Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De opvolger van de huidige SPV Smartphone heeft grotere toetsen, een beter scherm en een eenvoudiger indeling van de menu’s.
[knip]
Het nieuwe toestel zou ook beter voorbereid zijn op voorgeladen SD-geheugenkaartjes met spelletjes, muziek- of videobestanden.
Het scherm vind ik nu al uitstekend. Grotere toetsen zouden wel handig zijn, zelfs met mijn kleine vingers zijn ze nu af en toe wel onhandig.
De indeling van de menu's lijkt me iets softwarematigs. Ik denk dat met een software-update op de SPV de menu's ook wel anders ingedeeld kunnen worden.

Ik kan ook niet bedenken waar de verbetering zou moeten zitten in het omgaan met voorgeladen SD-kaartjes. Ik heb mijn SD-kaartje met bijna 128 MB aan mp3's uit de Palm Tungsten gehaald en in de SPV gezet en mediaplayer speelde het kaartje probleemloos af.
De verschillen tussen de SPV en SPVx zijn niet zo groot dus. Door de marketing eromheem wordt de SPVx aangekondigd als nog beter en nieuwer. En mensen willen graag alleen het nieuwste model.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

oww gaaf die themes(skins)

hij is helemaal windows XP nu, ff wennen, maar is wel gaaf :D

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/SXPplus.gif

:9

hoe maak je eig. een screenshot?

wat een speelgoed zeg, dit is dus helemaal nieuw voor mij maar _/-\o_

hee ik ontdek nu iets!!!, de tijd wordt nu wel in 18:00 weergegeven!, zit 'm in de skin dus

[ Voor 38% gewijzigd door Rebels op 20-04-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Rebels schreef op 20 April 2003 @ 18:06:
hee ik ontdek nu iets!!!, de tijd wordt nu wel in 18:00 weergegeven!, zit 'm in de skin dus
Bij de indeling van het beginscherm ingesteld op 'basisindeling' wordt de tijd ook in 24uurs notatie afgebeeld. Ik denk dus dat de 'fout' inderdaad in de Orange layout skin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Laatst online: 17:43
Dat van die tijd was me pas vandaag opgevallen, ik had al die XP skin maar de tijd stond gisteravond nog niet goed. Vandaag wel! Vreemd!
Maar mijn MSN messenger doet het nog steeds niet, bij andere wel?

Die skins zijn echt cool, heb nu effe die Xbox skin. Ook best leuk.
Je kunt ook remote desktop installen op de SPV, dan kun je hem overnemen met je PC. Best handig. http://www.microsoft.com/...c/downloads/powertoys.asp

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83319

Hoe zit het eigenlijk met SMS, hoeveel kan ik daar van bewaren, of is dat gewoon net zoveel tot je geheugen/card vol is? want dat vinnik nog wel eens irri op 'normale' mobieltjes, dat je maar een stuk of 20 sms-en kan ontvangen en daarna moet je weer gaan opschonen :(

ene, MSN messenger, is dat een beetje te doen een normale conversatie?...want als je met iemand chat die thuis achter een toetsenbord zit lijkt me dat niet echt denderend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Anoniem: 83319 schreef op 20 April 2003 @ 19:10:
Hoe zit het eigenlijk met SMS, hoeveel kan ik daar van bewaren, of is dat gewoon net zoveel tot je geheugen/card vol is? want dat vinnik nog wel eens irri op 'normale' mobieltjes, dat je maar een stuk of 20 sms-en kan ontvangen en daarna moet je weer gaan opschonen :(

ene, MSN messenger, is dat een beetje te doen een normale conversatie?...want als je met iemand chat die thuis achter een toetsenbord zit lijkt me dat niet echt denderend...
Je kan gewoon de smsjes op je geheugen kaart zetten dus als je een kaartje van 128 mb of meer hebt is dat dacht ik geen probleem ;) .

Msn is meer voor korte conversaties denk ik, je kan nooit iemand bijhouden op een toetsenbord, maja is wel cool om 'korte' gesprekken te hebben terwijl je in de trein zit ofzo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Net even gebeld met klantenservice, deze wist mij te vertellen dat Orange pas in mei Internet gaat aanbieden via de SPV. :)
Zal wel een NoNo zijn geweest die geen zin had om iemand te helpen. Maar ik kon gisteren wel internetpagina's benaderen maar nu niet meer. Ook MSN lukt me niet( die had ik nog niet eerder geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx El Gravedigger, dat klinkt goed !! :)
kan je je kaartje trouwens backuppen op je pc of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Anoniem: 83319 schreef op 20 april 2003 @ 20:43:
Np. Dacht het wel, kan gewoon alles effe op de pc zetten geen probleem, doe ik ook als ik foto's maak met het toestel :) , is in 2 seconden gebeurd :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
El Gravedigger schreef op 20 April 2003 @ 21:10:
[...]

Np. Dacht het wel, kan gewoon alles effe op de pc zetten geen probleem, doe ik ook als ik foto's maak met het toestel :) , is in 2 seconden gebeurd :7 .
Yo Gravedigger,
heb je nu internet verbinding? Ik kan geeneens Share benaderen.
Kun je (of iemand anders) voor mij je instellingen van dataverbindingen even bekijken?
Ik heb:
Internet verbinding: Internet GSM
Werkverbinding: Automatisch
Wap verbinding: Share
Beveiligde Wap-verb.: Geen Beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 14:40
Ik hoor het al, met T-Mobile ben ik qua functionaliteit beter uit dan orange... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 83319 schreef op 20 april 2003 @ 20:43:
Je kunt het kaartje benaderen alsof het een extra schijf is. Dus copy-paste werkt gewoon. Ik heb dus een één op één kopie van het kaartje op de harde schijf, inclusief de directorystructuur maar behalve de mp3's.
Voor sneller overzetten kun je trouwens het beste een kaartlezer/schrijver nemen. Muziek of films overzetten gaat dan een stuk sneller. Voor kleine bestandjes maakt het niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

dorkie schreef op 20 april 2003 @ 21:15:
[...]

Yo Gravedigger,
Kun je (of iemand anders) voor mij je instellingen van dataverbindingen even bekijken?
Ik heb:
Ik heb:
Internet verbinding: Internet GPRS
en de rest hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70835

dorkie schreef op 20 april 2003 @ 20:21:
Net even gebeld met klantenservice, deze wist mij te vertellen dat Orange pas in mei Internet gaat aanbieden via de SPV. :)
Zal wel een NoNo zijn geweest die geen zin had om iemand te helpen. Maar ik kon gisteren wel internetpagina's benaderen maar nu niet meer. Ook MSN lukt me niet( die had ik nog niet eerder geprobeerd).
Misschien miscommunicatie over MMS. Internet-toegang is al sinds eind dec. 2002 aanwezig (apn internet).
En wat MSN betreft: geen problemen gehad behalve toen ik had ingesteld altijd online te willen blijven. MSN houdt apn internet dan bezet zodat de rest (share) niet meer lekker werkt en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Yo Gravedigger,
Ik heb:
Internet verbinding aanpassen aan Internet GPRS, de rest OK.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 70835 op 20-04-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Yes, het werkt weer. Waarom die op GSM stond is mij een raadsel. Had dat menu nog geeneens ondekt. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

wie is er net zoals ik ook zo laaiend enthousiast over dat ding?
en heeft zin om erover te blaten met mij over MSN, om vervolgens tot een forumpje tekomen oid

net zoiets als ik voor parallele LCDees heb gedaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:25
Rebels schreef op 20 April 2003 @ 22:53:
wie is er net zoals ik ook zo laaiend enthousiast over dat ding?
en heeft zin om erover te blaten met mij over MSN, om vervolgens tot een forumpje tekomen oid

net zoiets als ik voor parallele LCDees heb gedaan! :P
Ja ik ben enthousiast, nee ik ga niet op MSN lopen blaten, enne I&T is toch een fantástisch forum om leuke zaken zoals skins en software te plaatsen ? :7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
[...]

Yo Gravedigger,
Ik heb:
Msn doet het nu prima, en ik gebruik dezelfde instellingen alleen dan de eerste op internet gprs zoals de rest. En de site van orange/share werkt ook perfect (even aangemeld voor online fotoalbum). Ben nu even bezig om te zien als ie ook een forum van me kan pakken... niet een site speciaal voor zo'n phone ontworpen maar wil toch even proberen :7 .

Edit: echt unreal gewoon, het forum doet het ook gewoon :P

btw weet iemand of je phone tijdelijk alles opslaat van internet... dus temperary internet files zodat je niet steeds alles hoeft te laden?

En ik zag wat screenshots, maar hoe kan je screenshots maken van het scherm, of heb jue daar weer een ander programmatje voor nodig?

[ Voor 20% gewijzigd door El Gravedigger op 21-04-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Niemand van Orange kan me vertellen wanneer dat toetsenbordje nou es komt,
in Engeland zijn ze al bij verschillende winkels on-stock, maar ik wil niet met creditkaart betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Je bedoelt dat oprolbare toetsenbord? Ik zit eigenlijk te wachten op een klein toetsenbord zoals ericson had... lijkt me veel makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

El Gravedigger schreef op 21 April 2003 @ 12:00:
Je bedoelt dat oprolbare toetsenbord? Ik zit eigenlijk te wachten op een klein toetsenbord zoals ericson had... lijkt me veel makkelijker :P
tja, als het bestaat, ik heb geen zin om te wachten ik wil nu iets hebben,
misschien is er intresse in een ia? :)

ik vind wel dat je een beetje veel gegevens moet opgeven voor het unlocken bij Orange, dat kan ik allemaal met een gerust hart doen? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Rebels op 21-04-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:20

Smarron

The bend

Rebels schreef op 21 April 2003 @ 14:53:
tja, als het bestaat, ik heb geen zin om te wachten ik wil nu iets hebben,
misschien is er intresse in een ia? :)

ik vind wel dat je een beetje veel gegevens moet opgeven voor het unlocken bij Orange, dat kan ik allemaal met een gerust hart doen? :)
Waarom zou je dat niet kunnen doen ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe bedoel je? Alleen msisdn + imei. En die worden niet herkend omdat je niet in de UK database voorkomt. Je krijgt dus een alert of de info wel klopt. Naast je neerleggen en gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:25
Het zijn allemaal gegevens die ze toch al van je hebben als abbo houder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke programma's hebben jullie allemaal geïnstalleerd? Ik heb van het SD kaartje alleen IA Album geïnstalleerd, omdat je daarmee foto's als e-mail attachment kunt versturen.
Verder na het unlocken Smart Explorer (overzichtelijker dan ALL Explorer) en SP Task Manager.
Hoe krijg ik het startmenu trouwens een beetje overzichtelijker? Het wordt nu al zo'n lange rij en ik heb liever alles in mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt'ie:
Camera, Doom (voor de Kick), Picture Manager, IA Album, IA Phone Manager, IA Presenter, IA Screenshot, Pocket Slideshow, RepliGo, Smart Explorer, SP Task Manager, Done in 50 sec, Slurp. Wachten is op een goede prog zodat je een foto ziet bij binnenkomend gesprek.
Voor het reorganiseren van je progjes; check www.coolsmartphone. Zelf nog niet gedaan maar volgens mij heel simpel de mappen aanpassen via activesync...dachtikzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 70835 op 22-04-2003 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

nou meen ik ooit ergens gelezen te hebben dat je je telefoongesprekken als .wav kunt opnemen, iemand al gevonden hoe dat gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan je niet die NES emulator voor PDA's er niet op draaien :) dan kan je fijn Mario Bros of Duck Hunt spelen op je phone :D

[ Voor 15% gewijzigd door n00bs op 22-04-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Vraagje: misschien domme vraag maar elke keer als ik een sms krijg staat er een nummer bij, alleen dit is dus niet letterlijk het nummer van de diegene die het heeft gestuurd. Het nummer begint altijd met +31 etc. Wie weet waarom dit is en hoe ik dit gewoon kan veranderen naar het nummer dus 06 etc. Kan ik iets hieraan doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 02:34
El Gravedigger schreef op 22 April 2003 @ 22:59:
Vraagje: misschien domme vraag maar elke keer als ik een sms krijg staat er een nummer bij, alleen dit is dus niet letterlijk het nummer van de diegene die het heeft gestuurd. Het nummer begint altijd met +31 etc. Wie weet waarom dit is en hoe ik dit gewoon kan veranderen naar het nummer dus 06 etc. Kan ik iets hieraan doen? :+
+31 is de internationale versie voor nederlandse telefoonnummers .
Stel, je hebt 06-12345678, dan wordt de internationale versie +31 6 12345678
Dus de eerste 0 vervalt (Is bij mobiele nummers en vaste nummers zo) en er komt +31 voor, of je kan ipv de "+" twee 00 gebruiken.
zo heb je bijv. +32 voor belgië.
Ben je in belgië en je wilt naar nederland bellen, dan moet je de +31 of 0031 versie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
^^ Thx... lol schiet me ineens weer iets te binnen van dat orange boekje lol. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb alvast maar een 256MB SD kaartje vanuit Australie besteld. Morgen ook eindelijk genieten van het leuke speeltje! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

kwata kosta smarron?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

http://www.powerinnumbers.com.au

256MB Transcend Secure Digital: € 83,20

Het scheelt weinig met NL, maar ik had ook nog een CompactFlash-kaartje nodig en via CC betalen vind ik erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren heb ik de demo van Toki Tori geïnstalleerd. Leuk spelletje, en gemaakt door een Nederlandse ontwikkelaar (oorspronkelijk voor de gameboy color). Te vinden op www.aimproductions.be

Wat ik ook wel grappig vond: de Share internet verbinding gaat via Wanadoo. Ik heb even gekeken in de stats van mijn eigen site nadat ik er met de SPV was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luitjes, gisternacht had ik mijn SPV aan de oplader aangesloten en er stond nog een smsje open op het scherm, toen ben ik gaan slapen en toen ik wakker werd was mijn SPV ineens uit, en toen ik em aanzette bleek dat ene SMSje ook spoorloos verdwenen. Enig idee hoe dit kan ?? :(

ohja, en waar kan je eigenlijk die nieuwste versie van het besturingssysteem downloaden/upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
in je mappen gekeken ??

En je heb al het nieuwste operating system. Anders komt dat via de site van Orange tevoorschijn

[ Voor 69% gewijzigd door tspawn op 24-04-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep heb alle boxen (inbox, verz items, etc..) nagekeken, geen spoor van te bekennen! ik heb wel gelezen dat als je bv de batterij losrukt dat je dan data kan verliezen...maar door gewoon aan te laten staan?? :?

kan je trouwens instellen dat je mailtjes op je SD card opgeslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Vraagje: Als ik normaal een sms maak komt er dus een counter bovenin het scherm die zegt hoeveel tekens ik heb gebruikt, dus b.v. 120/160 etc maar elke keer als ik een sms naar iemand uit de contact list wil zenden komt die counter niet tevoorschijn |:( zodat ik niet weet hoeveel tekens het smsje heeft. Iemand die weet hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat vroeg ik me ook al af, want hij geeft niet automatisch aan wanneer je aan het 2e smsje begint...beetje link. Wie et weet mag et zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Yes, eindelijk mijn SPV binnen!! Ik moet nog wel ff veel instellingen etc. doornemen, want wat een mogelijkheden !! Klote dat ik er morgen om 05.30u alweer uit moet |:(

Dan maar een nachtje niet slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 19:28
Is het ook mogelijk om wanneer er iemand belt een foto te laten zien op t beeldscherm van diegene ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

n00bs schreef op 22 April 2003 @ 22:11:
Kan je niet die NES emulator voor PDA's er niet op draaien :) dan kan je fijn Mario Bros of Duck Hunt spelen op je phone :D
Er zijn al emulatoren voor de SPV. Op dit moment voor Gameboy Color, NES, SNES en Atari 2600.
KraveN schreef op 25 april 2003 @ 12:11:
Is het ook mogelijk om wanneer er iemand belt een foto te laten zien op t beeldscherm van diegene ?
Ja, er zijn programmaatjes in betafase. Caller2picture en Smartface. Je moet hiervoor wel een gedecertificeerde SPV hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Weet iemand al wanneer Orange de SPV wil vervangen voor de SPVx?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Verwacht voorlopig van niet, aan de binnenkant is de SPV het zelfde als de SPVx (software) dus daar hoeven ze het niet voor te doen.

En daarnaast gaan er de geruchten dat T-Mobile de SPVx gaat voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46

404error

Page Not Found

haas schreef op 24 april 2003 @ 10:09:
Wat ik ook wel grappig vond: de Share internet verbinding gaat via Wanadoo. Ik heb even gekeken in de stats van mijn eigen site nadat ik er met de SPV was geweest.
Niet zo heel gek als je bedenkt dat Orange en Wanadoo allebei onderdelen van France Telecom zijn... 8)7

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb zojuist een avi geconverteerd naar een wmv-bestand. Verkleind van 26Mb naar 5MB. De kwaliteit is goed genoeg voor de SPV, alleen krijg ik geen beeld als ik het bestand afspeel, alleen geluid. Dit moet wel aan de codecs liggen. Heeft iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen :?
edit:
Sorry, heb het al gevonden (http://home.adelphia.net/~mdukette/index.htm). Nu nog even werkend krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Smarron op 25-04-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Het is al gelukt door Windows Media Encoder te gebruiken. Dan maakt hij de filmpjes gereed voor de SPV.

Als er nog mensen zijn die wat pics willen zien? DOWNLOAD HIER MAAR :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

voor die divxplayer moet je run/app doen, maar waar kan dat? :?

ik vind trouwens ook wel dat dat internet er vaak uitligt,
je leest ook nergens op de Orange page dat het officieel pas ondersteund wordt eind mei(heb ik ooit vernomen meen ik)

[ Voor 60% gewijzigd door Rebels op 25-04-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Rebels schreef op 25 april 2003 @ 22:01:
voor die divxplayer moet je run/app doen, maar waar kan dat? :?
Ben er ook nog niet achtergekomen. Maar ik heb het dus anders opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46

404error

Page Not Found

Wat voor software hebben jullie eigenlijk allemaal op je SPV staan?

Ben benieuwd...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

ik kom sinds gister niet meer op share of i-net :(

nou weer storing of wat is dat? :/

[ Voor 28% gewijzigd door Rebels op 26-04-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Rebels schreef op 26 april 2003 @ 17:42:
ik kom sinds gister niet meer op share of i-net :(

nou weer storing of wat is dat? :/
Je hebt wel echt pech hè :| .
Ik heb nog geen problemen gehad met de Share-verbinding. Zelfs met het matige bereik hier thuis kan ik altijd online. Alleen was gisteren tijdelijk de orange mailserver niet bereikbaar. Ik kreeg wel sms alerts van nieuwe mail, maar kon ze niet ophalen. 's Avonds kon ik er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18918

Zijn er nog leuke aanbiedingen mbt deze telefoon?

Hij staat op Belcompany maar heb m nog nergens anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

haas schreef op 26 April 2003 @ 22:22:
[...]

Je hebt wel echt pech hè :| .
Ik heb nog geen problemen gehad met de Share-verbinding. Zelfs met het matige bereik hier thuis kan ik altijd online. Alleen was gisteren tijdelijk de orange mailserver niet bereikbaar. Ik kreeg wel sms alerts van nieuwe mail, maar kon ze niet ophalen. 's Avonds kon ik er weer bij.
Ik heb zeker pech, alles was opgelost, maar nu heb ik gewoon weer me ouwe probleem :(

Fout: kan niet kiezen staat er dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
^^ Zelfde probleem.... als ik thuis zit kan ik gewoon msn etc draaien op de phone maar als ik voorbeeld op school zit wil ie het niet doen... zit wel te balen dat ie het niet gewoon overal doet :X , hoop dat dit binnen kort verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 07:11
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe lang hij met de batterij doet van de SPV. Ik heb zelf ook wel interesse om er een aan te schaffen, maar ik twijfel nog een beetje omdat ik nogal verhalen hoor dat de batterij het niet eens 1 dag volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23690

Eunos:
van die batterij is dus bij iedere kleurentelefoon he.
Denk je dat al die grote toepassingen en kleurenschermpjes etc. niet heel veel extra vermogen vergen? Als je geen telefoon wil met een batterij die zo kort mee gaat moet je een ouderwetse zw-telefoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De batterij van de SPV gaat inderdaad niet al te lang mee. Standbytijd is korter dan bij de gemiddelde telefoon met kleurenscherm. Maar daarbij moet je wel rekening houden met het feit dat je de SPV waarschijnlijk ook veel intensiever gebruikt dan een gewone telefoon, door mp3's te beluisteren, filmpjes kijken, internet, mail etc.
Maar elke dag opladen is niet zo'n groot probleem vind ik zelf. Er wordt een bureaulader meegeleverd, daar zet je hem 's avonds even op en na een uurtje is hij weer bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 07:11
Ik heb op het moment een T68i en daar merk ik ook al verschil. Als ik em in mijn broekzak heb zitten, houdt ie het wel een paar dagen uit, maar als ik er veel mee zit te spelen is tie zo leeg. Op zich geeft dat inderdaad niks, maar het is wel praktisch om af en toe eens een keer een dagje niet opladen te kunnen hebben. Daar gaat het mij in eerste instantie vooral om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

dit is pas echt perfect:
ik heb volgens een site mijn lader omgebouwd zodat hij nu laadt via mijn USB poort!!! helemaal goud vooral in combi met mijn Dell Inspiron 8200 Lappie :P _/-\o_ .Vriend van me heeft er meteen maar een beveiliging ingebouwd, om te voorkomen dat als ik mijn adapter toch in de cradle doe, ik mijn USB controller opblaas!! :)

HELEMAAL GOED neem die cradle overal mee naartoe samen met me laptop kan dan overal sync-en en laden zonder mijn lader met te slepen!! heb nu dus 2 lader!! :9

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

mfrijm schreef op 28 April 2003 @ 03:52:
dit is pas echt perfect:
ik heb volgens een site mijn lader omgebouwd zodat hij nu laadt via mijn USB poort!!! helemaal goud vooral in combi met mijn Dell Inspiron 8200 Lappie :P _/-\o_ .Vriend van me heeft er meteen maar een beveiliging ingebouwd, om te voorkomen dat als ik mijn adapter toch in de cradle doe, ik mijn USB controller opblaas!! :)

HELEMAAL GOED neem die cradle overal mee naartoe samen met me laptop kan dan overal sync-en en laden zonder mijn lader met te slepen!! heb nu dus 2 lader!! :9
En pass even de link zodat iedereen kan mee genieten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

Nitai

Live the life you love.

wel handig als je die site vermeldt? is niet illegaal lijkt mij, maar meer modde' :)
ik ben wel benieuwd...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier staat die beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Laat maar, ik heb geen zin om te klooien, en dan is de garantie ook meteen verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

sync werkt op mijn werk als een tierelier, toch maar niet email overgezet >:). Kijken hoe het uitziet als ik thuis uitlees.

Ik weet niet of ik het hier al gepost heb, wel op een SPV-forum maar daar roepen ze alleen da is al gevraagd maar antwoorden op vragen geven ho maar.
1. bereik van infrarood verbinding (in cm/meters)
2.Is er een applicatie om de SPV als remote te gebruiken voor je pc (pc heeft ir-ontvangst)
3. gebruikt iemand zijn SPV op deze manier als remote (control) ?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68577

ik heb met het programma SMART SS waar je screenshots mee kan maken ff een paar screenshots gemaakt van mijn SPV terwijl ik met POCKET TV de nieuwste trailers bekijk van Terminator 3 en Matrix Reloaded.

MPG (!!!!) wel te verstaan en je kan ze dus horizontaal FULLSCREEN bekijken. Helemaal vet!!!!!!!!

kan ze echter niet uploaden zijn te groot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Anoniem: 68577 schreef op 29 April 2003 @ 15:25:
ik heb met het programma SMART SS waar je screenshots mee kan maken ff een paar screenshots gemaakt van mijn SPV terwijl ik met POCKET TV de nieuwste trailers bekijk van Terminator 3 en Matrix Reloaded.

MPG (!!!!) wel te verstaan en je kan ze dus horizontaal FULLSCREEN bekijken. Helemaal vet!!!!!!!!

kan ze echter niet uploaden zijn te groot.....
Misschien kan iemand ze uploaden voor je :9~ Someone?? Pleez?

Je kan Mpg draaien, wat voor programma gebruik je daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

staan gewoon op website bij http://www.mpegtv.com/wince/pockettv/mpg/sp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162

Is er hier al iemand die zijn application lock eraf heeft gekregen? Ik las op verschillende sites dat je dan gegeven kwijtraakt... Heeft er iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Ik heb meteen de applicationlock eraf gehaald, gewoon via de Orange site, dus niets vaags, moeilijks of illegaals aan. Overigens heb ik ook de SIMlock eraf gehaald. Dat was iets meer werk, maar het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je de applicationlock er via de Orange site afhaalt, raak je geen gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Kan iemand mij helpen om de emailinstellingen werkend te krijgen. Ik doe volgens mij echt alles goed, maar verbinding krijgen ho maar :( ...

Dit is wat ik tot nu toe in heb gesteld:

Uw naam: blabla (zonder hoofdletters)
emailadres: blabla@orange.nl
servertype: pop3 (ik had imap ook al geprobeerd i.c.m. emailserver inkomend imap)
emailserver inkomend: imap.orange.nl (ook al pop geprobeerd i.c.m. servertype pop)
emailserver uitgaand: smtp.orange.nl
netwerk: internet
gebruikersnaam: blabla (zonder hoofdletters)
wachtwoord: hoofdletters (heb er ook een paar cijfers inzitten, dat zou niks uit moeten maken toch?)
domein: niks ingevuld

Wat doe ik verkeerd ?? Ik kan wel mailen als ik ingelogd ben op de Orange site via dat menu, maar met de phone dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn instellingen:

Uw naam: Voornaam Achternaam

Emailadres: voornaam.achternaam@orange.nl

Servertype: IMAP4

Emailserver inkomend: imap.orange.nl

Emailserver uitgaand: smtp.orange.nl

Netwerk: Internet

Gebruikersnaam: voornaam.achternaam

Wachtwoord: ***********

Domein: Niets invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik kan nu wel gewoon ontvangen (als ik een email verstuur naar het orange adres, maar verzenden lukt niet. Waar zit de fout? Ik heb 3x gecontroleerd of ik smtp.orange.nl wel goed heb geschreven en dat is het geval.

Owh btw, nu ik nog ff met die 8MB kaart zit, waarom zie ik als ik de taskmanager uitvoer, dat het totale opslag van het kaartje maar 6.45MB is !! Beetje genaai he ...

[ Voor 29% gewijzigd door Smarron op 30-04-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Jeetje! Volgens mij is mijn phone kapot :(

Ik had hier de DivX movieplayer gedownload en uitgeprobeerd. Mapje op de SD kaart gezet. Een avi opgezocht en die wilde hij niet afspelen vanwege te weinig geheugen :?

Telefoon even opnieuw gestart en toen wilde hij niet meer door het beginscherm heen! (Die Orange zonsondergang).

Ik heb toen maar een hard reset gedaan, maar dat hielp ook niet! Terwijl alle aanwijzingen die ik zou moeten krijgen ook kreeg. |:(

edit:
Na een half uur wachten kreeg ik het blauwe schermpje van Smarphone weer te zien en is hij gaan laden en nu lijkt alles weer te doen. Wel vaag zeg! Typisch windows om het maar simpel te houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
tspawn schreef op 18 april 2003 @ 10:30:
Zonde ik heb hem op t-mobile als een tiet draaien :)
Heb jij (of iemand anders) misschien voor mij de instellingen van T-Mobile.
Met Orange werkt het gewoon 9 van de 10 keer niet.

Word er helemaal 8)7 van

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 30 April 2003 @ 14:48:
Owh btw, nu ik nog ff met die 8MB kaart zit, waarom zie ik als ik de taskmanager uitvoer, dat het totale opslag van het kaartje maar 6.45MB is !! Beetje genaai he ...
Komt dat niet omdat dat Orange installatie-programma erop staat? Dat programma dat zichzelf opent als je die kaart erin stopt. Ik heb dat er gewoon afgegooid nadat ik dat spelletje eraf had gehaald. Nu wacht ik nog even op m'n 256 MB SD Card _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 82206 schreef op 30 April 2003 @ 22:51:
Komt dat niet omdat dat Orange installatie-programma erop staat? Dat programma dat zichzelf opent als je die kaart erin stopt. Ik heb dat er gewoon afgegooid nadat ik dat spelletje eraf had gehaald. Nu wacht ik nog even op m'n 256 MB SD Card _/-\o_ .
Nee, ik heb meteen het kaartje geformatteerd, maar hij heeft echt maar 6,5MB aan boord. Behoorlijk naaiend!

Ik krijg morgen als het goed is mijn 256MB kaartje binnen vanuit Australie ;) Dan zet ik wat episodes van Friends erop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een SD kaart heeft nooit zoveel ruimte als er op staat. Mijn 128 MB heeft ongeveer 120 MB vrij. Waar de rest blijft weet ik niet precies. Ik dacht dat het door de encryptiemogelijkheden kwam, maar zeker weet ik het niet. Het is in ieder geval een bekend verschijnsel.
Reken er maar op dat je 256 MB ook maar ongeveer 240 MB beschikbaar heeft.
edit:
mijn standaard sd kaartje heeft exact even veel beschikbaar, namelijk 6766592 bytes.

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 01-05-2003 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

haas schreef op 01 May 2003 @ 00:30:
Een SD kaart heeft nooit zoveel ruimte als er op staat. Mijn 128 MB heeft ongeveer 120 MB vrij. Waar de rest blijft weet ik niet precies. Ik dacht dat het door de encryptiemogelijkheden kwam, maar zeker weet ik het niet. Het is in ieder geval een bekend verschijnsel.
Reken er maar op dat je 256 MB ook maar ongeveer 240 MB beschikbaar heeft.
Goed dat ik dat weet. Weet ik in ieder geval dat het 'normaal' is.
offtopic:
Haas, kom ff op ICQ als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64421

Klopt idd. dat die kaartjes minder ruimte hebben dan opgegeven. Ik heb zelf een 64 mb kaartje. Effctieve ruimte is +/- 60 mb. Dit alles heeft toch te maken of het FAT 16/FAT 32/NTFS? Als die kaartjes bv FAT32 zouden ondersteunen houden de kaartjes toch weer een stukje meer geheugen over?

Maar ik heb het topic al een tijdje gevolgd maar nog geen reactie geplaatst. Ik wil eigenlijk gewoon effe kwijt dat ik de SPV een machtig toestel vind, helemaal top...Ik heb em nu een kleine maand en het is een geweldig speeltje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ledeuw, ik volg dit topic al een tijdje ivm het overwegen om ook dit ding aan te schaffen. Ik wilde eerst een P800, maar daar stijgen de prijzen alleen maar van...dus de Smartphone is een leuk en sterk alternatief voor mij.
Mijn vraag is, wat doen jullie er nou in een dag ermee zoals vandaag. Beetje mail checken, spelletje? Gewoon om een beeld te krijgen wat er zoal gedaan kan worden met het toestel in de praktijk.

[ Voor 1% gewijzigd door Nitai op 01-05-2003 09:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik voornamelijk doe met deze smartphone: bellen, veel naar kijken (en blij zijn), mailen, videotjes bekijken (musicclips), verder mp3'tje luisteren, software ontwikkelen voor de smartphone. Tsja, de mogelijkheden zijn ongeloofelijk.

Voor mij is het eigenlijk een totaal oplossing. Ik had eerst een GSM + PDA, veel zeulwerk. Dus ingeruild voor deze smartphone. Als het goed is komt de op vrij korte termijn de mogelijkheid van GPS ook uit, dus kan deze phone tevens dienen als navigatiesysteem in de auto.

Een totaaloplossing. Ik hoop dat ik je vraag beantwoord heb. Heb je nog vragen stel ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 64421 schreef op 01 May 2003 @ 10:11: bellen, veel naar kijken (en blij zijn)
LOL :) als GPS uitkomt hiervoor, dan ben ik helemaal verkocht. Ik heb de topic al wel 10 keer doorgelezen, en ik word alleen maar enthousiast over dit ding.

dank je wel voor je reply, misschien dat ik vanavond (koopavond in hiero Den Haag) ehm wel stiekem haal...hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan je vertellen dat ik er nog geen seconde spijt van heb gehad....Heerlijk stuk gereedschap.....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 64421 schreef op 01 May 2003 @ 09:12:
Klopt idd. dat die kaartjes minder ruimte hebben dan opgegeven. Ik heb zelf een 64 mb kaartje. Effctieve ruimte is +/- 60 mb. Dit alles heeft toch te maken of het FAT 16/FAT 32/NTFS? Als die kaartjes bv FAT32 zouden ondersteunen houden de kaartjes toch weer een stukje meer geheugen over?

Maar ik heb het topic al een tijdje gevolgd maar nog geen reactie geplaatst. Ik wil eigenlijk gewoon effe kwijt dat ik de SPV een machtig toestel vind, helemaal top...Ik heb em nu een kleine maand en het is een geweldig speeltje......
Dit is standaard. Als je naar je harde schijf kijkt zie je ook dat je minder effectieve harde-schijf ruimte hebt als dat je gekocht hebt. Dat komt omdat het filesysteem ook zijn ruimte nodig heeft

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nitai schreef op 01 mei 2003 @ 09:39:
Mijn vraag is, wat doen jullie er nou in een dag ermee zoals vandaag. Beetje mail checken, spelletje? Gewoon om een beeld te krijgen wat er zoal gedaan kan worden met het toestel in de praktijk.
Zomaar een dag met de SPV
's Avonds kopieer ik één of twee cd's op de SD kaart voor de volgende dag.
De volgende morgen na het opstaan zet ik mijn SPV aan. Als er 's nachts nog e-mails zijn gekomen dan meldt hij dat door een sms-bericht. Die kan ik dan direct ophalen en lezen.
Onderweg naar werk / stage luister ik naar de muziek op de sd-kaart. Tijdens werktijd staat mijn webmail niet de hele dag aan, maar ga ik alleen even kijken als mijn SPV een seintje geeft. Ik heb het standaard wav geluidje voor nieuwe berichten vanuit de windows directory op de pc gekopieerd naar de telefoon. Soms stel ik een ander geluidje in, bijvoorbeeld een stem die zegt: "You've got mail!"

Op de fiets naar huis bel ik vaak. Daar gebruik ik altijd een headsetje voor. Kan mijn telefoon gewoon in mijn zak blijven zitten. Het is alleen jammer dat voicedialling niet mogelijk is.
Na het eten en sporten zit ik achter de computer, terwijl de SPV in zijn bureauhouder wordt bijgeladen en gesynchoniseerd. Ik lees wat forums over de SPV, kijk of er nog leuke nieuwe skins of programmaatjes zijn en probeer de leukste direct even uit.
Voordat ik ga slapen kopieer ik nog één of twee cd's op de SD kaart voor de volgende dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Mijn dagje met de SPV:

Veel sites bezoeken met zooi zoals games, skins, software etc. Dan uitproberen .... Gisteren ging dat verkeerd, waardoor ik ff ging stressen en een hard reset uit moest voeren :(

Mailen doet het nu ook opeens :z, dus dat doe ik ook. Verder veel filmpjes converteren zodat ze op de SPV passen. Ben nu bezig met een zooi afleveringen Friends seizoen 9 8). Verder een beetje bellen en veel GPRS-en, ondanks ik achter mijn PC zit. Het is gewoon veel leuker op zo'n ding! Adresboek bijwerken en af en toe het boekje erbij pakken als ik weer iets niet weet. En 's avonds in de dongle om ff te syncen.

Heb nog niet veel de oortelefoon gebruikt. Maar ik fiets ook weinig. Ben wel achter de handsfree knop gekomen :P. Werkt erg goed!

Verder blijft het gewoon ene superding om de hele dag tegenaan te staren en aan andere laten zien. Die worden dan allemaal jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Yeah, zojuist mijn 256MB kaartje ontvangen en meteen de film Shrek (geconverteerd naar 46MB) erop gezet! Echt leuk is dit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

en ik lees vrolijk mee, met m'n niet werkende gprs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Hm, per ongeluk geen kaartje erin gehad, ik d8 wat issie toch langzaam?! Deed het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allereerst wil ik even zeggen dat de SPV me tot nu toe prima bevalt. Ik had gedacht dat de batterij snel leeggezogen zou zijn, maar dat valt me eigenlijk nog reuze mee. Heb vandaag ruim een uur muziek zitten luisteren over de speaker... En dat kostte me maar 1 streepje van de batterij!

Zijn er trouwens al mensen die een zelfgeripte DivX aan de praat hebben gekregen? Ik heb het geprobeerd met de virtual-dub instellingen van het Modaco-forum, maar op een of andere manier wil ie de files die ik krijg niet afspelen. DivX filmpjes die ik van internet haal pakt ie gewoon wel... Iemand misschien een goeie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Converteer je ze naar een andere extensie of houd je ze op avi ?

Ik ben even bezig geweest met het converteren (Windows Media Encoder) van avi's en mpg's naar wmv om ze via de Media Player af te spelen. Ik heb nu een paar films, Shrek, Monsters Inc. en Ice Age geconverteerd. Ze zijn tussen de 40MB en 50MB geworden. Opzich een best mooi resultaat vind ik zelf.

Tot toen erg tevreden, alleen ben ik nu ook begonnen om mpg's te converteren (TMPGEnc) en af te spelen via PocketTV (voornamelijk vanwege de fullscreen optie). Ik moet zeggen dat de bestanden ongeveer 33% groter worden met mijn instellingen ivg tot de wmv-files, de kwaliteit ongeveer hetzelfde is, maar de frames per seconde bijna 3x zo hoog zijn! En het speelt vloeiend af! Dat ziet er vele malen mooier uit!

Nu moet ik nog even bekijken welke optie ik ga gebruiken. het omzetten naar wmv gaat echt vele malen sneller dan naar mpg. Hoe zijn jullie ervaringen en wat heeft bij jullie de voorkeur ?

[ Voor 88% gewijzigd door Smarron op 02-05-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik houd ze op avi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje: is de carkit voor de SPV al in Nederland verkrijgbaar? Ik weet dat de carlit te bestellen is via www.coolsmartphone.com en via www.ora.co.uk . Als ie in Nederland nog niet leverbaar is, weet iemand een datum waarop dat wel zo is?

free with SPV......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb daar nog geen ervaring mee en ik twijfel nog of ik me daar mee bezig ga houden. Volgens mij heeft avi veel meer moeite (lees: processorkracht nodig) met films afspelen dan mpg of zie ik dat verkeerd ? Ik converteer nu mpg's naar 192*144 en dan zijn ze fullscreen met rond de 17-22fps te bekijken. Niet slecht.

Van wmv ben ik volledig afgestapt, dat is echt baggerlangzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72710

erwinversteeg schreef op 30 april 2003 @ 21:51:
[...]

Heb jij (of iemand anders) misschien voor mij de instellingen van T-Mobile.
Met Orange werkt het gewoon 9 van de 10 keer niet.

Word er helemaal 8)7 van
Jep, me too. En daarbij komt ook nog eens dat de dekking van T-mobile hier in de omgeving stukken beter is dan die van Orange.

Dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om de Gprs / Internet instellingen van T-mobile te plaatsen zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nog even wat over die oordopjes (als niemand nog zo slim is geweest).

Die dingen passen dus voor geen meter en met een beetje moeilijk doen, kun je je eigen oordopjes eraan hangen.

Simpele oplossing:
Pak oude oordopjes uit de kast (mits je een kast hebt :P) en zet gewoon die rubberdingen (in mijn geval Sony groove dopjes) over op die oordopjes van de SPV ... Simpel en nu kan ik gewoon over straat lopen zonder dat die dingen uit mijn oor waaien! :z

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~whatsupdoc/GoT/Oordopjes.jpg

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.