[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook spulletjes krijguh : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:11
Ik ook :|

Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen? :'(

Maarja morgen ook vrij dus vanavond dan maar druk met mn baybus verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat word niks :? heeh zie ik mijn fannetjes pas op 2 november :( snik snik
vakantie is leuk maar niet als je met 2 IA`s meedoet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Bezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 15:55:

Wat een bagger site van de NPD, weet iemand tot hoelaat ze leveren of wordt het al definitief morgen? :'(

Denk dat ze van 9 tot 5 ofzo afleveren, dus er is nog een kansje :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Heb alles binnen en alles werkt! LauPro ook ff geupdate....

De fannetjes zijn BTW nog meer :9~ :9~ :9~ dan ik had verwacht! Nu nog een glaasje in mijn kast maken. Maar ze komen mooi door mijn Chieftec-grill heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ummm ik moet ook nog w88 op de fan... :'( maar wanneer komen die fans nou binnen? want ik weet t niet meer hoor........ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
PO, kan ik er nog ff een blauwe fan bijbestellen als ik je een mailtje stuur, ik moet toch nog ff wachten totdat ze binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:42:
w00t! Ik kan nu niet meer w88! Zonde dat die rotkabels nog niet binnen zijn :( IK KENNE NIE MIR W88!!!

Owja, heb je de FDD kabels al binnen? Zit ik ook tussen die menskes? Zin in volgende week!!! Dremelen! Dan zien jullie de wrath van the Yeong Yang Cube :)

[afbeelding]

Al blauw gespoten aan de binnenkant, dan nog wat windowkits enzo erin, 2 CCFL's en rounded IDE kabels maken het feesie compleet!
WTF die kast heb ik ook. Ben alleen dat deurtje kwijt :(.

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

Bezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 15:55:

NPD stelt leveringen aan woonomgevingen soms met een dag uit
is me vandaag uitgelegd,
business <-> business is normaal hun handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 16:50:
[...]

NPD stelt leveringen aan woonomgevingen soms met een dag uit
is me vandaag uitgelegd,
business <-> business is normaal hun handel
:|
maarja zoals ik al zei ben ik druk zat met mn baybus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net thuis, en mn pakketje staat er! Er zat alleen een deuk in, dus mn ma heeft ruzie staan maken met de postbode :+ Alles is nog heel en alles werkt!!
GEWELDIGE IA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Nouja zeg alsof de postbode daar wat aan kan doen... ga eerder naar zo'n sorteer centrum en scheld die gasten daar uit...

Ja je moet natuurlijk wel blijven schelden he :+

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Heb alles binnen, en het werkt ook.
En mooi.... :9~ :9~ :9~

Edit:
Nu ff kamer weer opruimen, en ics maken, en iemand vinden die ze wil plaatsen :?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbode kan bijv het pakje in de auto hebben gegooid ozzo, maja boeie, ALLES WERKT! Dus ik ben wel blij :) Net ff fanadapter erin gezet, het enige wat ik nu nog hoor is de fan op mn GeForce 2 GTS, maar dat wordt opgelost bij PO zn volgende IA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

:D Ik heb mijn UV-CCFL's binnen!
Ik vind ze wel erg fel... beetje te fel zelfs. Ze zijn zo fel dat je de glow van de IDE-kabels haast niet ziet :P
Dus daar moet denk ik nog een dimmertje op komen...
Maar wat betreft de IA is alles perfect verlopen, dus voor de laatste keer nog een keer:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Celebrate PureOptical en RuuddieBoy celebrate _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Thunderman_303 schreef op 15 oktober 2002 @ 18:48:
Heb alles binnen, en het werkt ook.
En mooi.... :9~ :9~ :9~

Edit:
Nu ff kamer weer opruimen, en ics maken, en iemand vinden die ze wil plaatsen :?
members.lycos.nl werkt bij mij wel lekker als ftp upload zooi website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:48:
PO, kan ik er nog ff een blauwe fan bijbestellen als ik je een mailtje stuur, ik moet toch nog ff wachten totdat ze binnen komen.
mail maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig veel tevreden gezichtjes hier, ik heb net voor 1500 euwos aan kabels geladen dus morgen ronde 2, en sorry ik kan niet per man gaan opzoeken hoe lang het duurt. Ik hou wel consequent Laupro bij en zal morgen verslag uitbrengen! enjoy

BTW kabels zijn zeer 1337 en zelfs die windowkits zijn prachtig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

PO checkje mail....

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

durf jij je fooi terug te vragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerd begrepen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2002 21:35 . Reden: sorry, verkeerd begrepen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoho, was een geintje mijnerzijds, wou ff stangen

ben vandaag in lolloige bui, heb heel goed nieuws mogen ontvangen, eigenlijk een heleboel goed nieuws. CM gerelateerd nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 21:25:
[...]

durf jij je fooi terug te vragen??
neej joh, tuurlijk niet, ik bedoel ledfan is 2x8.75, das 17.5 ccfl is 15.50
maar ik had al fooi in het hele bedrag erbij gedaan snappie?

jah srry, kwas nogal vaag in mijn mailtje :P

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/routerblue.jpg

heb de NMD intake fan van me router maar eens vervangen,
pfff wat zat dat ding onder de stof :P tja als ie zwart is zie je dat niet zonder verlichting,
dus dat kan ik nu wel zien.

Ik moest eerst wel ff een rood en een zwart kabeltje omkeren, om de fan op 7 volt aan te sluiten, maar dat heeft weer als bij effect dat 1 van de 3 blauwe leds het niet doet :?
maar dat zal ikk binenkort wel fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 19:27:
[...]

members.lycos.nl werkt bij mij wel lekker als ftp upload zooi website ;)
Ben helemaal niet thuis in uploaden en resizen e.d., zodoende... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chop2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 21:45:
[...]

neej joh, tuurlijk niet, ik bedoel ledfan is 2x8.75, das 17.5 ccfl is 15.50
maar ik had al fooi in het hele bedrag erbij gedaan snappie?

jah srry, kwas nogal vaag in mijn mailtje :P
OK understood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

mooi, maar zou je ff op mijn mailtje kunnen reply'n of het mogelijk is ?

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chop2000 schreef op 15 oktober 2002 @ 22:09:
mooi, maar zou je ff op mijn mailtje kunnen reply'n of het mogelijk is ?
Komt goed, alles is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

hhmmzz ik stond ook voor vandaag op de lijst, maar heb nog nix ... hoop dat het dan morgen komt, want ik kan echt niet wachten !!!

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 16:05

PoKi

Ik?

Woei, t'is binnen :*) _/-\o_

En wat doen we dan natuurlijk direct ff proberen :).
K aansluiten power on, woei lampje aan mmm dat valt beetje tegen, groen doet het niet. :( Naja nog een keer aansluiting nakijken. mmm Zit toch echt goed, ff andere pc proberen. Hee daar doet lampje het topppyyyyyy 8) kom ik bij me muis mmm doet nix, WTF hele pc hangt kan natuurlijk niet goed zijn maar lampje werkt wel.
Hoe kan het dat op een volle pc, PIII 450 met 250 watt ofzo het lampje volledig werkt maar pc hangen blijft. En op een voeding waar alleen 3 fans aanhangen groen het niet doet :? ;( :'(

Kan natuurlijk voeding zijn, dus morgen maar weer ff verder proberen op andere pc's en ff zoeken of er meer van zulke probs zijn.........

Nu eerst maar ff slapen :z :z :Z

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weeds
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 14:11

Weeds

what is a weed...

khad gisteren een berichtje in de bus dat de NPD was langs geweest... !@$%^& moet ik een dag langer wachten !

correctie 2 dagen ! ze komen em morgen op mijn werk brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

DAMN ik heb nog niets ontvangen :'( ik zat ook bij de eerste zending ...

En dat mobo fannetje van me begint echt takkeherie te maken ( heb m al 4x gesmeerd maar nu is ie echt op TOndeuze olie doet wonderen :P )

lekker dat zalman blokkie er op ( zal ik dan nog een fannetje er op bouwen :? )

Me ccfl er in ... :9~

En dan even alle vriendjes van me broertje verontschuldigen omdat ik zowat die ventjes wurg zodra ze aanbellen ... kword nogal sacho als ik iedere keer teleurgesteld wordt als het WEER de TGP niet is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Alle CCFL's zijn binnen en werken :). Wat mij inderdaad eerst opviel is dat als je er 5 achter elkaar knoopt dat sommigen niet helemaal lekker werken en aan 1 kant niet opgloeien. Toen ik een paar afkoppelde gingen ze wel volledig aan. Naja ze werken. De UV moet ik strax nog eerst ff een keer goed testen, want tot nu toe vond ik hem niet zo super. Het licht dat ervan af kwam was meer wit met een lichtpaarse gloed dan donderpaars licht wat ik verw8 had. Maar zoals ik begreep worden de CCFL's nog feller als de invertors wat meer "ingelopen" zijn?

Voor de rest: Grote klasse IA, alles tot in de puntjes geregeld, netjes een briefje erbij met extra info over garantie e.d. De spullen waren goed verpakt. De Laupro status is bijgewerkt.

Voor de heren organisatoren: Vooral doorgaan!! ;) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Foto's komen later, want ik zit nog te w88 op spullen van Freezing Hardware en CompTechWorld om me PC70 mee te vullen. Pas daarna gaan de lampies erin. Ik zou het zonde vinden ze kapot te drukken (Al eens eerder gebeurd met een groene :( ) Ik hou er waarschijnlijk nog 2 over aangezien ik strax sterk zit te twijfelen mijn gemodde Aopen HX08 te verkopen met inhoud, om te sparen voor een nieuwe paintballgun. Zonde om die CCFL's dan alsnog in die kast te drukken.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het maybe al bekend wanneer de andere pakketjes worden verzonden? ben super benieuwd :9~ KEN NIE WACHTUH!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
(jarig!)
Mooi! heb het bij de NPD kunnen afhalen vanmorgen, een snelle blik in de doos en toen naar het werk toe :( .... Toch nog even snel de fans aangesloten (de sunbeam en de paps).
Wow! die sunbeam is ECHT heel erg mooi!. Maar het valt me op dat de sunbeam zelfs stiller is dan de 'ultra-stille' paps fan!! Volgens mij gaf de paps wel meer airflow, maar die sunbeam is echt ook super stil! Had ik eigenlijk niet zo verwacht.. naja.. beter ;)
Klopt het i.d.d. dat die paps meer geluid maakt?

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Maar mischien ook minder cfm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thunder8 schreef op 16 oktober 2002 @ 09:44:
Alle CCFL's zijn binnen en werken :). Wat mij inderdaad eerst opviel is dat als je er 5 achter elkaar knoopt dat sommigen niet helemaal lekker werken en aan 1 kant niet opgloeien. Toen ik een paar afkoppelde gingen ze wel volledig aan. Naja ze werken. De UV moet ik strax nog eerst ff een keer goed testen, want tot nu toe vond ik hem niet zo super. Het licht dat ervan af kwam was meer wit met een lichtpaarse gloed dan donderpaars licht wat ik verw8 had. Maar zoals ik begreep worden de CCFL's nog feller als de invertors wat meer "ingelopen" zijn?

Voor de rest: Grote klasse IA, alles tot in de puntjes geregeld, netjes een briefje erbij met extra info over garantie e.d. De spullen waren goed verpakt. De Laupro status is bijgewerkt.

Voor de heren organisatoren: Vooral doorgaan!! ;) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Foto's komen later, want ik zit nog te w88 op spullen van Freezing Hardware en CompTechWorld om me PC70 mee te vullen. Pas daarna gaan de lampies erin. Ik zou het zonde vinden ze kapot te drukken (Al eens eerder gebeurd met een groene :( ) Ik hou er waarschijnlijk nog 2 over aangezien ik strax sterk zit te twijfelen mijn gemodde Aopen HX08 te verkopen met inhoud, om te sparen voor een nieuwe paintballgun. Zonde om die CCFL's dan alsnog in die kast te drukken.
Over die UV ccfl's is alhier genoeg info verschenen en gediscuseerd, het zijn idd dus geen blacklights!!

CCFL's moeten effe op temp komen voordat ze hun volle schoonheid tonen, ligt aan het feit dat de kabeltjes niet evenlang zijn denk ik!!

Deze ccfl's zijn iig wel een stuk minder kwetsbaar dan de standaard electroboer-ramsj!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

zijn ze dikker ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:46:
is het maybe al bekend wanneer de andere pakketjes worden verzonden? ben super benieuwd :9~ KEN NIE WACHTUH!!!!
Vandaag is inpakronde 2. Met name kabels zijn nu grotendeels binnen (en die zijn echt moooooooi), LEDFANS staan momenteel op nalevering (wel onderweg) maar die gekken vieren in China nieuwjaar rond deze tijd, vandaar het oponthoud, en er staan nog FDD kabels op nalevering (ook onderweg), heb slechts 20 zilveren FDD kabels mogen ontvangen!!!

Maar vandaag ff updaten (vanavond) wat ingepakt is en dus morgen wordt verstuurd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ze zijn gemonteerd in een plexiglas buis. Kwaliteit dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:28:
[...]

Nope, ze zijn gemonteerd in een plexiglas buis. Kwaliteit dus!!
Echt dikke kwaliteit ja...
Kreeg gisteren wel ff prik van de inverter trouwens :? Niet echt fijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

woei! ik heb ook alles binnen!

ik had alleen bij 1 ledfan, dat er 1 ledje tegen de fanbladen aan kwam... die heb ik ff terug gedrukt, en een drupje lijm erbij, en werkt nu super!!

edit:

ook mooi dat je 2 CCFL's op 1 inverter kan aansluiten, nu heb ik een inverter over, en die kan mooi de defecte inverter vervangen die in mn auto zit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:24:
[...]

Over die UV ccfl's is alhier genoeg info verschenen en gediscuseerd, het zijn idd dus geen blacklights!!

CCFL's moeten effe op temp komen voordat ze hun volle schoonheid tonen, ligt aan het feit dat de kabeltjes niet evenlang zijn denk ik!!

Deze ccfl's zijn iig wel een stuk minder kwetsbaar dan de standaard electroboer-ramsj!!
Ben het helemaal met je eens, tis ook geen verwijt of klacht, alleen een mededeling :)

En ze zijn inderdaad een stuk stabieler dan die standaard CCFL's die je tegenwoordig op elke straathoek koopt. Zo heb ik dus een groene gesloopt door er heel licht, per ongeluk natuurlijk, met een schroevendraaier tegenaan te drukken. Was blij dat alles uit stond :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Het zal waarschijnlijk al een keer voorbij gekomen zijn, maar dan moet ik iets van 1700 reacties doorspitten of zow..........maar wat voor aansluiting hebben die fans eigenlijk, 3 of 4 pins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

molex 4 pins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:50:
[...]

Komt goed, alles is mogelijk
maarehmm worden mijn spulletjes dan ook morgen ingepakt?

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag: vanmiddag dus!! Ik ben er ff niet aangezien ik nog wat inpakwerkzaamheden heb te verrichten, laterzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Volgens mij post PO gewoon wie z'n pakketjes op de post zijn gegaan.
I.p.v. dat iedereen aan PO's z'n hoofd gaat zittuh zeikuh van: "Wanneer krijg ik m'n pakje nou? ;( "
Gewoon wachten, ze zegguh nie voor nix dat geduld een schone zaak is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

ok ik heb me shit binnen :D :D en die ccfls zijn echt FEL !
maaaaarrrr.....

ik mis 1 ledfan! maar heb zelf al oplossing bedacht ... maar daar mail ik PO wel ff over! voorderest doet alles het geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer jullie "zeiken" hoe langer het waarschijnlijk gaat duren. PO gaat gewoon het lijst af bij wie hij het eerste $$ binnen was. Als je laat met betalen was, heb je simpel weg gewoon pech.
Ik heb wel makkelijk praten omdat ik het binnen heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Abductor schreef op 16 oktober 2002 @ 11:53:
Volgens mij post PO gewoon wie z'n pakketjes op de post zijn gegaan.
I.p.v. dat iedereen aan PO's z'n hoofd gaat zittuh zeikuh van: "Wanneer krijg ik m'n pakje nou? ;( "
Gewoon wachten, ze zegguh nie voor nix dat geduld een schone zaak is ;) .
nee dat kwam om dat ik een kleine verandering had gemaakt in mijn order, en hij reageert niet op mail :P

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Kan het kloppen dat de rood/blauwe ccfl feller is dan de blauwe ?
(heb ze al zo'n 12 uur aan staan.
(ook al brand de ene wat minder, ze zijn allebei supermooi _/-\o_ _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
* Bezzerk heeft zn spulletjes ook binnen, WTF zit ik hier :? testen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Taliesin schreef op 16 oktober 2002 @ 13:19:
Kan het kloppen dat de rood/blauwe ccfl feller is dan de blauwe ?
(heb ze al zo'n 12 uur aan staan.
(ook al brand de ene wat minder, ze zijn allebei supermooi _/-\o_ _/-\o_ )
jah idd dat was mij ook al opgevallen ! ... maar gelukkiga had ik 2 rood/blauwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
Bestelling klopt :*) , alles werkt 8)

PO _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook spulletjesssss
:' (

iedereen is helemaal aan ut flippe hier, en ik ... ik moet wachte : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:22:
ik wil ook spulletjesssss
:' (

iedereen is helemaal aan ut flippe hier, en ik ... ik moet wachte : (
Ja wat duurt dat lang he dat wachten :'(

Maar goed PO doet zijn best dat weten we allemaal en waarderen we ook :)

Gewoon wat meer geduld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

pff ik moet toch ook nog minstens een week ofzo wachten omdat de ledfans er niet zijn?? ga ik echt niet om zeuren hoor, ik zie wel wanneer het binnenkomt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Zeikmodus]

zeur gewoon niet zo! ok leuk dat je benieuwd ben maargoed GEDULD is een SCHONE zaak!
en niemand word er vrolijk van.....

[/zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gaar van het inpakken, ik ga ff updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO werk je eigen niet dood! :? want dan hebben we geen leider meer in het algemeen klassement van IA's _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O-) en nogsteeds een goede IA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
argh wil meer picz zien van jullie cases met de nieuwe aanwinsten :) hup hup uppen en posten die picz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swipe schreef op 16 oktober 2002 @ 19:49:
argh wil meer picz zien van jullie cases met de nieuwe aanwinsten :) hup hup uppen en posten die picz ;)
Swipe, heb je je kabels al gekregen?? Worden vandaag nog bezorgd... hoop ik!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
(jarig!)
Natuurlijk wil ik jullie al het moois wat ik hier heb staan niet onthouden ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurjan/mini-PICT0856.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurjan/mini-PICT0858.jpg

Harstikke bedankt Pure en Rudie _/-\o_ geweldige aktie! :)

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 20:00:
[...]

Swipe, heb je je kabels al gekregen?? Worden vandaag nog bezorgd... hoop ik!!!
hm nog niets gezien...

zal eens gaan kijken of mijn ouders er meer van weten... >:)

iig alvast bedankt voor de übersnelle bezorging !!

edit:
nope helaas nog niet, maar 1 dagje extra wachten maakt ook niet zoveel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status
Je status staat nu ingesteld op 6
Ziet er naar uit dat ik na klein half jaartje lezen eindelijk echt kan beginnen! whoei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er naar uit dat mijn bestelling als laatste binnenkomt, ik had kabels, led fans, en ccfl.
En had ongeveer als laatste betaald :X

Maar ik zeur niet! Ik verheug me op het moment dat ik thuis kom en er staat een pakje op me bureau :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

eej mede-modders, ik zit nu met probleem .. .ik heb nu een ledfan thuis, maar met welke schroeven bevestig je zoiets ... ?? :?

want dit gaat niet met dezelfde schroeven die je bij je enermax 8x8 fan's krijgt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop er een boutje doorheen en draai er een moertje op.. Zo heb ik mijn fans ook vastzitten. Zit als een huis en als je een smal boutje neemt, past ie op elke fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:08:
stop er een boutje doorheen en draai er een moertje op.. Zo heb ik mijn fans ook vastzitten. Zit als een huis en als je een smal boutje neemt, past ie op elke fan :)
dat is wel een optie, alleen ziet er aande buitenkanst van je kast toch beetje vreemd uit of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.O. gaat u hier ook nog een lijst met volgende verpakkingen plaatsen ?

/me the watcher blaat al weer te hard :X

Check laupro of je bestelling is ingepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmo schreef op 16 oktober 2002 @ 21:13:
[...]

dat is wel een optie, alleen ziet er aande buitenkanst van je kast toch beetje vreemd uit of niet ?
Ik heb geen fans in me zijkant zitten en aan de achterkant van me pc kijk ik niet zoveel ;) En een de bovenkant en ondervoor, zie je ze ook niet zitten. Ik heb er geen last van iig, je moet zelf maar kijken wat je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal straks nog ff een lijst met mutanten publiceren, aangezien GoTgister niet bereikbaar was voor me. Maare vandaag gaat er iig een aardig deel de deur uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Woei! Hij's ingepakt ik hoop dat ie morgen wordt bezorgt want dan ben ik vrij :)
Nouja t komt wel goed! k had het zo snel nog niet verwacht :D

* Tentacle1 moet maar weer eens doorgaan met zn casemod...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

WIIEEEH!!! mijne is ingepakt >:)

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

btw bezorgd de npd ook op zaterdag?

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chop2000 schreef op 17 oktober 2002 @ 10:36:
btw bezorgd de npd ook op zaterdag?
Neen, maar met een beetje voorspoed komen ze vrijdag al!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 10:55:
[...]

Neen, maar met een beetje voorspoed komen ze vrijdag al!!
dat zou mooi zijn :)

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: de volgende pakketten zijn ingepakt.

Klaar voor verzending via NPD:
Bazer, BigBird_64, Chemical_X, Chop2000, daaf258, DjGero, EdSchouten, Emcee, kE, ProjectX, rataplan, Rookie, Tentacle1, ViP, The_Watcher, Mojo^Powah (ccfls)

Gereed voor ophalen:
Pixxaa (deel 2), geen, oliver (kabels compleet, alleen nog fans), Swipe (kabels, geen fans), Imeriumdx

Reeds verstuurd per post:
Ralph_plantagie, Supergroover

Voor de rest staat een heel groot deel gesorteerd en verpakt in afwachting van de fans, 45 cm HDD en 60 cm FDD kabeltjes te wachten, dus zogauw die spullekes binnen zijn gaat er weer een hele stoot uit.

Voorts kan ik melden dat mijn ingeplande inpakhulp gister niet is komen opdagen en dat ik dus tot nu toe alles in mijn eentje gedaan heb. Ben nu helemaal bij: dwz alles wat ik compleet heb is de deur uit, alles wat nog niet de deur uit is kan ook niet de deur uit aangezien er spul op nalevering staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Voorheen!

[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\voorheen.jpg[/img]

Nu!

[img]http:\\www.koudekerke.com\media\ccfl\nu.jpg[/img]

Een grote verbetering dus.

Precies thnx koen

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzzz foto's werken niet echt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:28
[img=320,480]http://www.koudekerke.com\media\ccfl\voorheen.jpg[/img]

Nu!

Afbeeldingslocatie: http://www.koudekerke.com/media/ccfl/nu.jpg

ik denk dat hij dit bedoelde

ze werken niet want het is http:// en NIET http:\\

[ Voor 0% gewijzigd door RocketKoen op 17-10-2002 11:33 . Reden: resize ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
Ik merk het al ben veel te snel dit gaan doen had beter eerst wakker kunnen worden

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

venomous schreef op 17 oktober 2002 @ 11:38:
Ik merk het al ben veel te snel dit gaan doen had beter eerst wakker kunnen worden
btw hoe bevalt die flow meter? (en hoeveel rpm geeft ie aan, bij pompje op full speed?)

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
RPM meter werkt niet hoogschwaarschijnlijk rpm te laag voor mijn mobo

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

eej venomous... ziet er goed uit :) zeker wel kick dat je die scheidingslijn van licht precies op die videokaart hebt laten vallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK de pakjes zijn de deur uit: dus morgen weer positieve ontvangstgeluiden plz!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

OWkee ik heb ze ook binnen thanx PO !!! mooie ccfl's en die zalman doet goed ze werk zonder fan ofcource ... moet nog ff digicam lenen ... kheb ook meteen me oc shop spullen er in zitten ( ik kreeg 2 pakjes tegelijkertijd *D )

zit nu een 120mm enermax in en een 92mm intake .. op me RED-Cooler zit nu een LED fan en in me voeding ook :P ziet er strak uit !!

THANX THANX EN NOG EENS THANX _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag, maar als het vandaag dus verzonden is door PureOptical, is het dan zaterdag binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:48:
Stomme vraag, maar als het vandaag dus verzonden is door PureOptical, is het dan zaterdag binnen?
NPD levert in de regel al de volgende werkdag!!! Dus reken op morgen. Soms duurt het 2 werkdagen, maar meestal dus niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:48:
welke verzendmethode ? NPD komt morgen of maandag naar wat ik heb gelezen

========================

Yahoo :) , mijn bestelling is ook onderweg vanuit Limboland :) Jippie :)

Oh, shit. :( ik ben morgenmiddag pas thuis ik kon geen vrij krijgen :( Ok bidden dat ze 's middags pas langskomen en anders komen ze het volgende week langsbrengen en die week heb ik nou toevallig vrij genomen O-)

---
hehehe PO was me net voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 20-09 21:15
hoe zit dat met de NPD, geven die pakketten ook zo af aan huisgenoten of moet er persoonlijk voor getekend worden?
Ben morgen de hele dag werken dus als ze langskomen ben ik er waarschijnlijk niet, de ptt geeft pakketjes meestal af aan huisgenoten zodat ik het pakketje wel heb, sjit is dat altijd, met rembours zendingen ben ik ook nooit thuis of heb geen geld in huis...nja we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 17 oktober 2002 @ 15:45:
hoe zit dat met de NPD, geven die pakketten ook zo af aan huisgenoten of moet er persoonlijk voor getekend worden?
Ben morgen de hele dag werken dus als ze langskomen ben ik er waarschijnlijk niet, de ptt geeft pakketjes meestal af aan huisgenoten zodat ik het pakketje wel heb, sjit is dat altijd, met rembours zendingen ben ik ook nooit thuis of heb geen geld in huis...nja we zien wel
Als er iemand de deur opent en tekent voor het pakket is het all yours!!! Dus instrueer maar goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:57:
[...]

Als er iemand de deur opent en tekent voor het pakket is het all yours!!! Dus instrueer maar goed!!
:P Ik krijg zo vaak pakketjes dat mijn pa maar gewoon tekent...
Toch vindt ie het fijner als ik het eerst ff aankondig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Niet online
PO ?
waren de kabels nu verstuurd of had je ze thuis klaarliggen ?
omdat je gister nog zei dat ze verstuurd waren en in je post iets meer naarboven staat dat ze gereed zijn om op te halen ?

als ze nog bij je thuis liggen wacht ik met ophalen tot je de fans ook hebt :)
dat lijkt me beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets meer bekend over de Fans???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit...ik heb pas morgen middag vrij....kutzooi want de ptt komt overgems bijna altijd rond 11u langs mijnn huisje...... :S ik hoop dat deze net over 12en komt....maar goed zowiezo PO & RB Veeeel Lof naar jullie gozers vanwege de snelle levering en goede updates ect ect echt pure klasse!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

(ps Jullie schouders zijn volgens mij alwel helemaal beurs van de schouderklopjes) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

eej PO check je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yesyesyes alles ontvangen en werkt perfect.

Nog maar een _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor PO &RB kijk nu al weer uit naar de volgende IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik wil wel een picje posten, maar ben totaal nOOb op het gebied van resizen en uploaden, zou ik hem iemand even kunnen toesturen :) :)
Ik moet me er toch echt eens in gaan verdiepen.....

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.