Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:36
Je zal het 100Mhz vershil niet merken hoor, de bottleneck is de bus, en niet de proc-snelheid. (Bron: Aximsite.com)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Tobias schreef op 19 februari 2003 @ 12:36:
Je zal het 100Mhz vershil niet merken hoor, de bottleneck is de bus, en niet de proc-snelheid. (Bron: Aximsite.com)
Ow oke :P bedankt :)

Ik dacht, dat het op een PPC wel zou uitmaken,
op een PC of laptop niet, maar ook al niet op een PPC :'( :)

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
heeft iemand al foto`s bekeken via de cf-slot van de axim ...
Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van het scherm is, of je dus duidelijk kan bepalen of de foto gelukt is of niet ...

Ik heb hiervoor een casio E-200 gehad en daar waren de foto`s niet echt scherp van, mede daardoor heb ik deze verkocht ...

Wat zijn jullie algemene ervaringen met de Dell !

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

pvdlaan schreef op 20 February 2003 @ 08:41:
heeft iemand al foto`s bekeken via de cf-slot van de axim ...
Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit van het scherm is, of je dus duidelijk kan bepalen of de foto gelukt is of niet ...

Ik heb hiervoor een casio E-200 gehad en daar waren de foto`s niet echt scherp van, mede daardoor heb ik deze verkocht ...

Wat zijn jullie algemene ervaringen met de Dell !
Algemeen probleem is dat je highres pics toch niet echt goed kan beoordelen, daarvoor is het scherm gewoon te klein.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb er gisteren eentje besteld (Axim basic) Ik ben benieuwd :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Qorne

Qorne

Think Different

zomertje schreef op 20 februari 2003 @ 13:57:
Ik ga tot nu toe voor de Clie van Sony met Palm OS5 ik vind dat toch even iets mooier. :) helemaal omdat Sony ERG goed is in multiemedia :D

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:41
zomertje schreef op 20 februari 2003 @ 13:57:
offtopic: dan zul je nog lang kunnen wachten tot je hem krijgt.
Ik heb hem 6-2-2003 gekocht online heb gisteren 19-2-2003 een order bevestiging gekregen, daarop staat "verwachte leverings datum 1-3-2003", vervolgens staat op de site van Dell, bij oder status "verwachte leverings datum 11-3-2003 ". Dus die levering laat echt op zich wachten.

Heb inmiddels mijn 256 SD kaart voor cam en pda :)

ontopic: kun je de foto's (hires, 4MP) alleen de werkelijk groote weergeven of kan hij, (net als IE) hem verkleind weergeven????

[ Voor 3% gewijzigd door CME86 op 20-02-2003 19:07 ]

• Tobias
Ik heb hem 3 februari online besteld en heel lang niets van gehoord. Maar gisteren kreeg ik een brief waarin stond dat mijn PDA (Dell Axim Advanced + screenprotectors) 24-02-03 geleverd zou worden. Dus dat valt nog mee :) Nog 4 daagjes :*)

Ik heb ondertussen ook een 256MB Sandisk SD-kaartje binnen.

* Tobias hoopt dat iedereen zo spoedig mogelijk zijn/haar Axim binnen krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Tobias op 20-02-2003 20:24 ]

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zijn er hier 2 binnengekomen, de luxere 400MHz versies, nog geen tijd gehad om mee te spelen. Zijn ook voor de 2 bazen, ik als miezerige manager heb zelf gisteren mijn Palm V vervangen door een Sony Clie SL10... ook heel gelukkig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:42
Wat heb je nu nodig om onderweg met de Axim basic email te kunnen checken?
(Hij kan niet zelf contact met internet leggen, waar moet je telefoon aan voldoen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Mijn Axim advanced wordt pas 1 maart besteld, maar ik kan nu al niet wachten.
Ik heb hem via mijn werk besteld, scheelt namelijk verzendkosten en btw. :)

Ik heb zo is een aantal reviews gelezen en heb een aantal (Amerikaanse) forums gelezen over de Axim. Wat mij opviel was dat er veel problemen zijn met de infrarood poort. Slechte/geen connectie met mobiele telefoons, palm en andere pocket pc's. Aangezien ik hem graag via infrarood wil laten lullen met mijn nokia 6610 vraag ik me af of dit ook het geval is bij de "nederlandse" versie.

Heeft iemand al ervaring hiermee? Of is er iemand die hem al heeft en het even wil proberen met een Nokia telefoon?

Ben erg benieuwd of Dell het probleem al heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
miles schreef op 21 February 2003 @ 10:59:
Wat heb je nu nodig om onderweg met de Axim basic email te kunnen checken?
(Hij kan niet zelf contact met internet leggen, waar moet je telefoon aan voldoen?)
Of via infra rood of via een bluetooth kaart in de Axim, maar dan moet je wel een telefoon met bluetooth hebben

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
PaszWerken schreef op 22 February 2003 @ 11:51:
[...]

Of via infra rood of via een bluetooth kaart in de Axim, maar dan moet je wel een telefoon met bluetooth hebben
Ok, dat wordt dus eerst een Axim en dan een nieuwe telefoon met IR ... zucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Heb een paar dagen terug na veel twijfelen tussen 300 en 400 toch maar 400 versie gekocht. Nu wil ik een wifi netwerk aanleggen in combinatie met chello:

Router/accesspoint LINKSYS BEFW11S4
voor laptop LINKSYS WUSB11

nu zoek ik een cf kaartje voor de axim. Ik dacht aan de linksys wfc11, maar kan die nergens vinden!

weet iemand waar hij te krijgen is of ervaring met een ander goed cf kaartje voor de axim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

sitecom heeft cf-wifi kaartjes

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
heeft iemand hem al ? ik ben erg benieuwd naar de bevindingen.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Volgens UPS-tracker is ie nu in Noord-Frankrijk (Lille), dus lang zal het niet meer duren. Ik heb em btw 3 februari besteld.

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Celmis schreef op 20 February 2003 @ 19:02:
[...]

offtopic: dan zul je nog lang kunnen wachten tot je hem krijgt.
Ik heb hem 6-2-2003 gekocht online heb gisteren 19-2-2003 een order bevestiging gekregen, daarop staat "verwachte leverings datum 1-3-2003", vervolgens staat op de site van Dell, bij oder status "verwachte leverings datum 11-3-2003 ". Dus die levering laat echt op zich wachten.

Heb inmiddels mijn 256 SD kaart voor cam en pda :)

ontopic: kun je de foto's (hires, 4MP) alleen de werkelijk groote weergeven of kan hij, (net als IE) hem verkleind weergeven????

Ik heb het geld aan Dell overgemaakt, hoor je dan nog een bevestiging van ontvangst te krijgen? (via post of via mail?)

Ik heb een week geleden betaald maar niets meer gehoord.

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:01
zomertje schreef op 27 February 2003 @ 10:40:

[...]

Ik heb het geld aan Dell overgemaakt, hoor je dan nog een bevestiging van ontvangst te krijgen? (via post of via mail?)

Ik heb een week geleden betaald maar niets meer gehoord.
Je krijgt een orderbevestiging en klantnummer (als je die nog niet had). Ik kreeg 9 dagen na vooruitbetalen de orderbevestiging
Tobias schreef op 26 February 2003 @ 23:57:
Volgens UPS-tracker is ie nu in Noord-Frankrijk (Lille), dus lang zal het niet meer duren. Ik heb em btw 3 februari besteld.
Die van mij ligt nu ook in frankrijk, maar mijn status is Uitzondering :?

• CME86
ik heb hem de 6de (6-2-2003) besteld en hij is nu ook al in frankrijk, de mijne is in transit.
Maar het gekke is dat Dell hem al de 24'ste aan UPS heeft gegeven. Zijn die ook zo traag?

PACKAGE PROGRESS
Date Time Location Activity
Feb 27, 2003 8:15 A.M. LESQUIN CEDEX, FR UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;INTERCEPT SUCCESFULLY COMPLETED
Feb 26, 2003 11:06 A.M. LESQUIN CEDEX, FR UPS INTERNAL ACTIVITY CODE
10:00 A.M. LIMERICK, IE DELAY BEYOND UPS CONTROL
Feb 25, 2003 1:09 P.M. IE BILLING INFORMATION RECEIVED
Feb 24, 2003 1:28 P.M. LIMERICK, IE ORIGIN SCAN

[ Voor 57% gewijzigd door CME86 op 27-02-2003 16:44 ]

• pasz
tering. ik heb hem nog niet eens besteld ....

woei!

• CME86
PaszWerken schreef op 27 februari 2003 @ 16:56:
tering. ik heb hem nog niet eens besteld ....
tja vervelend maar je moet er echt op rekenen dat hij er zeker een maand over doet. (stel je besteld de 1ste van de maand, dan komt hij de 2 bij hun aan, je krijgt dan de 3de een nummer met betaal info, je maakt de 4de over vervolgens duurt het 10 tot 14 dagen (staat in de email , en die tijd rekken ze dus) dan is het dus de 16de. dan gaat je order naar de fabriek en duurt het nog 14 werkbare dag dus nog eens 3 weken (21 dagen) voordat je hem hebt.

• Tobias
Jippie, ik heb hem binnen! Rond 4:30 is ie langsgebracht. Hij zit net in de lader en ik mag hem pas aan doen wanneer die klaar is (ongeveer 4 uur volgens handleiding).

Ik zal al jullie vragen graag willen beantwoorden, maar jullie zullen moeten wachten tot ik hem aan mag doen :)

BTW: alvast antwoord op een mogelijke vraag: Hij is echt niet bulky, zoals ze soms op de anti-axim fora zeggen :)

• CME86
wat is je UPS track historie dan zien we een beetje wanneer die van ons komen.
(dus zoals ik een paar posts eerder ook heb gedaan.)

[ Voor 27% gewijzigd door CME86 op 27-02-2003 21:37 ]

• Tobias
Is goed, hij ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Date   Time   Location   Activity 
Feb 27, 2003    4:25 P.M.    ROTTERDAM, NL    DELIVERY 
10:04 A.M.    ROTTERDAM, NL    DESTINATION SCAN 
5:34 A.M.    ROTTERDAM, NL    OUT FOR DELIVERY 
5:33 A.M.    ROTTERDAM, NL    IMPORT SCAN 

Feb 26, 2003   10:58 P.M.    BRUSSELS, BE    ORIGIN SCAN 
8:40 A.M.    LESQUIN CEDEX, FR    UPS INTERNAL ACTIVITY CODE;INTERCEPT SUCCESFULLY COMPLETED 

Feb 25, 2003    4:00 P.M.    LESQUIN CEDEX, FR    UPS INTERNAL ACTIVITY CODE 
10:03 A.M.    LIMERICK, IE    DELAY BEYOND UPS CONTROL 
Feb 24, 2003    11:11 A.M.    LIMERICK, IE    ORIGIN SCAN 
10:51 A.M.    IE    BILLING INFORMATION RECEIVED

[ Voor 14% gewijzigd door Tobias op 27-02-2003 22:28 ]

• Breaker
Celmis, mijn lijst is EXACT hetzelfde van de UPS

Iemand op http://www.pocketpc-club.nl/ had gemaild met ups (had ook zelfde lijst) en toen heeft ups gezegd dat de pakketten morgen op plaats van bestemming zouden komen

Dus morgen kan je misschien wel een ups mannetje verwachten :)

Ik hoop het iig wel

/edit

aan de bovenstaande lijst te zien kunnen wij hem idd morgen verwachten :) Kan niet wachten.....

[ Voor 15% gewijzigd door Breaker op 27-02-2003 22:30 ]

• CME86
juist wij lopen namelijk 1 dag achter, das zeer mooi kan ik hem mooi in de vakantie gaan gebruiken / testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
Celmis schreef op 27 februari 2003 @ 22:36:
juist wij lopen namelijk 1 dag achter, das zeer mooi kan ik hem mooi in de vakantie gaan gebruiken / testen :)
Ik heb hem binnen! Nu ff wachten totdat de batterij vol zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Ikke ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net ook binnen, nu nog ff opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Hebben jullie ook screen-protectors meebesteld bij de Axim? Want ik heb er een probleem mee: Ik heb last van bobbeltjes (lucht) tussen de screen-protectors en het Axim-scherm. Hoe krijg je die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
ik heb een vraagje, je hebt bij de memory tool netjes een overzicht over het geheugen. Maar dan staat er bij built-in maar 5mb. Dat was toch 32 of hebben ze daar windows in gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Zou best kunnen.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Iemand al fotos? er van? ik ben wel nieuwsgierig hoe hij er in het echt uit ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, is ineens stil sinds iedereen hem ontvangen heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 15:25:
Ik ook, is ineens stil sinds iedereen hem ontvangen heeft :P
ja nogal :+

kunnen 2 dingen zijn:
1: hij is zo gaaf dat ze er niet van af kunnen blijven
2: Het is een kl*ten ding ;) ze hebben hem uit het raam geflikkert en zitten nu te :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
:-) ik zit nog steeds te twijfelen. Bij de dixons zijn er nu wat iPaqs afgeprijsd. effies kijken wat de specs zijn.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:03

Robert

You have your answer..

Heb hem vandaag binnengehad (vorige week op vakantie)
Hij is erg strak vindt ik en ben er tot nu toe erg tevreden over, behalve dan dat ik er nog wat leukere spelletjes op moet gooien dan ":z Solitaire :z "

Hier een fotootje met telefoon ter vergelijking qua grootte

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henrovin/cam.jpg
Als jullie nog ergens een plaatje van willen maak ik er zo 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Robert op 03-03-2003 18:04 ]

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een paar vraagjes over de Dell Axim, ik heb een digicam (Sony P51). Is het ook mogelijk om deze te laten communiceren met de Dell zodat ik de foto's kan bekijken op de Axim? En hoe kan ik met deze axim het internet op? Wat heb ik daar voor nodig? (ik heb thuis een wireless broadband station maar daar zal hij wel niet mee kunnen communiceren.).

Alvast bedankt mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
ik heb een vraag over het geheugen van de dell, bij mij staat het volgende:

BATTPACK 2003:

Program memory: 20 MB
Storage memory: 11 MB
------------------------------------ Die 2 samen zijn zegmaar 32mb.
built-in storage: 5 (<- hoe kan dat, dat moet toch ook 32 zijn?)
SD: 241 (das mijn SD kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celmis schreef op 01 March 2003 @ 21:56:
ik heb een vraagje, je hebt bij de memory tool netjes een overzicht over het geheugen. Maar dan staat er bij built-in maar 5mb. Dat was toch 32 of hebben ze daar windows in gestopt?
Dit kwam ik tegen op een forum, misschien heb je er wat aan.

If you purchased screen protectors from Dell, you'll notice there are no instructions to install them. Please follow my handy guide and you should be all set.
1. Orientate yourself with the screen protector. The top and bottom the the protectors have tabs that slide under the molding around the screen. Also you'll notice the corners of the protectors are raised. If you lay the protector flat, and the points are facing upward, consider that the front of the protector (and when the points are down the back).
2. Due a test run. Try installing the protector BEFORE peeling off the film (i'll get to that in a sec). This will help you get use to how it's supposed to slip into place, and you wont get fingerprints experimenting when the film is off. To install the protector, hold it so the tabs are facing up and slide the top tab under the molding. Here's a hint: Next slide your stylus under the screen protector and bend the protector over the stylus to slide in the bottom tab. Gently pull out the stylus and the protector slides into place. You can now pull the protector up by sliding something under one of the raised corners.
3. Pull off the film. There is a protective film on the back side of the protector that can be removed by scratching at one of the corners with your fingernail.
4. Put it in place for real! Now that you have practiced, put the screen protector in place. You'll notice it will shift or give a little when you write, but that will disappear soon. There are tiny holes in the protector that work via cohesion to hold the protector in place.
5. Keep it clean! Always remember a screen protector will not prevent every scratch, but definetly helps with the minor ones. Keeping debris off the screen will help it last longer, so wipe with a micro-fiber cloth if you can. Also, if you use a cleaning fluid on the protector, some of the liquid may seep through the tiny holes in the protector. This will cause what looks like a "bubble" effect on the screen. Simply lift the protector and reseat back in place, and your back in business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je de verkeerde gequote :P

Welke progjes worden er eig meegeleverd? En dan bedoel ik niet de standaard dingen van PPC02, maar extra (commercieële) programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 15:01:
Volgens mij heb je de verkeerde gequote :P

Welke progjes worden er eig meegeleverd? En dan bedoel ik niet de standaard dingen van PPC02, maar extra (commercieële) programma's?
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar,
Zou iemand eens een foto van de zijkant ofzo kunnen maken, om te zien hoe dik die is?

zit er trouwens nog een formaat verschil tussen de 300Mhz en de 400Mhz? (met formaat bedoel ik het uiterlijk he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
hoe lang gaat die van jullie mee op volle accu
mijnes zegt nog 3 en half uur remaining (batterij pack iets)

ik heb hem dus net de advanced versie binnen.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Robert schreef op 03 March 2003 @ 18:03:
Hij is erg strak vindt ik en ben er tot nu toe erg tevreden over, behalve dan dat ik er nog wat leukere spelletjes op moet gooien dan "Solitaire"
Gameboy, Nes en Mame spellen moet je erop kunnen draaien.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
ja, maar ook monopoly en age of empire ed.
Ik had alleen nog een offtopic vraagje, zijn er goede progs om huiswerk enzo mee te noteren, die agenda van PPC2002 is namelijk meer voor afspraken ed, maar wat ik zoek is meer iets om gewoon huiswerk in te kunnen zetten met een datum waarop het af moet zijn en waarvinkjes achter kunnen als het af is, mensen die zoiets kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:03

Robert

You have your answer..

Celmis schreef op 04 March 2003 @ 19:56:
ja, maar ook monopoly en age of empire ed.
Ik had alleen nog een offtopic vraagje, zijn er goede progs om huiswerk enzo mee te noteren, die agenda van PPC2002 is namelijk meer voor afspraken ed, maar wat ik zoek is meer iets om gewoon huiswerk in te kunnen zetten met een datum waarop het af moet zijn en waarvinkjes achter kunnen als het af is, mensen die zoiets kennen?
Je kan tasks daarvoor gebruiken, met de optie "show start and due date" (tools)aan :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08
Ik heb mijn Dell PDA dus al een weekje binnen, en ik snap niet waar iedereen het nou over heeft....eerst 4 uur opladen :S. Die van mij deed het gewoon meteen!

Waar ik wel mee zit is dat ik programmatje wat er op staat niet weg krijg uit de map programma's... Ik heb hem wel gedeïnstalleerd maar de snelkoppeling blijft staan en ook via de xplorer krijg ik hem er niet uit!

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Je kan altijd nog Hard-reset doen. (Je zal wel niet veel (belangrijke) data op je Axim hebben staan, omdat je hem pas net hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:08
Niet veel, maar nog best wel genoeg omdat eigenlijk al niet meer te willen doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
911GT2 schreef op 04 March 2003 @ 20:55:
Niet veel, maar nog best wel genoeg omdat eigenlijk al niet meer te willen doen....
heb ik ook al last van, heb nu een 256SD (daarop instaleer ik dus ook mijn programma's) Maar wanneer de batt op 25% staat maakt hij de kaart onbruikbaar en daarmee dus ook de data, teven, als ik deze kaart even in mijn hp 850 digicam gebruik maakt de cam van alle mappen leuker micro~1 mappen en dan kan ik dus niet meer de programma's opstarten, weet iemand hoe ik dit kan voorkomen, Dat ik dus steeds de kaart kan formatten als mijn digicam er weer lekkere dos namen van heeft gemaakt die Windows Ce niet snapt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Robert schreef op 04 March 2003 @ 20:28:
[...]

Je kan tasks daarvoor gebruiken, met de optie "show start and due date" (tools)aan :)
neen dat vind ik niet handig, ik wil het wel netjes per dag hebben en ook gewoon mijn lesuren (50min elk) aankunnen houden, via de "gewone kalender" gaat dat slecht en je kunt geen vinkjes zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook van plan om dit dingetje te kopen ;) maar zit er standaard al zo'n pen bij of niet? en werkt het veel makkelijker met zo'n pen of maakt dat niet veel uit?

alvast bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk zit er zo'n pen bij, anders heb je der toch niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:08:
ik ben ook van plan om dit dingetje te kopen ;) maar zit er standaard al zo'n pen bij of niet? en werkt het veel makkelijker met zo'n pen of maakt dat niet veel uit?

alvast bedankt! ;)
Ja dit zit er zeker weten bij :+

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben :P
Hoe vaak loopt ie vast? / is ie al eens bij iemand vastgelopen? want ik heb gehoort dat die hp/compraq dingen vaak vastlopen :|

Misschien een domme vraag, ik heb nu zon psion, als ik een brief typ of wat ik ook doe, en ik druk op de uit knop, en ik zou hem later weer aan doen, dan staat alles nog precies zo het lijkt een beetje op hibernate.

Hebben PDAs dit ook? want ik wil hem voor school gebruiken, en als ik hem snel moet weg doen ofzo (bijvoorbeeld als er een rasmongool aankomt die dat ding weer wil bekijken :( :/ ) dan kan ik mijn psion uit doen.
Als ik hem dan een uur later weer aan doe staat het laatste wat ik heb gedaan in het scherm.

want ik zou het nogal irri vinden als ik bij elk document File>save> zou moeten doen ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle Palm's doen dit wel iig.

Neem aan dat PPC dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Niet online
de axim doet dat ook.

weet iemand goede mp3 speler voor pocket pc? ik heb withmp3 nu maar daar ben ik niet 100% tevreden over

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
PocketMusic :)

www.pocketmind.com -> downloaden -> instaleren -> gratis key aan vragen en gaan :)

Mijn Dell is nog NIET vastgelopen, maar idd als ik de verhalen over ipaq lees zal dat vast nog wel een keer gebeuren...
Qorne schreef op 05 March 2003 @ 16:00:
[...]Hebben PDAs dit ook? want ik wil hem voor school gebruiken, en als ik hem snel moet weg doen ofzo (bijvoorbeeld als er een rasmongool aankomt die dat ding weer wil bekijken :( :/ ) dan kan ik mijn psion uit doen.
Als ik hem dan een uur later weer aan doe staat het laatste wat ik heb gedaan in het scherm.
Ja dit doet de Dell ook :)

[ Voor 52% gewijzigd door Breaker op 05-03-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
mijn dell loopt alleen vast als ik TomTom city maps run en vervolgens via de swits bar weer uitzet
dan kan hij vervolgens tomtom niet meer opstarten, verder doet hij dan nog alles. Maar als ik dus weer Tomtom wil moet ik even resetten.
Tevens loopt hij vast wanneer ik een mp3 van paul oakenfold (70min) afspeel en direct naar de 40 min wil gaan. das wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Celmis schreef op 05 March 2003 @ 21:27:
mijn dell loopt alleen vast als ik TomTom city maps run en vervolgens via de swits bar weer uitzet
dan kan hij vervolgens tomtom niet meer opstarten, verder doet hij dan nog alles. Maar als ik dus weer Tomtom wil moet ik even resetten.
Tevens loopt hij vast wanneer ik een mp3 van paul oakenfold (70min) afspeel en direct naar de 40 min wil gaan. das wel jammer.
Dat is indd. wel jammer, misschien een idee om dat mp3tje in 2a3 delen te knippen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
je moet hem dan is stukken van 5 min gaan doen
en dat doe ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vorige week een besteld...
DE 300 mhz. Ik kan alleen nergens vinden of er bluetooth inzit of of je dit erbij kan kopen.. Ik wil namelijk een GPS op mijn motor maken met behulp van de PDA.
Ik moet dan ook nog een manier vinden om m waterdicht te krijgen.

Ik heb wel gezien dat er inmiddels ook GPS modules zijn die via bluetooth werken (zijn wel duur) En dit zou dus een mogelijke oplossing kunnen zijn maar als dat inhoud dat ik ook nog een bluetooth module voor de Axim moet kopen en de software.. had ik beter een complete set met de Ipaq kunnen nemen....

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 11:57:
Ik heb er vorige week een besteld...
DE 300 mhz. Ik kan alleen nergens vinden of er bluetooth inzit of of je dit erbij kan kopen.. Ik wil namelijk een GPS op mijn motor maken met behulp van de PDA.
Ik moet dan ook nog een manier vinden om m waterdicht te krijgen.

Ik heb wel gezien dat er inmiddels ook GPS modules zijn die via bluetooth werken (zijn wel duur) En dit zou dus een mogelijke oplossing kunnen zijn maar als dat inhoud dat ik ook nog een bluetooth module voor de Axim moet kopen en de software.. had ik beter een complete set met de Ipaq kunnen nemen....

Ik hoor het graag.
Er zit standaard geen bluetooth bij de Dell, die moet je er dus los bij kopen in de vorm van een Compact Flash kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
http://www.armorbyotter.com/index2.cfm

Zo krijg je je Axim waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavy armour! Da's mooi txs!

Kan je nog wel tomtom o.i.d. draaien als je je compact flash slot voor BT gebruikt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 10-10 09:01

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ja, dat kan. Er zit ook een SD-slot op. Je zult dus een SD-card moeten kopen voor extra storage. Het past allemaal niet op de standaardruimte schat ik zo.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Heeft iemand ervaring met dit keyboard?
Zoja, post liefst ook plaatjes in opgevouwen toestand.
http://www.digitaletc.com...42s3lnQsMQJ1U_1041688506/

Volgens mij heb ik ook een keyboard voor Axim gezien dat min of meer van rubber was en opgerold kan worden.

Weet iemand daar iets van?

[ Voor 34% gewijzigd door miles op 07-03-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een gprs set voor deze pda?

wil namelijk i-netten via gprs ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Weet iemand of er een nederlandse winkel is waar je behuizingen voor de Dell Axim kan kopen?

Ik ben de volgende tegengekomen:

http://www.innopocket.com...uct.php?ID=61&name=Others

Deze lijkt mij echt vet. Misschien wel gewoon uit de VS over laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Tobias schreef op 07 March 2003 @ 20:08:
Weet iemand of er een nederlandse winkel is waar je behuizingen voor de Dell Axim kan kopen?

Ik ben de volgende tegengekomen:

http://www.innopocket.com...uct.php?ID=61&name=Others

Deze lijkt mij echt vet. Misschien wel gewoon uit de VS over laten komen.
zijn die niet gewoon bij Dell te koop??

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Heb op dit moment een Casio Cassiopeia E-125 i.c.m. een Navman CF GPS. Werkt deze gps ook met de DELL Axim X5? Zoja, dan hoef ik niet een nieuwe GPS module te kopen :)
Vandaag Axim besteld. Ben benieuwd hoe lang de levering gaat duren......

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Ja, dat gaat wel werken. Check anders effies het forum op www.aximsite.com

Ik ga aan het einde van de maand mn Axim bestellen, via PC Prive..... hopen dat de levering een beetje opschiet, zodat ik mn GPS/TomTom combi snel kan gebruiken ...

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 10-10 09:01

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik ga aan het einde van de maand mn Axim bestellen, via PC Prive..... hopen dat de levering een beetje opschiet, zodat ik mn GPS/TomTom combi snel kan gebruiken ...
Offtopic: Hoe regel jij dat, een pda via pc-prive. Bij mijn werk is dat expliciet niet toegestaan, dacht dat dat altijd zo was. Of zit ik mis?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je veel Axim accessoires vinden. Het is een nederlandse site! -> http://www.rnr.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm geen gprs setje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-07 07:31

Excrusiator

Say wha?

pschram2 schreef op 09 maart 2003 @ 19:24:
[...]

Offtopic: Hoe regel jij dat, een pda via pc-prive. Bij mijn werk is dat expliciet niet toegestaan, dacht dat dat altijd zo was. Of zit ik mis?
Het mag wel.
Je mag volgens de overheid computer, randapparatuur en computer onderdelen kopen via een pc-prive project. Een pda kun je onder het motto computer randapparatuur aanschaffen. Het is dus onzin dat je volgens sommige bedrijven alleen een computer mag aanschaffen via pc-prive.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
weet iemand hoe het mogelijk is via de Outlook agenda ook het label weer te geven op je pda, dus dan kun je er een kleurtje aan geven, (bv moet! of mag! etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
tevens synct mijn pc alleen de afspraken van mijn pda naar mijn pc, maar als ik dan eens iets in outlook erbij zet komt dat af en toe wel in de pda en af en toe niet, hoe is dit te verkomen, zit de fout in active sync? (sorry voor de offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
pschram2 schreef op 09 maart 2003 @ 19:24:
[...]Offtopic: Hoe regel jij dat, een pda via pc-prive. Bij mijn werk is dat expliciet niet toegestaan, dacht dat dat altijd zo was. Of zit ik mis?
Je zit een beetje mis ben ik bang. Ik ken zelfs iemand die er een hele home cinema set voor gekocht heeft. Een vriendje van hem heeft op het bonnetje gewoon computer vermeld. :)

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaszWerken schreef op 10 March 2003 @ 01:06:
[...]

Je zit een beetje mis ben ik bang. Ik ken zelfs iemand die er een hele home cinema set voor gekocht heeft. Een vriendje van hem heeft op het bonnetje gewoon computer vermeld. :)
Dat is gewoonweg fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik zag dat er een aantal keer gezocht werd naar een GPS-systeem, misschien is deze site wat:

http://www.pdashop.nl/accessoires/1996/GPS

Op dit moment is die GPS-kit uitverkocht, maar er is in ieder geval wel de GPS-muis en de verbindingskabel voor de Axim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-07 07:31

Excrusiator

Say wha?

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 01:30:
[...]

Dat is gewoonweg fraude.
Dat is idd gewoon fraude. Mijn antwoord was binnen de wet.
Wat jij verder doet mag je zelf weten, maar kijk mij niet aan als de belasting eens bij jouw aanklopt met de vraag of ze die computer mogen zien. :P

(in een notendop: Facturen worden gecontroleerd, als er reden is kan men dit bij jouw controleren of je echt een computer gekocht hebt)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Ik was het niet.... iemand anders die ik toevallig ken.

Bij i-con hebben ze ook een mooie GPS ontvanger voor de Axim :
http://www.i-con.nl/pd-1150585052.htm?categoryId=22

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 17:38
Iemand al toevallig achter een manier gekomen om een externe HD aan te sluiten op de Axim?
offtopic:
of uberhaupt een PDA

Tot nu toe ben ik alleen maar externe HD tegen gekomen met een USB aansluiting dus zat ik te denken aan een SD --> USB (eventueel ook CF --> USB ) aansluiting en dat je daar dan je HD aan kan sluiten.

Het gaat mij erom dat ik, onder andere, een HD op mijn PDA kan aansluiten + een compact flash kaartje in mijn PDA kan duwen en dan van dat compact flash kaartje naar mijn HD kan schrijven en omgekeerd.

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Een leuk idee, maar de sd-slot van de axim kan alleen gebruikt worden voor data, en geen I/O-apperatuur (zoals gps/gprs/WiFi/BT). Maar dat wil niet zeggen dat het dmv de CF-slot niet kan lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
[quote]vulcan schreef op 10 March 2003 @ 12:50:
Iemand al toevallig achter een manier gekomen om een externe HD aan te sluiten op de Axim?
offtopic:
of uberhaupt een PDA

Hier kunnen ze je meer vertellen :
http://forum.pocketpc-club.nl/showthread.php?threadid=4406

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 17:38
Tobias schreef op 10 March 2003 @ 13:26:
Een leuk idee, maar de sd-slot van de axim kan alleen gebruikt worden voor data, en geen I/O-apperatuur (zoals gps/gprs/WiFi/BT).
Is dat SD slotje dan geen echt SD slot? :? Dat zou wel vaag zijn dan. Het wel zo noemen maar niet kunnen gebruiken als.

Ik heb meerdere SD-uitbreidingkaartjes gezien namelijk, heb je een linkje waaruit blijkt dat dat inderdaad niet kan?

edit:
ietsjepietsje weggehaald

[ Voor 19% gewijzigd door vulcan op 10-03-2003 13:38 ]

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Ik wil niet zeggen dat SDIO niet bestaat, maar daar maakt de Dell geen gebruik van. Andere Pda's weer wel: bijvoorbeeld de Palm Tungsten en de Viewsonic V35.
(Maar die hebben weer geen CF-slot)

"Unfortunately, the SD/MMC slot does not support SDIO"

Bron :
http://www.infosync.no/news/2002/n/2958,2.html
http://www.epinions.com/content_86692695684
http://www.brighthand.com/article/SDIO_Everywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 14:18

mokumouse

LOLstoel User

Net de mijne binnen (3 dagen eerder dan dat ze zeiden :)) erg mooi en handig dingetje vanavond es het net afstruinen naar software etc.

mokumouse is blij :)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag besteld...
btw, werd gevraagt of ik een terorrist was :D

520 euro ofzo. toch nog een hoop geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 00:38:
vandaag besteld...
btw, werd gevraagt of ik een terorrist was :D
520 euro ofzo. toch nog een hoop geld :(
tering. hoe kom je daaraan ? extra opties erbij genomen ?

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 jaar garantie (stom eingelijk maarja) en glas bescherming ding (15 euro) + dan nog verzend kosten.

521,22 EUR incl. BTW

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe tracken jullie eigenlijk waar je 'pda' zich bevind?
heb alleen een factuurnummer van dell gehad. Geen klant nummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 21:31:
hoe tracken jullie eigenlijk waar je 'pda' zich bevind?
heb alleen een factuurnummer van dell gehad. Geen klant nummer etc.
Wees gerust, de klantnummer krijg je via de post en dat duurt effetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
Tobias schreef op 14 March 2003 @ 22:23:
[...]

Wees gerust, de klantnummer krijg je via de post en dat duurt effetjes.
ikke via de email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg dus wel '(Aw. Pay.) Betalingsgegevens internet order Dell Computer' stond alleen factuur nummer in. Spul is betaald, maar wil weten wanneer ie ongeveer binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje

zomertje

Barisax knorretje

Ik heb hem inmiddels ook binnen en al in gebruik genomen. Nu nog op zoek naar software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
de software heb ik al (tomtom) nu mn pda nog :)

wanneer zal dell komen met die nieuwe Xscales ?
nieuws: XScale PXA255 aanzienlijk sneller dan PXA250

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn AXIM loopt de backup batterij langzaam leeg, hebben anderen dit ook ?
Zo lang heb ik hem nog niet, en nu nog maar 80%. In het begin wassie gewoon een tijdlang 100% dus hij was vol bij eerste gebruik.
Tevens is de accu nooit helemaal leeg geweest, dus het lijkt erop dat de axim uitgeschakeld altijd gebruik maakt van de backup batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
ja klopt, dat idee heb ik ook. Als ik heb een tijdje niet heb aanstaan is hij 70%.
Maar even iets anders hoeveel buil-in storage geeft hij bij jullie aan, en hoeveel program memmorie / stor memorie.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.