Altijd fijn dat er zulke initiatieven zijn als zulke polls
Laatste 5 heb ik niks op tegen, maar laatste 3 zou ik ook prima vinden. Ik wordt ook wel gek van dat niven, met altijd standaard daarna ctf gauntlet of lms deck/morph. Over lms gesproken, is het een optie om insta lms eruit te slopen? (poll?) Persoonlijk vind ik dat het meest lompe wat er is, met NW heb je dan nog iets van oke, je krijgt dan alle wapens, maar met insta kun je beter voor DM voten dan, anders krijg je dat hele camp gezeik steeds.
Wat betreft die random map, ik vote af en toe gewoon die random map die er al in zit, voor wat variatie, en andere werken wel eens mee

. Verplichte random maps weet ik niet, van mij mag het, maar zullen veel op tegen zijn denk ik.
Over NeoHawk/Desperator, ik kom zeeeer zelden op irc, dus kan er eigenlijk weinig over zeggen. Maar over het algemeen vind ik dat je iemand pas definitief moet bannen als je daar zeker over bent, als er al twijfel is zoals kennelijk nu moet je die persoon gewoon nog een kans geven. Gaat het dan weer mis dan heb je ook meteen de zekerheid.