ik wil ook spulletjes krijguh : (
Ik ook
Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen?
Maarja morgen ook vrij dus vanavond dan maar druk met mn baybus verder
Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen?
Verwijderd
dat word niks
heeh zie ik mijn fannetjes pas op 2 november
snik snik
vakantie is leuk maar niet als je met 2 IA`s meedoet
vakantie is leuk maar niet als je met 2 IA`s meedoet
Denk dat ze van 9 tot 5 ofzo afleveren, dus er is nog een kansjeBezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 15:55:
Ik ook![]()
Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen?![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Heb alles binnen en alles werkt! LauPro ook ff geupdate....
De fannetjes zijn BTW nog meer
dan ik had verwacht! Nu nog een glaasje in mijn kast maken. Maar ze komen mooi door mijn Chieftec-grill heen!
De fannetjes zijn BTW nog meer
Verwijderd
ummm ik moet ook nog w88 op de fan...
maar wanneer komen die fans nou binnen? want ik weet t niet meer hoor........
PO, kan ik er nog ff een blauwe fan bijbestellen als ik je een mailtje stuur, ik moet toch nog ff wachten totdat ze binnen komen.
WTF die kast heb ik ook. Ben alleen dat deurtje kwijtVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:42:
w00t! Ik kan nu niet meer w88! Zonde dat die rotkabels nog niet binnen zijnIK KENNE NIE MIR W88!!!
Owja, heb je de FDD kabels al binnen? Zit ik ook tussen die menskes? Zin in volgende week!!! Dremelen! Dan zien jullie de wrath van the Yeong Yang Cube
[afbeelding]
Al blauw gespoten aan de binnenkant, dan nog wat windowkits enzo erin, 2 CCFL's en rounded IDE kabels maken het feesie compleet!
- specs - audioscrobbler -
NPD stelt leveringen aan woonomgevingen soms met een dag uitBezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 15:55:
Ik ook![]()
Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen?![]()
is me vandaag uitgelegd,
business <-> business is normaal hun handel
spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 16:50:
[...]
NPD stelt leveringen aan woonomgevingen soms met een dag uit
is me vandaag uitgelegd,
business <-> business is normaal hun handel
maarja zoals ik al zei ben ik druk zat met mn baybus
Verwijderd
Ik kom net thuis, en mn pakketje staat er! Er zat alleen een deuk in, dus mn ma heeft ruzie staan maken met de postbode
Alles is nog heel en alles werkt!!
GEWELDIGE IA!!
GEWELDIGE IA!!
Nouja zeg alsof de postbode daar wat aan kan doen... ga eerder naar zo'n sorteer centrum en scheld die gasten daar uit...
Ja je moet natuurlijk wel blijven schelden he
Ja je moet natuurlijk wel blijven schelden he
Heb alles binnen, en het werkt ook.
En mooi....

Edit:
Nu ff kamer weer opruimen, en ics maken, en iemand vinden die ze wil plaatsen
En mooi....
Edit:
Verwijderd
De postbode kan bijv het pakje in de auto hebben gegooid ozzo, maja boeie, ALLES WERKT! Dus ik ben wel blij
Net ff fanadapter erin gezet, het enige wat ik nu nog hoor is de fan op mn GeForce 2 GTS, maar dat wordt opgelost bij PO zn volgende IA
Ik vind ze wel erg fel... beetje te fel zelfs. Ze zijn zo fel dat je de glow van de IDE-kabels haast niet ziet
Dus daar moet denk ik nog een dimmertje op komen...
Maar wat betreft de IA is alles perfect verlopen, dus voor de laatste keer nog een keer:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
members.lycos.nl werkt bij mij wel lekker als ftp upload zooi websiteThunderman_303 schreef op 15 oktober 2002 @ 18:48:
Heb alles binnen, en het werkt ook.
En mooi....![]()
![]()
Edit:
Verwijderd
mail maarmlevd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:48:
PO, kan ik er nog ff een blauwe fan bijbestellen als ik je een mailtje stuur, ik moet toch nog ff wachten totdat ze binnen komen.
Verwijderd
gelukkig veel tevreden gezichtjes hier, ik heb net voor 1500 euwos aan kabels geladen dus morgen ronde 2, en sorry ik kan niet per man gaan opzoeken hoe lang het duurt. Ik hou wel consequent Laupro bij en zal morgen verslag uitbrengen! enjoy
BTW kabels zijn zeer 1337 en zelfs die windowkits zijn prachtig!!
BTW kabels zijn zeer 1337 en zelfs die windowkits zijn prachtig!!
Verwijderd
durf jij je fooi terug te vragen??Chop2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 21:20:
PO checkje mail....
Verwijderd
verkeerd begrepen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 21:35 . Reden: sorry, verkeerd begrepen ]
Verwijderd
hoho, was een geintje mijnerzijds, wou ff stangen
ben vandaag in lolloige bui, heb heel goed nieuws mogen ontvangen, eigenlijk een heleboel goed nieuws. CM gerelateerd nieuws
ben vandaag in lolloige bui, heb heel goed nieuws mogen ontvangen, eigenlijk een heleboel goed nieuws. CM gerelateerd nieuws
neej joh, tuurlijk niet, ik bedoel ledfan is 2x8.75, das 17.5 ccfl is 15.50
maar ik had al fooi in het hele bedrag erbij gedaan snappie?
jah srry, kwas nogal vaag in mijn mailtje
niks

heb de NMD intake fan van me router maar eens vervangen,
pfff wat zat dat ding onder de stof
dus dat kan ik nu wel zien.
Ik moest eerst wel ff een rood en een zwart kabeltje omkeren, om de fan op 7 volt aan te sluiten, maar dat heeft weer als bij effect dat 1 van de 3 blauwe leds het niet doet
maar dat zal ikk binenkort wel fixen
Ben helemaal niet thuis in uploaden en resizen e.d., zodoende...spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 19:27:
[...]
members.lycos.nl werkt bij mij wel lekker als ftp upload zooi website

Verwijderd
OK understoodChop2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 21:45:
[...]
neej joh, tuurlijk niet, ik bedoel ledfan is 2x8.75, das 17.5 ccfl is 15.50
maar ik had al fooi in het hele bedrag erbij gedaan snappie?
jah srry, kwas nogal vaag in mijn mailtje![]()
mooi, maar zou je ff op mijn mailtje kunnen reply'n of het mogelijk is ?
niks
Verwijderd
Komt goed, alles is mogelijkChop2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 22:09:
mooi, maar zou je ff op mijn mailtje kunnen reply'n of het mogelijk is ?
hhmmzz ik stond ook voor vandaag op de lijst, maar heb nog nix ... hoop dat het dan morgen komt, want ik kan echt niet wachten !!!
I don't ride fast, i fly low
Woei, t'is binnen
En wat doen we dan natuurlijk direct ff proberen
.
K aansluiten power on, woei lampje aan mmm dat valt beetje tegen, groen doet het niet.
Naja nog een keer aansluiting nakijken. mmm Zit toch echt goed, ff andere pc proberen. Hee daar doet lampje het topppyyyyyy
kom ik bij me muis mmm doet nix, WTF hele pc hangt kan natuurlijk niet goed zijn maar lampje werkt wel.
Hoe kan het dat op een volle pc, PIII 450 met 250 watt ofzo het lampje volledig werkt maar pc hangen blijft. En op een voeding waar alleen 3 fans aanhangen groen het niet doet
Kan natuurlijk voeding zijn, dus morgen maar weer ff verder proberen op andere pc's en ff zoeken of er meer van zulke probs zijn.........
Nu eerst maar ff slapen
En wat doen we dan natuurlijk direct ff proberen
K aansluiten power on, woei lampje aan mmm dat valt beetje tegen, groen doet het niet.
Hoe kan het dat op een volle pc, PIII 450 met 250 watt ofzo het lampje volledig werkt maar pc hangen blijft. En op een voeding waar alleen 3 fans aanhangen groen het niet doet
Kan natuurlijk voeding zijn, dus morgen maar weer ff verder proberen op andere pc's en ff zoeken of er meer van zulke probs zijn.........
Nu eerst maar ff slapen

Wie, Wat, Waar...
khad gisteren een berichtje in de bus dat de NPD was langs geweest... !@$%^& moet ik een dag langer wachten !
correctie 2 dagen ! ze komen em morgen op mijn werk brengen..
correctie 2 dagen ! ze komen em morgen op mijn werk brengen..
DAMN ik heb nog niets ontvangen
ik zat ook bij de eerste zending ...
En dat mobo fannetje van me begint echt takkeherie te maken ( heb m al 4x gesmeerd maar nu is ie echt op TOndeuze olie doet wonderen
)
lekker dat zalman blokkie er op ( zal ik dan nog een fannetje er op bouwen
)
Me ccfl er in ...
En dan even alle vriendjes van me broertje verontschuldigen omdat ik zowat die ventjes wurg zodra ze aanbellen ... kword nogal sacho als ik iedere keer teleurgesteld wordt als het WEER de TGP niet is
En dat mobo fannetje van me begint echt takkeherie te maken ( heb m al 4x gesmeerd maar nu is ie echt op TOndeuze olie doet wonderen
lekker dat zalman blokkie er op ( zal ik dan nog een fannetje er op bouwen
Me ccfl er in ...
En dan even alle vriendjes van me broertje verontschuldigen omdat ik zowat die ventjes wurg zodra ze aanbellen ... kword nogal sacho als ik iedere keer teleurgesteld wordt als het WEER de TGP niet is
Alle CCFL's zijn binnen en werken
. Wat mij inderdaad eerst opviel is dat als je er 5 achter elkaar knoopt dat sommigen niet helemaal lekker werken en aan 1 kant niet opgloeien. Toen ik een paar afkoppelde gingen ze wel volledig aan. Naja ze werken. De UV moet ik strax nog eerst ff een keer goed testen, want tot nu toe vond ik hem niet zo super. Het licht dat ervan af kwam was meer wit met een lichtpaarse gloed dan donderpaars licht wat ik verw8 had. Maar zoals ik begreep worden de CCFL's nog feller als de invertors wat meer "ingelopen" zijn?
Voor de rest: Grote klasse IA, alles tot in de puntjes geregeld, netjes een briefje erbij met extra info over garantie e.d. De spullen waren goed verpakt. De Laupro status is bijgewerkt.
Voor de heren organisatoren: Vooral doorgaan!!

Foto's komen later, want ik zit nog te w88 op spullen van Freezing Hardware en CompTechWorld om me PC70 mee te vullen. Pas daarna gaan de lampies erin. Ik zou het zonde vinden ze kapot te drukken (Al eens eerder gebeurd met een groene
) Ik hou er waarschijnlijk nog 2 over aangezien ik strax sterk zit te twijfelen mijn gemodde Aopen HX08 te verkopen met inhoud, om te sparen voor een nieuwe paintballgun. Zonde om die CCFL's dan alsnog in die kast te drukken.
Voor de rest: Grote klasse IA, alles tot in de puntjes geregeld, netjes een briefje erbij met extra info over garantie e.d. De spullen waren goed verpakt. De Laupro status is bijgewerkt.
Voor de heren organisatoren: Vooral doorgaan!!
Foto's komen later, want ik zit nog te w88 op spullen van Freezing Hardware en CompTechWorld om me PC70 mee te vullen. Pas daarna gaan de lampies erin. Ik zou het zonde vinden ze kapot te drukken (Al eens eerder gebeurd met een groene
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
is het maybe al bekend wanneer de andere pakketjes worden verzonden? ben super benieuwd
KEN NIE WACHTUH!!!!
Mooi! heb het bij de NPD kunnen afhalen vanmorgen, een snelle blik in de doos en toen naar het werk toe
.... Toch nog even snel de fans aangesloten (de sunbeam en de paps).
Wow! die sunbeam is ECHT heel erg mooi!. Maar het valt me op dat de sunbeam zelfs stiller is dan de 'ultra-stille' paps fan!! Volgens mij gaf de paps wel meer airflow, maar die sunbeam is echt ook super stil! Had ik eigenlijk niet zo verwacht.. naja.. beter
Klopt het i.d.d. dat die paps meer geluid maakt?
Wow! die sunbeam is ECHT heel erg mooi!. Maar het valt me op dat de sunbeam zelfs stiller is dan de 'ultra-stille' paps fan!! Volgens mij gaf de paps wel meer airflow, maar die sunbeam is echt ook super stil! Had ik eigenlijk niet zo verwacht.. naja.. beter
Klopt het i.d.d. dat die paps meer geluid maakt?
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Verwijderd
Over die UV ccfl's is alhier genoeg info verschenen en gediscuseerd, het zijn idd dus geen blacklights!!thunder8 schreef op 16 oktober 2002 @ 09:44:
Alle CCFL's zijn binnen en werken. Wat mij inderdaad eerst opviel is dat als je er 5 achter elkaar knoopt dat sommigen niet helemaal lekker werken en aan 1 kant niet opgloeien. Toen ik een paar afkoppelde gingen ze wel volledig aan. Naja ze werken. De UV moet ik strax nog eerst ff een keer goed testen, want tot nu toe vond ik hem niet zo super. Het licht dat ervan af kwam was meer wit met een lichtpaarse gloed dan donderpaars licht wat ik verw8 had. Maar zoals ik begreep worden de CCFL's nog feller als de invertors wat meer "ingelopen" zijn?
Voor de heren organisatoren: Vooral doorgaan!!![]()
![]()
![]()
![]()
Foto's komen later, want ik zit nog te w88 op spullen van Freezing Hardware en CompTechWorld om me PC70 mee te vullen. Pas daarna gaan de lampies erin. Ik zou het zonde vinden ze kapot te drukken (Al eens eerder gebeurd met een groene) Ik hou er waarschijnlijk nog 2 over aangezien ik strax sterk zit te twijfelen mijn gemodde Aopen HX08 te verkopen met inhoud, om te sparen voor een nieuwe paintballgun. Zonde om die CCFL's dan alsnog in die kast te drukken.
CCFL's moeten effe op temp komen voordat ze hun volle schoonheid tonen, ligt aan het feit dat de kabeltjes niet evenlang zijn denk ik!!
Deze ccfl's zijn iig wel een stuk minder kwetsbaar dan de standaard electroboer-ramsj!!
Verwijderd
Vandaag is inpakronde 2. Met name kabels zijn nu grotendeels binnen (en die zijn echt moooooooi), LEDFANS staan momenteel op nalevering (wel onderweg) maar die gekken vieren in China nieuwjaar rond deze tijd, vandaar het oponthoud, en er staan nog FDD kabels op nalevering (ook onderweg), heb slechts 20 zilveren FDD kabels mogen ontvangen!!!Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:46:
is het maybe al bekend wanneer de andere pakketjes worden verzonden? ben super benieuwdKEN NIE WACHTUH!!!!
Maar vandaag ff updaten (vanavond) wat ingepakt is en dus morgen wordt verstuurd!!!!
Echt dikke kwaliteit ja...Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:28:
[...]
Nope, ze zijn gemonteerd in een plexiglas buis. Kwaliteit dus!!
Kreeg gisteren wel ff prik van de inverter trouwens

woei! ik heb ook alles binnen!
ik had alleen bij 1 ledfan, dat er 1 ledje tegen de fanbladen aan kwam... die heb ik ff terug gedrukt, en een drupje lijm erbij, en werkt nu super!!
ik had alleen bij 1 ledfan, dat er 1 ledje tegen de fanbladen aan kwam... die heb ik ff terug gedrukt, en een drupje lijm erbij, en werkt nu super!!
edit:
ook mooi dat je 2 CCFL's op 1 inverter kan aansluiten, nu heb ik een inverter over, en die kan mooi de defecte inverter vervangen die in mn auto zit!
ook mooi dat je 2 CCFL's op 1 inverter kan aansluiten, nu heb ik een inverter over, en die kan mooi de defecte inverter vervangen die in mn auto zit!
Ben het helemaal met je eens, tis ook geen verwijt of klacht, alleen een mededelingVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:24:
[...]
Over die UV ccfl's is alhier genoeg info verschenen en gediscuseerd, het zijn idd dus geen blacklights!!
CCFL's moeten effe op temp komen voordat ze hun volle schoonheid tonen, ligt aan het feit dat de kabeltjes niet evenlang zijn denk ik!!
Deze ccfl's zijn iig wel een stuk minder kwetsbaar dan de standaard electroboer-ramsj!!
En ze zijn inderdaad een stuk stabieler dan die standaard CCFL's die je tegenwoordig op elke straathoek koopt. Zo heb ik dus een groene gesloopt door er heel licht, per ongeluk natuurlijk, met een schroevendraaier tegenaan te drukken. Was blij dat alles uit stond
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Het zal waarschijnlijk al een keer voorbij gekomen zijn, maar dan moet ik iets van 1700 reacties doorspitten of zow..........maar wat voor aansluiting hebben die fans eigenlijk, 3 of 4 pins?
maarehmm worden mijn spulletjes dan ook morgen ingepakt?
niks
Verwijderd
Vandaag: vanmiddag dus!! Ik ben er ff niet aangezien ik nog wat inpakwerkzaamheden heb te verrichten, laterzzzz
Volgens mij post PO gewoon wie z'n pakketjes op de post zijn gegaan.
I.p.v. dat iedereen aan PO's z'n hoofd gaat zittuh zeikuh van: "Wanneer krijg ik m'n pakje nou?
"
Gewoon wachten, ze zegguh nie voor nix dat geduld een schone zaak is
.
I.p.v. dat iedereen aan PO's z'n hoofd gaat zittuh zeikuh van: "Wanneer krijg ik m'n pakje nou?
Gewoon wachten, ze zegguh nie voor nix dat geduld een schone zaak is
ok ik heb me shit binnen
en die ccfls zijn echt FEL !
maaaaarrrr.....
ik mis 1 ledfan! maar heb zelf al oplossing bedacht ... maar daar mail ik PO wel ff over! voorderest doet alles het geloof ik
maaaaarrrr.....
ik mis 1 ledfan! maar heb zelf al oplossing bedacht ... maar daar mail ik PO wel ff over! voorderest doet alles het geloof ik
Verwijderd
Hoe meer jullie "zeiken" hoe langer het waarschijnlijk gaat duren. PO gaat gewoon het lijst af bij wie hij het eerste $$ binnen was. Als je laat met betalen was, heb je simpel weg gewoon pech.
Ik heb wel makkelijk praten omdat ik het binnen heb
Ik heb wel makkelijk praten omdat ik het binnen heb
nee dat kwam om dat ik een kleine verandering had gemaakt in mijn order, en hij reageert niet op mailAbductor schreef op 16 oktober 2002 @ 11:53:
Volgens mij post PO gewoon wie z'n pakketjes op de post zijn gegaan.
I.p.v. dat iedereen aan PO's z'n hoofd gaat zittuh zeikuh van: "Wanneer krijg ik m'n pakje nou?"
Gewoon wachten, ze zegguh nie voor nix dat geduld een schone zaak is.
niks
Kan het kloppen dat de rood/blauwe ccfl feller is dan de blauwe ?
(heb ze al zo'n 12 uur aan staan.
(ook al brand de ene wat minder, ze zijn allebei supermooi
)
(ook al brand de ene wat minder, ze zijn allebei supermooi
jah idd dat was mij ook al opgevallen ! ... maar gelukkiga had ik 2 rood/blauweTaliesin schreef op 16 oktober 2002 @ 13:19:
Kan het kloppen dat de rood/blauwe ccfl feller is dan de blauwe ?
(ook al brand de ene wat minder, ze zijn allebei supermooi![]()
)
Verwijderd
ik wil ook spulletjesssss
:' (
iedereen is helemaal aan ut flippe hier, en ik ... ik moet wachte : (
Verwijderd
Ja wat duurt dat lang he dat wachtenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:22:
ik wil ook spulletjesssss
Maar goed PO doet zijn best dat weten we allemaal en waarderen we ook
Gewoon wat meer geduld

pff ik moet toch ook nog minstens een week ofzo wachten omdat de ledfans er niet zijn?? ga ik echt niet om zeuren hoor, ik zie wel wanneer het binnenkomt ...
Verwijderd
[Zeikmodus]
zeur gewoon niet zo! ok leuk dat je benieuwd ben maargoed GEDULD is een SCHONE zaak!
en niemand word er vrolijk van.....
[/zeikmodus]
zeur gewoon niet zo! ok leuk dat je benieuwd ben maargoed GEDULD is een SCHONE zaak!
en niemand word er vrolijk van.....
[/zeikmodus]
Verwijderd
PO werk je eigen niet dood!
want dan hebben we geen leider meer in het algemeen klassement van IA's
en nogsteeds een goede IA!

Verwijderd
Swipe, heb je je kabels al gekregen?? Worden vandaag nog bezorgd... hoop ik!!!swipe schreef op 16 oktober 2002 @ 19:49:
argh wil meer picz zien van jullie cases met de nieuwe aanwinstenhup hup uppen en posten die picz
Natuurlijk wil ik jullie al het moois wat ik hier heb staan niet onthouden 

Harstikke bedankt Pure en Rudie
geweldige aktie!

Harstikke bedankt Pure en Rudie
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
hm nog niets gezien...Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
Swipe, heb je je kabels al gekregen?? Worden vandaag nog bezorgd... hoop ik!!!
zal eens gaan kijken of mijn ouders er meer van weten...
iig alvast bedankt voor de übersnelle bezorging !!
edit:
nope helaas nog niet, maar 1 dagje extra wachten maakt ook niet zoveel uit
nope helaas nog niet, maar 1 dagje extra wachten maakt ook niet zoveel uit
Verwijderd
Ziet er naar uit dat ik na klein half jaartje lezen eindelijk echt kan beginnen! whoeiStatus
Je status staat nu ingesteld op 6
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat mijn bestelling als laatste binnenkomt, ik had kabels, led fans, en ccfl.
En had ongeveer als laatste betaald
Maar ik zeur niet! Ik verheug me op het moment dat ik thuis kom en er staat een pakje op me bureau
En had ongeveer als laatste betaald

Maar ik zeur niet! Ik verheug me op het moment dat ik thuis kom en er staat een pakje op me bureau
eej mede-modders, ik zit nu met probleem .. .ik heb nu een ledfan thuis, maar met welke schroeven bevestig je zoiets ... ?? 
want dit gaat niet met dezelfde schroeven die je bij je enermax 8x8 fan's krijgt !
want dit gaat niet met dezelfde schroeven die je bij je enermax 8x8 fan's krijgt !
Verwijderd
stop er een boutje doorheen en draai er een moertje op.. Zo heb ik mijn fans ook vastzitten. Zit als een huis en als je een smal boutje neemt, past ie op elke fan
dat is wel een optie, alleen ziet er aande buitenkanst van je kast toch beetje vreemd uit of niet ?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:08:
stop er een boutje doorheen en draai er een moertje op.. Zo heb ik mijn fans ook vastzitten. Zit als een huis en als je een smal boutje neemt, past ie op elke fan
Verwijderd
P.O. gaat u hier ook nog een lijst met volgende verpakkingen plaatsen ?
/me the watcher blaat al weer te hard
Check laupro of je bestelling is ingepakt
/me the watcher blaat al weer te hard

Check laupro of je bestelling is ingepakt
Verwijderd
Ik heb geen fans in me zijkant zitten en aan de achterkant van me pc kijk ik niet zoveeljelmo schreef op 16 oktober 2002 @ 21:13:
[...]
dat is wel een optie, alleen ziet er aande buitenkanst van je kast toch beetje vreemd uit of niet ?
Verwijderd
Zal straks nog ff een lijst met mutanten publiceren, aangezien GoTgister niet bereikbaar was voor me. Maare vandaag gaat er iig een aardig deel de deur uit!!
Woei! Hij's ingepakt ik hoop dat ie morgen wordt bezorgt want dan ben ik vrij 
Nouja t komt wel goed! k had het zo snel nog niet verwacht
* Tentacle1 moet maar weer eens doorgaan met zn casemod...
Nouja t komt wel goed! k had het zo snel nog niet verwacht
* Tentacle1 moet maar weer eens doorgaan met zn casemod...
WIIEEEH!!! mijne is ingepakt
niks
Verwijderd
Neen, maar met een beetje voorspoed komen ze vrijdag al!!Chop2000 schreef op 17 oktober 2002 @ 10:36:
btw bezorgd de npd ook op zaterdag?
dat zou mooi zijnVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 10:55:
[...]
Neen, maar met een beetje voorspoed komen ze vrijdag al!!
niks
Verwijderd
Update: de volgende pakketten zijn ingepakt.
Klaar voor verzending via NPD:
Bazer, BigBird_64, Chemical_X, Chop2000, daaf258, DjGero, EdSchouten, Emcee, kE, ProjectX, rataplan, Rookie, Tentacle1, ViP, The_Watcher, Mojo^Powah (ccfls)
Gereed voor ophalen:
Pixxaa (deel 2), geen, oliver (kabels compleet, alleen nog fans), Swipe (kabels, geen fans), Imeriumdx
Reeds verstuurd per post:
Ralph_plantagie, Supergroover
Voor de rest staat een heel groot deel gesorteerd en verpakt in afwachting van de fans, 45 cm HDD en 60 cm FDD kabeltjes te wachten, dus zogauw die spullekes binnen zijn gaat er weer een hele stoot uit.
Voorts kan ik melden dat mijn ingeplande inpakhulp gister niet is komen opdagen en dat ik dus tot nu toe alles in mijn eentje gedaan heb. Ben nu helemaal bij: dwz alles wat ik compleet heb is de deur uit, alles wat nog niet de deur uit is kan ook niet de deur uit aangezien er spul op nalevering staat.
Klaar voor verzending via NPD:
Bazer, BigBird_64, Chemical_X, Chop2000, daaf258, DjGero, EdSchouten, Emcee, kE, ProjectX, rataplan, Rookie, Tentacle1, ViP, The_Watcher, Mojo^Powah (ccfls)
Gereed voor ophalen:
Pixxaa (deel 2), geen, oliver (kabels compleet, alleen nog fans), Swipe (kabels, geen fans), Imeriumdx
Reeds verstuurd per post:
Ralph_plantagie, Supergroover
Voor de rest staat een heel groot deel gesorteerd en verpakt in afwachting van de fans, 45 cm HDD en 60 cm FDD kabeltjes te wachten, dus zogauw die spullekes binnen zijn gaat er weer een hele stoot uit.
Voorts kan ik melden dat mijn ingeplande inpakhulp gister niet is komen opdagen en dat ik dus tot nu toe alles in mijn eentje gedaan heb. Ben nu helemaal bij: dwz alles wat ik compleet heb is de deur uit, alles wat nog niet de deur uit is kan ook niet de deur uit aangezien er spul op nalevering staat.
Voorheen!
[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\voorheen.jpg[/img]
Nu!
[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\nu.jpg[/img]
Een grote verbetering dus.
Precies thnx koen
[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\voorheen.jpg[/img]
Nu!
[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\nu.jpg[/img]
Een grote verbetering dus.
Precies thnx koen
[img=320,480]http://www.koudekerke.com\media\ccfl\voorheen.jpg[/img]
Nu!

ik denk dat hij dit bedoelde
ze werken niet want het is http:// en NIET http:\\
Nu!

ik denk dat hij dit bedoelde
ze werken niet want het is http:// en NIET http:\\
[ Voor 0% gewijzigd door RocketKoen op 17-10-2002 11:33 . Reden: resize ]
Ik merk het al ben veel te snel dit gaan doen had beter eerst wakker kunnen worden
btw hoe bevalt die flow meter? (en hoeveel rpm geeft ie aan, bij pompje op full speed?)venomous schreef op 17 oktober 2002 @ 11:38:
Ik merk het al ben veel te snel dit gaan doen had beter eerst wakker kunnen worden
niks
RPM meter werkt niet hoogschwaarschijnlijk rpm te laag voor mijn mobo
eej venomous... ziet er goed uit
zeker wel kick dat je die scheidingslijn van licht precies op die videokaart hebt laten vallen !
OWkee ik heb ze ook binnen thanx PO !!! mooie ccfl's en die zalman doet goed ze werk zonder fan ofcource ... moet nog ff digicam lenen ... kheb ook meteen me oc shop spullen er in zitten ( ik kreeg 2 pakjes tegelijkertijd
)
zit nu een 120mm enermax in en een 92mm intake .. op me RED-Cooler zit nu een LED fan en in me voeding ook
ziet er strak uit !!
THANX THANX EN NOG EENS THANX
zit nu een 120mm enermax in en een 92mm intake .. op me RED-Cooler zit nu een LED fan en in me voeding ook
THANX THANX EN NOG EENS THANX
Verwijderd
Stomme vraag, maar als het vandaag dus verzonden is door PureOptical, is het dan zaterdag binnen?
Verwijderd
NPD levert in de regel al de volgende werkdag!!! Dus reken op morgen. Soms duurt het 2 werkdagen, maar meestal dus niet!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:48:
Stomme vraag, maar als het vandaag dus verzonden is door PureOptical, is het dan zaterdag binnen?
Verwijderd
welke verzendmethode ? NPD komt morgen of maandag naar wat ik heb gelezenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:48:
========================
Yahoo
Oh, shit.

---
hehehe PO was me net voor
hoe zit dat met de NPD, geven die pakketten ook zo af aan huisgenoten of moet er persoonlijk voor getekend worden?
Ben morgen de hele dag werken dus als ze langskomen ben ik er waarschijnlijk niet, de ptt geeft pakketjes meestal af aan huisgenoten zodat ik het pakketje wel heb, sjit is dat altijd, met rembours zendingen ben ik ook nooit thuis of heb geen geld in huis...nja we zien wel
Ben morgen de hele dag werken dus als ze langskomen ben ik er waarschijnlijk niet, de ptt geeft pakketjes meestal af aan huisgenoten zodat ik het pakketje wel heb, sjit is dat altijd, met rembours zendingen ben ik ook nooit thuis of heb geen geld in huis...nja we zien wel
Verwijderd
Als er iemand de deur opent en tekent voor het pakket is het all yours!!! Dus instrueer maar goed!!Emcee schreef op 17 oktober 2002 @ 15:45:
hoe zit dat met de NPD, geven die pakketten ook zo af aan huisgenoten of moet er persoonlijk voor getekend worden?
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:57:
[...]
Als er iemand de deur opent en tekent voor het pakket is het all yours!!! Dus instrueer maar goed!!
Toch vindt ie het fijner als ik het eerst ff aankondig
PO ?
waren de kabels nu verstuurd of had je ze thuis klaarliggen ?
omdat je gister nog zei dat ze verstuurd waren en in je post iets meer naarboven staat dat ze gereed zijn om op te halen ?
als ze nog bij je thuis liggen wacht ik met ophalen tot je de fans ook hebt
dat lijkt me beter
waren de kabels nu verstuurd of had je ze thuis klaarliggen ?
omdat je gister nog zei dat ze verstuurd waren en in je post iets meer naarboven staat dat ze gereed zijn om op te halen ?
als ze nog bij je thuis liggen wacht ik met ophalen tot je de fans ook hebt
dat lijkt me beter
Verwijderd
shit...ik heb pas morgen middag vrij....kutzooi want de ptt komt overgems bijna altijd rond 11u langs mijnn huisje......
ik hoop dat deze net over 12en komt....maar goed zowiezo PO & RB Veeeel Lof naar jullie gozers vanwege de snelle levering en goede updates ect ect echt pure klasse!

(ps Jullie schouders zijn volgens mij alwel helemaal beurs van de schouderklopjes)
(ps Jullie schouders zijn volgens mij alwel helemaal beurs van de schouderklopjes)
eej PO check je mail
Verwijderd
yesyesyes alles ontvangen en werkt perfect.
Nog maar een
voor PO &RB kijk nu al weer uit naar de volgende IA
Nog maar een
Ik wil wel een picje posten, maar ben totaal nOOb op het gebied van resizen en uploaden, zou ik hem iemand even kunnen toesturen
Ik moet me er toch echt eens in gaan verdiepen.....
Ik moet me er toch echt eens in gaan verdiepen.....
Dit topic is gesloten.