Hms nog 10,- dan heb ik 80,- dan had ik em gekocht, maar ik moet van die 75,- Contributie geld dokkenAnoniem: 14234 schreef op 14 November 2002 @ 15:28:
ff tussendoor:
I.v.m. mijn nieuwe baan (croupier op een cruiseschip) moet ik na ongeveer een jaar trouwe dienst, afstand doen van mijn 'vertrouwde cockpit'
Flightsim 2002 op een laptop schiet niet echt op..![]()
Daarom verkoop ik mijn controller:
http://www.tweakers.net/aanbod/72010
Dit is een plaatje:
[afbeelding]
Iemand interresse?
weg=weg
Pics are comming
Btw, Nice piccas!!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Het is toch de bedoeling je flaps weer in te doen als je op de taxiway zit?
nice pics!ND schreef op 14 november 2002 @ 16:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Neehj joh, als je goed kijkt zie je linsk ervan de runway liggen, waar ik geland was. En de pic met de flpas omlaag, die is vlak genomen nadat ik een runway exit had gedaan, ik ben niet vergeten de Flaps omhoog te doen, dat had ik dus gedaan vlak voordat ik op deze PrinScreen drukteThe_FrankO schreef op 14 November 2002 @ 17:11:
Land je nou op de taxi baan? Of ben je vergeten je flaps omhoog tedoen na de landing?
Het is toch de bedoeling je flaps weer in te doen als je op de taxiway zit?
Anoniem: 14234
Vergat de prijs hier te melden: 80 euroAnoniem: 14234 schreef op 14 november 2002 @ 15:28:
blablabla
http://www.tweakers.net/aanbod/72010
Dit is een plaatje:
Iemand interresse?
weg=weg
hmm ik heb net een joystick gekochtAnoniem: 14234 schreef op 14 November 2002 @ 19:32:
[...]
Vergat de prijs hier te melden: 80 euro(Ja is heeel goedkoop, maar moet hem kwijt ivm verhuizen!)
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Anoniem: 54920
Heb je er ook USB pedalen bij..? Ik heb nu nog alles op de gameport, en dat werkt niet samen...Anoniem: 14234 schreef op 14 November 2002 @ 19:32:
[...]
Vergat de prijs hier te melden: 80 euro(Ja is heeel goedkoop, maar moet hem kwijt ivm verhuizen!)
onlangs een nieuwe AFCAD file geinstalleerd toevallig??ND schreef op 14 November 2002 @ 20:16:
Ik heb nu ook probz met LAGO EHAM ILS, dan kom ik wel op de baan, maar dan is het vaak tussen de centerline en de zijkant van de runway in, en dus niet in het midden, het betreft alle runways van EHAM.....Wat is de oplossing?
je hebt toch niet dat 7 overlays ding van FSmagazine gebruikt??
Anoniem: 43578
Ja daar heb ik helaas ook last van, zou niet weten hoe je dit moet oplossenND schreef op 14 november 2002 @ 20:16:
Ik heb nu ook probz met LAGO EHAM ILS, dan kom ik wel op de baan, maar dan is het vaak tussen de centerline en de zijkant van de runway in, en dus niet in het midden, het betreft alle runways van EHAM.....Wat is de oplossing?
Om te testen of je dit zelf kunt oplossen met afcad (ik heb LAGO EHAM niet, kan dus niet checken). Start AFCAD, ga op een runway staan, en zet in afcad view startingpositions aan. Dan effe op het lock knopje clicken, zodat het kruisje precies op de plek komt waar je nu staat, en heel diep inzoomen en melden of de startingposition tov van de landingsbaan in de sim er precies in het midden is...zo niet...veranderen, ik dacht dat LAGO EHAM nog FS2000 was, dus kan het ook dat ze zelf de runway in een bgl gebakken hebben waardoor je hem niet kunt veranderen met afcad...Anoniem: 43578 schreef op 14 November 2002 @ 20:31:
[...]
Ja daar heb ik helaas ook last van, zou niet weten hoe je dit moet oplossen
PS: vergeet ook niet effe de ILS na te kijken in AFCAD...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Aangezien FS voor de multiplayer spullen geheel gebruik maakt van DirectPlay, kan het voor de online spelers wel eens een belangrijke update zijn. Ik kan op de MS site niet vinden wat er precies veranderd is, maar ze hebben het over enkele critical bugs die opgelost zijn. Ik hoop echter, en daar schijnt het wel op te lijken, dat ze de connectivity voor multi-player games hebben verbeterd. Iedereen weet hoe erg die eeuwige disconnects zijn tijdens een sessie.Anoniem: 55387 schreef op 14 November 2002 @ 12:32:
[niet meer offtopic]
Microsoft heeft DirectX 8.2 voor downloaden ter beschikking gesteld. Eigenlijk betreft de enige update de DirectPlay bestanden die verantwoordelijk zijn voor het online gamen. Dit zou nu soepeler moeten verlopen. Maar de overige bestanden zijn niet geupdate, dus verwacht geen dramatische stijgingen in prestaties.
[/niet meer offtopic]
8.2 bevat verder gewoon 8.1b voor Direct3D en DirectShow, en die twee zouden wel performance-verbeterend kunnen werken.
Anoniem: 16235
Kan iemand me vertellen hoe ik hier een flightplan moet invullen om 'm te 'validaten'? Ik krijg steeds errors. Ik wil vliegen van EHAM naar LOWW, maar het vluchtplan van Interline krijg ik niet geprogrammeerd in m'n MCDU. Dus wilde ik 'm checken. Maar wat ik ook doe, ik doe iets verkeerd.
Het vluchtplan is ARNEM UL603 BOMBI UL984 KULOK UZ37 RINIG RINIG1W
Hoe vul ik dit in die validator in?
Als het niet lukt vlieg ik gewoon het FS 2002 plan, maar dat ziet er wel anders uit (en wel zo: RELBI HMM BIGGE EDEGA FUL SULUS ERL MOOCE RUDNO MADIG LALIN PASAU ADLET GISPO. Da's wel heel anders, nietwaar?
Anoniem: 43578
Ik heb dus zware problemen gehad met 8.2 voor online vliegen. Al die verkeersleiders zagen me totaal verkeerd op de radar. De oplossing hiervoor moet je zoeken bij de landinstellingen. 8.2 verklooit deze voor Nederland en daarom moet je het bijv op Engeland zetten. Met deze oplossing gaat het wel goed online vliegen op Vatsim, athans, das mijn ervaring.Delphi32 schreef op 14 November 2002 @ 21:09:
[...]
Aangezien FS voor de multiplayer spullen geheel gebruik maakt van DirectPlay, kan het voor de online spelers wel eens een belangrijke update zijn. Ik kan op de MS site niet vinden wat er precies veranderd is, maar ze hebben het over enkele critical bugs die opgelost zijn. Ik hoop echter, en daar schijnt het wel op te lijken, dat ze de connectivity voor multi-player games hebben verbeterd. Iedereen weet hoe erg die eeuwige disconnects zijn tijdens een sessie.
8.2 bevat verder gewoon 8.1b voor Direct3D en DirectShow, en die twee zouden wel performance-verbeterend kunnen werken.
Heeft hier niemand problemen gehad met die 8.2 als je op Vatsim vliegt?
The flightplan is yours en wordt gecontroleerd door Sir. GillyAnoniem: 16235 schreef op 14 November 2002 @ 21:50:
Ff wat vragen die verband houden met mijn Interline vlucht...
Kan iemand me vertellen hoe ik hier een flightplan moet invullen om 'm te 'validaten'? Ik krijg steeds errors. Ik wil vliegen van EHAM naar LOWW, maar het vluchtplan van Interline krijg ik niet geprogrammeerd in m'n MCDU. Dus wilde ik 'm checken. Maar wat ik ook doe, ik doe iets verkeerd.
Als het niet lukt vlieg ik gewoon het FS 2002 plan, maar dat ziet er wel anders uit (en wel zo: RELBI HMM BIGGE EDEGA FUL SULUS ERL MOOCE RUDNO MADIG LALIN PASAU ADLET GISPO. Da's wel heel anders, nietwaar?) Is dat 'erg'? Wordt m'n vlucht niet goedgekeurd als ik een andere route volg...?
Als ik een FP wil valideren gebruik ik dit standaardformaat:
FPL :
(FPL-ILA000-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM0650
-N0440F330 ARNEM UL603 BOMBI UL984 KULOK UZ37 RINIG RINIG1W
-LOWW0030
-0)
Waarbij ik EHAM en LOWW vervang door de goeie elementen. Het flightplan begint bij ARNEM onder EHAM0650 zoals heel duidelijk te zien is
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Okay, dank voor de uitleg. Dat standaardformaat werkt inderdaad goed!-Sander_ schreef op 14 November 2002 @ 22:02:
[...]
The flightplan is yours en wordt gecontroleerd door Sir. GillyDe reden waarom jij het flightplan niet in de MCDU krijgt is omdat het FP niet goed is volgens de validator: ROUTE: THE POINT BOMBI IS NOT ON THE ROUTE UL603 (ATS_RT)
Als ik een FP wil valideren gebruik ik dit standaardformaat:
FPL :
(FPL-ILA000-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM0650
-LOWW0030
-0)
Waarbij ik EHAM en LOWW vervang door de goeie elementen. Het flightplan begint bij ARNEM onder EHAM0650 zoals heel duidelijk te zien isJouw flightplan kan opzich wel goed zijn, mits het langs airways zou gaan.
Maar file het maar hoor, doe ik niet zo moeilijk over.
Deze vlucht vlieg ik straks dus met mijn nogal alternatieve route.

Met full flaps en 25% in de tanks gaat 't beestje nog NET de lucht in, als die afgrond na de baan er niet was dan was het niet gelukt

Approach van een of ander grasbaantje

En touchdown... vol in de remmen

Ging nog maar net

En weer verder..

Langs de Alpe d'Huez

't wordt wel mistig ineens..

En toen was er 1.2 gieg memory in use en ging windhoos over de zeik

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Standaard Ariane lights

Rico's probeersel

Standaard Ariane lights

Rico's probeersel

Standaard Ariane lights

Rico's probeersel

Nice!rdluca schreef op 14 November 2002 @ 23:23:
Ben een beetje aan het klooien, graag jullie mening
Standaard Ariane lights
[afbeelding]
Rico's probeersel
[afbeelding]
Standaard Ariane lights
[afbeelding]
Rico's probeersel
[afbeelding]
Standaard Ariane lights
[afbeelding]
Rico's probeersel
[afbeelding]
Alleen het licht op de bovenkant van de vleugel, uit welke lamp ofzo komt dat dan?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Misschien ook de bovenkant van de stabiliser een lichtje?
Anoniem: 55387
vette pics hoor!Major Carnage schreef op 14 november 2002 @ 23:04:
Dag 3 in de alpen, dit keer een ATR42 uit de kast getrokken, en begonnen waar ik gister gestopt was
[afbeelding]
Met full flaps en 25% in de tanks gaat 't beestje nog NET de lucht in, als die afgrond na de baan er niet was dan was het niet gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
Approach van een of ander grasbaantje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En touchdown... vol in de remmen
[afbeelding]
Ging nog maar net
[afbeelding]
En weer verder..
[afbeelding]
[afbeelding]
Langs de Alpe d'Huez
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
't wordt wel mistig ineens..
[afbeelding]
En toen was er 1.2 gieg memory in use en ging windhoos over de zeik
Zouje alle ICAO's hier neer willen pleuren. Lijkt me heel "ontspannend" zow door de Alpen crossen
Ricootje, heel vet gedaan dat licht bij de wingview. Maak er eens een shot van met flaps down ofzow
Volgens mij schijnen er geen lichten op de bovenkant van de vleugel. En als je (als dat kan) de weerkaatsing op de motoren minder fel maakt, lijkt het me net iets beter (die lampen schijnen immers niet direct op de motoren, maar op de grond en vooruit). Ziet er trouwens wel beter uit dan standaard.rdluca schreef op 14 november 2002 @ 23:31:
[...]
Misschien ook de bovenkant van de stabiliser een lichtje?
Die bovenkant heb ik alleen voor de wingviews gedaan, zo kan je de flaps en spoilers ook 's nachts zien.bennierex schreef op 14 November 2002 @ 23:51:
[...]
Volgens mij schijnen er geen lichten op de bovenkant van de vleugel. En als je (als dat kan) de weerkaatsing op de motoren minder fel maakt, lijkt het me net iets beter (die lampen schijnen immers niet direct op de motoren, maar op de grond en vooruit). Ziet er trouwens wel beter uit dan standaard.
De lichten op de motor minder fel, ben aan het proberen:

En wat betreft de achterkant
standaard

Nieuw

Hoe bedoel je?? Als je het resultaat wilt zien in de sim, terwijl je de sim open hebt staan, moet je eerst effe world>scenery Library>ok doen, dan zie je die melding van generating new scenery indeces...en daarna moet je opnieuw EHAm laden door GO TO voordat je het verschil ziet...of bedoel je dat afcad zelf niks opslaat..??jos_zwa schreef op 14 november 2002 @ 23:46:
ik snap er nix meer van. ik ben in afcad die starting locations van de banen aan het veranderen. precies in het midden van de baan dus... ik save... start en het is gewoon niet opgeslagen
Welke versie gebruik je van afcad??
Astu, linkrdluca schreef:
Ik heb een ideetje dat ik wil uitproberen maar heb daarvoor de FS2002 SDK nodig, iemand een link voor me?
Yep, bedankts.
Ik heb hem via AVSIM ook gevonden, en zoals je hierboven ziet ben ik de verlichting wat aan het verbeteren op de Ariane.
Anoniem: 61113
Maar nee hoor, 29x15=435 foto's bekeken en geen een nachtshot met landing lights aan...
P.S. Rico je moet ook de reflectie op die kegeltjes in de motoren weghalen, die zitten namelijk in de behuizing van de motor dus kan daar ook nooit licht op schijnen
Graag, alle commentaar en aanwijzingen zijn welkom.Anoniem: 61113 schreef op 15 november 2002 @ 00:11:
nou rico..ik dacht laat ik is een echte foto van een KLM 737-400 zoeken op airliners.net.
Maar nee hoor, 29x15=435 foto's bekeken en geen een nachtshot met landing lights aan...
P.S. Rico je moet ook de reflectie op die kegeltjes in de motoren weghalen, die zitten namelijk in de behuizing van de motor dus kan daar ook nooit licht op schijnen
Wel om misverstanden te voorkomen. De verlichting op de motoren komt van de cowllights.
Ok, setje sfeerimpressie met ScreenShooter op max quality.
Hmm, LFMN mist wat textures

Take-off rwy 4R

Turn to NC

MS is erg creatief bezig geweest hier met de wolken. De wolkenlaag lijkt meer op een plas melk waar wat dingetjes bovenuit steken

Oeps, dat heet dikke soep geloof ik

We passeren de kust van Frankrijk; alleen nog het Kanaal over en een stukje Engeland en we mogen weer naar de grond.

De ATIS van EGLL belooft weinig goeds (oh ja ik had ook mn motor laten afslaan.. foutje bedankt

En ja hoor, daar heb je zo'n donkere rakker voor mn neus

We passeren London City

Om vervolgens de right downwind van EGLL binnen te gaan

Nog een windcorrectie voor de zeer veranderlijke wind on final..

En na de landing worden we keurig naar een gate gestuurd. Beetje overkill voor dit toestel...

Ik heb de indruk dat de winden in FS toch wel behoorlijk brak zijn af en toe hoor. Vlieg je op FL250, wind 222 at 83 (ok hard maar moet kunnen), valt ie weg naar 000 at 00 voor een seconde of zo. Dat kán toch helemaal niet:? Ben van ellende maar een 4000 ft gezakt, daar was het veel rustiger.
ik weet al wat ik fout deed... maar alleen de starting locations veranderen heeft voor de ILS app geen zin.. ik kom nog steeds niet helemaal netjes echt precies in het midden neer (wind uit natuurlijk)Anoniem: 54920 schreef op 15 november 2002 @ 00:02:
[...]
Hoe bedoel je?? Als je het resultaat wilt zien in de sim, terwijl je de sim open hebt staan, moet je eerst effe world>scenery Library>ok doen, dan zie je die melding van generating new scenery indeces...en daarna moet je opnieuw EHAm laden door GO TO voordat je het verschil ziet...of bedoel je dat afcad zelf niks opslaat..??
Welke versie gebruik je van afcad??
ZoietsAnoniem: 55387 schreef op 14 November 2002 @ 23:33:
[...]
Ricootje, heel vet gedaan dat licht bij de wingview. Maak er eens een shot van met flaps down ofzow

Als je nu die startlocations precies goed hebt staan in het midden van de baan, moet je ook nog in afcad die grijze rwy precies daarover heen zetten. (en daarnaast de ILS app natuurlijk) Het kan natuurlijk altijd nog dat ze de rwy info hard gecodeerd hebben in hun bgl files...jos_zwa schreef op 15 november 2002 @ 00:29:
[...]
ik weet al wat ik fout deed... maar alleen de starting locations veranderen heeft voor de ILS app geen zin.. ik kom nog steeds niet helemaal netjes echt precies in het midden neer (wind uit natuurlijk)
Ik had laatst een vergelijkbaar probleem. Vervang BOMBI door GMH DCT BOMBI en je probleem is opgelost. Je vliegt dan dezelfde route. BOMBI lijkt namelijk op UL603 te liggen, op het kruispunt met UL984, maar de FMC's en dergelijke vinden dat hij alleen op UL984 ligt.Anoniem: 16235 schreef op 14 November 2002 @ 21:50:
Dus het wordt ARNEM UL603 GMH DCT BOMBI UL984 KULOK UZ37 RINIG.
Nee die van Microsoft Force Feedback 2
Anoniem: 70705
Misschien kunnen jullie me helpen... Ik overweeg om de nieuwe Simwings scenery van de Canarische eilanden te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ziet het er een beetje mooi uit, draait het een beetje vloeiend??? Zitten er afcadfiles bij voor de AI traffic?
Mijn systeem:
ASUS P4B met Intel P4 @ 1700 mHz
512 MB SDRAM
Maxtor 60 GB HD @ 7200 RPM
ASUS V7700 TI Geforce2 met 64 MB
MS Windows XP Professional met SP1
MS Flight Simulator 2002 Professional Edition
Verder vlieg ik met de AFG 737 NG en een Dreamfleet panel. IK gebruik AI mover en project AI (zonder original flightplans, om m'n systeem te sparen
Alvast bedankt,
Erik
AFCADS kan je wel vinden en anders staan ze misschien wel op hun site. Maar Ik heb weinig last van FPS-verlies met de sim-wings scnery. Ook vind ik ze er altijd zeer mooi uitzien, dus als ik jouw was zou ik het zeker doenAnoniem: 70705 schreef op 15 november 2002 @ 09:44:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, maar lees het als een tijdje![]()
Misschien kunnen jullie me helpen... Ik overweeg om de nieuwe Simwings scenery van de Canarische eilanden te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ziet het er een beetje mooi uit, draait het een beetje vloeiend??? Zitten er afcadfiles bij voor de AI traffic?
Mijn systeem:
512 MB SDRAM
Verder vlieg ik met de AFG 737 NG en een Dreamfleet panel. IK gebruik AI mover en project AI (zonder original flightplans, om m'n systeem te sparen)
Alvast bedankt,
Erik
tampert, kriminalpolizei
SimWings scenery is heel zeker aan te raden, retestrak gemaakt, ziet er goed uit en draait prima. Er zitten ook *.afd files bij voor je AI traffic.Anoniem: 70705 schreef op 15 november 2002 @ 09:44:
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op dit forum, maar lees het als een tijdje![]()
Mijn systeem:
512 MB SDRAM
Verder vlieg ik met de AFG 737 NG en een Dreamfleet panel. IK gebruik AI mover en project AI (zonder original flightplans, om m'n systeem te sparen)
Alvast bedankt,
Erik
Anoniem: 70705
Jullie hebben me overtuigd. Ga vanavond meteen ff internetshoppen
FPL :
(FPL-ILA000-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM0650
-LOWW0030
-0)
We willen wel pics van je zien natuurlijkAnoniem: 70705 schreef op 15 november 2002 @ 10:43:
Bedankt voor de reacties!
Jullie hebben me overtuigd. Ga vanavond meteen ff internetshoppen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL08.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL010.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL012.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/LOWZ@LOWL013.jpg[/img]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.asprdluca schreef op 14 November 2002 @ 22:02:
Ik heb een ideetje dat ik wil uitproberen maar heb daarvoor de FS2002 SDK nodig, iemand een link voor me?
Ahum, was dus ff vergeten dat ik bladzijden van paar dagen zat door te lezen....
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
De Boeing 777-300ER.

hier zou een goed panel voor gemaakt moeten worden.
Blijft een supergaaf ding om te zienrellehenk schreef op 15 november 2002 @ 12:07:
Weer een nieuw model van Boeing klaar:
De Boeing 777-300ER.![]()
[afbeelding]
hier zou een goed panel voor gemaakt moeten worden.
ter vergelijkingAnoniem: 61113 schreef op 15 November 2002 @ 12:30:
tering als je naar dat mannetje bij de motor kijkt..dan zie je pas hoe groot dat ding is
Doorsnee B777-300ER engine: 13FT / 3,96M
Doorsnee B737-700 fuselage: 12FT / 3.76M
Volgens mij had ik het een tijdje gelezen ergens gelezen maar weet niet meer waar
gmax versiekomt eraan.. van Meljetrdluca schreef op 15 November 2002 @ 12:26:
[...]
Blijft een supergaaf ding om te zien. Nu nog een goed panel en GMAX-versie
ja ok maar de body is wel veel groter, 737 lover!rdluca schreef op 15 november 2002 @ 12:38:
[...]
ter vergelijking:
Doorsnee B777-300ER engine: 13FT / 3,96M
Doorsnee B737-700 fuselage: 12FT / 3.76M
[edit] ik zie nu dat er fuselage staat en niet engine. Wat is een fuselage eigenlijk?
Ik gebruik deze online validator: http://www.cfmu.eurocontr...c/ciahome.jsp?serv1=ifpuvFPL :
(FPL-ILA000-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM0650
-LOWW0030
-0)
Zijn er nog andere (betere)?
Mooie pics iedereen
tampert, kriminalpolizei
NOTAnoniem: 61113 schreef op 15 November 2002 @ 15:14:
ik dacht ook echt al waar je nou opeens gebleven was
ok, ik geloof jeAnoniem: 61113 schreef op 15 November 2002 @ 15:27:
nah dan niet..
EHAM0650: departure van EHAM om 06.50 (UTC)FPL :
(FPL-ILA000-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM0650
-LOWW0030
-0)
LOWW0030: destination is LOWW, verwachte vliegduur 00.30 uur
N0440F330: snelheid/ceiling
Zie ook DutchVACC
Naar de rest ben ik ook nieuwsgierig
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
(misschien leuk om met meerdere een tuchtje te maken?
Ga vliegen met een Robin naar EHAM .
WIND 50 KNT @ 240 en GA dan eens landen op Baan 19
Hier het gewenste RES.
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Robin@19-07.jpg[/img]
Zo hier een mooie landing
Het is vooral met staartroer spelen en gas . Meer heb je niet nodig
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Kijk een naar mijn eerdere foto's op deze dagnealzie schreef op 15 November 2002 @ 16:20:
zegs, ik wil ffn ter ontspanning eentochtje doen tussen de bergen, zoveel mogelijk hele kleine vliegveldjes, lekker veel landingen tussen door dus enzo. (kleine props) weten julluie wat leuker vliegveldjes die ook nog eens bij elkaar liggen?
(misschien leuk om met meerdere een tuchtje te maken?)
zoiets als major carnage lijkt me wel wat
heb nepal al bezocht, evenals the hole, maar ik wil echt een tochtje maken
nepal heeft een beetje weinig VOR's enzo vind ik
GA eens kijken bij de Rocky mountensnealzie schreef op 15 November 2002 @ 16:31:
zell-am-see ken ik nu wel
zoiets als major carnage lijkt me wel wat
heb nepal al bezocht, evenals the hole, maar ik wil echt een tochtje maken
nepal heeft een beetje weinig VOR's enzo vind ik
States
maar belangrijker. Morgen komt geloof ik Airport 2002 volume 1 uit
tampert, kriminalpolizei
Is het free ware of nietEvilernie schreef op 15 November 2002 @ 16:56:
[...]
States
maar belangrijker. Morgen komt geloof ik Airport 2002 volume 1 uit, Eerste shots zijn al gespot op avsim screenshot forum
Ik ga zeker. is zeer de moeite waard en meestal ook nogges goei weer.Cubix schreef op 15 November 2002 @ 17:50:
Ik wil volgend jaar graag naar de Parijse Luchtvaartshow op "le Bourchet", maar ik ben maar een arme studentHebben jullie tips voor mij op het gebied van reisorganisaties enzo? En zijn er hier ook mensen die waarschijnlijk gaan?
Varig verkoopt trouwes nu tickets voor 19 pleuroows
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
krijgen we dit ...
Etna wordt weer eens wakker
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA06.jpg[/img]
Toch maar even weg wezen voordat het echt fout afloopt
Het is wel degelijk belangrijk om te weten van die VOR'seliminator007 schreef op 15 November 2002 @ 18:48:
Ik ben zoals een aantal van jullie bezig met het leren vliegen in FS2002. Ben inmiddels al bij mijn checkride van private pilot maar ben nog steeds niet echt goed in dat vor gebeuren en veel missies haal ik omdat het allemaal niet zo nauw komt. Komt dit allemaal vanzelf goed of moet je tegen je zelf zeggen tijdens het leren kom we proberen het nog een keer want dit was nog niet alles. En dat vor is dat belangrijk, ik bedoel alle beetje vliegtuigen hebben toch wel gps?
Want dat is de basic van het vliegen en NAV.
Maar je hoeft het niet in een keer goed tehebben als je een vast route vliegt weet je het van zelf wel waar die dingen liggen.
MAar het is zeker een MUST om het te kennen .
Dat is relaxed, nooit geweten dat dit soort dingen ook in fs2002 zitten of komt dat omdat jij een of andere scenery van italie hebt gedownload/gekocht?Blackhole schreef op 15 november 2002 @ 19:05:
JA hoor dat heb ik weer ga ik weer eens mensen het mooie Italie bergen laten zien
krijgen we dit ...
geqoute afbeeldingen maar even weggelaten, hoe doen jullie dat over het algemeen btw?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ok dan zal ik toch de ground school manual die erbij zit maar eens doorlezen misschien dat die de informatie geeft die ik nodig heb.Blackhole schreef op 15 November 2002 @ 19:07:
[...]
Het is wel degelijk belangrijk om te weten van die VOR's
Want dat is de basic van het vliegen en NAV.
Maar je hoeft het niet in een keer goed tehebben als je een vast route vliegt weet je het van zelf wel waar die dingen liggen.
MAar het is zeker een MUST om het te kennen .
65551
Weet iemand hoe deze werkt?
Anoniem: 28513
Hoe kom je daar nou aan?Blackhole schreef op 15 november 2002 @ 19:05:
JA hoor dat heb ik weer ga ik weer eens mensen het mooie Italie bergen laten zien
krijgen we dit ...
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA01.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA02.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA03.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA04.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA05.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/ETNA06.jpg ]afbeelding[/url]]
Me F50 wou niet rijden en als ik ging pushen, zakte die door de grond
Terug naar de vertrouwde HV dan maar
lekkere arrival is dit. Me Kai tak gevoelens komen weer naar boven
Ik heb daar 1 antwoord op en ga d'r verder niet op in: Neeeliminator007 schreef op 15 November 2002 @ 20:43:
Als je puur op deze topic af zou gaan lijkt het wel dat fs2002 bij de ervaren vliegers gewoon gaat om de "natuur" te zien en zo mooi mogelijke plaatjes te schieten. Is dit echt het enigste wat fs2002 levend houd?
glooffut ofnie, maar mooioe plaotjes schiette is ook een kunst hoor
Anoniem: 55387 schreef op 15 november 2002 @ 20:26:
Weer wat pics en vooral de "hekshots" zijn supergeil![]()
![]()
Me F50 wou niet rijden en als ik ging pushen, zakte die door de grond
[afbeelding]
Terug naar de vertrouwde HV dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lekkere arrival is dit. Me Kai tak gevoelens komen weer naar boven
[afbeelding]
[afbeelding]