alle detail op hoog)

Ik heb BTW geen problemen met vertragingen enzo, misschien problemen met sommige AMD systemen? (ik heb een P4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik begin toch een beetje te denken dat de problemen aan winME liggen. ik heb zelfs last bij
Unreal tournament (de ouwe!) van slowdowns af en toe en ook bij Maxpayne als het druk word.
Kan ik nou misschien beter Windows XP installeren of toch maar het gouwe ouwe win98 ??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
nouw op xp krijg ik als ik een mision wil loaden constant een zwart scherm ( heb net het re-installed en nu deed hij het 2x goed ... en nu weer zwart scherm als ik een mision load .. )

ook al in 98 mode gedraait en het zelfde result, en soms blijft ie gewoon 800x600 als er in options 1024x786 staat ... arggg rot spel :| :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
voor alle geintresseerden....je kan nu ook via omwegen een IPgame hosten en online spelen . zonder dattie je cdkey checked...
voor meer info google natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Console werkt niet.....ik druk op ~ tijdens spelen maar er komt geen console windowtje, en ik wil juist zo graag die Third person camera even zien en de record functie gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Buggy (crashes e.d.)
-Loopt slecht op mijn brakke systeem (maar dat ligt aan mij :P )
-Iets te traag voor multiplayer en het tactische is er in MP ook af eigenlijk...
-Heeft geen lekkere feeling imho
-AI doet soms dom/irritant

Ik verwijder hem maar, misschien ooit, als ik hem fatsoenlijk kan draaien en na een aantal patches dat ik Raven Shield nog een kans geef ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
ik heb even dat Fluid Posture gecheckt tijdens behindview 1{3rdperson view}, ziet er echt verdomd realistisch uit hoe dat ventje naar rechts/links/onderen beweegt, try it.

Verdomme,ik wou even wat recorden..dus in console
demorec naam van file , stopdemo, en dan playdemo filenaam
gaat ie laden, waiting for server response en kwakt me dan uit Raven vervolgd door een error. hebben jullie deze error ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
oke crashes opgelost .... draai nu weer catalyst 3.0 ( radeon 9700 ) maar me fps is met night vision of termal view nog hoger dan normal ... ik heb nu avg 9 fps ??? en uber onstabiel met 3.2 wel 80 tot 120 fps avg :? op de zelfde maps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt toch al in de winkels? Misschien dat ik hem wel ff legaal ga halen, was al een Rainbow Six-fan en dit klinkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
oke dan ... ik heb weer last van crahes ( leuk ... nu heb ik catalyst 3.0 3.1 en 3.2 gehad, en aleen @ 3.2 had ik goede fps ... maar daar was hij het onstabielst op )

... ik pleur het spel van me hdd .... het loopt aleen maar vast .... of low fps of die klote zwarte schermen waar door je nixx meer kan doen ... ik heb vandaag al me pc 12 x !!! moeten reb00ten .... dit is een verspilling van me geld... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb alle Rainbow Six delen thuis, altijd al een groot fan geweest.
Toen ik van dit deel hoorde was ik bang dat de typische RS sfeer niet behouden zou blijven, mede door de drastische verandering van graphics.
Echter, na installatie viel mijn mond open. Wat een heerlijke graphics, wat een geweldig geluid, en bovendien : de gameplay was nog steeds diezelfde als voorheen.
Ik draai het spel op 2 pc's, te weten een Athlon XP 2000+/512 DDR 266/GF3Ti500 en een Audigy, alsmede op een Athlon 1200,256 DDR 266,GF4MX440 en onboard sound. Beide zijn heerlijk te spelen in een resolutie van 1152x864. Op de 1200 machine een aantal details minder gezet, op de 2000+ alles hoog.
Wat een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een heerlijk spel :)

Euh SonyEricsson, hoe contact ik jou? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 16:49:
Idd een heerlijk spel :)

Euh SonyEricsson, hoe contact ik jou? :+
Koop da spel nou gewoon, ben je overal vanaf >:)
Heb ik ook gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 17:37:
[...]

Koop da spel nou gewoon, ben je overal vanaf >:)
Heb ik ook gedaan...
Lo marx :D hehe, hoe bedoel je, dat wil ik em helemaal niet vragen :X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
devilsnight schreef op 22 March 2003 @ 17:34:
[...]

Ik heb exact dezelfde muis, donkerblauw/grijs ding , geen balletje. rood lichie...werkt prima! zou het niet weten, er gebeuren gewoon helemaal niks als je
het wieltje omhoog draait?
hm welke mouseware heb je? of heb je standaar windows drivers?

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn game legaal gekocht. Spel installeren. Multiplayer. CD key invullen. Prima, prima. Zegt ie: Invalid CD-KEY. Meer mensen met dit probleem. Schijnt dat op UBI forum meer mensen hier probleem mee hebben. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb net de demo gedownload, daar die screenshots en dat jullie het zo mooi vinden,
dat vind ik ook wel maar, hij geeft een error.

best wel balen.:'( :( 8)7

error: your video card is not supported

maar ik vol doe aan alle eisen dus wat zou het probleem zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 18:44:
Ik heb mijn game legaal gekocht. Spel installeren. Multiplayer. CD key invullen. Prima, prima. Zegt ie: Invalid CD-KEY. Meer mensen met dit probleem. Schijnt dat op UBI forum meer mensen hier probleem mee hebben. Jullie?
Ik heb er zelf geen last van, maar er zijn idd meer mensen die er last van hebben. Het heeft geloof ik te maken met het aan/uit zetten van TCP-IP voor netwerkverbindingen _anders_ dan je inet verbinding. Zijn op forums volgens mij wel genoeg mensen die het hebben opgelost...
Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 20:19:
hey ik heb net de demo gedownload, daar die screenshots en dat jullie het zo mooi vinden,
dat vind ik ook wel maar, hij geeft een error.

best wel balen.:'( :( 8)7

error: your video card is not supported

maar ik vol doe aan alle eisen dus wat zou het probleem zijn :'(
Als je er dan ff bij zegt welke videokaart je hebt kunnen we misschien helpen... :)

[ Voor 29% gewijzigd door DocB op 23-03-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Tja, ik ben nu echt bezig met de Campaign mode, level 1...heb een team van alleen maar Recon mensen en het andere team van vier zijn action mensen, ik speel zo voorzichtig mogelijk toch gaat er steeds een teamlid of twee dood, ik baal hier echt van...vooral omdat ik zag dat er helemaal geen reserve mensen zijn, zoals in vorige delen? dus stel...Antonio Maldini gaat eraan in level 1,dan is ie dus permanent dood voor de hele verdere campaign? kortom ik kan hem dan niet meer gebruiken in level2,3 and so on?

Ik zit nu steeds die Oil Refinery te spelen en zodra er iemand dood gaat restart ik meteen...het is echt megaspannend maar soms is het wat minder om zo overdreven voorzichtig te moeten zijn

Ernie, ik heb toendertijd gewoon de muis erin geplugged en werkte meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een logitech, maar dan de MX700, werkt perfect (MW 9.75) met fluid door openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hey , hoe kan ik trouwens waypoints aanmaken? ik snap er niks van...ik heb de level1 map..zie een rood vaak..dus klik daar op zodat ik daar het rode team krijg, maar ineens gaat ie naar een zwart vlak toe, kortom..ik krijg m'n waypoints er niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 23 March 2003 @ 20:50:
[...]

Ik heb er zelf geen last van, maar er zijn idd meer mensen die er last van hebben. Het heeft geloof ik te maken met het aan/uit zetten van TCP-IP voor netwerkverbindingen _anders_ dan je inet verbinding. Zijn op forums volgens mij wel genoeg mensen die het hebben opgelost...
Hmm, ik heb op de UBI forums gekeken en dat met die TCP/IP verbindingen uitzetten heb ik ook geprobeerd. Zelfs alles wat door hun wordt voorgesteld. Ik heb zelf een basic ADSL abbonnement bij XS4ALL. Zijn er mensen die de game hebben gekochten en geen problemen hebben en WEL bij XS4ALL zitten? Dan weet ik iedergeval dat het niet aan de poorten ligt die XS4ALL open heeft staan en het dus iets anders is. Misschien ga ik wel terug naar de winkel en een andere halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier geen probs met XS4ALL. Voor zover ik weet gooit XS4ALL weinig tot geen poorten dicht.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, misschien moet ik dan toch terug naar de winkel en een andere serial gebruiken? Heb je toevallig twee netwerkkaarten in je computer? Ik wel namenlijk... Misschien dat daar het probleem zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 09:19:
[...]

Hmm, ik heb op de UBI forums gekeken en dat met die TCP/IP verbindingen uitzetten heb ik ook geprobeerd. Zelfs alles wat door hun wordt voorgesteld. Ik heb zelf een basic ADSL abbonnement bij XS4ALL. Zijn er mensen die de game hebben gekochten en geen problemen hebben en WEL bij XS4ALL zitten? Dan weet ik iedergeval dat het niet aan de poorten ligt die XS4ALL open heeft staan en het dus iets anders is. Misschien ga ik wel terug naar de winkel en een andere halen...
Hmm over poorten gesproken, kun je niet ergens in ubi.com instellen welke UDP poort je wilt gebruiken voor de communicatie ofzo? Ik kan me herinneren dat ie daar om vroeg bij mij (of ik heb het gewoon zelf ingesteld). Ik heb toen gewoon een poort ingesteld waarvan ik weet dat hij open staat... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...
devilsnight schreef op 24 March 2003 @ 00:01:
Tja, ik ben nu echt bezig met de Campaign mode, level 1...heb een team van alleen maar Recon mensen en het andere team van vier zijn action mensen, ik speel zo voorzichtig mogelijk toch gaat er steeds een teamlid of twee dood, ik baal hier echt van...vooral omdat ik zag dat er helemaal geen reserve mensen zijn, zoals in vorige delen? dus stel...Antonio Maldini gaat eraan in level 1,dan is ie dus permanent dood voor de hele verdere campaign? kortom ik kan hem dan niet meer gebruiken in level2,3 and so on?

Ik zit nu steeds die Oil Refinery te spelen en zodra er iemand dood gaat restart ik meteen...het is echt megaspannend maar soms is het wat minder om zo overdreven voorzichtig te moeten zijn
Ik had dat in het begin ook wel, dat heel voorzichting zijn, en toch gaan er mensen dood. De oplossing is vaak gewoon wat minder voorzichtig zijn. Het klinkt misschien raar, maar tis wel zo. Als je zo heel voorzichtig bent ben je erg langzaam. Als je wat sneller probeert te zijn heb je 'the element of surprise', en daar kun je gebruik van maken. In sommige missies ben ik ineens ver gekomen omdat ik het sneaky gedoe heel even zat was en er gewoon redelijk vlot doorheen ging wandelen. En tot mijn verbazing kwam ik nog vrij ver :)

[ Voor 43% gewijzigd door DocB op 24-03-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

welk wapen gebruiken jullie nu het meeste :?
zelf vind ik de steyr en de ump zeer fijne wapens. vooral de ump omdat hij nogal stabiel is, kheb sommige wapens nog niet uitgetest :) de heavy guns vind ik te overdreven, je raak nouwelijks iets en als je iets raakt is het meestal een friendly :/ :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 10:27:
zelf vind ik de steyr en de ump zeer fijne wapens. vooral de ump omdat hij nogal stabiel is, kheb sommige wapens nog niet uitgetest :) de heavy guns vind ik te overdreven, je raak nouwelijks iets en als je iets raakt is het meestal een friendly :/ :X
De UMP vind ik zelf ook een goed dingetje, maar vaak gebruik ik ook een MP5 omdat dat ding lekker all-round is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Ik gebruik zelf vaak een mp5 variant, en als ik wat extra firepower nodig heb pak ik een m4 of ee nHK G3 ofzo. Heb een keer de P90 geprobeerd (met silencer) maar dat vond ik echt niks. Het viel me op dat ik een heel magazijn (a 50 kogels) nodig had voor 3 tango's. Toen ff uit zitten proberen, en het ding komt gewoon niet door heavy armor heen. Ik heb 3 magazijnen leeg geschoten van minder dan 1 meter afstand op een teammate's rug, en hij was niet eens wounded... nou een gun die iemand met 150 kogels niet eens wounded kan krijgen hoeft voor mij niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

MP5 is idd goed, die 4a oid variant vind ik zeer fijn. zeer veel firepower in zo'n klein ding. de shotguns gebruik ik _nooit_. vijanden gaan wel snel dood met 1 schot maar als je op afstand gaat schieten.... . heeft btw een silencer op een wapen ook echt zin :? hoord de vijand dat wel :? ik neem altijd een high capacity magazijn mee. * PoweRoy haat reloaden :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DocB schreef op 24 maart 2003 @ 10:10:
[...]
Hmm over poorten gesproken, kun je niet ergens in ubi.com instellen welke UDP poort je wilt gebruiken voor de communicatie ofzo? Ik kan me herinneren dat ie daar om vroeg bij mij (of ik heb het gewoon zelf ingesteld). Ik heb toen gewoon een poort ingesteld waarvan ik weet dat hij open staat... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...
Misschien helpt het als ik een nieuw account aanmaak? Dat ubi.com install ding heb ik niet gebruikt. Ik ga gewoon naar multiplayer, log in met oude account (dat ik nog had van Ghost Recon), join een server en dan krijg ik de error: "Invalid CD key". Zijn er echt geen tweakers die hetzelfde probleem hebben??? (Voor de smartarses: ik heb een legale versie van Raven Shield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 10:27:
Die heavy guns moet je ook op de grond neer leggen, is ook een gun om een team te coveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik gebruik vrij veel die MP5SD5, die gun heeft automatisch al een demper dus dan kan je er mooi een scopeje bij doen, heb je een perfect guntje :)

Ik merkte gisteren op dat ik amper de Flashbang gebruik, en als ik em dan eens gebruik
doe ik dat voor de verkeerde redenen, een Flashbang zou perfect zijn voor die plek
met al die computers en machines in level 1, heb je 3 tangos daar..en vrijwel altijd verlies ik daar een teammember. dus ik ga die flitsknal granaten maar eens effectief gebruiken :)

Dat klopt Docb, daar kwam ik ook al achter...afgelopen zaterdag was ik eventjes Level1 aan het spelen voor de gein op m'n pa's pc omdat die een Radeon heeft :) ik haalde level1 zonder een teamlid te verliezen, ik speelde niet voorzichtig, dacht nergens bij na..maar inderdaad..als je er echt express extra voorzichtig gaat doen, ga je te langzaam en ben je een easy target :)

WTF?

toen ik dit spel net gekocht had afgelopen donderdag werkte dit perfect, voordat Level1 begint: heb een team van 8 mensen gemaakt, recon en action, rood en groen. zit nu in de planning fase, met die map...zie een rood vak...ik klik daarop met de muis...en ineens staat er onderaan in het midden level#2 hij zapt dus naar de 2e verdieping ofzo...kortom..hij maakt geen waypoints aan, waar ik ook klik....en bij controls heb ik bij make first waypoint gewoon "Left mouse" vage shit weer hoor...

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 24-03-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die mp5sd5 ook erg prettig, maar mijn aug doet ook wonderen.
EN hoe heet dat engelse wapen, waar militairen die in Ierland zijn ook mee rond lopen.
Die is erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
zeg iemand al een oplossing gezien voor mijn problemen ( zie vorige page ) ik heb het spel hier wel liggen maar ik kan het dus niet spelen, ( en nee het is geen lame rip ofzo :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 10:20:
Ik vind die mp5sd5 ook erg prettig, maar mijn aug doet ook wonderen.
EN hoe heet dat engelse wapen, waar militairen die in Ierland zijn ook mee rond lopen.
Die is erg goed!
Wapen waar de engelsen d8 ik normaal mee lopen is de Sa-80, maar dat weet ik niet zeker... kan ook zijn dat ze ondertussen een ander hebben... plus dat ik niet weet of dat ding wel in RvS zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
DocB schreef op 25 March 2003 @ 16:30:
[...]

Wapen waar de engelsen d8 ik normaal mee lopen is de Sa-80, maar dat weet ik niet zeker... kan ook zijn dat ze ondertussen een ander hebben... plus dat ik niet weet of dat ding wel in RvS zit :)
Van Raven-Shield.com:

The 5.56mm L85A1 AR is the standard infantry weapon of the British Army. Its bullpup design trades accuracy for maneuverability.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste