Daar geloof ik niets van want die van mij doet het nog steeds perfect!Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 23:48:
Van mijn AXIM loopt de backup batterij langzaam leeg, hebben anderen dit ook ?
Zo lang heb ik hem nog niet, en nu nog maar 80%. In het begin wassie gewoon een tijdlang 100% dus hij was vol bij eerste gebruik.
Tevens is de accu nooit helemaal leeg geweest, dus het lijkt erop dat de axim uitgeschakeld altijd gebruik maakt van de backup batterij.
Nou dat heb ik idd ook.. hij stond na twee dagen op 80 %
Het is wel leuk zo'n PDA!
Ik ben nu aan het zoeken naar een goede GPS oplossing. TOMTOM is geen optie want daar zit zo'n vreemde autolader bij en ik heb geen auto..
Ik wil dus zo'n compact Flash oplossing... of de Navman.. Weet iemand of die geschikt is voor de AXIM?
ik dan natuurlijk ook nog software hebben en weet iemand welke software er allemaal tegen je praat?
Ik ben nu aan het zoeken naar een goede GPS oplossing. TOMTOM is geen optie want daar zit zo'n vreemde autolader bij en ik heb geen auto..
Ik wil dus zo'n compact Flash oplossing... of de Navman.. Weet iemand of die geschikt is voor de AXIM?
ik dan natuurlijk ook nog software hebben en weet iemand welke software er allemaal tegen je praat?
Sign of my Time
De Navman werkt alleen met de Ipaq.Wilfred schreef op 18 maart 2003 @ 17:32:
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Kijk eens bij i-con :Wilfred schreef op 18 March 2003 @ 17:32:
http://www.i-con.nl/pd1029262449.htm?categoryId=25
De TomTom software kan dit allemaal.ik dan natuurlijk ook nog software hebben en weet iemand welke software er allemaal tegen je praat?
woei!
Verwijderd
Orderdatum: 17/3/2003
Verwachtte afleverdatum: 28/3/2003
Werkelijke verzenddatum: N/A
Naam transporteur: Walsh Western
10-03 besteld, 11-03 betaald en pas 28-03 hier :-|
niet voor herhaling vatbaar dus om iets bij Dell te bestellen.
Dat ze die dingen niet gewoon op voorraad hebben.
Ze hadden ze wel op voorraad ik had de mijne binnen 4 dagen in huis.
Er staat nu ook op de bestel site dat ze tijdelijk out of stock zijn.
Sign of my Time
Verwijderd
levertijd stond toen op 2 weken max.Wilfred schreef op 18 March 2003 @ 19:30:
Ze hadden ze wel op voorraad ik had de mijne binnen 4 dagen in huis.
Ik ben op de cebit een mooi systeem tegengekomen....sjek maar eens uit...Wilfred schreef op 18 maart 2003 @ 17:32:
Nou dat heb ik idd ook.. hij stond na twee dagen op 80 %
www.travroute.com/europe
Ik heb er demo's van gezien en het is tien keer beter dan TOMTOM!
*Nederlandse software
*koppelt je contactpersonen aan je route
*kunt via gprs berichten ontvangen die opslaan en je route meteen daar op aanpassen....
*jaarlijks updaten
ga maar gewoon up hun site kijken...tis wel wat duurder dan TOMTOM, maar hey je krijgt er wel wat voor terug!
ik ben iig erg onder de indruk!
[ Voor 10% gewijzigd door 911GT2 op 18-03-2003 23:13 ]
Da's nog niks ik had hem 3 februari besteld, en pas de 28ste binnen!!!Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 19:09:
Orderdatum: 17/3/2003
Ik heb hem gisteren besteld.... and counting....
woei!
Nou de GPS module van I-con is binnen! Hij was snel geinstalleerd... Je hoeft er niets voor te doen!
TomTom was wel een heel karwij om te installeren! Dat duurt best lang om de kaart te installeren!
Ook mijn huis werkte aanvankelijk niet mee... Kooi van Faraday! Ik dacht dat hij het niet deed! Maar gelukkig buiten aangekomen ontving ik keurig 7 satelietjes..
Ik was opzoek naar een goedkope oplossing voor mijn navigatie en dat is met dit setje denk ik heel goed gelukt.. Ik heb naast de Dell nog een SD kaartje van 256 MB gekocht, een GPS module en TOMTOM.
bij elkaar 450 euro.. totaal 750 euro. Ik ben weer tevreden!
Txs voor de tips allemaal!
TomTom was wel een heel karwij om te installeren! Dat duurt best lang om de kaart te installeren!
Ook mijn huis werkte aanvankelijk niet mee... Kooi van Faraday! Ik dacht dat hij het niet deed! Maar gelukkig buiten aangekomen ontving ik keurig 7 satelietjes..
Ik was opzoek naar een goedkope oplossing voor mijn navigatie en dat is met dit setje denk ik heel goed gelukt.. Ik heb naast de Dell nog een SD kaartje van 256 MB gekocht, een GPS module en TOMTOM.
bij elkaar 450 euro.. totaal 750 euro. Ik ben weer tevreden!
Txs voor de tips allemaal!
Sign of my Time
Ik ga waarschijnlijk ook een Dell Axim kopen, de basic dan. Alleen ik heb nog een paar dingen nodig die mij over de streep trekken. Ik heb een paar eisen die dat kunnen.
Ik zal eerst vertellen hoe ik aan het zoeken geraakt ben naar een PDA. Ik werk bij een telecomwinkel en ik heb pas een cursus Microsoft Pocket PC afgerond (jaja een echte cursus ervoor ja, betaald door het werk en geen ene hol geleerd) waarop ik natuurlijk met die dingen in contact gekomen ben. Vervolgens kregen wij wat PDA's binnen bij de zaak (een wat kleiner filiaal, dus ze kwamen wat later). Nu heeft mijn baas de Compaq iPaq 3970 gekocht en vandaag liet hij zien hoe hij z'n mail ophaalde met z'n Nokia 7650 (die hij als "erbij" heeft gewoon naast z'n A800, 6610 en 6100 > dit zijn alleen zijn toestellen die hij de laatste 3 maanden heeft gekocht) en ik zag die agenda en notitie-functie en ik dacht bij mezelf waarom sleep ik nog met een laptop. Dus ik had al iets over die Dell PDA gelezen in de Computer Idee en iemand iets laten lezen. Ja wel leuk. Nu ik zie dat er al ervaringen e.d. staan lijkt het me ook wel leuk om er eentje aan te schaffen. Het geld heb ik er wel voor, maar mijn budget ligt toch bij de 350 à 400 euro terwijl ik veel eisen aan het ding stel. Ik ga m vooral gebruiken voor notities te maken en vooral de agenda. Notities lijkt me echt zooooo vet handig.
Maar wat ik er dan extra mee wil doen :
- met bluetooth internetten in de woonkamer terwijl hij connect met @home op pc boven of beneden of laptop dan ook in huiskamer evt, dan moet er dus een bluetooth kaartje bij maar hoeveel gaat mij dit geintje kosten (ik las al iets van 100 euro dus dan zal dat wel niet doorgaan)
- mp3tjes afluisteren, moet ik nu om die over te zetten een cradle kopen of zit hij er nou niet bij bij de basic (of is die niet snel genoeg daarvoor)
- handige en leuke proggies verzamelen en installeren, zijn ze echt in kleine mate en moeilijk te vinden (ik kon iig niets vinden, heb net even wat lopen zoeken en rondvragen)
- een beschermhoesje/tasje of iets waarvoor ik niet de pda uit dat hoesje oid hoe te halen voordat ik m kan gebruiken, openklappen ofzo mag wel, liefst van materiaal dat aan de buitenkant niet kan krassen zodat ik ermee kan gooien
Verder zou ik willen weten waar de mensen die zo'n ding hebben hem laten. In je broekzak of in je jaszak ofzo ? Kijk zo'n ding is natuurlijk wel niet nix waard dus je laat m niet slingeren (alhoewel ik een gsm heb van rond de 500 euro, dan denk ik ook ... schijt ... bij een krasje, terwijl ik als er nog guldens waren echt geen abokosten van 50e in de maand had maar dat terzijde, ik lul teveel offtopic bij deze post volgens mij
.
Ik zal eerst vertellen hoe ik aan het zoeken geraakt ben naar een PDA. Ik werk bij een telecomwinkel en ik heb pas een cursus Microsoft Pocket PC afgerond (jaja een echte cursus ervoor ja, betaald door het werk en geen ene hol geleerd) waarop ik natuurlijk met die dingen in contact gekomen ben. Vervolgens kregen wij wat PDA's binnen bij de zaak (een wat kleiner filiaal, dus ze kwamen wat later). Nu heeft mijn baas de Compaq iPaq 3970 gekocht en vandaag liet hij zien hoe hij z'n mail ophaalde met z'n Nokia 7650 (die hij als "erbij" heeft gewoon naast z'n A800, 6610 en 6100 > dit zijn alleen zijn toestellen die hij de laatste 3 maanden heeft gekocht) en ik zag die agenda en notitie-functie en ik dacht bij mezelf waarom sleep ik nog met een laptop. Dus ik had al iets over die Dell PDA gelezen in de Computer Idee en iemand iets laten lezen. Ja wel leuk. Nu ik zie dat er al ervaringen e.d. staan lijkt het me ook wel leuk om er eentje aan te schaffen. Het geld heb ik er wel voor, maar mijn budget ligt toch bij de 350 à 400 euro terwijl ik veel eisen aan het ding stel. Ik ga m vooral gebruiken voor notities te maken en vooral de agenda. Notities lijkt me echt zooooo vet handig.
Maar wat ik er dan extra mee wil doen :
- met bluetooth internetten in de woonkamer terwijl hij connect met @home op pc boven of beneden of laptop dan ook in huiskamer evt, dan moet er dus een bluetooth kaartje bij maar hoeveel gaat mij dit geintje kosten (ik las al iets van 100 euro dus dan zal dat wel niet doorgaan)
- mp3tjes afluisteren, moet ik nu om die over te zetten een cradle kopen of zit hij er nou niet bij bij de basic (of is die niet snel genoeg daarvoor)
- handige en leuke proggies verzamelen en installeren, zijn ze echt in kleine mate en moeilijk te vinden (ik kon iig niets vinden, heb net even wat lopen zoeken en rondvragen)
- een beschermhoesje/tasje of iets waarvoor ik niet de pda uit dat hoesje oid hoe te halen voordat ik m kan gebruiken, openklappen ofzo mag wel, liefst van materiaal dat aan de buitenkant niet kan krassen zodat ik ermee kan gooien

Verder zou ik willen weten waar de mensen die zo'n ding hebben hem laten. In je broekzak of in je jaszak ofzo ? Kijk zo'n ding is natuurlijk wel niet nix waard dus je laat m niet slingeren (alhoewel ik een gsm heb van rond de 500 euro, dan denk ik ook ... schijt ... bij een krasje, terwijl ik als er nog guldens waren echt geen abokosten van 50e in de maand had maar dat terzijde, ik lul teveel offtopic bij deze post volgens mij
Ten eerste kan je niet bluetooth internetten met een Dell Axim, tenzij je hem uitbreidt met een CF bluetooth card, Je kan natuurlijk wel overwegen een Siemens Loox (nu al voor 415,- op internet te koop) of voor een Ipaq 3970 (te koop voor z`n 475,-)-D-Jay- schreef op 21 March 2003 @ 03:14:
Ik ga waarschijnlijk ook een Dell Axim kopen, de basic dan. Alleen ik heb nog een paar dingen nodig die mij over de streep trekken. Ik heb een paar eisen die dat kunnen.
Verder zou ik willen weten waar de mensen die zo'n ding hebben hem laten. In je broekzak of in je jaszak ofzo ? Kijk zo'n ding is natuurlijk wel niet nix waard dus je laat m niet slingeren (alhoewel ik een gsm heb van rond de 500 euro, dan denk ik ook ... schijt ... bij een krasje, terwijl ik als er nog guldens waren echt geen abokosten van 50e in de maand had maar dat terzijde, ik lul teveel offtopic bij deze post volgens mij.
Ik heb gekozen voor de Ipaq, hier zit standaard al een bescherm klepje op en 48 mb intern en bluetooth (welke ik alleen nog niet gebruik)
Software is voldoende te vinden op het internet
Kortom als je ervoor keist om een pda te kopen van tussen de 350 - 400 euro, dan zal ik zeker ook eens kijken naar de Loox, hier zit een bluetooth standaard in met een bereik van z`n 100 mtr, CFen SD kaartjes kan je erin kwijt en hij heeft 400mhz proccesor, prijzen kan je vinden in de tweakers pricewatch.
Link: pricewatch: Fujitsu-Siemens Loox 600 (WM 2002, SD/CF II, 3.5" QVGA, BT 1.1)
succes
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Volgens mij krijg je bij de basic geen craddle maar een kabeltje. Dan ligt je pda dus ipv dat 'ie rechtop staat als je hem aan het synchroniseren ben en als je de mp3 jes erop zet.
Voor programmatips, kijk eens bij de pocketpc club, daar staan veel tips. Ook over beschermhoesjes trouwens. Volgens mij krijg je er van dell ook een hoesje bij, maar dat is misschien een esthetisch minder verantwoord hoesje ;-)
Verder bluetooth, dat krijg je aan de gang met een extra kaartje. Hoeveel zo'n kaartje kost weet ik niet, dat zou je in de pricewatch na kunnen kijken, of weer op het forum van de pocket pc club. (Er is trouwens ook een Axim forum met heel erg veel info)
Voor programmatips, kijk eens bij de pocketpc club, daar staan veel tips. Ook over beschermhoesjes trouwens. Volgens mij krijg je er van dell ook een hoesje bij, maar dat is misschien een esthetisch minder verantwoord hoesje ;-)
Verder bluetooth, dat krijg je aan de gang met een extra kaartje. Hoeveel zo'n kaartje kost weet ik niet, dat zou je in de pricewatch na kunnen kijken, of weer op het forum van de pocket pc club. (Er is trouwens ook een Axim forum met heel erg veel info)
Welk type heb je nu precies ?Wilfred schreef op 20 maart 2003 @ 19:30:
Nou de GPS module van I-con is binnen! Hij was snel geinstalleerd... Je hoeft er niets voor te doen!
Welke versie van TomTom ? Als je deze net gekocht hebt, kun je misschien nog wel de nieuwe versie (2) krijgen. Stukkie mooier. Zie ook www.pocketpc-club.nlIk heb naast de Dell nog een SD kaartje van 256 MB gekocht, een GPS module en TOMTOM.
woei!
Die keuze heb ik ook gemaakt uiteindelijk.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
en had ik misschien ook beter kunnen doen, hij is goedkoper en er is een gprs kid voor te krijgen
Verwijderd
Probleem van die LooX vind ik alleen het beeldscherm. Heb hierover ook iets gepost in een ander topic. Welke PDA kan dit?pvdlaan schreef op 21 March 2003 @ 08:11:
[...]
Ten eerste kan je niet bluetooth internetten met een Dell Axim, tenzij je hem uitbreidt met een CF bluetooth card, Je kan natuurlijk wel overwegen een Siemens Loox (nu al voor 415,- op internet te koop) of voor een Ipaq 3970 (te koop voor z`n 475,-)
Ik heb gekozen voor de Ipaq, hier zit standaard al een bescherm klepje op en 48 mb intern en bluetooth (welke ik alleen nog niet gebruik)
Software is voldoende te vinden op het internet
Kortom als je ervoor keist om een pda te kopen van tussen de 350 - 400 euro, dan zal ik zeker ook eens kijken naar de Loox, hier zit een bluetooth standaard in met een bereik van z`n 100 mtr, CFen SD kaartjes kan je erin kwijt en hij heeft 400mhz proccesor, prijzen kan je vinden in de tweakers pricewatch.
Link: pricewatch: Fujitsu-Siemens Loox 600 (WM 2002, SD/CF II, 3.5" QVGA, BT 1.1)
succes
Mijn advies: sla er die extra 75 e'tjes op stuk!
Verwijderd
Mis. Ik wilde ook een PDA via PC prive, heb de belastingdienst gebeld, die me vervolgens een heel mooi document stuurden met allerlei besluiten erin, waaronder eentje die voor PC prive projecten alleen volwaardige PCs goedkeurt en PDA's uitsluit.Excrusiator schreef op 09 March 2003 @ 20:29:
[...]
Het mag wel.
Je mag volgens de overheid computer, randapparatuur en computer onderdelen kopen via een pc-prive project. Een pda kun je onder het motto computer randapparatuur aanschaffen. Het is dus onzin dat je volgens sommige bedrijven alleen een computer mag aanschaffen via pc-prive.
Toen heb ik ipv een Ipaq maar een Sony Vaio van 1.1 kg gekocht
Verwijderd
Over dat pc-prive klopt niet hoor..
Kga ook pc-prive nemen en in het contract staat dat ik voor 2269€ randapparatuur mag kopen, mits ik kan aantonen dat het (mede) voor m`n werk gebruikt word.
Ik mag zelfs `n digitale camera kopen, omdat ik die kan gebruiken op werk.
Ook met goedkeuring van belastingdienst!
Kga ook pc-prive nemen en in het contract staat dat ik voor 2269€ randapparatuur mag kopen, mits ik kan aantonen dat het (mede) voor m`n werk gebruikt word.
Ik mag zelfs `n digitale camera kopen, omdat ik die kan gebruiken op werk.
Ook met goedkeuring van belastingdienst!
Verwijderd
de mijne is nu binnen, ziet er wel leuk uit (vind hem zelfs iets beter er uit zien dan een ipaq) maar die knop in het midden eh.. hangt een beetje los.
Verwijderd
klopt het trouwens dat bij die bescherm plastic (voor schermpje) dat er 2 halve over eklaar heen geplakt zijn? Dat je dus 2 afschuwelijke strepen heb?
nope, dat is een heel raar ding maar kan gewoon los, (dat kleine tussen stukje)TheMAzTER schreef op 25 maart 2003 @ 20:14:
klopt het trouwens dat bij die bescherm plastic (voor schermpje) dat er 2 halve over eklaar heen geplakt zijn? Dat je dus 2 afschuwelijke strepen heb?
verder vreten die screen protectors wel contrast maar ik vind het wel handig.
Nu is het niet erg als je gewoon met je vingers eroverheen gaat ed.
Ik ben ook van plan om een pda aan te schaffen alleen twijfel ik nog tussen de ipaq 3970 (waarschijnlijk beste scherm) de siemens loox (beste bluetooth?) en de dell.
Die bluetooth module van dell is deze class1 zoals dat bij de loox ook het geval is? Ik wil namelijk wel een ruim bereik hebben zodat ik beneden ofzow kan internetten op m'n pda.
Die bluetooth module van dell is deze class1 zoals dat bij de loox ook het geval is? Ik wil namelijk wel een ruim bereik hebben zodat ik beneden ofzow kan internetten op m'n pda.
Ik snap het niet
waarom wil toch iedereen bluetooth? Ik heb een prachtig wifi cf-kaartje! Endaarmee kan ik op school lekker internettop op mijn pda, voor mails versturen gebruik ik wel mijn infrarood...waar heb je bluetooth nou voor nodig? Je gaat toch niet de hele dag via Bluetooth en GPRS online met je PDA
?
Als ik de hele dag online ga zitten plaats ik mijn pda lekker in zijn cradle en hoppa achter de gewone pc...
Maar goed ik zal wel iets over het hoofd zien?
Als ik de hele dag online ga zitten plaats ik mijn pda lekker in zijn cradle en hoppa achter de gewone pc...

[ Voor 2% gewijzigd door 911GT2 op 01-04-2003 14:41 . Reden: typfout ]
911GT2, het gaat me er meer om BT te gebruiken voor thuis, gewoon af en toe beetje op internet in de tuin of beneden. Om daar nou een hele wifi installatie voor aan te schaffen vind ik een beetje teveel van het goede.
Maar aangezien bijna alle pda's met BT class3 zijn schiet dit niet op m.u.v. de Siemens Loox
Maar aangezien bijna alle pda's met BT class3 zijn schiet dit niet op m.u.v. de Siemens Loox
Waarom Bluetooth? Nou eht is gewoon ideaal om te kunnen inbellen/gprssen met je pda (ik gebruik zelf een Ipaq 5450) zonder ze acthter elkaar te hoeven leggen, en met hogere snelheid dan inbel mogelijkheid op je GSM voorziet om even je mail op te halen, of even eent eelfoonnummer op te zoeken.911GT2 schreef op 01 April 2003 @ 14:41:
Ik snap het nietwaarom wil toch iedereen bluetooth? Ik heb een prachtig wifi cf-kaartje! Endaarmee kan ik op school lekker internettop op mijn pda, voor mails versturen gebruik ik wel mijn infrarood...waar heb je bluetooth nou voor nodig? Je gaat toch niet de hele dag via Bluetooth en GPRS online met je PDA
?
WLAN gebruik ik voornamelijk om te sycnhen als ik op m'n werk of thuis ben, internetten doe ik dan wel op m'n laptop.
Mijn pa heeft hem gister ook binnen gekregen. Ik moet zeggen het is een mooi apparaartje. En naar mijn mening voldoet het precies aan de eisen van een pda.
De levering was geen probleem. Netjes binnen de 10 werkdagen geleverd en alles zat er bij. Het bedieningsgemak is beter als ik had verwacht.
De levering was geen probleem. Netjes binnen de 10 werkdagen geleverd en alles zat er bij. Het bedieningsgemak is beter als ik had verwacht.
Verwijderd
Twee handige sites voor je Dell:
www.pocketpc-club.nl
www.aximsite.com
Groeten, TM
(trotse bezitter van een Axim X5
www.pocketpc-club.nl
www.aximsite.com
Groeten, TM
(trotse bezitter van een Axim X5
http://www.thepocketsolut...=PS&Product_Code=PSCU-110
Weet iemand of de headphone jack vrij blijft? want hij moet als mp3 speler blijven functioneren! Ik vind het nl irritant dat bij iedere stoot tegen mijn PDA hij meteen op pauze gaat vandaar deze flip-over...
Weet iemand of de headphone jack vrij blijft? want hij moet als mp3 speler blijven functioneren! Ik vind het nl irritant dat bij iedere stoot tegen mijn PDA hij meteen op pauze gaat vandaar deze flip-over...
bt class 3 is leuk om te syncen. Ow ja het werkte hier gewoon toen ik beneden stond (1 betonnen muur (verdieping). We konden dus gewoon streamen toen we beneden zaten. Best leuk.C00KW4US schreef op 01 April 2003 @ 15:00:
911GT2, het gaat me er meer om BT te gebruiken voor thuis, gewoon af en toe beetje op internet in de tuin of beneden. Om daar nou een hele wifi installatie voor aan te schaffen vind ik een beetje teveel van het goede.
Bt class 1 is leuk maar daar moet je niet je keuze van laten afhangen. Het scherm is gewoon het belangrijkste. Daarom ben ik voor de 3970 gegaan. Die gvd welles mag binnen komen (vrijdag pas
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Als je de plaatjes van de site bekijkt, zie je dat er een inkeping in de flip-over cover zit, waardoor je headphone-jack gewoon tegelijkertijd gebruikt kan worden.911GT2 schreef op 02 april 2003 @ 21:02:
http://www.thepocketsolut...=PS&Product_Code=PSCU-110
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
AAAAAHHHHHH....ik heb hem gesloopt...ik heb mijn Mooie Axim nu al gesloopt... 
Hij zat veilig en warm in mijn broekzak totdat ik die tafelpunt tegenkwam...PATS scherm kapot...
Verder doet alles het nog...alleen mijn touchscreen niet meer, beeld ed nog wel allemaal
...
Dell meteen gebeld laten maken kost 450€!!!
Dus maar een nieuwe kopen dan

Foto van mij axim na het onfortuinlijke gebeuren...
Hij zat veilig en warm in mijn broekzak totdat ik die tafelpunt tegenkwam...PATS scherm kapot...
Verder doet alles het nog...alleen mijn touchscreen niet meer, beeld ed nog wel allemaal
Dell meteen gebeld laten maken kost 450€!!!
Dus maar een nieuwe kopen dan
Foto van mij axim na het onfortuinlijke gebeuren...
[ Voor 16% gewijzigd door 911GT2 op 04-04-2003 00:13 . Reden: Foto toegevoegd ]
AUCH!!!, ook een keer gezien hoe een PDA mooi uit een borstzakje vloog van een overhemd toen de persoon in kwestie een jump maakte over een hekje. krak....
* KnoppenSpook vind het stom dat er geen echt goede scherm covers standaard bij zitten
* KnoppenSpook vind het stom dat er geen echt goede scherm covers standaard bij zitten
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Ik had er gisteren een besteld dat maakt het nog veel zuurder!!!KnoppenSpook schreef op 03 April 2003 @ 15:23:
AUCH!!!, ook een keer gezien hoe een PDA mooi uit een borstzakje vloog van een overhemd toen de persoon in kwestie een jump maakte over een hekje. krak....
ik heb ook problemen met mijn touch screen alleen is er met de mijne niks gebeurd.
Er zit denkik een draadje los, als ik namelijk op het pocket pc textje druk net boven die ronde knop dat doet hij het wel weer.
Alleen mijn screen protectors waren allemaal al beschadigt toen ik ze kreeg.
Ben ook aan het emailen gegaan met dell.
Er zit denkik een draadje los, als ik namelijk op het pocket pc textje druk net boven die ronde knop dat doet hij het wel weer.
Alleen mijn screen protectors waren allemaal al beschadigt toen ik ze kreeg.
Ben ook aan het emailen gegaan met dell.
Verwijderd
ik heb hem een keer uit mn zak op de straat laten vallen, alleen achter bovenin de hoer is die beschadigd. Dus nog wel geluk gehad. Alleen jammer dat de Dell's niet met zo'n bescherm ding als de ipaq geleverd worden.
waarom staat er belkin.com in jouw scherm 911GT2
waarom staat er belkin.com in jouw scherm 911GT2
Volgens mij komt dat door de screen protector. (oei wat klinkt dat hard als ik tegelijkertijd naar het zielige Dell plaatje op m'n scherm kijk)
OMG wat ziet dat er erg uit 
ga je een nieuwe kopen? of laat je het zo...
Hehe ik heb al een nieuwe besteld, zo heb ik wel mooi twee accu's twee craddles, en twee pennetjes...maar jah ik had het liever niet natuurlijk!Qorne schreef op 06 April 2003 @ 20:21:
OMG wat ziet dat er erg uit
Dat belkin in het scherm komt idd door een screen overlay...dat bescherm je scherm tegen krassen...maar niet tegen stoten da's duidelijk, daar had ik al een mooie gegraveerde flipover voor besteld...maar die was voor deze iig te laat!
he, ik heb net mijn AXIM X5 binnen + Wireless kaartje, maar nu wil ik synchen met mijn pc via LAN maar dat pakt hij niet, hij geeft ook geen error.. 
iemand een idee??
iemand een idee??
Er is een ROM-update uit van Dell: Versie A02
ftp://ftp.us.dell.com/utility/R58550.EXE
Veranderingen:
-Improved backup battery status monitoring
-Changed time-out values for power light (notifications) to improve battery life
-Improved start-up time
-Improved navigation button applet
-Improved CompactFlash modem interface driver
-Support for C1 stepping of the Intel XScale CPU
Fixes:
- Includes all fixes from EUU Version 1.00.
- Server Sync cannot synchronize if a specific meeting is in Inbox or Calendar.
- FTP User/Password authentication default overrides user “anon.”
- Pocket Internet Explorer sometimes does not send Submit button Name/value information.
- Pocket Internet Explorer is slow to load a pages with JScript®.
- IMAP4 service stops responding when attempting to download e-mail with certain attachments.
- Media Player Full Screen playback breaks on second played clip.
- System .WAV sound files have extra noise at the end.
Vergeet niet te backuppen, want je moet een Hard-reset uitvoeren na de update!!!
Ik heb zelf de update nog niet gedaan, maar gezien de reacties op internet kan er niet veel mis gaan. Dus ik denk dat ik een dezer dagen het ga doen.
Topics op andere fora:
http://www.aximsite.com/b...fecd99de156&threadid=8071
http://www.aximusers.com/...0&t=1029&st=15&#entry4938
Zijn er al mensen hier op GoT die de nieuwe A02 hebben geinstalleerd?
ftp://ftp.us.dell.com/utility/R58550.EXE
Veranderingen:
-Improved backup battery status monitoring
-Changed time-out values for power light (notifications) to improve battery life
-Improved start-up time
-Improved navigation button applet
-Improved CompactFlash modem interface driver
-Support for C1 stepping of the Intel XScale CPU
Fixes:
- Includes all fixes from EUU Version 1.00.
- Server Sync cannot synchronize if a specific meeting is in Inbox or Calendar.
- FTP User/Password authentication default overrides user “anon.”
- Pocket Internet Explorer sometimes does not send Submit button Name/value information.
- Pocket Internet Explorer is slow to load a pages with JScript®.
- IMAP4 service stops responding when attempting to download e-mail with certain attachments.
- Media Player Full Screen playback breaks on second played clip.
- System .WAV sound files have extra noise at the end.
Vergeet niet te backuppen, want je moet een Hard-reset uitvoeren na de update!!!
Ik heb zelf de update nog niet gedaan, maar gezien de reacties op internet kan er niet veel mis gaan. Dus ik denk dat ik een dezer dagen het ga doen.
Topics op andere fora:
http://www.aximsite.com/b...fecd99de156&threadid=8071
http://www.aximusers.com/...0&t=1029&st=15&#entry4938
Zijn er al mensen hier op GoT die de nieuwe A02 hebben geinstalleerd?
maar nijn pda is al rev A04 en mijn ingeruilde pda was A06 (staat bij de batt. luik)
Of is dit iets heel anders?
Of is dit iets heel anders?
Verwijderd
hmm, bij mij staat er rev A00 op de pda zelf en rev A01 op de bettery
terwijl ik hem later dan jouw heb gekregen. (Behalve de 2e dan)
terwijl ik hem later dan jouw heb gekregen. (Behalve de 2e dan)
Ja dat klopt, hij wordt geleverd met Rom-versie A00 en hij is te updaten naar A02. (heb ik overigens vanmiddag gedaan en het is zonder problem verlopen)
maar zitten er ook echt verbeteringen ik heb namelijk mometeel nergens last van.
(wat is tevens het verschil tussen de revA01 en de 04 en 06, ik kreeg namelijk na inruil van mijn A06 een 04 terug (een oudere dus) maar wat is het verschil ik zie namelijk geen verschiilen.)
(wat is tevens het verschil tussen de revA01 en de 04 en 06, ik kreeg namelijk na inruil van mijn A06 een 04 terug (een oudere dus) maar wat is het verschil ik zie namelijk geen verschiilen.)
Ik denk zoals wel vaker met updates dat het vaak de "achterkant" van de software is die wordt verandert/bijgewerkt.Celmis schreef op 10 April 2003 @ 17:25:
maar zitten er ook echt verbeteringen ik heb namelijk mometeel nergens last van.
om kleine bugs teverhelpen.
Vaak niet om layout weizigen door te voeren...
Nadat mijn nieuwe Dell Axim weer binnen is, zat ik dus al snel weer dit probleem tegen...911GT2 schreef op 04 March 2003 @ 20:35:
Ik heb mijn Dell PDA dus al een weekje binnen, en ik snap niet waar iedereen het nou over heeft....eerst 4 uur opladen. Die van mij deed het gewoon meteen!
Waar ik wel mee zit is dat ik programmatje wat er op staat niet weg krijg uit de map programma's... Ik heb hem wel gedeïnstalleerd maar de snelkoppeling blijft staan en ook via de xplorer krijg ik hem er niet uit!
Heeft iemand tips?
ik kwam hier de oplossing tegen...
http://www.aximsite.com/b...ead.php?s=&threadid=10403
voor mensen die dit ook ondervonden gooi ik dit effe nog hier neer want op tweakers kon ik het nergens vinden...
Kan je het touchscreen ergens mee deactiveren?
Sign of my Time
Verwijderd
911GTA2,
zonde van je axim. Ik krijg de mijne volgende week en heb meteen een alluminium case erbij besteld bij innopocket
http://www.innopocket.com...uct.php?ID=61&name=Others
hij's trouwens ook te koop bij proporta http://www.proporta.com/detail.asp?id=406
de review staat hier http://www.davespda.com/reviews/other/proportaaxim.htm
is nie goedkoop maar is wel maar 10% van de kosten om 'm helemaal te laten maken.
mzzl
zonde van je axim. Ik krijg de mijne volgende week en heb meteen een alluminium case erbij besteld bij innopocket
http://www.innopocket.com...uct.php?ID=61&name=Others
hij's trouwens ook te koop bij proporta http://www.proporta.com/detail.asp?id=406
de review staat hier http://www.davespda.com/reviews/other/proportaaxim.htm
is nie goedkoop maar is wel maar 10% van de kosten om 'm helemaal te laten maken.
mzzl
Deze is inmiddels ook te halen bij pdashop.nl voor 45 euro incl. verzendkosten.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 17:54:
proporta case
Heb hem ook besteld en hij bevalt me prima, alleen het "deurtje" voelt wat minder stevig.
[ Voor 22% gewijzigd door Breaker op 09-05-2003 21:51 ]
Verwijderd
ik heb ergens gelezen dat iemand anders ook last had van het klepje en dat deze niet goed sloot maar zijn collega absoluut niet.
t'zal wel aan de fabricage methode liggen
t'zal wel aan de fabricage methode liggen
Heeft iemand de PDA via Amerika besteld? Hij is daar nu in de aanbieding en de dollar koers is ook erg gunstig, maar ik kan alleen maar verzenden via hun site binnen US...
Verwijderd
Dat kan dus niet, alleen als je familie/vrienden in de US hebt die hem voor je bestelen en hem dan vervolgens zelf weer naar jouw doorsturen, zelf direct via dell.com bestelenkan niet.
Dat is jammergenoeg alleen als je een notebook of desktop pc koopt... lekker logisch, je koopt ze zelden tegelijk lijkt me
Hey, ik heb vandeweek een Dell Advanced zonder notebook of desktop gekocht voor 355.81 inclusief verzending.
Dat is nu idd van de site af.
Dat is nu idd van de site af.
Verwijderd
Nope, los zijn ze ook goedkoper hoorsjares schreef op 01 June 2003 @ 18:16:
Dat is jammergenoeg alleen als je een notebook of desktop pc koopt... lekker logisch, je koopt ze zelden tegelijk lijkt me
Heb je die site wel bekeken
Ik neem aan dat al meerdere dit bericht hebben gelezen.
nieuws: "Pocket PC 2003 verschijnt 23 juni"
Microsoft komt dus met pocket pc 2003
Ik neem aan dat als het uit is Dell deze os op hun pda's gaat zetten. Of mag ik dat niet aannemen??
Als ik dat wel kan is het de moeite waard om te wachten met het kopen van een PDA of zouden ze dan ook gelijke en hele nieuwe serie uitbrengen.
nieuws: "Pocket PC 2003 verschijnt 23 juni"
Ik neem aan dat als het uit is Dell deze os op hun pda's gaat zetten. Of mag ik dat niet aannemen??
Als ik dat wel kan is het de moeite waard om te wachten met het kopen van een PDA of zouden ze dan ook gelijke en hele nieuwe serie uitbrengen.
Waarom denk je dat de ppc's die waarschijnlijk niet te upgraden zijn nu allemaal in de aanbieding zijn?jbcyber schreef op 02 juni 2003 @ 01:28:
Maar jah als ik het goed heb begrepen altijd is de Dell wat de hardware betreft wel te upgraden of zie ik dat verkeerdmiles schreef op 02 June 2003 @ 18:55:
[...]
Waarom denk je dat de ppc's die waarschijnlijk niet te upgraden zijn nu allemaal in de aanbieding zijn?
Ik heb niet dit hele draadje doorgespit maar vond deze houder (voor in de auto) erg aardig (is tenminste niet zo'n universeel ding met een zuignap aan je voorruit
)
Zie de site van Brodit.
Ze hebben 'proclips' voor bijna ieder type auto.
Ik heb bij een NL bedrijf prijsopgaaf gevraagd en laat dat nog wel ff hier weten
(Brodit is zweeds)

Zie de site van Brodit.
Ik heb bij een NL bedrijf prijsopgaaf gevraagd en laat dat nog wel ff hier weten
(Brodit is zweeds)
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Weet iemand waar je onder rembours deze protectors van brando kunt bestellen? Of zijn er andere betere onder rembours te krijgen?
* Marten heeft geen creditcard nl, en prepaid naar Dell vertrouw ik nog wel maar zoiets niet...
* Marten heeft geen creditcard nl, en prepaid naar Dell vertrouw ik nog wel maar zoiets niet...
Ja dat kan moet je in mediaplayer buttons toewijzen en dat een button op Screen toggle zetten!Wilfred schreef op 09 mei 2003 @ 16:25:
Kan je het touchscreen ergens mee deactiveren?
Dus: start media player, dan Tools -->Settings --> Buttons
de rest spreekt voor zich!
ik heb de brando (met cc) besteld en binnen een week in huis, sneller dan de levering van de Axim.illuware schreef op 08 juni 2003 @ 14:17:
Weet iemand waar je onder rembours deze protectors van brando kunt bestellen? Of zijn er andere betere onder rembours te krijgen?
* miles heeft geen creditcard nl, en prepaid naar Dell vertrouw ik nog wel maar zoiets niet...
Er is een bedrijf in NL dat deze screenprotectors ook levert, echter wel duurder dan bij Brando zelf. (en ik ben de naam kwijt, misschien moet je daarvoor even op pocket-pc club.nl kijken.)
Ik ben ook zoals velen hier aan het denken over een aankoop van Dell Axim X5 Standard. Weet iemand meer over het feit of deze gaat(en kan) upgegrade worden? Of zou ik wachten tot 23 Juni?
Normaal zeggen ze dat er wel een free update voor recente modellen zou zijn.
Een mail naar Dell heeft niet geholpen :-)
Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum
Ik denk dat je nog even zal moeten wachten...nog negen nachtjes slapen!scav schreef op 13 June 2003 @ 17:42:
Ik ben ook zoals velen hier aan het denken over een aankoop van Dell Axim X5 Standard. Weet iemand meer over het feit of deze gaat(en kan) upgegrade worden? Of zou ik wachten tot 23 Juni?
Verwijderd
Ik heb Dell net gebeld en volgens Dell kunnen ze NIET ge-upgrade worden naar ppc2003scav schreef op 13 June 2003 @ 17:42:
Vreemd. Lijkt me een zeer verkeerde zet van Dell als dit waar is. En helemaal vreemd omdat die moderator op het Dell forum heeft lopen claimen dat hij PPC2003 aan het testen was op de X5. Wie heb je gesproken dan? Van welke afdeling doel ik dan op, want als het een of ander standaard callcenter medewerkertje was dan wist ie waarschijnlijk niet eens waar hij het over had.Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 15:38:
[...]
Ik heb Dell net gebeld en volgens Dell kunnen ze NIET ge-upgrade worden naar ppc2003
Verwijderd
Ik werd 3 keer doorverbonden en moest 5 min wachten omdat het "gevraagd" werd. Was een meneer die benadrukte dat het niet kon.illuware schreef op 20 June 2003 @ 20:01:
[...]
Vreemd. Lijkt me een zeer verkeerde zet van Dell als dit waar is. En helemaal vreemd omdat die moderator op het Dell forum heeft lopen claimen dat hij PPC2003 aan het testen was op de X5. Wie heb je gesproken dan? Van welke afdeling doel ik dan op, want als het een of ander standaard callcenter medewerkertje was dan wist ie waarschijnlijk niet eens waar hij het over had.
Dat kan te maken met het geheugen van de Standard: 32 MB ROM. De 400mhz variant heeft 48 MB aan boord, en de geruchten zijn dat dat de minimale eisen zijn voor PPC2003...
Verwijderd
Ik zit er ook aan te denken me een PDA'tje aan te schaffen, de Asus A620 (opvolger van de A600) is net uit, en zou zo'n 340 € moeten kosten.
Spijtig dat er niet mee gebeld kan worden, want eigenlijk zoek in een PDA-GSM in 1 toestel, maar die Treo Visor's zijn me wat te duur....
Edit: bestaan er eigenlijk GSM modules voor PDA's? Of zijn er plannen om dit te fabriceren in de toekomst?
Spijtig dat er niet mee gebeld kan worden, want eigenlijk zoek in een PDA-GSM in 1 toestel, maar die Treo Visor's zijn me wat te duur....
Edit: bestaan er eigenlijk GSM modules voor PDA's? Of zijn er plannen om dit te fabriceren in de toekomst?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 09:58 ]
Jazeker, die bestaan. Dat zijn gewoon modules die je in de CompactFlash-slot van de pda moet doen. (In deze module kan je de simkaart doen)Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 09:57:
Voorbeeld:
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=1096
Verwijderd
Cooool, bedankt voor de link Tobias, heb meteen ook eens gekeken naar de shops die ze verkopen, hopelijk werkt deze module op een MyPal a620, ik zal ze eens mailen om dit na te vragen.
Op de DELL site kan je nu de upgrade naar ppc2003 bestellen. Let wel: Deze is zowel egschikt voor de 300mhz versie als voor de 400mhz versie !
Staat bij accesoires en nu zelfs zonder verzendkosten te verkrijgen
Staat bij accesoires en nu zelfs zonder verzendkosten te verkrijgen
heeft iemand ervaringen met synchroniseren van de axim met lotus notes? Iemand aan de telefoon bij dell zegt van niet terwijl tijd terug iemand van dell mailde van wel.
Geinig, ik heb de site gemaakt voor Brodit en wat db-import programma's gebakken, toen ik nog in Zweden woonde/werkteMetalRush schreef op 03 June 2003 @ 22:55:
Ik heb niet dit hele draadje doorgespit maar vond deze houder (voor in de auto) erg aardig (is tenminste niet zo'n universeel ding met een zuignap aan je voorruit)
Zie de site van Brodit.
(Brodit is zweeds)
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Tom Tom Navigator 2 - kan bovenstaand OOK! Vooral die contactpersonen vanuit Outlook verbinden met Tom Tom 2 Maps/Route is erg handig.911GT2 schreef op 18 maart 2003 @ 23:08:
[...]
Ik ben op de cebit een mooi systeem tegengekomen....sjek maar eens uit...
www.travroute.com/europe
Ik heb er demo's van gezien en het is tien keer beter dan TOMTOM!
*Nederlandse software
*koppelt je contactpersonen aan je route
*kunt via gprs berichten ontvangen die opslaan en je route meteen daar op aanpassen....
*jaarlijks updaten
ga maar gewoon up hun site kijken...tis wel wat duurder dan TOMTOM, maar hey je krijgt er wel wat voor terug!
ik ben iig erg onder de indruk!
Verwijderd
Ik wil ook een axim bestellen, maar ik ben bang dat ik binnen een maand erop uitgekeken ben. Ik heb een psion 5mx en daar was ik ook binnen 2 weken op uitgekeken. en die compact flash kaartjes van 1 gb die ze bij mycom verkopen werken die ook?
Wat ik destijds heb gedaan voordat ik mijn palm kocht - en een tijdje terug voordat ik een PocketPC ging overwegen - is een emulator gedownload en (mja, niet helemaal legaal maar omdat ik em toch alleen maar als 'trial' object gebruikte vond ik het zelf wel meevallen, ik gooide em tenslotte ook weer weg he
) en een rom ergens vandaan gehaald en gewoon gaan spelen met dat ding. Op de palm emulator heb ik ook diverse programma's en spelletjes geinstaleert en getest, met grafity gespeeld enzo. Toen ik na een week alleen maar enthousiaster was geworden heb ik de knoop doorgehakt en ben ik een palm Vx wezen kopen...
edit: ik heb 'natuurlijk' ook gewoon de standaard functies getest, zoals de agenda, todo list en de memo lijst

edit: ik heb 'natuurlijk' ook gewoon de standaard functies getest, zoals de agenda, todo list en de memo lijst
[ Voor 10% gewijzigd door |orion op 20-07-2003 19:17 ]
Emulatoren weet ik niet, had m'n broertje gedownload (ik geloof dat die voor de pocketpc in de pocketpc SDK zit, goed zoekenVerwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 23:38:
En waar had je die emulator + rom vandaan?
Ik snap dat niet: hoe kun je erop "uitgekeken" zijn? Je koopt dat ding toch in de eerste plaats om te gebruiken? Ben je ook 2 weken na aankoop op je papieren agenda uitgekeken?Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 16:24:
Ik wil ook een axim bestellen, maar ik ben bang dat ik binnen een maand erop uitgekeken ben. Ik heb een psion 5mx en daar was ik ook binnen 2 weken op uitgekeken. en die compact flash kaartjes van 1 gb die ze bij mycom verkopen werken die ook?
Overigens mis ik nog de naam Palm in je lijstje. Ten opzichte van PPC's zijn Palm efficienter en gemakkelijker in gebruik, juist omdat alles erg simpel is gehouden. Dingen snel invoeren is een breeze, dus daar kun je in ieder geval niet op afknappen. Met PPC ben ik bang dat je de eerste paar weken je helemaal verlekkert op de filmpjes en de games, maar dat dat wel verminderd wanneer je er echt mee gaat werken voor belangrijkere dingen. Palm had multimedia wat minder hoog in het vaandel, maar is de laatste tijd steeds meer met PPC op gelijke voet komen te staan, dus MP3 luisteren en video kijken is gen probleem meer, terwijl de essentie van een PDA, personal digital assistant, niet uit het oog is verloren.
Palm: Palm Zire 71, PPC: iPaq 1915
Alors.
Ik heb de gewone versie en je raakt echt niet uitgekekenVerwijderd schreef op 20 July 2003 @ 16:24:
als je hem gewoon als agenda gebruikt en voor het snel bekijken van je digitale foto's op vakantie is zo'n ding echt heel handig.
Verwijderd
Ik heb na lang reviews lezen en deze hele topics en vele andere topics toch maar besloten om voor de dell pda te gaan, de goedkope welteverstaan.
Ik ga mijn pda gebruiken voor agenda, data opslag en mp3speler voornamelijk. Daarom wou ik een niet te dure maar wel leuke pda
Op het eind zat ik nog te twijfelen tussen de acer n10 en de dell axim 300mhz, maar toen mijn buurman een dell computer ging bestellen kon ik de pda meebestellen en dus geen bezorgkosten dus toen de knoop doorgehakt en een dell axim x5 300mhz besteld. Zodra ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten.
Ik ga mijn pda gebruiken voor agenda, data opslag en mp3speler voornamelijk. Daarom wou ik een niet te dure maar wel leuke pda
Ik zit ook te denken aan een pda. Waarschijnlijk ga ik voor een Dell (standard). Ik zag dat je bij de Dell ook nog een toetsenbord kunt krijgen, wat me toch wel een stuk beter lijkt (handschrift herkenning zal toch niet super zijn) als ik wat meer wil schrijven. Is er iemand die zo'n toetsenbord ( de goedkopere dan) heeft?
Want als het niets is kan ik die 70 euro beter uitgeven door naar de advance te upgraden
Want als het niets is kan ik die 70 euro beter uitgeven door naar de advance te upgraden
Verwijderd
Is er eigenlijk al een roadmap bekend van Dell voor de toekomstige ontwikkelingen van de Axim ?
Ben erg benieuwd of toekomstige modellen geleverd gaan worden met standaard WiFi of Bluetooth net als sommige Ipaq topmodellen dat al hebben.
WiFi/Bluetooth functies + Dell prijzen = lekker
Ben erg benieuwd of toekomstige modellen geleverd gaan worden met standaard WiFi of Bluetooth net als sommige Ipaq topmodellen dat al hebben.
WiFi/Bluetooth functies + Dell prijzen = lekker
Verwijderd
De dell standard is met 20 euro in prijs verlaagd, de dell advanced met 30 euro, en er is een dell wifi versie uitgekomen waarbij je er een CF wifi kaartje bij krijgt en die is 30 euro duurder dan de oorspronkelijke dell axim advanced.
Ik baal dus ongelofelijk waarom ze dat niet even hadden aankondigen, ik heb namelijk woensdag een dell axim advanced besteld, en ik wil er in de toekomst ook een CF wifi-kaartje bij kopen. Maar als ik dit had geweten had ik wel even gewacht, ik voel me nu dus behoorlijk genaaid.
Weet iemand toevallig of hier nog iets aan te doen is of is dit een verloren zaak, en of dit wettelijk geregeld is?
Alvast bedankt.
Ik baal dus ongelofelijk waarom ze dat niet even hadden aankondigen, ik heb namelijk woensdag een dell axim advanced besteld, en ik wil er in de toekomst ook een CF wifi-kaartje bij kopen. Maar als ik dit had geweten had ik wel even gewacht, ik voel me nu dus behoorlijk genaaid.
Weet iemand toevallig of hier nog iets aan te doen is of is dit een verloren zaak, en of dit wettelijk geregeld is?
Alvast bedankt.
Verwijderd
jah verdomme dit meen je niet? eergister is het geld van me rekening afgeschreven? bah bah bah, wat een slechte zaak
@duck: Je kan gewoon je bestelling cancellen, en dan weer een nieuwe bestellen
Verwijderd
Huh, als je nog niet betaald hebt gewoon de bestelling cancelen en opnieuw bestellen jaVerwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 21:20:
De dell standard is met 20 euro in prijs verlaagd, de dell advanced met 30 euro, en er is een dell wifi versie uitgekomen waarbij je er een CF wifi kaartje bij krijgt en die is 30 euro duurder dan de oorspronkelijke dell axim advanced.
Alvast bedankt.
Als je al betaald hebt is er denk ik weinig meer aan te doen:'(
Nee zelfs dan nog kan je cancellen
Dit topic is gesloten.