nacht brakers bah
Verwijderd
Dat klopt.
Is een glitch in de UT matrix
Is een glitch in de UT matrix
Pyrus schreef op 01 december 2002 @ 13:52:
En klopt het trouwens dat je, als je kortgenoeg langs de kant valt, kunt blijven staan bij CTF-Facedat deed ik gisteren dus perongeluk
[afbeelding]
Verwijderd
Die jump @ Lavagiant, met impact hammer en zonder boots. Zo om die middel rots heen. Die lukt me maar niet
iemand tips ?
Oefenen..... Gewoon veel hammer moves oefenen. Als je daar echt handig mee bent, dan pas met boots gaan combineren. En verder, gewoon oefenen......
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ander trucje om moves te leren is door middel van slomo de snelheid lager te zetten, en steeds een stukje sneller, tot dat je hem wel kan op normale snelheid.
In DM-Curse][ zie ik wel eens mensen vanuit de gang in zo'n "raam" springen (omhoog tegen de schuine muur op). Ik haal dit nooit omdat het net te hoog is om op te springen. Hoe doen jullie dat?
een aanloop nemen
Unreal Tournament '99
ook maar ff een screenie

Laaste 2 ken ik niet iig
Unreal Tournament '99
Thanx! Dat was inderdaad de 'truuck'Nevada schreef op 02 December 2002 @ 17:59:
een aanloop nemen
je kan ook in curse bij amp tegen de muur dodgen om zo die 2 healthpacks te pakken die op die balk liggen
Verwijderd
ja, en op het punt waar de 2v balken bij elkaar komen kan je ook nog de muur in, omzo wat ammo mee te nemen
Je moet er ook tegen aan dodgen en beetje schuin naar links bewegen._ViP_ schreef op 02 December 2002 @ 17:56:
In DM-Curse][ zie ik wel eens mensen vanuit de gang in zo'n "raam" springen (omhoog tegen de schuine muur op). Ik haal dit nooit omdat het net te hoog is om op te springen. Hoe doen jullie dat?
Overigens zijn er nog meer plekken waar je kunt dodgen tegen muren
Voorbeeld is liandri daar kun je bij de bio tegen dat schuine aan erop dodgen.
mwa door zo'n raampje moet je precies op het juiste moment springen 
er is er nog wel 1tje, je kan vanaf beneden in de gang bij pulse tegen de muur aan dodgen en met piston kan je dan net sb plank halen
er is er nog wel 1tje, je kan vanaf beneden in de gang bij pulse tegen de muur aan dodgen en met piston kan je dan net sb plank halen
Verwijderd
jups, met de hammer gaat het het makkelijkst, alleen in game doe ik die move niet zo snel
dit is volgens mij onzin. Er zyn zat mutators waarmee je bant op ID. ID-nr staat op F1 naast de playernaam. mutate kickvote <id-nr> ofzoiets is het commando. Ik geloof dat het in TO zelfs normaalste zaak van de wereld is dat je met behulp van ID's kickt en bant.Gerco schreef op 29 november 2002 @ 11:50:
[...]
Voor UT bestaat er helaas niet zoiets als het WON ID. Je krijgt in-game wel een ID mee, maar die is gewoon per sessie en wordt uitgedeeld op volgorde van binnenkomst. Puur voor de game logica om spelers uit elkaar te kunnen houden dus, niet om mee te kunnen bannen.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Dat is dus hetzelfde ID , zover ik weet.
Wat Gerco vertelde is geen onzin, en als je het niet geloofd ga je maar de UT source doorspitten
maar waarom kanje op bepaalde servers wel bannen aan de hand van ID's? (vote-systemen)
[ Voor 15% gewijzigd door TrehT op 03-12-2002 22:01 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Die ID's zijn niet iedere keer dat een speler joint hetzelfde, mocht dat wel zo zijn, wil ik graag het adres van zo'n server van je weten, want dan wil ik weten hoe ze dat gedaan hebben... waarschijnlijk bedoel jij bannen op IP adres en dat werkt niet bij dynamische IP's, waar deze hele discussie over gaat.
En nogmaals, als er echt een wereldwijd uniek PlayerID bestaat voor UT (wat NIET verandert als je een andere nick instelt, dus GEEN ngStatsID), wijs het dan ff aan in de source, ik wil graag weten hoe ik eraan kom.
En nogmaals, als er echt een wereldwijd uniek PlayerID bestaat voor UT (wat NIET verandert als je een andere nick instelt, dus GEEN ngStatsID), wijs het dan ff aan in de source, ik wil graag weten hoe ik eraan kom.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Die bestaat niet, deze bestaat wel met ut2003 naar mijn weten
Verwijderd
Mischien kunnen zoiets wel fixen in die final patch van ze
Maar dat wordt dan wel een heel karwei denk ik....
Eventueel zou men bijvoorbeeld het MAC adres kunnen gebruiken of iets dergelijks.Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 10:26:
Mischien kunnen zoiets wel fixen in die final patch van zeMaar dat wordt dan wel een heel karwei denk ik....
Verwijderd
Maar ik weet niet of Epic zover wilt gaan, kijk we moeten nu al een petitie houden om een patch te laten komen, maar het is wel een goed idee om mac te koppelen aan het spelraptorix schreef op 04 December 2002 @ 10:50:
[...]
Eventueel zou men bijvoorbeeld het MAC adres kunnen gebruiken of iets dergelijks.
nee dat is te makkelijkraptorix schreef op 04 December 2002 @ 10:50:
[...]
Eventueel zou men bijvoorbeeld het MAC adres kunnen gebruiken of iets dergelijks.
De meeste lui wisselen niet zo snel van netwerk kaart, en dynamisch IP heeft geen invloed op het mac adres.RaVeNgEr schreef op 04 december 2002 @ 11:00:
[...]
nee dat is te makkelijk, ander netwerkkaartje erin en done. IP zou kunnen maar je hebt lui met dynamisch IP, dus waarom niet gewoon een keycode oid, die maar 1x gebruikt kan worden of iets in die richting.
Keycode is ondoenlijk dat moet al bij het spel zelf verkocht worden.
Verwijderd
Tja, en dan kom je weer op de server en dan... weer banned, kant ie weer een nieuwe erin doen, zo blijf je dus bezigRaVeNgEr schreef op 04 December 2002 @ 11:00:
[...]
nee dat is te makkelijk, ander netwerkkaartje erin en done. IP zou kunnen maar je hebt lui met dynamisch IP, dus waarom niet gewoon een keycode oid, die maar 1x gebruikt kan worden of iets in die richting.
Kan iemand wat doen aan die stakkerige fakers de hele tijd? Komt er zo'n sukkel binnen met de naam 'hoi;x', die vervolgens de hele tijd gaat flamen enzo. Tamelijk triest. In dit geval was het volgens mij trouwens rexomnium[xtc] oid. Die was vorige keer ook de hele pot aant flamen onder een fakenick, en toen ie won ging ie aan het eind zn nick veranderen naar zn echte... zo triest.
Idd, nickfaken is altijd lame, wat betreft 1on1 boycot ik dit soort lui trouwens, het is zo laf, als ze winnen gaan ze showen wie ze zijn. Als ze verliezen zeggen ze: Ik ben niet in vorm daarom speel ik onder fakenickM1ch schreef op 04 December 2002 @ 15:12:
Kan iemand wat doen aan die stakkerige fakers de hele tijd? Komt er zo'n sukkel binnen met de naam 'hoi;x', die vervolgens de hele tijd gaat flamen enzo. Tamelijk triest. In dit geval was het volgens mij trouwens rexomnium[xtc] oid. Die was vorige keer ook de hele pot aant flamen onder een fakenick, en toen ie won ging ie aan het eind zn nick veranderen naar zn echte... zo triest.

Verwijderd
Ik vind dat ook, al had ik de laatste week wel de naam BIER.Merk en .Dop, maar dit kwam omdat ik een paar keer moest meespelen met de BIER clan... En als ik mijn naam wil terug veranderen krijg ik alleen maar TH ipv van *TH€}|{$P¥(N€ø)*raptorix schreef op 04 December 2002 @ 15:25:
[...]
Idd, nickfaken is altijd lame, wat betreft 1on1 boycot ik dit soort lui trouwens, het is zo laf, als ze winnen gaan ze showen wie ze zijn. Als ze verliezen zeggen ze: Ik ben niet in vorm daarom speel ik onder fakenick
Dit omdat ie problemen ondervind met de €
mwa neobirdy en chuckie kunnen et ook heel goed, van die kutnamen als
enz 
neem dan een normale nickname die je gewoon altijd gebruikt als je gewoon op een public server speelt, en neem je normale nickname als je wars speelt voor je clan, scheelt ook een hoop gezeik.
Nogmaals nicks als poepvlek en aars en
en
en weet ik et allemaal voor vage kutnamen zuigen en imo mogen die gasten wel een kick krijgen.

neem dan een normale nickname die je gewoon altijd gebruikt als je gewoon op een public server speelt, en neem je normale nickname als je wars speelt voor je clan, scheelt ook een hoop gezeik.
Nogmaals nicks als poepvlek en aars en
Maak dan een binding dus gewoon : Name BlaetVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:34:
[...]
Ik vind dat ook, al had ik de laatste week wel de naam BIER.Merk en .Dop, maar dit kwam omdat ik een paar keer moest meespelen met de BIER clan... En als ik mijn naam wil terug veranderen krijg ik alleen maar TH ipv van *TH€}|{$P¥(N€ø)*
Dit omdat ie problemen ondervind met de €
ik heb maar 1 andere nickname hoor, buiten mn 3 clantags hrhr
Verwijderd
Jups heb ik nu ook, normal is dus *TH€}|{$P¥(N€ø)* en dan een binding gemakat naar Name BIER.Merk
Maar hem terug veranderen in *TH€}|{$P¥(N€ø)* kan niet

Verwijderd
hey rav ik zeg tenminsten wel altijd wie ik ben mja je heb er sommigen tussen zitten die niks zeggen! mja namefake als ik een kut dag heb zet ik in mij naamkutdag dan mag ik nog altijd zelf bepalen mja de meesten weten ook hoe ik speel met sniper only:P dus ze kunnen mij altijd herkenden dus. en rav je kunt het ook zo tegen mij zeggen het hoef ook niet over forum. want ik hoor jou er nooit over lopen zeiken meschien wel. maar niet tegen mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 09:15 ]
Mja, nickfaken is niet zo erg imo, zolang je maar niet mensen gaat irriteren die je dus wel kent, en zij je dus zo niet herkennenM1ch schreef op 04 December 2002 @ 15:12:
Overigens meende ik dat ik jou ook eens met een andere naam heb zien spelen, dat "hoi hier! etc :f" oid. is nogal herkenbaar
Omdat een pipe de | dus als een scheiding wordt gezien tussen 2 commandosVerwijderd schreef op 05 december 2002 @ 08:53:
[...]
Jups heb ik nu ook, normal is dus *TH€}|{$P¥(N€ø)* en dan een binding gemakat naar Name BIER.Merk
Maar hem terug veranderen in *TH€}|{$P¥(N€ø)* kan nietOf ik moet er gewoon ThE}|{SpY(Neo) van maken
Je kan hem vast wel escapen, ik denk dat gerco dat wel weet.
Dat is mich41.6C.6D.61.72 schreef op 05 December 2002 @ 10:13:
[...]
Mja, nickfaken is niet zo erg imo, zolang je maar niet mensen gaat irriteren die je dus wel kent, en zij je dus zo niet herkennen
Overigens meende ik dat ik jou ook eens met een andere naam heb zien spelen, dat "hoi hier! etc :f" oid. is nogal herkenbaar![]()
(kan me vergissen)
Verwijderd
Dom Dom van me, ik gebruik zoveel pipes in mijn configje.... en dan vergeet ik dus dit..raptorix schreef op 05 december 2002 @ 10:14:
[...]
Omdat een pipe de | dus als een scheiding wordt gezien tussen 2 commandos
Je kan hem vast wel escapen, ik denk dat gerco dat wel weet.
En als je clan nou net de tag -> [AARS] heeft?RaVeNgEr schreef op 04 december 2002 @ 20:27:
Nogmaals nicks als poepvlek en aars enen
en weet ik et allemaal voor vage kutnamen zuigen en imo mogen die gasten wel een kick krijgen.
Maar ik ben het met chuckske eens, als je zegt wie je bent dan is er toch niks aan de hand?
Ik gebruik op dit moment 2 namen maar "bijna" iedereen weet dat gewoon.
En je gaat toch ook niet inhouden met spelen als je ziet dat iemand goed is maar je weet niet zeker wie diegene is
[ Voor 23% gewijzigd door RealKnuckles op 05-12-2002 15:43 ]
Logitech z 560 ownage :)
Verwijderd
oke discus gesloten over dat garen namefake gedoe bah post hier maar schreenie's plaats van lullen:)
Das dus duidelijk, volgende opzouten ventje.Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 00:34:
mich mich mich......
En over dat 'hoi hier etc' gedoe, das mn CTF bind idd, maar dan was het waarschijnlijk Tibo die op mijn pc speelde onder de nick 'Tibo'. Kan ook iemand anders geweest zijn oid, ik fake iig nooit.
Verwijderd
i want to be a hippy and i wanne get high wanabamaM1ch schreef op 05 December 2002 @ 18:17:
[...]
Das dus duidelijk, volgende opzouten ventje.
En over dat 'hoi hier etc' gedoe, das mn CTF bind idd, maar dan was het waarschijnlijk Tibo die op mijn pc speelde onder de nick 'Tibo'. Kan ook iemand anders geweest zijn oid, ik fake iig nooit.
learn to play lalala, minigun noobie
Verwijderd
Nickfaken moet wel het meest nutteloze zijn wat er is, waarom niet gewoon je eigen nickname gebruiken ook als je een slechte dag hebt? Bang dat je 'reputatie' verpest wordt? En idd, er zou best harder op getreden kunnen worden tegen flamen/lamen want het kan echt sommige potjes verneuken.
Verwijderd
lolwomanVerwijderd schreef op 05 december 2002 @ 22:28:
Nickfaken moet wel het meest nutteloze zijn wat er is, waarom niet gewoon je eigen nickname gebruiken ook als je een slechte dag hebt? Bang dat je 'reputatie' verpest wordt? En idd, er zou best harder op getreden kunnen worden tegen flamen/lamen want het kan echt sommige potjes verneuken.
niek uberlam0r
Mja, ik werd laatst dus voluit aimbot genoemd enzo onder de naam "Janvier", terwijl ik net Win98/2k opnieuw geinstalleerd had.. (*vandaar dus de andere naam om te testen) vond het wel jammer dat ik me echte nick niet had, was mooi geweest voor de stats. (Weet niet of Neohawk hier komt, maar was wel grappig..die zeurde echt constant om admins om me te kicken/bannen, terwijl ik er zelf een was
)
...alhoewel de stats nogal dood zijn zo te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Sponge op 05-12-2002 22:48 ]
OMG OMG OMG OMG OMG!41.6C.6D.61.72 schreef op 05 December 2002 @ 22:47:
Mja, ik werd laatst dus voluit aimbot genoemd enzo onder de naam "Janvier", terwijl ik net Win98/2k opnieuw geinstalleerd had.. (*vandaar dus de andere naam om te testen) vond het wel jammer dat ik me echte nick niet had, was mooi geweest voor de stats. (Weet niet of Neohawk hier komt, maar was wel grappig..die zeurde echt constant om admins om me te kicken/bannen, terwijl ik er zelf een was![]()
![]()
)
WAS JIJ DAT!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
sinds wanneer ben jij zo goed

is niet zo moeilijk te escapen, gewoon die opdracht in een blabla.TXT zetten, dusVerwijderd schreef op 05 december 2002 @ 10:18:
[...]
Dom Dom van me, ik gebruik zoveel pipes in mijn configje.... en dan vergeet ik dus dit..
code:
oid, en dan dus in je user.ini zetten: exec blabla.txt en dan werkt et 1
| name blabla|oeohoe |
je zou mijn config es moeten zien, echt veel aliases en aparte TXTtjes
[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 05-12-2002 23:29 . Reden: woei, doe ik expres lmfd ]
Gelukkig doe je je naam eer aan. Het zou echter helemaal toepasselijk worden als je er nog 'hoi ik ben een blije kutkleuter van 12 jaar oud met een veel te grote mond voor mijn leeftijd' onder zet.Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 22:25:
[...]
i want to be a hippy and i wanne get high wanabama
learn to play lalala, minigun noobie![]()
![]()
Trouwens, rapt, wanneer komt dat tournooitje?
[ Voor 8% gewijzigd door M1ch op 06-12-2002 08:47 ]
Verwijderd
Whehe, als ik thuis kom zou ik mijn configje eens laten zien, echt een berg gewoonRaVeNgEr schreef op 05 december 2002 @ 23:27:
[...]
is niet zo moeilijk te escapen, gewoon die opdracht in een blabla.TXT zetten, dus
code:oid, en dan dus in je user.ini zetten: exec blabla.txt en dan werkt et
1 name blabla|oeohoe
je zou mijn config es moeten zien, echt veel aliases en aparte TXTtjes
Ik heb rav vanmorgen in de Metro gefragt
Was easy target, ik kon hem van achter besluipen
Verwijderd
Gegh, dus gewoon shock combo of stonden er teveel mensen in de weg waardoor ie niet helemaal lukteraptorix schreef op 06 December 2002 @ 11:04:
[...]
Was easy target, ik kon hem van achter besluipen
Hij stond te campen achter een stuk plasticVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 11:06:
[...]
Gegh, dus gewoon shock combo of stonden er teveel mensen in de weg waardoor ie niet helemaal lukte
Waar werdt hij gerespawned dan?
LOL@Raptorix, fraggen in de metro 
Tijd voor een screenshotje
Gister had ik weer es een lekker potje op Deck16, uiteraard clickable.

En een lekkere TDM

Heb tijdje terug MX500 aangeschaft (en daarvoor MX700, maar die zoog), en begin er eindelijk lekker aan te wennen
Fear me
Tijd voor een screenshotje
Gister had ik weer es een lekker potje op Deck16, uiteraard clickable.

En een lekkere TDM

Heb tijdje terug MX500 aangeschaft (en daarvoor MX700, maar die zoog), en begin er eindelijk lekker aan te wennen
Fear me

[ Voor 44% gewijzigd door QuestGamer op 06-12-2002 15:42 ]
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Onder aan de roltrap, maar was out of ammo
Eh, je kent Kokosnoot,Paneermeel, Pannenkoekenmix e.d. toch wel?Tielenaar schreef op 05 december 2002 @ 23:22:
[...]
OMG OMG OMG OMG OMG!
WAS JIJ DAT!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
sinds wanneer ben jij zo goed
He P@, we zijn niet de enige "oudjes" 
Aantal oudere gamers stijgt
Aantal oudere gamers stijgt
ik zeg niks...Beleefdheid is erg belangrijk voor de oudere generatie, zo wordt door meer oudere gamers bevestigd. "Een belangrijk deel van het leren spelen van online games is weten dat je op een correcte manier moet gedragen.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
50? Da's nog jong!
Hmm, server ligt plat ofzo? Of ben ik de enige die niet kan connecten?
(al een paar uur)
ShittyOldMan schreef op 06 December 2002 @ 18:10:
Hmm, server ligt plat ofzo? Of ben ik de enige die niet kan connecten?(al een paar uur)
* DR changes topic to 'Welkom in #UT | Server is offline
Zegt meer dan genoeg
neeeuuh ik heb het ookShittyOldMan schreef op 06 december 2002 @ 18:10:
Hmm, server ligt plat ofzo? Of ben ik de enige die niet kan connecten?(al een paar uur)
Unreal Tournament '99
Ik moet voortaan ook eerst dat irc kanaal checken
Mja, gewoon eens de FAQ lezen, op http://ut.tweakers.net, misschien een goed idee om zo nu en dan te doen, vooral voor nieuwe luitjes opde server
(Zover ik weet wordt je sowieso geacht die te kennen als je speelt op ut.t.net..misschien nog tip voor nieuwe luitjes
)
Server doet het al weer hoor 
Gelukkig maar
Wel erg laggy
Gelukkig maar
Wel erg laggy

Trouwens, kan de admin eens de volgende CTF maps erop zetten ipv die jammerlijke maps die er nu op staan:
CTF-TerraLE102
CTF-CoretCE105
CTF-NovemberCE105
CTF-Orbital-LE102
CTF-Glacier][-CE105
CTF-LavaGiant
CTF-Bollwerk105
en eventueel
CTF-Dreary
CTF-TerraLE102
CTF-CoretCE105
CTF-NovemberCE105
CTF-Orbital-LE102
CTF-Glacier][-CE105
CTF-LavaGiant
CTF-Bollwerk105
en eventueel
CTF-Dreary
In je CV:Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 12:49:
Ik ga eens een kijkje nemen, of er iemand aanwezig is
Rijbewijzen: Theorie van auto, verder ben ik bezig met het halen van me rijbewijs
typo

Zo meneer Mich is er nog steeds niet overheen dat ik zijn clannetje heb verlaten?M1ch schreef op 04 december 2002 @ 15:12:
Doe niet zo vreselijk triest man. Ik heb 1x onder een fakenick tegen jou gespeeld en heb ik inderdaad gewonnen, maar ik heb geen één keer wat gezegd. Ik flame absoluut niet. Naar niemand! Jij kan het blijkbaar niet zo goed hebben dat ik met één lullig puntje verschil heb gewonnen. Op zondagochtend.
Nogmaals, ik flame niet. Ik speel al heel lang op ut.tweakers.net en ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die mijn gedrag als lame zouden aanmerken.
Voortaan even nadenken en misschien verifiëren voordat meneer wat zegt. Is beter voor jou en je omgeving.
Hoi;x is trouwens de fakenick van 7of9. Meer mensen hebben last van die gozer, die overigens inderdaad érg lame is (en triest en vervelend etc.). Ik ben er ook absoluut voor dat die gozer gebanned wordt.
//edit: ik veranderde mijn nick trouwens weer naar RexomniuM omdat iemand op de server daarnaar vroeg. Niet om te showen. Overigens maak ik zelf wel uit onder welke nick ik speel. Niet jij denk ik...
[ Voor 10% gewijzigd door Rexomnium op 07-12-2002 16:42 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik denk dat de 'stamgasten' van de server bepalen of jij onder een echte of fakenick speelt.
Verder vind ik je openingszin tamelijk onbegrijpelijk... licht dat eens nader toe? Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat er precies gebeurd is. Heb jij mijn 'clannetje' verlaten? Voor zover ik weet ben je gekicked omdat je er toch nooit was. Bovendien kan ik me werkelijk niet voorstellen dat iemand er niet overheen zou komen als iemand met de matige skills die jij hebt zijn of haar clan verlaat.
Verder vind ik je openingszin tamelijk onbegrijpelijk... licht dat eens nader toe? Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat er precies gebeurd is. Heb jij mijn 'clannetje' verlaten? Voor zover ik weet ben je gekicked omdat je er toch nooit was. Bovendien kan ik me werkelijk niet voorstellen dat iemand er niet overheen zou komen als iemand met de matige skills die jij hebt zijn of haar clan verlaat.
Okee, er zijn wat serverproblemen, die niet meer opgelost kunnen worden dit weekend. We hebben echt van alles geprobeert om die server/machine te restarten.
De server is nou gestart via wat omwegen, echter staat er een Cron aan (zeg maar "windows scheduler voor linux"), maar die gaat om 4 uur morgen vroeg de server restarten. Er is een grote kans dat de UT server niet meer online komt, en dat betekend dus de rest van het weekend geen UT meer op ut.tweakers.net...
Richard (hdd) is nog wat aan het klooien volgens mij, weet niet wat precies..dus misschien gaat alles zo toch nog goed, ik schat de kans op dit moment toch aardig klein nog.

Edit, bljikbaar is het toch gelukt
De HTTP van de server is wel down, dus je kan NIET meer mapvotes e.d. downloaden, heb je die niet, dan heb je gewoon echt pech
De server is nou gestart via wat omwegen, echter staat er een Cron aan (zeg maar "windows scheduler voor linux"), maar die gaat om 4 uur morgen vroeg de server restarten. Er is een grote kans dat de UT server niet meer online komt, en dat betekend dus de rest van het weekend geen UT meer op ut.tweakers.net...
Richard (hdd) is nog wat aan het klooien volgens mij, weet niet wat precies..dus misschien gaat alles zo toch nog goed, ik schat de kans op dit moment toch aardig klein nog.
We zeggen dit maar van te voren omdat er waarschijnlijk geen verbetering in komt, dus ik zou zeggen: Ga nu je portie voor morgen UT-en, anders krijg je (weer) ontwenningsverschijnselen(19:30:50) (@Gerco) Ik ga ff UT'en... vannacht om 0400 is het over voor het weekeinde
Edit, bljikbaar is het toch gelukt
Nog een edit:(20:02:50) (@Richard) zow
(20:02:53) (@Richard) draait weer als een paard
(20:03:12) (@Sponge) mja
(20:03:13) (@Sponge) ?
(20:03:26) (@Richard) shell script gefixt
(20:03:39) (@Richard) als cron em nu killed, start scriptje hem weer op
(20:03:46) (@Sponge) hmm
(20:03:58) (@Sponge) dacht juist dat het probleem was dat ie niet meer zou restarten
(20:04:00) (@Sponge) maar goed
(20:04:07) (@Richard) daarom
(20:04:13) (@Sponge) zien we morgen vanzelf wel
(20:04:16) (@Richard) doet scriptje nu
(20:04:20) (@Sponge) ok
De HTTP van de server is wel down, dus je kan NIET meer mapvotes e.d. downloaden, heb je die niet, dan heb je gewoon echt pech
[ Voor 31% gewijzigd door Sponge op 07-12-2002 20:09 ]
Rexomnium & Mich, kennelijk veel spanningen tussen jullie, jullie zijn iig beiden geen n00bs dus geen reden voor Mich om te verklaren dat hij maar 'matige skills' zou hebben. Wie er nou beter is vecht je maar in een 1on1 uit en niet hier op GoT. Ik vind jou eerlijk gezegd misschien wel 'lamer', jij ging een keer alsmaar reconnecten omdat je vond dat je te vaak doodgeschoten werd (door n00bs uiteraard), maar misschien is dat een moment-opname dus nofi.
Wat ik nog wel even wil zeggen over lamers: Rexomnium is absoluut geen lamer, en ik ben een stamgast dus kan het weten.
Van 7of9 kan ik me voorstellen dat mensen hem irritant vinden, maar zo is hij nou eenmaal, ik ben het met Ravenger eens dat hij wel ok is, hij hoeft niet gebanned te worden. Maar als iedereen zich aan hem irriteert is een kick af en toe misschien op zijn plaats
Gewoon beetje vage gast
BTW, ze zijn nu flink aan het kloten met de server, Richard werkt keihard om iets te fixen. Snap niet precies hoe het zit
Wat ik nog wel even wil zeggen over lamers: Rexomnium is absoluut geen lamer, en ik ben een stamgast dus kan het weten.
Van 7of9 kan ik me voorstellen dat mensen hem irritant vinden, maar zo is hij nou eenmaal, ik ben het met Ravenger eens dat hij wel ok is, hij hoeft niet gebanned te worden. Maar als iedereen zich aan hem irriteert is een kick af en toe misschien op zijn plaats
Gewoon beetje vage gast
BTW, ze zijn nu flink aan het kloten met de server, Richard werkt keihard om iets te fixen. Snap niet precies hoe het zit

[ Voor 4% gewijzigd door QuestGamer op 07-12-2002 23:09 ]
(23:05:52) (@Sponge) zeg maar een rijdende auto waar de deur op slot zit
En de laatste persoon die erin zat is er uit gevallen, * Engineer ssh is ook dood nu
De server is nu dus aan z'n lot over gelaten tot maandag
hdd schreef op 07 December 2002 @ 23:45:
[...]
En de laatste persoon die erin zat is er uit gevallen, * Robin ssh is ook dood nu
De server is nu dus aan z'n lot over gelaten tot maandag
Hoe wil ik dan ooit verliezen

Verwijderd
lol rexonium....a lamer calling another lamer a lamer
en soms ben ik wel irritant, maar valt wel mee, iedereen is weleens irritant (vooral als een n00b in lms ALLEEN met minigun weet te spammen, kzal geen namen noemen {michnoobje})
en back to subject, rexonium waarom ben ik lame alleen als ik met een andere nick speel en je volop own met lms, heb ik nog 10 levens jij 3, ga jij mij lamer noemen omdat ik met andere nick speel....GET A LIFE!!!! lol
oh ja, en biggest lam0 of all is neohawk ;p
ps: qg en rav zijn n00bz (wel heel lieve n00bz)
en soms ben ik wel irritant, maar valt wel mee, iedereen is weleens irritant (vooral als een n00b in lms ALLEEN met minigun weet te spammen, kzal geen namen noemen {michnoobje})
en back to subject, rexonium waarom ben ik lame alleen als ik met een andere nick speel en je volop own met lms, heb ik nog 10 levens jij 3, ga jij mij lamer noemen omdat ik met andere nick speel....GET A LIFE!!!! lol
oh ja, en biggest lam0 of all is neohawk ;p
zijn nu al 2 dagen en het worden er nog meer zo te zienVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 01:27:
Oei, je zou maar eens 1 dag zonder UT-Servers moeten![]()
no offence qg
* grep heeft vanavond de tv maar weer eens geprobeerd en haakte na een uurtje al weer af. Baggerzooi....
o ja ik minigunde echt die hele match man 
(dat was Tibo fyi, ik maakte de laatste kill wel op jou met mini waardoor jij eruit was en huilend de server verliet)

(dat was Tibo fyi, ik maakte de laatste kill wel op jou met mini waardoor jij eruit was en huilend de server verliet)
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 01:13:
Nou ja ik ben iig nog liev
Verwijderd
neuj, gewoon noobieM1ch schreef op 08 December 2002 @ 02:02:
o ja ik minigunde echt die hele match man
* Robin vraagt zich af waarom dat de ervaren spelers altijd zo denigrerend moeten doen tegen mensen die beginnen met UT of voorschrijven hoe ze UT moeten spelen

Verwijderd
zo gaat het gewoon de pro's willen verder met de skils. het is net sport":) en een noob ja die gaat altijd half liggen pitten onder een potje ut en dat hebben er veel moeite mee en als ze gaan lame wat noobs ook vaak doen mja ieder zijn eigen menning ps dit bericht heb ik met moeite kunnen type want ik ben zwaar van de kaart:) DUS RESPECT:P
Hmm idd, Ik wou de server ff queryen, maar krijggrep schreef op 08 december 2002 @ 01:26:
[...]
zijn nu al 2 dagen en het worden er nog meer zo te zien
* grep heeft vanavond de tv maar weer eens geprobeerd en haakte na een uurtje al weer af. Baggerzooi....
Dus misschien is de UT server alsnog plat gegaan. Aangezien IRC echter weer down is, weet ik nog van niets.Query Timed Out.
The server is down or your ping
is extremely high (>3000) .
btw: kan dat gediscussieer over dat gedoe met die 3 spelers niet ergens anders ofzo? Of een forum, of in dit topic heeft het weinig zin denk ik
Dit topic is gesloten.