Goed ik zal het één en ander eens nader uitleggen.
Ik denk het niet. Speel ik onder RexomniuM_[xtc], dan speel ik onder mijn eigen nick. Speel ik onder een willekeurige andere naa, dan speel ik met fakenick. Wie bepaalt dat? Ik. Ik heb de keuze gemaakt onder welke naam ik die dag speel.
Verder vind ik je openingszin tamelijk onbegrijpelijk... licht dat eens nader toe? Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat er precies gebeurd is. Heb jij mijn 'clannetje' verlaten? Voor zover ik weet ben je gekicked omdat je er toch nooit was.
Ik heb ooit in Syncro gezeten ja. Toen kreeg ik het te druk met andere zaken en heb ik stilzwijgend de clan verlaten. Ik kwam gewoon niet meer opdagen. Niet helemaal netjes natuurlijk, dus het is klaarblijkelijk de reden dat jij nu zo happig op mij bent.
Bovendien kan ik me werkelijk niet voorstellen dat iemand er niet overheen zou komen als iemand met de matige skills die jij hebt zijn of haar clan verlaat.
Nee dat kan jij je niet zo goed voorstellen. Toch heb ik in Syncro gezeten...en toch heb ik van jou gewonnen

(al was dat maar 1 keer).
Maar goed, doe alsjeblieft niet zo moeilijk over een zo'n spelletje als UT. Er zijn ergere dingen in de wereld dan nickfaken en soortgelijke dingen.
Back ontopic:
Kunnen de admins de clan editions van een aantal CTF maps op de server gooien? Wat mij betreft kunnen die Unreal Classic maps er wel uit. Daar heb je toch niet zo heel veel aan.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.