Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
jullie hebben duidelijk geen kaas gegeten van photoshop. Op welke feite berust jij het idee dat deze niet geedit isVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:44:
Ja, dat is gelul dat het edited is Ernie
Ik ben nu (nog) een 767 Nieuw-B, wie kan me uitleggen hoe ik de V speeds moet berekenen of wil me via MSN een cursus FMC-767 geven?:)
Want met die FMC ben ik af en toe de draad kwijt
sjek bij photoshop, Filter -> sharpen -> sharpen. Als je naar de randen kijkt, zie je een beetje sjopper dat dit duidelijk gesharpened is!
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
#1 vast en zeker!
En unblock me nou eens! Ik bijt niet!
Vast en zeker die eerste! Die's tenminste origineel en ook nog eens qua kwaliteit topVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:10:
ik wil 1 van deze 6 insture guys, you choose!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
ikzelf denk aan de eerste
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Fly High, ik vind nummer 1 wel aardig, en die met die lichtmasten is in concept wel leuk maar ik heb mooiere lichtmasten gezien, ook van jou.
Verwijderd
hoe kom ie aan die snufies??? of ben je die aan het testen?rdluca schreef op 17 oktober 2002 @ 17:59:
En ik ben onderweg met de AA767-300.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veilig op LNAV en VNAV kunnen we gaan wennen aan de nieuwe snufjes..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
arriving this evening for my GoT friendsVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:43:
[...]
hoe kom ie aan die snufies??? of ben je die aan het testen?
edit:
sterker nog, voordat ik er ben:
http://cs-people.bu.edu/pgeddes/flightsim/picmods/index.htm
en nou mar afw8en of ik daarbij hoor (want jah, wie wil mij nou als vriend
danku danku danku,Spotter schreef op 17 oktober 2002 @ 20:56:
[...]
en nou mar afw8en of ik daarbij hoor (want jah, wie wil mij nou als vriend)
misschien toch de PIC gaan leren
Bart bijt niet, maar daar is dan ook alles mee gezegt

kritisch kijken is altijd goedrdluca schreef op 17 oktober 2002 @ 20:02:
als ik een beetje kritisch mag zijn, ik vind er geen goed genoeg om in te sturen. Ze zijn een beetje standaard.
Ik heb veel betere van je gezien.
Maar welke betere heb je dan van mij gezien? Aangezien ik geen smaak heb kan het best zijn dat ik alle verkeerde eruit heb gehaald
Fly High Ik vind ze allemaal erg goed
Ik had dit shotje ooit gemaakt als voorbeeldrollebol schreef op 17 oktober 2002 @ 20:34:
En waarom staat de deur open op die laatste foto, met die A319?
had die runway wel ILS dan ? en hoe hoog zat je ? intercepten van ILS is op 2500 ft prima. 4500 ft. werkt ook nog wel..maar 2500 ft is mooier. misschien zat je te hoog ofzo ?ND schreef op 17 oktober 2002 @ 15:54:
Ik was gister aan et vliegen met de PIC767, en wilde toen landen, nou ik klik de freq + course in de FMC aan,z odat deze in NAV1 komt te staan, maar ik kreeg helemaal geen NAV1 ontvangst(geen LOC+GS) Wat ben ik vergeten?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Lijkt me wel leuk, met z´n alle in een chatbox.
Hoe reken ik in godsnaam met de 767PIC m`n V speeds uit?
ftp://205.252.89.41/dynam...e2ad91163ca1/734lot_d.zip --->dirty
en een dirty, en een clean versie, wat wil je nog meer
Verwijderd
Je bijt niet, je lult twee keer te snelVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:22:
Denk dat die Lockheed Tristar de mooiste kans heeft. Je ziet de diepte goed. Die andere zijn te veel voorkomend.
#1 vast en zeker!
En unblock me nou eens! Ik bijt niet!
Verwijderd
Gewoon eentje waar niemand is lekker praten met de FS2002 sectie van GoT?
Mooi shotje Rico
Verwijderd
Aarg verdomme!
Jullie voeren allemaal een complot jegens de onschuldige Bart:(
Hoezo lul ik te snel sapjes?
edit:
wanneer je mee doet aan de FS2002 Meet&Greet kom dan naar de Okidoki.com games chatbox. Zit geen hond, straks hopelijk GoT!
En wanneer denk je geland te zijn? Misschien kan ik dan nog even toweren op EHAM.rdluca schreef op 17 oktober 2002 @ 21:32:
even een groet vanaf 39000ft. We naderen EHAM
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Houd nou g*ds*mme eens op met de kl*te k*nk*r apastrofes en stype gewoon zijn en mijn!!!!!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:24:
Laten we meeten in een chatbox! kunnen we direct praten met elkaar.
Lijkt me wel leuk, met z´n alle in een chatbox.
Hoe reken ik in godsnaam met de 767PIC m`n V speeds uit?
-Sander_ schreef op 17 oktober 2002 @ 21:40:
[...]
En wanneer denk je geland te zijn? Misschien kan ik dan nog even toweren op EHAM.

Die controller op MAN_V_CTR is een genot om naar te luisteren
en doe er 10min bij want ik had de STAR en runway nog niet geselecteerd.
Verwijderd
Dank u, dank u! Hij is echt superleuk! Jammer dat er geen nieuw panel bij zit...Spotter schreef op 17 oktober 2002 @ 16:57:
neej zat niet bij ferehegi
is GRATIS (jahjah, t kan nog)
www.flightsimmers.net/zth ook een mooie replacement texture voor FS Assist pushback truck
Net ff een rondje gereden, en da's toch grappig: stukken leuker en realistischer als met een vliegtuigje rondtoeren! Ook handig dat je damage en zo gewoon aan kunt laten (dat kon bij die motor volgens mij niet, alhoewel ik die nog nooit heb uitgeprobeerd..)
ff wat anders: WAT ZIJN NOU DE TYPEFOUTEN op de Dash overhead??? Of heeft de originele poster zich vergist en zit hij zich nu diep te schamen in een donker hoekje...?
Zou hij maar apostrofes type, die gaan goed hoor: ''''''Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:40:
[...]
Houd nou g*ds*mme eens op met de kl*te k*nk*r apastrofes en stype gewoon zijn en mijn!!!!!
Het zijn de accent aigu's die het probleem geven. deze dus ` (dat is een accent grave) maar dan andersom: ´
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Helaas te laat, ondanks dat je 1200 nm op een rate van 4x hebt gevlogenrdluca schreef op 17 oktober 2002 @ 21:44:
[...]
[afbeelding]
Die controller op MAN_V_CTR is een genot om naar te luisteren
en doe er 10min bij want ik had de STAR en runway nog niet geselecteerd.
Succes met de vlucht verder!
Maar o , o wat een leuk paneltje en wat een geluid zeg
tampert, kriminalpolizei
thnx. De BAW768 is netjes bij me gebleven, zojuist afscheid genomen na ettelijke uren elkaar vermaken in de lucht-Sander_ schreef op 17 oktober 2002 @ 21:54:
[...]
Helaas te laat, ondanks dat je 1200 nm op een rate van 4x hebt gevlogen
Succes met de vlucht verder!
Verwijderd
Je gaat een mooie tijd tegemoet kerelEvilernie schreef op 17 oktober 2002 @ 22:00:
w000tkep net eens PIC 767 uit de kast getrokken en ik voel me als die-hard aibusser me nu een beetje een verrader
Maar o , o wat een leuk paneltje en wat een geluid zegecht super. Ik hoor de martinairs hier bij EHRD al overkomen
, Ik dacht, ik spool de engines ff tot 104 % ofzo, opeens allemaal warnings
toeters, bellen en ga zo maar door
echt een leuk apparaat
De manuals liggen al uitgeprint, dus ik ga binnekort rustigaan maar eens met de PIC beginnen
Hehe! Kewl! Welcome to the club zeg ik maar vast!Evilernie schreef op 17 oktober 2002 @ 22:00:
w000tkep net eens PIC 767 uit de kast getrokken en ik voel me als die-hard aibusser me nu een beetje een verrader
Maar o , o wat een leuk paneltje en wat een geluid zegecht super. Ik hoor de martinairs hier bij EHRD al overkomen
echt een leuk apparaat
De manuals liggen al uitgeprint, dus ik ga binnekort rustigaan maar eens met de PIC beginnen
nr 1 en 2 zijn eigenlijk dezelfde fout, maar wel 2x gemaakt => "FVD BTL" moet natuurlijk "FWD BTL" zijn en idd moet "TEXT DETECTION" dus "TEST DETECTION" zijnDelphi32 schreef op 17 oktober 2002 @ 16:21:
[...]
Text detectionEen parser in een Boeing (of wat is het)?
De knop Fire Test roept ook wat vragen op: controleert dat of je je raketten af kan vuren, of je aansteker werkt, of sticht het brand in je bagageruim om te kijken of jij daar tegen kan?
Cabin Altitude Dump: is dat een normale naam voor deze knop?
Meer kan ik er niet ontdekken.

Dat "Cabin Altitude"... dat hoort bij die draaiknop (Increase als je naar rechts draait), en "dump" hoort bij die schakelaar. Staat hier een beetje op elkaar gepropt.
[edit]
nee hellogoodbye, zat me niet te schamen (of toch wel
En weer een echte vent is opgestaanEvilernie schreef op 17 oktober 2002 @ 22:00:
echt een leuk apparaat
En Evilernie, hey je zit eindelijk in een echt vliegtuig, vliegt toch een stuk anders heVerder zijn we te vinden op IRC en staan open voor al je vragen
server: irc.tweakers.net of irc.fokzine.net
channel: #Flightsim
Verwijderd
In de Manual staat dat de Stab trim niet in T/O stand is gezet dan. Hoe zet je die in T/O stand?
Zorg dat het witte streepje op je pedestral boven het groene streepje staatVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:14:
Hey hey, ik krijg in m'n 767 elke keer de foutmelding: stabilizer..op de EICAS dan.
In de Manual staat dat de Stab trim niet in T/O stand is gezet dan. Hoe zet je die in T/O stand?
Verwijderd
Trim wat naar beneden tot dat de sound weg is. Dan weet je voortaan hoeveel die moet staan fot t/oVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:14:
Hey hey, ik krijg in m'n 767 elke keer de foutmelding: stabilizer..op de EICAS dan.
RDLUCA hoe krijg je sit voor elkaar ? ik heb het gedownload en geinstalleerd volgens de instructies van de readme en als ik shift+2 druk dan doet hij het gewoon nietrdluca schreef op 17 oktober 2002 @ 21:32:
even een groet vanaf 39000ft. We naderen EHAM
[afbeelding]
Verwijderd
probeer num-pad+2 eensjos_zwa schreef op 17 oktober 2002 @ 22:17:
[...]
RDLUCA hoe krijg je sit voor elkaar ? ik heb het gedownload en geinstalleerd volgens de instructies van de readme en als ik shift+2 druk dan doet hij het gewoon niet
hij doet het! damn nu lijkt het veel harder te gaan tijdens het landen
super dit
Hoe krijg ik de Airbus in de Approach Phase? "Activate Approach Phase" stond in het blauw, en kon hem dus niet activeren en confirmen, en ook niet NAV of APPROACH ging niet meer aan, toen heb ik eenmaal de LOC intercept HDG HOLD ingevoerd, en probeerde van alles om hem in de Approach Phase te zetten, maar dat lukte niet echt
En het was errug krapjes aan met mijn fuel, hijw as uitgerekend voor een landing op 06 @ EHAM, dat zou die net halen, maar door de wind moest ik op 27Landen, en als je de charts bekijkt, moet je eerst EHAM over, naar WP linksomkeer en dan ILS intercept, en dat haalde ik dus niet (ff gecheat ALT > Fuel
Wie weet er een goed fuel calculator voor de Airbus A320/A321? (ik zoek zo'n eentje als die van de PIC767

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Contact EHAM_W_APP on 121.200

Direct SUGOL

Direct 5nm north off PAM

Descend 3000 on the QNH1002 to be level at 5nm north PAM

Approach; the AAL972 established ILS 27

CLeared to land 27

contact GROUND on 121.700

shutting down at Gate Charlie Three

Ik was vanplan om vandaag naar EHAM te vliegen vanaf LOWI met een Transavia B737.
Alleen ik kreeg geen toesteming om door te vliegen en moest en landing maken op LOWS
Hier de Foto's er van
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWI@LOWS07.jpg[/img] en nu maar wachten tot ik dan uit eindelijk wel door mag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Great pics!Blackhole schreef op 17 oktober 2002 @ 23:12:
Zo daar ben ik weer eens met wat nieuwe Foto's
Ik was vanplan om vandaag naar EHAM te vliegen vanaf LOWI met een Transavia B737.
Alleen ik kreeg geen toesteming om door te vliegen en moest en landing maken op LOWS
Hier de Foto's er van
pics
en nu maar wachten tot ik dan uit eindelijk wel door mag
Hopelijk straks meer foto's als ik mijn vlucht verder gaat voort zetten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
Als ik jouw site zo zie ben jij degene die dat het best zou moeten weten!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 23:36:
Tijdens het vliegen met VNAV en LNAV gaat in een keer VNAV uit !!! wat houdt dat in ?????

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Inbound Taipei VOR
Passing RCTP Chiang Kai Sek, Taipei Int'l Airport
Deel II morgenvroeg
Morgenmiddag bedoel ik, tis nog een verrekte end
Verwijderd
Hm... Ik begin me minderwaardig te voelen hier...
Jammer dat ik die PIC niet heb: ik krijg nu echt het gevoel dat ik iets mis in mijn leven...
Moet ik sterven zonder ooit de PIC te hebben gevlogen? Welk een zwaar lot valt mij ten deel...
O ja, Simcharts 2.0 is onderweg naar mijn computer.
Verwijderd
Zit een beetje te klooien met die installatie van die dingen.
Heb je MSN? Geef ik je wel wat info over de instal:)
En goedemorgen allemaal, wordt weer een PIC dag
msn: ba-rt@gmx.net
Verwijderd
Over Simcharts... Kennen jullie deze link al?
http://www.jeppesen.com/w...ent=publications_aopa.jsp
Da'seen complete clinic over het lezen van charts. Ik heb alle 45 (!) pdf's net gedownload en ga ze zo printen: heb ik weer wat te lezen dit weekend!
Ja, net als jij zeker..
Ik heb nu de A330 icm de A320-panel van PSS, maar nu heb ik een probleem.
De A330 komt bijna niet omhoog. De snelheid blijft in het rood, en ik kan dus bijna niet klimmen.
Iemand een idee hoe dit komt?
Dit probleem had ik bij Fuel 100-70-100 %
KLM aan de juiste gate, Martinair, Air Holland, Transavia, Dutchbird, de bezoekers en de Cargo planes op de plekken waar ze horen. Dat wil ik gaan doen dmv. van 8 AFCADS waarbij er twee banen voor vertrek en 1 baan voor aankomst wordt gebruikt.
iemand die zin heeft een deel voor zij rekening te nemen?? Let wel het gaat om EHAM NL2000v2
Verwijderd
Ah, jij was ook al wakker.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 10:49:
Simcharts 2 Europe?
Zit een beetje te klooien met die installatie van die dingen.
Heb je MSN? Geef ik je wel wat info over de instal:)
En goedemorgen allemaal, wordt weer een PIC dag
Eh... Simcharts 2 Europe... Geen idee: het is de complete Simcharts 2 cd en als het goed is kan ik alle 5304 charts van de 9 regio's gebruiken!
wees maar niet bangVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:44:
[...]
Hm... Ik begin me minderwaardig te voelen hier...
Jammer dat ik die PIC niet heb: ik krijg nu echt het gevoel dat ik iets mis in mijn leven...
Moet ik sterven zonder ooit de PIC te hebben gevlogen? Welk een zwaar lot valt mij ten deel...
O ja, Simcharts 2.0 is onderweg naar mijn computer.Heb ik nog bepaalde instructies nodig om er alles uit te halen of wijst het zich allemaal vanzelf? Wie van jullie gebruikt Simcharts 2.0?
Voor mij maakt het niet uit of het een boeing/airbus/fokker/Aerospatialie is. Ik vind als het panel goed/mooi is dan maakt het mij niet meer uit
Klinkt interresant. Maar ik denk toch dat je beter met Radius kunt werken dit heeft als voordeel dat je niet met het probleem komt dat er ongelukken ontstaan doordat ze over de zelfde taxiway gaan. Een nadeel is dat je de planes wel appart in een map moet hebben. ivm verschillende radius.rdluca schreef op 18 oktober 2002 @ 10:53:
Ik ben van plan mijn AI-traffic op EHAM NL2000v2 eens grondig aan de juiste gates te gaan plaatsen.
KLM aan de juiste gate, Martinair, Air Holland, Transavia, Dutchbird, de bezoekers en de Cargo planes op de plekken waar ze horen. Dat wil ik gaan doen dmv. van 8 AFCADS waarbij er twee banen voor vertrek en 1 baan voor aankomst wordt gebruikt.
iemand die zin heeft een deel voor zij rekening te nemen?? Let wel het gaat om EHAM NL2000v2
Voor meer info kun je de readme lezen van afcad en aan spotter vragen aangezien hij hier meer verstand van heeft dan ik
Zie foto's iets eerder .
Dus we vertrekken nu van af LOWS naar EHAM .
Er wordt wel slecht weer voorspeld ..
Maar heb geen zin om nog langer te blijven staan hier op LOWS.
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM201.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM202.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM203.jpg[/IMG]
[IMG]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM204.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM205.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM206.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM207.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM208.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM209.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM210.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LOWS@EHAM213.jpg[/img]
wie heeft er een LIV van een KLM 737-700 ?
Die ziet er echt goed uit
Heeft afg geen KLM 737-700?
En ik zit echt te twijfelen of ik nu NL2000V2 erin zou doen. Aangezien de nacht shotjes veel beter zijn dan LAGO EHAM. Ik zit alleen met de fps
rdluca hoe is bij jouw de fps? met system specs erbij graag
maar even klik baar gemaakt
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 18-10-2002 11:36 . Reden: :? ]
Verwijderd
Ben nu SimChart 2 Europe aant uitpakken. Volgens mij unzip ik nu alle charts.
Naja, zie wel wat er van terecht komt. Enne, over PIC de slag heb ik al bijna te pakken:)
Ik ben trouwens voor default EHAM met FSSE gates en ground vehicles aan het toevoegen want ik wordt scheitziek van die LOW-FPS-Approaches
EDIT:
Krijg net te horen dat Dutchbird de atlantische oceaan overgaat.
(Mexico, Dominicaanse Rep) Gaan ze dit doen met de 757!
Word gevlogen met tussenlanding op Halifax.

Iets voor screenshot contest?
Verwijderd
Bij een G0T contest ben ik bang voor grote dillema'sVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 11:51:
Leuk
Ben wel in voor een screenshot contest voor alleen GoT
Kunnen beter contests houden met andere forums
GoT@#1
Check ILA forum
Verwijderd
Maar dan moeten we weer een neutrale jury hebben enzo. Is weer een hoop stennis.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
Bij een G0T contest ben ik bang voor grote dillema's
Kunnen beter contests houden met andere forums
GoT@#1
edit:
Check ILA forum
Verwijderd
Ladingen flutscreenshots; ruzie onderling; stapels posts zoals 'waarom zit ik er niet bij?'; gemopper; gescheld; opmerkingen als 'ga zelf dan oin de jury zitten, !%&$@#''; etc.etc.
Dus...laat maar hangen: 't is geen doe plan. 't Is nu gezellig hier; laten we het zo houden!
Nee daar heb ik al naar gekekenThe_FrankO schreef op 18 oktober 2002 @ 11:33:
[...]
Die ziet er echt goed uit
Heeft afg geen KLM 737-700?
[/edit]
Rico, je kan beter w8en op V3, daar ga ik waarschijnlijk zulke overlays voor makenrdluca schreef op 18 oktober 2002 @ 10:53:
Ik ben van plan mijn AI-traffic op EHAM NL2000v2 eens grondig aan de juiste gates te gaan plaatsen.
Bart: dat vliegen ze al, gewoon met 752
V3 word gemaakt met GMAX, is dat nou ook FPS vriendelijker danw at ze nu hebben?Spotter schreef op 18 oktober 2002 @ 12:59:
[...]
Rico, je kan beter w8en op V3, daar ga ik waarschijnlijk zulke overlays voor maken
Bart: dat vliegen ze al, gewoon met 752
Is dit 'Zoek de verschillen'?4Real schreef op 18 oktober 2002 @ 13:01:
zow dagje Schiphol was leuk
klik voor 1600x1200
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer komen later
Mooie foto's, evenals zo'n dagje Schiphol
Verwijderd
Gelukkig zien we weer wat
Righ hand circuit rwy 24R
Cleared to land 24R, winds calm
hope so, V2 is echt overkill voor mijn pcND schreef op 18 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
V3 word gemaakt met GMAX, is dat nou ook FPS vriendelijker danw at ze nu hebben?

Damn dacht ik mooie scenery te hebben van LGAV, nou vindt het eigenlijk maar bagger

Verwijderd
Dus: zorg er in ieder geval voor dat je in managed speed mode bent (hdg en hoogte maakt niet uit) en probeer het dan nog eens. Volgens mij MOET het dan werken! En regel dan je snelheid (als ATC bepaalde snelheden verlangt) met de flapsetting: de Airbus zal in een bepaalde flapsetting nooit onder een bijbehorende snelheid gaan (appr phase zonder flaps = ongeveer 210, flap 1 = ongeveer 190, flap 2 = ongeveer 160, etc.)
Verwijderd
Aanstaande zondag om 21:00 uur op Discovery Channel; High Skies. Programma gaat over de opkomst en misschien wel de ondergang van de Boeing 747 op korte termijn.
Wou ik net gaan posten-Sander_ schreef op 18 oktober 2002 @ 14:39:
Even een huishoudelijke mededeling:
Aanstaande zondag om 21:00 uur op Discovery Channel; High Skies. Programma gaat over de opkomst en misschien wel de ondergang van de Boeing 747 op korte termijn.
Ik als een Boeing747 liefhebber moet dit programma zeker kijken
Sander: url? (naar MP topic)
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Là MP topic: [rml][ FS2002] Plan hier je online vluchten + IP deel 6[/rml]Spotter schreef op 18 oktober 2002 @ 15:02:
ND: V3 zal volgens NL-2000 team meer FPS geven, maar ze garanderen niks.
Sander: url? (naar MP topic)
Verwijderd
Graag gedaan.
Nogmaals graag gedaan (ja, dat was ik ook!)Ik heb net maar ff de CAT3 Tutorial gedaan (met dank aan Hellogoodbye avsims forum)
Hm... Ik weet wel dat in non-managed mode de heading gaat in de richting dat je de hdg-knop gedraaid hebt!maar bij mij ging de vliegtuig een bij EH022 naar LINK om een 270 graden bocht te maken ipv 90 graden naar rechts??
Dus als je van hdg 360 LINKSOM draait naar hdg 90, zal de Airbus ook linksom gaan. En als je rechtsom draait naar 90 hdg zal 'ie rechtsom draaien. Dit in tegenstelling tot een Boeing!
Maar het is wel een beetje apart dat de MCDU dat ook doet... Of was je toevallig in non-managed hdg mode?
tampert, kriminalpolizei
Ze zaten allemaal in managed mode.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:14:
Hm... Ik weet wel dat in non-managed mode de heading gaat in de richting dat je de hdg-knop gedraaid hebt!
Dus als je van hdg 360 LINKSOM draait naar hdg 90, zal de Airbus ook linksom gaan. En als je rechtsom draait naar 90 hdg zal 'ie rechtsom draaien. Dit in tegenstelling tot een Boeing!
Maar het is wel een beetje apart dat de MCDU dat ook doet... Of was je toevallig in non-managed hdg mode?
Btw verschil tussen Boeing/Airbus VNAV, een Airbus gaat niet zomaar naar beneden, je moet nogmaals de ALT knop in managed mode zetten, terwijl je bij de Boeings de Altitude lager zetten al volstaat om op VNAF te vliegen
Verwijderd
Wel in fruitvlieg morse: bzz bzz bzz bzzzzzz bzzzzzzzz bzzzzz bzz bzz bzz bzz bzz bzzzzzz bzzzzzz bzz.ND schreef op 18 oktober 2002 @ 12:42:
Hellogoodbye, wat is je MSN? Ik heb vraagjes over de airbuscontact me op ndjohor@hotmail.com a.u.b.
Verwijderd
WOOO RELLEHENK! Je doet je naam wel eer aan! Heb je er een trampoline onder gezet?rellehenk schreef op 18 oktober 2002 @ 11:50:
Klein rampvluchtje begon al bij take-off
[afbeelding]
Iets voor screenshot contest?
Verwijderd
Je ziet toch dat het een luchtbus isVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
WOOO RELLEHENK! Je doet je naam wel eer aan! Heb je er een trampoline onder gezet?
Geintje hoor, luchtbus is ook meuj
Dit topic is gesloten.