The_FrankO schreef op 15 oktober 2002 @ 21:54:
[...]
Tja ze hebben altijd wat te zeuren
Ik vind, wat ik lees van de reacties hier, de PIC 767 een beetje slordig.
Zoals die SID & STARS die er niet standaard bij zitten

De grappig lezende bug van rdluca die over de evennaar gaat en vervolgens in een zweef kist zit

En heb nog wat kleine foutjes gelezen hier waar ik nu even niet kan opkomen.
Dat vind ik toch wel erg jammer. Aangezien het een erg mooi/goed panel is maar die paar dingen vind ik toch vervelend.
idd. er is altijd wat te zeuren
Dat vele zeuren van mensen was ook de reden dat het PIC-team besloot de SID&STARS niet meer als een pakket maar alleen nog maar per airport te publiceren. Van het begin af aan heeft het PIC-team altijd gezorgd dat het SID&STAR pakket te downloaden was. Vanwege het vele commentaar en een aanmerkelijk trager werkende FS2000 met een volle SID/STAR database hebben ze juist besloten om ze apart te laten.
SERVICE aan de gebruiker!!! vindt je niet bij PSS.
Juist omdat de SID/STAR's vaak wijzigen met een AIRAC is het op die manier makkelijk alleen de desbetreffende nieuwe SID/STAR of een zelfgemaakte toe te voegen.
Beetje zielig

wanneer mensen hierover zeuren terwijl ze wel klakkeloos de rij patches accepteren die PSS voor zijn 747/777/A3XX nodig heeft na officiele release voordat het een beetje foutloos werkt. Daarop wachten en downloaden is schijnbaar minder irritant

. Wat dat betreft heeft het PIC-team duidelijk een betere reputatie
Die bug, laten we het een latent bugje noemen waarvan ook nog niet eens duidelijk is of het aan PIC of aan FS2002 ligt want er zijn ook meldingen van andere panels, lijkt dus meer op een FS2002 bugje. En wie van de bezoekers van dit forum is deze bug ooit tegengekomen?? Niet veel naar ik aanneem dus waar hebben we het dan over
En al die mensen die zo laaiend zijn over de Airbus beseffen zich niet dat ze een Airbus vliegen met een aangepast
Boeing-airfile

. Laat PSS eerst eens met een echte Airbus-airfile aankomen
gisteren de PSS777v2 (=747)weer eens geprobeerd zoals iedereen heeft opgemerkt en die is dramatisch slechter als een PIC/DF

. KLAX-LSZH in de FMC proggen, airways

never heard off. Een route van 6000nm per waypoint in de FMC proggen, o o wat een goed panel

. Ook bij het uitkomen van de PSS747/777v2 in FS2002 vlogen de B747/777 in real life dergelijke lange routes, zoniet langer, daar heb je tenslotte een B747/777 voor gekocht als airline.
Na take-off amper naar FL310 kunnen klimmen terwijl de centertank leeg is

.
Bank-ankle onder de 220knots is helemaal kut waardoor je geen korte final kunt draaien. Om te huilen
En de Airbus. Oh wat goed, oh wat lekker perfect. Op VNAV naar je cruize level klimmen. Moet je alleen niet naar Parijs of London vliegen want je t/c ligt ergens bij de Azoren

.
Alleen door het vele commentaar heeft PSS er een maand of wat na release er een HOLD-functie aan toegevoegd. "Vond men niet nodig bij de release", men had dus al een idee van het niveau van de gebruiker

. De mensen die denken in een jet never nooit in HOLD nodig te hebben horen in een cessna thuis.
En echt klant- en FS2002-fanaat vriendelijk zijn ze ook niet bij PSS.
Maarja vlieg vooral verder in je Boeing-airfile based Airbus, zolang je maar plezier eraan beleeft vind ik het allemaal prima.
edit:
en wat betreft de Time Zone anomalies in FS98/FS2000/FS2002
http://flightsimmers.net/ddt/download1.htm