Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
^^Leuk idee, maar ik vind die oordopjes nog steeds bout... die dingen zijn veel te groot :+ . Moet eigenlijk een verloopstekkertje hebben zodat je 'normale' oordopjes er op kan aansluiten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is bij wie die oordoppen goed zitten, zijn krengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Smarron schreef op 03 May 2003 @ 06:20:
Ik heb daar nog geen ervaring mee en ik twijfel nog of ik me daar mee bezig ga houden. Volgens mij heeft avi veel meer moeite (lees: processorkracht nodig) met films afspelen dan mpg of zie ik dat verkeerd ? Ik converteer nu mpg's naar 192*144 en dan zijn ze fullscreen met rond de 17-22fps te bekijken. Niet slecht.

Van wmv ben ik volledig afgestapt, dat is echt baggerlangzaam.
Mag ik weten met welk programma je MPG's converteerd en waar je het kan vinden? Had twee trailers gedowned maar die komen alleen met horten en stoten in beeld (teveel FPS). Thanx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-07 21:20

Smarron

The bend

El Gravedigger schreef op 03 May 2003 @ 17:55:
^^Leuk idee, maar ik vind die oordopjes nog steeds bout... die dingen zijn veel te groot :+ . Moet eigenlijk een verloopstekkertje hebben zodat je 'normale' oordopjes er op kan aansluiten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is bij wie die oordoppen goed zitten, zijn krengen :X
Juist door die rubberdingen van mijn oude Sony zitten ze nu wel goed.
Anoniem: 82206 schreef op 03 May 2003 @ 19:11:
Mag ik weten met welk programma je MPG's converteerd en waar je het kan vinden? Had twee trailers gedowned maar die komen alleen met horten en stoten in beeld (teveel FPS). Thanx in advance!
Ik deed het met TMPGEnc, maar dat programma werkt dus eigenlijk voor geen meter. Zie hier een topic erover met mijn problemen:
TMPGEnc blijft hangen bij grote bestanden!

Ik ben zojuist begonnen met FlaskMPEG, wat ik vroeger gebruikte met DVD's encoderen. Ik moet nog even de juiste instellingen vinden, maar dit lijkt het te doen. Filmpjes worden ongeveer 2x zo groot.

Ik had een aflevering van Friends in wmv, die werd ongeveer 13MB. Ik schat hem nu in mpg ongeveer op 25MB. Hij is nog bezig.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44162

Ik heb divx nu draaiend, en een friends aflevering is bij mij nu 24 mb. 22 fps en het geluid staat op mono (is eventueel nog wel aan te passen). De kwaliteit is voor zover ik het kan zien echt véél beter dan Mpeg. Voor het omvormen heb ik virtualdub gebruikt, samen met een DivX 5.0.2 codec (geen nieuwere pakken want dan doet ie het niet!) Ik ben nu bezig met een normale film, en ik denk dat die met dezelfde instellingen op ongeveer 80 Mb uit gaat komen...

------------
edit: typo
------------

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44162 op 03-05-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik zal avi ook eens proberen. Met die mpg schiet het niet op. Is het encoden eindelijk gelukt heb ik of geen geluid, of het geluid loopt niet synchroon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:46

404error

Page Not Found

Wat zijn nu de echte must-have programmatjes voor de SPV?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ik kan 'm maar niet unlocken omdat ik al weer meer dan een week geen verbinding heb met GPRS, ik had gister weer een beetje moed verzameld en de hlpdsk weer gebeld, weer hele verhaal uitleggen :r , ze zouden er naar kijken zeiden ze, ok, later! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 44162 schreef op 03 mei 2003 @ 21:47:
Ik heb divx nu draaiend, en een friends aflevering is bij mij nu 24 mb. 22 fps en het geluid staat op mono (is eventueel nog wel aan te passen). De kwaliteit is voor zover ik het kan zien echt véél beter dan Mpeg. Voor het omvormen heb ik virtualdub gebruikt, samen met een DivX 5.0.2 codec (geen nieuwere pakken want dan doet ie het niet!) Ik ben nu bezig met een normale film, en ik denk dat die met dezelfde instellingen op ongeveer 80 Mb uit gaat komen...

------------
edit: typo
------------
Zou je misschien de exacte settings en programma's + codecs willen vermelden? Ik heb nu al een hele dag alleen maar slechte resultaten.

Ik gebruik tot nu toe alleen Virtualdub om ze om te zetten. Formaat: 192x144. Bitrate van 100 met de DivX Mpeg4 Fast-Motion codec, smoothness op 50. Geluid MP3 3kb/sec. Hij wilt met PocketDivX de filmpjes NIET afspelen. Of het is nog trager dan een slideshow, of de player kapt ermee. Wat doe ik verkeerd ?? De grootte van de bestanden zijn wel ok. Ongeveer 1MB per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Setting heb ik hier gedownload: http://smartphone.modaco.com/download.php?id=275

Als je deze inlaadt in Virtualdub staat alles meteen goed. Weet je zeker dat je alle juiste DivX-codecs geïnstalleerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

probeer op deze manier eens een filmpie te coden en plomp em dan ens op je SPV.
http://www.pdatweaks.com/howto.php?itemid=6

Super uitleg, is voor PDA maar het gaat hier om de compressie voor Divx naar je telefoon.
Post je resultaten maar ens.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61896

Als ik dit zo allemaal lees.....wat een geweldig ding lijkt me dat dan :D

Filmpjes kijken op je telefoon enzo.

En als ik zo in de shop van Orange kijk, is ie nieteens zo verschrikkelijk duur, 200 euro met 2jarig Free 20 abbo.

Ik denk dat ik er wel 1tje aan ga schaffen van de zomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

edit:
ach laat ook maar , tuurlijk werkt het nog niet :(

[ Voor 82% gewijzigd door Rebels op 05-05-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

heb een geluidje gezet in map windows->start up,maar kan hem niet verwijderen.
Als ik er nog 1 bijzet,speelt ie toch alleen die eerste af.
De bijgezette geluiden kan ik wel verwijderen?
hoe kom ik er vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64421

404error schreef op 04 May 2003 @ 17:43:
Wat zijn nu de echte must-have programmatjes voor de SPV?
Voor mij: Caller2Picture, Smart Explorer, PocketMVP_SPV, Pocket TV, SP Task Manager, T9 Config Utility, PMH Registry Editor.......

Dat was het wel zo'n beetje.... verder is de SD kaart gevuld met trailers en MP3'tjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Anoniem: 61896 schreef op 05 mei 2003 @ 14:27:
Als ik dit zo allemaal lees.....wat een geweldig ding lijkt me dat dan :D

Filmpjes kijken op je telefoon enzo.

En als ik zo in de shop van Orange kijk, is ie nieteens zo verschrikkelijk duur, 200 euro met 2jarig Free 20 abbo.

Ik denk dat ik er wel 1tje aan ga schaffen van de zomer :)
Of 240 met 1jarig Free 30 abbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 44162 schreef op 04 May 2003 @ 22:59:
Setting heb ik hier gedownload: http://smartphone.modaco.com/download.php?id=275

Als je deze inlaadt in Virtualdub staat alles meteen goed. Weet je zeker dat je alle juiste DivX-codecs geïnstalleerd hebt?
mindcre8r schreef op 05 May 2003 @ 10:15:
probeer op deze manier eens een filmpie te coden en plomp em dan ens op je SPV.
http://www.pdatweaks.com/howto.php?itemid=6

Super uitleg, is voor PDA maar het gaat hier om de compressie voor Divx naar je telefoon.
Post je resultaten maar ens.
Ik ben net thuis. Ik ga het straks nog even proberen. Is het enige proggie wat ik nodig heb om het af te spelen op de SPV deze?

http://www.angelfire.com/alt/spv-soft/

Bedankt voor de rest alvast. Volgens mij moet ik aardig op weg komen.

Waar kan ik onderstaande filter vinden, want in de laatste V-dub zit hij niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdatweaks.com/howto/divx/vcompression.gif

Ik heb de codec gevonden en ben nu wederom bezig met omzetten. Als het goed is moet het lukken. Ik had ervoor de 5.02 codec gebruikt en daar bleef het beeld schokkend (100kbit bitrate, verder alles zoals die manual).

[ Voor 18% gewijzigd door Smarron op 06-05-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

El Gravedigger schreef op 05 mei 2003 @ 22:37:
[...]

Of 240 met 1jarig Free 30 abbo ;)
Nu bij belcompany 109,95 i.c.m. 1 jarig Free 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

En Smarron werkt et?

Ik wil ook een SPV! helaas kan ik mn abbo nog niet verlengen(juli), ff afwachten dus.
en nu is mijn T720 ook nog stuk! dus zit ik weer met een nokia 3210 :X van de belcompany.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-07 18:46

Nitai

Live the life you love.

tjsa, ik wil ook een SPV, alleen moet ik ff 2 weekjes wachten, even wat teveel uitgaven gehad deze maand...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

mindcre8r schreef op 06 mei 2003 @ 07:45:
En Smarron werkt et?

Ik wil ook een SPV! helaas kan ik mn abbo nog niet verlengen(juli), ff afwachten dus.
en nu is mijn T720 ook nog stuk! dus zit ik weer met een nokia 3210 :X van de belcompany.
Ik heb de hele nacht lopen klooien, maar nu lijkt he eindelijk te werken.

Ik had wel alle codecs eraf moeten halen, want ik kreeg gewoon allemaal artifacts toen ik die 4.0 a50 had geinstalleerd. Volgens mij een conflict tussen andere codecs. Ik heb inderdaad de settings van jouw link gebruikt. Bitrate op 1kbit (dan wordt het als ik ergens goed las, een soort van variable bitrate) gezet, resolutie op 192*144, want ik heb nogal wat problemen (weer wat anders) met die PocketDivX. Als ik het filmpje fullscreen wil afspelen dan wordt het echt 3 ingezoomd, dan valt de helft buiten beeld :?

Ik heb nu Shrek omgezet en die is maar 57MB geworden !! De kwaliteit vind ik persoonlijk erg goed! Alleen met hele snelle beelden, wilt hij weleens iets vertragen.

Maar alles lijkt nu ok, alleen dat fullscreen van die player klopt nog niet. Gebruik je dezelfde player ? (http://www.angelfire.com/alt/spv-soft/) Of een andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

404error schreef op 06 mei 2003 @ 00:21:
[...]

Nu bij belcompany 109,95 i.c.m. 1 jarig Free 40
WAK! Dat had ik niet gezien....demn :9~

Dat is wel heel erg aantrekkelijk....

that's it, I can't take it anymore...ik ga ehm straks halen! kijken of et lukt...

update: lekker, de SPV is nergens meer te krijgen in Den Haag. Ben 2 BelCompanies langsgeweest. Ga het morgen maar eens in Rijswijk proberen (Rijswijk had net nog wel genoeg SPVs) alleen zou ik het vandaag nooit halen aangezien ze om 17.30 sluiten en ik om 17.24 belde.

[ Voor 46% gewijzigd door Nitai op 06-05-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

ik had vanmorgen in E'hoven centrum de laatste maar de actie is iig tot het einde van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Smarron schreef op 06 May 2003 @ 11:43:
[...]
Ik heb de hele nacht lopen klooien, maar nu lijkt he eindelijk te werken.

Ik had wel alle codecs eraf moeten halen, want ik kreeg gewoon allemaal artifacts toen ik die 4.0 a50 had geinstalleerd. Volgens mij een conflict tussen andere codecs. Ik heb inderdaad de settings van jouw link gebruikt. Bitrate op 1kbit (dan wordt het als ik ergens goed las, een soort van variable bitrate) gezet, resolutie op 192*144, want ik heb nogal wat problemen (weer wat anders) met die PocketDivX. Als ik het filmpje fullscreen wil afspelen dan wordt het echt 3 ingezoomd, dan valt de helft buiten beeld :?

Ik heb nu Shrek omgezet en die is maar 57MB geworden !! De kwaliteit vind ik persoonlijk erg goed! Alleen met hele snelle beelden, wilt hij weleens iets vertragen.

Maar alles lijkt nu ok, alleen dat fullscreen van die player klopt nog niet. Gebruik je dezelfde player ? (http://www.angelfire.com/alt/spv-soft/) Of een andere ?
nah ik gebruike pocket Divx maar dan voor mn IpaQ.
Ik heb "nog" geen SPV helaas.
Maar het manier van werken is hetzelfde, al1 het beeldformaat moet je wat aanpassen, heb je dit al geprobeerd om te zetten naar de max res van je SPV?. het ging mij meer om de manier van "rippen" dacht dat het wel handig zou zijn.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

mindcre8r schreef op 07 May 2003 @ 10:13:

nah ik gebruike pocket Divx maar dan voor mn IpaQ.
Ik heb "nog" geen SPV helaas.
Maar het manier van werken is hetzelfde, al1 het beeldformaat moet je wat aanpassen, heb je dit al geprobeerd om te zetten naar de max res van je SPV?. het ging mij meer om de manier van "rippen" dacht dat het wel handig zou zijn.
Die manier was idd een goede. Alleen had ik verkeerde codecs, daarom deed hij het niet lekker. Ik heb nog een vaag probleempje. Als ik 160*120 kies, heb ik allemaal artifacts met afspelen, zowel op PC als SPV. Als ik 192*144 gebruik doet alles het wel goed. Hoe kan dat dan weer ??

En ik heb een oplossing om een soort van variabele bitrate in te stellen, die qua kwaliteit niet echt onderdoet voor 100kbit/sec. De bitrate op 1 zetten. Ik had een filmpje van 5 minuten omgezet en bij 100kbit was hij 5.1MB en met 1kbit werd hij 3.5MB. De kwaliteit blijft goed. Scheelt nogal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej, mooi dat het bij iedereen lukt nu. Ik ben er nu achter gekomen hoe je jezelf een hoop problemen kunt besparen... Installeer eerst de nimo-codec http://www.softnews.ro/public/cat/11/2/2/11-2-2-12.shtml daarna DivX codec 5.0.2 (GEEN NIEUWERE!), en dan pas Virtualdub.

Die laadt je vervolgens met de settings van deze link http://smartphone.modaco.com/download.php?id=275 en hoppa, DivX op je SPV.

WAARSCHUWING: Je andere codecs kunnen wel worden verminkt... Dus het zou kunnen dat je bijvoorbeeld opeens geen XviD's meer kan draaien (was bij mij). Als je uitgeript bent moet je alles dus weer ongedaan maken, en je nieuwere codecs openieuw installeren.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

YAY! ik heb ehm nu ook, en ik ben zooooo blij met dit ding. Geweldig! Vanavond kan ik niet spelen, moet naar een verjaardag, maar ik ben dolblij.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 44162 schreef op 07 May 2003 @ 11:55:
Heej, mooi dat het bij iedereen lukt nu. Ik ben er nu achter gekomen hoe je jezelf een hoop problemen kunt besparen... Installeer eerst de nimo-codec http://www.softnews.ro/public/cat/11/2/2/11-2-2-12.shtml daarna DivX codec 5.0.2 (GEEN NIEUWERE!), en dan pas Virtualdub.

Die laadt je vervolgens met de settings van deze link http://smartphone.modaco.com/download.php?id=275 en hoppa, DivX op je SPV.

WAARSCHUWING: Je andere codecs kunnen wel worden verminkt... Dus het zou kunnen dat je bijvoorbeeld opeens geen XviD's meer kan draaien (was bij mij). Als je uitgeript bent moet je alles dus weer ongedaan maken, en je nieuwere codecs openieuw installeren.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Dat is dus klote om het zo maar te zeggen. Ik wil dat mijn PC het altijd goed doet en niet elke keer codecs moeten installeren. Heb je die ffdshow ook weleens gebruikt? Nimo gebruik ik ook al. Ik heb het nu allemaal redelijk voor elkaar.

De volgende codecs staan er nu op:
- DivX 3.11alpha
- ffdshow (2003424)
- 1 of andere XviD codec
- DivX 5.02
- MS Mpeg4 codec (voor het importeren van mpeg in Vdub)
- Nimo Lite Pack
- DivX 40 a50

Welke codec gebruik je dan precies voor het omzetten, die DivX 5.02 dus ? En die setting van bovenstaande link werkt bij mij helemaal niet goed. Ik gebruik nu de 4.0 a50 codec zoals in deze link: http://www.pdatweaks.com/howto.php?itemid=6

Ik zit nog steeds met dat probleem van dat fullscreen kijken met PocketDivX. Als ik die optie kies wordt het beeld echt 4x vergroot zodat ik alleen de rechterbovenhelft van het filmpje zie. Daarom zet ik ze om naar 192*144 zodat de filmpjes nog wel soepel zijn, en redelijk beeldvullend. Met 1 resolutie hoger 224*168 zou het perfect zijn, alleen wordt het dan te schokkend. Als je daarvoor een oplossing hebt? Er zijn meerdere versies van die PocketDivX, welke gebruik je?

http://www.angelfire.com/alt/spv-soft/
Nitai schreef op 07 mei 2003 @ 13:12:
YAY! ik heb ehm nu ook, en ik ben zooooo blij met dit ding. Geweldig! Vanavond kan ik niet spelen, moet naar een verjaardag, maar ik ben dolblij.. :)
Oftewel showen op de verjaardag 8) !!

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 07-05-2003 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Smarron schreef op 07 May 2003 @ 13:43:Oftewel showen op de verjaardag 8) !!
lol :9 but offcourse my dear Smarron, that is just plain elementary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Iemand al gelukt het ding te unlocken (wat de applicatie-lock betreft) ?

Via de orange-site wil bij mij niet lukken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

StevenK schreef op 07 May 2003 @ 22:26:
Iemand al gelukt het ding te unlocken (wat de applicatie-lock betreft) ?

Via de orange-site wil bij mij niet lukken.
Tuurlijk is dat ding unlocked! Volgens mij bij iedereen al die het apparaatje heeft.

Wat gaat er mis dan? Zegt hij dat het imei-nummer niet te vinden is? Gewoon nog een keer op submit drukken, dan doet hij het wel. Heb je andere problemen dan weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb:
Internet verbinding: Internet GPRS
Werkverbinding: Automatisch
Wap verbinding: Share
Beveiligde Wap-verb.: Geen Beschikbaar.

kan ik nu ook met een T-mobile internetten op de SPV?
Ik heb nu wel die G boveninstaan,maar krijg de melding
FOUT KAN NIET KIEZEN?
wat doe ik verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 14:40
Anoniem: 19503 schreef op 08 May 2003 @ 00:06:
Ik heb:

kan ik nu ook met een T-mobile internetten op de SPV?
Ik heb nu wel die G boveninstaan,maar krijg de melding
FOUT KAN NIET KIEZEN?
wat doe ik verkeerd :?
Om GPRS op T-Mobile aan de gang te krijgen, moet je twee niewe gprs verbindingen maken bv:

(de andere kan je in principe allemaal weggooien)

T-Mobile WAP
T-Mobile Internet

En bij bewerken:

Maakt verbinding met:
WAP Netwerk

Toegangspunt:
internet-act

Voor beide invullen en knallen maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

heeft iemand enig idee hoe je statusraporten van verstuurde sms-jes aan en uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(de andere kan je in principe allemaal weggooien)

T-Mobile WAP
T-Mobile Internet

En bij bewerken:

Maakt verbinding met:
WAP Netwerk

Toegangspunt:
internet-act

ben een beetje een newbee op dit vlak :/ maar "maakt verbinding met:heb ik nergens staan
Toeganspunt ook niet?
kun je het me iets makkelijker uitleggen hoe en waar ik wat moet veranderen _/-\o_
alvast heel erg dank voor je hulp tspawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Zal morgen effe een how-to maken ...

ga nu pitten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je bent een schat.........thanx _/-\o_

slaap lekker :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

het is me nog niet helemaal duidelijk wat nou wap is (dus flatfee) en wat nou grps is (en dat van je mb's afgaat) Ik las in dit topic dat msn gewoon van je 2mb afgaat.

Het wappen wordt niet zo heel erg duidelijk uitgelegd in de handleiding? Kent iemand trouwens nog een goede html2wap parser ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

msn stelt weinig voor kwa verbruik in MB je moet echt aan bytes denken en niet eens heel veel.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Spice, dat was niet mijn vraag :)
Mijn vraag was meer hoe men het verschil ziet wanneer je wapt of internet-gprs gebruikt.

bij de weg: voor de geinteresseerden, de nieuwe Activesync is uit - meuktracker: Microsoft ActiveSync 3.7 -

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 08-05-2003 09:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Even uit mijn hoofd.

GPRS is zeg maar de verbinding die je gebruikt om online te zijn. GSM is een verbinding, die wordt gebruikt voor het bellen, en GPRS wordt op dit moment geloof ik alleen nog gebruikt voor data. WAP (vergelijk met Internet Explorer) is zeg maar het protocol wat op GSM (vergelijk met inbelverbinding) en GPRS (vergelijk met ADSL) kan draaien, het programma waar de informatie mee gemaakt wordt.

Dus Share is gebaseerd op WAP, maar maakt verbinding via het GPRS netwerk. Een paar jaar geleden was er nog geen GPRS en kon je WAP-pen via GSM. Beetje duidelijker ?

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
GPRS onder T-Mobile

Ga naar Data vebindingen onder instellingen.

dit scherm moet er zo gaan uitzien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Internet verbinding:
Automatisch

Werkverbinding:
Geen beschikbaar

WAP-verbinding:
T-Mobile GPRS

Druk op menu, en kies GPRS verbindingen

(Als hier verbindingen staan kan je ze eventueel allemaal verwijderen om het overzicht te houden.)

kies MENU -> Toevoegen

doe het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Maakt verbinding met: 
WAP-Netwerk

Toegangspunt:
internet-act

de overige regels mogen leeg zijn.

dus geen IP invullen en geen DNS invullen

Vergeet niet het verbindingen overzicht aan te passen.

Succes ! :)

[ Voor 6% gewijzigd door tspawn op 08-05-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke ;) ........bedankt,ga het zo allemaal instellen,ben benieuwd of het me lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"internet-act" is alleen als je een GPRS Actief abonnement hebt... En dat heeft onze Linda niet, denk ik. Als je geen GPRS abonnement hebt kan je alleen "wap" als toegangspunt gebruiken, en ik weet niet of het dan gaat lukken omdat T-Mobile je dan ook alleen toegang geeft voor WAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Heeft iemand een idee of de brightness ook aangepast kan worden? Ik heb het hier nog niet echt kunnen ontdekken. Ik merk dat met het afspelen van filmpjes alles een beetje overbelicht lijkt. Het kijkt wat fijner met een ietwat donkerder schermpje en het scheelt weer in de accu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Anoniem: 82206 schreef op 08 May 2003 @ 12:11:
"internet-act" is alleen als je een GPRS Actief abonnement hebt... En dat heeft onze Linda niet, denk ik. Als je geen GPRS abonnement hebt kan je alleen "wap" als toegangspunt gebruiken, en ik weet niet of het dan gaat lukken omdat T-Mobile je dan ook alleen toegang geeft voor WAP.
Heb ik ook niet ? is wel aan te raden maar heb ik ook niet hoor...(nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

weet niet of ie wel eens voorbij is gekomen, maar deze is ook kewl en op t zelfde os als de SPV: Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2003/cebit/cebit-3/i700-2.jpg

General features
Announced in March 2003, beggining of sales - 3Q 2003
GSM900/1800/1900
Battery type: Li-Ion 1100 mAh
Autonomy
Standby time: up to 100 hours
Talk time: up to 200 minutes
Graphical touchscreen with the resolution of 240х320 pixels; it is TFT-65K display, which contains up to 14 text lines.
OS Pocket PC2002 Phone Edition от Microsoft
Integrated digital 330 CMOS, VGA camera
Dimensions: 132х70х16.5 mm
Weight: 170 grams
Memory
Memory: 64 Mb is shared betweeb phonebook, calendar, messages, images and other applications (total memory - 128 Mb: ROM- 64 MB, RAM - 64 Mb)
MMC-card slot
A possibility to assign a photo to certain phone numbers stored in the phonebook
Up to 8 fields can be added to one entry (Name, Surname, Company, duty, phone, mobile, fax, e-mail)
Unlimited number of caller groups; a possibility to assign one name to several caller groups simultaneously
Calls lists, they are also unlimited; a date and duration is indicated for every record. Besides call type is fixed. One can set a date, till which these calls will be stored (a month by default)

Ringing tones, call management
Vibrating alert
40-tones polyphony
Voice dialing
Speed dialing for up to 8 phone numbers
Minute minder
Autodialing
HR, FR, EFR

SMS
A possibility to send a receive ringing tones and animated pictures
A possibility to send a group SMS message
Predictive text input T9
Templates
MMS

Connectivity
WAP 2.0
MMS
GPRS (4+1)
IrDA
Synchronization with PC
SyncML
Built-in mail client

Organizer and extras
A set of standard applications for Pocket PC2002
Voice memo
Time, alarm-clock (once, repeating, weekly), world time
Organiser, to-do list, synchronisation with PC
Voice commands
Games

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tspawn schreef op 08 May 2003 @ 13:08:
[...]
Heb ik ook niet ? is wel aan te raden maar heb ik ook niet hoor...(nog niet)
Hmmm... raar! Je gebruikt wel "internet-act" als toegangspunt? Ik heb bij T-Mobile gewerkt en je kon met het basis abonnement niet internetten (via de laptop, dus misschien zit daar het verschil in) en moest dan ook "wap" als toegangspunt gebruiken. Maar ja, als het werkt is dat prima toch! Let wel: zonder abonnement kost het maarliefst 30 euro per MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Smarron schreef op 08 May 2003 @ 10:40:
Even uit mijn hoofd.

GPRS is zeg maar de verbinding die je gebruikt om online te zijn. GSM is een verbinding, die wordt gebruikt voor het bellen, en GPRS wordt op dit moment geloof ik alleen nog gebruikt voor data. WAP (vergelijk met Internet Explorer) is zeg maar het protocol wat op GSM (vergelijk met inbelverbinding) en GPRS (vergelijk met ADSL) kan draaien, het programma waar de informatie mee gemaakt wordt.

Dus Share is gebaseerd op WAP, maar maakt verbinding via het GPRS netwerk. Een paar jaar geleden was er nog geen GPRS en kon je WAP-pen via GSM. Beetje duidelijker ?

Correct me if I'm wrong.
LOL, ik ben echt onduidelijk vandaag....yeah I know 'bout GPRS en WAP het verschil daartussen....maaaaaaaaaaaaar
op deze phone, welke zaken gaan nu via wap? (wap.tweakers.net is logisch).
en welke zaken via internet-gprs? (msn dus....)

Stel ik heb een wap site, als ik die toevoeg aan m'n favorieten en daar vervolgens naar toe ga, gaat dit dan van m'n belbundel af? misschien een domme vraag, maar k vraag het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Ik heb nu uitstekende GPRS verbinding in vergelijking met een paar dagen terug, kon zelfs even op een forum posten toen ik in de trein zat :) . Is bij jullie de verbinding ook beter geworden de laatste dagen? Ik hoop namelijk dat de verbinding zo blijft :7 en dat het geen eenmalige iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nitai schreef op 08 May 2003 @ 14:30:
LOL, ik ben echt onduidelijk vandaag....yeah I know 'bout GPRS en WAP het verschil daartussen....maaaaaaaaaaaaar
op deze phone, welke zaken gaan nu via wap? (wap.tweakers.net is logisch).
en welke zaken via internet-gprs? (msn dus....)

Stel ik heb een wap site, als ik die toevoeg aan m'n favorieten en daar vervolgens naar toe ga, gaat dit dan van m'n belbundel af? misschien een domme vraag, maar k vraag het toch maar even.
Ok, alles gaat van je bundel af, behalve de Orange Share sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Anoniem: 82206 schreef op 08 mei 2003 @ 14:25:
[...]

Hmmm... raar! Je gebruikt wel "internet-act" als toegangspunt? Ik heb bij T-Mobile gewerkt en je kon met het basis abonnement niet internetten (via de laptop, dus misschien zit daar het verschil in) en moest dan ook "wap" als toegangspunt gebruiken. Maar ja, als het werkt is dat prima toch! Let wel: zonder abonnement kost het maarliefst 30 euro per MB!
Yupz... Draait fantasties _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

404error schreef op 08 mei 2003 @ 00:18:
heeft iemand enig idee hoe je statusraporten van verstuurde sms-jes aan en uit kan zetten?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Smarron schreef op 07 May 2003 @ 22:41:
[...]
Tuurlijk is dat ding unlocked! Volgens mij bij iedereen al die het apparaatje heeft.

Wat gaat er mis dan? Zegt hij dat het imei-nummer niet te vinden is? Gewoon nog een keer op submit drukken, dan doet hij het wel. Heb je andere problemen dan weet ik het niet.
Ik krijg eerst de genoemde imei foutmelding, dan nog een keer op de knop drukken en dan gaat 'ie goed, maar ik krijg geen enkele melding op m'n phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

wel je telefoon nummer goed ingevuld? beginnend met +316xxxxxx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30850

Ik heb sinds dinsdag ook de SPV, leuk dingetje, alleen deed de camera het eerst niet.
's avonds deed ie het ineens weer wel en heb ik een aantal foto's gemaakt. De volgende dag en vandaag deed ie weer niets. Tot een paar uur geleden, toen kon ik opnieuw weer foto's maken.
Na de camera aangesloten te hebben op de pc kon ik daarna geen foto's meer maken.

Ik kan in dit draadje en op google niemand vinden met dit probleem. Heeft iemand hier ms toch een oplossing voor?

Foutmelding die ik krijg is:
Fout
Probleem met camera driver

Maar er is dus nergens iets van een camera driver te vinden.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek een trailer van jackass the movie,wie heeft hem :?
of waar kan ik hem loaden?
meer links met mp4 of wmv zijn altijd welkom _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 30850 schreef op 08 May 2003 @ 22:51:
Ik heb sinds dinsdag ook de SPV, leuk dingetje, alleen deed de camera het eerst niet.
's avonds deed ie het ineens weer wel en heb ik een aantal foto's gemaakt. De volgende dag en vandaag deed ie weer niets. Tot een paar uur geleden, toen kon ik opnieuw weer foto's maken.
Na de camera aangesloten te hebben op de pc kon ik daarna geen foto's meer maken.

Ik kan in dit draadje en op google niemand vinden met dit probleem. Heeft iemand hier ms toch een oplossing voor?

Foutmelding die ik krijg is:
Fout
Probleem met camera driver

Maar er is dus nergens iets van een camera driver te vinden.

Iemand?
Welk programma gebruik je om foto's te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

mindcre8r schreef op 08 mei 2003 @ 13:53:
weet niet of ie wel eens voorbij is gekomen, maar deze is ook kewl en op t zelfde os als de SPV: [afbeelding]

General features
Announced in March 2003, beggining of sales - 3Q 2003
GSM900/1800/1900
Battery type: Li-Ion 1100 mAh
Autonomy
Standby time: up to 100 hours
Talk time: up to 200 minutes
Graphical touchscreen with the resolution of 240х320 pixels; it is TFT-65K display, which contains up to 14 text lines.
OS Pocket PC2002 Phone Edition от Microsoft
Integrated digital 330 CMOS, VGA camera
Dimensions: 132х70х16.5 mm
Weight: 170 grams
Memory
Memory: 64 Mb is shared betweeb phonebook, calendar, messages, images and other applications (total memory - 128 Mb: ROM- 64 MB, RAM - 64 Mb)
MMC-card slot
A possibility to assign a photo to certain phone numbers stored in the phonebook
Up to 8 fields can be added to one entry (Name, Surname, Company, duty, phone, mobile, fax, e-mail)
Unlimited number of caller groups; a possibility to assign one name to several caller groups simultaneously
Calls lists, they are also unlimited; a date and duration is indicated for every record. Besides call type is fixed. One can set a date, till which these calls will be stored (a month by default)

Ringing tones, call management
Vibrating alert
40-tones polyphony
Voice dialing
Speed dialing for up to 8 phone numbers
Minute minder
Autodialing
HR, FR, EFR

SMS
A possibility to send a receive ringing tones and animated pictures
A possibility to send a group SMS message
Predictive text input T9
Templates
MMS

Connectivity
WAP 2.0
MMS
GPRS (4+1)
IrDA
Synchronization with PC
SyncML
Built-in mail client

Organizer and extras
A set of standard applications for Pocket PC2002
Voice memo
Time, alarm-clock (once, repeating, weekly), world time
Organiser, to-do list, synchronisation with PC
Voice commands
Games
Deze draait op Pocket PC, net zoals de Neonode, niet op Smartphone!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

404error schreef op 09 May 2003 @ 03:14:
[...]

Deze draait op Pocket PC, net zoals de Neonode, niet op Smartphone!!!
ow, krijg nouw wat..... stom stom stom... maar hijs wel mooi ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Nitai schreef op 08 mei 2003 @ 18:02:
wel je telefoon nummer goed ingevuld? beginnend met +316xxxxxx ?
Uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

jongen jongens, ik kan helaas niet heel me verhaal geheel uitleggen, maar ik heb dus nog steeds geen verbinding,

ik bel al 3 en een halve week de helpdesk van Orange, dit schiet niet op

bellen ze steeds terug, heeft u al verbinding?. " neeeee :@" lijers!

edit:
ze beginnen zich nu wel een beetje te schamen

[ Voor 13% gewijzigd door Rebels op 09-05-2003 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30850

404error schreef op 09 May 2003 @ 03:10:
[...]

Welk programma gebruik je om foto's te maken?
Gewoon via picture manager of via camera of via nieuw bericht-mms en dan foto toevoegen. Dus geen speciaal programma maar het programma wat er standaard eigenlijk al op staat bij de SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
Rebels schreef op 09 mei 2003 @ 09:25:
jongen jongens, ik kan helaas niet heel me verhaal geheel uitleggen, maar ik heb dus nog steeds geen verbinding,

edit:
Hey je wordt wel teruggebeld dat is toch best bijzonder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Rebels schreef op 09 mei 2003 @ 09:25:

edit:
Heb je nu onderhand al een andere simkaart gekregen of welicht een nieuwe phone getest in een Orange shop? Dat is wel het minste wat ze mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
En nu, een paar dagen later ineens de melding dat 'ie unlocked is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Smarron schreef op 09 May 2003 @ 17:11:
[...]
Heb je nu onderhand al een andere simkaart gekregen of welicht een nieuwe phone getest in een Orange shop? Dat is wel het minste wat ze mogen doen.
das allemaal gedaan jah,na de eerste week helpdesk bellen was ik al naar de Orange shop gegaan om dat te testen,kostte me 4 uur :( ,
de IT afdeling zit zich er nu 'snachts op te brainstromen, moet steeds s'ochtends testen! :)

en logisch dat ze MIJ nu bellen, ik heb aangegeven dat ik nu echt wel zat ben steeds dat bellen, ze hadden het ook over een compensatie :) (lijkt me logisch)

[ Voor 11% gewijzigd door Rebels op 09-05-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503 schreef op 08 May 2003 @ 11:34:
oke ;) ........bedankt,ga het zo allemaal instellen,ben benieuwd of het me lukt. :)
nope niet gelukt,alles stond precies hoe je beschreven had,maar krijg fout melding.............jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Laatst online: 08:25

klaaz

it's me!

Ik heb er ook maar eentje gehaald, mede omdat ik het gevoel wil hebben niet al te veel opgelicht te worden zoals dat bij een Sony P800 sterk aanwezig is.

Leuk dingetje, knopjes vallen gelukkig wel mee.

Als ik echter door het topic heenloop dan mis ik vaak de leuke links naar websites. Kan de topicstarter wellicht de verzamelde link's eens vermelden op de beginpost? Is erg handig nml, biedt een snelle referentie en scheelt een hoop zoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet hier raad mee :?
Ik heb nu al voor de derde dag dat mijn SPV vast staat,zo opeens vandaag zelfs 2 keer gebeurd,niet 1 knopje werkt dan nog,kan hem ook niet met het knopje uitzetten,moet echt helemaal de accu erafhalen,en kan hem dan pas weer aanzetten???
Als hij dus vaststaat kan ik aan de tijd zien hoelang,ik ben op dat moment dus ook niet bereikbaar....... :|
vreemd?
wat kan ik hieraan doen?
wie heeft dit eerder meegemaakt?
alle info is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 19503 schreef op 11 May 2003 @ 23:44:
Wie weet hier raad mee :?
Ik heb nu al voor de derde dag dat mijn SPV vast staat,zo opeens vandaag zelfs 2 keer gebeurd,niet 1 knopje werkt dan nog,kan hem ook niet met het knopje uitzetten,moet echt helemaal de accu erafhalen,en kan hem dan pas weer aanzetten???
Als hij dus vaststaat kan ik aan de tijd zien hoelang,ik ben op dat moment dus ook niet bereikbaar....... :|
vreemd?
wat kan ik hieraan doen?
wie heeft dit eerder meegemaakt?
alle info is welkom ;)
Naar de shop ermee en omruilen. Wel doen als hij idd vastloopt zodat ze bewijs zien.

Misschien een andere oplossing, probeer de Orange update vanuit je telefoon eens. Misschien zitten daar wat bugfixes in. En kijk even welke rom-versie je hebt. Anders zou je deze ook ff moeten updaten. Ik heb zelf 1.3.6.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Kan er iemand een goede stap voor stap handleiding maken hoe je divx en mpeg films vanaf een dvd-tje kan maken. Er staan hier en daar wat flarden tekst door dit forum heen maar echt duidelijk is het zo niet...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

de gprs verbinding van me phone doet het nog niet :(
zal ik dat elke dag ff posten? :Y) worden jullie er ook schijtziek van! :D

ik heb ookal in me gedachte dat wanneer ie het straks OK doet , dat ik dan nog wekelijks de Orange helpdesk bel: "Hij doet het hoor!" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Ik weet niet of iemand het hier misschien al gevraagd heeft, maar t is zo'n lang draadje...

Dus vraag ik het gewoon (nog een keer?):

Is het mogelijk om zelf applicaties voor de SPV te ontwikkelen met behulp van de Smartphone SDK? en dan niet zozeer of het echt mogelijk is, maar wel of hij door Orange hiervoor gelocked is net zoals in de UK.

Heeft iemand hier al wat ervaring mee? En als ie gelocked is, zijn er dan ook unlockte versies (legaal) te koop?

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18918

narotic schreef op 12 May 2003 @ 19:04:
Ik weet niet of iemand het hier misschien al gevraagd heeft, maar t is zo'n lang draadje...

Dus vraag ik het gewoon (nog een keer?):

Is het mogelijk om zelf applicaties voor de SPV te ontwikkelen met behulp van de Smartphone SDK? en dan niet zozeer of het echt mogelijk is, maar wel of hij door Orange hiervoor gelocked is net zoals in de UK.

Heeft iemand hier al wat ervaring mee? En als ie gelocked is, zijn er dan ook unlockte versies (legaal) te koop?
Lijkt erop dat het wel legaal kan dus.

http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/

geen id of het in NL ook gaat werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 18918 op 12-05-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

tis een lang draadje, maar je komt er veel leuks tegen.....zo ook de antwoorden op jullie vragen. De SPV kan makkelijk worden geunlocked door de bovenstaande link (zie Tweakme's post). Heb ik ook gedaan....op aanraden van de anderen hier.

Ik raad je aan om gewoon toch even het draadje te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 16:07
Zijn er al winkels in nederland die accesoires voor de SPV verkopen?

En is het nou wel of niet mogelijk om de telefoon op handsfree te zetten?
Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Phoolie schreef op 12 mei 2003 @ 22:33:
Zijn er al winkels in nederland die accesoires voor de SPV verkopen?

En is het nou wel of niet mogelijk om de telefoon op handsfree te zetten?
Zo ja, hoe?
Phoolie: Lees de draad voor je blaat!!!

(Het kan idd, houdt de groene knop 2 sec. ingedrukt en hij staat op handsfree)

en wat voor accesoires bedoel je? Ik weet iig dat je voor de mr. handy carkit al een verloopstekkertje kunt krijgen (helaas zonder laadfunctie).

[ Voor 64% gewijzigd door 404error op 13-05-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
404error schreef op 12 May 2003 @ 23:59:
[...]

Phoolie: Lees de draad voor je blaat!!!

(Het kan idd, houdt de groene knop 2 sec. ingedrukt en hij staat op handsfree)

en wat voor accesoires bedoel je? Ik weet iig dat je voor de mr. handy carkit al een verloopstekkertje kunt krijgen (helaas zonder laadfunctie).
Waar ik vooral geintresseerd in ben zijn de Bluetooth uitbreidingen en de bluetooth headset. In het buitenland schijnen deze al verkrijgbaar te zijn. Maar ik zou deze toch dolgraag ook in Nederland willen kopen

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
404error schreef op 08 mei 2003 @ 00:18:
Heeft iemand misschien een antwoord op deze vraag?

Ik vind dit namelijk een erg handige functie, die er naar mijn mening toch zeker op moet zitten :). (Als 'ie maar aan staat is 't goed ;).)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

404error schreef op 12 May 2003 @ 01:45:
Kan er iemand een goede stap voor stap handleiding maken hoe je divx en mpeg films vanaf een dvd-tje kan maken. Er staan hier en daar wat flarden tekst door dit forum heen maar echt duidelijk is het zo niet...

Alvast bedankt
qua instellingen voor de spv weet ik niet, maar aan divx en mpeg vanaf een dvdtje zijn vele topics in SA gewijd. Een van de meest bekende sites is http://doom9.org (nee nee, niet illegaal).

Verder, als je een smsje tikt, kan je bij berichtopties dat statusrapportje uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24639

Iemand de SPV al kunnen laten synchroniseren met bijv Lotus Notes?

Ik synchroniseerde mijn iPAQ altijd via XTND Connect met Lotus Notes, maar Smartphone 2002 accepteerd XTND Connect niet (apps lock heb ik verwijderd).
IntelliSync heb ik nog niet geprobeerd, iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21819

hey ik heb ook maar een SPV gehaald na het lezen van deze thread :) echt een geweldig dingetje. Ik zit er wel elke dag mee te spelen. Er zijn toch nog een paar kleine irritante dingen. De camera is echt bagger traag, ik maak een foto (zonder timer) hoor een klik en vervolgens krijg ik te zien dat hij pas een seconde na de klik de foto heeft genomen en heb ik in die tijd dus al bewogen. Ok ik moet dan wel niet bewegen, maar het is wel irritant.

En ik snap niet goed hoe de email werkt. Ik kan wel gewoon ontvangen en verzenden, maar als ik een email binnenkrijg zie ik alleen de ontvanger en het onderwerp. De bodytekst is er niet :?

Voor de rest doet mijn SPV het geweldig. Nu nog wachten op mijn SD kaart zodat ik muziek kan luisteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Ik heb stiekem maar ff gemaild :P

Het is hier erg dicht in de buurt namelijk, alleen vraag ik me nu af of je ook losse Orange abbo's kan halen :{ dat zal trouwens wel lukken...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16379 op 13-05-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 21819 schreef op 13 May 2003 @ 16:06:
En ik snap niet goed hoe de email werkt. Ik kan wel gewoon ontvangen en verzenden, maar als ik een email binnenkrijg zie ik alleen de ontvanger en het onderwerp. De bodytekst is er niet :?
Je kunt instellen hoeveel kb je maximaal van de body wilt ontvangen. Dat staat bij jou dan waarschijnlijk op 0.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 16:07
Ik heb gezogd, maar kon het nergens vinden:

Het is leuk dat er T9 op zit, maar als ik een woord wil typen & t9 kiest een ander woord, hoe krijg ik de goeie dan te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoolie schreef op 13 May 2003 @ 20:57:
Ik heb gezocht, maar kon het nergens vinden:

Het is leuk dat er T9 op zit, maar als ik een woord wil typen & t9 kiest een ander woord, hoe krijg ik de goeie dan te zien?
De 0 (nul) toets gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

bij de weg, is er ergens een hoesje te krijgen voor de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje voor de DivX-mannen... Ik ben eens even verder gaan kijken, en ik probeer nu Xvid via VirtualDub te converteren naar Divx. Ik krijg alleen meteen problemen met de audio stream.

Ik denk dat ik 'm helemaal los moet maken van de film, als wav moet opslaan en dan weer opnieuw moet koppellen... Maar dat wil dus helaas even niet lukken.

Iemand al ervaring hiermee?

----------------------
edit
----------------------

Ik zal morgen (als er interesse is natuurlijk) even proberen een divx-voorbeeld te uploaden ergens (trailer van 2 fast, 2 furious) te uploaden ergens. Heb ik net even gedubd. Dan kunnen de SPV bezitters die het nog niet helemaal doorhebben in ieder geval al patsen :P

Laat dus even weten of jullie erop zitten te wachten of niet...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 44162 op 14-05-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ikke wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Komt de spv nu ook bij T-mobile in het pakket...want ik heb niet zo'n zin om naar orange over te stappen :S

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ze zeggen van wel, maar ja, bij Orange heb je nu wel vette kortingen....whereas T-mobile geen ene actie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

woei! mijn T720 kunnen ze niet meer maken, vloeistof schade.
Ik had hem verzekerd en ik werd nu net gebeld dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen, dat wordt uiteraard de SPV, ik vin al1 de 100 uur standby tijd een beetje weinig, hoe ervaren jullie dat?
Kan je trouwens ook MP3 als ringtone gebruiken?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 44162 schreef op 14 mei 2003 @ 00:33:
Even een vraagje voor de DivX-mannen... Ik ben eens even verder gaan kijken, en ik probeer nu Xvid via VirtualDub te converteren naar Divx. Ik krijg alleen meteen problemen met de audio stream.

Ik denk dat ik 'm helemaal los moet maken van de film, als wav moet opslaan en dan weer opnieuw moet koppellen... Maar dat wil dus helaas even niet lukken.

Iemand al ervaring hiermee?

----------------------
edit
----------------------

Ik zal morgen (als er interesse is natuurlijk) even proberen een divx-voorbeeld te uploaden ergens (trailer van 2 fast, 2 furious) te uploaden ergens. Heb ik net even gedubd. Dan kunnen de SPV bezitters die het nog niet helemaal doorhebben in ieder geval al patsen :P

Laat dus even weten of jullie erop zitten te wachten of niet...
Ik zet de audiostream meteen om tijdens het het omzetten naar DivX met Vdub. Gebruik je ook mp3 als geluidsspoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mindcre8r schreef op 14 mei 2003 @ 10:40:
woei! mijn T720 kunnen ze niet meer maken, vloeistof schade.
Ik had hem verzekerd en ik werd nu net gebeld dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen, dat wordt uiteraard de SPV, ik vin al1 de 100 uur standby tijd een beetje weinig, hoe ervaren jullie dat?
Kan je trouwens ook MP3 als ringtone gebruiken?
Dat wil ik ook wel graag weten idd, kan je mp3 als ringtone gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 61896 schreef op 14 May 2003 @ 10:59:
Ik geloof het niet, maar wav klinkt net zo lekker, alhoewel phone wel erg snel vol gaat zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61896 schreef op 14 May 2003 @ 10:59:
Je kan een MP3 als beltoon gebruiken, maar omdat dat op de telefoon komt te staan is beter om stukjes van een MP3 te nemen (gezien de beperkte ruimte).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 14-05-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een goeie reden dus om zo'n ding te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb ook 50cent - in da club als ringtone.....en ja in mp3 formaat. Overigens is het natuurlijk ook zo, hoe lang laat je je telefoon over gaan? Dus een klein stukje is al ruim voldoende.

Je moest gisteren eens die ogen van iedereen zien toen ik bij m'n vriendin op bezoek was en m'n telefoon afging... LOL

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.