OK LauPro geupdate bij deze. Hier nog even een opsomming aangezien er ook enkele grapjassen buiten lauPro om besteld hebben :
Ingepakt en gereed voor verzending via NPD:
Zero00, Xavier, WaterCool, Vigo, Venomous, Thunderman_303, Thunder8, Taliesin, spacy, Scytale, Rostvertol-Mil, Red Devil, RonnieB82, Raymond, Qzar, Poki, Poedersuiker, PC-Medic, Misanthropia, 001Michael, Lone, LaswA, jelmo, Granny, Graffix, GlasSex, D3vils0wn, Demoniac, Cyberdude, chineesje, Bezzerk, Benadski, areanet, Allanon
Ingepakt en gereed voor verzending via TPG:
Syzzer, Chainsaw, The Ressetter
Reeds verzonden per TPG:
peter-wendy
Gereed en ingepakt ophalers:
Redah, TimTie
Verzenders via NPD en TPG gaan dus zoals gezegd maandag de deur uit. Uit ervaring weet ik dat NPD in de regel de volgende dag al het pakket aanbiedt (maar het kan wel eens een dagje langer duren), met de TPG weet je het maar nooit!!
Verder nog afhalers die nog spullen nageleverd krijgen maar toch al ophalen willen (pft): Pixxa (kabels volgen) en Swipe (kabels en fans volgen zsm)
Afhalers die gereed staan svp ff contact met me opnemen via hotmail of MSN ivm een afspraak over tijdstip en lokatie (Heerlen of Maastricht)
Dan staan er nog een aantal paketten klaar en wachten op enkele spullen die nageleverd moeten worden:
Oliver (wacht op fans en HDD kabel), Ricardo (wacht op HDD en FDD kabels), Beun de Haas (wacht op kabels), Rubbie (wacht op window), kE (wacht op kabels), EdSchouten (wacht op kabels), Emcee (wacht op kabels), geen (wacht op kabels), Chemical X (wacht op kabels), The Watcher (wacht op kabel), BigBird_64 (wacht op kabels), ProjectX (wacht op window).
Nu even opletten voordat er vragen gesteld worden:
*Kabels zijn nog helemaal niet uitgeleverd (maan/dinsdag as komt de eerste partij binnen (helaas niet alle fdd kabels)
*windowkits komen ook maan/dinsdag
*LEDfans, hier ben ik even doorheen. Zie eerdere post van vandaag. (wel onderweg dus)
Ik heb vandaag dus eerst bijna alle ccfl-onlys klaargemaakt, aangezien die allemaal normaal geleverd kunnen worden. Daarna ben ik op volgorde van betaling orders gaan afwerken. Woensdag ga ik verder, dan heb ik een groot deel van de kabels en alle windowkits hier. Ik wil sowieso woensdag al die orders uitleveren waarvoor ik de spullen heb liggen. De rest maak ik dan wel al zover klaar, dat daar straks alleen nog de missing spulkes bij hoeven. Dan is het dus gewoon even wachten op de resterende fans en de fdd kabels en hdd 45 cm kabels (die worden rond de 22e verwacht)
Zo nu ben ik een beetje moe van al dat gepak en hoop ik nu ff geen vragen te krijgen in de trend van: waarom ik niet en hij wel, ik doe mijn best en doe dit op de voor mij meest geschikte manier. Iedereen die zich hier niet in kan vinden mag de volgende keer zelf eens een inkoopactie organiseren (dan wel een echt, zo als deze!!), daarna praten we verder.