Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Leuke pics weerrdluca schreef op 19 oktober 2002 @ 20:43:
Vanmiddag een BBJ voor Lauda Air overgevlogen. Was net nieuw aangekomen vanuit Seattle en op Bremen in de Lauda kleuren gespoten. Ik mocht hem op LOWI afleveren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We passeren Munchen
[afbeelding]
en Oberpaffenhofen, hoe toepasselijk
[afbeelding]
En de approach op LOWI, in de verte de verlichte stad Innsbruck
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen volgen er enkele van mij
Verwijderd
ik zie ook waypoints op navdisplayMcFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 22:19:
[...]
Denk het niet anders had dat wel denk bij de nieuwe features gestaan, is niet iets om weg te laten denk ik. (btw ik zie wel LNAV op het panel)
Mooie shots!! Ik blijf die Interline livery mooi vinden, nogmaals prima werk nealzieVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 22:26:
Mooie pics McFlippie.
Hier de mijne dan van EHAM-EDDF
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
On the ETARU25 arrival
[afbeelding]
"Established" auf der ILS sir
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Conclusie: Elke keer als ik dit FP invoer in de FMC krijg ik een Route Discontinuty (spelling?) tussen TEBRO en ETARU
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ikzelf met MipMap aan, maar dan wordt je plane zo lelijk
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
tampert, kriminalpolizei

En nu lekker slapen
tampert, kriminalpolizei
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Vroeg begonnen want de kist moet vanavond weer op Schiphol staan.

Aantkomst tijd; 12:45 utc, 13:45 local. 1445 voor ons.
Temp aankomst dit moment 23graden. Leuk voor de vakantie gangers
rest; volgt.
MIPMAP aan, en ik vind m'n plane niet lelijk ofzoMcFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 23:41:
FF een vraagje, wie vliegt er hier met MipMap aan, en wie met MipMap uit??
Ikzelf met MipMap aan, maar dan wordt je plane zo lelijkMaar met mipmap uit, krijg je weer lelijke grond, maar dat kan je met AA heel goed bijwerken, alleen trekt mijn grafische kaart geen AA
Dan kijk ik van te voren welke runway het langste is, maaar dat blijkt het soms zo te zijn dat ik de verkeerde kant van de runway kies, dus dan kan ik mijn flightplan weer gaan aanpassen.
Hoe doen jullie dat offline?
En hoe gaat het er bij VATSIM aan toe?
Ik kies altijd de star zonder runway. Als ik dan in het TWR gebied kom net voor het einde van de star, dan voer ik de runway pas in.rellehenk schreef op 20 oktober 2002 @ 11:47:
Hoe bepaal je bij een offline vlucht op welke runway je mag gaan landen? Op het punt dat ik een STAR moet gaan kiezen kan ik meestal geen ATIS ontvangen van het betreffende vliegveld.
Dan kijk ik van te voren welke runway het langste is, maaar dat blijkt het soms zo te zijn dat ik de verkeerde kant van de runway kies, dus dan kan ik mijn flightplan weer gaan aanpassen.
Fly High, uber goeie morgen (rest ook wel hoor)
das toch aardig dat je de rest niet vergeetSpotter schreef op 20 oktober 2002 @ 11:51:
MIP MAPPING aan hier
Fly High, uber goeie morgen (rest ook wel hoor)
Wat zeggen we ervan als we vandaag met een hele ILA-vloot vanuit de States naar Amsterdam vetrekken
jah goed he, en ik had er meteen aan ged8, nieteens ge-edit.
Verwijderd
ik gaat mee rico, maar d'r motte wel meer collega's meegaanrdluca schreef op 20 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
das toch aardig dat je de rest niet vergeet
Wat zeggen we ervan als we vandaag met een hele ILA-vloot vanuit de States naar Amsterdam vetrekken
Verwijderd
Jajaja, tziet er vernaggelt uit (ben ik jullie alvast voor)
Ik wil wel mee, mits ik naar vatsim/IVAO kan connecten (wat ik zometeen ga uitproberen)rdluca schreef op 20 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
Ennuh, hoe zit dat dan met die NATs?
Ik vlieg offline nooit met de ATC dus dan bepaal ik het lekker zelfrellehenk schreef op 20 oktober 2002 @ 11:47:
Hoe bepaal je bij een offline vlucht op welke runway je mag gaan landen? Op het punt dat ik een STAR moet gaan kiezen kan ik meestal geen ATIS ontvangen van het betreffende vliegveld.
Op VATSIM krijg je ergens tijdens je STAR te horen welke runway je krijgt. Voor Schiphol is het bijna altijd zo dat je bij de STAR entry point te horen welke STAR je hebt (vaak is er maar 1 mogelijkheid) en dan krijg je gelijk te horen welke baan je krijgt. Vanaf de IAF (instrument approach fix) kan je dan je FMC toch niet meer voorprogrammeren omdat je radar vectors krijgt.
tampert, kriminalpolizei
Als je een firewall gebruikt dan kan Delphi je vertellen welke FS multiplay poorten je op localhost moet openzetten (of kijk even in het multiplayer-topic). Voor Squawkbox moet naar buiten alleen TCP-poort 6809 openstaan.ND schreef op 20 oktober 2002 @ 13:18:
*UT zooiIk kan niet eens mijn eigen game vinden met Squawkbox
Wie weet welke poorten voor Squawkbox allemaal open moeten?
Ja dat moet je zeker is doen. Voor Tips kun je altijd bij mij terechtEvilernie schreef op 20 oktober 2002 @ 13:23:
moggeh iedereen, leuke shotjes hier
Die a330 combo met PPS moet ik ook eens proberen zeg
Verwijderd
Wat d8 je van firewall gwoon helemaal uitschakelen?ND schreef op 20 oktober 2002 @ 13:18:
*UT zooiIk kan niet eens mijn eigen game vinden met Squawkbox
Wie weet welke poorten voor Squawkbox allemaal open moeten?
dat gezeik ook altijd over poorten enzooww
*en je hep weer wah extra resources
Erms, die firewall zit in een hardware router, en mijn pa heeft er een wachtwoord op gezetVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
Wat d8 je van firewall gwoon helemaal uitschakelen?
dat gezeik ook altijd over poorten enzooww![]()
*en je hep weer wah extra resources*
Rollebol, voor FS2002 staan de poorten open, welke moet er ook open voor ingaand?
Verwijderd
Sorry.....kleine correctie Rollebolrollebol schreef op 20 oktober 2002 @ 13:20:
[...]
Ik vlieg offline nooit met de ATC dus dan bepaal ik het lekker zelfmaar ik geloof dat de ATC kijkt naar de heersende wind. Hij neemt denk ik de baan waar de wind het meest gunstig voor waait (maar nu ben ik aan het gokken).
Op VATSIM krijg je ergens tijdens je STAR te horen welke runway je krijgt. Voor Schiphol is het bijna altijd zo dat je bij de STAR entry point te horen welke STAR je hebt (vaak is er maar 1 mogelijkheid) en dan krijg je gelijk te horen welke baan je krijgt. Vanaf de IAF (instrument approach fix) kan je dan je FMC toch niet meer voorprogrammeren omdat je radar vectors krijgt.
IAF=Initial Approach Fix
Ja, dat bedoelde ik ook. Waarom ik instrument tikte weet ik niet.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:30:
[...]
Sorry.....kleine correctie Rollebol
IAF=Initial Approach Fix
Das zo'n 8 uur vliegen. Gaat niet lukken. Dichterbij misschien?rdluca schreef op 20 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
midden oosten?-Sander_ schreef op 20 oktober 2002 @ 13:36:
[...]
Das zo'n 8 uur vliegen. Gaat niet lukken. Dichterbij misschien?
ff doesjen en dan beginnen voordat het eg te laot is
Volgens mij is er een misverstand. Als je zelf geen firewall op je EIGEN computer hebt dan hoef je geen FS-poorten openzetten. Je moet alleen per TCP via poort 6809 verbinding kunnen maken met de VATSIM/IVAO-server. Je kan testen of dat lukt door in een DOS-box telnet be.ivan.ivao.org 6809 in te tikken. Als hij een verbinding tot stand kan brengen dan ligt het niet aan je firewall.ND schreef op 20 oktober 2002 @ 13:29:
[...]
Erms, die firewall zit in een hardware router, en mijn pa heeft er een wachtwoord op gezet![]()
![]()
Rollebol, voor FS2002 staan de poorten open, welke moet er ook open voor ingaand?
Als je dat schermpje in Squawkbox krijgt waar hij zoekt naar lokale games dan moet je op die knop rechtsboven in het dialoogvenster drukken, en daar 127.0.0.1 intikken. Dan vindt hij je spel pas. Ligt het daar wellicht aan?
dat snap ik ook wel, maar waarom kan ik nu niet eens anar mijn eigen PC connecten??? (gaat SB dan eerst naar buiten toen, om vervolgens weer naar mij te connecten? (en dat een firewall/router dit tegenhoud)rollebol schreef op 20 oktober 2002 @ 13:40:
[...]
Volgens mij is er een misverstand. Als je zelf geen firewall op je EIGEN computer hebt dan hoef je geen FS-poorten openzetten. Je moet alleen per TCP via poort 6809 verbinding kunnen maken met de VATSIM/IVAO-server.
Als je dat schermpje in Squawkbox krijgt waar hij zoekt naar lokale games dan moet je op die knop rechtsboven in het dialoogvenster drukken, en daar 127.0.0.1 intikken. Dan vindt hij je spel pas. Ligt het daar wellicht aan?
prima, maakt mij niet uit-Sander_ schreef op 20 oktober 2002 @ 13:36:
[...]
Das zo'n 8 uur vliegen. Gaat niet lukken. Dichterbij misschien?
Ja is goed, als ik 5 uur maar weer aan de grond sta. En desnoods land ik gewoon eerderVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:37:
[...]
midden oosten?
edit:
ff doesjen en dan beginnen voordat het eg te laot is
Verwijderd
KLOPT, kheb een tijdje verneukt zitten VATSIMMEN,, bleek me XP vuurmuur nog aan te staanrollebol schreef op 20 oktober 2002 @ 13:44:
Heb je je standaard firewall van XP misschien aanstaan? Die doet dom met localhost-verbindingen.
en als het goed is word je halverwege het vliegen van de star binnengesproken toch ?
soms is het ook wel eens zo dat ze op de helft van de STAR's zeggen van. fly directly to SPL (eham) das dus een VOR waar ze dan voorlopig in 1 rechte lijn naar toe moeten vliegen. ze krijgen vanzelf weer een nieuwe heading op en zullen uiteindelijk netjes voor de ILS komen.
hoe doen jullie dit ? gewoon SPL invoeren als eerst volgende waypoint in de LEGS page van de FMC ?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
kauwgomballen kleurtjes?achappey schreef op 20 oktober 2002 @ 13:58:
Heeft iemand van jullie wel eens de FS2k2 performance onder Win2k en WinXP vergeleken? Ik draai nu Win2k omdat ik helemaal ziek werd van die kauwgomballenkleurtjes en het xtra geheugen wat XP verbruikt maar heb altijd aangenomen dan ze allebei ong. het zelfde presteren.... Maar misschien heb ik ut mis?!
dan ken je XP nog niet denk ik
(eigenschappen taakbalk--->klassiek menu)
ennuh......hoe speel je games op W2k bi jgebrek aan Dx? (ja ik weet dat FS gewoon draait)
Yes dat weet ik wel, maar XP gebruikt meer geheugen dan Win2k. En het verschil tussen die 2 zijn allemaal xtra's die waar ik geen behoefte aan heb dat bedoelde ik eigenlijk...Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:00:
[...]
kauwgomballen kleurtjes?
dan ken je XP nog niet denk ikKheb ALLES ingesteld als de 98/2000 interface.....weg kleurtjes, weg vieze interface.
(eigenschappen taakbalk--->klassiek menu)
Wat is DX? BTW is speel geen gamez alleen FS2k2...
Verwijderd
khad maybe DirectX moeten zeggenachappey schreef op 20 oktober 2002 @ 14:01:
[...]
Yes dat weet ik wel, maar XP gebruikt meer geheugen dan Win2k. En het verschil tussen die 2 is allemaal xtra's die waar ik geen behoefte aan heb dat bedoelde ik eigenlijk...
edit:
Wat is DX? BTW is speel geen gamez alleen FS2k2...
magoe, niemand gaat dus vliege, dan gaak zelf wel.
aju
Bij gebrek aan DirectX? DirectX heb ik gewoon installed hoor...
Verwijderd
Je geeft zelf al het antwoordjos_zwa schreef op 20 oktober 2002 @ 13:56:
wanneer krijg je tijdens het vliegen op vatsim dan je star te horen ? als je bijna bij het laatste wayoint bent van je flightplan ?
en als het goed is word je halverwege het vliegen van de star binnengesproken toch ?
soms is het ook wel eens zo dat ze op de helft van de STAR's zeggen van. fly directly to SPL (eham) das dus een VOR waar ze dan voorlopig in 1 rechte lijn naar toe moeten vliegen. ze krijgen vanzelf weer een nieuwe heading op en zullen uiteindelijk netjes voor de ILS komen.
hoe doen jullie dit ? gewoon SPL invoeren als eerst volgende waypoint in de LEGS page van de FMC ?
Verwijderd
onder w2k?achappey schreef op 20 oktober 2002 @ 14:05:
[...]
Bij gebrek aan DirectX? DirectX heb ik gewoon installed hoor...
Je krijgt niet te horen welke STAR je vliegt. Bepalend voor welke STAR je neemt is de richting waaruit je komt en de airways die je neemt. Je neemt dan ook als laatste punt op de route in de FMC het punt waar de STAR begint. STAR's zijn er juist voor zodat de ATC je niet hoeft te vertellen hoe je EHAM nadert. Door de STAR's komen de planes op een paar vaste punten samen en vanaf daar gaat de ATC zich pas met je route bemoeien en zal je vectors geven.jos_zwa schreef op 20 oktober 2002 @ 13:56:
wanneer krijg je tijdens het vliegen op vatsim dan je star te horen ? als je bijna bij het laatste wayoint bent van je flightplan ?
Via Servinfo weet je natuurlijk al welke banen in gebruik zijn dus daar kan je je alvast op voorbereiden door al voordat je de FIR van EHAM binnenvliegt op je NAV1 de ILS freq. in te stellen, op NAV2 SPL, SPY of PAM, afhankelijk vanuit welke richting je komt. De ADF zet je al op de frequentie van de NDB die je voor de approach zult gaam gebruiken.
Zodra de ATC je dan vectors geeft kan je meteen op de VOR navigeren en heb je de FMC en LNAV niet meer nodig.
Verwijderd
Fly High, ik wend me even tot jou. Jij hebt die chart denk ik wel. Moet je nou bij zoveel DME van PAM draaien tot 144 radiaal en dan naar 270?
Enne, deed hem in de PIC767 en bij de 1e poging autotunede hij niet. Kon ik alla navigatieradios gebruiken, en bij de 2de pging alleen mijnNAV1. Dus kon ik maar 1 VOR intunen. Kon het niet in de manual vinden. Heb je een oplossing?
Yes, DirectX draait niet alleen onder WinXP...
Om het geheel niet al te off topic te maken 2 screenies

Verwijderd
recht o PAM vliege op een OBS van 91 graden en dan PAM verlaten op 144. 1 minuut de 144 radiaal aanhouden en draaien voor de 270 radiaal.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:13:
Was gister VOR PAPA R24 approach aan het doen.
Fly High, ik wend me even tot jou. Jij hebt die chart denk ik wel. Moet je nou bij zoveel DME van PAM draaien tot 144 radiaal en dan naar 270?
Enne, deed hem in de PIC767 en bij de 1e poging autotunede hij niet. Kon ik alla navigatieradios gebruiken, en bij de 2de pging alleen mijnNAV1. Dus kon ik maar 1 VOR intunen. Kon het niet in de manual vinden. Heb je een oplossing?
Mense ik ga vanaf Bukarest
irl FP:
NILOV UT705 NEPOT UL602 HMM T281 NORKU

[img]http://members.home.nl/g.ensink/EHAMGCTS32.jpg[img]
Refeulen, ander volk erin en we gaan weer naar Amsterdam.
Dus doe de promo vlucht maar vanaf GCTS.
btw, @ Discovery tonight
21:00 Super Structures, Boeing 747
22:00 Understanding Air Traffic Control
23:00 Extreme.... Chicago O'Hare Intl Airport
WOEI!
* Nd gaat straks ook WIN98SE proberen....
zozoND schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
WinxXP firewall staat uit, maar als ik niet eens naar mijn eigen game/PC kan connecten, laat staan dat ik naar vatsim kan connecten![]()
btw, @ Discovery tonight
WOEI!
tampert, kriminalpolizei
Eh, vaak is er inderdaad al imliciet één STAR die je maar kan nemen, maar wegens overig verkeer kan de controller je ook een EELDE B of REKKEN B arrival geven. Dan vlieg je een stukje om om zo laterale separatie te krijgen.rdluca schreef op 20 oktober 2002 @ 14:08:
[...]
Je krijgt niet te horen welke STAR je vliegt. Bepalend voor welke STAR je neemt is de richting waaruit je komt en de airways die je neemt. Je neemt dan ook als laatste punt op de route in de FMC het punt waar de STAR begint. STAR's zijn er juist voor zodat de ATC je niet hoeft te vertellen hoe je EHAM nadert. Door de STAR's komen de planes op een paar vaste punten samen en vanaf daar gaat de ATC zich pas met je route bemoeien en zal je vectors geven.
Nu ik die laatste 2 programma's zie, bedenk ik mij dat dit wel is een herhaling van een paar maand terug kan zijnND schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
WinxXP firewall staat uit, maar als ik niet eens naar mijn eigen game/PC kan connecten, laat staan dat ik naar vatsim kan connecten![]()
btw, @ Discovery tonight
WOEI!
Enne.. Fly High.. kun je even op MSN komen?
wieletjes mogen wel iets later in hoor, dis wel erg vroeg
mooie pics iedereen
Verwijderd
Jippie! Word een avontje Fernsehen gucken.ND schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
btw, @ Discovery tonight
WOEI!
Kom ook nog Holiday Airline om 23.00!
Morgen Airline 22.30
En Dinsdag 21.30 Schiphol Airport
By the way, ik wil de grote plas over met een 767-400 Virgin Atlantic
Moet ik voor een trans-atlantische vlucht iets speciaals doen?
En is er een goede FP? EGLL-KATL
welk model joystick moet ik kopen? ik dacht aan 100E max. Maar misschien kan ik het wel rekken tot 150
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Dit is EGKK-KATLVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:58:
[...]
Jippie! Word een avontje Fernsehen gucken.
Kom ook nog Holiday Airline om 23.00!
Morgen Airline 22.30
En Dinsdag 21.30 Schiphol Airport![]()
![]()
![]()
By the way, ik wil de grote plas over met een 767-400 Virgin Atlantic
Moet ik voor een trans-atlantische vlucht iets speciaals doen?
En is er een goede FP? EGLL-KATL
ROUTE N0473F320 SAM UR8 DAWLY/N0468F340 UR8 GAPLI UN503 KENUK UN503 SOMAX/M081F340 DCT 48N020W 45N030W 41N040W/M081F340 NATG NUMBR/N0476F350 DCT BDA/N0473F360 R513 BURTT/N0476F350 DCT OLDEY AR4 CH DCT IRQ SINCA3
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
hier de pics:

van AVSIM flightplan forum. Dit was flightplan voor de DAL19:Evilernie schreef op 20 oktober 2002 @ 15:25:
hoe kom je aan dat flightplan, met deze link kom ik op iets heel anders: http://www.asalink.net/davideg/rfquery.html
-ADEP EGKK
-ADES KATL
-ARCID DAL19
-ARCTYP B763
-CEQPT SDHIRWXY
-EOBD 021006
-EOBT 1515
-REG N171DN
-RMK TCAS AGCS EQUIPPED O2.RN340 O3.RS340
-SEQPT C
-SEL EQAB
-SRC FPL
-WKTRC H
-TTLEET 0849
-RFL F320
-SPEED N0473
-FLTRUL I
-FLTTYP S
-ROUTE N0473F320 SAM UR8 DAWLY/N0468F340 UR8 GAPLI UN503 KENUK UN503 SOMAX/M081F340 DCT 48N020W 45N030W 41N040W/M081F340 NATG NUMBR/N0476F350 DCT BDA/N0473F360 R513 BURTT/N0476F350 DCT OLDEY AR4 CH DCT IRQ SINCA3
-ALTRNT1 KMGE
--ATSRT UR8 SAM DAWLY
-RFL F340 DAWLY
-SPEED N0468 DAWLY
-ATSRT UR8 DAWLY GAPLI
-ATSRT UN503 GAPLI KENUK
-ATSRT UN503 KENUK SOMAX
-RFL F340 SOMAX
-MACH M081 SOMAX
-DCT SOMAX GEO01
-RFL F350 NUMBR
-SPEED N0476 NUMBR
-RFL F360 BDA
-SPEED N0473 BDA
-RFL F350 BURTT
-SPEED N0476 BURTT
edit:
zie net dat er op http://www.asalink.net/davideg/rfquery.html staat:
The program DOES keep in account one-way airway segments. However, it DOES NOT keep in account: vertical limits, winds, company routes, preferred routes, SID, STARs.
Routes generated by this program are NOT by any means accurate.

Over de noordzee richting Zeeland.

Ze werken dus af en toe wel en af en toe niet. Weet iemand hiervoor een oplossing?

Verwijderd
Je zag geen drol hier. Deed me weer denken aan de Tenerife ramp
Ik ben ze weer eens vergeten.
Verwijderd
Zijn jullie weer up to date.
http://www.lagoonline.com/ENG/prodotti/screen.asp?id=100026
Als hij niet mijn FPS eet wil ik hem wel. Jullie?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Op de site www.fssupport.tk staat dat het freeware is, maar hoe download ik het dan????
Nou dat is geen freeware.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 18:41:
Even een vraagje over Eurowings Professional,
Op de site www.fssupport.tk staat dat het freeware is, maar hoe download ik het dan????
Volgens mij zijn die kisten wel in afgeslankte vorm te downloaden.
Mooie flightsim pics ook trouwens weer
Verwijderd
Mooie pics hoor bennierex, jammer dat er zo weinig variatie zit in de planes die er komen...
Verwijderd
Alvaste gefeliciteerd ! :dVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 19:45:
Ja ik wil een zeer goede nachtrust want morgen ben ik jarig
Verwijderd
Zulle we trouwens een wedstrijdje doen.
Tlijkt me erg leuk wie airliners.net kan foppen door een FS shot op te sturen. Maakt niet uit in welke situatie en tijd,
Wie doet er mee?
Verwijderd
Alvast gefeliciteerd!Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 19:45:
Ja ik wil een zeer goede nachtrust want morgen ben ik jarig

Blaas de kaarsjes alvast uit Uncle-Sam!
Im in Fly High.
OMG OMG OMG OMG OMG OMGbennierex schreef op 20 oktober 2002 @ 18:53:
Ok, hier zijn de pics te vinden die ik vanmiddag met Evilernie heb geschoten
Mooie flightsim pics ook trouwens weer
Daar zitten mijn moeder en zusje in. Ofnee, die vertrokken van Schiphol? hmm *denkt*
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dit topic is gesloten.