[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

ff een screenie ;)
Eindelijk weer eens redelijk gespeeld gisteren ( voor mijn doen dan heh) :*)

Afbeeldingslocatie: http://jotti.dhs.org/~justin/photo's/Shot0036.jpg

*had zelfs dominating maar vergat daar screenie van te maken en ook niet zo heel boeiend :P

[ Voor 27% gewijzigd door RealKnuckles op 08-12-2002 13:23 ]

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Er draait nu een backup server achter unreal://magnus.gdries.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09

Arno

PF5A

RealKnuckles schreef op 08 december 2002 @ 12:56:
ff een screenie ;)
Eindelijk weer eens redelijk gespeeld gisteren ( voor mijn doen dan heh) :*)

[afbeelding]

*had zelfs dominating maar vergat daar screenie van te maken en ook niet zo heel boeiend :P
Niet slim om op een chello lijntje een BMP te posten in een druk topic 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

Traag schreef op 08 December 2002 @ 13:03:
[...]

Niet slim om op een chello lijntje een BMP te posten in een druk topic 8)7
Oeps wehehe :P ff wennen aan het plaatjes veranderen in debian, snap er nog niet zo heel veel van :D
zal wel ff er een jpeg van maken ofzo O-)
Done :> ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RealKnuckles op 08-12-2002 13:23 ]

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De backup server draait niet de nieuwste UTPure, er is iets vaags met het LMS scoreboard en de instellingen zijn niet 100% hetzelfde, hij doet het echter wel prima, dus have fun @ unreal://magnus.gdries.com

Maandag zal de gewone server het wel weer doen, maar ja, het is dan wel maandag he en SURFnet gaat weer kloten, dus reken op dinsdag. De backup blijft zo lang wel draaien.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gg oldman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:27
zekers :P :+

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Robin Vreuls schreef op 08 december 2002 @ 02:16:
* QuestGamer vraagt zich af waarom dat de ervaren spelers altijd zo denigrerend moeten doen tegen mensen die beginnen met UT of voorschrijven hoe ze UT moeten spelen :{
Ja dat vraag ik me ook wel eens af, er zijn ook veel 'normale' ervaren spelers maar er is ook erg vaak gezeik. Best nutteloos en kinderachtig enzo, maar ja :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb eindelijk een server gevonden van mijn niveau.
Check de pics :P

Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Pic 5
Pic 6

:D

Ik win hier tenminste met een betere score.

Mij zul je dus minder zien op de t.net server ;)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Ben idd dit weekend ook eens wat random op servers gaan klikken en daarmee op behoorlijk trieste servers beland. Zeker qua speelniveau.
Probeer ik een gozer nog wat tips te geven (dat ie niet de hele tijd rechtuit moet lopen bv. :) ) krijg je nog een grote bek terug ook!
Wat dat betreft blijft tweakers mijn favoriet.

Voelde me ook meteen weer thuis toen 7of9 me gisteren weer even alle hoeken van deck16 liet zien. Gezellig! :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

[11:46:31] * Gerco changes topic to 'Welkom in #UT | Server loopt weer @ ut.tweakers.net'
Should be self explaining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grep schreef op 09 december 2002 @ 10:56:
Voelde me ook meteen weer thuis toen 7of9 me gisteren weer even alle hoeken van deck16 liet zien. Gezellig! :)
gg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 22:57:
'k heb eindelijk een server gevonden van mijn niveau.
Check de pics :P

Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Pic 5
Pic 6

:D

Ik win hier tenminste met een betere score.

Mij zul je dus minder zien op de t.net server ;)

De fragskills op t.net zijn volgens mij best wel redelijk hoog imho, heeft z'n voor- en nadelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

code:
1
2
[12:42] <@Traag|soepie> !players
[12:42] <+UT-Bot> [Players: None]--[Total: 0]
Nee dus 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

:P hett is maandag morgen middag Traag :)

Wat trouwens betekent dat ze vandaag ook weer werkzaamheden hebben, dus vanavond weer wat ellende kan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Goed ik zal het één en ander eens nader uitleggen.
M1ch schreef op 07 december 2002 @ 19:32:
Ik denk dat de 'stamgasten' van de server bepalen of jij onder een echte of fakenick speelt.
Ik denk het niet. Speel ik onder RexomniuM_[xtc], dan speel ik onder mijn eigen nick. Speel ik onder een willekeurige andere naa, dan speel ik met fakenick. Wie bepaalt dat? Ik. Ik heb de keuze gemaakt onder welke naam ik die dag speel.
Verder vind ik je openingszin tamelijk onbegrijpelijk... licht dat eens nader toe? Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat er precies gebeurd is. Heb jij mijn 'clannetje' verlaten? Voor zover ik weet ben je gekicked omdat je er toch nooit was.
Ik heb ooit in Syncro gezeten ja. Toen kreeg ik het te druk met andere zaken en heb ik stilzwijgend de clan verlaten. Ik kwam gewoon niet meer opdagen. Niet helemaal netjes natuurlijk, dus het is klaarblijkelijk de reden dat jij nu zo happig op mij bent.
Bovendien kan ik me werkelijk niet voorstellen dat iemand er niet overheen zou komen als iemand met de matige skills die jij hebt zijn of haar clan verlaat.
Nee dat kan jij je niet zo goed voorstellen. Toch heb ik in Syncro gezeten...en toch heb ik van jou gewonnen :P (al was dat maar 1 keer).

Maar goed, doe alsjeblieft niet zo moeilijk over een zo'n spelletje als UT. Er zijn ergere dingen in de wereld dan nickfaken en soortgelijke dingen.

Back ontopic:
Kunnen de admins de clan editions van een aantal CTF maps op de server gooien? Wat mij betreft kunnen die Unreal Classic maps er wel uit. Daar heb je toch niet zo heel veel aan.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Ik zal ook maar eens weer wat screenies neer gooien hier :)

Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0120.jpg
en deze...
Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0121.jpg
en deze...
Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0129.jpg
en deze...
Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0133.jpg
en deze...
Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0136.jpg
en deze ook nog :)
Afbeeldingslocatie: http://pepper.gamepoint.net/ut/Shot0142.jpg

:D zo das wel ff genoeg. :D

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

RexomniuM schreef op 09 December 2002 @ 16:25:

Back ontopic:
Kunnen de admins de clan editions van een aantal CTF maps op de server gooien? Wat mij betreft kunnen die Unreal Classic maps er wel uit. Daar heb je toch niet zo heel veel aan.
ze mogen er van mij ook wel bij hoor.....
alleen die classic maps moeten ook blijven!! :P

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

RexomniuM schreef op 09 December 2002 @ 16:25:
Back ontopic:
Wat is het verschil dan tussen een clan edition en de classic? Is dat net als in Face-SE, dat er her en der wat wapens anders liggen, wat verschil in teleport enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal zijn CE's versies van maps waar verschillende ongelijkheden of bugs weggehaald zijn, zo heb je bijvoorbeeld bij November-CE105 wat een mix-versie is tussen Blue en Red base, zodat de map symmetrisch is (en dus eerlijker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

P3PP3R schreef op 09 december 2002 @ 16:27:
Ik zal ook maar eens weer wat screenies neer gooien hier :)
en deze...
en deze...
en deze...
en deze...
en deze ook nog :)
:D zo das wel ff genoeg. :D
Jij moet schrijver worden joh! Die hele verhalen die je erbij vertelt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

grep schreef op 09 December 2002 @ 17:07:
[...]

Wat is het verschil dan tussen een clan edition en de classic? Is dat net als in Face-SE, dat er her en der wat wapens anders liggen, wat verschil in teleport enzo?
Zoals eerder gezegd: dat zijn maps waarin de bugs weggehaald zijn. Ook zijn de beide bases gelijk getrokken. Zo hebben de teams in Coret bijvoorbeeld even veel ammo allebei. De map november is compleet anders. Allebei de teams hebben gelijke bases.

Clan Edition maps zijn gemaakt om ervoor te zorgen dat niemand meer een mapvoordeel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Ow da's wel zo fijn B), nu vind ik het voor bijv November wel meevallen, maar Command is best ruk als je bij rood zit en bij Niven is die wapenverdeling zo vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Wat is het verschil tussen deze 2 screenies?
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0132.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0133.jpg

Hint: het heeft iets met een muis te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar weken en dan ben ik ook elke dag te vinden @ ut.tweakers.net ;) Dan heb ik eindelijk eens een keer ADSL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me 2, binnenkort ADSL :P

Eindelijk van die hoge tel rekening af. :D
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 22:27:
Nog een paar weken en dan ben ik ook elke dag te vinden @ ut.tweakers.net ;) Dan heb ik eindelijk eens een keer ADSL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
omg er gaat straks een wereld voor jullie open :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

RexomniuM schreef op 09 december 2002 @ 16:25:
Goed ik zal het één en ander eens nader uitleggen.
Back ontopic:
Maps wegdonderen is sunde, maar als je maps toegevoegd wilt hebben, kom dan ff naar IRC en overleg het ff met Gerco, mailen kan ook; mailadres staat in de UT server info.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 22:30:
Me 2, binnenkort ADSL :P

Eindelijk van die hoge tel rekening af. :D

[...]
Bij ons begint adsl nu ook een beetje te komen, maar het zit zo:
Onze gemeente is opgdeeld in 3 plaatsen Wijk bij Duurstede, Cothen en Langbroek. In Wijk bij duurstede "de grootste plaats" hebben ze sinds een paar weken ADSL. Nu nog maar hopen dat wij in Cothen het ook snel krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Traag schreef op 10 December 2002 @ 08:41:
[...]
Maps wegdonderen is sunde, maar als je maps toegevoegd wilt hebben, kom dan ff naar IRC en overleg het ff met Gerco, mailen kan ook; mailadres staat in de UT server info.
Ik ben alleen bang dat dit ervoor gaat zorgen dat het 80% CTf wordt van de tijd, en respectievelijk 6% voor AS,LMS,DM. en 2% voor TDM.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

41.6C.6D.61.72 schreef op 10 December 2002 @ 10:19:
Ik ben alleen bang dat dit ervoor gaat zorgen dat het 80% CTf wordt van de tijd, en respectievelijk 6% voor AS,LMS,DM. en 2% voor TDM.. :/
Daar is mapvote dus voor, de map aanbieden die de meeste spelers willen :D

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 10 December 2002 @ 10:19:
[...]

Als ik sávonds wel es kom spelen dan wilt echt 80% gewoon LMS spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Het interesseert mij echt niet wel speltype er gespeeld wordt. Meestal wacht ik af wat de meeste anderen kiezen en dat kies ik dan ook. Als ik wat slechter ben in een bepaald type, dan zie ik het gewoon als training.
Zo wil ik best wel AS spelen, maar meestal is het bij mij al na 0:43 sec afgelopen (en dan in mijn nadeel) :+
Moet ook bekennen dat ik te lui ben om in single player die maps eens te verkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AS is vind ik zelf niet zo moeilijk om te kunnen, maar het ligt er bij AS wel zeker aan hoe je team functioneert :) Als je team amar een beetje rond loopt en de weg niet weet, dan kom je dus ook nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Pfff gadverdamme. Ik word nu zo langzamerhand een beetje ziek van dat slappe gezeik steeds op de tweakers server.

Het is allemaal best leuk hoor, maar er zijn wel een paar spelers die het grondig aan het verzieken zijn. Zo ging ik vanmiddag, vers vanuit de trein, een potje LMS (deck 16 II uiteraard :)) spelen. Toen ik de server binnenkwam, was het potje nog maar net begonnen. Resultaat: ik had 2 punten voorsprong op de nummer 2. Meteen begint er weer zo’n vervelend mannetje te zeuren dat ik 2 keer suicide moet doen. Ik denk: ‘zoiets hoort nu eenmaal bij het spel, kom je later, heb je mazzel. Logisch.” Dus niet volgens het mannetje en meteen begint mannetje twee met hem mee te zeuren.

Goed, potje uitgespeeld en ik won met 4 punten verschil. Toch probeerde mannetje één mij nog steeds duidelijk te maken dat ik een lamer e.d. ben.

Om het geheel en al te illustreren heb ik de vrijheid genomen om een leuke demo op te nemen. Excuses voor het erbarmelijke spel, maar ik kwam dan ook net uit school en het was het eerste potje van deze dag :)

Klik hier om mijn demo te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
mwa, mij ook al zovaak gebeurd met LMS, [FF]Liquid kan dat ook heel goed, mensen uitmaken voor lamer. Ik had ik vorige deel wat gepost erover, toen konden ze maar niet ophouden met spammen dat ik lame speelde terwijl ik ze gewoon pwnde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Vertel me wat, soms is het net een chat sessie op de server, en dan begint er ook nog iemand dat "communicatie is wat UT leuk maakt"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

41.6C.6D.61.72 schreef op 11 December 2002 @ 08:44:
Vertel me wat, soms is het net een chat sessie op de server, en dan begint er ook nog iemand dat "communicatie is wat UT leuk maakt"...
chat sessie?? nou noem het maar gewoon spam sessie ..

dat is echt irri in ieder geval

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P3PP3R schreef op 11 December 2002 @ 08:49:
[...]

chat sessie?? nou noem het maar gewoon spam sessie ..

dat is echt irri in ieder geval
Jups, spamm sessie. Dat had ik gister nou ook toen ik op Deck16][ bezig was met iemand. Begon iedereen ineens allemaal spamm te versturen... En nu was het zo erg dat ik niet eens meer kon lezen wat mijn tegenstander tegen me zei :) Tja... Ik won gellukkig wel met 1 - 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

We letten er ook wel op, en kicken als het 'te' wordt, alleen we zien niet altijd alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 11 December 2002 @ 15:43:
We letten er ook wel op, en kicken als het 'te' wordt, alleen we zien niet altijd alles :)
Klopt, maar jullie hebben wel de logs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de verandering ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%201.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%202.jpg/
Morpheus ROFL ik word nog eens goed :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%203.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%204.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%205.jpg/
Normaal Weapons begin ik aardig door te krijgen ik begin al op jullie niveau te komen :9
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%206.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%207.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/upload/index.php?action=download&name=Uier%208.jpg/

Verwijderd

neohawk lief ;x O-) \o/

Verwijderd

hij is een beetje lame misschien maar voor de rest... :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 10:25:
[...]

hij is een beetje lame misschien maar voor de rest... :P
Gister wel van hem gewonnen. Maar hij pakt wel steeds vaker de flak :'(

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Voor alle instagib lovers:
www.badct.de/dlredir.php3?id=1036&type=file
Download die movie, roelt :) ik zou spontaan instagib willen gaan spelen! :)

Verwijderd

M1ch schreef op 12 december 2002 @ 13:05:
Voor alle instagib lovers:
www.badct.de/dlredir.php3?id=1036&type=file
Download die movie, roelt :) ik zou spontaan instagib willen gaan spelen! :)
Linkje is d00d

• ShittyOldMan
Bij mij gaat ie prima, is gelukkig 'maar' 200MB :(

Verwijderd

ShittyOldMan schreef op 12 December 2002 @ 13:36:
Bij mij gaat ie prima, is gelukkig 'maar' 200MB :(
Jups, ik ondervind ff probs met onze dns server :'(

maar 200Meg is wel wat veel ja

• Emcee
Ben em aan het downloaden, ben niet zo'n insta-fan maar een leuke movie is nooit weg :D

• ShittyOldMan
OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!!

Da's het enige dat ik tijdens het kijken kon zeggen _/-\o_ :o :o :o _/-\o_

Krijg meteen zin om in practice mode ff die skills te oefenen. Snap alleen die megajump in caves niet helemaal (in rooie basis, springt tegen een paal en vliegt een eind de lucht in).

Zeer cool filmpje dus :)

• Emcee
ShittyOldMan schreef op 12 December 2002 @ 15:32:
OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!! OMFG!!

Da's het enige dat ik tijdens het kijken kon zeggen _/-\o_ :o :o :o _/-\o_

Krijg meteen zin om in practice mode ff die skills te oefenen. Snap alleen die megajump in caves niet helemaal (in rooie basis, springt tegen een paal en vliegt een eind de lucht in).

Zeer cool filmpje dus :)
Mm je kunt soms jumps maken als je tegen schuine oppervlaktes dodged, kan handig zijn. Zeker met instagib omdat je dan geen wapens hebt waarmee je evt. zou kunnen jumpen (hammerjump, shockjump). Vind ook wel grappig hoe teamgenoten elkaar door een level heenschieten... _/-\o_

Voor de rest strakke film, en de aim van die lui is aardig goed :D

[ Voor 31% gewijzigd door Emcee op 12-12-2002 15:55 ]

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Emcee schreef op 12 december 2002 @ 15:51:
[...]

Mm je kunt soms jumps maken als je tegen schuine oppervlaktes dodged, kan handig zijn. Zeker met instagib omdat je dan geen wapens hebt waarmee je evt. zou kunnen jumpen (hammerjump, shockjump). Vind ook wel grappig hoe teamgenoten elkaar door een level heenschieten... _/-\o_

Voor de rest strakke film, en de aim van die lui is aardig goed :D
In NW (Normal Weapons) zijn dat soort jumps ook heel handig als je flagrunner bent. Op zo'n moment kan je de translocator niet gebruiken, en de impact hammer kost o-zo-schaarse tijd en o-zo-schaarse health. En daarnaast mag launchen (bijv. op de flagcarrier's voeten schieten zodat hij gaat vliegen :)) ook al niet. Dan zijn er nog 2 mogelijkheden: jumpboots (die worden stevig getimed) of zo'n jump. Ik ben vandaag iig wel een stukkie wijzer geworden :)

• Emcee
Weten mensen nog meer sites/links met UT-movies? Ik geloof dat ik de meeste al wel ken maar weet het niet zeker :) kan er nog steeds wat van leren...

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

Ben ff aan het downloaden.

Unreal Tournament '99

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op die site waar deze vandaan kwam staan er nog een aantal, maar kheb er nooit een gedlt..

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb die film nu 3x gedownload... 1 x op school (waar hij wel goed was maar ik niet in de gelegenheid ben gekomen hem te kijken) en 2 x thuis waarbij de zip file corrupt was... ligt dit aan mijn of hebbe meerdere mensen er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik ben em nu ook voor de derde keer aan het downloaden :{. Ik ben zometeen geneigd om drastische maatregelen te moeten gaan nemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Emcee schreef op 12 december 2002 @ 20:54:
Weten mensen nog meer sites/links met UT-movies? Ik geloof dat ik de meeste al wel ken maar weet het niet zeker :) kan er nog steeds wat van leren...
Op de website van BAD-CT staan er erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, in Curse kun je ook op die houten balk komen door op die trap naar links (of rechts) te dodgen en meteen te springen... altijd leuk tijdens een 1vs1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
41.6C.6D.61.72 schreef op 13 december 2002 @ 12:02:
Mja, in Curse kun je ook op die houten balk komen door op die trap naar links (of rechts) te dodgen en meteen te springen... altijd leuk tijdens een 1vs1 :)
Hammerjump naar SB is pas 1337 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Ctf-Face kan je heel snel als FFC weer in Base komen, {Deze jump mag niet meer in CB matches}

Je pakt de vlag, loopt door de portal van de Reedemeer.
Pak deze.
Loop terug de basis in. Ga naar het dak.
Pak je Rocket Launcher
Doe een rocketJump onder een hoek van 65 tot 70 naar jou basis dus: / gaan staan :)
Switch naar redeemer. Launch deze in dezelfde hoek trug naar het gebouw.
Nu wordt je door de druk van de redeemer naar je eigen basis gevlogen :D
Als je Friendly Fire hebt aanstaan, ga jij d00d maar de vlag wordt wel naar je basis gelaunched :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, heb die film gezien, ik moet zeggen dat het niet eens zo speciaal vindt, als je gewoon weet waar je mooi kunt dodgen tegen schuine muurtjes\pilaren..

Overigens zijn er ook dingen waarvan ik echt denk dat ze in scene gezet moeten zijn, of meerdere malen opnieuw geprobeerd zijn... (al lijkt het wel vet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gedownload.
Zal hem vanavond ff bekijken.

En nee, dit heb ik niet via mijn ISDN lijntje gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
41.6C.6D.61.72 schreef op 13 december 2002 @ 13:05:
Mja, heb die film gezien, ik moet zeggen dat het niet eens zo speciaal vindt, als je gewoon weet waar je mooi kunt dodgen tegen schuine muurtjes\pilaren..

Overigens zijn er ook dingen waarvan ik echt denk dat ze in scene gezet moeten zijn, of meerdere malen opnieuw geprobeerd zijn... (al lijkt het wel vet :P)
Ik zou zeggen probeer zelf maar eens die move in scene te zetten in Caves waar hij via die buitenkant gaat, reken maar dat ze dat een flink aantal keer hebben moeten doen.

Daarnaast is het ontzettend veel werk om een goede movie te maken, ik heb Rav een beetje geholpen bij de Syncro movie, en voordat je 1 minuut footage hebt ben je zo een aantal dagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

Als hij die vlag laat vallen en een andere onder hem meer oppikt is mooi

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

raptorix schreef op 13 December 2002 @ 13:07:
[...]

Ik zou zeggen probeer zelf maar eens die move in scene te zetten in Caves waar hij via die buitenkant gaat, reken maar dat ze dat een flink aantal keer hebben moeten doen.

Daarnaast is het ontzettend veel werk om een goede movie te maken, ik heb Rav een beetje geholpen bij de Syncro movie, en voordat je 1 minuut footage hebt ben je zo een aantal dagen verder.
Die movie is verder ook top, alleen ik ben niet zo (bijzonder) impressed qua speel style (bijv die monsterkills... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
syncro movie? is die nog te downen :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Emcee schreef op 13 December 2002 @ 13:51:
syncro movie? is die nog te downen :D?
Rav zou geloof ik een geoptimaliseerde versie maken, als die er niet is/komt wil ik die laatste versie wel ergens hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Laat ik mijn kunsten ook maar weer eens vertonen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=493&format=thumb&ext=.jpg

Lekker de eerste die 21 kills maakte :P :+
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=494&format=thumb&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 13 december 2002 @ 13:56:
Laat ik mijn kunsten ook maar weer eens vertonen :P

[afbeelding]

Lekker de eerste die 21 kills maakte :P :+
[afbeelding]
w00t die laatste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (voor een heel klein gedeelte) mee geholpen aan het maken van die movie en er is niets in scene gezet, behalve de trickjumps (zoals die op D-Day, Gauntlet, November etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
kweet niet of ik hier goed zit, maar er komt een nieuwe UT2003 patch:
http://www.ina-community....thread.php?postid=3150893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 13 december 2002 @ 14:58:
kweet niet of ik hier goed zit, maar er komt een nieuwe UT2003 patch:
http://www.ina-community....thread.php?postid=3150893
nee, dat moet in het UT2K3 topic. Dit is orginele UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 16:16:
nee, dat moet in het UT2K3 topic. Dit is echte UT

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Screens/Shot0000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Screens/Shot0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Screens/Shot0014.jpg
Begin op -10 en win vervolgens ook nog :P, dikke vette FPH 8)

[ Voor 33% gewijzigd door Alphega op 14-12-2002 18:25 . Reden: Clickable ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Alphega schreef op 14 December 2002 @ 18:24:
[afbeelding]
Begin op -10 en win vervolgens ook nog :P, dikke vette FPH 8)
Aargh, ik begin weer eens UT te spelen, natuurlijk enorm slecht, wordt d'r gelijk weer een screenshot gepost met de score erop :( :(
Met m'n stomme you like that in de hoek.. 'k moest weer wennen aan m'n keys :+

[ Voor 29% gewijzigd door kamerplant op 14-12-2002 18:30 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
DataBeest schreef op 14 december 2002 @ 18:29:
[...]

Aargh, ik begin weer eens UT te spelen, natuurlijk enorm slecht, wordt d'r gelijk weer een screenshot gepost met de score erop :( :(
Sorry :>
Maar wie valt dat nou op :? Ik bedoel wie kijkt er überhaupt daar helemaal onderaan in de scorelijst >:) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 14-12-2002 18:35 . Reden: /me lord of typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik denk niet dat ik nog een geoptimaliseerde versie ga maken voor de Syncro movie, simpelweg omdat ik nooit genoeg demo's heb om vette shit te laten zien.
Ik heb vanmezelf wel ongeveer 500 demo's maar ik vindt niet dat ik de Syncro movie alleen maar die demo's mag gebruiken. Ik heb wel het idee om een "RaV promo" te maken :7, met 1337 DM stuff erin >:), maar voorlopig heb ik bar weinig tijd, hopelijk in de kerstvakantie weer, wordt flink doorwerken eraan dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
RaVeNgEr schreef op 14 December 2002 @ 20:03:
ik denk niet dat ik nog een geoptimaliseerde versie ga maken voor de Syncro movie, simpelweg omdat ik nooit genoeg demo's heb om vette shit te laten zien.
Ik heb vanmezelf wel ongeveer 500 demo's maar ik vindt niet dat ik de Syncro movie alleen maar die demo's mag gebruiken. Ik heb wel het idee om een "RaV promo" te maken :7, met 1337 DM stuff erin >:), maar voorlopig heb ik bar weinig tijd, hopelijk in de kerstvakantie weer, wordt flink doorwerken eraan dan ;)
Damn hey, dan ben je ook wel een eeuw bezig als je eerst al die 500 demo's moet gaan bekijken en uit selecteren. 7(8)7

Overigens nog wat pics van net een paar zwaar goede games :9
een uurtje oid daarvoor zat er helaas een irritant campertje, die het normaal vind om te campen ("dat's toch defenden :?"). Maarja..

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=514&format=full&ext=.jpg
Deze game was zwaar goed :9
Toch leuk dat ik het na een paar maanden inactief zo snel weer kan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=515&format=full&ext=.jpg
De eerste 4 caps tegen me waren gemaakt toen ik en 'hallo' samen tegen 3 andere speelden. Toen ging 'hallo' even weg, en joinde Sun me. Ik deffen, hij attacken.. dat blijkt een goede combinatie te zijn ;)

Die dingen rechtsboven die ik lul, komt omdat dat er komt als ik op een bepaalde Fx toets ram.. ik ben een beetje vergeten wat wat was :+

* kamerplant wilt btw de GoT clan joinen als ze willen, maar.. wat is de website eigenlijk? 8)7

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

databeest jullie zaten te campen met ze drien in het begin van het match
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:45:
databeest jullie zaten te campen met ze drien in het begin van het match
}:O
Ik en campen? :?
Je kunt me véél dingen wijs maken, maar niet dat ik aan campen en zulk soort dingen mee doe. Zeker weten niet :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil je wijsmaken dat je een noob bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
:o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa je moet gewoon niet zeuren over campen in CTF, dat kan gewoon niet, dat is wat die persoon ook al zei, gewoon defenden, hoe frustrerend jij het ook vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
RaVeNgEr schreef op 15 december 2002 @ 15:17:
mwa je moet gewoon niet zeuren over campen in CTF, dat kan gewoon niet, dat is wat die persoon ook al zei, gewoon defenden, hoe frustrerend jij het ook vindt.
* zucht *

Als ik iemand duidelijk op 1 plek zo 'gebukt' oid zie staan, en dat meerdere keren. Dan vind ik dat behoorlijk naar campen stinken. Dan kan dat alsnog wel deffen zijn jah, maar dat sluit het campen niet uit.

Maarja, ik zal d'r ben ik bang voor maar aan moeten wennen :{
IK ga er niet meer verder op in iig.

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 15-12-2002 16:15 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol in gaunt op blue zit ik alleen maar gebukt op de ramp verdedigers van rood te kille...is dat campen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Ik moet eens wat vaker shotjes maken / spelen .. :/

Afbeeldingslocatie: http://3xor.free.fr/ut-shots/iDM-Morbias_30-14.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
w0000t

eerste :P :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=550&format=thumb&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
DataBeest schreef op 15 december 2002 @ 16:15:
[...]

* zucht *

Als ik iemand duidelijk op 1 plek zo 'gebukt' oid zie staan, en dat meerdere keren. Dan vind ik dat behoorlijk naar campen stinken. Dan kan dat alsnog wel deffen zijn jah, maar dat sluit het campen niet uit.

Maarja, ik zal d'r ben ik bang voor maar aan moeten wennen :{
IK ga er niet meer verder op in iig.
Dan ben je gewoon niet slim bezig, als iemand hele tijd op zelfde plek staat, en jij trapt daar elke keer in, ligt dat aan jou, en niet aan de defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
raptorix schreef op 16 december 2002 @ 16:12:
[...]

Dan ben je gewoon niet slim bezig, als iemand hele tijd op zelfde plek staat, en jij trapt daar elke keer in, ligt dat aan jou, en niet aan de defender.
Hij zegt toch niet dat ie er iedere keer in trapt? Misschien maakt ie die gast wel steeds af, of ontwijkt hij hem. :Y) ;)
Feli :> , pas maar op dat je harde schijf niet vol komt te staan met al die screenshots van je wins. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Alphega op 16-12-2002 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een leuke UT-map in het teken van Kerstmis :P
Kerstbomen, kerstman, Jingle Bell muziek etc

Misschien kan die dan tijdelijk op de server worden gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
* Gerco is een leuke feestdagen-verrassing aan het proggen, redelijk non-invasive, maar het kan uit als het het irritant vind. Details komen later...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

ben benieuwd! :)

* grep kijkt stiekum in Gerco's kast en onder z'n bed of daar de verassing misschien ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
/offtopic
hey rap, niet zo schrikken als ik ineens aan de telefoon hang eh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, wacht geduldig af O-)
Gerco schreef op 16 December 2002 @ 16:48:
* Gerco is een leuke feestdagen-verrassing aan het proggen, redelijk non-invasive, maar het kan uit als het het irritant vind. Details komen later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

De mx300 bevalt prima!

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0140.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0141.jpg

De net-aan overwinningen zijn de leukste! (vooral de reactie van nummer 2 is meestal wel lache).
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.nieuwenhuizen/shot0144.jpg

Hierbij ook de laatste ss van FtR :'(
P@_70 heeft mij verlaten voor de GoT clan en een clan van 1 persoon is eigenlijk best wel zielig..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Gisteren was ik toch op een toppunt van wreedheid :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=561&format=thumb&ext=.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=562&format=thumb&ext=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 20:00:
Is er eigenlijk een leuke UT-map in het teken van Kerstmis
Kerstbomen, kerstman, Jingle Bell muziek etc

Misschien kan die dan tijdelijk op de server worden gezet

[...]
Jazeker!!!!, kijk eens op deze server: unreal://194.7.150.67:7777

*Insta CTF
*Vallende Sneeuw :o
*Speciale Kerst maps >:)
*De vlaggen zijn vervangen met kerstbomen :) :)

[ Voor 23% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-12-2002 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op 17 December 2002 @ 09:03:
[...]

Jazeker!!!!, kijk eens op deze server: unreal://194.7.150.67:7777

*Insta CTF
*Vallende Sneeuw :o
*Speciale Kerst maps >:)
*De vlaggen zijn vervangen met kerstbomen :) :)
LOL, je gaat dus ff kerstbomen kappen ipv van vlaggen :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.