Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:00:
Op gametrailers.com staat een kort filmpje met op het eind maart 2007...ben benieuwd:)
maart 2007, genoeg tijd om het uit te stellen dus ;)

Ze mochten wel wat minder intro laten zien en meer ingame footage in dat filmpje.

Van wat ik heb begrepen is dat Stalker een schim gaat worden van wat het allemaal zou moeten worden. Een leveldesigner is niet voor niks bij het project weggelopen omdat ze zoveel aan de game gingen wijzigen dat ze de hele gameplay verneukten.

Voertuigen zijn weggelaten, slapen/eten etc. is uit de gameplay gesloopt, de levelgrootte zonder laadtijden is een stuk kleiner geworden wat ze hadden beloofd.

Ik moet het allemaal nog zien of deze game aansluit bij mijn verwachtingen, dat is jammer want ik keek een paar jaar geleden echt naar deze game uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik kocht sinds 10 jaar (for real) weer eens een game magazine, de pc gameplay, en daar staat een preview in (ze mochten spelen met de huidige versie). Niet gek, niet gek!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Dit spel wordt vast een grote flop. De belangrijkste core gameplayelementen die deze game anders zou maken dan anderen zijn eruit gesloopt (denk aan eten, slapen, handel etc) Toen ik dit spel enkele jaren geleden voor het eerst zag (heb een alpha "gespeeld") dacht ik dat het een megahit zou worden.

Wat er nu van overblijft is slechts een lege schil.......weer een 13-in-een-dozijn shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toch triest. Jaren en jaren heeft dit moeten duren en wat er uiteindelijk geproduceerd wordt is een slap aftreksel van hoe het had moeten worden. Volgens mij wordt dit een gigantische financiële strop. Het zou me ook niet verbazen dat ze maar gewoon "iets" op de markt zetten om de gemaakte kosten een beetje te compenseren.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Falcon schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 23:07:
[...]

Wat ik veel interresanter vindt is de mededeling die onder screenshots staat.

"Next week you will find a surprise on the official S.T.A.L.K.E.R. - Homepage and here on oblivion-lost.de/.net, stay tuned!"
Hmm, als zelfs de verrassingen uitgesteld worden belooft dat niet veel goeds voor de game zelf. Ik zie nog steeds geen nieuw nieuws over die zogenaamde verrassing op de Stalker pagina. |:(

Het verkoopcijfer van een spel wordt misschien grotendeels bepaald door de voorafgaand gecreeerde mediahype, maar dan moet je de hype wel blijven voeden, en niet met wat screenshots en intro filmpjes, en zeker niet te lang. ;)

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
arieleks schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:40:
[...]

Het verkoopcijfer van een spel wordt misschien grotendeels bepaald door de voorafgaand gecreeerde mediahype, maar dan moet je de hype wel blijven voeden, en niet met wat screenshots en intro filmpjes, en zeker niet te lang. ;)
Ik vond vlak voor de release van Oblivion wel een toffe actie met die "the gates open in x days" en dan elke dag een ander kort filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
RoD schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:41:
Toch triest. Jaren en jaren heeft dit moeten duren en wat er uiteindelijk geproduceerd wordt is een slap aftreksel van hoe het had moeten worden. Volgens mij wordt dit een gigantische financiële strop. Het zou me ook niet verbazen dat ze maar gewoon "iets" op de markt zetten om de gemaakte kosten een beetje te compenseren.

Erg jammer.
Misschien dat ze het nog goed kunnen maken door later een expansion uit te brengen waar al die features in zitten die ze eigenlijk in het origineel wilden doen kunnen uitbrengen.
Maar waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als het al zou kunnen dmv een expansion (wat ik me afvraag) dan moeten de verkopen eerst wel meezitten, anders heeft het ontwikkelen van een expansion ook niet veel zin. De verkopen zullen waarschijnlijk al tegenvallen doordat er zo veel features geschrapt zijn.. dus die kans op een expansion lijkt mij erg klein. Ze hebben hun glazen eigenlijk al een beetje ingegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46
In dat geval zou ik er geen probleem mee hebben, andere gamers waarschijnlijk wel, als het spel nog eens een half jaar/jaar uitgesteld wordt zodat ze wel tijd genoeg hebben om die features te adden.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 13-12-2006 11:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
de coop feature is zeker ook allang niet meer aanwezig :( deze game beloofde zoveel goeds, maar nu is het al zo lang geleden dat het er al niet eens meer speciaal uitziet ofzo. ze zitten elke keer de engine op te poetsen met nieuwe features, whats next? ze gaan de engine herschrijven voor DX10?

op naar de volgende 3 jaar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wanneer komt dit spel nu eens...
Ik heb zolang gewacht, het leek in het begin zo mooi te worden, dan die uitstellen, ik vraag me af of het ooit nog wat word....

Jammer, want het idee is goed... :'(

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25
Joopieboy schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:48:
Wanneer komt dit spel nu eens...
Ik heb zolang gewacht, het leek in het begin zo mooi te worden, dan die uitstellen, ik vraag me af of het ooit nog wat word....

Jammer, want het idee is goed... :'(
Een paar jaar geleden zou het inderdaad nog een goeie game zijn geweest. Op hun site is te lezen dat hij Q1 2007 uitkomt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuw filmpje op gametrailers.com en met deze keer met wat ingame beelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nja, het ziet er wel leuk opgepoets uit ivg met wat het begin was maar volgens mij, als het nog komt, word het niet zo wereld schokkend als dat hij 2 jaar geleden was gekomen.
Maar toch hoop ik dat ie begin 2007 uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Janssen schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:39:
Dit spel wordt vast een grote flop. De belangrijkste core gameplayelementen die deze game anders zou maken dan anderen zijn eruit gesloopt (denk aan eten, slapen, handel etc) Toen ik dit spel enkele jaren geleden voor het eerst zag (heb een alpha "gespeeld") dacht ik dat het een megahit zou worden.

Wat er nu van overblijft is slechts een lege schil.......weer een 13-in-een-dozijn shooter
Pc Gameplay had een tijdje geleden (1 of 2 maanden) wederom een previeuw van de game, ze waren er nog steeds aardig enthousiast over.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn opsomming
-Te veel features weggehaalt
-Graphics mwoah niet verkeerd maar ook niet super
-Laadtijden A64 3200+ 1 gig geheugen ik zet de popcorn alvast klaar
-als je een filmpje maakt zorg dan wel dat het een vloeiend filmpje is my god

en ben ik de enigste die bij dat 5 minuten nacht filmpje een DOOM 3 gedachte krijg ? dat was wel heel erg donker

tis jammer game beloofde veel maar wordt steeds minder
maar tegenover DNF deze komt tenminste
DNF is denk ik een gestaakt project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
HADES2001 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 23:59:
(...)
en ben ik de enigste die bij dat 5 minuten nacht filmpje een DOOM 3 gedachte krijg ? dat was wel heel erg donker
(...)
Ik weet niet of jij de enigste bent, maar je bent in ieder geval niet de enige die dit vindt. ;)

Ik ben ook niet echt onder de indruk van de A.I. die in dat 5 minuten filmpje te 'zien' is. Hij (het first person mannetje) loopt vrolijk rond te schijnen met een zaklantaarn, en nog steeds zijn die andere ventjes verrast wanneer hij om de hoek komt lopen. 8)7

Maar toch... alleen al om die scene waar hij een rat neerschiet, en er ineens een hele kudde (of hoe heet dat bij gemuteerde ratten ;) ) aan komt rennen zou ik het spel kopen... :P

[ Voor 6% gewijzigd door arieleks op 18-12-2006 12:45 . Reden: Flauwe grammatica verbetering ;) ]

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Damn, van dit spel blijft ook weinig over, steeds minder beloftes die na gemaakt worden... Als er nog een spel uitkomt word het een uitgekleed spel... Zoiets van een volledig speelbare demo, waar 99 % uit gehaald is.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Rakkerzero schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:49:
In dat geval zou ik er geen probleem mee hebben, andere gamers waarschijnlijk wel, als het spel nog eens een half jaar/jaar uitgesteld wordt zodat ze wel tijd genoeg hebben om die features te adden.
Van mij mogen ze het ook weer gaan uitstellen ja. De huidige vorm is volgens mij typisch zo'n spel wat je na 3 dagen spelen aan de kant legt... Niet erg veel toegevoegde waarde dus. Dan concentreer ik me nu wel op andere spellen om dan uiteindelijk later tóch nog een goeie versie van Stalker te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een datum bekend: 16 maart.

Bron: Gamer.nl
http://www.gamer.nl/doc/36555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Laatst online: 17-07 12:50
Wow! Er wel echt veel veranderd tov van die "leak" die ik enkele jaren geleden gezien/gespeeld heb...
Filmpje ziet er niet slecht uit... wel hoog HL2 gehalte...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is daar mis mee dan? :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Op welke platformen komt hij eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
PC only volgens mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:36
Ben benieuwd of de systeemeisen pII 450Mhz, 128MB ram en geforce 2mx niet veranderd zijn... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat zo zou zijn kan iedereen het spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screenies:

http://www.gamer.nl/doc/36613

en een nieuw filmpje bij gametrailers.com :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Ben benieuwd, ziet er gaaf uit :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:24:
Nieuwe screenies:

http://www.gamer.nl/doc/36613

en een nieuw filmpje bij gametrailers.com :)
Tsja, leuke plaatjes, dat wel. Maar laat ze nou maar opschieten met de release.... :p
Wat ik wel een beetje irritant vind is dat er geen enkele update gepost wordt op de officiele Stalker site. Laatste nieuws is nog steeds van 13 juni 2006. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste nieuws is 16 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nice, dat ziet echt mooi uit. _/-\o_

Hopen dat het ook echt uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 22:52
De kans om de beta te kunnen spelen: http://www.thq-games.com/uk/news/show/1585 (moet je wel ff bij THQ registreren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

1) This Competition is run solely by THQ (UK) LTD.
2) The Competition is open to UK residents only. Entries received from people residing outside the UK will be disregarded.3) The competition will close at midday on the 29th January 2007. No entries will be accepted after this date.
4) No purchase is necessary to enter this competition.
5) Only one entry per household is permitted. Repeat entries will be disqualified.
6) The winners will be drawn by the 30th January 2007 from the database of correct entries received. The first two hundred names entered will each receive a S.T.A.L.K.E.R. beta key.
7) The winners will be notified of their success by email within a week of the competition close date. No other correspondence will be entered into regarding this competition.
8 ) The winners will be emailed their beta key. Instructions on how to register the key will be sent with the notification of success.
9) THQ will not accept liability if the keys are lost, blocked by email filters or remain undelivered.
10) Any prize winner who is under 18 years of age will need to seek a parent or guardian's permission in order to claim their prize.
11) Employees, families or friends of THQ UK Ltd. and associated companies are not eligible to enter this competition.
12) Entering this competition constitutes acceptance in full of the terms and conditions laid out above.
13) There will be no cash alternative to this prize.
14) The decision of THQ’s UK Web and Customer Relations Manager is final.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Volgens mij kan je gewoon een willekeurig adres opgeven in de UK, ze gebruiken toch alleen maar je email adres....

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

LOL:

Address:

Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester, M16 0RA >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 23-01-2007 13:15 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Afbeeldingslocatie: http://www.pcgameplay.be/images/body/nieuwnummer.jpg

Eindelijk ? :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
PWND @ THQ

Answer the question below
Would you like to participate in the S.T.A.L.K.E.R. beta?

Yes
No >:)

ik hoef nergens adres in te voeren hoor.. :O

[ Voor 17% gewijzigd door Tomino op 27-01-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Hey,
Hebben jullie de vernieuwde officieele website van Stalker al gechecked?

zie link:
http://www.stalker-game.com/en

de release komt steeds dichter bij :)

Edit:

Oblivion Lost is ook vernieuwd en zelfs in het Engels nu:

http://www.oblivion-lost.....php?zone=design2&lang=en

[ Voor 28% gewijzigd door in2duhCore op 29-01-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
in2duhCore schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:29:
Hey,
Hebben jullie de vernieuwde officieele website van Stalker al gechecked?

zie link:
http://www.stalker-game.com/en

de release komt steeds dichter bij :)

Edit:

Oblivion Lost is ook vernieuwd en zelfs in het Engels nu:

http://www.oblivion-lost.....php?zone=design2&lang=en
Als je bij die van oblivion-lost kijkt staat er rechts boven een teller tot de release :P
Nog 44 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 23:02
hij is intussen gereviewd door de PC Gameplay. 83%
Mooie score voor een spel waar al zo lang heen en weer geprutst is. Ik had ergere dingen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Jormungandr schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:22:
hij is intussen gereviewd door de PC Gameplay. 83%
Mooie score voor een spel waar al zo lang heen en weer geprutst is. Ik had ergere dingen verwacht.
Bedoel je gepreviewed? want als die al gereviewed is is die namelijk al uit :D wat nie erg is natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PC Gameplay heeft hem idd gereviewed, Stalker is dus af. Geen idee waarom ze nog willen wachten met de release tot maart en waarom we nog nergens een gold status gehoord hebben. In elk geval, alles samen blijkt het nog een goed game te zijn. Had het nou zoals oorspronkelijk in 2004 uitgekomen dan had het zeker brokken gemaakt. De graphics vergelijken ze met een opgepoetste Source engine, dus dat valt zeker niet tegen. Ook de gameplay is goed en de AI is slim genoeg. Ook qua sfeer enzo zit het goed. Als stalker moet je jezelf ook verzorgen, wordt je bv geraakt door een kogel dan moet je die wonde verzorgen. Doe je dat niet dan neemt je health verder af of kunnen anderen jouw bloedspoor volgen. Verder zijn er laadtijden maar die kan je vergelijken met Half Life 2 (dus je stapt ergens binnen en plots sta je aan de andere kant). Vergezichten zoals in Oblivion ontbreken helaas. Ondanks de lange ontwikkeling zitten er ook bugs in, denk aan clipping bugs en zelf crashes. Echter bleken deze maar zelden voor te komen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
op de site van pcgameplay.be kan je hem bestellen in de abbonee shop
daar staat releasedate op 23-03-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Finally, S.T.A.L.K.E.R. does support widescreen resolutions.
yay! Zit ik net met een mooie widescreen besluiten ze het niet te ondersteunen |:(
Dat is zooo 2004 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56
DarkShadow schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:58:
[...]

yay! Zit ik net met een mooie widescreen besluiten ze het niet te ondersteunen |:(
Dat is zooo 2004 :+
Ik snappum nie...

Er staat toch dat het WEL ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Misschien dat hij bedoelt dat het niet relevant is om te zeggen? Dat het dus enkel gezegd zou moeten worden als het spel dit niet zou ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Zoutvat schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 22:22:
Misschien dat hij bedoelt dat het niet relevant is om te zeggen? Dat het dus enkel gezegd zou moeten worden als het spel dit niet zou ondersteunen?
Mwach, gezien de beroerde support van widescreens vind ik het wel een nette mededeling.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

OK, serverfout.

[ Voor 83% gewijzigd door skullsplitter op 31-01-2007 02:50 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WS support is echt niet beroerd. Dat niet alle spellen ondersteund worden is waar maar tegenwoordig zijn het overgrote deel breedbeeld-ready, vooral de nieuwste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

RoD schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 02:49:
WS support is echt niet beroerd. Dat niet alle spellen ondersteund worden is waar maar tegenwoordig zijn het overgrote deel breedbeeld-ready, vooral de nieuwste games.
Alleen de nieuwste games idd, terwijl er al ruim 2 jaar breedbeeldschermen verkocht worden, en slechts een patch zou voldoende zijn om het aan te passen. Hetgeen waar je in het geval WEL tegen aan loopt is het bredere OF het minder hoge gezichtsveld, waardoor respectievelijk voordeel en nadeel behaald zou worden door een breedbeeldgamer.
Wat weer op te lossen is door 16:9 ratio te forceren, maar dan zit je weer met resolutie te kakken waardoor je niets overhoudt op een 4:3 scherm.

God, wat blij dat die consoles daar nu een voortouw in nemen trouwens...

[ Voor 15% gewijzigd door skullsplitter op 31-01-2007 02:53 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het komt in ieder geval nu veel meer op. Vandaar dat ik WS support bij Stalker ook niet vreemd vind, ze zijn het een beetje verplicht. Breedbeeldmonitoren zijn nu ook razend populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd

Preview beloofd wat alhoewel de game nogal buggy is volgens diezelfde preview. Hopen dat de bugs op tijd kunnen worden verholpen.

Game verwacht in eind maand. Ik kijk al zo lang uit naar dit spel. :)

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:37:
Preview beloofd wat alhoewel de game nogal buggy is volgens diezelfde preview. Hopen dat de bugs op tijd kunnen worden verholpen.

Game verwacht in eind maand. Ik kijk al zo lang uit naar dit spel. :)
Ik keek 2 jaar geleden uit naar deze game :) Het zal me echt worst wezen nu, als een spel keer op keer wordt uitgesteld verlies ik gewoon intresse. Ik irriteer me echt aan bedrijven die iets aankondigen voor een bepaalde tijd en dan gewoon er lekker ff 2/3 jaar langer overdoen.

Ga hem uiteraard wel spelen als die uit is maar verwacht er eigenlijk niks meer van. Gfx zijn ook al flink outdated.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Een aantal nieuwe screenshots?

Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-videogame.com/image_scaler.php?src=images/screenshots/download/12.jpg&w=1280
Afbeeldingslocatie: http://www.stalker-videogame.com/image_scaler.php?src=images/screenshots/download/10.jpg&w=1280

• d0s
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

Toch nog geen enkele negatieve (p)review gezien.. dat is goed nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Speelt iemand hier de beta? Enkel LAN werkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
zezke schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 16:30:
Speelt iemand hier de beta? Enkel LAN werkt hier.
Waar haal jij de beta vandaan? Had me ingeschreven bij die THQ site maar niks gezien.. :)

mss de lokale kabel boer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
beta was gewoon te downloaden maar kzie dat nu niet meer kan gedownload worden. Zonder key kan trouwens alleen in LAN (en online via planet hamachi)

Via PM dergelijke zaken aanbieden is gelijk aan een warezaanbod. De volgende keer heb je een OW te pakken ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:39:
[...]
Gfx zijn ook al flink outdated.
Maar jah. Natuurlijk zijn de graphics outdated! 8)7

Wat is er grafisch zo slecht dan als ik vragen mag? Ik vind het er anders behoorlijk goed uit zien als ik eerlijk ben. Die nieuwe screenie's zijn echt niet verkeerd hoor. Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet zo'n "plastic" game is geworden. Bah, wat haat ik dat echt als bedrijven veel te veel effectjes gebruiken om de oerlelijke textures te verschuilen.

Graphics artists die gewoon vijf jaar lang uit hun neus lopen te snoepen, en vervolgens gewoon wat van die veel te veel resources vretende effectjes over de textures heen knallen om hun bagger te verschuilen. Bleh. Geef mij maar iets meer "matte" graphics. Iets meer in de stijl van Half-Life 2 of iets dergelijks zal ik maar zeggen. En de graphics van deze game zijn op zich ook wel in die stijl te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.T.A.L.K.E.R Closed Beta

Toch even downloaden mss krijg ik um aan de praat

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Review in de PC Gameplay (NL-talig boekje) van februari. Het spel krijgt 83%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 20:58:
Review in de PC Gameplay (NL-talig boekje) van februari. Het spel krijgt 83%.
Mooi ! Het spel zal sowieso hoe oud het ook is een zalig gamepje worden , dope :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie vvv ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preview van Gamer.nl is ook aardig positief over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Modbreak:Dit is dus niet de bedoeling. De _closed_ beta was niet voor niets _closed_ ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Zie ^^^ ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keisersose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 17:34
Zie ^^^ ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:32
Zie: Spielerij - Algemene policy ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zie: Spielerij - Algemene policy ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Ik zie dat een aantal de beta speelt, is het spel ook naar verwachting que graphics of is het idd achterhaald zoals men een beetje bang voor was?

Zal iig de links es proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De graphics schijnen helemaal niet achterhaald te zijn :)
Dan over naar het veel, zo niet meest besproken onderdeel van de game: de graphics. Iedereen die zegt dat S.T.A.L.K.E.R. na zoveel jaar ontwikkeling grafisch achterhaald is mag per direct een enkeltje Pieter Baan boeken. Ondanks het feit dat we drie jaar geleden écht met onze mond op de grond hadden gelegen, ziet S.T.A.L.K.E.R. er ook nu nog fenomenaal uit. Dit wordt niet puur technisch gerealiseerd, juist de invulling van de techniek geeft de game z’n charme. De sfeer in de game is grauwer dan grauw, met een gevoel van vergane glorie. Het gevoel van authenticiteit wordt met name door de haast fotorealistische textures gecreëerd. In combinatie met de zeer goede belichtingstechnieken levert dit niet alleen mooie plaatjes op, maar maakt het de game technisch ook indrukwekkend.
Ook PC Gameplay hoor je niet klagen, zij vergelijken de engine met een opgepoetste Source engine.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Wordt dus enkeltje Pieter Baan zie ik :p

Maar prettig om te horen dat het tegendeel word/is bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

De beta is ook via newsgroepen binnen te halen.
zo'n 450mb, dus die is zo binnen :)
Hacku schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:28:
Jammer van dat vieze reclame praatje.
Dat is zo over the top, dat het lijkt alsof ze er geld voor krijgen.

Die beta is wel een groot crash festijn :P
Ik ben nog even puzzelen om het aan de praat te krijgen.

[ Voor 74% gewijzigd door job op 18-02-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:28:

[...]

Ook PC Gameplay hoor je niet klagen, zij vergelijken de engine met een opgepoetste Source engine.
Ik zit het spel nu al 2 dage net spelen.. en echt verslavend !
Btw.. op hamachi noem ik xtreme.
Trouwens op 8800GTX 1600*1200 alles max , AA & AF max = 45~160fps.
Maar speel liever zonder fraps aan >:)
Als je het spel zou spelen zonder fps zou je zeggen ~100fps contant :o

*knip

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 18-02-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
job schreef op zondag 18 februari 2007 @ 15:46:
Die beta is wel een groot crash festijn :P
Ik ben nog even puzzelen om het aan de praat te krijgen.
Ik krijg hem niet eens opgestart, hij crasht telkens met een dikke error.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor techsupport voor een closed beta. Hiernaast is de closed beta destijds niet voor niets als closed gebracht dus het verspreiden ervan is in strijd met de licentievoorwaarden en het copyright dat er op rust. Vanaf dit punt wil ik dus ook geen enkel hint of opmerking over dit onderwerp zien in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:26:
[...]

Ik krijg hem niet eens opgestart, hij crasht telkens met een dikke error.
knip*

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh krijg koppijn van het rondlopen na een tijdje :+ het voelt allemaal wat stroperig aan qua beweging, en teveel details in een cartoon achtige omgeving wat stoort imho. Geluid van de wapens zijn ook niet geweldig, doffe plopjes achtig lijkt het wel. Kortom is niet mijn type spel, deze sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:32:
bleh krijg koppijn van het rondlopen na een tijdje :+ het voelt allemaal wat stroperig aan qua beweging, en teveel details in een cartoon achtige omgeving wat stoort imho. Geluid van de wapens zijn ook niet geweldig, doffe plopjes achtig lijkt het wel. Kortom is niet mijn type spel, deze sla ik over.
Dan vraag ik me toch echt wel af met welke videokaart jij dit speelt.
want ik vind het spel een enorme sfeer hebben & bijzonder realsitische omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
zelf op een oude fx5700 komt de omgeving verassend realistisch over

eindelijk es een game met deftige levels en realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 09:07
DeTjuk schreef op woensdag 23 oktober 2002 @ 23:52:
[...]

Eind 2003 las ik ergens, maar kon het zo 123 niet vinden op de officiele site.
Toch wel leuk om dat dan te leze op 18 februari 2007 -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whiplash1990 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:51:
[...]

Toch wel leuk om dat dan te leze op 18 februari 2007 -_-'
Ter informatie de release date staat vast op 06/03/2007. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor 8800GTX gebruikers.
Ik heb even een testje gedaan op een plek door over een plek heen te kijken.
Ik heb het op 4xAA gezet met 16xAF 1600*1200 = 75fps
Dan heb ik het op 16xSSQ 16xAF 1600*1200 = 82fps
Waarschijnlijk omdat dit een engine is die meer cpu dan gpu afhankelijk is _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een potje LAN gespeeld tegen me broer die had nog een beta weten te bemachtigen.
Afijn, in het begin denk je, is dit het nou? Een pistool een level wat er niet echt bijzonder uitziet. Maar na een kwartiertje spelen en wat onweersbuien, bliksem en andere fancy weereffecten is het erg tof. Het schieten werkt fijn en de terugslag van wapens is goed uitgewerkt. Daarnaast een uitgebreid inventory systeem een beetje zoals Resident Evil 4, klikken en slepen. Ieder wapen heeft andere stats en kan uitgebreid worden met scopes e.d. De levels zitten ook echt goed in elkaar. Voor het eerst dat ik iemand kwijtraak die ik achterna ren, zoveel gangetjes verstop plekken etc. Het campers probleem hebben de developers goed opgelost, gewoon een nucleaire uitstoot die je geiger teller laat flippen en campers vaporized _/-\o_ . Zelden zo een intense shooter gezien, perfecte mix tussen halflife achtige gameplay (springen, bukken) en spellen als Red Orchestra (realistisch(er) wapengebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:35:
Goed nieuws voor 8800GTX gebruikers.
Ik heb even een testje gedaan op een plek door over een plek heen te kijken.
Ik heb het op 4xAA gezet met 16xAF 1600*1200 = 75fps
Dan heb ik het op 16xSSQ 16xAF 1600*1200 = 82fps
Waarschijnlijk omdat dit een engine is die meer cpu dan gpu afhankelijk is _/-\o_ :D
Vertel dan ook ff welke CPU je heb :)

Ik vind het spel wel grappig, vanmiddag ook even server gehost en met 2 andere gespeeld (alweer vergeten wie dat waren). qua graphics ziet het er ook wel goed uit, speel zelf op 1024x768 met high settings. Vooral de vote optie voor het weer is handig, het speelt veel beter bij daglicht :)

mag de naam enzo van hamachi server hier weer terug of is dat verboden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3ddie schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:38:
[...]

Vertel dan ook ff welke CPU je heb :)

Ik vind het spel wel grappig, vanmiddag ook even server gehost en met 2 andere gespeeld (alweer vergeten wie dat waren). qua graphics ziet het er ook wel goed uit, speel zelf op 1024x768 met high settings. Vooral de vote optie voor het weer is handig, het speelt veel beter bij daglicht :)

mag de naam enzo van hamachi server hier weer terug of is dat verboden...?
8800GTX
Intel Core 2 Duo E6600@ 2.7GHz
2048MB DDR2 667Mhz

Modbreak:Zo werkt het dus niet! :o Indien je twijfelt of iets niet mag dan vraag je het eerst na.

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 19-02-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Draait hier zelfs vlot op een

athlon 64 3000+
512 mb dc DDR
fx5700 256 mb

Nog 31 daagskes wachten en dan kunnen we zelfs zonder hamachi spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Even beter lezen in dit topic en je zou geweten hebben dat het vragen hiernaar in strijd is met de policy ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 19-02-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Zijn die blauwe teksten hierboven je al opgevallen? :P
Komt er kortweg opneer dat links niet mogen.

Daarnaast sterft het internet er van, dus de beta heb je zo gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 19-02-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

job schreef op maandag 19 februari 2007 @ 13:14:
[...]

Zijn die blauwe teksten hierboven je al opgevallen? :P
Komt er kortweg opneer dat links niet mogen.

Daarnaast sterft het internet er van, dus de beta heb je zo gevonden.
Excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
lama, dacht dat alleen links bedoeld werden :)

[ Voor 71% gewijzigd door eppie op 19-02-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
eppie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:10:
Zijn er nog nederlandse hamachi netwerken waar je kan spelen?
Wat staat er nou allemaal hier boven :z

Ze zijn er vast wel, maar mogen hier niet genoemd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Is er animo voor een 14-minuut lang Stalker PC Gameplay filmpje? Ik vind het persoonlijk een zeer leuk filmpje waarin een redacteur van PC Gameplay Stalker gaat spelen en er commentaar op gaat leveren...(je ziet uiteraard de first person view, zodat je een indruk van de gameplay krijgt)

Bestand is 168 Megs, en mijn upload is 50 KB/s.. ik ga dus alleen uppen als er vraag naar is }:O

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jedi_Pimp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:59:
Is er animo voor een 14-minuut lang Stalker PC Gameplay filmpje? Ik vind het persoonlijk een zeer leuk filmpje waarin een redacteur van PC Gameplay Stalker gaat spelen en er commentaar op gaat leveren...(je ziet uiteraard de first person view, zodat je een indruk van de gameplay krijgt)

Bestand is 168 Megs, en mijn upload is 50 KB/s.. ik ga dus alleen uppen als er vraag naar is }:O
JAZEKER! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:59:

Dat wil ik ook wel zien ja :) Even uppen naar een gratis online host zodat iedereen het op die manier kan downloaden, ik neem aan dat er veel mensen zijn die het willen zien :)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en/of problemen m.b.t. de bèta horen _niet_ in dit topic thuis.