Aangezien ik 1 avondje hard doorgewerkt heb krijg jullie es niet 400 wips te zien tussendoor, maar laat ik es een progress verhaaltje neertiepen, moet ik nl beetje leren als ik nog ooit opdrachtjes krijg
Van de week nog een avondje lopen tekenen, ben bezig met een soort mascotte/logo dingetje voor een soortement gaming site (niet van mij). Idee was dus soort UT geripte warrior mascotte met vlag. Vond ik nix, jammer voor hun, teveel gezien, en gamen is meer dan UT

Maar wil toch in veilige clichés houden, maar verbreed het iets.
Eerste schets:
De opzet. Vaandel met logo, links een Aragorn/Legolas achtige medieval ranger figuur, hier met boog, maar evt met zwaar, moet ik nog zien. Rechts een Trinity/Lara Croft/'babe uit Blade Runner game waarvan ik naam kwijt ben' achtig cyberpunkish futuristische warrior babe. Probeer zo dus zowel historic/fantasy en modern/futuristic EN man en vrouw neer te zetten, wat al gelijk met veel meer games overeen stemt.
Ben doorgegaan met die babe te tekenen.
Uitgewerkte schets:
Wist nog niet goed wat voor stijl uitwerking zou worden, en hoe het op de site zou passen, dus ben es totaal andere weg ingeslagen als wat men meestal van me gewend is. Ben weer es gaan vectoren

Lekker makkelijker inpasbaar en shit, en op moderne gamesite kan het zeker vet uitzien imo. Probeer er toch beetje eigen stijl in te leggen, met zo min mogelijk shading (dwz geen 30 laagjes shading zoals bijv xanadix tijdje terug postte), beetje richting shellshading evt.
Is bijna af:
Comments are welcomed
ow, anatomische incorrectheid enzo ben ik me van bewust, is nadeel van snel werken

Maar aan andere kant, geeft wel weer eigen stijl. Gun is trouwens duidelijk niet af.
edit:
Wow, ik vond dat ik al een behoorlijke sl*t getekend had, maar hieronder is toch wel een tikkeltje erger

Lijkt me niet makkelijk kruipen met die uiers

Verder mooi getekend, daar nie van.
[
Voor 12% gewijzigd door
DarkX op 10-01-2003 18:15
]