- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
tja, jij hebt vast wel een map die je graag speelt, nou wij toevallig ook dus waarom zouden wij dan een andere stemmen?41.6C.6D.61.72 schreef op 09 januari 2003 @ 21:09:
Ik vind het wel erg lullig als je als hele clan (hint: GZ) constant de zelfde map (hint: niven) gaat voten...
Ik geloof echt niet dat het geheel aan jullie ligt, mischien voor 5%. Inmiddels heb ik bij 85% van de UT servers (23 stuks) in mijn Favs een ping van >300...Gerco schreef op 09 januari 2003 @ 21:15:
Die 100Mb wordt wel gedeeld met 15 andere servers, waaronder helaas wat warez kiddies. Dus die 100<b wordt behoorlijk goed gebruikt, wat resulteert in hoge pings. Hier kan ik helaas helemaal NIETS aan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door N0stradamus op 09-01-2003 21:17 ]
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Nou, ik wacht toch al 2 uur op morpheusVerwijderd schreef op 09 January 2003 @ 21:16:
[...]
tja, jij hebt vast wel een map die je graag speelt, nou wij toevallig ook dus waarom zouden wij dan een andere stemmen?
Verwijderd
ik heb maar twee portjes gedaan, dus dat valt wel mee dacht ik zo41.6C.6D.61.72 schreef op 09 January 2003 @ 21:20:
[...]
Nou, ik wacht toch al 2 uur op morpheus. Ik denk wel dat je in de gaten kreeg dat iedereen begon van "niet nog een keer", en dat heel GZ weer Niven gaat voten. Als de meningen beetje verdeeld zijn, heb je dus zo weer Niven. En dat clan voting vind ik dus gewoon not-done. Huur dan een clan server zet em op public ,en laat hem op "Niven only"...
Verder lijkt mij een "elke x maps een random map" ook wel een grappige feature. Input please:
Poll: Laatste x maps verbergen?
• Minder dan 5
• Laatste 5
• Meer dan 5
• Niets verbergen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Elke x maps een random map
• Jah, cool!
• Neu, dat suckt!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Thu, Jan 09 2003 at 8:21:19 PM +1.0 Capture the Flag Niven Experimental LabVerwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 21:41:
[...]
ik heb maar twee portjes gedaan, dus dat valt wel mee dacht ik zo
Thu, Jan 09 2003 at 7:59:57 PM +1.0 Capture the Flag Niven Experimental Lab
Thu, Jan 09 2003 at 7:51:24 PM +1.0 Capture the Flag The Iron Gauntlet
Thu, Jan 09 2003 at 7:33:08 PM +1.0 Capture the Flag Niven Experimental Lab
3 van de 4 heb jij mee gespeeld, doe eens een gok welke
41.6C.6D.61.72 schreef op 09 januari 2003 @ 21:50:
3 van de 4 heb jij mee gespeeld, doe eens een gok welke
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
5 vind ik te veel.Gerco schreef op 09 January 2003 @ 21:46:
Misschien moeten er maar wat programmatische maatregelen getroffen worden tegen dezelfde map 5x achter elkaar spelen... bijvoorbeeld de laatste 5 gespeelde maps verbergen. Dat heeft er ooit opgestaan, maar na massaal protest heb ik dat eruit gesloopt. Hopelijk heeft iedereen ingezien dat zo'n feature toch best handig is op zijn tijd.
Ik stem voor alleen de laatste map, zodat je niet constant achter elkaar Niven of Deck gaat spelen. Maar 5 is teveel, want dan krijg je weer gezeik dat je Deck oid wil voten en dat ie er niet bijstaat, imho
En die random map na x votes, doe maar is wel grappig
Maar dan random(100) oid, en niet random(5), werkt teveel irritatie denk ik
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Dan is het mischien een idee om de map random te laten doen uit een vote van DM, TDM, CTF, DOM, AS, LMS?41.6C.6D.61.72 schreef op 09 January 2003 @ 22:14:
Ik denk dat Random sowieso irritatie gaat opwekken, tenzij ie "random" morpheus altijd pakt (kun je nooit weten met random he, of het echt random is), maar dan krijg je weer voor sommige "vage" maps zoals Domination, of Assault, en komt er weer een mid game vote.
En dan hebben we het maar niet over Normal/Instabips
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Immers, 2x AS-MAzon is best relaxed als het spanned is.
gewoon instellen dat de server maximaal 2x achter elkaar dezelfde map kan draaien en dan deze voor 1 of 2 potjes verbergt.
dat zou IMHO een perfecte oplossing zijn.
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
QuestGamer schreef op 09 januari 2003 @ 22:10:
[...]
5 vind ik te veel.
Ik stem voor alleen de laatste map, zodat je niet constant achter elkaar Niven of Deck gaat spelen. Maar 5 is teveel, want dan krijg je weer gezeik dat je Deck oid wil voten en dat ie er niet bijstaat, imho
Laatste 5 heb ik niks op tegen, maar laatste 3 zou ik ook prima vinden. Ik wordt ook wel gek van dat niven, met altijd standaard daarna ctf gauntlet of lms deck/morph. Over lms gesproken, is het een optie om insta lms eruit te slopen? (poll?) Persoonlijk vind ik dat het meest lompe wat er is, met NW heb je dan nog iets van oke, je krijgt dan alle wapens, maar met insta kun je beter voor DM voten dan, anders krijg je dat hele camp gezeik steeds.
Wat betreft die random map, ik vote af en toe gewoon die random map die er al in zit, voor wat variatie, en andere werken wel eens mee
Over NeoHawk/Desperator, ik kom zeeeer zelden op irc, dus kan er eigenlijk weinig over zeggen. Maar over het algemeen vind ik dat je iemand pas definitief moet bannen als je daar zeker over bent, als er al twijfel is zoals kennelijk nu moet je die persoon gewoon nog een kans geven. Gaat het dan weer mis dan heb je ook meteen de zekerheid.
lol. Als er geen insta lms meer is, dan wordt er nog amper ge instagibbed.. het verbaast me sowieso al dat het zeer weinig TDM is (lekkere afwisseling na wat lms/ctf imo), en nooit eens wat andere maps dan de bekende. Vandaag zag ik mensen die niet eens de maps van de kerstmis bonuspack van 2 jaar terug kendenShittyOldMan schreef op 09 januari 2003 @ 22:34:
Altijd fijn dat er zulke initiatieven zijn als zulke polls
Laatste 5 heb ik niks op tegen, maar laatste 3 zou ik ook prima vinden. Ik wordt ook wel gek van dat niven, met altijd standaard daarna ctf gauntlet of lms deck/morph. Over lms gesproken, is het een optie om insta lms eruit te slopen? (poll?) Persoonlijk vind ik dat het meest lompe wat er is, met NW heb je dan nog iets van oke, je krijgt dan alle wapens, maar met insta kun je beter voor DM voten dan, anders krijg je dat hele camp gezeik steeds.
Wat betreft die random map, ik vote af en toe gewoon die random map die er al in zit, voor wat variatie, en andere werken wel eens mee. Verplichte random maps weet ik niet, van mij mag het, maar zullen veel op tegen zijn denk ik.
Over NeoHawk/Desperator, ik kom zeeeer zelden op irc, dus kan er eigenlijk weinig over zeggen. Maar over het algemeen vind ik dat je iemand pas definitief moet bannen als je daar zeker over bent, als er al twijfel is zoals kennelijk nu moet je die persoon gewoon nog een kans geven. Gaat het dan weer mis dan heb je ook meteen de zekerheid.

Verwijderd
Het kwam maar zelden voor dat die map die ik gekozen had, ook door de andere gekozen werden.
Daarom ben ik daar maar mee gestopt.

Verwijderd
En trouwens kan jij Gerco niet ook zoiets maken maar dan voor de wapens
want s'middags zijn r namelijk bijna alleen maar instagibbers

Of Niven als je met z'n 10en speeltVerwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 23:10:
Zelf vind ik dat je een map 2x achter elkaar mag spelen maar daarna weer iets van 2 keer niet --> er zijn volgens mij weinig mensen die de hele tijd de zelfde map blijven voten ??
En trouwens kan jij Gerco niet ook zoiets maken maar dan voor de wapens
want s'middags zijn r namelijk bijna alleen maar instagibbersen dat vind ik weer niet leuk --> 6 potjes insta achter elkaar. En ook een minimun aantal players invoeren voor ctf (zou lastig zijn) maar sommige mensen zijn zo slim om ctf te voten als je met zn 3e speeld

Jazeker!
Je hebt van die momenten dan lijkt alles te lukken....zelfs winnen van BOFH!
* grep zwijgt maar over de 3 potjes met een pissed-off DR die hierna kwamen (auch)

...en nog 2 potjes Morpheus.

Kan iemand trouwens verklaren waarom morpheus opeens zo populair geworden is?
Ik kan mij herinneren dat die een paar maanden geleden vaak alleen door Noob gekozen werd. Tegenwoordig komt ie wel een paar keer op een avond voorbij.
Niet dat ik het erg vind want meestal gaat morph wel lekker bij mij
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Ja, er werdt ook nog gespeeld ja, maar je wilt niet weten hoe dat bij mij ging, ik had een ping van 80 - 400 met een netspeed van 500grep schreef op 10 January 2003 @ 00:37:
Je zou je kunnen afvragen: wordt er nog wel gespeeld ipv geblaat?
Jazeker!
Je hebt van die momenten dan lijkt alles te lukken....zelfs winnen van BOFH!
* grep zwijgt maar over de 3 potjes met een pissed-off DR die hierna kwamen (auch)
[afbeelding]
...en nog 2 potjes Morpheus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand trouwens verklaren waarom morpheus opeens zo populair geworden is?
Ik kan mij herinneren dat die een paar maanden geleden vaak alleen door Noob gekozen werd. Tegenwoordig komt ie wel een paar keer op een avond voorbij.
Niet dat ik het erg vind want meestal gaat morph wel lekker bij mij

BOFH is DR btw
Waarom Morpheus zo populair is geworden? Ik vond het altijd al een stoere map... Maar niemand stemde er eerst voor "behalve als Raptorix en Ravenger" er waren, want zij wilden hem ook altijd wel spelen
I know, waarom denk je dat ie pissed was
Onzin.41.6C.6D.61.72 schreef op 09 January 2003 @ 22:51:
[...]
lol. Als er geen insta lms meer is, dan wordt er nog amper ge instagibbed..
Instagib CTF wordt nog altijd het meeste gespeeld op de server, vooral 's middags heb ik het idee. En iDM is er ook regelmatig. Er wordt volgens mij de laatste weken sowieso meer geinstagibbed dan "ge-NWed"
En als er NW gespeeld wordt is het al gauw LMS
Ik vind niet dat iLMS er helemaal uit gehaald moet worden, ik bedoel als de meerderheid iLMS wil spelen dan moet dat kunnen. Ikzelf vind iLMS eigenlijk geen bal aan, maar het wordt amper gespeeld dus da's dan niet zo erg af en toe.
[ Voor 12% gewijzigd door QuestGamer op 10-01-2003 14:43 ]

Nog een beetje oefenen op de andere levels GZ
[ Voor 7% gewijzigd door Alphega op 10-01-2003 15:16 ]
Verwijderd
Alphega schreef op 10 januari 2003 @ 15:01:
Clickable
[afbeelding]
LMAOAlphega schreef op 10 January 2003 @ 15:01:
Clickable
[afbeelding]
Niven is wel koel, maar easy
Helaas is het echter meestal zo dat qua skills de teams wat ongelijk verdeeld zijn en dan kan Niven snel afgelopen zijn ja...
Vervelendste van Niven vind ik de base, die uitnodigt tot campen. Ikzelf verdedig dus altijd "buiten de deur". Vinnik wat eerlijker.

Ach, niet zo zeurenAlphega schreef op 10 januari 2003 @ 17:15:
Ik zat net op de server en er zat dus zo'n gast ( Marilyn ) met een ping die niet onder de 2000 kwam op. Naast constant laggen, heeft deze speler ook nog eens geen milimeter bewogen. Hij stond de hele tijd op dezelfde plek (letterlijk), bovendien haalde hij in ongeveer 20 minuten 1 punt! Vervolgens blijft die ook nog eens lekker op de server zitten, game na game. Als zulke mensen geen kick verdienen weet ik het ook niet meer. Er was wel een admin ( BOFH ) maar die zat in de tegenpartij en kickte niet. Die ging vrolijk vlaggen cappen terwijl het 5 (team BOFH) tegen 3 (team van mij met daarin die lagger). Als een admin niet eens een beetje fairplay kan opbrengen zul je mij niet veel meer op de server zien
mensen met een ping hoger dan 300 == kick
Ik vind dat een prima systeem hoor. Van mij mag die grens nog wel naar 250. Kick alleen onder de voorwaarde dat de ping constant hoger is (niet dat je bij een spike wordt gekickt). En het moet een kick zijn er geen ban.RaVeNgEr schreef op 10 januari 2003 @ 19:09:
stelling van de week
mensen met een ping hoger dan 300 == kick

Welcome back online rap!
Verwijderd
grep schreef op 10 January 2003 @ 19:48:
Kijk eens wat ik vanavond gevonden heb online mama! Mag ik hem houden?
[afbeelding]
Welcome back online rap!
Verwijderd
Als ik dat doe van een paar dagen gaan de mensen meteen weer klagen dat het topic crashed op het werkVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:22:
Bij mn volgende post zal ik, wat pics van mn dure overwinningen plaatsendesp-vs-bofh ofzo...
Verwijderd
weet hoe datkomt chuckie is weg ze gaanmaar insta spelen van verdriet:PQuestGamer schreef op 10 January 2003 @ 14:41:
[...]
Onzin.
Instagib CTF wordt nog altijd het meeste gespeeld op de server, vooral 's middags heb ik het idee. En iDM is er ook regelmatig. Er wordt volgens mij de laatste weken sowieso meer geinstagibbed dan "ge-NWed"
En als er NW gespeeld wordt is het al gauw LMS
Ik vind niet dat iLMS er helemaal uit gehaald moet worden, ik bedoel als de meerderheid iLMS wil spelen dan moet dat kunnen. Ikzelf vind iLMS eigenlijk geen bal aan, maar het wordt amper gespeeld dus da's dan niet zo erg af en toe.
Mja, met TDM heb je 100 frags.. dat is niet in <=5 min gedaan, is altijd wat leuker imojazz schreef op 11 januari 2003 @ 04:36:
insta r0x0rz yur b0x0rz
Mja, wat afwisseling van eeuwig dezelfde maps is leuk, maar helaas gebeurt het maar zelden. CTF is vooral Niven, November, Gauntlet, Command, Coret, Eternal Cave en Face. DM/LMS is Deck, Liandri, Morpheus en soms tempest. AS is overlord of highspeed. DOM/TDM wordt niet eens gevote. Als je dan voor een andere AS/DOM map gaat zijn er altijd wel een paar die klagen41.6C.6D.61.72 schreef op 09 January 2003 @ 22:51:
[...]
lol. Als er geen insta lms meer is, dan wordt er nog amper ge instagibbed.. het verbaast me sowieso al dat het zeer weinig TDM is (lekkere afwisseling na wat lms/ctf imo), en nooit eens wat andere maps dan de bekende. Vandaag zag ik mensen die niet eens de maps van de kerstmis bonuspack van 2 jaar terug kenden

Eens kijken of we er nu wat afwisseling in kunnen brengen
1,22+ vaak.
Tja als je dan mensen gaat kicken omdat de verbinding vd server dichtzit ben je mooi bezig je vaste spelers weg te sturen.
Normaal heb ik op vulcanus een hele nette ping maar de afgelopen dagen, kheb iets gehoord over een CS wedstrijd, zuigt hij behoorlijk hard.
Verwijderd
OverloperVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 04:27:
[...]
weet hoe datkomt chuckie is weg ze gaanmaar insta spelen van verdriet:P
Het voorstel ging toch om een hele hoge ping? Boven de 300 dus? Als de ping boven de 300 zit ligt dat niet aan de load van Vulcanus hoor, dan is er met je eigen verbinding iets mis, dus die mag je imho best kicken. Heel irri als zulke gasten gewoon gaan cappenDiaboluzzz schreef op 11 januari 2003 @ 12:44:
Tja als je dan mensen gaat kicken omdat de verbinding vd server dichtzit ben je mooi bezig je vaste spelers weg te sturen.

http://vulcanus.its.tudelft.nl/ob_server.phpDiaboluzzz schreef op 11 January 2003 @ 12:44:
mjah ik zit ingame de laatste tijd ook bagger qua ping en dat komt gewoon puur omdat de load van vulcanus @ spitsuur te hoog is.
1,22+ vaak.
Normaal heb ik op vulcanus een hele nette ping maar de afgelopen dagen, kheb iets gehoord over een CS wedstrijd, zuigt hij behoorlijk hard.
Dat zijn de servers zo ongeveer
Sinds wanneer kicken we mensen vanwege lag? Ik stel alleen voor als er spelers zijn die dus constant rondlopen met 700+, en in LMS "gaan wachten totdat de ping lager is" enzo te gaan kicken. Misschien wel alleen als de server (bijna) vol is of er mensen zitten te speccen. Meestal voegen de spelers met een hoge ping toch niet zoveel constructiefs aan een game toe...
Maar goed, ik ga daar niet over, Gerco is de veto-man
Je zit verreweg het langste in de game en bent verreweg het meeste gestorven. Bovendien is degene waar je mee je het langst in de game zit nou niet bepaald gezegd met UT-skills. BOFH zit meer dan 3 keer korter in game en heeft al 23 frags...
Sorry, maar volgende keer een echt potje posten
[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 12-01-2003 00:41 ]
Verwijderd

als je me dan eens niet neerschiet als ik wil zwaaienVerwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 17:32:
Vet new hype met ut (pepper) naar elkaar zwaaien als je een NME tegen komt![]()
neej:
best kewl
btw server is down
[ Voor 10% gewijzigd door Pepper op 12-01-2003 13:47 ]
dus...
(overigens heb ik Gerco/Richard niet gezien, weet dus niet wat er aan de hand is)
[ Voor 48% gewijzigd door Gerco op 13-01-2003 15:13 ]
Verwijderd
Jups, hij doet et weerGerco schreef op 13 januari 2003 @ 15:11:
Er was zo rond 13:18 iets aan de hand met de http server en het syscheck script kreeg 'em ook niet opnieuw gestart(kreeg een paar mooie cron mailtjes), maar ik zie nu niets mis. Doet 'ie het nu wel?
Verwijderd

En een aantal krijgen onderhand een hekel aan je gezeur hierover...Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:24:
OMFG ik heb een dikke grote focking vieze hekel aan planet internet =[ ping 120-300 --> s'avonds dan hé. Kheb ze al een klaagmail gestuurd maar ze antwoorden véééél te langzaam vind ik(zaterdag verstuurd)... kga opbellen en héél hard door de telefoon heen schreeuwen...
ga dan naar #planetprobs
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

[ Voor 49% gewijzigd door ravenger op 13-01-2003 23:10 ]
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem. heb ze al een email gestuurd met traceroutes om te laten zien dat hun routers richting backbone A'dam volledig verstopt zitten tussen 7 en 10 's avonds. ping schiet van 20ms naar 300ms in 1 hop.Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 19:24:
OMFG ik heb een dikke grote focking vieze hekel aan planet internet =[ ping 120-300 --> s'avonds dan hé. Kheb ze al een klaagmail gestuurd maar ze antwoorden véééél te langzaam vind ik(zaterdag verstuurd)... kga opbellen en héél hard door de telefoon heen schreeuwen...
en laat nou net ut.tweakers.net voor ons geroute worden door A'dam
DAT is nou een abo feature
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Voor dat geld resize ik wel lekker ff zelf
Verwijderd
Tja, daar heeft ie ook zelf access toe... Ook zonder aboEmcee schreef op 14 January 2003 @ 00:22:
Zal er ook wel mee te maken hebben dat tweakers.net ook het plaatje host
Ik probeer nu al maanden zo'n abo te scoren, maar ik hoor steeds dat het binnenkort in de shop komt... Ik wil best mn favo site sponsoren met een paar euro's hoor, maar dan moet ik dat ook wel KUNNEN!
Verwijderd
Ja, dat is de usual way41.6C.6D.61.72 schreef op 14 January 2003 @ 08:59:
Richard heeft hier ook een service voor hoor. Speciaal gemaakt voor UT screenshots. Zie enkele pagina's terug
Nope, maar als je een leuke mod kent, dan post um hier eens met screens. Wie weet plaatst Gerco um op de serverVerwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:07:
Spelen jullie ook mods? Zoals Defence Alliance?
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Tja, lijkt me wel es lachen om te spelen. Dan krijg je ook weer zo'n de zwakste schakel gevoel, als je de slechste in de groep bent....41.6C.6D.61.72 schreef op 14 January 2003 @ 16:04:
Zoals misschien binnnenkort Team LMS... Misschien moet er nog een polletje voor georganiseerd worden. Lijkt mij een leuk idee
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 16:12 ]
Ik zoek even een (kleine) maplist met geschikte maps voor Team LMS, suggesties anyone?
[ Voor 45% gewijzigd door Gerco op 14-01-2003 16:29 ]
Kan wel, ik kan TDM ook gewoon omtoveren in TLMS, helemaal geen probleem, alleen blijven de maps dan wel TDM hetengrep schreef op 14 January 2003 @ 16:38:
Kan je niet gewoon het rijtje van TDM gebruiken?
Wat ik wil doen is gewoon wat maps symlinken naar TLMS-Map in de maps dir en dan een extra TLMS gametype toevoegen aan mapvote. Dat kan zonder de code te wijzigen namelijk, wel zo handig.
Toch niet zo handig, aangezien UT dan misschien gaat denken dat het nieuwe maps zijn en de boel gaat downloaden...
[ Voor 13% gewijzigd door Gerco op 14-01-2003 16:47 ]

Of stel je anders een 'fraglimit' in van 10 ipv 20? Ik wil het in ieder geval wel eens proberen
JIJ ONGELOOFELIJKE ********
ARghh * Diaboluzzz voelt zich vernedert door robin.
je moet er ff dit bij vertellen:
Het was Deck16][ NW, terwijl ik favo CTF insta speel.
Het was op jou @home server, mijn ping lag dus 90+ en jij zat intern.
Het was maandag avond na 22.00 en dan ben ik niet scherp meer.
Tja lekkere overwinning dan
snie liev RV ik dacht dat je dit discreet zou behandelen
maar NW dacht ik het zou kunnen
Verwijderd
Als er ping 0 staat dan betekent het dat zn ping ontzettend hoog is maar te traag is om het weer te gevenDE_Michiel schreef op 14 januari 2003 @ 19:59:
ja de ene heb ping van 0 en de ander van 90
Dat iemand een non-dedicated server draait kan ook...Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:15:
[...]
Als er ping 0 staat dan betekent het dat zn ping ontzettend hoog is maar te traag is om het weer te geven
ShittyOldman, heb je dan nooit dat je DM te druk vindt ofzo met 10 spelers? dat vindt ik dus echt weer minder. TDM heb je tenminste max 5vs5 (of 6).. iig nog wat "skills" nodig om wat te raken ipv dat je tussen vloer en plafond schiet eni ets raakt
Diaboluzzz schreef op 14 januari 2003 @ 18:06:
[...]
JIJ ONGELOOFELIJKE ********
ARghh * Diaboluzzz voelt zich vernedert door robin.
je moet er ff dit bij vertellen:
Het was Deck16][ NW, terwijl ik favo CTF insta speel.
Het was op jou @home server, mijn ping lag dus 90+ en jij zat intern.
Het was maandag avond na 22.00 en dan ben ik niet scherp meer.
Tja lekkere overwinning dan
snie liev RV ik dacht dat je dit discreet zou behandelen
http://crew.tweakers.net/RobinVreuls/sound/warned.wav
Bij deze wordt ik dus boos op diegene die het voor me start
[ Voor 26% gewijzigd door Gerco op 14-01-2003 22:29 ]
ik speel trouwens weer UT sinds gister, misschien hebben mensen me gezien
Goedzo Rav, zo hoort hetRaVeNgEr schreef op 14 January 2003 @ 23:06:
ik speel trouwens weer UT sinds gister, misschien hebben mensen me gezienik kan et nog steeds, na een maand niet gespeeld te hebben en ik ga et ook weer meer spelen
UT roels forever
RaptoriX heeft ook flinke tijd niet gespeeld en is ook weer lekker op dreef
1on1 tegen hem is altijd lachuh
Maar ja hij is hier gebanned
Ach, een maand je uit de running bij UT, als je feeling voor UT hebt ben je na 1 game weer volledig in vorm.. dat heb ik tenminste altijd met vakanties .e.d... zelfs in m'n NW periode
Verwijderd
Met den vriendelijke groeten van bl!st3r
*done*
[ Voor 6% gewijzigd door Gerco op 15-01-2003 09:48 ]
Verwijderd
Bedankt iig
bl!st3r
Dit topic is gesloten.