[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO je hebt morgen post! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik hoop dat die chauffeur nu maar voorzichtig is met de spulletjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel scsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:03:
Kabelupdate:

Vantec kan door gebrek aan silver en coper mesh de missende kabels niet sneller als over 4 weken gaan produceren. Daar kunnen wij (willen wij) pertinent niet op wachten. Gelukkig is er wel een alternatief gevonden (ander merk dus). Alleen kunnen we van dit merk de fdd kabel alleen in 45 cm lang leveren, 60 cm is niet te krijgen. Ik persoonlijk ben wel blij met de kortere variant. Koperen kabels kunnen we voorlopig helemaal vergeten. Als jullie akkoord gaan met de iets kortere fdd kabels en akkoord gaan met silver only kan ik de aktie snel afhandelen en iedereen blij maken met nice spulletjes. Ik zal de betrokkenen allemaal mailen.

Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaossworks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01-2020
Joehoe, hij is verzonden. Zal zijn NPD wagen wel errug door de vering heen gezakt zijn PO. ;)
Ben ik blij dat ik m'n window net af heb, ik zal volgende week wel wat pics posten. Eindelijk voor de eerste keer durf ik het te laten zien hier, wat ik gebrouwen heb. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen wiens pakket nog niet ingepakt is omdat de kabels niet te leveren zijn heb ik zonet de volgende mail verzonden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Door onverziene omstandigheden is er in Taiwan een nijpend tekort aan metalen
shielding zodat Vantec de rounded kabels voorlopig niet kan leveren. Produktie
zou nog minimaal 4 weken op zich moeten laten wachten, en daar heb ik, en ik
denk jullie ook, nu ff geen zin meer in. In allerijl hebben we naarstig gezocht naar
een ander merk en hebben gelukkig een alternatief gevonden. We kunnen kabels
van een ander merk leveren (waarschijnlijk Coolermaster, maar pin me daar ff niet
op vast, iig een kwaliteits kabel).

Er zijn echter enkele maren!!!! Van het alternatieve merk zijn er geen koperen
kabels te krijgen en de FDD kabels zijn er alleen maar in 45 cm lengte te krijgen.

Graag wil ik van jullie weten of jullie akkoord gaan met de kortere FDD kabel en
het silver only verhaal. Mail me dan ook zsm!!! Iedereen die niet tevreden is met
dit alternatief kan het betaalde geld voor de kabels terugkrijgen, want ik denk dat
iedereen nu wel gebaat is bij een snelle afhandeling van deze aktie!!!

Grtz Pureoptical

Vriendelijk verzoek om vooral snel te replyen, zodat we het alternatief al dan niet kunnen regelen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb 2 zilveren HDD 45cm kabels besteld, of dat nou van akasa komt of van een ander redelijk merk maakt niet uit, alleen moet het perse zilver zijn meet doorschijnende uiteinden aangezien past het niet bij de huidige kabels. Als je dat dus levert van de andere merk dan is het mij best (plus me bestelde 3xblauw led fan).

Overigens heb ik van coolermaster nog geen silver mesh kabels gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Hmm... ik zit net te kijken bij de rest spullen van nitraat. 7 euro voor een silver mesh kabel van 45cm. 2x7 = 14 + 5 euro verzend = 19 pleuro. Hmm... da's precies wat ik bij deze IA betaal exclusief verzendkosten, maar jah...die led fan wil ik sowieso en ik heb de goedkoopste verzend optie gekozen (noppen envelop!).

Ik hoor het wel PO.... 'k heb vertrouwen in je :)

* Scarp heeft overigens niet zo'n superhaast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

ff gecheckt op de site

Specification TTC-A24 Ultra ATA-133 Transparent Tube Cable
‧ Length: 24 inches(60cm)
‧ Connector Type: FC 40P socket x 3 (Blue-M/B, Black-Master, Grey-Slave)
‧ Conductor: AWG 30
‧ Cable Jacket: PVC with Tinned Copper Wire Braiding
‧ Boot: PVC 80 (Colorless

volgens mij niet in 45 cm!! Klopt dit PO :?

Specification TTC-F18 Floppy Transparent Tube Cable
‧ Length: 18 inches (45cm)
‧ Connector Type: IDC 34P socket x 2 black
‧ Conductor: AWG 28
‧ Boot: PVC 80 (Colorless)

Ziet er trouwens goed uit >:) FDD heeft 2 connectors, wat Beun veel mooier vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pin me ff niet vast op het merk, ben allang blij met een alternatief. Ik probeer dat morgen ff te achterhalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

okay, we wachten af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeee laat maar kommeeeeeee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Mail terug gestuurd, laat die spullen maar komen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg hoeveel van die copper mesh heb je nodig PO als je wilt kan ik ze deze week op je deurmat leggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 01:51:
Zeg hoeveel van die copper mesh heb je nodig PO als je wilt kan ik ze deze week op je deurmat leggen O-)
Nope thanx, ze zijn al om naar silver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabels zijn inderdaad van het merk Coolermaster. Imo veel mooier nog en in tegenstelling tot wat de coolermastersite laat zijn zijn deze er dus ook gewoon in 45 cm. Verwacht ze overmorgen en dan probeer ik deze week nog zoveel mogelijk eruit te jassen, al kan ik helaas geen verlof nemen aangezien mijn collega ziek thuis ik. Zal proberen hetbtussendoor te fixen, al is het wel retedruk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO is da greatest!

Ken ik dan eindelijk men kabels op(laten)halen EINDELIJK lol

Trouwens op http://www.coolermaster.de/ttc-a24.htm (let op de japanse tekens title ; ) lezen we
Dus het is koper, dus mensen die koper hadden, gewoon ff met je soldeerboud de tin eraf halen
Mensen die silver wilden, het ziet eruit als silver, (lijkt me trouwens heel erg sterk dat de andere echt silver waren, is wel beetje duur al is het wel het beste materiaal voor afscherming) met de afschermende eigenschappen van koper.

Perfect toch, iedereen blij : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op school en kan niet bij mijn mail, dus hierbij zeg ik dat ik allemaal best vind dat ik andere kabels krijg. Als ik ze maar krijg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 08:00:
[...]

Nope thanx, ze zijn al om naar silver ;)
ok veel plezier ermee :) zal wel leukken denk ik, ik heb trouwens ook de silvermesh in me PC hangen en ze zijn echt gaaf en nog heerlijk flexibel ook. Rounded kabels zijn gewoon een goede keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit momenteel op me stage....maaaaaaaaaar nou hoor ik net van mijn mams :D dat me spullen aangekomen zijn!!! ik zal vanavond als ik alles heb bekeken me status ff veranderen naar ontvangen!!! in ieder geval!! TOP :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Zoals verwacht heb ik me spullen vandaag allemaal binnen! :9
Heb nog een vraagje over de 80mm Enermax fan! Was het niet zo dat er ook een sensor in zat zodat de fanspeed werd geregeld door de warmte?

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EternalDragon schreef op 29 oktober 2002 @ 13:38:
Zoals verwacht heb ik me spullen vandaag allemaal binnen! :9
Heb nog een vraagje over de 80mm Enermax fan! Was het niet zo dat er ook een sensor in zat zodat de fanspeed werd geregeld door de warmte?
neen, dat bestaat (nog) niet. Dat doen de thermaltakes wel!! Trouwens bijdie fan heb ik zelf nog geld moeten bijleggen!! Dus waag het niet em terug te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Spullie is hiero ook binnen :D

Jmmr van dat UV, dat dat niet UV is, maar komt vast wel in een mooie case, voor alsnog :9

Toppie AXIE :Y)

[edit]
Ik kom er nog net achter bij m'n SCSI-kabel geen terminator erbij zit... Terwijl op de Laupro-site er wel eentje erbij is :? Hoe zit dat nou?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:40:
[...]

neen, dat bestaat (nog) niet. Dat doen de thermaltakes wel!! Trouwens bijdie fan heb ik zelf nog geld moeten bijleggen!! Dus waag het niet em terug te sturen
Hij is weer op de post })
Nee, hoor! Maar deze fan wordt toch ook gebruikt in enermax-voedingen?
En die worden toch ook door de temperatuur gestuurd?

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 15:12

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Zo, ik heb het ook binnen en het werkt allemaal heel goed :D
Bedankt voor de moeite, en het goede werk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enterprice_NL schreef op 29 oktober 2002 @ 13:43:
Spullie is hiero ook binnen :D

Jmmr van dat UV, dat dat niet UV is, maar komt vast wel in een mooie case, voor alsnog :9

Toppie AXIE :Y)

[edit]
Ik kom er nog net achter bij m'n SCSI-kabel geen terminator erbij zit... Terwijl op de Laupro-site er wel eentje erbij is :? Hoe zit dat nou?!?!
UV is wel UV, maar geen blacklight. Einde discussie. Over die terminator moet ik ff bellen. Hoor je nog over, sorry niet op gelet en ook geen ervaring met scsi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EternalDragon schreef op 29 oktober 2002 @ 13:44:
[...]

Hij is weer op de post })
Nee, hoor! Maar deze fan wordt toch ook gebruikt in enermax-voedingen?
En die worden toch ook door de temperatuur gestuurd?
door in schakeling die in de voeding zit dus. Heb hier net ff een enrmax open liggen, fan is gewoon standaard met een ielepiele kort kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

door een schakeling die in de voeding zit dus. Heb hier net ff een enrmax open liggen, fan is gewoon standaard met een ielepiele kort kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit me hier toch een partij te stressen:
Heb al 10 keer gekeken of de bel het doet, ben 3 kilo afgevallen van het op en afrennen van me 2 trappen naar me kamer omdat ik steeds dacht dat ik de bel hoorde. Ben al 20 keer naar het raam gerend omdat ik dacht een vrachtwagen te horen en heb ondertussen al mijn nagels al opgegeten :? en nogsteeds niets gehad van de NPD.

Vraagje: Komen ze altijd met die mooie grote NPD-vrachtwagens?

P.S. Durf ook niets meer te doen wat geluid maakt, omdat ik bang ben dat ik de bel niet hoor......

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2002 14:45 . Reden: P.S. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Laatst online: 22:56
hier kwam idd een big-ass vrachtwagen, mn ma was ook thuis en zag me met een klein pakketje de kamer binnenlopen,

"Moeten ze daaaaar nou zo'n grote vrachwagen voor meenemen?!?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Zo spulletjes zijn dr :).. ziet er goed uit zeg .. goed verpakt ook jongens goed werk.

Lots of thanx.. :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiS BiNnE !! T wErKt AlLeMaAl ZaL zOw EvEn pIcS PoStEn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:43:
Ik zit me hier toch een partij te stressen:
Heb al 10 keer gekeken of de bel het doet, ben 3 kilo afgevallen van het op en afrennen van me 2 trappen naar me kamer omdat ik steeds dacht dat ik de bel hoorde. Ben al 20 keer naar het raam gerend omdat ik dacht een vrachtwagen te horen en heb ondertussen al mijn nagels al opgegeten :? en nogsteeds niets gehad van de NPD.

Vraagje: Komen ze altijd met die mooie grote NPD-vrachtwagens?

P.S. Durf ook niets meer te doen wat geluid maakt, omdat ik bang ben dat ik de bel niet hoor......
'

Ze hebben ook kleinere vrachtautootjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:57:
ZeT oOk DaT rOcK yOuR kEyBoRd PrOgJe Ff UiT!!!!1

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA IRRItant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op 29 oktober 2002 @ 15:05:
[...]

HaHa OkEj zow klaar....
nu de pics... niet seuren over de rotzooi, dit is alleen maar om even de werkende onderdelen te showen de uiteindelijke mod... me 1e! .... komt later nog....

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn007963/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn007963/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn007963/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn007963/4.JPG

_/-\o_ PO bedankt, PO bedankt, PO, PO, PO bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:44
ik heb het nu ook binnen, CCFLetjes staan warm te gloeien, gloen is al zo fel dak er niet meer in kan kijken :). de blauwe wat minder, hoop dat het nog komt. maar die UV stelt atm erg teleur :( ik hoop dat die wat meer laat zien dat het vage witte schijnseltje dat ie nu laat zien

btw PO, netjes verpakt!

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 05:24
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:57:
Demoniac schreef op 29 oktober 2002 @ 15:05:

Doe mij maar bier 8)7
PO, geld kan nog 2-3 dagen duren, je weetwel, en die FanMates he, echt super, PC is STIL en temp is maar 6 graden omhoog gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk de procedure als je niet thuis bent? ik heb nu niets voor bij zien komen, en heb ook niet de illusie dat ze nog komen. Maar ik vond ook geen briefje dat ze geweest zijn. kan iemand mij hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ode aan Pureoptical en Ruudyboy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb mijn o zo mooie fan binnen, en heb hem nou al in mijn kast zitten, hellaas heb ik niet de beschikking over een cam op het moment, maar dat komt wel.

/me loopt binnekort eens bij de vobis binnen
kijken of ik daar een cam kan scoren/lenen, oud stage adres dus dat is makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Jeeee, mijn spullen zijn ook binnen. En het werkt allemaal. Pics zullen later volgen aangezien ik geen digicam heb en ook niemand weet die er 1 heeft.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Na een dag wachten kwam mijn pakketje ook aan om kwart voor 5 :)
Alleen zit mist er iets, maar daar imeel ik nog wel even over zometeen.
Het zat allemaal keurignetjes verpakt en alles werkt ook naar behoren.

Hartenlijk bedankt PO en uiteraard niet te vergeten RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

RuuddieBoy en PureOptical, perfect werk man, hulde

mooi verpakt,goeie brief erbij enzow
alles perfect aangekomen, ik ga ff testen :p

BEDANKT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
PO, ik ben wel blij met de 45 cm FDD kabels. Graag dus :)

Ik kan je nu even niet mailen omdat mijn webmail nog niet echt goed werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Joepie, alles werkt, maar

over de ccfl:
ik heb 'm ff aangesloten liggen, gewoon op de grond

draden tegen elkaar, is minderfel als ze uitelkaar teleggen,
als ze uitelkaar liggen( en dus fel brandt) en ik leg me hand over de 2 draden, gaat ie weer een stuk minder branden

en over de fans, maar das mijn probleem :) : effect zit voor mij net aan de verkeerde kant(zuigende kant), terwijl ik 'm in mijn voeding wou stoppen en 1 op m'n cpucooler, maar mijn cooler moet wegblazen,dus daar zit ie ook op z'n kop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay Tvdp die BAALT :( :(
sta ik op z'n best aan m'n Plexe case te werken, is ondertussen de NPD langs geweest om m'n spullen af te leveren, maar ja Tvdp hoort geen bel als ie in de schuur is |:(
nou komt ie morgen pas weer ;(

kenne we weer gaan w88 |:(
[baalmodus]
*&*&^%^*&^%%*~!@@
[/baalmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 14:15
Bij mij zijn ze niet eens geweest vandaag :'( er lag geen briefje of wat dus weet het ook niet misschien morgen we wachten maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impact99 schreef op 29 oktober 2002 @ 17:48:
Bij mij zijn ze niet eens geweest vandaag :'( er lag geen briefje of wat dus weet het ook niet misschien morgen we wachten maar weer af.
ik heb het spul al kunnen hebben, dat is nog veel erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

zo alles het is en de ccfl doet het! er was niemand thuis, maar ze hadden het op onze oprit gelegd.. klein beetje link wel, maar het is er! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Zydell schreef op 29 oktober 2002 @ 18:14:
zo alles het is en de ccfl doet het! er was niemand thuis, maar ze hadden het op onze oprit gelegd.. klein beetje link wel, maar het is er! :)
Waar woon jij dan dat die NPD-mannetje dat durft? Bij mij in Rotterdam zou het zeker weten weg zijn geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben thuis en alles is der :D heb al iets aangesloten werkt perfekt!!!! TOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Okay! Goed nieuws van die coolermaster kabels in de korte lengtes. Specs en pics zien er goed uit.

Heb je al een id wanneer je ze binnen kan hebben PO??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste wil ik iedereen bedanken die aan deze geweldige IA hebben mee gewerkt. _/-\o_

Ik heb vandaag de mod spullen binnen gekregen. Echt fantasties. Alleen ik weet niet of dit al eerder ter spraken is geweest maar de schroefjes van de koelers zijn te groot. Ze passen wel in de gaatjes van de kast maar niet in die van de koelers. Hoor dit zo of.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Syzzer schreef op 29 oktober 2002 @ 18:49:
[...]

Waar woon jij dan dat die NPD-mannetje dat durft? Bij mij in Rotterdam zou het zeker weten weg zijn geweest!
Gelukkig woon ik in Emmen (zo'n gat in Drenthe :+) ik (mij ouders ;)) wo(o)n(eN) in een vrij rustige/open buurt. Dit moet je idd niet in de randstand ofzo proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:57:
Ten eerste wil ik iedereen bedanken die aan deze geweldige IA hebben mee gewerkt. _/-\o_

Ik heb vandaag de mod spullen binnen gekregen. Echt fantasties. Alleen ik weet niet of dit al eerder ter spraken is geweest maar de schroefjes van de koelers zijn te groot. Ze passen wel in de gaatjes van de kast maar niet in die van de koelers. Hoor dit zo of.....
Je moet ze er ook gewoon indraaien... Gaat wel met een beetje moeite, maar dan zitten ze meteen goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 19:57:

komt waarschijnlijk omdat er nog geen schroefdraad in de fan zit dan moet je gewoon doordraaien en dan past ie van zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Netjes geregeld PO, alles is binnen en werkt goed. :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Laatst online: 18:53
De NPD heeft de spulletjes gebracht en op 4 fan de 3 fans werken perfect de andere liep aan op het ledje maar dat is inmiddels verholpen

Netjes geregeld en bedankt voor de inkoopactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb t spul binnen ! Ik ben blij :)
Top actie jongens ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een service zeg, die gasten bezorgen gewoon ook nog na acht uur! helemaal goed, zending compleet en werkt zo te zien naar behoren. Dank PO en RuddieBoy heel veel dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook men CCFL lampie binnen hij zit al in men kast en hij is helemaal top zeker als je ziet wat er allemaal bij zit en hoe hij geleverd is PO helemaal toppy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:21:
[...]

UV is wel UV, maar geen blacklight. Einde discussie. Over die terminator moet ik ff bellen. Hoor je nog over, sorry niet op gelet en ook geen ervaring met scsi.
Thnx, ik verw8 dan wel een meeltje. Aangezien het maar bij 2 man is, die zo'n kabeltje hebben besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enterprice_NL schreef op 30 oktober 2002 @ 01:30:
[...]

Thnx, ik verw8 dan wel een meeltje. Aangezien het maar bij 2 man is, die zo'n kabeltje hebben besteld ;)
Jij bent de enige, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
Jippie
gisteruh m'n spulletjes binnen en alles doet het!!! Tenminste.. voor dat geld mag ik niet klaguh.
PO en Ruuddieboy, bedankt!!!

_/-\o_ !!! _/-\o_ H _/-\o_ U _/-\o_ L _/-\o_ D _/-\o_ E _/-\o_ !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:59:
Mijn groen-blauw en blauw-rood blijven nu nog steeds knipperen.. damn ajaj.. dan maar inruilen :/
Nou keeeeeee,

Ik heb je lampjes nu al enkele uren in allerlei combinaties aan een cheapo voeding hangen en ze doen het van begin af aan perfect. Ik krijg ze dus niet aan het knipperen. Kan het zijn dat je voeding het niet trekt of zo, heb je ze al eens aan een andere PSU of PC gehangen??? en knipperden ze daar dan ook.

Welke actie verwacht je nu van me. Terrechte klachten verhelp ikgraag, maar als ik hiermee bij de groot handel aankom dan testen ze dat natuurlijk eerst ff. Als alles gewoon goed functioneerd ruilen ze het niet zomaar in, snap je ook wel. Denk toch dat de oorzaak elders ligt, zekers gezien jou verhaal dat ze allebei dezelfde symptomen vertonen (deze klacht is bij geen enkel ander lampje opgedoken, dus lijkt me vrij sterk dat jij toevallig twee lampjes met dit euvel gekregen hebt)

IIG ik heb je ff gemaild, hoe dit af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne deden dat ook, als ze nog koud waren
de inverteres moeten eerst opwarmen anders gaan de lampen knipperen.
OOK wat erg belangrijk is niet aan de draadjes zitten, als je ook maar beetje half contact hebt, leverd dat kleine fluctuaties op bij de 12V (waarschijnlijk iets rond de 0.1V maar of zo) maar na de inversie is dit misschien wel 100 120V verschil, en dat zie je. sim-pul

Ik heb zelf om het allemaal echt te testen ff op losse 12V voeding gehangen (een redelijk goeie voeding, geen PC voeding) en was echt perfect. Trouwens is er geen tweakertje die ff leuke filter schakeling kan ontwerpen om de pc beetje te beschermen. Heb al van meer mensen gehoord dat die inverters niet zo best zijn voor hdd's e.d. moet toch op te lossen zijn met condensatortje en weerstandje of zo Ik had het iig ingebouwd bij mn burolampje (zo'n 12V halogeen ding) omdat ie mn keyboard lockte toen ik die lamp aan/uit zette. Filtertje erin en het gebeurde niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 12:30:
Heb al van meer mensen gehoord dat die inverters niet zo best zijn voor hdd's e.d. moet toch op te lossen zijn met condensatortje en weerstandje of zo.
Dus eigenlijk als je de mogelijkheid hebt de inverters zo ver mogelijk van je hd's af plaatsen ??? Lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb um nu naast me HD hangen... Is dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij geen probleem, bij mij hangen er drie op , naast en onder de HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Je zou denken aan eventuele EMI die zo'n dingetje afgeeft. Maar het lijkt met dat daar wel naar gekeken is, ze zijn niet voor niks gemaakt om in comps te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

nimmolon schreef op 30 oktober 2002 @ 14:56:
Je zou denken aan eventuele EMI die zo'n dingetje afgeeft. Maar het lijkt met dat daar wel naar gekeken is, ze zijn niet voor niks gemaakt om in comps te hangen.
Ik denk dat het magnetische gedeelte (de schijven + koppen) van de harddisk ook wel voldoende afgeschermd zijn... Ik heb ooit met een magneet op een floppy zitten wrijven en dat had totaal geen effect :P Dus voordat je harddisk het merkt ben je volgens mij wel met hele flinke magnetische velden bezig...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoniac schreef op 30 oktober 2002 @ 15:04:
[...]

Ik denk dat het magnetische gedeelte (de schijven + koppen) van de harddisk ook wel voldoende afgeschermd zijn... Ik heb ooit met een magneet op een floppy zitten wrijven en dat had totaal geen effect :P Dus voordat je harddisk het merkt ben je volgens mij wel met hele flinke magnetische velden bezig...
nou ehm, mijn HD merkte et namelijk wel toen ik met een magnetische schroevedraaier langs ging, alle parties gewist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaaaa, die is lekker. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij was zeker lekker........

maar gelukkig ging et om een lege HD, dus alleen opnieuw parties aanmaken :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:20:
[...]

nou ehm, mijn HD merkte et namelijk wel toen ik met een magnetische schroevedraaier langs ging, alle parties gewist...
Vaag :? Ik heb daar nooit last van (*afkloppend :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde eigenlijk de voeding van de inverters tussen voeding/hdd aansluiten, sterker nog, volgens mij was het een post hiero. Maar goed, kan me wel heel goed voorstellen dat je allerlei pieken krijgt van die inverter, aan de andere kant zou sunbeam daar toch wel rekening mee gehouden hebben en zelf een netter filter erop hebbe gezet?

Wat ik eigenlijk wilde vragen, PO hoe zit dat nou met die kabel? K' ga dr vanuit dat het toch die coolermasters worden, dat heb je volgens mij gezegt, maar waneer kunne we die dan ongeveer verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

Hmmz, morgen ff 3 schakelaars kopen :) 2 voor mijn reeds aangeschafte ccfl's en eentje voor mijn blauwe LED fan, dat ding maakt best een takke herrie :)
Wel in de zelfde stijl als de schakelaar van de multicolor ccfl die ik gekoopt heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:01:
Ik bedoelde eigenlijk de voeding van de inverters tussen voeding/hdd aansluiten, sterker nog, volgens mij was het een post hiero. Maar goed, kan me wel heel goed voorstellen dat je allerlei pieken krijgt van die inverter, aan de andere kant zou sunbeam daar toch wel rekening mee gehouden hebben en zelf een netter filter erop hebbe gezet?

Wat ik eigenlijk wilde vragen, PO hoe zit dat nou met die kabel? K' ga dr vanuit dat het toch die coolermasters worden, dat heb je volgens mij gezegt, maar waneer kunne we die dan ongeveer verwachten?
Het worden Coolermasters, zo als ik al zei. Ze zijn er ook in 45 cm. Ze zijn eergister al besteld en worden deze week nog verwacht!! Dus...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remb0's pakje is in utrecht terrecht gekomen en daar vinden ze je straat niet!!! Logisch: verkeerde plaats. Ik bel morgen NPD en zal ze naar Dordrecht sturen. Lezen is ook een vak (of ..... heb ik een verkeerd adres opgeschreven dan????). Boeie, hij komt er iig aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

In die meegezonden brief stond dat jullie graag zouden zien hoe de zooi is toegepast, dus hierbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.horrorseek.com/horror/darkside/casemod/oct30_01.jpg
Onderin de fan, en achter het raampje de groen/blauwe CCFL, ik had die rooie al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
En vandaag zijn ze weer al niet geweest van de NPD snap het niet hoor. Nu is mijn moeder een tijdje weg geweest maar dan gooien ze toch wel een briefje door de deur dat ze zijn geweest. Ik wil mijn spulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 20:30
impact99 schreef op 30 oktober 2002 @ 19:03:
En vandaag zijn ze weer al niet geweest van de NPD snap het niet hoor. Nu is mijn moeder een tijdje weg geweest maar dan gooien ze toch wel een briefje door de deur dat ze zijn geweest. Ik wil mijn spulletjes
Ah kijk ik ben niet de enige :) Nu maar hopen dat er niets is fout gegaan bij de NPD en het gewoon morgen binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mammoth
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

IK HAAT mezelf.
Mijn moeder en buurman stonden de hele dag op wacht om mijn pakketje te ontvangen (ik was op stage). Ik kom terug, ga ff douchen. Ligt er een kaartje op de mat, u was niet aanwezig, wilt u even contact opnemen...
Ik had ze om 18.30 niet meer verwacht, maar de NPD bezorgt ook nog later.
Maar ja, dan haal ik het pakje morgen tijdens mijn pauze maar op.

There could be only one, too bad it wasn't me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:31:
[...]

Het worden Coolermasters, zo als ik al zei. Ze zijn er ook in 45 cm. Ze zijn eergister al besteld en worden deze week nog verwacht!! Dus...........
vet, deze week, dus ik zou ze zaterdag al kunne hebbe : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Mammoth schreef op 30 oktober 2002 @ 20:32:
IK HAAT mezelf.
Mijn moeder en buurman stonden de hele dag op wacht om mijn pakketje te ontvangen (ik was op stage). Ik kom terug, ga ff douchen. Ligt er een kaartje op de mat, u was niet aanwezig, wilt u even contact opnemen...
Ik had ze om 18.30 niet meer verwacht, maar de NPD bezorgt ook nog later.
Maar ja, dan haal ik het pakje morgen tijdens mijn pauze maar op.
Niet jezelf daarvoor haten, dat gebeurt altijd, je gaat heel ff douchen of brood kopen en er ligt zo'n briefje :(
Da's gewoon de wet van Murphy die dat doet volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

hier picje van me cpu-fan (Papst en duct weggehaald, wel iets meer geluid en warmte nu)
en me dual colour ccfl :p

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/raampjeRB.jpg

Nog een pic, toch moeilijk om het "realtime" effect op de foto te krijgen :)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.34/rebels/raampjeRB1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15
wat zit daar voor stofzuigerslang in? (slang met ribbels)
ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Emcee schreef op 30 oktober 2002 @ 21:49:
wat zit daar voor stofzuigerslang in? (slang met ribbels)
ziet er goed uit :D
Das Gamma vijverslang B)

Moet ik om de rest ook weer ff terugdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zo eindelijk even de tijd genomen om de boel in te bouwen :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/CCFL2.jpg
(Kamerlicht aan).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/CCFL3.jpg
(Kamerlicht uit).

Ze zijn niet zo fel als op de pic, maar ze zijn fel genoeg (de blauwe iets minder maar daar heb ik al een oplossing op gevonden).

Mn window moet ik nog aan beginnen maar dat kan ook nog wel even duren aangezien het geen "standaard" window zal worden ;).

offtopic:
Als de casemod klaar is maak ik een eigen topic aan en leen ik een goede cam...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoe!! alles binnen en het werkt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/t.poel/cm/lights.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yeppo, eergister mijn spul binnengehad, alleen nu merk ik dat 1 vd 3 blue-blue-blue fannetjes een andere kleur blauw heeft... :(, naja ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Tentacle1 schreef op 30 oktober 2002 @ 22:17:
Zo eindelijk even de tijd genomen om de boel in te bouwen :).

[afbeelding]
(Kamerlicht aan).

[afbeelding]
(Kamerlicht uit).

Ze zijn niet zo fel als op de pic, maar ze zijn fel genoeg (de blauwe iets minder maar daar heb ik al een oplossing op gevonden).

Mn window moet ik nog aan beginnen maar dat kan ook nog wel even duren aangezien het geen "standaard" window zal worden ;).

offtopic:
Als de casemod klaar is maak ik een eigen topic aan en leen ik een goede cam...
Ziet er strak uit! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabelupdate: Aangezien de coolermaster niet alle kabels op voorraad had liggen zijn ze bij 2 lleveranciers besteld. De eerste lading is binnen en de tweede wordt ook ieder moment verwacht. Hoe dan ook die eerste partij ga ik straks oppikken en hopelijk is de rest er dan ook bij.

Vervolgactieupdate: EL wire (glowwire) nu ook binnen. Ik ga het straks ff bekijken en als het bevalt en redelijk kwa prijs is kan er binnenkort een deel 2 komen van deze aktie!

Ben iig benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEeee
mijn financi.... hey tis al de 20ste geweest he, stufi er weer bij,

mwa laat maar komen, i'm ready : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweetnie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 20:30
Hmmm vandaag alweer geen NPD :( langs geweest, vrees toch dat er ergens iets is fout gegaan.

PO check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
kweetnie schreef op 31 oktober 2002 @ 16:14:
Hmmm vandaag alweer geen NPD :( langs geweest, vrees toch dat er ergens iets is fout gegaan.

PO check je mail.
Bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal morgen ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mammoth
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Ik heb mijn pakketje opgehaald en alles even getest. Alles werkt prima. (had ook niets anders verwacht van deze IA). Pas als mijn zelf-bouw case af is is zal ik foto's posten.
Maar ben blij dat alles goed binnen en PO en RB, tijd voor IA deel 2?

There could be only one, too bad it wasn't me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
Mijn pakketje is ook eindelijk binnen, alles werkt!
Maar toch, misschien mag de discussie over UV of Blacklight afgelopen zijn, wil ik toch even spugen! :r
" Naar mijn weten bestaat er geen witte UV , het paarsachtige dat is pas UV".

Zou Sunbeam nu toch een foutje hebben gemaakt!
In de meeste reviews waar UV ook aanbod komt, geven die lampjes een paarsachtige gloed, strange!!! :(

En als ze dit toch UV noemen, dan moet iemand mij toch kunnen vertellen hoe ik die buisjes kan openen zonder ze te slopen zodat ik de witte ccfl kan vervangen voor het echte UV ccfl's.

De IA was top, zit nu alleen met wit licht in mijn maag 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.