[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

nacht brakers bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt toch wel mee....

We waren tegen 3 uur klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 20:49

Pyrus

Hardknock life

owja, bijna vergeten |:(
Zou nog een screenie van m'n eerste LMS overwinning posten :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/lmsfirstvic.jpg

En klopt het trouwens dat je, als je kortgenoeg langs de kant valt, kunt blijven staan bij CTF-Face :? dat deed ik gisteren dus perongeluk :{
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/face_side.jpg

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt.

Is een glitch in de UT matrix :P
Pyrus schreef op 01 december 2002 @ 13:52:

En klopt het trouwens dat je, als je kortgenoeg langs de kant valt, kunt blijven staan bij CTF-Face :? dat deed ik gisteren dus perongeluk :{
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in face heb je veel bugs hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jump @ Lavagiant, met impact hammer en zonder boots. Zo om die middel rots heen. Die lukt me maar niet :P iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Oefenen..... Gewoon veel hammer moves oefenen. Als je daar echt handig mee bent, dan pas met boots gaan combineren. En verder, gewoon oefenen......

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ander trucje om moves te leren is door middel van slomo de snelheid lager te zetten, en steeds een stukje sneller, tot dat je hem wel kan op normale snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
In DM-Curse][ zie ik wel eens mensen vanuit de gang in zo'n "raam" springen (omhoog tegen de schuine muur op). Ik haal dit nooit omdat het net te hoog is om op te springen. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

een aanloop nemen

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00
je kunt zelfs op het randje lopen in curse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

ook maar ff een screenie
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/pcw.aaij/ut/Shot0065.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Laaste 2 ken ik niet iig

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Thanx! Dat was inderdaad de 'truuck' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had wel van je verwacht dat je dit al wist, VIP. ;)

:P
_ViP_ schreef op 02 December 2002 @ 21:22:
[...]

Thanx! Dat was inderdaad de 'truuck' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
je kan ook in curse bij amp tegen de muur dodgen om zo die 2 healthpacks te pakken die op die balk liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, en op het punt waar de 2v balken bij elkaar komen kan je ook nog de muur in, omzo wat ammo mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
_ViP_ schreef op 02 December 2002 @ 17:56:
In DM-Curse][ zie ik wel eens mensen vanuit de gang in zo'n "raam" springen (omhoog tegen de schuine muur op). Ik haal dit nooit omdat het net te hoog is om op te springen. Hoe doen jullie dat?
Je moet er ook tegen aan dodgen en beetje schuin naar links bewegen.
Overigens zijn er nog meer plekken waar je kunt dodgen tegen muren :)
Voorbeeld is liandri daar kun je bij de bio tegen dat schuine aan erop dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa door zo'n raampje moet je precies op het juiste moment springen ;)
er is er nog wel 1tje, je kan vanaf beneden in de gang bij pulse tegen de muur aan dodgen en met piston kan je dan net sb plank halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jups, met de hammer gaat het het makkelijkst, alleen in game doe ik die move niet zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Gerco schreef op 29 november 2002 @ 11:50:
[...]

Voor UT bestaat er helaas niet zoiets als het WON ID. Je krijgt in-game wel een ID mee, maar die is gewoon per sessie en wordt uitgedeeld op volgorde van binnenkomst. Puur voor de game logica om spelers uit elkaar te kunnen houden dus, niet om mee te kunnen bannen.
dit is volgens mij onzin. Er zyn zat mutators waarmee je bant op ID. ID-nr staat op F1 naast de playernaam. mutate kickvote <id-nr> ofzoiets is het commando. Ik geloof dat het in TO zelfs normaalste zaak van de wereld is dat je met behulp van ID's kickt en bant.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Dat is dus hetzelfde ID , zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Wat Gerco vertelde is geen onzin, en als je het niet geloofd ga je maar de UT source doorspitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

maar waarom kanje op bepaalde servers wel bannen aan de hand van ID's? (vote-systemen)

[ Voor 15% gewijzigd door TrehT op 03-12-2002 22:01 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Die ID's zijn niet iedere keer dat een speler joint hetzelfde, mocht dat wel zo zijn, wil ik graag het adres van zo'n server van je weten, want dan wil ik weten hoe ze dat gedaan hebben... waarschijnlijk bedoel jij bannen op IP adres en dat werkt niet bij dynamische IP's, waar deze hele discussie over gaat.

En nogmaals, als er echt een wereldwijd uniek PlayerID bestaat voor UT (wat NIET verandert als je een andere nick instelt, dus GEEN ngStatsID), wijs het dan ff aan in de source, ik wil graag weten hoe ik eraan kom.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Die bestaat niet, deze bestaat wel met ut2003 naar mijn weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kunnen zoiets wel fixen in die final patch van ze :*) Maar dat wordt dan wel een heel karwei denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 10:26:
Mischien kunnen zoiets wel fixen in die final patch van ze :*) Maar dat wordt dan wel een heel karwei denk ik....
Eventueel zou men bijvoorbeeld het MAC adres kunnen gebruiken of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 04 December 2002 @ 10:50:
[...]

Eventueel zou men bijvoorbeeld het MAC adres kunnen gebruiken of iets dergelijks.
Maar ik weet niet of Epic zover wilt gaan, kijk we moeten nu al een petitie houden om een patch te laten komen, maar het is wel een goed idee om mac te koppelen aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
raptorix schreef op 04 December 2002 @ 10:50:
[...]

nee dat is te makkelijk ;), ander netwerkkaartje erin en done. IP zou kunnen maar je hebt lui met dynamisch IP, dus waarom niet gewoon een keycode oid, die maar 1x gebruikt kan worden of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
RaVeNgEr schreef op 04 december 2002 @ 11:00:
[...]

nee dat is te makkelijk ;), ander netwerkkaartje erin en done. IP zou kunnen maar je hebt lui met dynamisch IP, dus waarom niet gewoon een keycode oid, die maar 1x gebruikt kan worden of iets in die richting.
De meeste lui wisselen niet zo snel van netwerk kaart, en dynamisch IP heeft geen invloed op het mac adres.

Keycode is ondoenlijk dat moet al bij het spel zelf verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 04 December 2002 @ 11:00:
[...]

Tja, en dan kom je weer op de server en dan... weer banned, kant ie weer een nieuwe erin doen, zo blijf je dus bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
Kan iemand wat doen aan die stakkerige fakers de hele tijd? Komt er zo'n sukkel binnen met de naam 'hoi;x', die vervolgens de hele tijd gaat flamen enzo. Tamelijk triest. In dit geval was het volgens mij trouwens rexomnium[xtc] oid. Die was vorige keer ook de hele pot aant flamen onder een fakenick, en toen ie won ging ie aan het eind zn nick veranderen naar zn echte... zo triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
M1ch schreef op 04 December 2002 @ 15:12:
Kan iemand wat doen aan die stakkerige fakers de hele tijd? Komt er zo'n sukkel binnen met de naam 'hoi;x', die vervolgens de hele tijd gaat flamen enzo. Tamelijk triest. In dit geval was het volgens mij trouwens rexomnium[xtc] oid. Die was vorige keer ook de hele pot aant flamen onder een fakenick, en toen ie won ging ie aan het eind zn nick veranderen naar zn echte... zo triest.
Idd, nickfaken is altijd lame, wat betreft 1on1 boycot ik dit soort lui trouwens, het is zo laf, als ze winnen gaan ze showen wie ze zijn. Als ze verliezen zeggen ze: Ik ben niet in vorm daarom speel ik onder fakenick :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 04 December 2002 @ 15:25:
[...]

Idd, nickfaken is altijd lame, wat betreft 1on1 boycot ik dit soort lui trouwens, het is zo laf, als ze winnen gaan ze showen wie ze zijn. Als ze verliezen zeggen ze: Ik ben niet in vorm daarom speel ik onder fakenick :r
Ik vind dat ook, al had ik de laatste week wel de naam BIER.Merk en .Dop, maar dit kwam omdat ik een paar keer moest meespelen met de BIER clan... En als ik mijn naam wil terug veranderen krijg ik alleen maar TH ipv van *TH€}|{$P¥(N€ø)*
Dit omdat ie problemen ondervind met de €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa neobirdy en chuckie kunnen et ook heel goed, van die kutnamen als ;) enz :r
neem dan een normale nickname die je gewoon altijd gebruikt als je gewoon op een public server speelt, en neem je normale nickname als je wars speelt voor je clan, scheelt ook een hoop gezeik.

Nogmaals nicks als poepvlek en aars en ;) en :D en weet ik et allemaal voor vage kutnamen zuigen en imo mogen die gasten wel een kick krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravenger, volgens mij gebruik jij ook verschillende nicks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 15:34:
[...]

Ik vind dat ook, al had ik de laatste week wel de naam BIER.Merk en .Dop, maar dit kwam omdat ik een paar keer moest meespelen met de BIER clan... En als ik mijn naam wil terug veranderen krijg ik alleen maar TH ipv van *TH€}|{$P¥(N€ø)*
Dit omdat ie problemen ondervind met de €
Maak dan een binding dus gewoon : Name Blaet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik heb maar 1 andere nickname hoor, buiten mn 3 clantags hrhr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mich mich mich......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 04 December 2002 @ 20:47:
[...]

Maak dan een binding dus gewoon : Name Blaet
Jups heb ik nu ook, normal is dus *TH€}|{$P¥(N€ø)* en dan een binding gemakat naar Name BIER.Merk

Maar hem terug veranderen in *TH€}|{$P¥(N€ø)* kan niet :/ Of ik moet er gewoon ThE}|{SpY(Neo) van maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey rav ik zeg tenminsten wel altijd wie ik ben mja je heb er sommigen tussen zitten die niks zeggen! mja namefake als ik een kut dag heb zet ik in mij naamkutdag dan mag ik nog altijd zelf bepalen mja de meesten weten ook hoe ik speel met sniper only:P dus ze kunnen mij altijd herkenden dus. en rav je kunt het ook zo tegen mij zeggen het hoef ook niet over forum. want ik hoor jou er nooit over lopen zeiken meschien wel. maar niet tegen mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

M1ch schreef op 04 December 2002 @ 15:12:
Mja, nickfaken is niet zo erg imo, zolang je maar niet mensen gaat irriteren die je dus wel kent, en zij je dus zo niet herkennen

Overigens meende ik dat ik jou ook eens met een andere naam heb zien spelen, dat "hoi hier! etc :f" oid. is nogal herkenbaar ;) :+ (kan me vergissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 08:53:
[...]

Jups heb ik nu ook, normal is dus *TH€}|{$P¥(N€ø)* en dan een binding gemakat naar Name BIER.Merk

Maar hem terug veranderen in *TH€}|{$P¥(N€ø)* kan niet :/ Of ik moet er gewoon ThE}|{SpY(Neo) van maken :*)
Omdat een pipe de | dus als een scheiding wordt gezien tussen 2 commandos :)
Je kan hem vast wel escapen, ik denk dat gerco dat wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
41.6C.6D.61.72 schreef op 05 December 2002 @ 10:13:
[...]

Mja, nickfaken is niet zo erg imo, zolang je maar niet mensen gaat irriteren die je dus wel kent, en zij je dus zo niet herkennen

Overigens meende ik dat ik jou ook eens met een andere naam heb zien spelen, dat "hoi hier! etc :f" oid. is nogal herkenbaar ;) :+ (kan me vergissen)
Dat is mich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 05 december 2002 @ 10:14:
[...]

Omdat een pipe de | dus als een scheiding wordt gezien tussen 2 commandos :)
Je kan hem vast wel escapen, ik denk dat gerco dat wel weet.
Dom Dom van me, ik gebruik zoveel pipes in mijn configje.... en dan vergeet ik dus dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealKnuckles
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10-2023

RealKnuckles

mmm-ah :X

RaVeNgEr schreef op 04 december 2002 @ 20:27:

Nogmaals nicks als poepvlek en aars en ;) en :D en weet ik et allemaal voor vage kutnamen zuigen en imo mogen die gasten wel een kick krijgen.
En als je clan nou net de tag -> [AARS] heeft? :*)
Maar ik ben het met chuckske eens, als je zegt wie je bent dan is er toch niks aan de hand? ;(
Ik gebruik op dit moment 2 namen maar "bijna" iedereen weet dat gewoon. :> (Terrorizer en Knuckles)
En je gaat toch ook niet inhouden met spelen als je ziet dat iemand goed is maar je weet niet zeker wie diegene is ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RealKnuckles op 05-12-2002 15:43 ]

Logitech z 560 ownage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke discus gesloten over dat garen namefake gedoe bah post hier maar schreenie's plaats van lullen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Das dus duidelijk, volgende opzouten ventje.

En over dat 'hoi hier etc' gedoe, das mn CTF bind idd, maar dan was het waarschijnlijk Tibo die op mijn pc speelde onder de nick 'Tibo'. Kan ook iemand anders geweest zijn oid, ik fake iig nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1ch schreef op 05 December 2002 @ 18:17:
[...]

Das dus duidelijk, volgende opzouten ventje.

En over dat 'hoi hier etc' gedoe, das mn CTF bind idd, maar dan was het waarschijnlijk Tibo die op mijn pc speelde onder de nick 'Tibo'. Kan ook iemand anders geweest zijn oid, ik fake iig nooit.
i want to be a hippy and i wanne get high wanabama
learn to play lalala, minigun noobie ;) :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickfaken moet wel het meest nutteloze zijn wat er is, waarom niet gewoon je eigen nickname gebruiken ook als je een slechte dag hebt? Bang dat je 'reputatie' verpest wordt? En idd, er zou best harder op getreden kunnen worden tegen flamen/lamen want het kan echt sommige potjes verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 22:28:
Nickfaken moet wel het meest nutteloze zijn wat er is, waarom niet gewoon je eigen nickname gebruiken ook als je een slechte dag hebt? Bang dat je 'reputatie' verpest wordt? En idd, er zou best harder op getreden kunnen worden tegen flamen/lamen want het kan echt sommige potjes verneuken.
lolwoman _/-\o_ MWAHAHAHAHA

niek uberlam0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, ik werd laatst dus voluit aimbot genoemd enzo onder de naam "Janvier", terwijl ik net Win98/2k opnieuw geinstalleerd had.. (*vandaar dus de andere naam om te testen) vond het wel jammer dat ik me echte nick niet had, was mooi geweest voor de stats. (Weet niet of Neohawk hier komt, maar was wel grappig..die zeurde echt constant om admins om me te kicken/bannen, terwijl ik er zelf een was :P :o ;) )

...alhoewel de stats nogal dood zijn zo te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Sponge op 05-12-2002 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 21:05
41.6C.6D.61.72 schreef op 05 December 2002 @ 22:47:
Mja, ik werd laatst dus voluit aimbot genoemd enzo onder de naam "Janvier", terwijl ik net Win98/2k opnieuw geinstalleerd had.. (*vandaar dus de andere naam om te testen) vond het wel jammer dat ik me echte nick niet had, was mooi geweest voor de stats. (Weet niet of Neohawk hier komt, maar was wel grappig..die zeurde echt constant om admins om me te kicken/bannen, terwijl ik er zelf een was :P :o ;) )

...alhoewel de stats nogal dood zijn zo te zien.
OMG OMG OMG OMG OMG!
WAS JIJ DAT!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!

sinds wanneer ben jij zo goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 10:18:
[...]

Dom Dom van me, ik gebruik zoveel pipes in mijn configje.... en dan vergeet ik dus dit..
is niet zo moeilijk te escapen, gewoon die opdracht in een blabla.TXT zetten, dus
code:
1
name blabla|oeohoe
oid, en dan dus in je user.ini zetten: exec blabla.txt en dan werkt et :)

je zou mijn config es moeten zien, echt veel aliases en aparte TXTtjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 05-12-2002 23:29 . Reden: woei, doe ik expres lmfd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 22:25:
[...]

i want to be a hippy and i wanne get high wanabama
learn to play lalala, minigun noobie ;) :P :9
Gelukkig doe je je naam eer aan. Het zou echter helemaal toepasselijk worden als je er nog 'hoi ik ben een blije kutkleuter van 12 jaar oud met een veel te grote mond voor mijn leeftijd' onder zet.

Trouwens, rapt, wanneer komt dat tournooitje?

[ Voor 8% gewijzigd door M1ch op 06-12-2002 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 05 december 2002 @ 23:27:
[...]

is niet zo moeilijk te escapen, gewoon die opdracht in een blabla.TXT zetten, dus
code:
1
name blabla|oeohoe
oid, en dan dus in je user.ini zetten: exec blabla.txt en dan werkt et :)

je zou mijn config es moeten zien, echt veel aliases en aparte TXTtjes :)
Whehe, als ik thuis kom zou ik mijn configje eens laten zien, echt een berg gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik heb rav vanmorgen in de Metro gefragt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 06 December 2002 @ 10:25:
Ik heb rav vanmorgen in de Metro gefragt :D
Woei :o , headshot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Was easy target, ik kon hem van achter besluipen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 06 December 2002 @ 11:04:
[...]

Was easy target, ik kon hem van achter besluipen :D
Gegh, dus gewoon shock combo of stonden er teveel mensen in de weg waardoor ie niet helemaal lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 11:06:
[...]

Gegh, dus gewoon shock combo of stonden er teveel mensen in de weg waardoor ie niet helemaal lukte
Hij stond te campen achter een stuk plastic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 06 december 2002 @ 11:09:
[...]

Hij stond te campen achter een stuk plastic :(
Och, de slet :+ Dus het was zo gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
lol, was korte 1on1 eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe :) 1st Kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Waar werdt hij gerespawned dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

LOL@Raptorix, fraggen in de metro *D

Tijd voor een screenshotje :)
Gister had ik weer es een lekker potje op Deck16, uiteraard clickable.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/deckffs8.jpg

En een lekkere TDM :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/tdmdeck.jpg

Heb tijdje terug MX500 aangeschaft (en daarvoor MX700, maar die zoog), en begin er eindelijk lekker aan te wennen *D
Fear me >:) :O

[ Voor 44% gewijzigd door QuestGamer op 06-12-2002 15:42 ]

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
PizZa_CalZone schreef op 06 December 2002 @ 15:34:
Waar werdt hij gerespawned dan? :?
Onder aan de roltrap, maar was out of ammo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Tielenaar schreef op 05 december 2002 @ 23:22:
[...]

OMG OMG OMG OMG OMG!
WAS JIJ DAT!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!
OMG OMG OMG OMG OMG!

sinds wanneer ben jij zo goed :/
Eh, je kent Kokosnoot,Paneermeel, Pannenkoekenmix e.d. toch wel? :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

He P@, we zijn niet de enige "oudjes" :)

Aantal oudere gamers stijgt
Beleefdheid is erg belangrijk voor de oudere generatie, zo wordt door meer oudere gamers bevestigd. "Een belangrijk deel van het leren spelen van online games is weten dat je op een correcte manier moet gedragen.
ik zeg niks... :X

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan jullie je iegen nu al met 50+ verglijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

50? Da's nog jong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:53
Hmm, server ligt plat ofzo? Of ben ik de enige die niet kan connecten? :? (al een paar uur)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
ShittyOldMan schreef op 06 December 2002 @ 18:10:
Hmm, server ligt plat ofzo? Of ben ik de enige die niet kan connecten? :? (al een paar uur)

* DR changes topic to 'Welkom in #UT | Server is offline :o |Show your HD free space here :P | Doe geen moeite DR wint toch :+'

Zegt meer dan genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

ShittyOldMan schreef op 06 december 2002 @ 18:10:
neeeuuh ik heb het ook :(

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:53
Ik moet voortaan ook eerst dat irc kanaal checken :P :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Mja, gewoon eens de FAQ lezen, op http://ut.tweakers.net, misschien een goed idee om zo nu en dan te doen, vooral voor nieuwe luitjes opde server :) (Zover ik weet wordt je sowieso geacht die te kennen als je speelt op ut.t.net..misschien nog tip voor nieuwe luitjes ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Server doet het al weer hoor :)

Gelukkig maar _/-\o_

Wel erg laggy :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, je zou maar eens 1 dag zonder UT-Servers moeten :X :P
no offence qg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eens een kijkje nemen, of er iemand aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Trouwens, kan de admin eens de volgende CTF maps erop zetten ipv die jammerlijke maps die er nu op staan:
CTF-TerraLE102
CTF-CoretCE105
CTF-NovemberCE105
CTF-Orbital-LE102
CTF-Glacier][-CE105
CTF-LavaGiant
CTF-Bollwerk105
en eventueel
CTF-Dreary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 12:49:
Ik ga eens een kijkje nemen, of er iemand aanwezig is :)
In je CV:
Rijbewijzen: Theorie van auto, verder ben ik bezig met het halen van me rijbewijs

typo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

M1ch schreef op 04 december 2002 @ 15:12:
Zo meneer Mich is er nog steeds niet overheen dat ik zijn clannetje heb verlaten?

Doe niet zo vreselijk triest man. Ik heb 1x onder een fakenick tegen jou gespeeld en heb ik inderdaad gewonnen, maar ik heb geen één keer wat gezegd. Ik flame absoluut niet. Naar niemand! Jij kan het blijkbaar niet zo goed hebben dat ik met één lullig puntje verschil heb gewonnen. Op zondagochtend.

Nogmaals, ik flame niet. Ik speel al heel lang op ut.tweakers.net en ik denk dat er zeer weinig mensen zijn die mijn gedrag als lame zouden aanmerken.

Voortaan even nadenken en misschien verifiëren voordat meneer wat zegt. Is beter voor jou en je omgeving.

Hoi;x is trouwens de fakenick van 7of9. Meer mensen hebben last van die gozer, die overigens inderdaad érg lame is (en triest en vervelend etc.). Ik ben er ook absoluut voor dat die gozer gebanned wordt.

//edit: ik veranderde mijn nick trouwens weer naar RexomniuM omdat iemand op de server daarnaar vroeg. Niet om te showen. Overigens maak ik zelf wel uit onder welke nick ik speel. Niet jij denk ik...

[ Voor 10% gewijzigd door Rexomnium op 07-12-2002 16:42 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
Ik denk dat de 'stamgasten' van de server bepalen of jij onder een echte of fakenick speelt.

Verder vind ik je openingszin tamelijk onbegrijpelijk... licht dat eens nader toe? Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wat er precies gebeurd is. Heb jij mijn 'clannetje' verlaten? Voor zover ik weet ben je gekicked omdat je er toch nooit was. Bovendien kan ik me werkelijk niet voorstellen dat iemand er niet overheen zou komen als iemand met de matige skills die jij hebt zijn of haar clan verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Okee, er zijn wat serverproblemen, die niet meer opgelost kunnen worden dit weekend. We hebben echt van alles geprobeert om die server/machine te restarten.

De server is nou gestart via wat omwegen, echter staat er een Cron aan (zeg maar "windows scheduler voor linux"), maar die gaat om 4 uur morgen vroeg de server restarten. Er is een grote kans dat de UT server niet meer online komt, en dat betekend dus de rest van het weekend geen UT meer op ut.tweakers.net...

Richard (hdd) is nog wat aan het klooien volgens mij, weet niet wat precies..dus misschien gaat alles zo toch nog goed, ik schat de kans op dit moment toch aardig klein nog.
(19:30:50) (@Gerco) Ik ga ff UT'en... vannacht om 0400 is het over voor het weekeinde :)
We zeggen dit maar van te voren omdat er waarschijnlijk geen verbetering in komt, dus ik zou zeggen: Ga nu je portie voor morgen UT-en, anders krijg je (weer) ontwenningsverschijnselen ;) :Y)

Edit, bljikbaar is het toch gelukt :P
(20:02:50) (@Richard) zow
(20:02:53) (@Richard) draait weer als een paard
(20:03:12) (@Sponge) mja
(20:03:13) (@Sponge) ?
(20:03:26) (@Richard) shell script gefixt
(20:03:39) (@Richard) als cron em nu killed, start scriptje hem weer op
(20:03:46) (@Sponge) hmm
(20:03:58) (@Sponge) dacht juist dat het probleem was dat ie niet meer zou restarten
(20:04:00) (@Sponge) maar goed :P
(20:04:07) (@Richard) daarom ;)
(20:04:13) (@Sponge) zien we morgen vanzelf wel
(20:04:16) (@Richard) doet scriptje nu
(20:04:20) (@Sponge) ok :P
Nog een edit:

De HTTP van de server is wel down, dus je kan NIET meer mapvotes e.d. downloaden, heb je die niet, dan heb je gewoon echt pech :)

[ Voor 31% gewijzigd door Sponge op 07-12-2002 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa 7of9 is ok gast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Rexomnium & Mich, kennelijk veel spanningen tussen jullie, jullie zijn iig beiden geen n00bs dus geen reden voor Mich om te verklaren dat hij maar 'matige skills' zou hebben. Wie er nou beter is vecht je maar in een 1on1 uit en niet hier op GoT. Ik vind jou eerlijk gezegd misschien wel 'lamer', jij ging een keer alsmaar reconnecten omdat je vond dat je te vaak doodgeschoten werd (door n00bs uiteraard), maar misschien is dat een moment-opname dus nofi.

Wat ik nog wel even wil zeggen over lamers: Rexomnium is absoluut geen lamer, en ik ben een stamgast dus kan het weten.
Van 7of9 kan ik me voorstellen dat mensen hem irritant vinden, maar zo is hij nou eenmaal, ik ben het met Ravenger eens dat hij wel ok is, hij hoeft niet gebanned te worden. Maar als iedereen zich aan hem irriteert is een kick af en toe misschien op zijn plaats >:)
Gewoon beetje vage gast :)

BTW, ze zijn nu flink aan het kloten met de server, Richard werkt keihard om iets te fixen. Snap niet precies hoe het zit 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door QuestGamer op 07-12-2002 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

(23:05:52) (@Sponge) zeg maar een rijdende auto waar de deur op slot zit
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
ach een flamewar op z'n tijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

En de laatste persoon die erin zat is er uit gevallen, * Engineer ssh is ook dood nu (8>

De server is nu dus aan z'n lot over gelaten tot maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
hdd schreef op 07 December 2002 @ 23:45:
[...]

En de laatste persoon die erin zat is er uit gevallen, * Robin ssh is ook dood nu (8>

De server is nu dus aan z'n lot over gelaten tot maandag :)

Hoe wil ik dan ooit verliezen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol rexonium....a lamer calling another lamer a lamer
en soms ben ik wel irritant, maar valt wel mee, iedereen is weleens irritant (vooral als een n00b in lms ALLEEN met minigun weet te spammen, kzal geen namen noemen {michnoobje})
en back to subject, rexonium waarom ben ik lame alleen als ik met een andere nick speel en je volop own met lms, heb ik nog 10 levens jij 3, ga jij mij lamer noemen omdat ik met andere nick speel....GET A LIFE!!!! lol

oh ja, en biggest lam0 of all is neohawk ;p

ps: qg en rav zijn n00bz (wel heel lieve n00bz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 01:27:
Oei, je zou maar eens 1 dag zonder UT-Servers moeten :X :P
no offence qg :P
zijn nu al 2 dagen en het worden er nog meer zo te zien :|

* grep heeft vanavond de tv maar weer eens geprobeerd en haakte na een uurtje al weer af. Baggerzooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
o ja ik minigunde echt die hele match man :/
(dat was Tibo fyi, ik maakte de laatste kill wel op jou met mini waardoor jij eruit was en huilend de server verliet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 01:13:
ps: qg en rav zijn n00bz (wel heel lieve n00bz)
:'(

Nou ja ik ben iig nog liev :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1ch schreef op 08 December 2002 @ 02:02:
o ja ik minigunde echt die hele match man :/
(dat was Tibo fyi, ik maakte de laatste kill wel op jou met mini waardoor jij eruit was en huilend de server verliet)
neuj, gewoon noobie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
* Robin vraagt zich af waarom dat de ervaren spelers altijd zo denigrerend moeten doen tegen mensen die beginnen met UT of voorschrijven hoe ze UT moeten spelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gaat het gewoon de pro's willen verder met de skils. het is net sport":) en een noob ja die gaat altijd half liggen pitten onder een potje ut en dat hebben er veel moeite mee en als ze gaan lame wat noobs ook vaak doen mja ieder zijn eigen menning ps dit bericht heb ik met moeite kunnen type want ik ben zwaar van de kaart:) DUS RESPECT:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

grep schreef op 08 december 2002 @ 01:26:
[...]

zijn nu al 2 dagen en het worden er nog meer zo te zien :|

* grep heeft vanavond de tv maar weer eens geprobeerd en haakte na een uurtje al weer af. Baggerzooi....
Hmm idd, Ik wou de server ff queryen, maar krijg
Query Timed Out.
The server is down or your ping
is extremely high (>3000) .
Dus misschien is de UT server alsnog plat gegaan. Aangezien IRC echter weer down is, weet ik nog van niets.

btw: kan dat gediscussieer over dat gedoe met die 3 spelers niet ergens anders ofzo? Of een forum, of in dit topic heeft het weinig zin denk ik :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.