Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Volgens mij mag je inderdaad wettelijk cancellen. Sterker nog volgens mij is er ook een wet die zorgt dat je binnen een paar dagen een product nog mag retouneren.. Vriend van mij maakt daar nl zeer veel gebruik van. Gewoon doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U sure? Ik heb namelijk al betaald... Maar jah, krijg hem waarschijnlijk morige binnen, weinig zin om dan nog af te zeggen, ik wil hem nameljk gewoon hebben!! :) :) .. Voor alle andere mensen die dus een (dell) pda willen bestellen zou ik het nu doen, want ik denk dat de volgende aanbieding nog wel even op zich laat wachten? (Hoop ik tenminste :D )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja ik krijg mun dell ook zeer binnekort binnen, hij is al onderweg. En ik wil um zo graag hebben.

Volgens mijn ouders is er in nederland wettelijk geregeld dat als je iets koopt wat later in de aanbieding is (binnen 3 weken ofzo), dat je dan als je de bon laat zien in de winkel het verschil terug krijgt (dus dan zou ik 30 euro krijgen). Dus ik denk dat ik dell maar eens ga mailen dan, alleen eerst even bedenken wat ik precies in de mail ga zetten. Nog mooier zou natuurlijk zijn dat ik 30 euro bij betaal en er dan een CF wifi kaartje bij krijg :) . Alhoewel ik niet denk dat dat tot de mogelijkheden behoort. Jullie horen er nog van, iemand nog suggesties wat er precies in de mail moet staan (ook voor tassadar natuurlijk :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 16:59:
Hmm ja ik krijg mun dell ook zeer binnekort binnen, hij is al onderweg. En ik wil um zo graag hebben.

Volgens mijn ouders is er in nederland wettelijk geregeld dat als je iets koopt wat later in de aanbieding is (binnen 3 weken ofzo), dat je dan als je de bon laat zien in de winkel het verschil terug krijgt (dus dan zou ik 30 euro krijgen). Dus ik denk dat ik dell maar eens ga mailen dan, alleen eerst even bedenken wat ik precies in de mail ga zetten. Nog mooier zou natuurlijk zijn dat ik 30 euro bij betaal en er dan een CF wifi kaartje bij krijg :) . Alhoewel ik niet denk dat dat tot de mogelijkheden behoort. Jullie horen er nog van, iemand nog suggesties wat er precies in de mail moet staan (ook voor tassadar natuurlijk :) ).
Het zal me niets verbazen als het lukt.. Er zijn namelijk een heleboel van dit soort regeltjes, waar de meesten geeneens het bestaan van weten.. Ik weet dat er sommige met betrekking tot dit geval maar wat ze precies inhouden.. Ken je niet iemand die toevallig rechten studeerd ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op 10 augustus 2003 @ 16:59:

Volgens mijn ouders is er in nederland wettelijk geregeld dat als je iets koopt wat later in de aanbieding is (binnen 3 weken ofzo), dat je dan als je de bon laat zien in de winkel het verschil terug krijgt (dus dan zou ik 30 euro krijgen). .
Volgems mij heeft dit meer met de coulance van de winkelier te maken.
En ik heb zomaar het idee dat Dell zegt, sorry meneer, dat is jammer voor u. Dit omdat ze constant aanbiedingen en actieprijzen hebben.
In Nederland is er een colportagewet. Maar dat gaat over produkten die je aan de deur of tijdens busreisjes ed. gekocht heb(van die super impuls aankopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Even een vraag;
Hoe snel start zo'n PDA eigenlijk op?

Ik zit er aan te denken om er een aan te schaffen, voornamelijk voor notities/agenda en daarnaast voor GPS/mobile-internet/mp3

Maar het lijkt me niet echt handig als je dus iets wil noteren (aan de telefoon bijv.) en dat ding heeft een paar minuten nodig om te booten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 16:23

tweakerbee

dus..?

*klik* aan
*klik* uit

Het werkt met een soort van S3 (Suspend-To-RAM). Als ie crasht moet je wel iets langer wachten, maar dat hoort nooit voor te komen.

You can't have everything. Where would you put it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

tweakerbee schreef op 11 augustus 2003 @ 13:30:
*klik* aan
*klik* uit

Het werkt met een soort van S3 (Suspend-To-RAM). Als ie crasht moet je wel iets langer wachten, maar dat hoort nooit voor te komen.
dat klinkt wel flex :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jammer, maar ja, ik ga het iig even proberen zodra ik mun dell binnen heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 00:06:
Oh jammer, maar ja, ik ga het iig even proberen zodra ik mun dell binnen heb >:)
Hmmmmz, ik ga ook maar een mailtje sturen of ze de korting terug kunnen boeken. Ja, ik heb geen idee of ze het doen maar lijkt me wel klantvriendelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Iemand een idee wat de standaard is van die Wireless kaart? a, b of g?

Iemand ervaring met het weergeven van webpagina's op de x5?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
Je zou inderdaad je PDA kunnnen retourneren. Echter heb je geen recht op volledig geld terug. Je hebt recht op het aankoopbedrag. Dell is dus vrij om wel de shipping in rekening te brengen. Beter is gewoon even met ze te bellen. Te wijzen op het feit dat je kan annuleren en opnieuw bestellen en zeg dat je graag wilt bijbetalen voor de ontvangst van de wireless adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ervaring met de reikwijdte van de True Mobile Wlan kaart die dell er als optie bij kan leveren?
Het klinkt mij heel leuk in de oren, maar dan moet het wel door het hele huis werken, net als mijn PCMCIA wlan kaartjes. (die zijn groter, dus grotere antenne(?), dus mssn meer bereik, of denk ik nou verkeerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Spyro_the_Dragon schreef op 12 August 2003 @ 14:57:
Iemand een idee wat de standaard is van die Wireless kaart? a, b of g?

Iemand ervaring met het weergeven van webpagina's op de x5?
Het kaartje is 802.11b; na lang zoeken gevonden op de Dell site: "TrueMobile 802.11b Wireless LAN Compact Flash Card for wireless networking"

Maar kan iemand me meer vertellen over:
- Het weergeven van webpagina's (ziet het er een beetje uit)
- Het gebruik van een VNC client op dit apparaat (voor het beheer van compu's in het netwerk, draadloos!)

edit
Kan iemand bevestigen of dit klopt: De Axim heeft een CF en een SD slot. Het CF slot wordt bezet door WiFi. Het SD slot kun je extra geheugen in plaatsen. Moet je perse een Axim SD kaart hebben (die je als accesoire bij kunt bestellen op de Dell site) of kun je ook een ander SD kaartje kopen (op de tweakers geheugenshop bijvoorbeeld, daar krijg je voor de prijs van een Dell 128MB een 256MB SD kaart)

[ Voor 33% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 13-08-2003 11:20 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@spyro

1) ja tis geen 21" monitor maar voor mij werkt het goed zat, gewoon hetzelfde als op iedere andere pda :)

2) Geen idee, er loopt ergens nog een draadje over freeware tools voor de ppc, moet je daar ff snuffelen, zijn namelijk een aantal handige sites gepost.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/788414
http://www.freewareppc.com/
http://ppc4all.com/catalog.php?lic=free

3) Waarschijnlijk wel, maar ik zou gewoon voor 100% zekerheid gaan en op een site bestellen waar erbij staat voor welke pda's hij geschikt is.

vb: http://www.pdashop.nl/accessoires/1996/Geheugen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Enige tijd geleden heeft dell korte tijd een patch aangeboden om mensen die een axim met ppc 2003 hadden en daardoor een trage axim hadden te helpen.

Ik heb tussen de vakantie door dit geprobeert te volgen maar snap het toch niet helemaal.
Klopt het nu dat die patch het mogelijk maakt dat mensen die een axim ppc 2002 hebben deze zomaar dmv flashen naar een goed werkende ppc 2003 up kunnen graden of kan je de patch alleen gebruiken als je ppc 2003 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden die patch gereleased, maar toen bleek dus dat het mogelijk was dat mensen met een ppc2002 GRATIS konden uprade naar een ppc2003...

Die patch is toen na enkele uren weer in getrokken en sindsdien heb ik er niks meer van gehoord... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Maar als je die patch hebt, dan moet je dus nog ergens ppc2003 vandaan halen?
Of zit dat in die patch?
En werkt dat dan allemaal zomaar, of heb je nog een activatiekey nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miles schreef op 16 August 2003 @ 14:45:
Maar als je die patch hebt, dan moet je dus nog ergens ppc2003 vandaan halen?
Of zit dat in die patch?
En werkt dat dan allemaal zomaar, of heb je nog een activatiekey nodig?
Ik denk dat jij doelt op die patch die weer is ingetrokken? sorry maar dat is niet helemaal de bedoeling van dit forum. Mocht je er niet op doelen, dan kraam je natuurlijk wel ERG grote onzin uit... Als je ppc2003 wil hebben, moet je hem gewoon kopen, klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Die patch bedoel ik idd.
Ik vraag hier in het forum overigens niet of iemand mij die patch kan leveren en ik biedt hem ook niet aan. Het is mij volkome duidelijk dat er geen warez en illegale waar over het forum mag gaan. (Hoewel ik mij eigenlijk afvraag in hoeverre deze patch illegaal is gezien het feit dat Dell hem blijkbaar gereleased heeft)

Ik vraag er alleen maar info over omdat ik alle ophef die erover ontstaan is niet begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in ieder geval niet de bedoeling dat die patch nog gebruikt wordt anders had dell hem niet ingetrokken :) Om die reden ga ik je er ook niet verder mee helpen, en zoals ik al zei, je kan het beste gewoon ppc3 voor 30 euro kopen, dan een andere versie gebruiken, waarmee je support vervalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Iemand ervaring met de IR functionaliteit van de Dell PDA? Is die te gebruiken als universele afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op 18 August 2003 @ 10:14:
Iemand ervaring met de IR functionaliteit van de Dell PDA? Is die te gebruiken als universele afstandsbediening?
FF zoeken misschien?

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zijn er eigenlijk ook mensen die een toetsenbord in combinatie met hum Axim gebruiken. Ik hoor er niemand over maar het lijkt mij erg handig (want schrijven met stylus lijkt me helemaal niet handig) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:30

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

miles schreef op 16 August 2003 @ 16:53:
Die patch bedoel ik idd.
Ik vraag hier in het forum overigens niet of iemand mij die patch kan leveren en ik biedt hem ook niet aan. Het is mij volkome duidelijk dat er geen warez en illegale waar over het forum mag gaan. (Hoewel ik mij eigenlijk afvraag in hoeverre deze patch illegaal is gezien het feit dat Dell hem blijkbaar gereleased heeft)

Ik vraag er alleen maar info over omdat ik alle ophef die erover ontstaan is niet begrijp.
Een PPC kan je niet ´patchen´. Een ´patch´ is hier eigenlijk een nieuwe ROM-image, waarin dus ook het hele OS ingebakken zit.

Nu was het mogelijk om met de performancepatch (ROM versie A05) die voor bezitters van wm2003 Axim´s bedoeld was (Axims met ROM A04) ook oudere Axims te ´upgraden´ (Axims met A03). Hierdoor hadden bezitters van een ppc2002 Axim ineens een gratis update naar wm2003.
Daarom (en omdat er een fout in de installer zat die 60% van de A04 bezitters trof) heeft Dell die patch weer weggehaald.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak_dude schreef op 18 August 2003 @ 15:36:
Zijn er eigenlijk ook mensen die een toetsenbord in combinatie met hum Axim gebruiken. Ik hoor er niemand over maar het lijkt mij erg handig (want schrijven met stylus lijkt me helemaal niet handig) ?
Tjah ik vind die stylus wel degelijk handig :) Weet je trouwens zeker dat het mogelijk is om met een extern toetsenbord(je) te werken? Ik zie er namelijk geen staan op de dell site en pdashop.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Ik heb een IR toetsenbord van pocketop en dat werkt perfect.
Met bijgeleverde software kan je evt. het beeld een kwartslag draaien zodat je van een breed scherm gebruik kan maken. Ik vind persoonlijk dat 180 graden draaien ook prima werkt. (dan hoeft de axim niet te resetten en zit het IR oog onder de juiste hoek van het IR oog van het toetsenbord.)

Ik kan m'n toetsenbord dubbelvouwen, het klepje om de axim schuin voor me te zetten kan aan het toetsenbord vast blijven zitten, ook in dubbelgevouwen toestand.
Als het toetsenbord met klepje dubbelgevouwen is is het bundeltje ongeveer even dik als de axim en iets kleiner.

Ik heb tijdens m'n vakantie een reisverslag gemaakt en dit had ik mezelf niet zien doen mbv de stylus.
Als ik echter onderweg een aantekening wil maken of een nr of nieuw agenda-item in wil voeren gebruik ik wel m'n stylus.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ik tijdens vergaderingen aantekeningen maak mbv het toetsenbord.

http://www.pocketop.net/index-flash.shtml vind je info over dit toetsenbord, en op de dell site kan je bij de accesoires ook een los toetsenbordje (werkt niet via IR maar mbv een kabel meen ik) bestellen.

Danfoss thanx, nu begrijp ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik heb mijn schatje vandaag binnen gehad en vind de cradle wel errrrrug ruig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
@Spyro, in de Dell kan elk SD-kaartje. Hoeft niet per se van Dell te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook van plan om een Axim Advanced te gaan kopen, maar nu merk ik (in dit topic) al die problemen mbt het internetten.

Er zit bij de Advanced versie toch een TrueMobile 802.11b Wireless LAN Compact Flash Card bij om mee te kunnen internetten ?:?

En als ik dat CF kaartje in het CF-slot doe, heb ik toch nog een SD slot over?

Hierin kan ik toch nog een SD kaartje van 256 MB inprikken ?

Als dit zo is kan mijn geluk niet op. _/-\o_

Zouden de bezitters van een Axim misschien een paar foto's kunnen maken?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 16:31:
Ik heb ook van plan om een Axim Advanced te gaan kopen, maar nu merk ik (in dit topic) al die problemen mbt het internetten.

Er zit bij de Advanced versie toch een TrueMobile 802.11b Wireless LAN Compact Flash Card bij om mee te kunnen internetten ?:?

En als ik dat CF kaartje in het CF-slot doe, heb ik toch nog een SD slot over?

Hierin kan ik toch nog een SD kaartje van 256 MB inprikken ?

Als dit zo is kan mijn geluk niet op. _/-\o_

Zouden de bezitters van een Axim misschien een paar foto's kunnen maken?
thx
Ik heb ook een Dell Axim advanced en heb geen problemen met internetten. Bij de "Advanced" versie zit geen W-Lan kaartje, maar dat is bij de "Wireless". Deze gaat idd in de CF-slot en je hebt dus een SD-slot over waar je geheugen in kan doen.

Helaas heb ik geen digi-cam oid, dus foto's kan ik niet maken.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Heb gister mijn geld overgemaakt voor de bestelling van een Axim Wireless :)

Ben ook van plan er een 256MB SD kaartje bij te kopen... Nu nog een week of twee wachten op mijn wireless AP+Router en dan weet ik hoe het wireless deel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01
Ik heb ook een Dell Axim met een CF kaartje en ik moet zeggen dat het kaartje het kwa ontvangst prima doet: als ik even bij ons voor op straat ga staan, kan ik kiezen uit vier (4!) verschillende accesspoints uit de buurt, waarvan er twee van mij zijn. De andere twee zijn niet eens beveiligd en kan ik zo gebruik van maken.
Maar om even aan te geven hoe goed het kaartje het doet, voor ik mijn Dell had, was ik me maar bewust van 1 andere onbekende buurman met een Access Point. Nu blijken het er dus twee te zijn. Die tweede kon ik overigens soms ook binnen waarnemen met mijn Dell, maar niet met mijn laptop.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 11:54
Ik heb nu sinds een maand een Axim X5 400Mhz incl wireless kaartje.
Alleen kan ik maar geen ad-hoc verbinding maken met m'n (wireless) laptopje..
Internetten via de cradle gaat perfect, maar ik krijg er geen wireless verbinding uitgeperst...

Connecten naar een AP gaat overigens perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
Ik heb een Axim X5 performance besteld. Dit wordt mijn eerste pda, dus ik ben benieuwd. Ik heb er ook meteen dat folding toetsenbord bijgenomen (om notities te nemen tijdens colleges). Nu maar hopen dat ie een beetje snel komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
heb net gekeken op de ordertrack site... m'n betaling is binnen, maar hij is nog in pre-production omdat er gewacht wordt op onderdelen :(. Verwachte leverdatum: 5 sept.....

edit: hoop niet dat dit komt omdat ik er screenprot. en stylussen bij besteld heb..... ik wil me PDA! De rest kan wachten!

edit2: voor mij ook mijn eerste PDA......

[ Voor 35% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 26-08-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op 26 August 2003 @ 11:43:
heb net gekeken op de ordertrack site... m'n betaling is binnen, maar hij is nog in pre-production omdat er gewacht wordt op onderdelen :(. Verwachte leverdatum: 5 sept.....

edit: hoop niet dat dit komt omdat ik er screenprot. en stylussen bij besteld heb..... ik wil me PDA! De rest kan wachten!

edit2: voor mij ook mijn eerste PDA......
Ten eerste verstandige keus om een dell pda te nemen :)

Ten tweede zou ik me niet zo druk maken om die levertijd als ik jou was, bij mij werd hij namelijk ook dik 2 weken eerder geleverd dan wat op die site stond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
ik had hem binnen 3 dagen, terwijl verteld werd dat het 14 dagen zou duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
tassadar71 en Cereal: bedankt voor de opbeurende woorden :)

Ik zie het wel! Hoe eerder hoe beter zeg maar... nog s ff die orderstatussite (moooi woord) controleren

edit:

ff gecheckt! en volgens de dell site verstuurd! Maar op de UPS site nog niets te vinden... zal wel donderdag aankomen! Jippie!

[ Voor 31% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 27-08-2003 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet trouwens iemand of het mogelijk is via die usb kabel te internetten? Ik vind hierover niks op de dell site of in de handleiding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 16:13:
Weet trouwens iemand of het mogelijk is via die usb kabel te internetten? Ik vind hierover niks op de dell site of in de handleiding :(
Het schijnt mogelijk te zijn met de cradle (en dus met de usb kabel waarschijnlijk ook). Ik heb mijn axim nog niet binnen dus uitproberen kan ik het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak_dude schreef op 27 augustus 2003 @ 16:38:
[...]

Het schijnt mogelijk te zijn met de cradle (en dus met de usb kabel waarschijnlijk ook). Ik heb mijn axim nog niet binnen dus uitproberen kan ik het niet :(
Waar heb je deze wijsheid dan vandaan? Want je begrijpt, hier kan ik natuurlijk niks mee.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 18:00:
[...]

Waar heb je deze wijsheid dan vandaan? Want je begrijpt, hier kan ik natuurlijk niks mee.... :)
Ff gezocht: http://www.aximsite.com/b...highlight=cradle+internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, hij doet het nu, moest ff switchen tussen Work en The Internet :)

• tweak_dude
  • Nu online
Nog een tip voor mensen die eens met een PocketPC willen spelen: download de PocketPC 2003 SDK, want daar zit een emulator bij: http://www.microsoft.com/...5FBB133652&displaylang=en
Volgens mij heb je Microsoft eMbedded Visual C++ 4.0 ook nodig: http://www.microsoft.com/...75AE960856&displaylang=en
En Sp2 daarvoor: http://www.microsoft.com/...955605DCB8&displaylang=en

Tis best veel om te downloaden, maar dan heb je ook wat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu krijg je er bij Dell tot 15-09-2003 een gratis 64MB SD kaartje bij .....

check dell.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
Shit, net iets te vroeg besteld dus :(. Ik krijg hem nu bijna binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell blijft wel aan het gooien met de aanbiedingen, eerst al 10% eraf, nu 64mb kaartje erbij. Ik heb inderdaad toch ook iets te vroeg besteld. Maar ja, dat hou je toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:48:
Nu krijg je er bij Dell tot 15-09-2003 een gratis 64MB SD kaartje bij .....

check dell.nl
Shitt...... heb hem net een weekje binnen...... en moet nog zo'n SD kaartje kopen (de 256 MB Dane-elec/Apacer zijn niet echt makkelijk te krijgen).....

Wel een erg fijn apparaat trouwens.... vooral VNC icm WiFi doet het leuk! (wel mager bereik trouwens, mijn laptop komt twee keer zover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week ook besteld, kreeg er dus een gratis 64SD kaartje bij.
Heb nog een 128MB CompactFlash van mijn camera thuis liggen dus in eerste instantie heb ik gewoon de advanced gekocht zonder extra Dell-spullekes.

als ie binnen is dan ga ik wel eens ff shoppen bij mobileplaza.nl of pdashop.nl

Misschien een WireLess kaartje en foldable keyboard maar vooral als eerste een goede case. Iemand hier die een goede case weet ? Ik zat zelf aan de Piel Frama te denken. Wil in elk geval een case waar ik wat spulletjes in kwijt kan zoals SD of CF kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 22:07

Wokschotel

Op 6 wielen

Heeft de X5 (400 mhz) nu een PXA250 of PXA255 processor :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
Wokschotel schreef op 28 September 2003 @ 16:05:
Heeft de X5 (400 mhz) nu een PXA250 of PXA255 processor :?
De Axims die nu worden geleverd hebben allemaal een PXA255 processor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
In mijn 400Mhz van Juni dit jaar zit ook al een PXA255 Proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 22:07

Wokschotel

Op 6 wielen

tweak_dude schreef op 28 September 2003 @ 18:10:
[...]

De Axims die nu worden geleverd hebben allemaal een PXA255 processor :)
Cereal schreef op 28 September 2003 @ 18:17:
In mijn 400Mhz van Juni dit jaar zit ook al een PXA255 Proc.
Thanx :) Ik was in verwarring gebracht door de Pocket PC Club waar stond dat er een PXA250 in zou zitten.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand, die over een dell x5 beschikt, misschien kunnen vertellen wat die standaard protective cover inhoudt? Misschien een foto?

Is dat ongeveer zoiets als bij de 38xx Ipaq's werd meegeleverd?

Quote van de Dell site: "The Dell AximTM handheld device ships standard with a protective slip cover"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Die protective cover is een bestwel grof tasje met een leerachtige look.
Het tasje is best wel grof, maar heeft mijn axim bijna een half jaar goed beschermd.
Ik gebruik hem nu eigenlijk nog, ik heb nu een proportacase, en dat past ook (net) in de protective cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Laatst online: 10-10 20:35

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:21:
Zou iemand, die over een dell x5 beschikt, misschien kunnen vertellen wat die standaard protective cover inhoudt? Misschien een foto?

Is dat ongeveer zoiets als bij de 38xx Ipaq's werd meegeleverd?

Quote van de Dell site: "The Dell AximTM handheld device ships standard with a protective slip cover"
Is zoals hierboven vermeld een leer tasje. Je schuift je Axim erin. Als je em wilt gebruiken moet je em er helemaal uithalen.

Ik gebruik inmiddels ook een proporta cover. Dat werkt gewoon het prettigste. In mijn tas stop ik de proporta dan nog in het lere tasje voor extra protectie.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik het goed begrijp is het een 'zacht' tasje. Dus lijkt in geenzins op die protective cover die ze bij de ipaq's er bij leveren.

thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 11:37

TwoR

Gekleurde stippen

:? beetje nutteloze kick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, nogal erg nutteloos, vandaar dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.