Lost Lagoon - Gateway to Midnight (Remastered Internet/Demo Version)
Toch wat dingen veranderd in de master, en de rev cymbal wat zachter gezet.
Toch wat dingen veranderd in de master, en de rev cymbal wat zachter gezet.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wil het gelijk goed doen , anders koop ik 2 geluidskaarten , 1 SB , en 1 goede .. snapje , want het komt er later toch wel vanQuinie schreef op 13 August 2003 @ 15:06:
[...]
hrr: Ik vraag me een beetje af wat je bedoeling is wil je profie bezig of eerst huistuin en keuken gebruik waar je veel van kunt leren voor de eerste paar jaar tot dat je het echt in de vingers hebt. Ik vermoed het laatste.. koop gewoon een mooi SB. kan soundfonts aan en heeft daarmee wel een goed midi geluid. Geen eigen processor like een Creamware maar waarom wil je die eigenlijk (je motivatie ontbreekt). SB kan extern of intern. Maar goed ik zou dus niet iets duurs kopen als het voor huistuinkeuken is
..
Anoniem: 32458
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Anoniem: 32458
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32458 op 27-08-2003 13:09 ]
Anoniem: 8083
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ah thanks! Duurde ff, maar toch een reactie. Melodie heb ik zelf gemaakt, alleen mij klonk ie ook al bekend in de oren, maar waarvan? Puur toeval zullen we maar zeggen. Zal nog ff wat eq's over die melodie gooien als ik tijd heb.Anoniem: 32458 schreef op 27 August 2003 @ 12:48:
jagermeister1> Klinkt niet onaardig. Het bruist nog niet echt, misschien kan je er wat effectjes en hihats in gooien. Het melodietje komt trouwens me bekend voor, heb je dat ergens vandaan gekopieerd? De main-melody zou ik iets harder zetten, op het moment komt hij er nog niet echt uit.
Is een degelijke mixer. De mixer is via midi op de pc aan te sluiten. Daardoor reageert'ie niet trager ofzo. Is gewoon midi data wat naar je sequencer wordt gestuurd. Goede koop iigGitaarwerk schreef op 27 August 2003 @ 13:29:
wat vind je van de kwalitiet van dat ding?? (en warshcijnlijk reageren je faders redelijk langzaam als je op computer aansluit )
Anoniem: 52977
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 52977
ik ga het uitchecken,Ener-G schreef op 27 oktober 2003 @ 22:50:
je moet 'switch pattern mode' uitvinken, en als je dan met rechts op je redrum klikt moet je 'write pattern tot track' kiezen, en dan vult ie in de sequencer het kanaal met het pattern in het gedeelte wat je als loop hebt aangegeven
even een andere vraag misschien dat iemand dit weet>
ik ben sinds een week aan het klooien met cubase sx 2.0, als ik vervolgens een vsti instrument toevoeg kan ik hem echter niet met mijn master keyboardje 'aansturen', alleen als ik een midi track toevoeg en daar die vsti aan koppel.. weet iemand hoe en of dit kan worden aangepast? want het is wel knap irri als je een vsti hebt waar geen toetsenbord op zit op het scherm zodat je die met de muis aan kan sturen, dan zit je constant te switchen tussen midi track en vsti
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nee, lijkt me wel erg mooi. Heb wel ooit mail gehad tijd geleden of ik keer live-set wou neerzetten maar goed geen ervaring mee zou niet weten waarmee ik het moest doen dus, kon ik het niet doenChiron schreef op 06 augustus 2003 @ 13:10:
ik ben benieuwd
zijn er btw mensen die ervaring hebben met Ableton Live? ik probeer het nu een beetje te doorgronden, en het is inderdaad ideaal om een 'live' set neer te zetten
[ Voor 2% gewijzigd door Drazzic op 23-11-2003 15:39 . Reden: url verkeerd ]
Anoniem: 67204
Orange Vocoder misschien?Anoniem: 67204 schreef op 23 november 2003 @ 17:40:
ik ben nog opzoek naar een programma waarmee je je stem kan bijwerken zoniet helemaal veranderen in een andere stem (computer, alain, heldere vrouwe stem enz enz.) weet iemand hier een geschikt programma voor?
ben hem aan het dowloaden zal laten weten of het wat is (maar 2mb lijkt me nogal onmogelijk dat dat vele stemvormen kent maar ik zeg het nog tussenhaakjes totdat ik hem geinstalleerd heb en mijn mijn eigen ogen gezien
[ Voor 18% gewijzigd door djazete op 27-11-2003 16:46 ]
Benni Benassi heeft hem gebruikt bij Satisfaction, dus zal wel iets mee te maken zijn.Anoniem: 67204 schreef op 26 november 2003 @ 20:31:
[...]
ben hem aan het dowloaden zal laten weten of het wat is (maar 2mb lijkt me nogal onmogelijk dat dat vele stemvormen kent maar ik zeg het nog tussenhaakjes totdat ik hem geinstalleerd heb en mijn mijn eigen ogen gezien)
[ Voor 4% gewijzigd door Drazzic op 28-11-2003 14:12 ]
Anoniem: 68556
Anoniem: 76218
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 76218 op 12-12-2003 23:21 ]
Fruityloops of reason aanschaffen. Je er lekker in verdiepen. En na een paar weken heb je je eerste d'n'b snippet. Als je een beetje gevoel hebt voor wat kan, en wat niet kan in d'n'b gaat het een stuk makkelijker. Opzich is een simpel ritme in elkaar steken nog niet zo lastig, maar wil je echt verder, dan blijkt d'n'b niet zo eenvoudig. Het vele filterwerk (HP en LP) over je sounds maakt d'n'b leuk om te maken. Succes ermee.Anoniem: 76218 schreef op 12 december 2003 @ 23:16:
Ik zou graag een beke d'n'b in elkaar steken. Hoe begin ik deraan?
Er van uitgaande dat ik een complete n00b ben.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Drazzic op 13-12-2003 16:04 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Drazzic op 13-12-2003 16:02 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Drazzic op 13-12-2003 16:03 ]
lolDrazzic schreef op 13 december 2003 @ 16:01:
* sorry dubbel
dubbel lolDrazzic schreef op 13 december 2003 @ 16:02:
* dubbel post
trippel lolDrazzic schreef op 13 december 2003 @ 16:03:
*dubbel shitzooi sorry!!
je link is DOODDrazzic schreef op 13 december 2003 @ 16:00:
2 producersvrienden van mij hadden een nummer samen gemaakt deze rond gestuurd en uit eindelijk kregen ze een hele goede reactie van Massive Drive gevolg hun nummer zou uitgebracht worden, daarvoor hebben ze een remix wedstrijd gestart en de beste zijn gekozen uit 25 stuks en ook die van ons zit er bij, nu wordt het nog strijden wie de allerbeste is maar goed.
Over de remix, we moesten helaas de bitrate in Reason (waar alles in gemaakt is) wat omlaag zetten omdat we te veel instrumenten gebruikt hebbenVerder hebben we er een hele tijd aan gewerkt ik weet echt niet hoelang maar zitten toch een hoop leuke uurtjes in.
Om toch jullie een idee te geven van hoe onze remix klinkt want we hebben geen previews geplaatst hier een demo versie omdat we de hele versie natuurlijk niet mogen plaatsen.
http://members.chello.nl/~w.vandijk1/Auke vs Aerodrome - Pasquinade (Lost Lagoon Remix - Demo).mp3
we zijn natuurlijk erg benieuwd wat jullie er van vinden alvast bedankt voor het luisteren
Anoniem: 76218
Dankuwel, ik was al wat in Fruityloops begonnen en ik moet zeggen, ik begin resultaat te boeken. Maar als ik hoor met welke genialiteit Come On My Selector in elkaar is gestoken, dat schaam ik me wel een beetje. Het is vooraal een kwestie van alles goed aan te voelen.mercarra schreef op 13 december 2003 @ 11:59:
[...]
Fruityloops of reason aanschaffen. Je er lekker in verdiepen. En na een paar weken heb je je eerste d'n'b snippet. Als je een beetje gevoel hebt voor wat kan, en wat niet kan in d'n'b gaat het een stuk makkelijker. Opzich is een simpel ritme in elkaar steken nog niet zo lastig, maar wil je echt verder, dan blijkt d'n'b niet zo eenvoudig. Het vele filterwerk (HP en LP) over je sounds maakt d'n'b leuk om te maken. Succes ermee.
Anoniem: 63431
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 16-12-2003 22:22 ]
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Nee latency heeft alles te maken met je buffersize, en dus je geluidskaart. Een controller verandert daar niets aan.Reefer schreef op 05 januari 2004 @ 16:21:
ik heb eigenlijk een domme vraag; als je een midi controller zoals een midiman oxygen8 of evolution mk225c aansluit als USB verdwijnt dan ook het latency probleem wat je hebt met niet zulke super geluidskaarten?
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Waar heb je schema's oid vandaan van die vocoder? K'gebruik wel vocoder software, maar k'wil eigenlijk een mooie analoge vocoder. K'heb al een keer naar de Digitech Talker gekeken, maar die is wat "klein". Aangezien ik electronica gek ben is een DIY vocoder natuurlijk helemaal leuk. De enige die ik ken is die van Paia.Anoniem: 63431 schreef op 16 december 2003 @ 22:19:
Ahum produce ..... mwaah eerder remixen en bewerking van wat ik toe gespeeld krijg .
Middelen :
[...]
Ben nu ook bezig met een analoge DIY vocoder , de vorderingen zullen ook elders op het forum gepost worden , indien zo ver.
Dat voor als de verveling toch toe slaat
Download hier een 21 dagen trial versieA powerful performance-orientated virtual analogue synthesizer incorporating embedded FM synthesis. If you're looking for great leads, pads, strings, basses, organs and pianos, whether for live performance work or sequencing... look no further!
[ Voor 6% gewijzigd door Eraser127 op 19-01-2004 19:35 ]
Ook van die uber harde en zware bassen?Eraser127 schreef op 19 januari 2004 @ 19:31:
Voor de VST'ers onder ons: er is een niewe VST synth van de makers van de SuperWave Professional (updated SuperWave P8):
SuperWave Performer
[afbeelding]
[...]
Download hier een 21 dagen trial versie
Ik ben em al ff aan het checken en er zitten hele vette geluiden in
2ehands (zo heb ik 'm dus, 1200 euro - maar ik was er ook heeeeel snel bij en heb toen even hard blut moeten zijn) heb ik er eentje zien weg gaan voor 1350. Wat je ook kan doen : Virus B 2ehands. Die zitten rond de 800-900, en zo superveel verschil is er niet. Je mist de per-part equalizer, simultaan zit je met 24 ipv 32 stemmen (en als je met de computer zit te multitracken maakt dat toch niet veel uit, dan kun je gewoon per spoor opnemen en er effecten overkeilen).Vash schreef op 25 januari 2004 @ 11:07:
Godsklere zeg wat is dat produceerspul duur. Kzat er ook aan te denken om te beginnen en als lekkere eerste synth een Access Virus C te kopen, maar dat ding kost gewoon bijna 2 ruggen
[ Voor 5% gewijzigd door Yoozer op 26-01-2004 05:36 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Een leuk monitorsetje heb ik al (Syrincs M3-220), kheb een Dateq XTC dus een produceermixer zal er ook wel bijkomen (zal wel een Behringer worden ofzo), en als sampler zat ik idd al aan een geluidskaart te denken.Yoozer schreef op 26 januari 2004 @ 05:33:
[...]
Maar dat is nog geen 'produceerspul'. 1 synth maakt nog geen hit. Je hebt een mengpaneel nodig. Monitors (voor een goede weergave - als je niet weet wat je hoort heb je een groter probleem). Een sampler (gelukkig zijn de wat oudere modellen niet zo superduur, daar moet je echter wel wat gebruikersvriendelijkheid voor inleveren - en je kunt 'm vervangen door iets als een goede geluidskaart en Intakt of Kontakt). Een sample-playbacksynth voor de 'normale' geluiden.
Kijk, da's interessant !Je kunt ook bescheidener beginnen. Een Virus - tja, da's een gewilde bak. Veel dikke en vooral -veel- sounds in 1 machine. Maar een Micro Q is ook niet mis (en er zijn programmeertruukjes zodat je het onderste uit de kan kunt halen). Een Micromodular is al helemaal een Zwitsers(e) zakmes kettingzaag. Die laatste gaat voor hele leuke prijzen weg, en z'n grotere broer (al helemaal gaaf) ook. Wil je er gelijk toetsen bij : Alesis Ion, zit je gelijk onder de knoppen, of nog leuker, een Novation KS4. Die laatste is wel een beetje een poor man's Virus, zogezegd (daar beledig ik zowel Novation-luitjes als Access-luitjes mee, denk ik) Ach, er zijn veel te veel opties
.
Yo Bart,beatbrother schreef op 05 januari 2004 @ 15:08:
Zelf ben ik ook al een hele tijd bezig met het producen.
Het materiaal waarmee ik werk :
[knip]
Greetz Bart
---
Als software zou ik eens Ableton Live uitproberen. Voor de hardware; verschillende fabrikanten hebben een zogenaamde 'break out box' voor hun geluidskaart waar (afhankelijk van het type) dan een x aantal uitgangen op zitten. Je zou kunnen kijken naar een M-Audio Delta 1010 (of als je beurs het niet toelaat een 1010LT - die heeft niet zo'n luxe break-out box). Een Hoontech DSP 2000 C-port heeft dezelfde functionaliteit als de Delta 1010 en is toch ook wel weer een hele slag goedkoper.stomme schreef op 27 januari 2004 @ 12:19:
Jup,
Ben nieuw hier, met waarschijnlijk een vette noob vraag maar kom. Blijkbaar weten heel wat mensen hier van wanten.
Ik zoek dus een geluidskaart met een 8 of tiental stereo uitgangen, waarbij ik met bepaalde software samples en geluiden maak en ieder geluid individueel kan toewijzen aan een kanaal (om zo naar een externe mixer te gaan). Vraag is nu: welke geluidskaart en met welke software kan ik ze gebruiken?
Die hoef je er niet onder te zetten want iedereen doet hier iedereen de groeten; zie de FAQGreetz tom
---
Graag gedaanstomme schreef op 27 januari 2004 @ 19:39:
ja zeg bedankt hé
Ik vergelijk het zelf met Sonic Foundry's ACID. Maar het is veel en veel meer dan dat alleen. Ik weet helaas niet of je ergens een demo kan scoren.en die apleon met wa voor een programma kun je da zowa vergelijken.
Bah, Fruity LoopsIk zoek eigenlijk iets zoals fruity loops waarbij je iedere sample zo apart kunt aanpassen en in ritmesecties zetten. Werkt dat daarop ?
---
[ Voor 50% gewijzigd door psilo op 29-01-2004 16:08 ]
Doe je ook een opleiding in die richting of heb je gewoon een onwetende of conservatieve docent?stomme schreef op 28 januari 2004 @ 20:19:
dank u wel ( leer hier meer in 5 minuten dan opt school)
Eh, nu weet ik even niet wat je bedoelt. Gewone USB-interfaces in plaats van PCI-kaarten? Tja, die zijn eerder voor laptops bedoeld..zeg
en bestaan er zo'n geluidskaarten voor portables (op usb of zo) en heb je daar ook een site van.
Hope that helps!Thx
---
Die link is dood... jammer dat dit topic zo langzaam loopt. Maar ik heb op dit moment niets nuttigs mee te delen.Chiron schreef op 02 februari 2004 @ 01:42:
heb een loopje gebakken omdat ik niet kon slapen
alle kritiek welkom!
Anoniem: 61180
Whaa, vet spul hoor, met dit spul moet je ook wel een mooie productie kunnen leveren (mits goed gebruikt natuurlijkAnoniem: 61180 schreef op 14 maart 2004 @ 19:55:
Nou heel lang sparen, testen en van alles bekijken en te doen ben ik tot deze set gekomen die ik nu een weekje in bezit heb:
[...]
[...]
[ Voor 80% gewijzigd door Eraser127 op 14-03-2004 21:31 ]
Precies mijn mening. Daarom ben ik al 5/6 jaar bezig met het leren produceren en alles wat erbij komt kijken (mixen, eindmix, effecten etc) bij mijn leraar. (die ook al diverse musicals heeft gemaakt en orkesten heeft gedirigeerd)!Eraser127 schreef op 14 maart 2004 @ 21:29:
[...]
Whaa, vet spul hoor, met dit spul moet je ook wel een mooie productie kunnen leveren (mits goed gebruikt natuurlijk)
Nou, daarom ook: Die JV had ik nog en dat ding speelt gewoon lekker. Ik ga de geluiden uit de MC909 ook via midi met de JV80 aansturen, tword allemaal smikkelen.Yoozer schreef op 15 maart 2004 @ 11:06:
Ikedea - 't is dat je de JV al in je bezit had, want de XV-serie die in de 909 zit blaast 'm qua sounds denk ik uit het water.
Geen VA'tje erbij, of laten de financiën dat nog niet toe?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 61180 op 15-03-2004 11:42 ]
VA - Virtueel Analoog. Virus, Nord Lead, Supernova, Q, dat soort apparaten. Niet de Roland VA-serie met VariphraseAnoniem: 61180 schreef op 15 maart 2004 @ 11:40:
Nou, daarom ook: Die JV had ik nog en dat ding speelt gewoon lekker. Ik ga de geluiden uit de MC909 ook via midi met de JV80 aansturen, tword allemaal smikkelen.![]()
De VA serie bedoel je, wnat kweet niet precies wat je ermee bedoeld
[ Voor 7% gewijzigd door Yoozer op 15-03-2004 14:02 ]
Ik dacht alYoozer schreef op 15 maart 2004 @ 14:02:
[...]
VA - Virtueel Analoog. Virus, Nord Lead, Supernova, Q, dat soort apparaten. Niet de Roland VA-serie met Variphrase.
niet in zoetermeer maar wel goedkoop http://www.netzmarkt.de/thomann/quarin schreef op 18 maart 2004 @ 20:23:
Het zal aan mij liggen maar ik ben hier in de omgeving van Zoetermeer geen enkele winkel tegen gekomen die midi-keyboards verkoopt. Vooral omdat ik toch altijd met computer werk en dus geen verterker hoef te hebben, "gewoon" een full-size aanslaggevoelig midi-keyboard. En dat is hier niet te vinden (ja, voor 550 euro maar dat is dus echt een beetje boven mn budget, het is niet meer dan een kleine hobby)
maar ik ben neit goed genoeg in duits om daar iets te kunnen vinden.....Reefer schreef op 18 maart 2004 @ 21:25:
[...]
niet in zoetermeer maar wel goedkoop http://www.netzmarkt.de/thomann/
euh als je op de nederlandse vlag klikt dan is de site in het engels..quarin schreef op 18 maart 2004 @ 21:39:
[...]
maar ik ben neit goed genoeg in duits om daar iets te kunnen vinden.....
Ik weet dat 't niet 'omgeving' is, maar een uurtje van je af (met de trein dan) zit Feedback Rotterdam als 't goed is. En daar kun je ook met de post bestellen.quarin schreef op 18 maart 2004 @ 20:23:
Het zal aan mij liggen maar ik ben hier in de omgeving van Zoetermeer geen enkele winkel tegen gekomen die midi-keyboards verkoopt.
Kijk maar eens op www.feedback.nl naar het spul van Evolution. Wat ook werkt; 2ehands een synth kopen, in de meeste gevallen zit je dan niet met fancy toewijsbare draaiknopjes voor je softsynths, maar fullsize toetsen heb je dan wel - denk spul zoals een Yamaha SY-22 of SY-35, of een Roland D-5/D-10. Heb je voor een prikje een heel redelijk tobo.Vooral omdat ik toch altijd met computer werk en dus geen verterker hoef te hebben, "gewoon" een full-size aanslaggevoelig midi-keyboard. En dat is hier niet te vinden (ja, voor 550 euro maar dat is dus echt een beetje boven mn budget, het is niet meer dan een kleine hobby)
quarin schreef op 19 maart 2004 @ 16:32:
Ik kan nu aan een Yamaha psr730 komen (tweedehands dus). Is dit goed bruikbaar en zo ja, wat is een beetje normale prijs om daarvoor te betalen?
[ Voor 6% gewijzigd door Yoozer op 20-03-2004 03:17 ]
Heel erg bedankt voor alle links. Vooral die sy22 voor 150 klinkt erg goed. Ik kan hem echter niet vinden....
Anoniem: 69294
Ik denk niet letterlijk direct uit de doos, maar er zijn genoeg mensen met een Tyros of zo die dan een stukje 'style' inladen en dat als schetsmatige basis gebruiken. Goede percussie is anders niet snel te maken en een loopje samplen is ook een beetje droog. Maar dan heb je 't ook over een TyrosAnoniem: 69294 schreef op 25 maart 2004 @ 15:44:
Vooral die begeleidingsritmes zijn zo erg. Geen 1 fatsoenlijke producer gebruikt die dingen toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 25-03-2004 16:39 ]
Anoniem: 21388
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 21388 op 26-03-2004 12:13 ]
[ Voor 18% gewijzigd door dominic op 26-03-2004 13:22 ]
Dammit, had'k een kapot midi-toetsenbordje geleend van iemand.Anoniem: 69294 schreef op 25 maart 2004 @ 15:42:
Kheb gister een phase 22 gekocht van terratec. Erg fijn ding, maar de midi heb ik tot nu toe nog niet werkend gekregen met fm7, reason, cubase sx en rebirth. Als iemand me kan helpen, graag. Er pendelt ook in het audio forum een topic over.
Anoniem: 40953
Ik zou zeggen mail meQuinie schreef op 13 augustus 2003 @ 16:08:
crookram: ten eerste bedant voor het door geven aan mikula..
Anoniem: 40953
Niet helemaal, mits je een mix van Jazz, Soul, Funk en triphop 'House muziek noemt'.Anoniem: 56924 schreef op 08 augustus 2003 @ 11:37:
.. of ben ik soms de enige non-house producer op dit forum, nee toch zeker.
Dan geen Audigy, maar liever die Terratec (of nog beter, een andere professionele geluidskaart zoals een M-Audio, een ESI, een Creamware of wat dan ook - ASIO is een sleutelwoord hier). Creative-gevalletjes staan er niet echt om bekend zich op musici te richten, eerder om bij games en films lekkere kwaliteit 5.1/7.1 te hebben. Latency heeft te maken met de kracht van je CPU; de juiste geluidskaart kan dat omlaag brengen tot 2ms, als je dit puur op de CPU doet kan het zijn dat het geluid gaat hakkelen en kraken.LeMerchant schreef op 02 juni 2004 @ 15:19:
Zelf beschik ik helaas niet over een keyboard (mn zusje wel gelukkig) dus die kan ik wel gebruiken wat ik ook al een keer gedaan heb. En verder heb ik een creative 1024 geluidskaart. Het viel me trouwens op dat toen ik het keyboard had aangesloten er een vertraging in zat als ik noten ging inspelen. Dit was, volgens de site van Reason, op te lossen door de latency te veranderen. Zelf heb ik dit nog niet geprobeerd. Tevens las ik ook in dit topic dat het van belang is dat je geluidskaart een lage xx heeft in ms. Hoe zit dat met die 1024? Ben ik genoodzaakt om een audigy / terratec te kopen?
Maar je hebt bij Reason toch wel een handleiding gekregen? Anders zijn er zat fora met Reasongebruikers waarbij je veel sneller antwoord op je vragen krijgt.Aangezien ik een newbie met Reason, vraag ik bij deze of het mogelijk is dat mensen me kunnen supporten via msn (snip ivm spam) ofzo.
Tijd, altijd een probleemHelaas is het wel zo dat ik weinig tijd heb om er echt mee bezig te zijn, tsja baan he...dus dat worden dan de weekenden of avondjes/vrije middag. Maargoed khoop dat ik er nu wel verder mee kom dan voorheen en es een keer echt iets goed in elkaar kan zetten!
[ Voor 43% gewijzigd door gitaarwerk op 02-06-2004 15:47 ]
Anoniem: 68556
Even voor de duidelijkheid, de matrix is dus een pattern maker die aangesloten moet worden op de synthesizers. Zoals de Malstrom, NN19 en wat je zelf al zei, de substractor. De matrix is voor melodien en voor bijv basslines.LeMerchant schreef op 03 juni 2004 @ 10:07:
kep een site gevonden : http://www.dedicated.nl/ daarop heb ik wat geluidskaarten gevonden. Een terratec en een M-audio. Nou vind ik rond de 200 euro wel et max. voor een geluidskaart, maarja...
Had er wat op het oog, en de vraag is nu welke aan te raden is
- Audio Audiophile 2496 - 24 Bit 96 kHz, 4 in, 4 out, PCI Digital Recording Interface, MIDI -> 223,00 euro
- Terratec AudioSystem EWX 24/96 -> 209,00 euro
- Terratec SoundSystem DMX 6Fire 24/96 -> 259,00 euro
Btw nog ff een reason vraag tussendoor...Gister nog ff geprobeerd de patterns te automatiseren (combi Redrum & Matrix). Ik weet nu hoe ik de patterns moet 'automaten' met matrix. Maar als ik dan op play druk gaan de patterns in de matrix wel van 1 naar 2. Maar die van Redrum blijft gewoon op 1 staan.
Nou had ik daarvoor de Matrix al aangesloten op de Subtractor en het viel me op dat op de achterkant de draden WEL waren verbonden. Hoe zit dat met de combi Redrum / Matrix
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 68556 op 03-06-2004 14:59 ]
LeMerchant schreef op 03 juni 2004 @ 10:07:
Btw nog ff een reason vraag tussendoor...Gister nog ff geprobeerd de patterns te automatiseren (combi Redrum & Matrix). Ik weet nu hoe ik de patterns moet 'automaten' met matrix. Maar als ik dan op play druk gaan de patterns in de matrix wel van 1 naar 2. Maar die van Redrum blijft gewoon op 1 staan.
Nou had ik daarvoor de Matrix al aangesloten op de Subtractor en het viel me op dat op de achterkant de draden WEL waren verbonden. Hoe zit dat met de combi Redrum / Matrix
De Reddrum heeft een eigen pattern gedeelte, niet zo raar, want het is een drumcomputer, geen synth. De Matrix is pas handig als je, zoals Chiron zegt, er een synth of sampler op aansluit.LeMerchant schreef op 03 juni 2004 @ 10:07:
Ik heb deze geluidskaart ook, ben er dik tevreden over. Degelijk frontpanel en gewoon goed ding. Echter, waar ik voor reageer. Die prijs is belachelijk duur. Kijk eens in de pricewatch zou ik zeggen.LeMerchant schreef op 03 juni 2004 @ 10:07:
- Terratec SoundSystem DMX 6Fire 24/96 -> 259,00 euro
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq