[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 41 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

jos_zwa schreef op 16 November 2002 @ 18:05:
als je die ene view wilt die rdluca heeft dan kun je die niet meer die andere view zien he ? omdat je eyepoint veranderd is (die standaard view dat je in de motoren kijkt)
Nee, de 'motorenview' is gewoon handmatig met de virtual cockpit gedaan

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 16 November 2002 @ 18:37:
[...]

offtopic:
Die A321 zat zeker wel heel lekker ??
Maak je daar maar geen zorgen over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:03
Tijd voor een nieuw topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:43
Ja 1002 berichten al

Nu 1003.

Wie voelt zich geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Ìk wil wel doen. ok?

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 18:12:
Wat een overvloed van fotos hier :0
Niemand heeft daardoor mijn lap tekst gelezen, neem het jullie ook niet kwalijk. Ik vraag het nog maar een keer:

Ik approachte EDDF gister op RWY07R, gebruikte ook die chart, maar er waren een paar "misverstanden". Na 16DME RID moest ik draaien tot HDG 305. Heb ik gedaan, maar misschien iets te licht zodat ik niet 100% op base lag zoals published. Nou goed, ik draaide blijkbaar te licht dus ik draaide gewoon zelf op 345 HDG zodat ik wel visueel zou landen. Is uiteindelijk ook gelukt, maar wat moet ik dan zeggen van die approach chart? Ik draaide naar 305 HDG maar echt goed voor zoals ik moest lag ik niet. Nog iets, waarom kan ik als ik LNAV uitschakel en op HDG select door wil gaan dat niet door de A/P laten doen?En als ik dan naar 305 op A/P draai, kom ik er dan wel goed voor? Want er staat nergens de turn rate ofzo.

Kwam gister trouwens van EDDM, best een leuk veld Deed de ALBN4 SID, gegeven op de charts was: bij ALB moet je op 5000 zijn Dat betekent dus dat ik een kwart van m*n vlucht op 5000 vlieg. Leek me een beetje raar dus ik ben gewoon zelf doorgestoomd naar FL265 hoe pakken jullie dit aan? Want een hele tijd op 5000 zitten is een beetje raar.

Misschien helpt dat. En om dit verhaal nog langer te maken, op m*n FP staan de koersen voor de SID met Radial aan gegeven, voorbeeld:

DEPARTURE PROCEDURE ALBN2:

- Climb straight ahead to 3.5 DME outbound DMN (116.0)
- Turn right on WLD R-120 inbound WLD (112.8)
- When passing 14 DME WLD turn right on ALB R-169 to ALB (111.2)
- Climb to FL50.
En op mijn geprinte charts staan de koersen in HDG. Welke moet ik nou nemen? In het algemeen? Want zoals ik al eerder zei: Met HDG vliegen kom je niet altijd uit zoals het moet. Probeer anders zelf de PSA1E eens, en vanaf RID moet je dan de appr. chart RWY 07L/R eens proberen. Kijken of jullie goed uitkomen
Antwoord op het eerste gedeelte van je vraag: je kan blijkbaar gewoon niet vliegen 8)7 8)7

Antwoord op tweede gedeelte van je vraag: blijkbaar heb je nog steeds niet door dat die SID en STAR bedoelt zijn voor ATC vluchten. Als er in een SID een hoogte zit betekent dat je wordt geacht naar die hoogte te klimmen, tenzij de ATC anders instrueert. Standaard Instrument Departure --> zoek het woord voor de grap anders eens op in een woordenboek. Doe ik ook wel eens, scheelt stukken |:(

Ga toch eens leren hoe die charts werken voordat je iedere paar dagen weer met exact dezelfde vraag komt; "ik ben te lui te leren hoe ik een chart lees dus ik kan die chart niet lezen, help me aub" 8)7 8)7 8)7

Wat verwacht je nou van ons? Dat we iedere keer opnieuw gaan uitleggen hoe een SID/STAR werkt om een paar dagen later we dezelfde vraag te moeten beantwoorden.

Je komt met een lap onsamenhangende onzin en als daar niet binnen een paar uur op gereageerd is kom je nog maar eens met dezelfde nonsense.

Als je niet zelf wat uit wil zoeken lijkt me voorlopig een playmobil vliegtuig het meest op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]rdluca schreef op 16 november 2002 @ 18:57:
[...]

machtig verhaal
quote]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wilde volgens mij een nieuw deel aanmaken :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 16:32