Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/images/smartphone_front2.jpg
Microsoft en Orange hebben bekend gemaakt dat ze samen de eerste telefoon gebaseerd op Windows hebben uitgebracht. De Orange Smartphone SPV is gebaseerd op een 132MHz ARM processor gebouwd door Texas Instruments, heeft in totaal 48MB geheugen (waarvan de gebruiker zo'n 6MB tot z'n beschikking heeft), een 16-bit kleuren-LCD van 176 bij 200 pixels, de mogelijkheid om SD- en MMC-kaarten te lezen als geheugenuitbreiding, en een optionele digitale camera. Verder worden een infraroodadapter en USB-cradle meegeleverd. De software is dus Microsoft Windows Smartphone 2002, inclusief Pocket Outlook, Pocket Internet Explorer, MSN Messenger, Windows Media Player en (multiplayer-)spelletjes. De interface is ontworpen om met één hand bediend te worden. Op dit moment is het apparaat alleen in Engeland en Frankrijk te koop, maar gezien de ondersteuning van 900, 1800 en 1900MHz frequenties zal dat nog wel uitgebreid worden.
bron: www.tweakers.net

functies:

listen to music and watch video clips with Windows Media Player

play games by yourself or with your friends on the move

download new services that interest you

get the latest news and information

share the moment. You can take, send and store photos

chat live with instant messenger

check your emails on the move

view attachments

and of course you can talk and text

with Microsoft Pocket Outlook you can organise your day and synchronize with your PC at home

you can back up your phone, so your contacts and diary dates are always safe

Wat hoop ik dat Dutchtone snel Orange wordt en dit :9~ in Nederland gaat introduceren, echt super functies en dat icm OrangeWorld (= Vodafone Live!~, KPN I-mode) zou ik toch voor deze smartphone :+ gaan.

Meningen/reacties.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

koen schreef op 24 oktober 2002 @ 18:26:
[afbeelding]

[...]

bron: www.tweakers.net

functies:

listen to music and watch video clips with Windows Media Player

play games by yourself or with your friends on the move

download new services that interest you

get the latest news and information

share the moment. You can take, send and store photos

chat live with instant messenger

check your emails on the move

view attachments

and of course you can talk and text

with Microsoft Pocket Outlook you can organise your day and synchronize with your PC at home

you can back up your phone, so your contacts and diary dates are always safe

Wat hoop ik dat Dutchtone snel Orange wordt en dit :9~ in Nederland gaat introduceren, echt super functies en dat icm OrangeWorld (= Vodafone Live!~, KPN I-mode) zou ik toch voor deze smartphone :+ gaan.

Meningen/reacties.....
Ziet er grappig uit.

Maar als die in nederland gaat uitkomen, komt hij waarschijnlijk uit met dutchtone.
Maar dan heb je er nix omdat dutchtone geen GPRS enz... enz..... enz... ondersteund

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

ginz2002 schreef op 24 oktober 2002 @ 18:29:
[...]

Ziet er grappig uit.

Maar als die in nederland gaat uitkomen, komt hij waarschijnlijk uit met dutchtone.
Maar dan heb je er nix omdat dutchtone geen GPRS enz... enz..... enz... ondersteund
Tegen die tijd ondersteunen ze het wel hoor.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:41

vooghel

Cunning linguist

Van de site van Orange:
Other Orange operations including Belgium, The Netherlands, Slovakia, Romania and Thailand are also expected to offer the SPV early in 2003.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MaDLiVe schreef op 24 oktober 2002 @ 18:51:
[...]

Tegen die tijd ondersteunen ze het wel hoor.
Dan moeten ze er nog hard aan gaan werken!!!

- Hebben geen GPRS
- Hebben geen MMS
- Geen eens Duo simkaarten (ik weet het, heeft er nix mee te maken)

btw. er zijn alweer verschillen winkel-ketens van DUCKtone :r afgestapt!!!

Uhm.... volgens mij mis ik BT bij de SPV

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
ginz2002 schreef op 24 oktober 2002 @ 19:30:
[...]

Dan moeten ze er nog hard aan gaan werken!!!

- Hebben geen GPRS
- Hebben geen MMS
- Geen eens Duo simkaarten (ik weet het, heeft er nix mee te maken)

btw. er zijn alweer verschillen winkel-ketens van DUCKtone :r afgestapt!!!

Uhm.... volgens mij mis ik BT bij de SPV
Dutchtone heeft wel een werkend GPRS netwerk, maar zet de dienst niet in de markt, omdat ze willen wachten op de "toegevoegde waarde" voor de klant; dus echt nieuwe mogelijkheden (i-mode, live!, orangeworld).

Ik denk dat ze GPRS en MMS introduceren met de rebranding en dan tevens deze smartphones in de markt gaan zetten.

Van de Orange site:
Other Orange operations including Belgium, The Netherlands, Slovakia, Romania and Thailand are also expected to offer the SPV early in 2003.
oh ja, er komen nog meer smartphones:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/images/sendo.jpg
Sendo Z100 Smartphone

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/images/avengerblack.jpg
Compal Smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24425

om even dit topic van de grond te brengen.... Binnenkort lanceert Dutchtone een vergelijkbare iMode service: Dutchtone Extended.. Ze beginnen een soort flat-fee wap portal, en een aantal extra diensten waar je extra voor moet betalen.. Dutch Extended Plus zijn de extra betaalde diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67214

ze zien er nog niet echt supermooi uit qua design...

hoop dat er wel mooiere komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007

En om jullie even helemaal ergeren,

Deze fabrikanten zijn gestopt met het MS OS mobile, alles is afgeblazen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65007 schreef op 11 november 2002 @ 20:57:
En om jullie even helemaal ergeren,

Deze fabrikanten zijn gestopt met het MS OS mobile, alles is afgeblazen helaas...
Webwatcher, als je dingen uit andere artikelen wilt halen, moet je ze wel duidelijk uitleggen. Sendo is gestopt met het Smartphone OS (http://mobile.burn.com/news.jsp?Id=146) en gaat verder met Series 60 van Nokia (ook bekend van de 7650), HTC (de fabrikant van de SPV) staat nog steeds achter dit OS.

In Engeland en Frankrijk is de SPV reeds uitgebracht. Zie http://www.smartphony.org/stories.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

Anoniem: 24425 schreef op 11 november 2002 @ 22:42:
[...]

In Engeland en Frankrijk is de SPV reeds uitgebracht. Zie http://www.smartphony.org/stories.php
Op de bovenstaande link is ook een link te vinden naar een pagina waar plaatjes staan van een 7650 met het MS OS Mobile.. er staat ook een filmpje van op, hier nog even de link:

http://www.isis.de/members/%7Emploetner/7650.WMV

Ziet er wel grappig uit... maar persoonlijk vind ik het Symbian OS mooier! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Dat filmpje is fake :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 21:09
Dat filmpje is fake

En waarom denk je dat ?? ... zou je dat misschien kunnen onderbouwen ?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie: http://www.pocketpcthough...php?t=4694&highlight=7650

Een bekende Symbian Site heeft het toegegeven en een duitse site: http://www.telefon-treff....6&perpage=30&pagenumber=1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Mex

Erg jammer...
Afbeeldingslocatie: http://www.pixum.de/members/hanswuerstchen/688916412351633c6b0c5bd0b5acd416_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

renzo4000 schreef op 12 november 2002 @ 17:35:
Dat filmpje is fake

En waarom denk je dat ?? ... zou je dat misschien kunnen onderbouwen ?
De makers hebben het toegegeven. Je kunt het ook zelf zien. Het is gewoon een filmpje of een geanimeerde gif. Op het eind bijv. zie je dat het beeld eerder verspringt dan dat de menu-knop ingedrukt wordt. Bovendien past het OS niet eens in het geheugen van de 7650

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies.... Was wel een goeie prank uiteraard :)

Maar ff on topic weer: 299,- Euros voor een SPV + clip-on digitale camera.. Is toch een goeie deal vergeleken met de oh zo grote Nokia 7650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 10:05

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

heeft in totaal 48MB geheugen (waarvan de gebruiker zo'n 6MB tot z'n beschikking heeft)
42MB voor een telefoon-OS!?, dat kan alleen maar microsoft zijn...

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HAhaah.. ik zat er al op te wachten... valt me toch tegen dat er nog geen 'blauw scherm grap' is gevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Anoniem: 24425 schreef op 12 november 2002 @ 18:41:
Precies.... Was wel een goeie prank uiteraard :)

Maar ff on topic weer: 299,- Euros voor een SPV + clip-on digitale camera.. Is toch een goeie deal vergeleken met de oh zo grote Nokia 7650
toch niet los of wel ?? dat zou heel leuk zijn :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70370

mijn eerste post :P

Ik zal jullie allemaal uit de droom helpen wat gprs bij Dutchtone betreft, 15 dec. wordt "extended" officieel gelanceerd. ;) En de smart phone komt inderdaad pas Q1 2003samen met de rebranding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pepper... dat wisten we al :) .. over de smartphone dan.. koen vertelde dat een aantal posts geleden...

Ziegom.. ik denk niet dat deze los 299,- zal zijn.. maar met een super abo van D-tone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-07 12:43

404error

Page Not Found

Tijd om de discussie over dit foontje weer eens op te laten laaien... Is er al iets meer bekend over wanneer hij hier leverbaar wordt voor hoeveel? Ik bedoel, extended is er al, nu nog de ultieme foon daarvoor...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ik heb net een 7650 besteld icm een d*-abo (was al klant van dutchtone, maar ik kreeg imho niet genoeg korting van ze om mijn oude abo te verlengen :(). Nu weet ik best dat dat niet de 'ultieme' foon is (iedereen heeft straks zo'n ding), maar ik zie het als een tussenoplossing. Er zit nog zoveel leuk spul aan te komen, waarvan de voorbeelden uit dit topic, plus de SE P800 (is me nog te prijzig nu) slechts een voorproefje zijn. Deze foons zijn tenslotte gemaakt voor de mobiele 'pioniers', en voor veel fabrikanten de eerste serieuze pogingen een multifunctioneel apparaat te presenteren.
Ik zie wel hoe lang ik het met m'n 7650 ga uithouden (is nog niet binnen... geduld wordt weer zwaar op de proef gesteld, en ik ben niet eens zo'n fan van nokia), en ga rustig dit jaar rondkijken wat er allemaal aan zit te komen. Beetje de kat uit de boom kijken.

Samsung bijvoorbeeld heeft nu een foon waar je 20 min. mee kunt filmen, dus er staan ons nog veel meer mogelijkheden te wachten. En als het even kan, zo draagbaar mogelijk aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

paQ

Woei :)

alles werkt... Dit is een testtoestel van d*/Orange
Zelfs MSN werkt. Maar wat een boel dingetjes die je waarschijnlijk toch nooit zult gaan gebruiken. Het is naar mijn mening té uitgebreid :{

Maar toch grappig dat er veel gebruikte services op zitten.

Nadelen:
Microsoft is erg aanwezig in en op het toestel
knopjes zijn echte piel-knopjes... Niks voor grote dikke vingers dus... Ik zit continu naast de knopjes die ik eigenlijk wilde hebben...
los cameraatje... (maar dat is toch k*t vinnik :{ )
Voordelen:
groot aanbod mogelijkheden
qua werking en opzet vergelijkpaar met een palm of ipaq
cradle met usb poort.

Afbeeldingslocatie: http://www.webpaq.nl/ikonen/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webpaq.nl/ikonen/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.webpaq.nl/ikonen/3.jpg
ik krijg hem niet lekker gefocust op dat display...
Launch van dit ding is 29 mrt.
Dan zouden alle zaken officieel werken. Inbellen/loggen hoeft dan niet meer.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49791

Vreemd, zag dit toestelletje gister al in de D* winkel in Delft liggen (ja echt, heb goed gekeken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 23:35

Smarron

The bend

Anoniem: 49791 schreef op 02 maart 2003 @ 02:02:
Vreemd, zag dit toestelletje gister al in de D* winkel in Delft liggen (ja echt, heb goed gekeken ;))
Maar issie ook al te koop ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:48
heb lang gezocht naar een opvolger van mijn SL45i, gelof dat ik er wel redelijk uit ben als ik dit zo zie. Was lange tijd uit op een SL55, maar deze phone ziet er ook wel erg OK uit. EN SD/MMC is helemal OK, die he'k zat hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

zeef schreef op 08 March 2003 @ 03:10:
heb lang gezocht naar een opvolger van mijn SL45i, gelof dat ik er wel redelijk uit ben als ik dit zo zie. Was lange tijd uit op een SL55, maar deze phone ziet er ook wel erg OK uit. EN SD/MMC is helemal OK, die he'k zat hier :)
hehe.. ik zou toch even wachten tot juni als ik jou was! Dan komt namelijk de Sx1 van Siemens!!! die lijkt me echt de BOMB!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/siemens-sx1-3.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik vind het zelf erg nadelig aan die Siemens dat je geen normaal toetsenbordje meer hebt. Dat wordt echt wennen, of gewoon niet kopen.

Owh, inside info. De SPV schijnt nog enorm brak te zijn met snelheid van de menu's en ontvangst en nog een zooi kleine bugs (heb je he, met een Micro$oft interface :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Smarron schreef op 08 maart 2003 @ 13:56:Owh, inside info. De SPV schijnt nog enorm brak te zijn met snelheid van de menu's en ontvangst en nog een zooi kleine bugs (heb je he, met een Micro$oft interface :P)
En daarom komt er ook een nieuwe versie : http://www.infosync.no/show.php?id=3108 :)

En helaas werkt de huidige SPV idd vrij traag. Maar wat wil je ook anders, van Microsoft :P

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

kun je eigenlijk ook MMS-en met deze fone???

Dat zie ik nergens in de specs staan!!!

En T-Mobile gaat deze fone ook voeren, tenminste de opvolger, de SPVx

Als iemand nog meer info over deze fone heeft laat het hier weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 23:05
kun je er extra geheugen in stoppen? want die 6MB is zo vol
zo niet hou er dan rekening mee dat je niet teveel dingen tegelijk geinstalleerd kunt hebben
Doom bijvoorbeeld is al meer dan 2MB

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 13 March 2003 @ 01:31:
kun je er extra geheugen in stoppen? want die 6MB is zo vol
zo niet hou er dan rekening mee dat je niet teveel dingen tegelijk geinstalleerd kunt hebben
Doom bijvoorbeeld is al meer dan 2MB
Eind februari lieten ze mij die SPV zien in een Dutchtone winkel. Hadden ze net binnen. Ik zoek (ook) een opvolger voor mijn SL45i. Kwamen ze hier dus mee. Ook omdat ze deze veel goedkoper zou worden als de P800.
Maar er kunnen dus SD kaartjes in zeiden ze. Genoeg geheugen dus voor je agenda, MP3 speler etc...

Die Siemens ziet er inderdaad gaaf uit. Maar die toetsen? kan die niet opengeklapt worden voor smsjes?

En nou ik het er toch over heb? wat is nu de beste opvolger voor mijn sl45i.
Ik zoek een gsm met een makkelijke(!) agenda interface met outlook, mp3speler, kleurenscherm, en liefst uitbreidbaar geheugen.
oh ja... ik moet er ook mee kunnen bellen...

[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 13-03-2003 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 23:05
de nokia 3650 heeft alles wat je zoekt (65k kleurenscherm, agenda e.d. mp3 mogelijkheden en MMC support tot 128MB), je kunt er ook je TV en je video mee zappen als je het programmaatje IRRemote hebt. Alleen het design is nogal apart dus dat moet je maar net leuk vinden en hij is vrij groot, hoewel hij wel licht is

enneh wat zijn SD kaartjes? dat zegt mij niks

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

readytoflow schreef op 13 March 2003 @ 01:42:
Eind februari lieten ze mij die SPV zien in een Dutchtone winkel. Hadden ze net binnen. Ik zoek (ook) een opvolger voor mijn SL45i. Kwamen ze hier dus mee. Ook omdat ze deze veel goedkoper zou worden als de P800.
Maar er kunnen dus SD kaartjes in zeiden ze. Genoeg geheugen dus voor je agenda, MP3 speler etc...

Die Siemens ziet er inderdaad gaaf uit. Maar die toetsen? kan die niet opengeklapt worden voor smsjes?

En nou ik het er toch over heb? wat is nu de beste opvolger voor mijn sl45i.
Ik zoek een gsm met een makkelijke(!) agenda interface met outlook, mp3speler, kleurenscherm, en liefst uitbreidbaar geheugen.
oh ja... ik moet er ook mee kunnen bellen...
Als ik het goed heb, kunnen er Multimedia-kaartjes in EN Secure Digital. Kiezen dus. Ik weet het niet helemaal zeker. Je kunt er in ieder geval wel een kaartje van 512mb op kwijt. Een collega heeft er al 1 inzitten. Supervet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Weet er al iemand hoe het met mms-en zit? Of zit dat pas in de SPVx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68577

MMS gaat goed met het toestel daar ligt het niet aan. Alleen D*/ Orange ondersteund nog geen MMS dit gaat wel op korte termijn gebeuren. MMS gaat via PocketOutlook waarmee je ook mail en sms'jes kan versturen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 68577 op 13-03-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me trouwens ook wel logisch dat de SPV tegelijk met de rebranding op 31 maart op de markt komt. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 68577 schreef op 13 March 2003 @ 16:06:
lijkt me trouwens ook wel logisch dat de SPV tegelijk met de rebranding op 31 maart op de markt komt. Ben benieuwd!!
Inderdaad te koop na de rebranding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26274

Mooi ding man :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19450

heb hem vandaag in me handen gehad,geil ding man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 13:39
paQ schreef op 25 February 2003 @ 20:47:
Woei :)

alles werkt... Dit is een testtoestel van d*/Orange
Zelfs MSN werkt. Maar wat een boel dingetjes die je waarschijnlijk toch nooit zult gaan gebruiken. Het is naar mijn mening té uitgebreid :{

Maar toch grappig dat er veel gebruikte services op zitten.

Nadelen:
Microsoft is erg aanwezig in en op het toestel
knopjes zijn echte piel-knopjes... Niks voor grote dikke vingers dus... Ik zit continu naast de knopjes die ik eigenlijk wilde hebben...
los cameraatje... (maar dat is toch k*t vinnik :{ )
Voordelen:
groot aanbod mogelijkheden
qua werking en opzet vergelijkpaar met een palm of ipaq
cradle met usb poort.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg hem niet lekker gefocust op dat display...
Launch van dit ding is 29 mrt.
Dan zouden alle zaken officieel werken. Inbellen/loggen hoeft dan niet meer.
Werk je zeker op de helpdesk van dutchtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Afbeeldingslocatie: http://limegreen.servicez.org/jazz/GoT/dumbphone1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://limegreen.servicez.org/jazz/GoT/dumbphone2.jpg
nou vraag ik me toch af... kunnen we niet beter iets anders nemen dan windows op onze mobieltjes? ik zal meer aan linux te denken (lees hopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit ook in een testpilot. Heb dus ook reeds een Orange SPV en het is een zeer compleet toestel! Erg vet om Jackass op je telefoon te kunnen kijken en lekker mp3tjes in de trein te kunnen luisteren. Ondertussen even kijken of er iemand op MSN zit en meteen even de afspraken doorlopen, de mail afhandelen en een foto maken van alweer een trein die te laat is....SUPER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
kun je wat meer info geven? waar heb je hem gekocht, wat betaal je voor abbo/dataverkeer enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

jazz schreef op 17 maart 2003 @ 14:43:
kun je wat meer info geven? waar heb je hem gekocht, wat betaal je voor abbo/dataverkeer enzo
Nog niet te koop, pas vanaf 31 maart. Alleen testtoestellen worden nu gebruikt door toekomstig Orange medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
okee maybe een inside scoop voor een kostenindicatie dan..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij hebben ook nog geen enkel idee wat het toestel moet gaan kosten, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 68577 schreef op 17 March 2003 @ 19:09:
wij hebben ook nog geen enkel idee wat het toestel moet gaan kosten, sorry.
Nieuwprijs los, rond de € 300,-.
Met abo heus wel gratis te krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Eh... weet iemand of Orange de SPVx dan ook maar gelijk introduceert in Nederland ipv de SPV?
Of wanneer T-Mobile met de SPVx op de (nederlandse) markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zover ik weet wordt de SPV geintroduceerd :) en NIET de SPVx. Ook omdat wij de SPV als testtoestel hebben en niet de SPVx.
Het is wel zo dat de SPVx van binnen exact hetzelfde is als de SPV alleen is de buitenkant wat aangescherpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
jazz schreef op 17 March 2003 @ 00:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
nou vraag ik me toch af... kunnen we niet beter iets anders nemen dan windows op onze mobieltjes? ik zal meer aan linux te denken (lees hopen)
Wat een beroerde fotosoep. Anti-MS mensen zouden niet zo moeten zeuren over gsm's die bv. Symbian draaien, het is geen Windows en niet van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet dat de SPV in Denemarken los voor 1000euro in de schappen ligt....das niet niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 68577 schreef op 21 maart 2003 @ 11:42:
zover ik weet wordt de SPV geintroduceerd :) en NIET de SPVx. Ook omdat wij de SPV als testtoestel hebben en niet de SPVx.
Het is wel zo dat de SPVx van binnen exact hetzelfde is als de SPV alleen is de buitenkant wat aangescherpt...
Volgens mij wordt er toch echt wat veranderd aan zowel de binnen- als de buitenkant van het toestel. Juist de software was nog niet optimaal. Lijkt me er dom om dan alleen de buitenkant te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Orange introduceert eerste smartphone met Microsoft Windows-software in
Nederland

Orange SPV combineert spraak, e-mail, tekst en instant messaging

Den Haag, 24 maart 2003 - Orange introduceert de Orange SPV, de eerste
mobiele smartphone met Microsoft Windows®-software in Nederland. De Orange
SPV is in de week van 31 maart beschikbaar in de Orange shops. De SPV -
Sound Picture Video - combineert hoge resolutie kleuren, snelheid en
bijzondere applicaties als volledige webtoegang, gebruikersvriendelijke
draadloze e-mail en instant messaging. Dit alles is mogelijk met één
handzame mobiele telefoon.

De SPV die in Nederland verkocht zal worden, bevat software die de
Nederlandse taal ondersteunt. Dit toestel biedt Orange-klanten in Nederland
een geheel nieuwe draadloze beleving, waarin keuzevrijheid en
personalisering centraal staan. De SPV is gebaseerd op de meest recente
versie van de Smartphone-software van Microsoft. Met de introductie van de
SPVx zal deze nieuwe versie software ook in andere landen beschikbaar komen,
zoals aangekondigd tijdens de conferentie 3GSM Cannes op 18 februari 2003.

Consumenten hebben nu toegang tot een grote hoeveelheid Orange- en
Microsoft-toepassingen en -diensten, waaronder e-mail, agenda, adresboek,
persoonlijke informatiediensten, MSN Messenger, Pocket Internet Explorer en
Windows Media Player. Een groot deel van deze toepassingen kan
gesynchroniseerd worden met een Windows-PC. Dit maakt naadloze
synchronisatie van diensten als Microsoft Outlook en de agenda-software
mogelijk. Verder kunnen klanten met de meegeleverde clip-on camera foto's
maken en deze via e-mail naar vrienden sturen. SPV-gebruikers kunnen zelfs
hun contacten en agenda op het Orange-netwerk opslaan, zodat ze ervan
verzekerd zijn dat alle gegevens veilig staan opgeborgen en bovendien altijd
weer opgevraagd kunnen worden.

Met de SPV kunnen Orange-klanten het populaire MSN Messenger gebruiken dat
tal van interessante en leuke opties biedt. Ook kunnen klanten met de SPV
gebruikmaken van de Orange-internetdiensten en hebben ze via GPRS toegang
tot de vele speciale SPV-websites die momenteel al beschikbaar zijn.

"Orange wil alledaagse communicatie aangenamer en makkelijker maken. De SPV
speelt hierin een belangrijke rol", zegt Michiel Buitelaar, commercieel
directeur van Orange. "Orange-klanten beschikken over de ultieme vrijheid
omdat ze altijd en overal in Nederland toegang hebben tot informatie en
diensten. Ze kunnen hun SPV aanpassen aan persoonlijke wensen en naar eigen
inzicht en behoefte applicaties toevoegen."

De SPV is in de week van 31 maart 2003 verkrijgbaar in alle Orange shops,
inclusief de Orange shops in de V&D in Utrecht en Rotterdam Zuidplein.
Daarnaast zal de SPV als speciale promotieactie tijdens het 'Open Huis' in
de Bijenkorf te koop zijn. Deze actie loopt van 2 tot 12 april 2003.
Afhankelijk van het gekozen Orange-abonnement ligt de aanbevolen
verkoopprijs tussen 0 en 249 euro. Kijk voor een complete lijst met Orange
shops, uitvoerige informatie over de SPV en tarieven voor de verschillende
diensten op www.orange.nl. Deze website is toegankelijk vanaf 31 maart 2003.

Foto's van de SPV zijn op te vragen bij Lammers van Toorenburg Benelux PR,
Armine Egberink op telefoonnummer 030 6565070 of via e-mail: orange@lvtpr.nl

Over Orange
Orange is één van de grootste bedrijven voor mobiele communicatie ter
wereld, met organisaties in 19 landen in Europa en daarbuiten. Orange biedt
in Nederland een grote variëteit aan diensten voor persoonlijke
communicatie, waaronder GSM1800-diensten. In Nederland heeft Orange ruim
1.000 medewerkers. Orange is voorkeursleverancier van de Nederlandse
overheid. In juli 2000 verwierf het bedrijf een UMTS-licentie. Wereldwijd
heeft Orange 44,4 miljoen klanten. Voor meer informatie over Orange:
www.orange.nl

Voor meer informatie:
Orange Nederland N.V.
Kiki van Erven
070-8899618
kiki.vanerven@orangemail.nl

Lammers van Toorenburg Benelux PR
Evelien van Dongen
06-28909918
orange@lvtpr.nl
bron: nl.telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
koen schreef op 24 March 2003 @ 16:00:
De SPV is gebaseerd op de meest recente
versie van de Smartphone-software van Microsoft. Met de introductie van de
SPVx zal deze nieuwe versie software ook in andere landen beschikbaar komen,
zoals aangekondigd tijdens de conferentie 3GSM Cannes op 18 februari 2003.

bron: nl.telecom
Waarin dus eigenlijk staat dat hier de SPVx wordt gelanceerd met het uiterlijk van de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:53
Komt er ook nog een aanbieding voor bestaande DT/Orange-klanten om zo'n foon te kopen? Of is het alleen een mooie goodie voor de mensen die een nieuw abo afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:30
dammit?
ik wil graag weten hoe het bereik is van DT/Orange (kwil die SPV wel + een DT abbo!!) maar niemand kan me dat vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

voor het bereik kan je bellen naar Dutchtone zelf... gewoon je postcode opgeven waar je vaak bent en ze controleren de dekking in dat gebied!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net op tv de eerste commercial gezien van Orange, wat vonden jullie ervan?

Ik weet dat dit enigszins offtopic is maar de andere zijn reeds gesloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 68577 schreef op 24 March 2003 @ 20:47:
net op tv de eerste commercial gezien van Orange, wat vonden jullie ervan?

Ik weet dat dit enigszins offtopic is maar de andere zijn reeds gesloten!
Keb hem niet gezien, maar wel in the Factory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Weet iemand al hoeveel je moet bij betalen voor de SPV met verschillende abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RiCk schreef op 25 maart 2003 @ 12:29:
Weet iemand al hoeveel je moet bij betalen voor de SPV met verschillende abonnementen?
lees ff een paar berichten terug, een bericht van Koen..

verkoopprijs tussen 0 en 249 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 68577 op 25-03-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Anoniem: 68577 schreef op 25 March 2003 @ 12:38:
[...]

lees ff een paar berichten terug, een bericht van Koen..

verkoopprijs tussen 0 en 249 euro.
Ja dat weet ik :)
Ben iets te ongeduldig misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Niet online
jazz schreef op 17 March 2003 @ 00:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij ziek is een windows foutmelding op het schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
artharpe schreef op 25 March 2003 @ 13:29:
[...]

offtopic:
als we jou niet hadden :)

Ik denk dat het succes van zo'n telefoon vooral zal afhangen van het aantal beschikbare diensten (films/beeldtelefonie/etc) en de prijs daarvan, zowel op maandbasis als op het moment van gebruik. Als ik van een streaming movie dienst gebruik ga maken, verwacht ik wel een goede prijs/kwaliteit verhouding, anders voorzie ik weinig goeds voor pda/gsm merge.. maar as always zal het gadget gehalte ook een belangrijke rol spelen.. alles staat en valt waarschijnlijk weer met de marketing, want een hoog gadget gehalte hebben we iig al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 19:49
die bsod's kunnen net zo goed gephotoshopped zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

artharpe schreef op 25 March 2003 @ 13:29:
[...]

duidelijk te zien dat dit nep is.
Mijn SPV kent deze melding niet eens....tot dusver heeft het toestel nog geen foutmelding gegeven. CTRL-ALT-DEL nog niet nodig gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Nu online
marteltor schreef op 25 March 2003 @ 20:49:
die bsod's kunnen net zo goed gephotoshopped zijn
Zoals er een paar posts terug al gezegd werd: dit is photosoep, deze machines draaien Symbian.
Keb hem niet gezien, maar wel in the Factory
Was wel lache feesie he :P. Werk je trouwens is D.Haag, Vleuten, Ijselstein <sp?> of A'nem?

Overigens vind ik ze wat lijken op de wanadoo reclame, maar dat is tegenwoordig de trend: "mensen"-reclame. Je moet het product een menselijk gezicht geven (ook maar geleerd tijdens training overigens ;))

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 17:15

Animal_X

Rodin

kom net deze link tegen op de orange shop van de UK:
http://shop.orange.co.uk/NASApp/esales/esales
Hier staat hij dus voor 179 pond te koop! dan zal hij hier wel rond de 400 Euro gaan kosten denk ik! valt mee dus..

Edit:
hhmm zal wel met abbo zijn... das toch wat minder dan..

[ Voor 17% gewijzigd door Animal_X op 25-03-2003 23:00 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 13:19
Gloeiende... Net me contract laten verlengen met een S55 :(
En nee, de eerste paar maanden zouden er niet van dit soort phones bij dutchtone komen, en daar hebben ze gelijk in; ze komen bij Orange...

:(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55
Hoe zit het met de beltonen want daar kan ik nog nie veel over vinden. Kun je een mp3tje gebruiken als beltoon? Zijn het polyfonic ringtones ?
En kun je foto's koppelen aan personen die je bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

KraveN schreef op 26 March 2003 @ 10:28:
Hoe zit het met de beltonen want daar kan ik nog nie veel over vinden. Kun je een mp3tje gebruiken als beltoon? Zijn het polyfonic ringtones ?
En kun je foto's koppelen aan personen die je bellen ?
Ik dacht dat je ook gewoon echt geluid kunt gebruiken als beltoon. Dus een liedje of wat inspreken van: Lul, je hebt telefooooon !! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan .wav geluiden gebruiken als beltoon. Dus je kunt inderdaad iets inspreken en dit gebruiken als beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Because the phone is able to play music, would the SPV be able to support polyphonic tones in a possible future update?

No, but it is possible to play .WAV files as ring tones, which means you can listen to any tune or sound you want. Several developers are working on polyphonic Midi players which will let you play polyphonic tunes on your SPV, but you cannot currently choose them as a ring tone

bron : http://www.orange-today.co.uk/fun/story/sm_749261.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
is het apparaat trouwens simlockvrij? of wordt het geleverd met een Orange simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

MaDLiVe

.-Observer-.

koen schreef op 26 March 2003 @ 14:02:
is het apparaat trouwens simlockvrij? of wordt het geleverd met een Orange simlock?
Nou wat denk jezelf :P Je kan er rustig vanuit gaan dat er een orange simlock opzit.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

MaDLiVe schreef op 26 March 2003 @ 14:13:
Nou wat denk jezelf :P Je kan er rustig vanuit gaan dat er een orange simlock opzit.
1 woord: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 26 March 2003 @ 14:13:
[...]

duidelijk antwoord beiden :P

ik kan me herinneren ergens te hebben gelezen dat er in the UK idd een simlock op zat... maar misschien is de NL versie met de nieuwe software niet gebonden :?

heb je er al een andere simkaart van een andere provider in geprobeerd, Smarron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44412

Het toestel is eigenlijk nx nieuws.... O2 kwam al eerder met de XDA dat zo'n beetje hetzelfde kan. XDA kan net wat meer omdat de OS "Pocket PC 2002" is. :P

Maar de SPV heeft wel een groot voordeel in vergelijking met XDA, en dat is toch wel de grote van het toestel. :*)

Ik w8 met spanning af wat de prijs doet hier in Nederland. Misschien wordt dit wel m'n nieuwe phone.... :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 44412 op 26-03-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 44412 schreef op 26 maart 2003 @ 14:35:
Het toestel is eigenlijk nx nieuws.... O2 kwam al eerder met de XDA dat zo'n beetje hetzelfde kan. XDA kan net wat meer omdat de OS "Pocket PC 2002" is. :P

Maar de SPV heeft wel een groot voordeel in vergelijking met XDA, en dat is toch wel de grote van het toestel. :*)
en niet te vergeten de prijs en de inmiddels verhoogde bekendheid met pda's en smartphones bij het grote publiek.
Met de XDA kon je leuk bellen, maar nog veel toegevoegde datadiensten waren er niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Canaria op 26-03-2003 14:38 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Heb al ergens gelezen dat de simlock in engeland gekraakt was !!!

Maar nu een ander vraagje als je een andere sim gebruikt van bijvoorbeeld KPN dan zul je toch wel niet van alle mogelijkheden gebruik kunnen maken of wel ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij wel....zolang je telecom aanbieder GPRS heeft kan je gebruik maken van alle communicatie mogelijkheden die in de software zitten.....natuurlijk zullen er ook diensten die speciaal voor Orange zijn. Maar goed dit zijn dan ook maar diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04 22:30
Dit wordt m'n nieuwe phone :P .. ziet er wel niice uit. Hoe is trouwens de kwaliteit van het scherm... had gehoord dat in Engeland een nieuwe versie is uitgebracht de SPVx/Tanager die een beter scherm had, komt die ook hier binnenkort uit?. En euhm werkt dat msn wat op de spv.... vraag voor de medewerker van Dutchtone/Orange die em al heeft. (al enige indicatie wat dat msn gaat kosten, wordt er alleen gerekend voor de data die je versend, of komen er nog allemaal dingen bij?

Afbeeldingslocatie: http://www.coolsmartphone.com/stock-ims/pda-10.jpg

Rechts de SPV en links de SPVx/Tanager :9

[ Voor 5% gewijzigd door El Gravedigger op 26-03-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De SPV die hier wordt uitgebracht is qua software hetzelfde als de SPVx _/-\o_
Bij MSN betaal je alleen voor de data die je verstuurd/ontvangt. Dit gaat dan van je 2mb af die je per maand hebt.
MSN werkt super :*) , kijk zo af en toe in de trein eens of er iemand online is. Maar om nou een lange chat aan te gaan via de telefoon, kan niet echt snel typen. Maar het ziet er wel vet uit.
Zit nu ook op MSN via de SPV.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Anoniem: 68577 schreef op 26 March 2003 @ 15:45:
De SPV die hier wordt uitgebracht is qua software hetzelfde als de SPVx _/-\o_
Bij MSN betaal je alleen voor de data die je verstuurd/ontvangt. Dit gaat dan van je 2mb af die je per maand hebt.
MSN werkt super :*) , kijk zo af en toe in de trein eens of er iemand online is. Maar om nou een lange chat aan te gaan via de telefoon, kan niet echt snel typen. Maar het ziet er wel vet uit.
Zit nu ook op MSN via de SPV.... :)
Cool :7 dit wordt mijn phone _/-\o_ . Als ze nu nog een 'goed' toetsenbord maken... zo'n klein stevig mini toetsenbordje dan ben ik helemaal blij... ik zie dat msn op sms stijl niet zo heel erg zitten |:( en om nou een groot uitrolbaar toetsenbord in de trein uit te rollen... neeey :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha als je het over de duivel hebt: nieuws: Eleksen showt oprolbaar keyboard en mini-joystick voor PDA

Een toetsenbord en joystick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Krijg je van orange een melding wanneer je over die 2 mb heen bent ? Want ik neem aan dat voor de mb's die je meer verzend of ontvangt je extra moet betalen.

En die SPVx komt die ook naar NL want ik vin het uiterlijk toch iets mooier ondanks dat er dezelfde software erop draait.

[ Voor 30% gewijzigd door KraveN op 26-03-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

koen schreef op 26 March 2003 @ 14:34:
heb je er al een andere simkaart van een andere provider in geprobeerd, Smarron?
T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
KraveN schreef op 26 maart 2003 @ 15:57:
Krijg je van orange een melding wanneer je over die 2 mb heen bent ? Want ik neem aan dat voor de mb's die je meer verzend of ontvangt je extra moet betalen.

En die SPVx komt die ook naar NL want ik vin het uiterlijk toch iets mooier ondanks dat er dezelfde software erop draait.
Min of meer, je krijgt een blije sms wanneer je over de 1.5 MB gaat (had ik na een paar dagen), en voor alles boven die 2 MB betaal je dan 0,3 cent per KB (3 euro/MB). Gaat btw gewoon van je bundel af, dus geen zorgen over rare rekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

epoman schreef op 27 March 2003 @ 00:47:
[...]

Min of meer, je krijgt een blije sms wanneer je over de 1.5 MB gaat (had ik na een paar dagen), en voor alles boven die 2 MB betaal je dan 0,3 cent per KB (3 euro/MB). Gaat btw gewoon van je bundel af, dus geen zorgen over rare rekeningen.
ook kan je via de website van Dutchtone (bijna Orange) bijhouden wat je hebt verbruikt. Kan je duidelijk zien hoeveel kb's je hebt verbruikt en wat je nog over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

weet iemand al wat meer over de prijzen, hoeveel met welk abonnement? Ik weet dat hij tussen de 0 en 250 euro's moet gaan kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

ahhhh!!! de spv/x is vet!!! maar de neonode n1 is ook vet. Welke zou ik kiezen?!!?! :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 14:40

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik ben vandaag bij de orange winkel geweest, en ik heb even met de telefoon mogen spelen. Ik vind het een hele mooie telefoon, maar de bediening is gewoon kut.
Nu weet ik ook al dat dat wennen is, maar ik heb zelf een SE P800 en dan merk je gewoon dat een touch-screen een must is.

Over de prijzen was ik wel zeer tevreden. De prijs voor een los toestel is €819,?? Daar lopen we natuurlijk niet echt warm voor, maar hier komt het!

Met een 1-jarig allin 20 abonnement betaal je nog maar €249, nog iets.

Dus als we dan even gaan rekenen;
  • Voor het toestel betaal je: €249
  • De vaste lasten per jaar zijn; 12x€20=€240
+
Dat is dus in totaal €489. Kijk dat is natuurlijk lekker....! ;)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
reuzekind schreef op 29 March 2003 @ 17:38:
Ik ben vandaag bij de orange winkel geweest, en ik heb even met de telefoon mogen spelen. Ik vind het een hele mooie telefoon, maar de bediening is gewoon kut.
Nu weet ik ook al dat dat wennen is, maar ik heb zelf een SE P800 en dan merk je gewoon dat een touch-screen een must is.

Over de prijzen was ik wel zeer tevreden. De prijs voor een los toestel is €819,?? Daar lopen we natuurlijk niet echt warm voor, maar hier komt het!

Met een 1-jarig allin 20 abonnement betaal je nog maar €249, nog iets.

Dus als we dan even gaan rekenen;
  • Voor het toestel betaal je: €249
  • De vaste lasten per jaar zijn; 12x€20=€240
+
Dat is dus in totaal €489. Kijk dat is natuurlijk lekker....! ;)
Weet je toevallig ook wat het gaat kosten met 1-jarig allin 30 abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

El Gravedigger schreef op 29 maart 2003 @ 17:46:
[...]

Weet je toevallig ook wat het gaat kosten met 1-jarig allin 30 abonnement?
Nee helaas, ik heb niet zo op de prijzen gelet, maar omdat ik tegen die jongen zei die daar werkte dat ik hem dan zonder abonnement wilde kopen, zei hij me dat ik hem dan beter met een allin 20 abonnement kon kopen, aangezien de totale kosten dan lager zouden zijn. Maar reken maar op een bedrag van +- €180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Das niet duur :), maar idd, zonder touchscreen is zo'n ding wel klote te bedienen, als je al je afspraken en mailtjes met dat toetsenbord moet gaan opmaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Anoniem: 50624 schreef op 29 maart 2003 @ 18:13:
Das niet duur :), maar idd, zonder touchscreen is zo'n ding wel klote te bedienen, als je al je afspraken en mailtjes met dat toetsenbord moet gaan opmaken :/
Lol daar heb je een computer voor ;) ... Maar je kan wel mooi mail checken op je phone.... ik hoop wel dat ze een klein toetsenbord gaan uitbrengen die je aan de phone kan klikken o.i.d. (en dan niet zo'n opvouwbaar groot ding), net zoals ericson volgens mij een tijd terug één had voor een bepaald toestel. Dan kan je tenminste msn/mailen met je phone...... hoop dat de makers van de SPV hier ook achetr komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

El Gravedigger schreef op 29 March 2003 @ 18:18:
[...]

Lol daar heb je een computer voor ;) ... Maar je kan wel mooi mail checken op je phone.... ik hoop wel dat ze een klein toetsenbord gaan uitbrengen die je aan de phone kan klikken o.i.d. (en dan niet zo'n opvouwbaar groot ding), net zoals ericson volgens mij een tijd terug één had voor een bepaald toestel. Dan kan je tenminste msn/mailen met je phone...... hoop dat de makers van de SPV hier ook achetr komen :Y)
Ik verwacht wel dat zoiets uit gaat komen, zoniet door orange zelf danwel door een ander bedrijf.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.