Stonden maar op masterfull, sorry
wat een aimbot is, dat weet ik wel. Bij een radar kan ik ook nog iets bedenken, maar wat doet een triggerbot en een timer?Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 23:06:
En naast aimbots heb je ook nog triggerbots, timers, radars, etc.
* grep speelt nooit vals en klaagt ook nooit btw

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Ja dat kan ik ook 

Alphega schreef op 21 november 2002 @ 01:21:
[...]
Dat zijn prutz0r tijden
Dit zijn pas echte tijden (plaatjes zijn clickable):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rival heeft er ook nog wat opgeslagen, daar zitten nog wat betere bij
Verwijderd
Een triggerbot schiet zodra je met je crosshair (mikdingetjegrep schreef op 21 November 2002 @ 19:19:
[...]
wat een aimbot is, dat weet ik wel. Bij een radar kan ik ook nog iets bedenken, maar wat doet een triggerbot en een timer?
* grep speelt nooit vals en klaagt ook nooit btw
Misschien late mededeling, maar nu kan je ook unreal protocol linkjes plakken 
ut.tweakers.net
[url=unreal://ut.tweakers.net]ut.tweakers.net[/url]
Had ik ooit een tijdje geleden aangevraagd in BUG, maar met de 1.7 update zit het er eindelijk in
ut.tweakers.net
[url=unreal://ut.tweakers.net]ut.tweakers.net[/url]
Had ik ooit een tijdje geleden aangevraagd in BUG, maar met de 1.7 update zit het er eindelijk in
wil je m'n "mikdingetje" er buiten laten ja?Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 19:54:
[...]
Een triggerbot schiet zodra je met je crosshair (mikdingetje) over een tegenstander gaat, dit is vooral handig met shock/sniper/insta. Een timer geeft aan hoe lang het nog duurt voordat bepaalde powerups (shield belt, amp) gespawned worden, zodat je kan zorgen dat je altijd de eerste bent.
timers die timen dus de powerups.
een extern programmaatje soms, die geactiveerd kan worden door een toets in te drukken.
een extern programmaatje soms, die geactiveerd kan worden door een toets in te drukken.
Verwijderd
Tja, in Quake2 mog je de Quad30 en de Quad60 gewoon in Wars gebruikenRaVeNgEr schreef op 21 November 2002 @ 20:02:
timers die timen dus de powerups.
Gheghe, maar daar heb je wel 21:43 over gedaan
Wedden dat ik het in 21:40 kan!!!!!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
21:35 meldt zich-=MOL=- schreef op 22 november 2002 @ 11:55:
Wedden dat ik het in 21:40 kan!!!!!!!
Verwijderd
uhmm wat je zegt over die timer is ook foutVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 19:54:
[...]
Een triggerbot schiet zodra je met je crosshair (mikdingetje) over een tegenstander gaat, dit is vooral handig met shock/sniper/insta. Een timer geeft aan hoe lang het nog duurt voordat bepaalde powerups (shield belt, amp) gespawned worden, zodat je kan zorgen dat je altijd de eerste bent.
Verwijderd
Achja en nog ff wat screenies! want ja ik speel er ook wel eens 
Dus het volgende, eerst 3 Godlike Screens :D:

Ohh jah deze is helemaal leuk
is namelijk iLMS

Verder nog wat iLMS in morpheus:

En wat DM/TDM:

Nou nu zal ik maar weer ff ophoude..
Greetz to all and cu @ tweakers ofzo
Screens zijn @ 800x600 ken je ze nog gebruiken als bureaublad achtergrond ofzo
Dus het volgende, eerst 3 Godlike Screens :D:

Ohh jah deze is helemaal leuk

Verder nog wat iLMS in morpheus:

En wat DM/TDM:

Nou nu zal ik maar weer ff ophoude..
Greetz to all and cu @ tweakers ofzo
Screens zijn @ 800x600 ken je ze nog gebruiken als bureaublad achtergrond ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 13:39 ]
Welke fov is dat bij de eerste 2 plaatjes
Unreal Tournament '99
Ik zeg fov 93
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ik zei: je kan ervoor zorgen dat je de eerste bent, maar als je net geen boots hebt bv. lukt dat niet, of als je idd gewoon een prutser bentVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:27:
[...]
uhmm wat je zegt over die timer is ook foutmn clanm8 gebruikt hem maar ik heb SB wel bijna altijd
(maargoed tis ook prutser)
Verwijderd
Hmm *bemoeid zich niet met aimbot uitspraken want dan kunnen er conflicten ontstaan*
Alphega: Tja wat zal ik zeggen.....
Tegen bots kan ik dat ook wel, gewoon tegen je team genoot aanschieten simpel maar gewoon op de server vindt ik het persoonlijk best snel.
Alphega: Tja wat zal ik zeggen.....
Tegen bots kan ik dat ook wel, gewoon tegen je team genoot aanschieten simpel maar gewoon op de server vindt ik het persoonlijk best snel.
Wat me laatst overkwam....

Ik voelde me nogal aangesproken
[ Voor 3% gewijzigd door Emcee op 23-11-2002 13:50 ]
Verwijderd
uhmm mijne? gewoon standard 90 ofzoNevada schreef op 22 november 2002 @ 13:40:
Welke fov is dat bij de eerste 2 plaatjes
Hmm, iemand in onze clan channel postte net dit.. misschien 1 minuutje van je tijd waard.. (al betwijfel ik of er iets gebeurdt imo)
http://petition.prophetsofdeath.com/index.html
Verwijderd
Done !

41.6C.6D.61.72 schreef op 25 november 2002 @ 21:56:
Hmm, iemand in onze clan channel postte net dit.. misschien 1 minuutje van je tijd waard.. (al betwijfel ik of er iets gebeurdt imo)
Elke bot heeft andere properties, denk dat dan iedereen tegen zelfde bots moet spelen (Kijk maar eens als je bijv Loque in een stuk of 10 bots hebt, of Malakai..die staan bijna altijd hoger..)
Verwijderd
Weet je wat ook kewl is, de bot zijn eigenschappen hoger zetten. Dus, agressie en zo....41.6C.6D.61.72 schreef op 26 November 2002 @ 08:16:
[...]
Elke bot heeft andere properties, denk dat dan iedereen tegen zelfde bots moet spelen (Kijk maar eens als je bijv Loque in een stuk of 10 bots hebt, of Malakai..die staan bijna altijd hoger..)
Niet geschoten is altijd mis...41.6C.6D.61.72 schreef op 25 november 2002 @ 21:56:
Hoewel ik eigenlijk alleen op ut.tweakers.net speel (waar volgens mij niet echt gecheat wordt toch?), lijkt het me reuze irritant om steeds tegen cheaters aan te lopen.
Verwijderd
Mmmm, nou volgens mij kwam ik laatst iemand op de server tegen met de clantag [FtR] die toch zeer verdacht speelde..... 
Ze waren erg behendig (voor oudjes dan)

grep schreef op 26 november 2002 @ 10:24:
[...]
Niet geschoten is altijd mis...
Hoewel ik eigenlijk alleen op ut.tweakers.net speel (waar volgens mij niet echt gecheat wordt toch?), lijkt het me reuze irritant om steeds tegen cheaters aan te lopen.
Welnee, da's niet behendig. We waggelen alleen veel, waardoor je ons moeilijk kan raken!Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:45:
Mmmm, nou volgens mij kwam ik laatst iemand op de server tegen met de clantag [FtR] die toch zeer verdacht speelde.....
Een soort senioren-dodge zeg maar
Loque speelt zeer goed met rifle en mini, de truc is dat de bots op godlike zeer goede aim hebben, kortom zorg ervoor dat je al hun wapens wegsnoept waar ze goed mee spelen en je controleert de game41.6C.6D.61.72 schreef op 26 november 2002 @ 08:16:
[...]
Dit is overigens ook mijn tactiek tegen lui die bijvoorbeeld zeer goed kunnen riflen
Verwijderd
Heb je de agressie btw dan ook op vol staan, of gewoon op de helftraptorix schreef op 26 November 2002 @ 11:29:
[...]
Loque speelt zeer goed met rifle en mini, de truc is dat de bots op godlike zeer goede aim hebben, kortom zorg ervoor dat je al hun wapens wegsnoept waar ze goed mee spelen en je controleert de game
Dit is overigens ook mijn tactiek tegen lui die bijvoorbeeld zeer goed kunnen riflen
Geen idee, maar laat die lamer maar komen, bots zijn dom en het is totaal geen uitdaging om tegen ze te spelen, enige wat wel leuk is, is om tdm 4on4 rifle arena op godlike te spelen, krijg je redelijk goeie aim van.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 13:28:
[...]
Heb je de agressie btw dan ook op vol staan, of gewoon op de helft
Verwijderd
Ik speel vaak tegen bots en irriteer me mateloos aan die Loque (en Tamerlane en nog een paar andere).
Zodra je een hoek neemt.... *KNAL* Headshot van Loque.......
Zodra je een hoek neemt.... *KNAL* Headshot van Loque.......
Verwijderd
Ik speel nooit tegen bots is niet leuk...
En kwam er nou nog een toernooi of niet???
En is er een kleine clan die met ons war wil??(mijn clan bestaat uit 3 man waarvan er 1 bijna nooit speelt...., ik wil wel clan war doen klijkt mij wel leuk)
En kwam er nou nog een toernooi of niet???
En is er een kleine clan die met ons war wil??(mijn clan bestaat uit 3 man waarvan er 1 bijna nooit speelt...., ik wil wel clan war doen klijkt mij wel leuk)
^ idd 
Maarre je moet inderdaad eens alle sliders naar rechts (aggresiveness, base skill e.d.), op campiness na. dan godlike zetten, en dan instagibben! Niet te doen
Maarre je moet inderdaad eens alle sliders naar rechts (aggresiveness, base skill e.d.), op campiness na. dan godlike zetten, en dan instagibben! Niet te doen
hehe
als je nou es echt wil oefenen moet je alle bots op 1 kleur zetten en dan TDM andere kleur nemen, 8vs1 is ook wel es fun
Mja, dat deed ik altijd toen ik nog 33k6 had
. Morbias met 15 bots en dan TDM
. alleen jammer dat die bots altijd in groepjes komen.. maakt het inder leuk
Verwijderd
`41.6C.6D.61.72 schreef op 27 November 2002 @ 08:22:
Mja, dat deed ik altijd toen ik nog 33k6 had. Morbias met 15 bots en dan TDM
. alleen jammer dat die bots altijd in groepjes komen.. maakt het inder leuk
Als wij TDM spelen, dan gaan wij ook altijd in een groep. ZO ben je namelijk veel sterker
Eigenlijk bedoelde ik er mee dat het juist makkelijker is
Je schiet bijna altijd raak.. er onstaat een chaos in de groep en iedereen schiet tegen elkaar aan, niet echt successvol
Verwijderd
Dat is zeker waar, dat zie ik ook vaak bij CTF dat ze met zijn 3 ofzo lopen te verdedigen dan staan ze elkaar meestal in de weg.....Dan heeft de aanvaller daar juist voordeel aan.41.6C.6D.61.72 schreef op 27 November 2002 @ 09:42:
Eigenlijk bedoelde ik er mee dat het juist makkelijker isJe schiet bijna altijd raak.. er onstaat een chaos in de groep en iedereen schiet tegen elkaar aan, niet echt successvol
Verwijderd
Ja, zo dicht moet je ook weer niet lopen41.6C.6D.61.72 schreef op 27 november 2002 @ 09:42:
Eigenlijk bedoelde ik er mee dat het juist makkelijker isJe schiet bijna altijd raak.. er onstaat een chaos in de groep en iedereen schiet tegen elkaar aan, niet echt successvol
Dat is juist dom. Dus begrijp ik jouw stelling nu ook
En UIerZuiGer, met zijn drien deffen is ook erg dom. Maar op een publieke server is het toch klote om rules uit te delen. Dus als ik aan het deffen ben, en er komen er 2 bij. Dan loop ik mooi naar de Midfield
[Johan Cruijff modus]Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 12:00:
[...]
...met zijn drien deffen is ook erg dom. Maar op een publieke server is het toch klote om rules uit te delen. Dus als ik aan het deffen ben, en er komen er 2 bij. Dan loop ik mooi naar de Midfield
maar da's logisch
[/Johan Cruijff modus]
Begint steeds meer op voetballen te lijken als je het over UT tactics hebt. Kan je eigenlijk buitenspel staan in UT?
Verwijderd
Van deze post snap ik zelfs niets van.....
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 13:37 ]
Verwijderd
weet er iemand hoe ik een proxyserver kan instellen
bij unrealtournament?? zodat je online kunt spelen......
Default port is 7777, je moet dus zorgen dat die open staat, echter zijn redelijk veel servers die ook ander porten gebruiken.Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 16:22:
weet er iemand hoe ik een proxyserver kan instellen
Verwijderd
uuh das niet echt wat ik bedoel
als ik bij online games kijk kom er nix te staan omdat ik eerst
naar die andere pc moet connecten....
dus met die 7777 kom ik niet echt verder ...
als ik bij online games kijk kom er nix te staan omdat ik eerst
naar die andere pc moet connecten....
dus met die 7777 kom ik niet echt verder ...
Verwijderd
/preferences... En dan ergens in networking je proxy instellen volgens mij. Ik zal thuis eens kijken
Verwijderd
hmm er staat
Yes, it is generally possible, but UT and the proxy have to be configured to match:
In your ..\UnrealTournament\System\UnrealTournament.ini, you’ll find the following entry:
[UBrowser.UBrowserHTTPClient]
ProxyServerAddress=
ProxyServerPort=
Put in your proxy’s IP address and port.
dus ik doe dat...
en krijg ik wel dat van dat News enzo
maar als ik dan op CTF druk staat er:

...
Yes, it is generally possible, but UT and the proxy have to be configured to match:
In your ..\UnrealTournament\System\UnrealTournament.ini, you’ll find the following entry:
[UBrowser.UBrowserHTTPClient]
ProxyServerAddress=
ProxyServerPort=
Put in your proxy’s IP address and port.
dus ik doe dat...
en krijg ik wel dat van dat News enzo
maar als ik dan op CTF druk staat er:

...
denk dat je echt die poort van die masterserver moet openen/forwarden, poort staat dacht ik in de unrealtournament.ini, of misschien is het de standaard poort (weet het niet zeker meer)
Want, die masterserver werkt niet me thttp
Want, die masterserver werkt niet me thttp
Hmmmm, hadden we het hier recentelijk over aimbots enzo, is er vanavond (voor mij voor het eerst) iemand met aimbot op de server!
Hoop niet dat we iemand op gedachten gebracht hebben...
Hoop niet dat we iemand op gedachten gebracht hebben...
Mja, hem zie je denk ik de eerste tijd niet terug. Was dezelfde gast als die al twee dagen bezig was onder andere namen. (dynamisch ip)
Verwijderd
wat was zijn naam dan...
Gisteravond was ik best lekker bezig in Ethernal Cave. En srry geen Screenshot
Gisteravond was ik best lekker bezig in Ethernal Cave. En srry geen Screenshot
Gisteren noemde hij zichzelf eerst Neo_Hawk_Killer, totdat NeoHawk langs kwam en hierover begon te zeuren 
Daarna veranderde hij naar de nick dextro.
Zal wel fake zijn allemaal. Ben wel bang dat het een GoT-ter is...
Verwijderd
Die gast had echt geen aimbot toe ik er was... Hij was echt vaak snel dood. Mijn naam was gisteravond Bier.Merkgrep schreef op 28 November 2002 @ 10:21:
Gisteren noemde hij zichzelf eerst Neo_Hawk_Killer, totdat NeoHawk langs kwam en hierover begon te zeuren
Met LMS was ie echt slecht namelijk. Hij was 5e ofzo van de 6
Die dextro had echt geen aimbot, die gast zoog mega hard.
Verwijderd
Dat had ik bij Neo Hawk Killer nou ookraptorix schreef op 28 november 2002 @ 11:23:
Er is gespecced en er zijn demo's gemaakt door admins dus er is bewijs als het goed is.
Bovendien werd hij later wat pissig vanwege de kicks/bans en kwam hij steeds terug met zijn dynamische ip. Toen was het overduidelijk dat hij z'n aimbot aan had staan (shoot iedereen met een schot kapot).
Moest uiteindelijk een complete ip range geblocked worden om van hem af te komen geloof ik....
Bovendien werd hij later wat pissig vanwege de kicks/bans en kwam hij steeds terug met zijn dynamische ip. Toen was het overduidelijk dat hij z'n aimbot aan had staan (shoot iedereen met een schot kapot).
Moest uiteindelijk een complete ip range geblocked worden om van hem af te komen geloof ik....
[ Voor 3% gewijzigd door grep op 28-11-2002 11:32 ]
Verwijderd
Tja, zover kan je toch niet gaan... Maar toen ik er was "en ook toen rap er was" had hij volgens mij geen aimbot... maar je merkt heel snel waarneer iemand Aimbot heeftgrep schreef op 28 november 2002 @ 11:31:
Er is gespecced en er zijn demo's gemaakt door admins dus er is bewijs als het goed is.
En waar zijn die demo's nu dan
Verwijderd
Volgens mij had hij een aimbot, in het begin raakte hij bijna niets, maar toen opeens raakte hij elk schot achter elkaar.
Dat vond ik wel een beetje vreemd
Dat vond ik wel een beetje vreemd
Had je Z3uS vroeger moeten zien gaan op 56k6, dat was nog iets geflipterEmcee schreef op 23 November 2002 @ 13:49:
Wat me laatst overkwam....
[afbeelding]
Op jolt.co.uk heb ik 2 jaar lang stabiel 19 gepingt
Ik speel al zeer lang UT, en heb de nodigde aimbots gezien. Toen Gerco erin kwam zag die ook meteen dat het een aimbot was.
Eventueel valt hier een demo te vinden: http://vbfibre.digitalrice.com/dextro.zip (~500kb)
Kijk eens naar de tijd, en hoeveel frags. Ik begon pas laat met die demo, maar het viel me sowieso al op dat hij:
a) niet kon spelen
b) pas laat realiseerde dat hij alle wapens had (zocht steeds naar wapens, zei ie ook, voordat de demo gemaakt werd)
c) altijd op het doel schoot ipv. er voor (interpoleren, zoals je bij rockets moet doen). Er zijn maar 2 wapens waar je dat niet hebt: Sniperrifle en (super)shockrifle...
Toen ie eenmaal realiseerde dat ie altijd een sniper gun had begon ie gigantisch rond te knallen, en toen heb ik Gerco er maar eens bijgehaald om het te bevestigen.
(Af en toe schokt de demo, omdat ik toen windowed zat zodat ik in IRC kon mee lullen.)
Trouwens, hij zou al 3 dagen gebanned worden, vanwege namen zoals "kanker_tweakers", "adolf_hitler" en vele anderen.
Nou even belangerijk: Deze gast had dus een dynamisch IP. Daarom hebben we het hele D gedeelte van een IP gebanned. Ik zal citeren wat GeniusDex ongeveer in de FAQ wil hebben:
Eventueel valt hier een demo te vinden: http://vbfibre.digitalrice.com/dextro.zip (~500kb)
Kijk eens naar de tijd, en hoeveel frags. Ik begon pas laat met die demo, maar het viel me sowieso al op dat hij:
a) niet kon spelen
b) pas laat realiseerde dat hij alle wapens had (zocht steeds naar wapens, zei ie ook, voordat de demo gemaakt werd)
c) altijd op het doel schoot ipv. er voor (interpoleren, zoals je bij rockets moet doen). Er zijn maar 2 wapens waar je dat niet hebt: Sniperrifle en (super)shockrifle...
Toen ie eenmaal realiseerde dat ie altijd een sniper gun had begon ie gigantisch rond te knallen, en toen heb ik Gerco er maar eens bijgehaald om het te bevestigen.
(Af en toe schokt de demo, omdat ik toen windowed zat zodat ik in IRC kon mee lullen.)
Trouwens, hij zou al 3 dagen gebanned worden, vanwege namen zoals "kanker_tweakers", "adolf_hitler" en vele anderen.
Nou even belangerijk: Deze gast had dus een dynamisch IP. Daarom hebben we het hele D gedeelte van een IP gebanned. Ik zal citeren wat GeniusDex ongeveer in de FAQ wil hebben:
Q: Ik ben gebanned maar ik heb niks gedaan
Dit kan voorkomen als je een gedeeld(e) IP/PC gebruikt, of een provider hebt met een dynamic IP. Als het geen van beide is moet je even contact opnemen met 1 van de admins en zal er naar het geval gekeken worden. Momenteel zijn de volgende IP ranges gebanned:
-213.17.5.x (permanent)
Ik zou zeggen, kom eens langs Rubenski, dan krijg je een "warm" onthaal van iedereen!
* grep is bang dat hij nog spijt krijgt van die opmerking
* grep is bang dat hij nog spijt krijgt van die opmerking

Die gast heeft mij dus ook al een half uur bezig gehouden toen ik aan het UT'en was laatst.... erg zielig lamertje

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Laat Gerco ook een klacht bij de provider deponeren wegens schending van de Netetiquette.Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 14:29:
Tja, die hele range bannen.... Mischien zijn er meer tweakertjes in die range
Verwijderd
whehe, daar zat ik ook al aan te denken, maar ja voor op een UT server met dit soort gedrag is dat ook wel veel hoor...
Denk dat als je in die range zit je gewoon vette pech hebt........
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
jups, maar er zit toch 99% niemand in die range die ook op tweakers server zitGeniusDex schreef op 28 november 2002 @ 16:07:
Denk dat als je in die range zit je gewoon vette pech hebt........
Zoveel mensen zijn er niet met KCMA kabel internetVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:12:
jups, maar er zit toch 99% niemand in die range die ook op tweakers server zit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Die range is echt niet permanent geband, dit is alleen even een noodoplossing voor het probleem dextro. Ik werk aan een manier om mensen met dynamisch IP te kunnen bannen, het werkt al bijna, maar helaas nog niet helemaal.
De optie om een hele range te bannen laat ik er wel inzitten (UT heeft standaard die optie helemaal niet
), maar wil ik liever niet gebruiken.
De optie om een hele range te bannen laat ik er wel inzitten (UT heeft standaard die optie helemaal niet
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
hij had wel een bot, zelf gezien, en idd zoog hij verder enorm en was nog n00ber dan n00b want hij wist niet eens hoe ie em moest usen kennelijkraptorix schreef op 28 November 2002 @ 11:23:
ik heb weer wat gemist zie ik
ben 2 dagen niet aan het spelen
om buiten bezig te zijn me de auto van de buren (in de kou)
om buiten bezig te zijn me de auto van de buren (in de kou)

Verwijderd
Iedere user die inlogd op een server krijgt toch een uniek ID mee. Dus kan daar niet wat mee geregeld worden
ff patsen?

Ik heb er nog wel meer hoor, maar ja, ik ben te bescheiden om ze allemaal te posten
Het wordt wel steeds leuker op deze server. Vooral 's avonds als de echte 1337-spelers komen.

Ik heb er nog wel meer hoor, maar ja, ik ben te bescheiden om ze allemaal te posten
Het wordt wel steeds leuker op deze server. Vooral 's avonds als de echte 1337-spelers komen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Voor UT bestaat er helaas niet zoiets als het WON ID. Je krijgt in-game wel een ID mee, maar die is gewoon per sessie en wordt uitgedeeld op volgorde van binnenkomst. Puur voor de game logica om spelers uit elkaar te kunnen houden dus, niet om mee te kunnen bannen.Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 08:52:
Iedere user die inlogd op een server krijgt toch een uniek ID mee. Dus kan daar niet wat mee geregeld worden
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Moeten ze toch maar es gaan doen dan... Aan ieder voordeel zit natuurlijk ook weer een nadeel.. In dit geval ben ik dan voor een uniek id, maar hoe te realiserenGerco schreef op 29 November 2002 @ 11:50:
[...]
Voor UT bestaat er helaas niet zoiets als het WON ID. Je krijgt in-game wel een ID mee, maar die is gewoon per sessie en wordt uitgedeeld op volgorde van binnenkomst. Puur voor de game logica om spelers uit elkaar te kunnen houden dus, niet om mee te kunnen bannen.
//
Mischien weet iemand dat hier, ik gebruik verschillende configjes om te spelen. Nu kan je ingame het exec commando meegeven,
Ik heb namelijk nu 3verschillende configjes "DM, CTF en iCTF" nu kan ik het commando exec iCTF.ini meegeven maar hij bind de keys dus niet. Wat hij doet "Hij voert geweoon alle commando's uit, maar bewaard ze niet
Dit werkt helaas niet helemaal perfect. Weet iemand hoe je dit het beste kan doen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 11:55 ]
I agreeRexomniuM schreef op 29 November 2002 @ 11:18:
Altijd wel lachen met een groepje FtFers, Raptor, N00b, etc...
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Jbalk: kan je niet al die commandos onder 1 knop hangen?
Er is een commando dat een bepaalde binding maakt aan een toets als je al die bindings achter elkaar bind onder 1 toest kan je het zelfde bereiken lijkt me.
Er is een commando dat een bepaalde binding maakt aan een toets als je al die bindings achter elkaar bind onder 1 toest kan je het zelfde bereiken lijkt me.
[persoonlijke mening]QuestGamer schreef op 29 November 2002 @ 15:17:
[...]
I agree
Misschien wel, maar ik speel dan nooit omdat juist die spelers altijd zo "aanwezig" moeten zijn met al hun keybinds en commentaar, of "I'm hit!"...
[/mening]
valt wel mee dacht ik zo hoor, zelf heb ik alleen nuttige taunts, en als ik ze al gebruik is het omdat ik per ongeluk op verkeerde toets ram41.6C.6D.61.72 schreef op 29 november 2002 @ 17:44:
[...]
[persoonlijke mening]
Misschien wel, maar ik speel dan nooit omdat juist die spelers altijd zo "aanwezig" moeten zijn met al hun keybinds en commentaar, of "I'm hit!"...
[/mening]
raptorix schreef op 29 november 2002 @ 18:04:
[...]
valt wel mee dacht ik zo hoor, zelf heb ik alleen nuttige taunts, en als ik ze al gebruik is het omdat ik per ongeluk op verkeerde toets ram
code:
1
2
3
4
5
6
| (17:56:24) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff (17:56:25) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff (17:56:25) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff (17:56:26) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff (17:56:26) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff (17:56:30) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: rood cap ff |
code:
1
2
3
4
5
6
7
| (17:57:53) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (17:57:53) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (17:57:54) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (17:57:54) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (17:57:54) (+UTR) [FtF]Pepper: haaaaaaaaaaa (17:57:54) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (17:57:56) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| (18:03:11) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: bek dicht (18:03:16) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: (18:03:26) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: dis geen DM (18:03:29) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: thomas (18:03:30) (+UTR) -(No.3=SwampFox)-: :> (18:03:37) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: LOOOOOOL (18:03:37) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (18:03:38) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (18:03:38) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- (18:03:38) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(OwNaGe)- (18:03:43) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(OwNaGe)- (18:03:43) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(OwNaGe)- (18:03:47) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(OwNaGe)- (18:03:47) (+UTR) -(No.2=ProXiMuZzz)-: -(LoOoL)- |
(en ging nog door)
Bijvoorbeeld... en dat is nog maar een zeer klein gedeelte... Dit is nog maar binnen 7 minuten...
Overigens had ik ook gewoon een aantal andere personen kunnen gebruiken, er zijn 4-5 personen die dit doen.
Verwijderd
was wel lachen rex
mja 1on1 binnerkort weer als ik mij ut op de goeie manier heb want nauw ben ik nog aan het klooie met die muis user.ini systeem enzo ierie troep:P
kan iemand mij helpen wat het werk wat snelle gaat:P
kan iemand mij helpen wat het werk wat snelle gaat:P
ja maar dit is toch allemaal voor 21:00u 's avonds. Dan zijn de 1337 spelers er nog niet, alleen wat n00bjes41.6C.6D.61.72 schreef op 29 November 2002 @ 18:12:
code:
1 2 (17:56:24) (+UTR) ...
code:
1 2 (17:57:53) (+UTR) ...
code:
1 2 (18:03:11) (+UTR) ...
* grep moet toch eens leren z'n mond te houwen. Dit is al de 2e opmerking in 2 dagen waar ie spijt van krijgt

Dus jij was Bier.Blik? Cool! Je aim is bij tijd en wijle wel erg goed hoorVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 11:22:
Woei!! RexomniuM, gisteravond ff op Morpheus tegen je gespeeldYou were good!!
...en xtcQuestGamer schreef op 29 November 2002 @ 15:17:
[...]
I agree
[ Voor 29% gewijzigd door Rexomnium op 29-11-2002 19:25 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Eindelijk weer eens wat gewonnen gisteravond!
Speel echt als een blinde olifant met twee linker voorpoten de laatste paar dagen
Was trouwens een geinig potje 1on1 gisternacht Deeper!
Had eigenlijk al een ss verwacht....
Verwijderd
Bij deze[b]grep schreef op 30 november 2002 @ 13:00:
Was trouwens een geinig potje 1on1 gisternacht Deeper!
Had eigenlijk al een ss verwacht....

Het was wel leuk, maar wel een langdurig potje. Bijna een uur
We gingen allebei gelijkwaardig op, maar vanaf zo'n 22 frags, nam ik de voorsprong.
Dit topic is gesloten.