mwa fov 100 relt voor nw, en fov 110 voor insta
en dit is alweer de 100ste post
Ik heb altijd met fov 110 gespeeld. Sinds kort iets verlaagd naar 100 om toch iets beter te kunnen aimen (mousespeed ook drastisch verlaagd).
Dat is correct mijne heer!!!Emcee schreef op 13 november 2002 @ 16:59:
Normaal is de fov 90? Neem ik aan
fov normaal vind ik t fijns, heb een tijd intensief lopen wisselen van 80 en 100 bij verschillende wapens maar dit bleek teveel van de concentratie te vergen
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Kzal wel iets gemist hebben
maar waar kan ik dat fov instellen
bij opties kan ik niet iets vinden wat er op lijkt . Het zal wel aan mij liggen

[ Voor 0% gewijzigd door Nevada op 13-11-2002 20:52 . Reden: klein typ foutje JAJA we letten op de kleintjes WAT EEN N00B VRAAG EIGENLIJK HE ]
Unreal Tournament '99
oo tja je moet het maar weten he. Maar bedankt
Unreal Tournament '99
Weet iemand misschien de fov instelling waarmee ik Mich kan verslaan?
Heb net met 30-1 klappen gehad en da was nie fijn!
Heb net met 30-1 klappen gehad en da was nie fijn!
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Whaha 
Oefening baart kunst Grep...
Ofwel, veel tegen hem spelen en veel verliezen maar wel beter worden

Zie je, M1ch speelt ook op 100, is de instelling voor de pro's
en waar dacht je dat ik de afgelopen maanden mee bezig was?Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 08:52:
Whaha
Tot een paar maanden geleden had niemand hier nog van mij gehoord.
Nu ben ik al zover dat ik Tielenaar een beetje kan irriteren in Morpheus (en Tiel: ik ben zeer gekwetst en ga het lekker aan DR vertellen!)
Probleem is natuurlijk dat je Mich (in ieder geval tot voor kort) niet zoveel op de server tegenkomt.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Tja... Ik heb echt 4maanden niet meer UT gespeeld, maar ik ben het nog zekerz niet verleerd. Over Tiel gesproken, gister bijna geklopt in een potje Deckgrep schreef op 14 November 2002 @ 10:50:
[...]
en waar dacht je dat ik de afgelopen maanden mee bezig was?
Tot een paar maanden geleden had niemand hier nog van mij gehoord.
Nu ben ik al zover dat ik Tielenaar een beetje kan irriteren in Morpheus (en Tiel: ik ben zeer gekwetst en ga het lekker aan DR vertellen!)
Probleem is natuurlijk dat je Mich (in ieder geval tot voor kort) niet zoveel op de server tegenkomt.
Mich is gewoon een lamert.....
Komt ie een beetje n00bs als ons af knallen terwijl hij zelf een echte prof is!!
Komt ie een beetje n00bs als ons af knallen terwijl hij zelf een echte prof is!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
...windows 98?Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:48:
Ik speel op 98... Waarom... Geen idee

Verwijderd
LOL nee calzone fov 98 maare is Mich echt zo goed dan??
Gisteren was ie er ff 1 minutje ofzo maar daar kon i niet veel uit opmaken...
Duhh, ik praat geen poep hoor. Ik ga echt eerst wel ff lezen waar het forum over gaat voordat ik een post plaats!Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:49:

mwa mijn mousespeed heb ik verlaagd naar 0.50
ik heb gekeken, ik moet 25 cm schuiven met mn muis om 1 draai te maken
Mich wint 7 van de 10 spelletjes van mij, misschien dat dat een indicatie voor je is?Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 13:49:
Vergeet niet te zeggen wie er irl toffer is, dat is veel belangrijkerraptorix schreef op 14 november 2002 @ 15:02:
[...]
Mich wint 7 van de 10 spelletjes van mij, misschien dat dat een indicatie voor je is?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik natuurlijk, duhhhhhhhhh-=MOL=- schreef op 14 November 2002 @ 16:01:
[...]
Vergeet niet te zeggen wie er irl toffer is, dat is veel belangrijker
Mich roept nu al 7 lanparties op rij dat hij gratis eten/drinken wil van mij omdat ie 25 piek had gewonnen
raptorix schreef op 14 November 2002 @ 15:02:
[...]
Mich wint 7 van de 10 spelletjes van mij, misschien dat dat een indicatie voor je is?
dat vraagt om screentjes
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Er wordt haast nooit Dom gespeelt. Vandaag vote ik er een keer voor; meteen van alle kanten commentaar
Kan het wel begrijpen DoM is klote, liever DM of CtF....
Unreal Tournament '99
Verwijderd
ahh su kut level is dat met ig vet spawn killegrep schreef op 11 November 2002 @ 15:58:
Wat zien je screens er vervormd uit! Hoe kom da?
Mooie overwinning op Noob btw!

hoi ik kom nu wel even langs, weet niet of er iemand is tho 
Edit:
on request demootje van een willekeurige match gemaakt...
www.TMservers.com/mich/gotje1.dem
Edit:
on request demootje van een willekeurige match gemaakt...
www.TMservers.com/mich/gotje1.dem
[ Voor 0% gewijzigd door M1ch op 15-11-2002 01:14 . Reden: demootje ]
Mich, beter ff wat netgamez mich returnd de vlag op Face demo's 
Dan gaan ze denk ik wel aan het gas!!
Dan gaan ze denk ik wel aan het gas!!
Als ik er ben en zie dat iemand DOM stemt, stem ik (bijna) altijd ook DOM._ViP_ schreef op 14 November 2002 @ 20:18:
Er wordt haast nooit Dom gespeelt. Vandaag vote ik er een keer voor; meteen van alle kanten commentaar
Eindelijk weer eens wat anders dan dat constante LMS/DM/CTF

Met jou kan ik pratenPyrus schreef op 15 november 2002 @ 13:18:
[...]
Als ik er ben en zie dat iemand DOM stemt, stem ik (bijna) altijd ook DOM.
Eindelijk weer eens wat anders dan dat constante LMS/DM/CTF![]()
Een beetje variatie kan geen kwaad.
DOM is best ok, alleen de CTF rules suxen bij DOM, Weaponstay on, translocator. buh
Ik heb eigenlijk DOM alleen tegen bots gespeeld... Dat vond ik zoiezo al suf! 
Ik heb er zeker geen behoefte aan het nog eens te proberen!
DOM Zuigt!!!!

Ik heb er zeker geen behoefte aan het nog eens te proberen!
DOM Zuigt!!!!

Ik zeg van tevoren; campen doe ik nooit maar ik heb bij Deck16 ][ toch wel een leuk plekje gevonden waar volgens mij niemand nog aan gedacht heeft en een enkele keer ga ik daar wel eens wat frags scoren. 
En hier is die plek:

en hoe ik daar kom zonder translocator dat kun je zien in de korte demo die ik gemaakt heb.
Klik op de afbeelding om de .dem te downloaden.
Voor wie het niet weet:
.dem in je UT/sys map en in de console het volgende commando: demoplay art
of als je als spectator wilt kijken: demoplay art?3rdperson
En hier is die plek:
en hoe ik daar kom zonder translocator dat kun je zien in de korte demo die ik gemaakt heb.
Voor wie het niet weet:
De een beetje UT speler weet dit wel denk ikArtwido schreef op 16 November 2002 @ 23:08:
Ik zeg van tevoren; campen doe ik nooit maar ik heb bij Des16 ][ toch wel een leuk plekje gevonden waar volgens mij niemand nog aan gedacht heeft en een enkele keer ga ik daar wel eens wat frags scoren.
En hier is die plek:
[afbeelding]
Voor wie het niet weet:
Maar niemand gaat daar zitten omdat campen lame is

En dan heb ik het niet over bij deck de hele tijd bovenaan bij de sniper staan want dan krijg je toch wel schoten om je oren
Logitech z 560 ownage :)
Kende 'm ook al, schiet er met lms af en toe een rocket naartoe om te checken of er niemand staat. Die demo doet het trouwens niet bij mij, maar zover ik weet is het 't snelst met die boots.
Als we het dan toch over demo's hebben, die van Mich is zo traag als een dolle hond op woensdag bij mij, alles gaat twee keer zo langzaam. In het begin dacht ik, WTF, en daar verlies ik van? Maareuh, hebben meerdere dat? (tis op alle resoluties e.d. en het ziet er uit als een enorme lag of als je met z'n tweeën veel te dicht op mekaar loopt)
Als we het dan toch over demo's hebben, die van Mich is zo traag als een dolle hond op woensdag bij mij, alles gaat twee keer zo langzaam. In het begin dacht ik, WTF, en daar verlies ik van? Maareuh, hebben meerdere dat? (tis op alle resoluties e.d. en het ziet er uit als een enorme lag of als je met z'n tweeën veel te dicht op mekaar loopt)
Of DemoManager gebruiken
Verwijderd
zit ik voor het eerst sinds... deel 2 ofzo van dit draadje weer in UT, lekker wat te fraggen
Komt er ineens zo'n malloot op mijn ICQ "heuj"
ARG!
Mijn computer helemaal trippen...
Zucht...
ARG!
Zucht...
Tjah.........

Unreal Tournament '99
Lekker diepzinnig Mich
Verwijderd
Dit heb ik nou als iemand over dat gare MSN komt....Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 18:49:
zit ik voor het eerst sinds... deel 2 ofzo van dit draadje weer in UT, lekker wat te fraggen
ARG!
Zucht...
Als ik lekker aan het UTén ben. Dan heb ik altijd PowerStrip runnen omdat anders Brightness zo laag staat. Als een nieuw venster in Windows zich meldt. Dan gaat ie niet terug naar Windows... Nee, dan gooit ie lekker mijn brightness eruit en loop ik in het pikkie donker te UTén..
ICQ kan je tenminste zo zetten dat ie geen actief venster maakt, maar gewoon in de systray een messg box zet. Dat is veel handiger en daar kan MSN niet aan tippen
Die plek had ik al in unreal 1 ontdekt (3 rockets, rocketjump)Artwido schreef op 16 november 2002 @ 23:08:
Ik zeg van tevoren; campen doe ik nooit maar ik heb bij Deck16 ][ toch wel een leuk plekje gevonden waar volgens mij niemand nog aan gedacht heeft en een enkele keer ga ik daar wel eens wat frags scoren.
En hier is die plek:
[afbeelding]
Voor wie het niet weet:
Overigens wil ik nog even zeggen dat RAV de grootste lamer ooit is, dat je geen flikker van kunt tot daar aan toe, maar elke keer snel disconnecten als je geownt wordt is wel heel erg.
Ros dan ff een paar keer (ingame) op F11)jbalk schreef op 18 november 2202 @ 10:27
Dit heb ik nou als iemand over dat gare MSN komt....
Als ik lekker aan het UTén ben. Dan heb ik altijd PowerStrip runnen omdat anders Brightness zo laag staat. Als een nieuw venster in Windows zich meldt. Dan gaat ie niet terug naar Windows... Nee, dan gooit ie lekker mijn brightness eruit en loop ik in het pikkie donker te UTén..
ICQ kan je tenminste zo zetten dat ie geen actief venster maakt, maar gewoon in de systray een messg box zet. Dat is veel handiger en daar kan MSN niet aan tippen
En je denkt niet dat hij dat al geprobeerd heeft??
Haharaptorix schreef op 18 november 2002 @ 10:36:
Overigens wil ik nog even zeggen dat RAV de grootste lamer ooit is, dat je geen flikker van kunt tot daar aan toe, maar elke keer snel disconnecten als je geownt wordt is wel heel erg.
Er zijn er wel meer die dat doen. Ow kut ik ben een keer dood gegaan, ff reconnecten
Zoals Mich laatst ook deed, ik vind het wel grappig. Want dat reconnecten duurde toen zo lang dat ie geen tijd meer had om te winnen. En toen won iemand anders
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Het was niet in begin, maar op 7-7, Rav wordt boos als ie random rockets op ze hoofd krijgt, als ie dan verliest gaat ie lopen te huilen balken dat ik me verstopQuestGamer schreef op 18 November 2002 @ 14:24:
[...]
Haha
Er zijn er wel meer die dat doen. Ow kut ik ben een keer dood gegaan, ff reconnecten
Zoals Mich laatst ook deed, ik vind het wel grappig. Want dat reconnecten duurde toen zo lang dat ie geen tijd meer had om te winnen. En toen won iemand anders

Random rockets......... it wasn't me

Verwijderd

Tja, het is ook jammer als je tegen een reidende trein looptraptorix schreef op 18 november 2002 @ 14:33:
[...]
Het was niet in begin, maar op 7-7, Rav wordt boos als ie random rockets op ze hoofd krijgt, als ie dan verliest gaat ie lopen te huilen balken dat ik me verstop
Dat ie daarom gaat janken is dus eigenlijk bullshit...
Aan de replies te zien kunnen we dit topic beter omdopen tot Het Grote Syncro-UT topic.
Verwijderd
phew... laatste paar threads gaan wel over Syncro ja...CyberTijn schreef op 18 november 2002 @ 16:27:
Aan de replies te zien kunnen we dit topic beter omdopen tot Het Grote Syncro-UT topic.
mwa ik speel amper bij syncro hoor
, het wordt zo langzamerhand het pyro topic eh tijn
Er posten hier nog altijd meer FtF'ers dan welke andere clan dan ookRaVeNgEr schreef op 18 november 2002 @ 17:04:
mwa ik speel amper bij syncro hoor, het wordt zo langzamerhand het pyro topic eh tijn
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Omdat andere clans misschien niet in dergelijke discussies willen mengen?
. Nah, van mijn clan is er maar 1 a 2 members hier op got, waaronder ik zelf ook.. FtF is nogal een 'got clan'
mwa cybertijn is van pyro, en mich ook, en burningbunny
wat doen sommige mensen toch moeilijk als ze gefragged worden, ik kan me er eigenlijk niet druk om maken
En het gaat weer nergens over.
Om nog ff op syncro terug te komen. Wanneer is de volgende Lan??
Om nog ff op syncro terug te komen. Wanneer is de volgende Lan??
Dat schreef ie er nie bij he...-=MOL=- schreef op 18 November 2002 @ 13:46:
En je denkt niet dat hij dat al geprobeerd heeft??
Verwijderd
Tja, en Appear Offline is ook zo lekker lomp bij dat gare MSN, kan je ook gelijk niks meer sturen, ICQ is beter geregeld vind ik in dat opzicht
En tja, Typekilling is wel klote, dit omdat ik pas eleden mijn hele config heb overgegooid en nu allemaal verschillende configs ga maken, "CTF DM iCTF"
Maar ja, als iemand mij molt als ik aan het typen ben... Boeie het is maar een spel en het is geen cup ofzo.....
Hmmmmmm, al 3 weken ofzo geen ut gedaan. Doe ik gisteravond 1 potje met wat n00bs die ik niet eens kende op de ut.t.net server. Own ik ze gelijk. Dat doet weer een hoop goed!!!
Verwijderd
-=MOL=- schreef op 19 november 2002 @ 13:56:
Hmmmmmm, al 3 weken ofzo geen ut gedaan. Doe ik gisteravond 1 potje met wat n00bs die ik niet eens kende op de ut.t.net server. Own ik ze gelijk. Dat doet weer een hoop goed!!!
Ik heb 3maanden stil gestaan, nieuw configje gebakken, en het gaat gelijk weer lekker
Mijn GF4Ti4200 zou vandaag moeten aankomen, dus dan kan ik eindelijk weer gaan UT'en... spelen op 640x480 met 15fps is ook niet alles
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Hmmm, ik zal jullie wel ff opvrolijken met wat pics

Haha die Noob wel snel he??

Ging wel lekker

Haha wie kan dit sneller????

Ik denk dat mark aimbot is..............

Ging wel lekker

Ik denk dat mark aimbot is..............
Verwijderd
mmm, tja ikheb nog nooit tegen hem gespeeldVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:14:
Hmmm, ik zal jullie wel ff opvrolijken met wat pics![]()
[afbeelding]
Ik denk dat mark aimbot is..............![]()
Verwijderd
mwah lijkt me geen aimbot, kan ook gewoon een pointwhore zijn.. en als je kijkt naar z'n score op AS-HiSpeed....
Over aimbots gesproken, ik zat laatst op boomtown (
), komt er een malloot binnen met overduidelijk een aimbot, terwijl het toch echt een pure server is. Is er nu iets nieuws uit ofzo wat dat weer kan omzeilen? Ik volg dat hele wereldje niet zo namelijk, maar dacht altijd dat utpure het tegenhield.
Verwijderd
De laatste versie van UTpure is volgens mij alweer gehacked, en er zijn natuurlijk ook private bots waar UTpure (nog) niets tegen kan doen

Verwijderd
en een trieste mededeling word weer gemeld
hele leven op de lieve muis gescholden en nauw is hij overleden om 12:00
het trieste medeling heb ik hier bij besloten om een nieuwe muis tekopen:P
en dan ga ik jullie ownen maar tot die tijd hebben jullie nog kans:P
hele leven op de lieve muis gescholden en nauw is hij overleden om 12:00
het trieste medeling heb ik hier bij besloten om een nieuwe muis tekopen:P
en dan ga ik jullie ownen maar tot die tijd hebben jullie nog kans:P
mwa was gister nog ff lekker bezig vs Bier.Merk en Rap op morph, rampage 
Zieke kills, iemand die van die tower aflazert nog ff nakken 1 sec voordat ie uitmekaar splat
Zieke kills, iemand die van die tower aflazert nog ff nakken 1 sec voordat ie uitmekaar splat
Verwijderd
even zoeken op Clanbase, en je krijgt dit resultaat:
Hij staat niet in de member list op ClanBase en ook niet op hun eigen pagina....
[Ðutch Unreal Hooligans]
Official DUTCH UNREAL HOOLIGANS Site
Hij staat niet in de member list op ClanBase en ook niet op hun eigen pagina....

[Ðutch Unreal Hooligans]
Official DUTCH UNREAL HOOLIGANS Site
Verwijderd
Nee dat klopt maar hij schiet echt alles raak en als je zegt van jij bent aimbot zegt ie nee en schiet ie vervolgens alles mis...raptorix schreef op 19 November 2002 @ 17:46:
61 punten is niet zoveel hoor.
Beetje vaag
Verwijderd
mmm, dat ie daarna alles mis schiet is toch wel gek jaVerwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:35:
[...]
Nee dat klopt maar hij schiet echt alles raak en als je zegt van jij bent aimbot zegt ie nee en schiet ie vervolgens alles mis...
Beetje vaag
Waarom word er nou altijd aimbot geblaat....... Altijd maar weer. Als er iemand beter is dan jezelf heeft hij niet gelijk een aimbot. Het word nu weer 2x gezegd.........
Maybe is het wel waar deze keer, maargoed op de tweakers server zijn soms zelfs noobs die tegen mij zeggen dat ik een aimbot heb (wel een tijdje geleden hoor). Ik word een beetje ziek van al dat gejank.
Ga dan lekker op een andere server spelen ofzo als je het niet kan winnen.........
Maybe is het wel waar deze keer, maargoed op de tweakers server zijn soms zelfs noobs die tegen mij zeggen dat ik een aimbot heb (wel een tijdje geleden hoor). Ik word een beetje ziek van al dat gejank.
Ga dan lekker op een andere server spelen ofzo als je het niet kan winnen.........
Verwijderd
Ik was er niet bij MOL, en ik heb ook niks gezegd over AimBot, alleen dat het vreemd klinkt....-=MOL=- schreef op 20 November 2002 @ 11:43:
Waarom word er nou altijd aimbot geblaat....... Altijd maar weer. Als er iemand beter is dan jezelf heeft hij niet gelijk een aimbot. Het word nu weer 2x gezegd.........
Ik bedoel jou toch ook niet
Verwijderd
RaVeNgEr schreef op 20 November 2002 @ 11:12:
mwa was gister nog ff lekker bezig vs Bier.Merk en Rap op morph, rampage
/me is Bier.Merk
Barnevelders in een Roes is een Quake 2 clan,
Mijn nick was toen Bier.Buik, die later door B. van Diepen is ingenomen, omdat ik anders dubbel op een LAN moest verschijnen
Dit omdat mijn configje nog niet helemaal naar behoren werkt. Dus daarom niet mijn normale nick. Maar ik moet je wel zeggen dat je goed bezig was... Maar ja, volgende keer beter
En MOL, srry dat ik dat d8
Verwijderd
Beste Mol ik zeik er niet over ik zie alleen dat ik dacht dat het een aimbot was....-=MOL=- schreef op 20 november 2002 @ 11:43:
En het gaat niet om het winnen maar om het spelen

En wat is er overigens mis mee met het lullen over een aimbot ik vindt je reactie een beetje overdreven

Verwijderd
Ja, jammer dat veel newbies meteen "aimbot!!!!1" roepen nadat ze geownt zijn, maarja je moet maar zo denken, ze zijn niet voor niets newbies
Ik krijg het ook wel eens te horen, als ik weer net een n00b server te pakken heb. Maar een aimbot herken je vrij snel eigenlijk, iemand loopt als een kind van 6, keer zich af en toe in 0,001 nanoseconde 180deg om, schiet alles raak en kan de schieldbelt nooit vinden
Daar ben ik het niet mee eens. Aimbots zijn ook "evolved" (geëvolueerd), en tegenwoordig kan je ze amper nog herkennen met werkelijke mensen spelers. Ik heb ook nog ergens een CD met aantal UT demo's liggen waar je duidelijk aimbots kunt zien (2 jaar terug), tegenwoordig zijn ze eerder gekenmerkt door altijd 1-2x mis te schieten, en dan raak, en dat varierend: zoals elke goede speler.ShittyOldMan schreef op 20 November 2002 @ 20:59:
Ik krijg het ook wel eens te horen, als ik weer net een n00b server te pakken heb. Maar een aimbot herken je vrij snel eigenlijk, iemand loopt als een kind van 6, keer zich af en toe in 0,001 nanoseconde 180deg om, schiet alles raak en kan de schieldbelt nooit vinden
Samen met een paar van onze clanmembers maken we toch zo nu en dan mee dat spelers gewoon weggaan omdat ze op morpheus zo geownt worden dat ze denken dat we cheaten. Ook hebben we een cheaters clan meegemaakt, (die na 2 weken opgeheven was).. daarom hebben we bij elke war altijd de regel: "all players demorec"
mja ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat er spelers zijn in de CB instagib eurocup die zo'n triggerbot hebben. NW valt wel mee, alleen op publics kom je ze nog wel eens tegen, erg jammer maar helaas hoort het bij een populaire game als UT.
Maar ach, gelukkig zijn er ook spelers die wel ok zijn en ook ownen
en tja, als n00bs je aimbot noemen dan moet je dat als compliment zien, en van binnen heel hard lachen
Maar ach, gelukkig zijn er ook spelers die wel ok zijn en ook ownen
Dat zijn prutz0r tijdenVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:14:
Hmmm, ik zal jullie wel ff opvrolijken met wat pics![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn pas echte tijden (plaatjes zijn clickable):
Rival heeft er ook nog wat opgeslagen, daar zitten nog wat betere bij
Verwijderd
Tja, als ik een n00b iCTF server join dan zeggen ze het ook weleens... Maar ja, boeieShittyOldMan schreef op 20 November 2002 @ 20:59:
Moeilijke bots ookAlphega schreef op 21 november 2002 @ 01:21:
[...]
Dat zijn prutz0r tijden
Dit zijn pas echte tijden (plaatjes zijn clickable):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rival heeft er ook nog wat opgeslagen, daar zitten nog wat betere bij
Man, je loopt altijd te klagen. Het is nooit goed met jou......... Altijd dat gelame. En dan win je een keer, is het met die aimbot die ik persoonlijk voor je gemaakt heb. Schiet echt niet op dit. Ik denk dat ik maar eens een nieuwe ga maken. Kan ik je weer ownen!!!M1ch schreef op 20 November 2002 @ 19:27:
ik gebruik ook een aimbot, mij hoor je toch ook niet klagen!
o niet
Dit topic is gesloten.