"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Koel idee!!!Gerco schreef op 17 december 2002 @ 10:37:
Ik heb die sneeuw niet gezien op die andere server, maar idd, zoiets heb ik ook net gefixt voor de feestdagen, verder wil ik nog lampjes langs de rand van de HUD maken ofzo...
Maak geen onverwachte bewegingen en dodge niet opzij!
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Dodgen is op eigen risico....grep schreef op 17 december 2002 @ 15:20:
Waarschuwing: Het KNMI waarschuwt voor sneeuwval, gladheid door ijzel en bevriezing van natte ramps en liften op ut.tweakers.net.
Als iemand bevroren is, warm ik hem met plezier op hoorgrep schreef op 17 december 2002 @ 15:20:
Waarschuwing: Het KNMI waarschuwt voor sneeuwval, gladheid door ijzel en bevriezing van natte ramps en liften op ut.tweakers.net.
Ghey?41.6C.6D.61.72 schreef op 17 December 2002 @ 15:55:
[...]
Als iemand bevroren is, warm ik hem met plezier op hoor

Met een lekkere warme rocket in zijn kont?41.6C.6D.61.72 schreef op 17 december 2002 @ 15:55:
[...]
Als iemand bevroren is, warm ik hem met plezier op hoor
Gerco schreef op 17 december 2002 @ 10:37:
Ik heb die sneeuw niet gezien op die andere server, maar idd, zoiets heb ik ook net gefixt voor de feestdagen, verder wil ik nog lampjes langs de rand van de HUD maken ofzo...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dan zit of de server vol, of je hebt een verkeerd adres, of je hebt een ban
Hmm, meer slots lijkt mij niet verstandig aangezien meer spelers waarschijnlijk ook meer lag veroorzaken en dat al niet altijd optimaal isVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 17:59:
een ban ik ik nee ,nee de serv zat vol meer slots mischien
Ik gok zomaar dat Gerco dat nog wel zo'n beetje de belangrijkste reden vind
Ik ben benieuws naar de snowmod, UT downloade wel een 'snow' file, maar ik zag nog niks.. Maarja, ik heb nu even geen tijd om lang te spelen, dus misschien was de sneeuw nog onderweg uit de lucht ofzo
Kan er niet iemand even een screenshot van maken als die het ziet?
[ Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 17-12-2002 22:01 ]
🌞🍃
Dat gok je verkeerd, maar aardig van je om aan mijn portemonee te denkenDataBeest schreef op 17 December 2002 @ 22:00:
Plus dat meer spelers meer bandbreedte verbruikt, wat dus meer geld kost.. en dat tikt behoorlijk aan
Ik gok zomaar dat Gerco dat nog wel zo'n beetje de belangrijkste reden vind
Die sneeuw valt natuurlijk niet bij iedereen even goed (leuke woordspeling he
Om de sneeuw uit te zetten, open je console (tilde (~) of TAB) en tik "mutate snow off"). Je bent er dan vanaf, de sneeuw blijft voor jou ook uitstaan tot je het zelf weer aanzet (het command daarvoor laat zich wel raden denk ik zo).
Lichtjes ben ik nog niet aan toegekomen, heeft er iemand nog leuke 256-kleuren bitmaps van kerstlichtjes?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
• Woei!
• Is wel leuk, gelukkig kan het uit
• :r
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
BAN FOR LIFE!Gman schreef op 13 December 2002 @ 14:58:
kweet niet of ik hier goed zit, maar er komt een nieuwe UT2003 patch:
http://www.ina-community....thread.php?postid=3150893
UT2k3 zuigt en UT1 is heilig!
Mooie movie btw... ik kan nu wel alle jumps geloof ik, al lukken ze bijna nooit...
die in caves dat ie zo keihoog vliegt, die is makkelijk. doe gewoon die gast precies na uit het filmpje. je loopt tegen die paal op en dodget keihard naar links, en je vliegt vanzelf onwijs hoog.
Die gaunt jumps daarentegen zijn ubermoeilijk en echt niet iets wat je zomaar tijdens een war effe doet of zo. Die lukken 1 op de 30 keer als je heeeeeeel goed bent.
Bovendien is het erg lastig om random objecten in een level te spawnen, je weet nooit waar ze terecht komen en ook niet wanneer de de vloer raken (aangezien er nergens vast staat wat de vloer is)
[ Voor 6% gewijzigd door Gerco op 18-12-2002 08:08 ]
Verwijderd
Zoals Chuckie al zei: Eat That!Emcee schreef op 18 december 2002 @ 00:06:
Prettig kerstfeest mensen
[afbeelding]
was wel dood na het maken van dit screenshot...:(
Verwijderd
mwaw, ik speelde best goed gisteravond op Command en Gauntlet41.6C.6D.61.72 schreef op 18 December 2002 @ 09:07:
Ach, iedereen heeft nu weer een nieuw excuus om slecht te spelen..
waar is het screenie dan????Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 09:09:
[...]
mwaw, ik speelde best goed gisteravond op Command en GauntletGauntlet was echt goed gewoon
dus...
Verwijderd
Is er niet, ik probeerde gisteren wel uit alle haast een screenie te maken, maar ik was net te laat, dus ik kreeg een heel mooi zwart beeld met Unreal Tournament erop. Dus net te laat
Verwijderd
Ik speelde gisteren vrij lang en ook in Niven en Gauntlet maar er was geen uitblinker...
Verwijderd
*TH€}|{$P¥(N€ø)*Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 09:32:
He Jbalk, wat is jouw username dan op ut??
Ik speelde gisteren vrij lang en ook in Niven en Gauntlet maar er was geen uitblinker...
Maar in UT gebruik ik: The}|{SpY(Neo)
En in Gauntlet stond ik op 175 Points..
Terwijl ik eerst in Rood zat tot dat we met 4-1 voor stonden. Toen siwtchde ik naar Blue en Exor naar Rood, en toen wonnen we met 4-5
Verwijderd
(al moet ik zeggen dat wij over het algemeen ook goed meespelen met de echte goede players zoals 7of9, raptorix, en noob enzo
*GoT zoekt clan's om tegen te warren FTF of andere clan's behoefte om tegen onze GoT noobs te spelen
Verwijderd
7of9 was niks tegen onze Defence. Al kwam hij wel een paar keer snel weg met de vlagVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 10:52:
Ah jij bent ''The Spy Neo" ging wel lekker gisteren ja, er komen steeds meer ''nOObs" op de server dus spelers zoals jij en ik ownen dan![]()
(al moet ik zeggen dat wij over het algemeen ook goed meespelen met de echte goede players zoals 7of9, raptorix, en noob enzo)
*GoT zoekt clan's om tegen te warren FTF of andere clan's behoefte om tegen onze GoT noobs te spelen)*
/me was op Gauntlet 1x Domenating
Verwijderd
Op Gauntlet kwamen jullie er echt niet door.... Ik stond echt phet relaxend te defenden.. Maar ajVerwijderd schreef op 18 december 2002 @ 11:42:
lol, welke defence?
btw, FtF wil wel tegen GoT....donderdag ofzo?
Maar goed, eerst ff w88 totdat GoT op clanbase staat
btw, over meer n00bs, en goede spelers enzo, ik zeg altijd maar daarop: "alles is relatief". Wie goed is in iemand z'n ogen kan voor mij juist weer gemiddels zijn enzo...
btw:
Laatst 1x unstoppable, 1x dominating, en 3x rampage op morpheus. onder me win2k bak nog wel
[ Voor 17% gewijzigd door Sponge op 18-12-2002 12:23 ]
Verwijderd
Tja, ik zeg ook nooit dat iemand n00b is. Meestal als het 1on1 is dan laat ik hem gewoon de basic trucjes van het lvl zien. En daar word hij ook beter van, en wordt het moeilijker voor mij41.6C.6D.61.72 schreef op 18 december 2002 @ 12:21:
UTCG wil ook wel tegen GoT, maar ik raad aan dat het een friendly wordt..aangezien we geen mercy kennen.
Maar goed, eerst ff w88 totdat GoT op clanbase staat
btw, over meer n00bs, en goede spelers enzo, ik zeg altijd maar daarop: "alles is relatief". Wie goed is in iemand z'n ogen kan voor mij juist weer gemiddels zijn enzo...
btw:
Laatst 1x unstoppable, 1x dominating, en 3x rampage op morpheus. onder me win2k bak nog wel
Aangezien ik net eergister ut2k3 origineel heb gekocht!
Die clan kan je misschien wel oprichten, want die is er geloof ik ook nog niet
Er was wel een ut2k3 server, maar Gerco heeft die erg snel weer geslooptStealth2000 schreef op 18 December 2002 @ 23:38:
Is er eigenlijk ook een ut2k3 server/clan van tweakers ?
Aangezien ik net eergister ut2k3 origineel heb gekocht!
Jeremy Clarkson
Dat was een UT2k3 Demo server en die had een giga-memory-leak ofzo... De final server ga ik ook nog weleens proberen te draaien.Traag schreef op 19 December 2002 @ 08:07:
[...]
Er was wel een ut2k3 server, maar Gerco heeft die erg snel weer gesloopt
Verwijderd
RaVeNgEr schreef op 19 december 2002 @ 11:15:
ga weg man, dit is geen UT2k3 topic. UT2k3 zuigt !
En raptorix, wat is daarop uw antwoord?RaVeNgEr schreef op 19 december 2002 @ 11:15:
ga weg man, dit is geen UT2k3 topic. UT2k3 zuigt !
Rap heeft nog steeds een hartverzakking van maandag toen ik em plots opbelde
* grep vreest de dag dat rap adsl krijgt.
41.6C.6D.61.72 schreef op 19 december 2002 @ 21:06:
Zal ik ook weer eens screenie showen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch nog eerste geworden in mijn groep

Verwijderd
het zuigt niet het is anders beetje wennen dat is alles
en als 2k3 tweakers komt dan roleerd 2k3 helemaal!!!!:P
Opzich is het inderdaad een prima spel..Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 00:36:
ach ik heb vandaag 2k3 gekocht
Ik heb hem ook gekocht, direct toen het uit kwam. Een tijdje gespeelt, maar daarna eigenlijk ook weer niet.
Toen ben ik laatst UT1 weer gaan spelen, en kwam er achter dat dat toch echt wel een leuker spel is
Weg €50, maar aan de andere kant scheelt me dat weer een hoop geld voor hardwareupgrades
🌞🍃
Verwijderd
Ik vind het zo jammer dat Epic eerst zei: "We willen niet de kant van Quake3 op" en nu de lvl's gewoon Q3 eruit zien. Felle kleueren e.d.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 00:36:
ach ik heb vandaag 2k3 gekocht
* Sponge blijft bij UT tot de laatste server verdwijnt
Verwijderd
Totdat de laatste server verdwijnt41.6C.6D.61.72 schreef op 20 december 2002 @ 10:36:
mja... je speelt gewoon in een museum (alles in de weg), zoals iemand dat ooit noemde in IRC...
/me blijft bij UT tot de laatste server verdwijnt
Verwijderd
Nou UT1 heeft toch ook behoorlijk felle kleuren in zijn levels vind ik. Vind UT sowieso er een beetje cartoony uitzien.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 09:20:
[...]
Ik vind het zo jammer dat Epic eerst zei: "We willen niet de kant van Quake3 op" en nu de lvl's gewoon Q3 eruit zien. Felle kleueren e.d.
Verwijderd

Dit is dan wel een echt Inet Based config voor Quake2. Het ziet er soms niet uit maar het is wel erg usefull.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:13 ]
Mja, heb je die screenshots van mij gezien?Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 15:47:
HEt enige wat kewl is om in Quake3 te doen is om het er Quake2 uit te laten zien, en mijn Quake2 ziet er nu zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dan wel een echt Inet Based config voor Quake2. Het ziet er soms niet uit maar het is wel erg usefull.
Raptorix, or Ravenger begon er al eens eerder over, in dit topic. Clan edities van CTF maps. Dit zijn dus maps waarin beide teams evenveel voordeel/nadeel hebben. De maps zijn dan ook symmetrisch (beide kanten gelijk, denk aan niven)
Ik heb na een zoektocht alle maps gevonden die zo ongeveer interessant zijn in clan editie: Niven (vanwege wapen verschil), Command (verschil tussen rood en blauw, blauw heeft die lift), Coret, Eternal Caves (loop plank bij blauw tegen die "berg" bij rood) etc.
Het gaat hier om de volgende maps:
- Niven
- Command
- November
- Coret Facility
- Eternal Caves
Maar goed, de grote vraag is. Deze maps als aanvulling, of als vervanging van de "oneerlijke" versies van die maps (dus bijvoorbeeld Eternalcaves weg, en daarvoor Eternalcaves2). Overigens blijven de maps die NIET veranderd zijn gewoon op de server. Het gaat nu alleen om de bovengenoemde maps.
Poll: Alleen de clan editie CTF maps?
• Ja
• Nee
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Dat doen we niet
Waarom? Omdat niet iedereen een monster PC heeft, en tijdens onze test sessie al bleek dat de FPS nogal.. laag was. En dat was nog maar met 4 spelers...
En, zoals Richard ook al zei tijdens de test sessie:
"Van deze maps kan je beter een AS map maken: Zoek de vlag"
[ Voor 3% gewijzigd door Sponge op 21-12-2002 15:06 ]
Gewoon lekker in de vote laten staan, de ingame vote bepaald dan wel welke map er gedraait word.
(Dit vind ik dus persoonlijk)
Verwijderd
Waar is raptorix eigenlijk, tijd niet gezien.
Ohhh... lijkt er op dat ie gebant is
raptorix
OMG, als hij gebant is dan heeft ie wel een miskoop gedaan hij is namelijk: "My.Tnet Full abonnee".Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 15:13:
De bestaande maps moeten ook gewoon op de server blijven staan.
Waar is raptorix eigenlijk, tijd niet gezien.
Ohhh... lijkt er op dat ie gebant is
raptorix
Zijn signature:
Ik ben trouwens voor die clanedition maps, omdat die het spel gewoon eerlijker maken.Je hebt op dit forum een lange geschiedenis met waarschuwingen, trolls, flames en dergelijken. De reply [rml]raptorix in "[ SQL] probleem"[/rml] betekent het einde voor jouw carriere op GoT.
[ Voor 50% gewijzigd door Alphega op 21-12-2002 15:28 ]
Bij mij valt dat reuze mee... NovCE is dodelijker41.6C.6D.61.72 schreef op 21 December 2002 @ 15:05:
[...]
Dat doen we niet
Waarom? Omdat niet iedereen een monster PC heeft, en tijdens onze test sessie al bleek dat de FPS nogal.. laag was. En dat was nog maar met 4 spelers...
En, zoals Richard ook al zei tijdens de test sessie:
"Van deze maps kan je beter een AS map maken: Zoek de vlag"![]()
Orbi: ~120 fps
NovCE: ~80 fps
Enneuh, Coret is ingewikkelder dan Orbi... Tis wel jammer dat orbi dan niet komt, omdat daar juist de TP belangrijk is. BollWerk is ook een leuke btw
[ Voor 15% gewijzigd door TheDataDude op 21-12-2002 15:38 ]
Teamplay op ut.t.net komt niet zoveel voor hoor.. er springen eerder gasten op de lift voor je terwijl je de vlag hebt, en dus dat je de lift niet op kunt... (van je eigen team)TheDataDude schreef op 21 December 2002 @ 15:36:
[...]
Bij mij valt dat reuze mee... NovCE is dodelijker
Orbi: ~120 fps
NovCE: ~80 fps
Enneuh, Coret is ingewikkelder dan Orbi... Tis wel jammer dat orbi dan niet komt, omdat daar juist de TP belangrijk is. BollWerk is ook een leuke btw
http://ut.tweakers.net/?p=8
Achja, alsnog niet zo'n probleem... trick/hammerjump41.6C.6D.61.72 schreef op 21 december 2002 @ 16:08:
[...]
Teamplay op ut.t.net komt niet zoveel voor hoor.. er springen eerder gasten op de lift voor je terwijl je de vlag hebt, en dus dat je de lift niet op kunt... (van je eigen team)
http://ut.tweakers.net/?p=8
Ik vote voor een unban ffs
en terra en orb moeten er zeker op.. gewoon de CB CTF cupmaps lmfd.
LOL @ rap trouwens

[ Voor 134% gewijzigd door Alphega op 21-12-2002 20:38 . Reden: dan gelijk maar wat meer screenies ]

Deze ben ik redelijk trots op
Heb beide caps gemaakt terwijl het redelijk druk was, en je bijna niet in de base kon komen (laat staan tot de vlag).
Komt dan uiteraard ook een hoop geluk bij kijken...

LOL ik zie nu pas dat stukje vlees wat nog rond vliegt in het eerste plaatje (aan de rechterkant)! Check dat bloed spoortje erachter!
En wat is dat daaronder? Een vinger?
[ Voor 22% gewijzigd door grep op 23-12-2002 00:21 . Reden: aanvulling ]

"Hoe zet ik die sterretjes uit?"
Hier bovenop de masten, hoog en droog

En hier een leuk podium

Wat kan UT toch humor zijn
En hier nog ff een serieuze picture, lekker potje, teamwork was super.

Heb gisteravond trouwens weer wat random op ut servers geklikt. Kwam op een gegeven moment op een LMS server, waar een enorme rocket spammer rondliep.
Heb een paar keer met hem mee gekeken, en hij liep werkelijk alleen die rockets maar te laden en blind de gangen in te schieten.
Vraag me niet waarom, maar kreeg enorme zin om die gozer helemaal weg te spelen.
Dit lukte echter, tot mijn eigen grote frustatie, voor geen meter!
Kwam gedeeltelijk doordat deze server geen vote had en we dus in allerlei wazige levels kwamen, die ik voor geen meter ken. Maar, eerlijk is eerlijk, hij was ook erg effectief geworden met zijn spam.
Heb nog geprobeerd hem dan te spammen, maar zelf als ik het wil lukt dat niet
Weet iemand een goeie tactiek om een rocket spammer (of spammers in het algemeen) te bestrijden?
Meestal gebruik ik de minigun of de flak-canon om die spammerts neder te halen en te fraggen. Of ik dan effectief richt is een tweede
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
dus...
Sneeuw uit: mutate snow off
Lichtjes uit: mutate lights off
Op analoge manier weer aan natuurlijk
Na nieuwjaar (misschien eerder) haal ik dit weer van de server, het is eigenlijk alleen voor kerst enzo
[ Voor 30% gewijzigd door Gerco op 22-12-2002 15:32 ]
die textures waren allen voor bepaalde kaarten bedoeld geloof ik.BruceLee schreef op 22 December 2002 @ 15:20:
ik heb voor unreal tournament die high resolution textures van cd2 geinstaleerd maar hoe zorg ik er voor dat hij die ook gebruikt ?
Ik meen ook weleens gelezen te hebben dat die textures bij online gaming nogal problemen veroorzaakt.
PS: nice icon!
Verwijderd
Die textures staan namelijk niet op alle on-line servers, waardoor je soms rare effecten kan krijgen
Dat komt eigenlijk door mij, ik hing te hoog met mn camerapositiegrep schreef op 22 december 2002 @ 14:54:
Nice pics Deadmetal! Gasten in het 2e plaatje zijn alleen wat camera schuw. Ze kijken allemaal naar beneden
Eerste picture was redelijk makkelijk gemaakt, want we waren maar met z'n drieën, maar potje erna was lastig. DEEPER ging namelijk gewoon door met knallen de hele tijd terwijl ik die pic wou maken

En ik vroeg om ff met zn allen tegelijk te gaan zwaaien, maar dat was super humor. Dan zwaaide de één, dan weer de ander, maar steeds niet tegelijk.
Najah, dan maar zo
Heb je hier ook nog een grotere versie vanDeadMetal schreef op 22 December 2002 @ 14:25:
Vandaag ff wat leuke screenies gemaakt, het duurde ff voordat iedereen in de juiste houding stond, maar 't was erg lachwekkend
En hier een leuk podium![]()
[afbeelding]
Wat kan UT toch humor zijn
Unreal Tournament '99
Ik betwijfel of het te maken heeft met het feit dat textures niet op die servers staan (server doet niets grafische he!Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 16:27:
Dat klopt die textures op de 2e CD moet je niet gebruiken voor on-line gaming.
Die textures staan namelijk niet op alle on-line servers, waardoor je soms rare effecten kan krijgen
Voodoo4+ supporten het iig wel, verder weet ik het niet echt...
http://www.xs4all.nl/~ftp2002/ut1.jpgNevada schreef op 22 December 2002 @ 17:22:
[...]
Heb je hier ook nog een grotere versie vanIk zie me zelf amper staan
http://www.xs4all.nl/~ftp2002/ut2.jpg
http://www.xs4all.nl/~ftp2002/ut3.gif
Dat zijn ze!
Mja, daar zie ik toch problemen... aangezien de client dezelfde package GUID's moet hebben als de server en die andere textures misschien in andere packages zitten (met DUS andere GUID's), kan dat weleens problemen opleveren.41.6C.6D.61.72 schreef op 22 December 2002 @ 17:56:
Ik betwijfel of het te maken heeft met het feit dat textures niet op die servers staan (server doet niets grafische he!). Maar het is wel waar dat het wat problemen kan opleveren
Ten eerste een potje iCTF Hall of Giants. Normaal gesproken vind ik het een klotemap maar het ging wel lekker

Ook nog een leuk potje iCTF Gauntlet. Ging erg snel voorbij

En nog een potje, waar ik flink gelachen heb met n00b

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Ja, irritant is dat he! Mij blijft ie ook steeds maar neerknallen!DeadMetal schreef op 22 december 2002 @ 17:14:
[...]
... DEEPER ging namelijk gewoon door met knallen de hele tijd...
Hou daar eens mee op Deeper!
Verwijderd
Wist je dat nog niet, dat is S3TCDeadMetal schreef op 23 December 2002 @ 14:08:
LOL, misschien is er wel een pack voor Ultra-high gore level
Dan worden je textures echt super mooi. Maar je kaart moet het natuurlijk wel ondersteunen
Verwijderd
Ik heb jullie ff de tijd gegeven om een foto te maken.
Mijn ISDN tikken worden nu eenmaal duur betaald
Correctie => werden duur betaald.
Vanaf heden heb ik ADSL (zie sig) !!!
DeadMetal schreef op 22 December 2002 @ 17:14:
[...]
Dat komt eigenlijk door mij, ik hing te hoog met mn camerapositie
Eerste picture was redelijk makkelijk gemaakt, want we waren maar met z'n drieën, maar potje erna was lastig. DEEPER ging namelijk gewoon door met knallen de hele tijd terwijl ik die pic wou maken![]()
En ik vroeg om ff met zn allen tegelijk te gaan zwaaien, maar dat was super humor. Dan zwaaide de één, dan weer de ander, maar steeds niet tegelijk.
Najah, dan maar zo, het gaat om de fun
Mijn pc op m'n werk had wel wat moeite met het laden van de pagina nu
Dit topic is gesloten.