tampert, kriminalpolizei
Weer blije ILA klanten.

Zo en toen was ik over mijn 15 vlieguren.

Anoniem: 55387
Check de winds....lekkah 28 knopuhhh

65551
767 EHRD
On runway, cleared for take-off

Zeg alsjeblieft wat er loos is ofzo, kan ik het voortaan corrigeren
Ach als ik wat meer thuis zou zijn geweest, zou je het zwaar gehad hebbenAnoniem: 55387 schreef op 20 oktober 2002 @ 20:48:
[...]
In de lucht moet er ook iemand de lakens uitdelen hè![]()
![]()
![]()
Nu gaat het over de B747
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ja je zult een vriendin hebben die net de Friends serie heeft gekocht en ik heb net gezegd dat ze wel ff af mocht kijkenBlackhole schreef op 20 oktober 2002 @ 21:04:
Mensen zet DISCOVERY aan de gehele avond PLANES en AIRPORT pogramma's
Nu gaat het over de B747

Gilly schreef op 20 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
Ja je zult een vriendin hebben die net de Friends serie heeft gekocht en ik heb net gezegd dat ze wel ff af mocht kijken![]()
Die heeft ze toch al bijna 3 weken??
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
lol
mensen, de Ariane 733 schijnt uit te zijn, wie o wie heeft em al?
??? welke is dta die uit moet zijn dan ???Spotter schreef op 20 oktober 2002 @ 21:23:
[...]
offtopic:
lol
mensen, de Ariane 733 schijnt uit te zijn, wie o wie heeft em al?
IK heb die RUS 737 al een tijdje hier zo ....
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
klm, britisch airways, southwest, unitedBlackhole schreef op 20 oktober 2002 @ 21:27:
[...]
??? welke is dta die uit moet zijn dan ???
IK heb die RUS 737 al een tijdje hier zo ....
was hun site ookalweer??? (maarjah, aan jou heb ik niet veel he
Nee, dat was costa...zucht
ontopic
Niks te melden
Spotter schreef op 20 oktober 2002 @ 21:56:
[...]
was hun site ookalweer??? (maarjah, aan jou heb ik niet veel he)
url: http://www.woodlandworld.com/ariane/catalogue.asp
btw:
check dit bij news:
ARIANE ANNOUNCES OFFICIAL LAUNCH DATE FOR GMAX BOEING 737-300
The OFFICIAL LAUNCH of the long-awaited, most popular Boeing of the flight simulation world is now under way...The first of the Boeing 737-300's has been released and includes KLM, BA, United and Southwest's amazing "Coppertop" livery.
* KIMBLE will see the release of the Continental Boeing 737-300 and the Alaska Boeing 737-400 *. More liveries for both versions of the Boeing GMAX aircraft will follow on a day-to-day basis and be uploaded as per a new roll-out schedule due to be released on Monday.
The United Airlines Special Edition Set will be released on Wednesday and contain 5 aircraft at a 50% discount for a limited period only!
Freeware painters will apreciate the work we put into a new system to help with the production of freeware work. The new doc is included with each aircraft installed adn will also be on our freeware site.
ARIANE GMAX BOEING 737-300 - OUT NOW !!!
yep, hij ziet er erg mooi uit
http://www.airliners.net/open.file/271034/L
(een Diamond DA-40-180 Diamond Star) ook ergens te downloaden is?
(Quiz vraagje: Weet iemand toevallig ook wie oa. eigenaar is van deze plane?)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Is dat dit toestel niet die hier tussen staat456 schreef op 20 oktober 2002 @ 23:24:
Kan iemand mij vertellen of dit vliegtuig:
http://www.fsplanet.com/10102002.htm
Hier foto's van dat toestel
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/REALTHING.jpg[/img]
en hier die ik heb uit FS2k2
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Grob11501.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Grob11502.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Grob11503.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Grob11504.jpg[/img]
Hopelijk is dit het zelfde plane ..
Want het lijkt er wel veel op .
Alleen op die foto van jou is het en 4 zitter en dit is een 2 zitter
Anoniem: 61113
Gilly wat is dat voor Livery? Er staat een Italiaanse vlag op
Dan wacht ik wel ff, moet nl. toch naar bed.
Anoniem: 54920
456 schreef op 20 oktober 2002 @ 23:24:
Kan iemand mij vertellen of dit vliegtuig:

Er was er ooit eentje in fs2000, zoek een keer op flightsim.com of avsim.com zou ik zeggen...
65551
Ha! Jij bent wakker!Anoniem: 61113 schreef op 21 oktober 2002 @ 00:13:
Bart ik zie al 2 'fouten'. Je moet AL je lichten aan zetten en je moet AUTO BRAKES officieel op RTO zetten! Als het goed is ook flaps op 15..maar ja dat ligt maar aan je gewicht.
Gilly wat is dat voor Livery? Er staat een Italiaanse vlag op...
Het in principe een testvlucht dus daar heb ik niet echt op gelet. Bedankt dat je mij er even op attendeerde. Sam, gefeliciteerd. Ik moet weer naar school
Is toch Flaps 5?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Hmm. Kan het zijn dat dit is verouderd?Anoniem: 54920 schreef op 21 oktober 2002 @ 00:35:
[...]
[afbeelding]
Er was er ooit eentje in fs2000, zoek een keer op flightsim.com of avsim.com zou ik zeggen...
Klas nl. dat iemand dit ding sinds enige tijd heeft gekocht.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Contact me op MSN @ ndjohor@hotmail.comAnoniem: 61113 schreef op 21 oktober 2002 @ 00:15:
Hey ND..ik krijg binnenkort ook een nieuwe computer en wil dan internet op beide dingen. We hebben al een router gekocht, nu heb ik een vraagie...Kan je die router neerzetten>>kabels erin>>internetten? Of moet je allemaal dingen op je systeem veranderen en drivers installeren enzo?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Anoniem: 54920
Ja dat kan, ik weet niet hoe vaak deze info wordt geupdate...staat er niet bij in ieder geval...456 schreef op 21 oktober 2002 @ 10:06:
[...]
Hmm. Kan het zijn dat dit is verouderd?
Klas nl. dat iemand dit ding sinds enige tijd heeft gekocht.

Anoniem: 51137
Ik zit er toch over te denken dat zodra ik FS weer ga spelen denk aan de airbus kant

Bij mijn beste weten (ik sta op de mailing list van het NLR) wordt deze info ongeveer eens in de 2 weken geupdated. En de PH-USK staat dus nog steeds op de naam van Wings over Holland. Ik krijg volgens mij een dezer dagen weer een nieuwe database van ze, ik zal dan ff kijken of ik wat kan vinden.Anoniem: 54920 schreef op 21 oktober 2002 @ 10:49:
[...]
Ja dat kan, ik weet niet hoe vaak deze info wordt geupdate...staat er niet bij in ieder geval...
Anoniem: 67706
Weet iemand waar ik die merge kan vinden voor de Ariane en DF Sieben Drei Sieben?
Als het NL2000 is dan eh, dan is het NL2000. Is veel framerate-vretender dan Lago maar je hebt wel alle vliegvelden van Nederland, je kan er een beetje VFR mee vliegen, en de taxibanen op Schiphol zijn wat handiger aangegeven.Anoniem: 67706 schreef op 21 oktober 2002 @ 12:46:
Even een vraagje, ik ben nu een nieuwe schiphol scenery aan het downloaden, ik kwam erop via google, hij is 13MB weet iemand welke dat is? Ik was een beetje uitgekeken op Lago's Schiphol.
wil ik ook wel wetenAnoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 12:52:
800e post![]()
Weet iemand waar ik die merge kan vinden voor de Ariane en DF Sieben Drei Sieben?
DF geeft die niet meer uit omdat dat model van een ander (payware) bedrijf is. volgens mij had alleen rdluca hem nog dus je moet het hem even vragen.Anoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 12:52:
800e post![]()
ik denk dat je b734_df_ariane.zip bedoelt, te vinden op avsimAnoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 12:52:
800e post![]()
http://cs-people.bu.edu/pgeddes/flightsim/picmods/index.htm
sneekie kickje4Real schreef op 21 oktober 2002 @ 14:42:
heeft er ook iemand een traffic file met allemaal boeings en airbussen die op FL300+ zittentis zow alleen bij mij nu
De PIC767 heeft dat eenmaal niet65551 schreef op 21 oktober 2002 @ 15:15:
Kan iemand mij uitleg verschaffen over het feit dat ik in mijn PIC767 geen overhead sounds heb?
Sorry dat ik niet edit heb gedaan bij vorig post
Okeey okeey, ik had liever ook met ALLE planes dat je de APU kon horen draaien (nu simuleer ik dat door 1 engine te latend raaien
M_A_P > Ik ben pas weer morgen beschikbaar @ MSN
Hoe rekenenen jullie (behalve de PIC767 fanaten) je benodigde fuel uit?
Nou!!!ND schreef op 21 oktober 2002 @ 17:10:
[...]
ikke ikke ikke ikke ikke........NEE, IK WIL HET ZEGGUH
en rico ook nog bedant voor filename
65551
Vliegtuid in minuten X verbruik minutenND schreef op 21 oktober 2002 @ 17:10:
[...]
De PIC767 heeft dat eenmaal nietMaarruh Whocares???
Wat wil je dan horen?
Okeey okeey, ik had liever ook met ALLE planes dat je de APU kon horen draaien (nu simuleer ik dat door 1 engine te latend raaien)
M_A_P > Ik ben pas weer morgen beschikbaar @ MSN
Ik care, als je op de DF737 de APU aanzet hoor je allemaal geluiden! Geeft een fantastisch gevoel of being there....
Nou vind ik het overhead van de PIC767 ook niet zo mooi als de DF737 maar das een ander verhaal
ZEG - UT - DANAnoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 17:21:
[...]
ikke ikke ikke ikke ikke........NEE, IK WIL HET ZEGGUH
edit:
en rico ook nog bedant voor filename
Voor de PIC767 heb je namelijk een hele mooie fuel calculator
Bart > Klopt niet helemaal, want je verbruikt niet altijd evenveel (hoger vliegen = minder brandstof)
Dan heb ik nog een bunch of question over nose-up attitide :
1)Bij hoeveel graden nose up krijg je met een Boeing 747 tail strike?
2)Wat is de normale nose-up attidude van een Boeing 747 tijdens de final approach? (before flare/runway)
3)Wat is de normale nose-up attidude van een Boeing 767 tijdens de final approach? (before flare/runway)
Heeft iemand een goede installatie readme voor me?
4400/XXX
105/....
of
6000/XXX
134/....
Bij de X-en dus je NM's invullen en dan kruislings dingesen
Probeer het eens zou ik zeggen en kijk welke jou het beste uitkomt.
Gegevens zijn gebaseerd op M0.865@FL390
En vergeet voor het gemak ook niet dat je tijdens de start belangrijk meer verbruiktND schreef op 21 oktober 2002 @ 18:03:
[...]
ZEG - UT - DAN![]()
![]()
Voor de PIC767 heb je namelijk een hele mooie fuel calculator
Bart > Klopt niet helemaal, want je verbruikt niet altijd evenveel (hoger vliegen = minder brandstof)
en de reserves.
Globale PIC-fuelplanning:
1e uur: 17000lbs
EET -1: 9000Lbs per uur
reserves: 10000Lbs
He wished65551 schreef op 21 oktober 2002 @ 18:45:
Is dat Fly Highs desk?
Maar WTF heeft hij aan zoveel dure PCs? Hoevaak kijkt hij naar linksachter/rechtsachter?
4 beeldschermen heb ik genoeg, linksvoor, rechtsvoor, center/main view, en cockpit view
En pedestal dan? ZELF MAKUH!!!
Als je nix zinnigs te melden heb zeg dan gewoon nix

Die pic is idd al vaker voorbij gekomen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Kannik alvast mooi plaatje uitzoekke
Eh.. nee.. Vlieg Hoog is op tijd hoor. 40 pagina's zijn het à la 1000 posts. Just for the record.65551 schreef op 21 oktober 2002 @ 19:03:
ja over 5 vaginas mag je een nieuw deel maken, gaat steeds sneller
65551
Ik erger me verdomme mateloos aan het PIC uberhead panel...-Sander_ schreef op 21 oktober 2002 @ 19:10:
[...]
Eh.. nee.. Vlieg Hoog is op tijd hoor. 40 pagina's zijn het à la 1000 posts. Just for the record.
Zijn er niet ergens sounds voor te downloaden?
Kan 767PIC modefications niet wat eraan doen?

Ik programmeer de vlucht, dan weet de FMC hoeveel brandstof er verstookt gaat worden ongeveer, daar tel ik nog wat bij en dan zorg ik dat de estimated landing weight - de zero fuel weight gelijk is aan de massa van de brandstof.ND schreef op 21 oktober 2002 @ 17:10:
Maar ik kan natuurlijk ook de PSS fuel calculator gebruiken, die vertelt hetzelfde.
Oh ja ik reken het nog wel even van kg naar lbs om met mijn rekenmachine.
Wat d8 je van eerst FMC proggen en dan fuel kiezen?Anoniem: 61113 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:31:
Maar als je een vlucht gaat maken moet je toch eerst je Fuel kiezen en dan Fly Now. Dan kan je pas je FMC proggen.
zo gaat het in het echt ookAnoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:34:
[...]
Wat d8 je van eerst FMC proggen en dan fuel kiezen?
tampert, kriminalpolizei
das mooi, maar ik zet het nog altijd in me remarksAnoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 21:30:
De controllers op VATSIM beginnen "Interliner" al te onthouden
Mark vroeg het mij zelfs nog: Is het Interline of Interliner? Ik zei dat ie kon gebruiken wat hem het beste uitkwam.Anoniem: 55387 schreef op 21 oktober 2002 @ 21:30:
De controllers op VATSIM beginnen "Interliner" al te onthouden
En ja, Interliners zijn ook 'luxe' OV-bussen jah
Wordt de fuel planning niet al gedaan voor de kist ook maar op de grond staat? De beladingscrew moet in ieder geval heel erg snel met een EZFW komen voor de afdeling operations, dus ik neem aan dat zij bepalen hoeveel brandstof er in gaat. Zij weten vast ook beter waar ze goedkope tankcontracten hebben dan de piloot dat weet (dat is immers maar de chauffeur
ja idd, luxe bussenrollebol schreef op 21 oktober 2002 @ 21:36:
Interliner, zijn dat niet die luxe bussen met toeslag waar je niet me je OV-kaart in mag? Of ben ik in de war met Interline?
tampert, kriminalpolizei
Terecht natuurlijk. Mooie dingen zijn dat hoor, die airbussen.
mooi spul dat airbusrollebol schreef op 21 oktober 2002 @ 22:02:
Luxe bussen die vliegen. Dus Interline vliegt alleen maar met Airbus?
Terecht natuurlijk. Mooie dingen zijn dat hoor, die airbussen.
tampert, kriminalpolizei
op vatsim nog nooit gehad btw...
en ja! ik ben weer terug! hebben jullie me gemist?
Wij nieuwe flyboys van Interline moeten tuurlijk wel onze kunsten vertonen
Clreared visual approach rwy14
Swing over to rwy 16
No dust
65551
Maarree, Wilcos Aiports 2002 komt uit samen met de 737NG panel met FMC. Zijn mensen al van plan deze te kopen?
Anoniem: 16235
Zoek ff op AVSim naar Screenshooter: die bewaart al je pics en zet ze meteen om naar jpg en een handelbare resolutie! Ideaal!Anoniem: 67706 schreef op 21 oktober 2002 @ 18:19:
hmm als ik screenshots maak, zie je de overgang van licht naar donker erg goed, het lijken net allemaal vlakken, weet iemand een betere shooter, dan Printscreen en paint? Eentje waarbij ik bijvoorbeeld onder het vliegen op een toets druk, en dat ie die dan opslaat, en dat ik dus niet steed terug moet?
Ik heb het al geprobeerd met eerst FS starten en dan pas ServInfo, maar ook andersom. Ik heb het ook geprobeerd terwijl ik online was (IVAO) maar dat hielp niet (hoeft denk ik ook niet, maar wie weet). Weet iemand wat ik over het hoofd zie?
Er was nog iemand met dit probleem, misschien heeft die het inmiddels opgelost en dan hoor ik van hem graag de oplossing.
rollebol schreef op 22 oktober 2002 @ 00:03:
Okee ik heb zelf gezegd dat echte plaatjes laten zien suf is maar dit is Gander, de eerste fatsoenlijke plek waar je kan landen als je de plas over bent richting Amerika. Kwisvraag: Op welke dag is deze foto gemaakt?
[afbeelding]
Taken at
More: -
More: -
More: Gander - International (YQX / CYQX)
More: Canada - Newfoundland, September 11, 2001
Dit topic is gesloten.