Goedkoop?Spotter schreef op 19 oktober 2002 @ 14:48:
[...]
ikke kan goedkoop vliegen, Fly High kan dat vast ook wel met z'n frequent flyer miles, nu de rest nog
ik betaal geen rooie rotcent
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Goedkoop?Spotter schreef op 19 oktober 2002 @ 14:48:
[...]
ikke kan goedkoop vliegen, Fly High kan dat vast ook wel met z'n frequent flyer miles, nu de rest nog
als je dat parijs voorbeeld neemt dan: 10500/50=210. dat vind ik toch aardig veel nogVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:49:
[...]
Ik ga dat even uitzoeken, brb
dit zijn een aantal voorbeelden:
Met 50 vrienden een dagje naar Eurodisney Parijs? Als u nu boekt, betaalt u 10.500 Euro!
Iets te vieren? Met het hele bedrijf proosten in de champagnestreek in Reims kan al voor 9.995 Euro!
Kerstshoppen en Kerstmarkt in Dusseldorf met 50 vrienden. Als u voor 1 december boekt, betaalt u 8.500 Euro voor een retour vanaf Amsterdam
Verwijderd
klopt maar als je kijkt naar hoeveel een ticket naar LFBO kost......das ook verrekte duur. Tis zogenaamd commuter/business classKIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
als je dat parijs voorbeeld neemt dan: 10500/50=210. dat vind ik toch aardig veel nog
tampert, kriminalpolizei
betaal jij het?Evilernie schreef op 19 oktober 2002 @ 14:59:
kunnen we niet beter naar de boeing fabrieken in Seattle gaan
Verwijderd
vriend van me heeft 2 tickets geboekt bij Ryanair. Ene dag heen, volgende dag terug. Totale kosten 2 retourtickets: 95 euroKIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 15:00:
[...]
betaal jij het?
maar er zijn toch ookal van die maatschapijen waarmee je voor 15€ in londen zit, is dat dan niet wat?
Verwijderd
Kerstinkopen in London???
ZekerS welVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 15:05:
[...]
Kerstinkopen in London???
Dat zie ik wel zitten......misschien mogen we nog even vliegen met een 737-200![]()
![]()
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
dus we kunnen deze "plannen" wel weggooienBlackhole schreef op 19 oktober 2002 @ 15:13:
[...]
ZekerS wel![]()
![]()
Het lijk me wel een leuk iets maar het is haast niet te doen omdat we zo verweg wonen en zo verschilende Inhoud hebben van Geld
De meeste zijn hier nog Schoolgaande of zijn bijna klaar .
En voor een hele kleine meerder heid is het wel makkelijk te doen omdta hun werken( ik ben ook een van die ongelukkige die moet werken )
weggooien hoeft niet maar ik geeft het wel een kleine kans van slagenKIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
dus we kunnen deze "plannen" wel weggooien, en hopen dat de LAN echt door gaat
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Geef een datum en tijd en ik bennerBlackhole schreef op 19 oktober 2002 @ 15:41:
[...]
weggooien hoeft niet maar ik geeft het wel een kleine kans van slagen![]()
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Tis al een paar weken geleden dat ik gevlogen heb ivm tijdtekort (laatste studiejaar enzo)McFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 15:51:
Weet iemand misschien een site met real life flight plans? Want ik heb wel kaarten enzo, maarja je kan op meerdere manieren van A naar BEn wil eigenlijk zo vliegen zoals in het echt (as real as it gets you know
). Kan jij daar net aan komen Fly High? Btw als je zoveel vliegt waarom ben je dan iedere dag op GoT? Doe je dat via je laptop in het vliegtuig
![]()
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Op avsim.com heb je een speciaal forum waar regelmatig real life flight plans worden gepostMcFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 15:51:
Weet iemand misschien een site met real life flight plans? Want ik heb wel kaarten enzo, maarja je kan op meerdere manieren van A naar BEn wil eigenlijk zo vliegen zoals in het echt (as real as it gets you know
). Kan jij daar net aan komen Fly High? Btw als je zoveel vliegt waarom ben je dan iedere dag op GoT? Doe je dat via je laptop in het vliegtuig
![]()
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Zonder iets te drinkenKIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 15:00:
[...]
betaal jij het?
maar er zijn toch ookal van die maatschapijen waarmee je voor 15€ in londen zit, is dat dan niet wat?
nee dat weet ik ookwel, maar dan is het toaal zo'n 45€ dacht ik.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:24:
[...]
Zonder iets te drinken
Dan komt nog luchthavenbelasting etcetera. Voor 15€ vlieg je niet hoor.
Verwijderd
Lees hier: "Kertsinkopen in London" dikke pret de pond staat veels te hoog.KIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 16:25:
[...]
nee dat weet ik ookwel, maar dan is het toaal zo'n 45€ dacht ik.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ARNEM UL603 TEBRO T150 ETARU ETARU1WVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:28:
Heeft iemand een goede Flighplan voor mij, van EHAM (rwy19R) - naar EDDF (rwy25R) met de SID en STAR (en trans erbij)????
ARNEM UL603 TEBRO T150 ETARU ETARU1WVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:28:
Heeft iemand een goede Flighplan voor mij, van EHAM (rwy19R) - naar EDDF (rwy25R) met de SID en STAR (en trans erbij)????
Verwijderd
vetrekken vanaf 19R ????Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:28:
Verwijderd
Heb je RL FP van en naar EHRD?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:31:
[...]
vetrekken vanaf 19R ????
pak 01L dan: PAM1W UL603 TEBRO T150 ETARU1W rwy 25R
edit:
niet met ze allen tegelijk![]()
![]()
Verwijderd
Jep, waarom krijg ik in mijn PIC767 geen GPWS Flaps callouts? En waarom hoor ik als ik iets aan/uitzet/aanklik geen geluid. En bij de APU?
Verwijderd
"MIJN", bart......M I J NVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:38:
[...]
Jep, waarom krijg ik in mijn PIC767 geen GPWS Flaps callouts? En waarom hoor ik als ik iets aan/uitzet/aanklik geen geluid. En bij de APU?
Hoe kom je aan deze Fotojos_zwa schreef op 19 oktober 2002 @ 16:20:
die nieuwe 767PIC view blijft een waar genot. ook onder het taxien:
[afbeelding]
Verwijderd
vinnut best, krijg je nog een biertje ookSpotter schreef op 19 oktober 2002 @ 16:44:
Fly high, dat bedoelde ik van gratis vliege, misschien moeten we eens meeten op EDDF ofzo (weer eens wat anders dan EHAM)
Verwijderd
Verwijderd
fanta'tje ook goed???? ik drink namelijk geen bier (en nou zie ik mensen denken: hoe overleefd ie dat). Ahoewel, EDDF heb ik al wel gezien, misschien ESSA ofzo.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:47:
[...]
vinnut best, krijg je nog een biertje ook
edit:
excuses voor al het offtic lullen vandaag beste luitjes
Zucht OMG Bart, dat staat gewoon in de manual!!! ga naar overhead en zet de irs schakelaars op nav...Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:58:
Weet het ook niet. Maarre, Fly High: Heb jij in de PIC wel geluiden van de APU en als je een schakelaar omzet op het overhead dat je dan wat hoort?
Ik hoor niks. En het bevalt me niet
Enne, hoe doen jullie dat met de IRS? De FMC vraagt om SET IRS POS. Vul ik bij REF AIPORT EHRD in. Krijg ik de latitude,longtitude gegevens. Selecteer ik deze, komen ze in mijn scratchpad. En dan?
M_A_P:
Gewoon cockpit beeld.
Verwijderd
daarvoor is een patchVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 17:13:
[edit]Hey McFlipp, volgens mij heb jij een AVSIM LGAV. Dan kan het liggen aan FS die er gebouwen denkt die er normaal horen te staan als je geen uitbreiding erop zet. Volgens mij is het probleem te verhelpen d.m.v de juiste AFCAD, of heb ik het mis?
dat kun je downloaden.. die view. staat een paar pages terug wel een link van rdluca.. heel klein geschreven:Hoe kom je aan deze Foto
IK heb hem al een paar keer voor bij zin komen dat er op deze manier gekeken wordt naar de cockpit ?
zo als ik het mag geloven is het PIC 767 cockpit ..
Ik ben er in bezit van de PIC dus hoe krijg ik dat ding zo ..?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
tampert, kriminalpolizei
ik denk dat je je database even moet updatenVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 17:13:
Hey, dat flightplan klopt niet van EHAM - EDDF. Kan aan 2 dingen liggen:
-De database klopt niet (ik zie geen ETARU1W staan alleen ETARU07, ETARU25, ETARU2E en ETARU2W)
-Ik kies de verkeerde trans bij EDDF (CHA, DF021, *nog een, ben naam kwijt*)
En bart, hoe land jij manual dan met bijvoorbeeld PiC767, want dan zie je toch geen ruk?
[edit]Hey McFlipp, volgens mij heb jij een AVSIM LGAV. Dan kan het liggen aan FS die er gebouwen denkt die er normaal horen te staan als je geen uitbreiding erop zet. Volgens mij is het probleem te verhelpen d.m.v de juiste AFCAD, of heb ik het mis?
Verwijderd
Een Cessna 182 moet toch nog wel te bedienen zijn met de cursortoetsen. Misschien helpt het om, als je een bocht maakt, op tijd (als je de hoek hebt die je wil) op keypad-5 te drukken. Wil je dan weer rechtuit, draai dan weer terug tot je een beetje begint te hellen, en doe dan weer keypad-5. Als je weer rechtuit begint te komen stuur je weer tegen, tot je recht zit en dan meteen keypad-5. Rustig sturen werkt beter dan 'grof' sturen.Maar draaien gaat echt niet', als het leukt gaat m'n plane zo snel naar beneden dat ik bijna niet meer op kan trekken.
Iedere logitech wingman zonder force feedback heeft last van hysterese (dat je hem niet op 0 krijgt, zeg maar) en moet je dus niet kopen.Oja, en zal het met zo'n cheap joystickje beter gaan?
Verwijderd
Ik doe mijn approach dan hoger dan normaal in ALT. Hoe hoger hoe meer ik zie.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 17:13:
Hey, dat flightplan klopt niet van EHAM - EDDF. Kan aan 2 dingen liggen:
-De database klopt niet (ik zie geen ETARU1W staan alleen ETARU07, ETARU25, ETARU2E en ETARU2W)
-Ik kies de verkeerde trans bij EDDF (CHA, DF021, *nog een, ben naam kwijt*)
En bart, hoe land jij manual dan met bijvoorbeeld PiC767, want dan zie je toch geen ruk?
Verwijderd
Dat heb ik gelezen en heb ze ook allemaal op NAV staan. Ik lees die manual ook wel hoor. De manual kan alleen niet al mijnn vragen beantwoorden..McFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 17:00:
[...]
Zucht OMG Bart, dat staat gewoon in de manual!!! ga naar overhead en zet de irs schakelaars op nav...
Hmmzz ik weet niet hoor, maar ik zie meer dan genoeg uit het raam van mijn PiC panel hoorVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:30:
[...]
Ik doe m´n approach dan hoger dan normaal in ALT. Hoe hoger hoe meer ik zie.
Dus dan zou ik op short final waarschijnlijk op de PAPI 3 wit 1 rood hebben ipv 2 wit 2 rood. Je kan me even contacten op msn: ba-rt@gmx.net
Verwijderd
Ik blijf het lekker zeggen tot ik het niet meer zie.....Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:32:
[...]
Dat heb ik gelezen en heb ze ook allemaal op NAV staan. Ik lees die manual ook wel hoor. De manual kan alleen niet al m´n vragen beantwoorden..
Nou wat wil je nog meer weten dan!? Die gegevens invullen op die lege vakjes, of had je dat nog niet doorVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:32:
[...]
Dat heb ik gelezen en heb ze ook allemaal op NAV staan. Ik lees die manual ook wel hoor. De manual kan alleen niet al m´n vragen beantwoorden..
Verwijderd
Verwijderd
Welke vakjes?McFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 18:37:
[...]
Nou wat wil je nog meer weten dan!? Die gegevens invullen op die lege vakjes, of had je dat nog niet door![]()
![]()
Verwijderd
Sorry, dat mijn probleem corrigeer ik nu altijd. Maar die vliegende komma_s zijn vervelend. Ik doe mijn best echt!
landen via ILSVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:55:
Tjeez, hoe kunnen jullie zo kaars recht landen? Mijn landingen gaan altijd via een stuk bos, door een huis en dan meestal net zo'n 1 km van de runway staat ie tot stil stand. Is er niet ergens een Boeing Landing Guide ofzo?
Hmmzz het onderdeel "hersens gebruiken" is zeker nog niet aan jouw besteed, ik zal je helpen. Druk op het knopje "CLR" onderaan op je FMC, en zie welke wereld er voor je open gaat...Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:57:
[...]
Welke vakjes?
Begrijp wel wat je bedoelt, de desbetreffende LSKs
Maar het probleem is: De message "SET IRS POS" staat tussen 2 LSKs
En of ik nou op diegene er boven of eronder druk, er veranders niks.
The IRS positie zoals ik hem kreeg van de FMC blijft in MIJN scratchpad staan.
Verwijderd
probeer anders eens de "s" gwoon eran te plakke ofzo. Of wees origineel en maak er gaar Nederlands vanVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:02:
[...]
Sorry, dat mijn probleem corrigeer ik nu altijd. Maar die vliegende komma_s zijn vervelend. Ik doe mijn best echt!
Verwijderd
Doe niet zo kleinerend nare kerelMcFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 19:11:
[...]
Hmmzz het onderdeel "hersens gebruiken" is zeker nog niet aan jouw besteed, ik zal je helpen. Druk op het knopje "CLR" onderaan op je FMC, en zie welke wereld er voor je open gaat...
Verwijderd
ILS? Dat is toch een soort geavanceerd systeem van de GPS? Of is dat heeeel dom? Hoe gaat dat in z'n werk, en waar vind ik dat?
Verwijderd
Zie KIMBLES ILS tutorial. Staat in de 1e post van dit topic.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:25:
[...]
ILS? Dat is toch een soort geavanceerd systeem van de GPS? Of is dat heeeel dom? Hoe gaat dat in z'n werk, en waar vind ik dat?
Via GPS probeer ik ook altijd wel te landen, maar dan is ie altijd net voor de approache scheef, en dan gaat het alsnog mis!
Verwijderd
OK bedankt!Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:26:
[...]
Zie KIMBLE´S ILS tutorial. Staat in de 1e post van dit topic.
Lees dit eens: http://www.fsmagazine.nl/showdetails.php?contentid=258Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:25:
[...]
Via GPS probeer ik ook altijd wel te landen, maar dan is ie altijd net voor de approache scheef, en dan gaat het alsnog mis!
Verwijderd
Spoedcursus ILS in het kwadraat.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:26:
[...]
Zie KIMBLES ILS tutorial. Staat in de 1e post van dit topic.
*Beaam*Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:44:
[...]
Iedere logitech wingman zonder force feedback heeft last van hysterese (dat je hem niet op 0 krijgt, zeg maar) en moet je dus niet kopen.
Verwijderd
come on Rico, jij als die-harder te gierig voor een beetje kwalli spul?rollebol schreef op 19 oktober 2002 @ 18:29:
[...]
*Beaam*
Kutding
maar ben te gierig voor een ander
ik heb alweer een nieuwe hoor: http://home.planet.nl/~nieu1076/ils.htmlMcFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 19:30:
[...]
Lees dit eens: http://www.fsmagazine.nl/showdetails.php?contentid=258
Of deze van kimble: http://discovery.homelinux.com/forum/viewtopic.php?topic=338
Verwijderd
Verwijderd
Ik niet, meestal bij approach (VOR/DME) een VOR in de NAV2 en Localizer alvast in de NAV1Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:40:
Hoeveel mensen gebruiken hier eik de NAV2 voor manual Localizer pick up?
Verwijderd
ff je kennis teste.....weet je überhaupt WAAROM ik me ILS freq in me NAV2 tik?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:42:
[...]
Ik niet, meestal bij approach (VOR/DME) een VOR in de NAV2 en Localizer alvast in de NAV1
Verwijderd
Verwijderd
Ook dat , maar je bent niet volledig genoeg. Ik doe dat om localizer overshoot te voorkomen. Je komt bijv. zoals het hoort mooi in een hoek van 30 graden aangevlogen voor de pick up, maar zonder de AP, moet je wel weten WANNEER je gaat indraaien. Dus als de NAV2 naald bij ILS19R om en nabij de 188-190 graden aanwijst, dan ga je lekker de bocht inVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:47:
Gewoon puur om de richting aan te geven. De localizer is uiteraard ook een soort van Baken.
En als je hem in je NAV2 zet fungeert hij ook zo.
Verwijderd
Was als grapje bedoelt. Maar goed, na al jouw wijze VOR/DME approach lessen rest mij een vraag: Stel, je krijgt bij departure to horen dat SID .... in gebruik is.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 19:50:
[...]
Ook dat , maar je bent niet volledig genoeg. Ik doe dat om localizer overshoot te voorkomen. Je komt bijv. zoals het hoort mooi in een hoek van 30 graden aangevlogen voor de pick up, maar zonder de AP, moet je wel weten WANNEER je gaat indraaien. Dus als de NAV2 naald bij ILS19R om en nabij de 188-190 graden aanwijst, dan ga je lekker de bocht in
snapjum?
edit:
Bart, niemand is hier "naar"
Verwijderd
Verwijderd
standard turnrateVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:23:
Hey, ik wil voor het eerst de VOR PAPA rwy 24 doen. Er staat op de chart dat je bij PAM naar radiaal 144 moet gaan en een bocht naar links naar radiaal 270 en weer over PAM te gaan. Maar hoe moet je nou de turn rate weten? Als je te snel stuurt ga je 'onderlangs' als je te langzaam stuurt 'bovenlangs'.
Verwijderd
is denk wel mogelijk, maar ik zou de heading maar niet "hard-setten". kzou liever dan aan de knop draaien om de bochtsnelheid te "regelen", op je navdisplay kan je toch wel zien of het ongeveer uitkomt?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:39:
moet je dan gewoon (bij PiC767) automatisch laten doen?
Met A/P uiteraard..
dat is Bremen, te vinden op avsim. in de manual word dat uitgelegt hoe het precies werktVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 20:47:
Rico....WTF?
die eerste paar plaatjes roeleren echt. Hoe doe je dat?
Gaat er iemand mee naar EDDF@VATSIM?
Ja ricardo probeerde daar 15 delen geleden ook al mee op te vallenKIMBLE schreef op 19 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
dat is Bremen, te vinden op avsim. in de manual word dat uitgelegt hoe het precies werkt
Verwijderd
hoe laat?McFlipp schreef op 19 oktober 2002 @ 21:10:
[...]
Ja ricardo probeerde daar 15 delen geleden ook al mee op te vallen
Btw ik wil wel mee naar EDDF
Ik zie dat je al begonnen bent.
Dan ga ik maar met MPH446 van GCTS naar EHAMIemand om mee te gaan? (Ricardo?)
Verwijderd
Verwijderd
ik ben ook geen lopend handboek heVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 21:29:
nog ff een vraagje over VOR Approach PAPA rwy 24..als je van rwy 24 opgestegen bent, dan moet je naar SPL op radiaal 091. Hoe weet je dan wanneer je de draai moet maken? Gokken?
Verwijderd
damn, deze zijn echt heeeel mooirdluca schreef op 19 oktober 2002 @ 20:43:
geile shots
tampert, kriminalpolizei
een huis tuin en keuken systeem:Evilernie schreef op 19 oktober 2002 @ 21:57:
[...]
damn, deze zijn echt heeeel mooiwat voor systeem heb jij in hemelsnaam
jouw shots zien er echt zo mooi anti-aliased uitrdluca schreef op 19 oktober 2002 @ 22:00:
[...]
een huis tuin en keuken systeem:
Athlon 1.4@1500
512MB DDR
GF2 GTS2 32MB
tampert, kriminalpolizei
Nou dat zou ik ook kunnenEvilernie schreef op 19 oktober 2002 @ 22:03:
[...]
jouw shots zien er echt zo mooi anti-aliased uit
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq