Wat denk je, niet het eten op tafel zettengrep schreef op 24 December 2002 @ 11:24:
Wat doet dat script van jouw dan?
Mijn pc op m'n werk had wel wat moeite met het laden van de pagina nu
Zal wel iets met de plaatjes te maken hebben
Maar zorgt het script voor uploaden of maakt ie automatisch linkjes of resized ie ze eerst en upload ze dan en maakt dan linkjes of doet ie eerst de afwas en gaat dan de hond uitlaten?
Mogelijkheden genoeg en daarom was ik geinteresseerd...
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
ik heb gewoon een directory waar ik alle plaatjes upload, en daar krijg ik dan automatisch de juiste image/url tags van got terug om alle plaatjes te posten
Ach, vergeleken met #ut op IRC zijn we nog niet eens offtopic M@NICM@NIC schreef op 24 december 2002 @ 18:06:
Zullen we weer verder <font color="blue">ontopic</font> gaan ?
WhahahahaM1ch schreef op 24 december 2002 @ 20:21:
Flamen om niks roeleert!
Jij lijkt altijd zo snel pissig, maar je doet het gewoon express
BTW, leuk potje he Mich daarnet?
BTW, Deeper gefeli met je ADSL!
Hoe valt dat nu, lekker met lage ping spelen?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
ThxQuestGamer schreef op 24 december 2002 @ 20:55:
[...]
BTW, Deeper gefeli met je ADSL!
Hoe valt dat nu, lekker met lage ping spelen?
Ik ben gemiddeld van een hoge ping, naar 1 van gamers met de laagste ping op deze server gegaan.
Het is vet relaxt, nu ik niet meer van die hoge uitschieters van mijn ping heb.
Tenzij mijn broer weer ff iets download.

Ik ben misschien wel iets beter gaan spelen, maar om nou te zeggen dat ik stukken beter ben geworden........ ( 1-on-1 doen
Mijn aim sucks nog steeds, iemand hier nog tips voor ?
Grootste voordeel is natuurlijk dat ik nu af ben van mijn telefoontikken en dat verhoogt het speelplezier ook aardig.
lol, ken het probleem, mijn aim zuigt ook best wel. Met insta loop ik nog wel eens een flink stuk direct achter iemand aan zonder 'm ook maar één keer te rakenVerwijderd schreef op 25 december 2002 @ 02:32:
Mijn aim sucks nog steeds, iemand hier nog tips voor ?
Helpt het voor jou dan niet om bij de hudinstellingen een andere soort & kleur crosshair te kiezen?ShittyOldMan schreef op 25 December 2002 @ 11:39:
[...]
lol, ken het probleem, mijn aim zuigt ook best wel. Met insta loop ik nog wel eens een flink stuk direct achter iemand aan zonder 'm ook maar één keer te raken(andere keren gaat het wel weer beter), maar wat ik persoonlijk altijd doe, met lms morph bijvoorbeeld, is de sniper pakken en inzoomen tot 1.0 of 1.1. Met die groene crosshair richt ik persoonlijk veel beter.
Ik ging laatst weer terug naar die orginele crosshair, maar als je dat puntje gewend bent is die orginele opeens erg dik en te groot. Als kleur heb ik gewoon wit (bij teamgames zie je dan ook sneller in welk team je zit (kleur veranderd) zodat je met TDM niet tegen de verkeerde schiet
)
Ik heb eens gekeken naar custom crosshairs, die kun je ook installen, maar nog niet gevonden hoe je ze zelf kunt maken. Misschien deze maar eens proberen:

Ik heb eens gekeken naar custom crosshairs, die kun je ook installen, maar nog niet gevonden hoe je ze zelf kunt maken. Misschien deze maar eens proberen:

linkje om het te downeloaden is dood
Unreal Tournament '99
Hier nog meer, staan er lekker veel tussen en werkend 
http://7mares.terravista.pt/areaut/Crosshairs.htm
http://7mares.terravista.pt/areaut/Crosshairs.htm
Zelf crosshair maken:
1. Maak een pic van 60x60, 256 kleuren, pcx versie 5. Zwart word doorzichtig, de rest van de kleuren kun je gewoon gebruiken om mee te tekenen. Het midden (30x30) is het punt waarmee je richt.
2. Open een dos prompt (Start => run => command => ok), en ga naar je unrealtournament\system directory. (x: om naar een andere drive te gaan, waar x jouw drive letter is. En "cd unrealtournament\system" om naar de system dir van je UT installatie te gaan.)
3. Tik in; ucc pkg import texture crosshair <path-naar-de-directory-waar-je-pcx-staat>
4. Tik in; move crosshair.utx ..\Textures\crosshair.utx
5. Open je user.ini, deze staat ook in de unrealtournament\system dir. En zoek het [Botpack.ChallengeHUD] gedeelte op, daar zie je een aantal CrossHairs[<getal>]= lines. Vul achter de eerstvolgende lege line het volgende in; crosshair.<naam-van-je-pcx-zonder-".pcx">
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo, zoniet, vertel me ff wat je niet begrijpt, dan kijk ik of ik het duidelijker kan maken
1. Maak een pic van 60x60, 256 kleuren, pcx versie 5. Zwart word doorzichtig, de rest van de kleuren kun je gewoon gebruiken om mee te tekenen. Het midden (30x30) is het punt waarmee je richt.
2. Open een dos prompt (Start => run => command => ok), en ga naar je unrealtournament\system directory. (x: om naar een andere drive te gaan, waar x jouw drive letter is. En "cd unrealtournament\system" om naar de system dir van je UT installatie te gaan.)
3. Tik in; ucc pkg import texture crosshair <path-naar-de-directory-waar-je-pcx-staat>
5. Open je user.ini, deze staat ook in de unrealtournament\system dir. En zoek het [Botpack.ChallengeHUD] gedeelte op, daar zie je een aantal CrossHairs[<getal>]= lines. Vul achter de eerstvolgende lege line het volgende in; crosshair.<naam-van-je-pcx-zonder-".pcx">
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo, zoniet, vertel me ff wat je niet begrijpt, dan kijk ik of ik het duidelijker kan maken
[ Voor 4% gewijzigd door Engineer op 25-12-2002 12:26 ]
Als ik in jouw sig kijk zie ik dat er deck wordt gespeeld maar als ik op de site kijk van ut.tweakers.net staat er dat er face wordt gespeeldhdd schreef op 25 December 2002 @ 12:25:
Zelf crosshair maken:
edit:
je icon is wel face
je icon is wel face
[ Voor 5% gewijzigd door Alphega op 25-12-2002 12:34 ]
Ik heb gister ook letterlijk de hele dag zitten werken aan een uploader. Hij heeft de volgende features:
• Accepteert png/jpg en gif, en er komen 2 geoptimaliseerde jpg's uit (1 fullsize, 1 met de vaste breedte van 300 pixels, hoogte op ratio).
• De filenames worden gegenereerd dmv een random md5 hash, rippen is er dus niet bij.
• Er komt automatisch een ubb code uitrollen die je zo op got kunt posten.
Linkje: http://utclan.tweakers.net/upload/
Suc6 met pics posten, en prettige kerstdagen nog
• Accepteert png/jpg en gif, en er komen 2 geoptimaliseerde jpg's uit (1 fullsize, 1 met de vaste breedte van 300 pixels, hoogte op ratio).
• De filenames worden gegenereerd dmv een random md5 hash, rippen is er dus niet bij.
• Er komt automatisch een ubb code uitrollen die je zo op got kunt posten.
Linkje: http://utclan.tweakers.net/upload/
Suc6 met pics posten, en prettige kerstdagen nog
Kan wel kloppen, m'n update script vliegt er af en toe uitAlphega schreef op 25 December 2002 @ 12:33:
[...]
Als ik in jouw sig kijk zie ik dat er deck wordt gespeeld maar als ik op de site kijk van ut.tweakers.net staat er dat er face wordt gespeeld
edit:
je icon is wel face

* Engineer fixt et
M'n 'goeie' PC is tijdelijk uit de running, dus had ff UT geinstalleerd op een P2 350, 192MB RAM, Matrox G200 8MB met 15" scherm... en dat loopt best aardig
Das 't leuke van UT; 't is oud, dus loopt nog prima op oudere hardware, en tis minstens zo leuk als nieuwe spellen. Op de een of andere manier trekt 't me gewoon meer dan UT2K3 (dat ik al helemaal niet op deze bak ga proberen
)
Maar 't is wel weer flink wennen als je lang niet gespeeld hebt
Maar 't is wel weer flink wennen als je lang niet gespeeld hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Zap op 25-12-2002 18:18 ]
#
Verwijderd
Tips voor beter aim
- Zet je mousespeed laag, ikzelf gebruik in windows XP 1.75. Dit is jammergenoeg niet echt te vergelijken met andere windowsversies.
- Test elke crosshair een keer uit en kijk welke het beste bevalt
- Speel Sniperarena met fraglimit 999
Good luck!
- Zet je mousespeed laag, ikzelf gebruik in windows XP 1.75. Dit is jammergenoeg niet echt te vergelijken met andere windowsversies.
Good luck!
nee man!Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 01:26:
Tips voor beter aim
Good luck!
mousesense moet echt niet zo laag!!!
ik heb 3.5 (meeste goeie spelers hebben 5 tot 10), maar das voor mij wat te snel.
Zo ga je veeel te langzaam en is het onmogelijk om in een snelle beweging de persoon achter je te headshotten!
Crosshair met 4 pixels in het midden is het meest precies, maar 2 pixels naast elkaar op 30,30 en 31,30 is ook wel lekker om te aimen.
Verwijderd
Tiel; you're absolutely right!
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 04:05 ]
Verwijderd
dan zal ik m'n mouse sens van 2 maar eens verhogen dan =pTielenaar schreef op 26 december 2002 @ 04:02:
[...]
nee man!
ik heb 3.5 (meeste goeie spelers hebben 5 tot 10), maar das voor mij wat te snel.
Zo ga je veeel te langzaam en is het onmogelijk om in een snelle beweging de persoon achter je te headshotten!
Crosshair met 4 pixels in het midden is het meest precies, maar 2 pixels naast elkaar op 30,30 en 31,30 is ook wel lekker om te aimen.
Mouse sensitivityis relatief.. nogal.Het hang van je drivers en windows instellingen af.Tielenaar schreef op 26 december 2002 @ 04:02:
[...]
nee man!
als je "DirectInput" aan hebt gevinkt (aan te raden), dan zit je idd ergens rond de 4-6. Zonder DirectInput, is het gevoel weer heel anders.
Gewoon op gevoel gaan wat te traags is ( lastig om snel/bewegende doelen te raken) of te snel (lastig om precies te schieten.
Overigens merk ik zeer veel verschil tussen een komma getal en een niet-komma getal, 3.5 en 4 zit bij mij erg veel verschil tussen...
Verwijderd
Ik zal eens proberen om met een andere custom crosshair te spelen, kijken of dit helpt.
(Heb trouwens ook met de standaard crosshairs zitten te oefenen)
Weet iemand een goede map/mod/mutator waarbij je je aim kan oefenen (geen aimbot
)
Trouwens 41.6C.6D.61.72, jij had toch ooit zoiets gemaakt ?
Weet iemand een goede map/mod/mutator waarbij je je aim kan oefenen (geen aimbot
Verwijderd
Het is echt onzin dat (de meeste) goede spelers een hoge mousesense hebben, dat verschilt gewoon per persoon wat diegene het fijnst vind. Zelf gebruik ik (nee ik zeg niet dat ik mezelf een goede speler vindTielenaar schreef op 26 december 2002 @ 04:02:
[...]
nee man!
mwa ik heb 0.55 met mn MX500 zonder mouseaccelleration en direct input
Met mn vorige muis had ik wel eens 14 maar geloof mij, mousesens lager is echt beter
Niet te laag, want dan kan je amper draaien, maar ook niet te hoog want dan kan je amper goed mikken.
okee, laten we het anders stellen.
Ik moet mijn muis ongeveer 8 cm naar rechts bewegen om een rondje te draaien in UT.
volgens mij is dat redelijk gemiddeld. Als je daar 15cm over doet dan krijg je gewoon spierpijn van je muis bewegen toch of nie dan?!?
Ik moet mijn muis ongeveer 8 cm naar rechts bewegen om een rondje te draaien in UT.
volgens mij is dat redelijk gemiddeld. Als je daar 15cm over doet dan krijg je gewoon spierpijn van je muis bewegen toch of nie dan?!?
http://vbfibre.digitalrice.com/got/trainingmod.zipVerwijderd schreef op 26 December 2002 @ 13:07:
Ik zal eens proberen om met een andere custom crosshair te spelen, kijken of dit helpt.
Weet iemand een goede map/mod/mutator waarbij je je aim kan oefenen (geen aimbot)
Kan ook multiplayer gebruikt worden.
FTPlus heeft hem een ~maand geleden wat bijgewerkt dat er Pizza's (hawaii
Net war gehad tegen de GoTclan
-robin vreuls
-uier zuiger
-schietschijf
-geniusdex
-diaboluzzz
wij wonnen wel redelijk vet
8-0 op niven en 17-0 op gauntlet of zoiets
hoe dan ook, ik vond het een KUTwar.
waarom?
Omdat de GoTclan weigert op onze server te spelen met ping 55 terwijl hun server ping 90 tot 140 heeft.
Ik heb vanalles geprobeerd, maar ze waren allemaal zo onwijs koppig... niets hielp, uiteindelijk ben ik zelfs uit hun channel gebanned. Ik snap het niet
Ik speel iniedergeval nooit meer tegen ze, stelletje zielige lamers die niet snappen dat het ook BETER kan en ZONDER lag.

mijn mening.....
ik bedoel feit
-robin vreuls
-uier zuiger
-schietschijf
-geniusdex
-diaboluzzz
hoe dan ook, ik vond het een KUTwar.
waarom?
Omdat de GoTclan weigert op onze server te spelen met ping 55 terwijl hun server ping 90 tot 140 heeft.
Ik heb vanalles geprobeerd, maar ze waren allemaal zo onwijs koppig... niets hielp, uiteindelijk ben ik zelfs uit hun channel gebanned. Ik snap het niet
Ik speel iniedergeval nooit meer tegen ze, stelletje zielige lamers die niet snappen dat het ook BETER kan en ZONDER lag.
mijn mening.....
ik bedoel feit
LOL mja, was idd een kutwar, en ik deed geen eens mee 
Mijn PC crashte toen de 2e map begon...
Maar ik snap idd niet waarom ze per se op gdries wilden spelen en niet op een server met ping 50/60. Het zijn zelfs CLANBASERULES dat je normaal gesproken 1 map op 1 server en de andere map op de andere server doet...
Maar ja.
Mijn PC crashte toen de 2e map begon...
Maar ik snap idd niet waarom ze per se op gdries wilden spelen en niet op een server met ping 50/60. Het zijn zelfs CLANBASERULES dat je normaal gesproken 1 map op 1 server en de andere map op de andere server doet...
Maar ja.
Ach, je kan ook tever gaan.. 1 server beide was idd eerlijker geweest... t was een friendly, dus maak je er niet zo druk om 
Met mijn clan heb ik veel erger meegemaakt dan dit
Met mijn clan heb ik veel erger meegemaakt dan dit
Vind je het gek?Tielenaar schreef op 26 december 2002 @ 22:13:
Net war gehad tegen de GoTclan
-robin vreuls
-uier zuiger
-schietschijf
-geniusdex
-diaboluzzz

Sommige punten van de war waren ook ranizg bleudhoe dan ook, ik vond het een KUTwar.

Die ping merk je ook echtwaarom?

Ik zou het niet gek vinden. Voor vele was het de eerste war waar we ons best wilde doen. En je hebt toch ook liever dat je op je thuisveld kunt spelen dan bij iemand anders?Ik heb vanalles geprobeerd, maar ze waren allemaal zo onwijs koppig... niets hielp,
Dat was iets tussen * Diaboluzzz en jou. IK ergerde mee aan jullie twee voornamelijkuiteindelijk ben ik zelfs uit hun channel gebanned.

Ik wel.Ik snap het niet
Moet jij weten, ik ben iig wel altijd paraat om een war te spelenIk speel iniedergeval nooit meer tegen ze,
Mag ik jou even een ontiegelijke ram geven tegen je hoofd? Bedankt dat jij zo lekker sportief bent in elk opzichtstelletje zielige lamers die niet snappen dat het ook BETER kan en ZONDER lag.

![]()
![]()
![]()
![]()
mijn mening.....
ik bedoel feit

Beide keren was het gewoon even klote, maar het meerendeel heeft zich geamuseerd en wij hebben ervan geleerd
* Robin bedankt FtF voor deze friendly war
[flame]
Leuk om te horen dat ik zo'n KUT server heb. Als 'ie zo KUT is en zoveel LAG heeft (waar ik overigens alleen last van heb als Kazaa aanstaat en velen met mij), zal ik 'em dan maar afzetten?
Als je het zo'n KUT server vind, flikker dan op en kom nooit meer terug, dan hebben we er allemaal geen last meer van. Als je moeite hebt met je dicipline, kunnen we permbans uitdelen zodat je daar ook niet meer over hoeft na te denken.
Ik
op dat soort uitspraken.
[/flame]
Leuk om te horen dat ik zo'n KUT server heb. Als 'ie zo KUT is en zoveel LAG heeft (waar ik overigens alleen last van heb als Kazaa aanstaat en velen met mij), zal ik 'em dan maar afzetten?
Als je het zo'n KUT server vind, flikker dan op en kom nooit meer terug, dan hebben we er allemaal geen last meer van. Als je moeite hebt met je dicipline, kunnen we permbans uitdelen zodat je daar ook niet meer over hoeft na te denken.
Ik

[/flame]
[ Voor 5% gewijzigd door Gerco op 27-12-2002 00:39 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Dat is mijn probleem toch niet, als ze op mijn server willen spelen doen ze dat, willen ze dat niet, doen ze dat niet. Maar je gaat niet die server KUT lopen noemen omdat je vind dat de jouwe beter is. Dat kan dan wel zo zijn, maar een *beetje* respect mag toch wel?M1ch schreef op 27 December 2002 @ 00:02:
Wel tamelijk vreemd om op een slechtere server voor iedereen te gaan spelen, imo.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ach Tiel kan zich idd nogal eens flink opwinden over dingen, maar ja 
1 ding van je reply klopt niet RobinVreuls, dat van die ping. Dat verschil merk je echt wel hoor. 50 of 100...
Maar ja, laten we er maar over ophouden
Over weekje nog een war GoT vs FtF? Ik wil ook es meedoen
1 ding van je reply klopt niet RobinVreuls, dat van die ping. Dat verschil merk je echt wel hoor. 50 of 100...
Maar ja, laten we er maar over ophouden
Over weekje nog een war GoT vs FtF? Ik wil ook es meedoen
Ja uiteraardGerco schreef op 27 December 2002 @ 00:24:
[...]Dat is mijn probleem toch niet, als ze op mijn server willen spelen doen ze dat, willen ze dat niet, doen ze dat niet. Maar je gaat niet die server KUT lopen noemen omdat je vind dat de jouwe beter is. Dat kan dan wel zo zijn, maar een *beetje* respect mag toch wel?
We zijn altijd erg blij geweest met magnus.gdries.com hoor
Maar blijft een feit dat ik vind (mmz rare zin) dat ie vaak erg laggy is, maar ja toch blijf ik er terugkomen omdat het er gewoon leuk/gezellig is om te spelen!
Gerco bedankt hoor, en nu lekker slapen
NEXT!
Hoe kom je erbij dat ik jouw server KUT noem?Gerco schreef op 27 December 2002 @ 00:00:
[flame]
Ikop dat soort uitspraken.
[/flame]
Hij lagt, dat is alles wat ik zeg, daar kan je niks tegen in brengen, want het is nou eenmaal zo. Het is een handige server voor als er niks beters in de buurt is, maar in dit geval was er WEL iets beters in de buurt!
Vind ik nou gewoon onwijs jammer dat niemand wil inzien dat onze server lagloos is
"Ik weiger op gdries te spelen" meer zeggen jullie niet, ja omdat die lag 20ms hoger ZOU ZIJN en daar merk ik geen ene fuck van. Ik heb vaker op die servers van die firma van jullie gespeeld, en imo speelt het niet fijn.
En QuestGamer: denk niet dat we BINNENKORT nog ene keer tegen FtF gaan......
En QuestGamer: denk niet dat we BINNENKORT nog ene keer tegen FtF gaan......
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Zeg ben jij helemaal be-laat-tafelt?!?Gerco schreef op 27 December 2002 @ 00:00:
zal ik 'em dan maar afzetten?
Wat moet ik dan gaan doen? Een normaal leven gaan leiden ofzo? (brrrr)
Even buiten de war-discussie om, wil ik bij deze Gerco even een keer bedanken voor zijn tijd en inspanningen om ut.tweakers.net een leuke server te laten zijn.
Ookal vind je misschien initiatieven zoals de sneeuw en kerstlampjes irritant, het is goed bedoeld en word iig door mij gewaardeerd.
En what the hell, als ik toch bezig ben: de rest van de "community" op ut.tweakers.net ook bedankt voor de vele uurtjes speelplezier!!!
* grep wordt altijd een beetje melancholisch aan het einde van het jaar
LOL... wat een geflame
echt komisch.....
Ik vindt het altijd goed spelen daar hoor!
Ja soms lag... boeiend.. dat heb je op andere servers ook wel eens
En die kerst verlichting was irri die kan je uitzetten nu
dus dat is geen probleem meer.
ennuh afzetten.... doe maar niet
ennuh flamers.... wees een beetje liev...
tis het einde van het jaar hoor... kent het feest gevoel
Ik vindt het altijd goed spelen daar hoor!
Ja soms lag... boeiend.. dat heb je op andere servers ook wel eens
En die kerst verlichting was irri die kan je uitzetten nu
dus dat is geen probleem meer.
ennuh afzetten.... doe maar niet
ennuh flamers.... wees een beetje liev...
dus...
Verwijderd
Mensen vrede in zo'n mooie tijd van het jaar:+
De war was FRIENDLY dan maakt het toch niet uit of er van dat soort kleine mankementen zijn.....
Kijk bij een echte officieele war is dat wat anders natuurlijk.
Maar boeiend het ging om de fun ik vondt het leuk. (En mij hoorde je geen seconde mopperen.)
De war was FRIENDLY dan maakt het toch niet uit of er van dat soort kleine mankementen zijn.....
Kijk bij een echte officieele war is dat wat anders natuurlijk.
Maar boeiend het ging om de fun ik vondt het leuk. (En mij hoorde je geen seconde mopperen.)
Verwijderd
laat maar weet al genoeg zat weer te slapenVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 11:17:
kunnen weg geen tweakers UT server starten ergens aleen voor tweakers???

Wie zitten er nu eigenlijk in de GoT-clan? En is er al een homepage?
26cmTielenaar schreef op 26 December 2002 @ 19:44:
okee, laten we het anders stellen.
http://utclan.tweakers.net/ staat het allemaal opgrep schreef op 27 december 2002 @ 11:45:
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik sluit me aan bij de woorden van Grepgrep schreef op 27 december 2002 @ 09:54:
[...]* grep wordt altijd een beetje melancholisch aan het einde van het jaar
Back ontopic now please, ik bedoel laten we weer screenies posten van onze fantastische overwinningen enzo
BTW, ong. 11 cm hier om 1 rondje te draaien in UT. Rav, 26 cm is wel erg veel zeg!
http://utclan.tweakers.netgrep schreef op 27 December 2002 @ 11:45:
De helft van de tekst/layout klopt nog niet, dus niet alles te serieus nemen daar

btw, de sneeuw, kerstlightjes en andere ongein zijn inmiddels uit, dus daar heeft niemand last meer van.
edit: 4650'e post in dit topic!
PS. Dank je grep, soms heeft een mens bevestiging nodig...
edit: 4650'e post in dit topic!
PS. Dank je grep, soms heeft een mens bevestiging nodig...
[ Voor 38% gewijzigd door Gerco op 27-12-2002 14:44 ]
* grep gaat die van hem ook opmeten als hij thuis isQuestGamer schreef op 27 december 2002 @ 14:11:
[...]
BTW, ong. 11 cm hier om 1 rondje te draaien in UT. Rav, 26 cm is wel erg veel zeg!

7,5 - 8cm per rondje hier
5 - 6 cm per rondje hier
30 cm... in mijn broek 
Ik sluit me aan bij grep. Laat die gasten maar lullen Gerco.

Ik sluit me aan bij grep. Laat die gasten maar lullen Gerco.
ehm, ik heb tiel niet gebanned dat was gdex @ RobinVreuls.
Ik heb alleen nadat tiel begon te discusieren over een standpunt waarop beide teams sterk van mening verschilden, en dat was dus geen discussie.
toen heb ik tegen tiel gezegd, joh, we hebben de match gespeelt en op onze server nu niet meer zeuren tis gebeurd enz enz.
en toen zei tiel: Diaboluzzz, BAN ow je bent al weg uit ons kanaal op quakenet waarop ik zoiets had van joh doe es normaal, toen heeft gdex je dezelfde minuut gebanned.
Ja ik had geen verstand van wars, was mijn eerste war ooit, en dat die 's middags misliep kwam door mijn onwetendheid, excuses bij deze maar om daar dan zo op te reageren als ervaren clan, ik vondt dat ondanks dat het onze fout was een zeer kinderachtige acie van FtF.
Ja we zijn een nieuwe clan, alles moet leren maar daar had je ook normaal mee om kunnen gaan, jullie probeerden ons echter enorm de oortjes te wassen toen iemand weg ging en dat heeft bij mij wat kwaad bloed gezet ja, 's avonds hebben we de war beter georganiseerd over gedaan en ging naar mijn idee erg goed, ondanks dat er wat 'ruzie' was over op welke server werd gespeelt.
Toch wil ik jullie meegeven dat deze opstelling jegens een nieuwe clan enorm neerachtend en buitengewoon vervelend over is gekomen. ik zal hierbij verder geen namen noemen.
Tevens vindt ik het niet sportief om je op dit forum dan zo te laten gaan alsof we een of ander stelletje gekken zijn die jullie express hebben laten opkomen voor niks.
Erg onvolwassen, ik wens er verder ook geen woorden aan vuil te maken, wat mij betreft bij deze voor zover nodig zand er over.
/offtopic
Ik heb alleen nadat tiel begon te discusieren over een standpunt waarop beide teams sterk van mening verschilden, en dat was dus geen discussie.
toen heb ik tegen tiel gezegd, joh, we hebben de match gespeelt en op onze server nu niet meer zeuren tis gebeurd enz enz.
en toen zei tiel: Diaboluzzz, BAN ow je bent al weg uit ons kanaal op quakenet waarop ik zoiets had van joh doe es normaal, toen heeft gdex je dezelfde minuut gebanned.
Ja ik had geen verstand van wars, was mijn eerste war ooit, en dat die 's middags misliep kwam door mijn onwetendheid, excuses bij deze maar om daar dan zo op te reageren als ervaren clan, ik vondt dat ondanks dat het onze fout was een zeer kinderachtige acie van FtF.
Ja we zijn een nieuwe clan, alles moet leren maar daar had je ook normaal mee om kunnen gaan, jullie probeerden ons echter enorm de oortjes te wassen toen iemand weg ging en dat heeft bij mij wat kwaad bloed gezet ja, 's avonds hebben we de war beter georganiseerd over gedaan en ging naar mijn idee erg goed, ondanks dat er wat 'ruzie' was over op welke server werd gespeelt.
Toch wil ik jullie meegeven dat deze opstelling jegens een nieuwe clan enorm neerachtend en buitengewoon vervelend over is gekomen. ik zal hierbij verder geen namen noemen.
Tevens vindt ik het niet sportief om je op dit forum dan zo te laten gaan alsof we een of ander stelletje gekken zijn die jullie express hebben laten opkomen voor niks.
Erg onvolwassen, ik wens er verder ook geen woorden aan vuil te maken, wat mij betreft bij deze voor zover nodig zand er over.
/offtopic
http://www.NUiPhone.nl/
neeneeDiaboluzzz schreef op 27 december 2002 @ 21:45:
ehm, ik heb tiel niet gebanned dat was gdex @ RobinVreuls.
/offtopic
jullie hebben zeker potentie om uit te groeien tot een goeie clan, dat wij zo hard wonnen is geen reden om jullie slecht te noemen, dat doe ik ook helemaal niet.
Wat geniusdex zegt over onze server, dat klopt gewoon niet, ik geloof echt niet dat hij ooit op een tmservers server gespeeld heeft.
de lag van ping 90 is heel goed te merken, heeft iedereen last van, onze server is gewoon feitelijk lag-loos (ping 55), jullie hebben er niet eens op gespeeld om te kunnen zeggen dat die van jullie beter is of zo!
Ik hoop echt nog een keer tegen GoTclan te spelen, maar dan wel op een goede server, wat is er nou zo moeilijk aan!!!!!?????
Zullen we maar kappen met rotte vissen over en weer smijten, en weer overgaan op de orde van de dag 
* Arno dankt jullie allen
* Arno dankt jullie allen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Om idd maar weer ontopic te blijven, ff wat shotjes:
Van dit potje maakte ik zelf de laatste cap in overtime, nadat ik een tijdje in de vijandige base had gehangen. Had geluk dat 7of9 onze vlag had en dus (blijkbaar) niet achter mij aan wilde gaan.
Vrij bijzonder voor mij om te cappen omdat ik zeer slecht ben in face en meestal maar wat blijf deffen...(was ook vrij zenuwachtig de HELE weg terug en wat duurt dat lang dan!
)

Bij dit potje flikker ik met m'n laatste leven nog ff in de slime
4 hp over. Gelukkig maakt dat niet uit bij insta!
Werd trouwens veel insta gespeeld aan het begin van de avond.

En deze ging eigenlijk gewoon wel lekker...
Van dit potje maakte ik zelf de laatste cap in overtime, nadat ik een tijdje in de vijandige base had gehangen. Had geluk dat 7of9 onze vlag had en dus (blijkbaar) niet achter mij aan wilde gaan.
Vrij bijzonder voor mij om te cappen omdat ik zeer slecht ben in face en meestal maar wat blijf deffen...(was ook vrij zenuwachtig de HELE weg terug en wat duurt dat lang dan!

Bij dit potje flikker ik met m'n laatste leven nog ff in de slime

4 hp over. Gelukkig maakt dat niet uit bij insta!
Werd trouwens veel insta gespeeld aan het begin van de avond.

En deze ging eigenlijk gewoon wel lekker...

Dit was absoluut geen flame naar jou oid. Respect voor wat jij voor ze doet hoor, alhoewel ze dat zelf maar moeten tonen naar jou toe. Ik zeg niet dat dat jouw probleem is, neither do I care.Gerco schreef op 27 December 2002 @ 00:24:
[...]
Dat is mijn probleem toch niet, als ze op mijn server willen spelen doen ze dat, willen ze dat niet, doen ze dat niet. Maar je gaat niet die server KUT lopen noemen omdat je vind dat de jouwe beter is. Dat kan dan wel zo zijn, maar een *beetje* respect mag toch wel?
Edit: Lees nu trouwens de rest pas vanaf die post van jou (was paar dagen weg), dus let hier maar niet op
[ Voor 9% gewijzigd door M1ch op 28-12-2002 23:14 ]
Oja, als een zeker iemand in frigate met een rocketlauncher roept 'get ready for launch', gelieve dan een meter of twee voor hem stil te gaan staan zodat je het schip op kan worden gelaunched
Als die zekere iemand me dan niet (voor de zoveelste keer) richting water lanceert
ik heb precies 50.0 u op unreal://ut.tweakers.net doorgebracht
[ Voor 23% gewijzigd door Nevada op 29-12-2002 15:00 . Reden: er zaten een paar spelfoutjes in ]
Unreal Tournament '99
Gerco schreef op 29 December 2002 @ 14:16:
Als die zekere iemand me dan niet (voor de zoveelste keer) richting water lanceert
lol, ja dat ging ff fout
hehe, en wie was die zekere iemandShittyOldMan schreef op 29 december 2002 @ 14:50:
[...]
lol, ja dat ging ff fout, euh, ik bedoel, die zekere iemand deed dat toen ff fout
CTF Niven NW dat is echt een _ramp_
http://www.NUiPhone.nl/
23

Verwijderd
schietschijf jij bent zelf toch ook noob:P volgens mij , want ik ben een tijdje niet op tweakers geweest duz kan verandert
Wat wil je met zo'n naamVerwijderd schreef op 30 december 2002 @ 04:44:
schietschijf jij bent zelf toch ook noob:P volgens mij , want ik ben een tijdje niet op tweakers geweest duz kan verandert
Dat iemand speelt als een natte krant betekent niet dat 'ie een n00b is, die persoon heeft misschien geen tijd/zin om 4 uur per dag te UT'en omdat 'ie dan beter is dan [vul hier een l33t speler in], sommige mensen hebben namelijk een leven. Is misschien schokkend om te horen, maar het is echt zo 
UT is leuk hoor, maar het moet een spelletje blijven. Ik vind het niet belangrijk genoeg om mijn vrouw (structureel) voor te negeren (af en toe wel natuurlijk
).
UT is leuk hoor, maar het moet een spelletje blijven. Ik vind het niet belangrijk genoeg om mijn vrouw (structureel) voor te negeren (af en toe wel natuurlijk
UT maar een spelletje ?!?
Scheer je weg, jij ongelovige !!!
Scheer je weg, jij ongelovige !!!
Verwijderd
lol gerco, dat klopt dus van geen kant
ik ken mensen die maar 4 uur per week ut spelen, en mij vierkant inmaken
Dat is anders
Die mensen hebben talent.
De meesten van ons moeten werken voor skillz
tsja, je hebt talenten en mensen die gewoon 40 uur per week spelen. Ik hoor tot geen van beide. De ene keer gaat 't goed, de andere keer wat slechter. 
Nou dat laatste was dus gisteravond 't geval bij een potje CTF Instagib. Een bepaalde persoon moest blijkbaar om die reden met ziektes gaan smijten..
nou dan is de lol er snel af..
Maarja gelukkig is niet iedereen zo..
Nou dat laatste was dus gisteravond 't geval bij een potje CTF Instagib. Een bepaalde persoon moest blijkbaar om die reden met ziektes gaan smijten..
Maarja gelukkig is niet iedereen zo..
[ Voor 8% gewijzigd door Zap op 30-12-2002 14:19 ]
#
De laatste paar dagen lijkt het idd weer op een irc kanaal links bovenin het scherm.
Misschien gevolgen van teveel vrije tijd vanwege kerstvakantie ofzo
Dat zal vanaf vandaag wel erger worden, de ban van NeoHawk verloopt vandaaggrep schreef op 30 December 2002 @ 14:32:
De laatste paar dagen lijkt het idd weer op een irc kanaal links bovenin het scherm.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ik heb hem eigenlijk wel een beetje gemistTraag schreef op 30 december 2002 @ 14:34:
[...]
Dat zal vanaf vandaag wel erger worden, de ban van NeoHawk verloopt vandaag![]()

NOT
NeoHawk, welkom terug ! (als je dit leest )
Hoop dat je nu wat beter zal gedragen
Verwijderd
*NEWSFLASH* je bent een noobVerwijderd schreef op 30 december 2002 @ 13:51:
lol gerco, dat klopt dus van geen kant
Verwijderd
Ik kom af en toe ook wel is eff langs op deze server, helaas is ut weer lang geleden en dat valt wel te merken.
Gerco schreef op 30 december 2002 @ 14:10:
Dat is andersDie mensen hebben talent.

Weer een fraai staaltje ownage by Mich.
Met z'n 3en geprobeerd die gozer af te stoppen maar....nou je ziet het..

Nog maar eentje om m'n ego nog een beetje te herstellen.
Zoals je ziet kon ik deze liggend nog winnen (*kuch*)
Met z'n 3en geprobeerd die gozer af te stoppen maar....nou je ziet het..

Verwijderd
Ik ben gebanned op die server ? omdat ik volgens die admin een nieuw ip had??????
Heb potverdomme nog nooit op die server gespeeld.
zegt ie lets-rock nieuw ip ?
ik weet niet waar ik mee verward word ?
maar snap hier nix van.
maar snap hier nix van.
Mmmz, kennelijk iets misgegaanVerwijderd schreef op 31 December 2002 @ 00:55:
Ik ben gebanned op die server ? omdat ik volgens die admin een nieuw ip had??????
maar snap hier nix van.
Toevallig noem jij je ook lets-rock, terwijl een oude bekende van ons ook zo heette
Maar je ban zal wel opgegeven worden neem ik aan?
Verwijderd
oh ja.. vond die nick wel cool maar toevallig dan, mja moet maar ff wachten tot ie dit leest, heb ook al een icq message gestuurd.QuestGamer schreef op 31 december 2002 @ 01:21:
[...]
Mmmz, kennelijk iets misgegaan
Toevallig noem jij je ook lets-rock, terwijl een oude bekende van ons ook zo heette
Maar je ban zal wel opgegeven worden neem ik aan?
Geen hoge nood ofzo, genoeg andere servers
Ban opgeheven... tenzij je toch de oude let's_rock! blijkt te zijn
Hihi, sorrygrep schreef op 31 December 2002 @ 00:19:
Met z'n 3en geprobeerd die gozer af te stoppen maar....nou je ziet het..![]()
[afbeelding]
jow ik wens alle ut.tweaker-spelers alvast een gelukkig nieuwjaar
dus...
Verwijderd
dat jij die laaste won was meer geluk dan wijsheidgrep schreef op 31 december 2002 @ 00:19:
Met z'n 3en geprobeerd die gozer af te stoppen maar....nou je ziet het..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Sjeetje, kom al 2 jaar bij tweakers.net en GoT en speel ook al 2 jaar UT... KOM IK ER NU PAS ACHTER DAT JULLIE EEN EIGEN SERVERTJE HEBBEN... dom dom dom dom
Ga 's FF kijken wie mij aan flarden kan fraggen

Als ik het echt allemaal van te voren wist...
lol, je hebt wat gemistN0stradamus schreef op 31 December 2002 @ 15:24:
Sjeetje, kom al 2 jaar bij tweakers.net en GoT en speel ook al 2 jaar UT... KOM IK ER NU PAS ACHTER DAT JULLIE EEN EIGEN SERVERTJE HEBBEN... dom dom dom dom![]()
Is het oudjaar, is er zo'n kindje (dat blijkbaar dronken is of dat erg stoer vind al was hij het) dat continue tegen z'n team in gaat werken. Hoera! Bedankt, 'Thunder'.
+b als je het mij vraagt. geez.
+b als je het mij vraagt. geez.
gelukkig nieuw jaar allemaal eenuuh grep er komt iets in je rug
Unreal Tournament '99
Kan die timer dat mensen nog mogen joinen bij lms niet wat strakker? Net deck aan het spelen, joint er iemand na 3 minuten
Niet echt leuk meer dan als iedereen al 3 minuten op elkaar heeft lopen knallen en der joint iemand met 20 levens...
Der zitten de laatste tijd ook veel modemers op de server. Erg fijn die mensen met een ping van minimaal 250.
Oh ja, gelukkig nieuwjaar allemaal

Der zitten de laatste tijd ook veel modemers op de server. Erg fijn die mensen met een ping van minimaal 250.
Oh ja, gelukkig nieuwjaar allemaal
Dit topic is gesloten.