jij onder andere
Check ff laupro, die is up to date
Check ff laupro, die is up to date
[ Voor 0% gewijzigd door Benadski op 04-11-2002 20:40 . Reden: typo's ]
(kort)Sluiting op je kast ofzow ???Benadski schreef op 04 november 2002 @ 20:40:
Wat ie op mijn pc voeding doet is het volgende: CCFL's branden feller als ik een toets indruk of mijn muis verplaats. Het zwaarder of minder zwaar belasten van videokaart/processor heeft geen effect... Vaag hè?
Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halenVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:57:
Ik heb er nog 2 compleet gekregen vandaag: Sanka en Chemokar staan nu op ingepakt. De rest neem ik straks mee naar huis aangezien ik ivm onderzoek morgen en overmorgen niet op het werk kom. Hopelijk straks kabels scoren en iet verzinnen met de verzending. Ik wil ze eigenlijk vandaag of morgen de deur uit hebben.
Verwijderd
jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.Beun_de_Haas schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halen
Verwijderd
Verwijderd
Ik dacht dat ik op ophalen stondVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:48:
[...]
jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.
Verwijderd
Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)Beun_de_Haas schreef op 05 november 2002 @ 17:57:
[...]
Ik dacht dat ik op ophalen stondOok goed , maar in principe zou ik vrijdag avond in limboland kunnen zijn...
Okay, dan zie ik het wel met de post verschijnen, thanx.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:14:
[...]
Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)
Verwijderd
Verwijderd
Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien welVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:55:
Yeah! Vandaag eindelijk tijd gehad om fff langs het NPD depot in Rotterdam te gaan!
Spulletjes zien er goed uit! Thnx voor de IA dudes!
Nog fff een vraagje: weten jullie al wat de plannen zijn voor de volgende IA?? Vroeg me dat af omdat ik dat las in bijgesloten briefje...
T60P Widescreen
Verwijderd
Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]
Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel
Verwijderd
Met 10 en 20cm ccfl zou ik erg blij zijn!Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]
Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel
Verwijderd
Je kan al mailen, morgen komen de laatste kabels binnen!Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:05:
dus ik kan je mailen voor arrangements voor het afdroppe van die 7 kabels 3 fans en dat missing pinnetje?
Verwijderd
we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobusmlevd schreef op 06 november 2002 @ 16:49:
[...]
Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)
Ben benieuwdVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:02:
[...]
we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobus
Verwijderd
TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even nietVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:
Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:
Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.
Verwijderd
Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.nimmolon schreef op 06 november 2002 @ 22:39:
[...]
TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even niet
Maar iig mooi dat m'n pakje eraan komt !! :D:D
Verwijderd
OK hij gaat er morgen gewoon met de post uit, akkoord??Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 22:34:
Top PO! Kan je me please ff je adres mailen.
Weet trouwens niet zeker of ik nog kan op vrijdag, misschien is opsturen toch wel zo handig...
Gelukkig welVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:51:
[...]
Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.
SNAPSTE??
Verwijderd
zeg tegen je ma: ik heb iets leuks van Wehkamp voor je besteld, et komt vandaag dus als je het wilt moet je ff op pakketje wachten.saviour schreef op 07 november 2002 @ 11:03:
Hartstikke mooi dat mijn spullen eraan komen
Nu maar hopen dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen, ik ben zelf op het werk
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook niet! Denk het wel!Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:48:
Sorry ik ben niet zo thuis in de post maar komen die pakketjes vandaag al aan?!!??
Ik heb het hierover:
Pureoptical schreef op 06 november 2002 @ 22:07:
Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:
Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.
Verwijderd
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Woohoo ... eindelijk me 2 silver 45 hdd kabels en een led fanVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:
[...]
Verwijderd
TPG dus!pilsjesman schreef op 07 november 2002 @ 15:29:
Bedankt voor de spullen
Alles werkt perfect en ziet er mooi uit
bedankt voor de actie !!!
(btw, beswel snel die bezorging binnen 1 dagNPD roelt !
Verwijderd
Hehe 50 ipv 45, niet klagen dan he anders moet je meer betalen want je hebt nu 5cm gratis gehadScarp schreef op 07 November 2002 @ 16:33:
Trouwens... uiteindelijk dus toch akasa? Dezelfden die ik bij nitraat z'n IA had gekochtOverigens, 45cm IDE is dus 50cm IDE (ik heb ze ff nagemeten).
PO... goede IA verder en suc7 met een eventuele volgende
Verwijderd
Space is hiervan op de hoogteVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:47:
Nitraat wanneer komen de laatste kabels?
Verwijderd
Ik heb al eerder info over mijn levering aan space gepost op het forum en dit weer op verzoek van space verwijderd. Aan jou wil ik best info geven omdat het om jou IA gaat, maar dan niet via het forumVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:01:
Moi is de klant toch? Volgens Space zouden ze vandaag arriveren.
Verwijderd
Zere vingers van alle administratie denk ikRebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat PO en RB aan deze actie aan fooien overhouden
Verwijderd
Een nieuwe bigtower, KT400 bordje, PSU, een snelle AMD en wat sneller geheugen........ hahaha, een helboel wensen, maar ik moet nog ff afwachten alvorens ik weet wat er over blijft. De rekening van de pakketdienst moet nog komen, dus ................Rebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat PO en RB aan deze actie aan fooien overhouden
Verwijderd
Aan die 5 cm kan ik ook niks doen, maar je mag hem terugsturen en nog 5 weken wachten op de Vantec kabels, zegt het maar.Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langerMaar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee
Verwijderd
Je praat hier over winst, maar hij heeft wel 21/2 verlofdag moeten opnemen.. en dan heb je het over verlies, en dan heeft hij gelijk wat betreft dat dat gecompenseerd moet worden lijkt mij.Scarp schreef op 08 november 2002 @ 08:57:
PO, in principe is het niet de bedoeling om winst te maken uit een IA. Tuurlijk gunt iedereen je iets van compensatie voor de tijd die je hierin hebt gestoken.
Maar misschien is het beter als je eventuele overblijfselen qua geld gewoon bespreekt met Ruudieboy himself en niet via dit forum doet.
Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langerMaar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee
Verwijderd
Als het niet lukt ruilen we hem gewoon om! Maar probeer maar evensaviour schreef op 08 november 2002 @ 10:44:
Heel mooi, alles is er en het werkt
Alleen wel jammer dat 1 draadje van mijn ccfl niet goed vastzat en er dus uitgeschoten is, dat moet ik maar zien te solderen.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:47:
Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.
gelukkig zijn ledjes niet zo zwaarVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:16:
[...]
Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.
Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch?Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:47:
Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.
Verwijderd
Jepp inverter is alweer onderweg, enne .... voor 50 euro staat PO niet op, die tijd ben ik al lang geleden gepasseerd, maar voor jullie heb ik dat wel over!!Benadski schreef op 08 november 2002 @ 14:56:
[...]
Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch?
Heb je mijn inverter eigenlijk al ontvangen? (Hoop dat er genoeg postzegel opzat)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Verkeerde aktie!!!!JT schreef op 08 november 2002 @ 20:33:
spacy, dat kleine beetje geld omdat de blauwe ledjes goedkoper uitvallen mag je wmb bij de bonus optellen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het is vorige week via de post verzonden: mail me even als je morgen nog niks ontvangen hebt. Dan ga ik er achter aan.Beun_de_Haas schreef op 13 november 2002 @ 17:43:
Hoe lang duurt die bezorging normalitair. Ik heb namelijk nog niks gehoord of gezien...
Verwijderd
Verwijderd
Gelukkig!Beun_de_Haas schreef op 13 November 2002 @ 20:10:
okay, thanx
[edit] heheh, zit ik hier net "okay thanx" in te typen, wordt er gebeld...
...je raad het al. Nadeel van in een portiek woning wonen (onderbuuv heeft 't pakketje al een tijdje liggen
ga nu alless ff checken
Verwijderd
Was prima worst daar bij Appie!Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:49:
'k hoop dat de worst gesmaakt heeft : )
[ Voor 0% gewijzigd door Beun_de_Haas op 14-11-2002 18:46 . Reden: typo ]
Verwijderd
dat is het nieT, ook bij ongesneden kabels werkt de kabel slechts op ata33 als ik het korte gedeelte van de kabel gebruik!Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 00:57:
multimeter erop zetten, kijken of je misshien per ongeluk toch niet kortsluiting hebt ... je weet het nooit 100% zeker
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt geen 80 adderige IDE cable : pBeun_de_Haas schreef op 16 November 2002 @ 10:31:
JA, idd!!!
Die message krijg ik. Please tell me nOde
Verwijderd
Verwijderd
Thunderman_303 schreef op 16 november 2002 @ 22:52:
OK, Po, geweldige IA gehouden![]()
![]()
![]()
Een voorbeeld voor anderen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq