Aye das mooi om te horen maar is dat ook in NL verkrijgbaar
Maar wat de fak een SD kaartje ?
Maar wat de fak een SD kaartje ?
Anoniem: 67363
Anoniem: 70835
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 70835 op 09-04-2003 20:54 ]
Anoniem: 67363
Een SD-kaartje kán je in een "normale" digicam stoppen, maar dan wel eentje die het ondersteund. En in de SPV gaat alléén SD dus geen ander geheugen...Anoniem: 67363 schreef op 10 April 2003 @ 09:10:
Kan er alleen SD in of ook Flashcardje die je ook in "normale" digicam can proppen
Want ik heb nog een Flashcardje over
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Korte uitleg over flashcards:Anoniem: 67363 schreef op 10 april 2003 @ 09:10:
Kan er alleen SD in of ook Flashcardje die je ook in "normale" digicam can proppen
Want ik heb nog een Flashcardje over
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Volgens mij kun je zelfs kiezen tussen SD en SM.B_O_S_S schreef op 10 april 2003 @ 09:13:
Een SD-kaartje kán je in een "normale" digicam stoppen, maar dan wel eentje die het ondersteund. En in de SPV gaat alléén SD dus geen ander geheugen...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
MMS wordt nog niet ondersteund, AFAIK. Die zijn er dus niet.ilovetechno schreef op 10 april 2003 @ 18:06:
weet iemand toevallig wat de instellingen voor MMS??
[ Voor 62% gewijzigd door zeef op 10-04-2003 21:32 ]
Minder zeg..epoman schreef op 10 April 2003 @ 21:09:
[...]
MMS wordt nog niet ondersteund, AFAIK. Die zijn er dus niet.
[ Voor 60% gewijzigd door Rebels op 12-04-2003 23:47 ]
Klopt, maar Orange NL ondersteunt het nog niet.
nee ik ook niet, wat ik ook verander in de settings, hij blijft AM/PMRebels schreef op 12 april 2003 @ 22:12:
ik krijg alleen die tijds instelling niet op 23:00 uur ipv 11:00uur
[ Voor 80% gewijzigd door Rebels op 13-04-2003 11:25 ]
erm tja, de helpdesk zei dat dat geen zin hadAnoniem: 70835 schreef op 13 April 2003 @ 12:11:
He rebels, heb je al een fabrieksreset geprobeerd?
Hoe dit precies te doen;
BACKUP'S MAKEN
Opstarten met record- + aan/uit toets
Zodra er in het beeld verschijnt "press any key..." de joystick indrukken en ingedrukt blijven houden tot er een 'leeg menu' verschijnt met alleen onderaan de tekst "erase IPSM". (Krijg je drie gekleurde balken met de tekst Canary dan was je te vroeg of te laat.) Hier naar toe scrollen en op joystick drukken. Na een paar seconden staat er "passed" en als je dan de aan/uit knop lang indrukt zal de hs doorstarten (kan wel een paar minuten duren voordat je spv weer klaar voor gebruik is.
[ Voor 27% gewijzigd door Rebels op 13-04-2003 12:42 ]
Je kunt kiezen uit SD en MMC kaartjes, SM is iets wat je in een kelder met latex pakken en zweepjes doet
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Anoniem: 23690
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
nee, ik heb hem bij de bijenkorf gehaald en dat is niet meer, maar heeft iemand enig idee hoe ik de mijne weer aan de praat krijg?AB2ND schreef op 13 April 2003 @ 17:19:
uhu volgens mij krijg je die er nog gewoon bij
Anoniem: 23519
[ Voor 46% gewijzigd door El Gravedigger op 13-04-2003 23:10 ]
Anoniem: 23519
We (pocketpc-club.nl) zijn bezig met www.smartphone-club.nl .. Dus hij komt er aantspawn schreef op 12 April 2003 @ 21:32:
Heb jij er nu ook eentje ?? Heb hem nu een week en ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een GSM, de geluidskwaliteit is heel goed ook bij minimaal ontvangst.
Sim unlock is zo gebeurt.
Software unlocken is mij nog niet geluk t maar dat probeer ik binnen kort maar weer eens....
Makkelijke links:
http://www.mobilejoe.de
http://www.modaco.com/smartphone/
http://www.coolsmartphone.com
http://www.smartphony.org
Maar misschien is een nederlandse Smartphone pagina wel gaaf ???
Anoniem: 28603
Anoniem: 50624
P800 duur, spv minder duurAnoniem: 28603 schreef op 14 april 2003 @ 14:57:
Okay, het is een mooie telefoon, maar kan iemand een reden geven waarom je dit zou kunnen verkiezen boven de P800? En dan nog eens Dutchtone? Ik zag dat de grootste vodafone fan (Ginz) ook reeds is overgestapt op t-mobile, maar verder, pfff dutchtone? Dutchtone heeft bij ons geen streepje bereik.
Anoniem: 28603 schreef op 14 April 2003 @ 14:57:
Okay, het is een mooie telefoon, maar kan iemand een reden geven waarom je dit zou kunnen verkiezen boven de P800? En dan nog eens Dutchtone? Ik zag dat de grootste vodafone fan (Ginz) ook reeds is overgestapt op t-mobile, maar verder, pfff dutchtone? Dutchtone heeft bij ons geen streepje bereik.
1
2
| spv: 299 icm orange free 20 p800: 550 icm orange free 20 |
De P800 is behoorlijk duur en volgens mij heeft die SV meer mogelijkheden als je de software unlocked.Anoniem: 28603 schreef op 14 April 2003 @ 14:57:
Precies!ilovetechno schreef op 14 april 2003 @ 15:16:
Deze telefoon heeft meer kleuren als de P800. tevens zit er Windows op. wat ik persoonlijk wel een voordeel vind (ondersteuning/applicaties/compatibiliteit). Hij is ook een stuk kleiner en iets minder PDA dan de P800. De prijs is ook een stuk aantrekkelijker
Anoniem: 70316
.wma , waar denk je dat de A voor staat!? AUDIO; lijkt me dus geen videobestand he...Rebels schreef op 14 april 2003 @ 17:29:
[...]
ik wil nou alleen weten hoe ik er een film opkrijg, het transporteren is geen probleem, maar phoon speelt niet af, ik moet ff het formaat weten, .wma waarschijnlijk, maar welke compressie
Anoniem: 70316
Er zit helemaal geen windows op deze telefoon, maar een soortgelijk os nl. smartphone 2002... is toch wat anders.. en ondersteuning, appicaties en compatibiliteit heeft Symbian (het os van o.a. de P800) ook gewoon.. hierbij dus geen verschillen...ilovetechno schreef op 14 April 2003 @ 15:16:
Deze telefoon heeft meer kleuren als de P800. tevens zit er Windows op. wat ik persoonlijk wel een voordeel vind (ondersteuning/applicaties/compatibiliteit). Hij is ook een stuk kleiner en iets minder PDA dan de P800. De prijs is ook een stuk aantrekkelijker
Als het goed is nauwelijks tot niks. Het online zijn kost niks, alleen he versturen en ontvangen van data. Aangezien MSN alleen karakters doorstuurt, wat overeenkomt met 1 byte, kun je nogal wat typen wil je aan 1KB komen! Dan moet je nog meer willen typen om aan 1MB te komen!!El Gravedigger schreef op 14 april 2003 @ 22:41:
Ik ben erg benieuwd wat een uurtje msn kost op de spv? Iemand die dit ongeveer kan aangeven? Een maat van me zegt dat dat heel erg duur zal zijn omdat je een uur online bent dan en dus data verkeer hebt (zelfs als je niet typt of ontvangt) en dat dat wel eens heel duur kon uitvallen.... Iemand die het weet?Thx
Windows CE apps draaien anders best op mijn SPVAnoniem: 70316 schreef op 14 April 2003 @ 21:56:
[...]
Er zit helemaal geen windows op deze telefoon, maar een soortgelijk os nl. smartphone 2002... is toch wat anders.. en ondersteuning, appicaties en compatibiliteit heeft Symbian (het os van o.a. de P800) ook gewoon.. hierbij dus geen verschillen...verder wel een leuk dingetje die SPV, alleen jammer van die toetsen... mijn voorkeur gaat wat dat betreft toch uit naar de SPVx
ehehe, zo stond ik dus in de Orange-shop, maar geen addertjes kunnen ontdekken iig.El Gravedigger schreef op 14 april 2003 @ 22:52:
^^ Thx, ik hoop dat er geen vage tricks achter zitten, zoals extra kosten voor iets stoms vragen (zoals geld vragen voor je aanmelden om online te gaan met de phone). Ieder geval bedankt
[ Voor 24% gewijzigd door Rebels op 15-04-2003 17:45 ]
[ Voor 18% gewijzigd door El Gravedigger op 16-04-2003 18:47 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Rebels op 16-04-2003 19:40 ]
dit spreekt voor zich lijkt mequote: http://www.modaco.comNope... it can be skinned which affects viewable area...
Otherwise, if your phone is certification unlocked try pocketmvp, it's a divx player that runs in fullscreen and landscape etc.
neetspawn schreef op 18 april 2003 @ 10:04:
Wat dan ??? nog steeds geen gprs ???
ja, G staat er en hij heeft 1 uur gewerkt hehaas schreef op 18 april 2003 @ 12:44:
Staat er ook geen 'G' in het beginscherm?
Bij mij werkte het vanaf het moment dat ik mijn simkaart erin zette. Die was al geactiveerd voor Share.
Jammer alleen dat je de e-mailcontrole niet op een interval kan zetten, zoals bij de T68i (elke 5 minuten kijken of er berichten zijn). Ik laat nu mijn tiscali-mail doorsturen naar een speciaal Orange-mailadres, en dan word ik door de sms-alerts gewaarschuwd dat er een nieuw e-mailbericht is. Beetje omslachtiger maar het werkt.
Kan volgens mij wel...haas schreef op 18 april 2003 @ 12:44:
Jammer alleen dat je de e-mailcontrole niet op een interval kan zetten, zoals bij de T68i (elke 5 minuten kijken of er berichten zijn). Ik laat nu mijn tiscali-mail doorsturen naar een speciaal Orange-mailadres, en dan word ik door de sms-alerts gewaarschuwd dat er een nieuw e-mailbericht is. Beetje omslachtiger maar het werkt.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
[ Voor 4% gewijzigd door Rebels op 18-04-2003 22:38 ]
Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT
Volgens de FAQ worden programma's automatisch afgesloten als ze niet actief zijn, ik merk zelf ook geen vertraging als er veel programma's openstaan, dus dat zou kunnen.dorkie schreef op 18 April 2003 @ 22:35:
Heb vandaag ook een SPV aangeschaft maar heb een paar minpuntjes ondekt:
misschien dat iemand mij kan helpen ermee?
Er blijven veel progs open staan (te killen met taskmanager), maar kan dit voorkomen worden?
Dit is een bug, is ook vaker genoemd. Hopelijk komt er snel een softwareupdate voor, maar ik vind het niet echt een heel groot probleem.De tijdsweergave is niet goed: 22:00 is 10:00.
Heb bij landinstellingen gekeken maar alles is goed.
Sterretje ingedrukt houden in het tekst veld tot rechtsboven T9 of t9 verschijnt. Als je sterretje achter elkaar indrukt, komen alleen ABC, abc en ABC voor.Als ik een SMS intoets moet ik het in het onderwerp veld doen als ik T9 wil gebruiken. Iemand oplossinkies?
Oude toestel moet eerst verkocht worden
Orange heeft de introductie van zijn tweede Smartphone model, de SPV e100 (SPVx) uitgesteld om te voorkomen dat het huidige model niet meer verkocht wordt. Dat schrijft het Engelse tijdschrift Mobile. De opvolger van de huidige SPV Smartphone heeft grotere toetsen, een beter scherm en een eenvoudiger indeling van de menu’s.
Het toestel werd aangekondigd tijdens de 3GSM Cannes beurs in februari van dit jaar met de mededeling dat de eerste toestellen binnen 6 tot 10 weken in de winkels zouden liggen. Dat is tot op heden niet gebeurd.
Het nieuwe toestel zou ook beter voorbereid zijn op voorgeladen SD-geheugenkaartjes met spelletjes, muziek- of videobestanden. Een marktintroductie zou vooralsnog alleen plaatsvinden in Engeland, Frankrijk, Denemarken en Zwitserland.
Nederland zou pas later dit jaar over de SPVx mogen beschikken. Door het uitstel zal hoogstwaarschijnlijk ook deze introductiedatum vooruit worden geschoven.
[ Voor 14% gewijzigd door ironx op 19-04-2003 13:52 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
[ Voor 22% gewijzigd door Rebels op 19-04-2003 18:09 ]
Antwoord:Orange is net begonnen met het leveren van de SPV Smartphone. Nu begrijp ik dat T-Mobile deze telefoon ook gaat aanbieden (of wellicht de opvolger, de SPVx / SPV E100). Is dat waar en kunt u me vertellen per wanneer deze telefoon in uw assortiment komt?
Als ze slim zijn brengen ze hem snel uit, want de keuze tussen Orange/SPV of T-Mobile/SPV E100 lijkt me dan makkelijk..Wij zijn op dit moment nog bezig met het testen van Tanager Smartphone van HTC. Wij kunnen helaas nog niet aangeven wanneer dit toestel aangeboden zal worden en wat de prijs hiervan zal zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door El Gravedigger op 19-04-2003 20:56 ]
Mhhm, ik wilde er begin mei ook eentje gaan halen. Hoelang zou het duren voor de opvolger komt? Wil niet 2 weken na aanschaf erachter komen dat de opvolger er ineens is.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb liever de Canary, toestel is hetzelfde en scherm van de canary is een klein stukje groter, tevens is de SPV die in nederland verkocht is qua binnen kant precies hetzelfde. Dus zelfde binnekant, ander uiterlijk.
Effe aan uit zetten.El Gravedigger schreef op 19 April 2003 @ 20:56:
Eindelijk msn doet het, echt rare ervaring, msn terwijl je ergens op straat loopt. Zitten wel bugs in dit toestel, wil instellingen veranderen en elke keer als ik naar instellingen ga vliegt ie als een idiiot weer naar de home page van het toestel heel vaag en irritant, heeft iemand anders dit ook? Weet iemand misschien wat ik eraan kan doen? Thx
Movies in Windows Media PlayerRebels schreef op 19 april 2003 @ 17:52:
wat is eigenlijk de optimale resolutie voor een filmpje?, ik krijg er nu wel films op, maar die spelen niet fijn af, komt denk ik omdat ze veel tegroot zijn kwa pixels
**61*+31(vm-nummer)*11*sec#dorkie schreef op 19 april 2003 @ 19:44:
Iemand een idee hoe je tijd van doorschakelen naar voicemail kunt aanpassen?
Op de engelse sites geven ze een code die je moet verzenden maar dat is voor Engelse voicemail met een Engels nummer erin. Iemand een idee?
"elk willekeurig filmpje" is een beetje breed he.Rebels schreef op 20 April 2003 @ 13:01:
goed, nu kan ik me eindelijk rustig met dat ding bezig houden
krijgt iemand al elk willekeurig filmpje op dat ding?
thanx, klopt ook als een bus. Heb met een stopwatch getimed en exact 20 sec.Anoniem: 70835 schreef op 20 April 2003 @ 12:48:
[...]
**61*+31(vm-nummer)*11*sec#
ipv "sec" het aantal seconden invullen voordat'ie moet overschakelen. Gaat meestal in stappen van 5 sec.
Ik zat gister op msn, maar hij doet het nu nietdorkie schreef op 20 April 2003 @ 15:26:
[...]
thanx, klopt ook als een bus. Heb met een stopwatch getimed en exact 20 sec.
Nu nog een probleem: komt iemand van jullie op MSN? vandaag voor het eerst geprobeerd maar geen succes. Eers lag internet bij orange eruit maar die doet het nu weer gewoon. krijg de melding(na een redelijke tijd): Aanmelding voor MSN MEssenger Service is mislukt, amdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw.
nou Internet GSM naar niet share sites kost data=geld.El Gravedigger schreef op 20 April 2003 @ 16:10:
[...]
Ik zat gister op msn, maar hij doet het nu niet, echt vaag, daar mogen ze wel iets aan doen bij Orange
. Btw welke instellingen gebruiken jullie voor internet instellingen, ik zelf heb em op 'internet GSM' staan, maar wat is het beste? of wat is het verschil tusses 'internet GSM' en 'Share' ? Thx
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq