[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.107 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij onder andere

Check ff laupro, die is up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Ik las ergens in dit topic dat iemand last had van knipperende ccfl's... Heb ik ook, maar dat ligt aan mijn pc... Op een auto accu is er geen probleem. Wat ie op mijn pc voeding doet is het volgende: CCFL's branden feller als ik een toets indruk of mijn muis verplaats. Het zwaarder of minder zwaar belasten van videokaart/processor heeft geen effect... Vaag hè? 8)7

Ps. PureOptical, de inverter komt er nu aan, was het zelf ff vergeten |:( (de twee buisjes branden nog steeds goed op één inverter namelijk) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Benadski op 04-11-2002 20:40 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Benadski schreef op 04 november 2002 @ 20:40:
Wat ie op mijn pc voeding doet is het volgende: CCFL's branden feller als ik een toets indruk of mijn muis verplaats. Het zwaarder of minder zwaar belasten van videokaart/processor heeft geen effect... Vaag hè? 8)7
(kort)Sluiting op je kast ofzow ???

Maaruh, ik zit echt bij die laatste lichting, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:57:
Ik heb er nog 2 compleet gekregen vandaag: Sanka en Chemokar staan nu op ingepakt. De rest neem ik straks mee naar huis aangezien ik ivm onderzoek morgen en overmorgen niet op het werk kom. Hopelijk straks kabels scoren en iet verzinnen met de verzending. Ik wil ze eigenlijk vandaag of morgen de deur uit hebben.
Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halen >:)
jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.

Update: Kabels nog niet binnen (F*CK). Aangezien ik 2 dagen uit de running ben vanaf morgen heb ik alle pakjes naar Space gebracht. Zogauw kabels binnen zijn propt ie ze in de dozen bij de rest en gaan ze meteen de deur uit. Ze moesten vandaag binnen komen, maar dat deden ze dus niet. Moet echt morgen gebeuren anders snap ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: Kabels zijn vandaag gearriveerd en zullen bij de rest verpakt worden zodat eindelijk alles de deur uit is. Zogauw ik een berichtje krijg dat ze de deur uit zijn meld ik dat hier even. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Oei, eindelijk kan ik mijn spulletjes verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeeej! Ze zijn erg mooi! Thnx voor deze super inkoop-actie... Maar helaas, ze is geen meervoud meer... Ons mams was zo handig vandaag om er ééntje plat te trappen... Vrouwen!!! Moet je nooit te dicht bij je computer laten :( :( Maar dus, anyone planning voor een losse-bij-bestel-actie? Er kunnen er namelijk toch 2 per trafo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:48:
[...]

jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.
Ik dacht dat ik op ophalen stond :? Ook goed , maar in principe zou ik vrijdag avond in limboland kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 05 november 2002 @ 17:57:
[...]

Ik dacht dat ik op ophalen stond :? Ook goed , maar in principe zou ik vrijdag avond in limboland kunnen zijn...
Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:14:
[...]

Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)
Okay, dan zie ik het wel met de post verschijnen, thanx.

By the way, voorlopig zijn de knoppies helaas nog niet in nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah! Vandaag eindelijk tijd gehad om fff langs het NPD depot in Rotterdam te gaan!
Spulletjes zien er goed uit! Thnx voor de IA dudes!

Nog fff een vraagje: weten jullie al wat de plannen zijn voor de volgende IA?? Vroeg me dat af omdat ik dat las in bijgesloten briefje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:55:
Yeah! Vandaag eindelijk tijd gehad om fff langs het NPD depot in Rotterdam te gaan!
Spulletjes zien er goed uit! Thnx voor de IA dudes!

Nog fff een vraagje: weten jullie al wat de plannen zijn voor de volgende IA?? Vroeg me dat af omdat ik dat las in bijgesloten briefje...
Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

heb al een tijdje me spullen binnen, had ik gweten dat die ccfl's zo compleet waren had ik er veel meer besteld, nou ja, ik w8 wel op de volgenden :-d,
hartstikke bedankt jongens voor het regelen en afhandelen, was perfect verpakt ed...en mooi op tijd

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik kan je mailen voor arrangements voor het afdroppe van die 7 kabels 3 fans en dat missing pinnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]

Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel
Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]

Met 10 en 20cm ccfl zou ik erg blij zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:05:
dus ik kan je mailen voor arrangements voor het afdroppe van die 7 kabels 3 fans en dat missing pinnetje?
Je kan al mailen, morgen komen de laatste kabels binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op 06 november 2002 @ 16:49:
[...]

Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)
we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:02:
[...]

we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobus
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:

Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.

Morgen komt de tweede partij kabels van Nitroboy binnen en dan kunnen de laatste paar pakjes de deur uit.

En Beun, ik denk dat je je spul hebt als je het komt ophalen ;)

BTW Coolermaster fdd kabels zijn mooooooooooooi, just 2 connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Top PO! Kan je me please ff je adres mailen.

Weet trouwens niet zeker of ik nog kan op vrijdag, misschien is opsturen toch wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:
Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:

Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.
TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even niet :P

Maar iig mooi dat m'n pakje eraan komt !! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op 06 november 2002 @ 22:39:
[...]

TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even niet :P

Maar iig mooi dat m'n pakje eraan komt !! :D:D
Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.

SNAPSTE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 22:34:
Top PO! Kan je me please ff je adres mailen.

Weet trouwens niet zeker of ik nog kan op vrijdag, misschien is opsturen toch wel zo handig...
OK hij gaat er morgen gewoon met de post uit, akkoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:51:
[...]

Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.

SNAPSTE??
Gelukkig wel ;)

thx, ik ben al voor me deur aan het wachten, internet is nu toch fucked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanka19
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 05:57
Bedankt voor de spullen ze zijn erg cool!! _/-\o_ >:) Ik wacht geduldig op de volgende inkoopactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hartstikke mooi dat mijn spullen eraan komen :)
Nu maar hopen dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen, ik ben zelf op het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 07 november 2002 @ 11:03:
Hartstikke mooi dat mijn spullen eraan komen :)
Nu maar hopen dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen, ik ben zelf op het werk :P
zeg tegen je ma: ik heb iets leuks van Wehkamp voor je besteld, et komt vandaag dus als je het wilt moet je ff op pakketje wachten.

gegarrandeerd dat je pakketje thuis is als je aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hahaha, ik heb haar al gebeld en ze zou thuis blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik ben niet zo thuis in de post maar komen die pakketjes vandaag al aan?!!??

Ik heb het hierover:
Pureoptical schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:48:
Sorry ik ben niet zo thuis in de post maar komen die pakketjes vandaag al aan?!!??

Ik heb het hierover:
Pureoptical schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

Ik ook niet! Denk het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I hope so.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik denk dat er vandaag al een aantal pakketjes binnen zullen komen ja.
Het is meestal 1 dag, soms 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag bijna onderaan de trap om in me kippedrift pakkie aan te pakken 8)7

Klasse IA en klasse verzorging guy's _/-\o_

count me in voor de volgende IA... O-)

_/-\o_

p.s. alleen die witte chips zijn wat taai.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dippen, dan valt het wel mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Bedankt voor de spullen :9~

Alles werkt perfect en ziet er mooi uit :)

bedankt voor de actie !!!

(btw, beswel snel die bezorging binnen 1 dag 8)7 NPD roelt !

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

[...]
Woohoo ... eindelijk me 2 silver 45 hdd kabels en een led fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pilsjesman schreef op 07 november 2002 @ 15:29:
Bedankt voor de spullen :9~

Alles werkt perfect en ziet er mooi uit :)

bedankt voor de actie !!!

(btw, beswel snel die bezorging binnen 1 dag 8)7 NPD roelt !
TPG dus! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Woohoo ... ik kom thuis... kijk in brievenbus ... wat zie ik daar? Een half open noppenenvelop met 2 kabels en los in me brievenbus een led fan.
PO, volgende keer iets meer tape op een envelop doen, maar geeft verder niet alles is er.

Trouwens... uiteindelijk dus toch akasa? Dezelfden die ik bij nitraat z'n IA had gekocht :) Overigens, 45cm IDE is dus 50cm IDE (ik heb ze ff nagemeten).

PO... goede IA verder en suc7 met een eventuele volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
w00t net pakje gehad van de buurvrouw ;)

die ccfl kitjes ownen zwaar ! alleeen die UV ccfl valt me wel tegen ik d8 nl dat ie paars zou zijn.

verder toffe actie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Ik heb het nog niet gehad :/

Zal wel morgen binnenkomen dan......hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mijn spullen zijn binnen!!!

Toppie vooral die CCFL

SUPER BEDANKT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 07 November 2002 @ 16:33:
Trouwens... uiteindelijk dus toch akasa? Dezelfden die ik bij nitraat z'n IA had gekocht :) Overigens, 45cm IDE is dus 50cm IDE (ik heb ze ff nagemeten).

PO... goede IA verder en suc7 met een eventuele volgende :)
Hehe 50 ipv 45, niet klagen dan he anders moet je meer betalen want je hebt nu 5cm gratis gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO rulz! Ik kan er nog steeds van genieten! Nu nog steeds ff die windowkitties maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat wanneer komen de laatste kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:47:
Nitraat wanneer komen de laatste kabels?
Space is hiervan op de hoogte :). Voor specifieke details moet je maar even aan hun vragen.

/me denkt dan aan privacy van zijn klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi is de klant toch? Volgens Space zouden ze vandaag arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:01:
Moi is de klant toch? Volgens Space zouden ze vandaag arriveren.
Ik heb al eerder info over mijn levering aan space gepost op het forum en dit weer op verzoek van space verwijderd. Aan jou wil ik best info geven omdat het om jou IA gaat, maar dan niet via het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat PO en RB aan deze actie aan fooien overhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Zere vingers van alle administratie denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Een nieuwe bigtower, KT400 bordje, PSU, een snelle AMD en wat sneller geheugen........ hahaha, een helboel wensen, maar ik moet nog ff afwachten alvorens ik weet wat er over blijft. De rekening van de pakketdienst moet nog komen, dus ................

.............. maar afentoe heb ik er wel een punthoofd van gekregen plus een niersteen.

Nu we het er toch over hebben, ik zit een beetje in dubio: opzet was de hele aktie met 2 man te runnen maar door omstandigheden is de hele afhandeling op mijn schouders terrecht gekomen. Ruud heeft wel de Laupro page opgezet, maar daarna heb ik alles zelf moeten doen. Ondertussen ben ik dus al 2 1/2 verlof dag verder. In principe hadden we afgesproken de eventuele bonussen (door jullie vrijwillig bijgedragen) netjes te delen. Maar als ik nu de balans opmaak denk ik dat ik toch wel onze plannen moet bijstellen. Wat is redelijk tegenover Ruudieboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
PO, in principe is het niet de bedoeling om winst te maken uit een IA. Tuurlijk gunt iedereen je iets van compensatie voor de tijd die je hierin hebt gestoken.

Maar misschien is het beter als je eventuele overblijfselen qua geld gewoon bespreekt met Ruudieboy himself en niet via dit forum doet.

Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langer :) Maar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langer :) Maar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee :)
Aan die 5 cm kan ik ook niks doen, maar je mag hem terugsturen en nog 5 weken wachten op de Vantec kabels, zegt het maar.

En ja, het is geen bedopeling winst te maken, maar dat hebben jullie vrijwillig bijgedragen. Maar het was ook niet de bedoeling dat ik er 2 1/2 verlofdag aan zou spenderen, als Ruud me geholpen had dan had ik maar een dag verlof nodig gehad, vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 08 november 2002 @ 08:57:
PO, in principe is het niet de bedoeling om winst te maken uit een IA. Tuurlijk gunt iedereen je iets van compensatie voor de tijd die je hierin hebt gestoken.

Maar misschien is het beter als je eventuele overblijfselen qua geld gewoon bespreekt met Ruudieboy himself en niet via dit forum doet.

Je praat hier over winst, maar hij heeft wel 21/2 verlofdag moeten opnemen.. en dan heb je het over verlies, en dan heeft hij gelijk wat betreft dat dat gecompenseerd moet worden lijkt mij.

Gisteren trouwens briefje van TPG in de brievenbus dat er niemand thuis was :(
Maar vandaag is er wel iemand thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heel mooi, alles is er en het werkt :)

Alleen wel jammer dat 1 draadje van mijn ccfl niet goed vastzat en er dus uitgeschoten is, dat moet ik maar zien te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 08 november 2002 @ 10:44:
Heel mooi, alles is er en het werkt :)

Alleen wel jammer dat 1 draadje van mijn ccfl niet goed vastzat en er dus uitgeschoten is, dat moet ik maar zien te solderen.
Als het niet lukt ruilen we hem gewoon om! Maar probeer maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final update: zojuist zijn de laatste kabels binnengekomen!!! De laatste pakjes gaan vandaag definitief de deur uit. Zal vanavond nog eenmaal Laupro updaten en dan hebben we het ver gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
weeee, pakketje net binnengekomen, prachtig.
Heb nog niet kunnen controleren of alles werkt maar dat doen we nog wel.
Thx voor deze goede IA, en ik kijk uit naar de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:47:
Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.
Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:16:
[...]

Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.
gelukkig zijn ledjes niet zo zwaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Laatst online: 27-03 16:26
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:47:
Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch? :)

Heb je mijn inverter eigenlijk al ontvangen? (Hoop dat er genoeg postzegel opzat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benadski schreef op 08 november 2002 @ 14:56:
[...]

Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch? :)

Heb je mijn inverter eigenlijk al ontvangen? (Hoop dat er genoeg postzegel opzat)
Jepp inverter is alweer onderweg, enne .... voor 50 euro staat PO niet op, die tijd ben ik al lang geleden gepasseerd, maar voor jullie heb ik dat wel over!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

respect voor de afhandeling, echt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Fout

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 08 november 2002 @ 20:33:
spacy, dat kleine beetje geld omdat de blauwe ledjes goedkoper uitvallen mag je wmb bij de bonus optellen.
Verkeerde aktie!!!! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Ow jaahaa ??? 8)7 8)7 8)7

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed afgehandeld PureOptical! Heb vandaag het pakketje in goede staat ontvangen...

Alles werkt naar behoren, maar het is wel jammer dat die Papst fans meer lawaai maakten dan ik verwacht had.. naja dan maar op een ander voltage zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een plakje worst bij Albert Hein gekregen, dan weet er iemand genoeg hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

de blauwe fan pakt als intake wel elkker veel stof in me kamer,
gelukkig zit er een stoffilter voor :)
maar ja hoe moet je dat weer schoonmaken ?
lekker simpel, fan uit zetten stofzuiger er voor en die zuigt het zo weer leeg >:)
is wel leuk btw als je de fan uit hebt staan en je brengt hem op gang met de stofzuiger,
dan gaan de blauwe ledjes branden !! :D leuke dynamo dus...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste pakje vandaag verstuurd: Mobius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Hoe lang duurt die bezorging normalitair. Ik heb namelijk nog niks gehoord of gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k hoop dat de worst gesmaakt heeft : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 13 november 2002 @ 17:43:
Hoe lang duurt die bezorging normalitair. Ik heb namelijk nog niks gehoord of gezien...
Het is vorige week via de post verzonden: mail me even als je morgen nog niks ontvangen hebt. Dan ga ik er achter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

okay, thanx

[edit] heheh, zit ik hier net "okay thanx" in te typen, wordt er gebeld...

...je raad het al. Nadeel van in een portiek woning wonen (onderbuuv heeft 't pakketje al een tijdje liggen ;)

ga nu alless ff checken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor als jullie het nog niet gezien hadden.... het resultaat van de ia.... mijn casemod.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 13 November 2002 @ 20:10:
okay, thanx

[edit] heheh, zit ik hier net "okay thanx" in te typen, wordt er gebeld...

...je raad het al. Nadeel van in een portiek woning wonen (onderbuuv heeft 't pakketje al een tijdje liggen ;)

ga nu alless ff checken >:)
Gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:49:
'k hoop dat de worst gesmaakt heeft : )
Was prima worst daar bij Appie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Alles ziet er perfect uit PO!! Thanx.

Alleen ff een vraagje aan iedereen. Beun heeft nl gelijk het mes in z'n kabeltjes gezet >:) Moet wel m'n naam in ere houden ;)

Nu heb ik het volgende probleem. Het slave stukkie er af snijden is geen probleem, kabel werkt perfect. Alleen als ik bij een andere kabel het stuk van system board er af snij werkt dit niet meer. In het verleden heb ik dit ook gedaan met normale platte kabels en werkte dit gewoon. Iemand een id waar dit aan ligt :?

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Was het oude kabel 40-aderig? Deze zijn namelijk 80-aderig. Misschien dat het daar aan ligt :? Anders zou ik het ook niet weten.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

nope, allebij 80 aderig ata133.

Het vreemde is dat als ik 1 van de "ongesneden" kabels neem en aansluit door de mobo te verbinden met de zwarte master zijde en de HD verbind met de grijze slave zijde van de kabel de boel niet werkt. Voor mij is dit toch wel een raadsel.

[edit] Oh vergat ik nog te vermelden. Ik was wat extreem in mijn uitspraken. Bij het aansluiten van de kabel op deze wijze werkt hij wel, maar alleen op ata 33 (dit geld ook voor diegene die al afgesneden is) :?

[ Voor 0% gewijzigd door Beun_de_Haas op 14-11-2002 18:46 . Reden: typo ]

• Scarp
  • Niet online
Maakt ie geen kortsluiting na het afsnijden? Ik heb het ook eens geprobeerd, maar zonder success. Ook mag er eigenlijk niets na de connector meer zitten.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Nee maakt zeker geen kortsluiting.

Maar dat kan het ook niet zijn aangezien de kabels die nog in takt zijn het zelfde euvel hebben. Beun snapt hier geen flaus van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multimeter erop zetten, kijken of je misshien per ongeluk toch niet kortsluiting hebt ... je weet het nooit 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 00:57:
multimeter erop zetten, kijken of je misshien per ongeluk toch niet kortsluiting hebt ... je weet het nooit 100% zeker
dat is het nieT, ook bij ongesneden kabels werkt de kabel slechts op ata33 als ik het korte gedeelte van de kabel gebruik!

Hoop echt dat iemand mij dit kan uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeft ie ook netjes NO 80 CONDUCTOR CABLE FOUND error message in je bios? zo ja weet ik wel wat het is : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

JA, idd!!!

Die message krijg ik. Please tell me nOde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 16 November 2002 @ 10:31:
JA, idd!!!

Die message krijg ik. Please tell me nOde >:)
Je hebt geen 80 adderige IDE cable : p
Hoe checkt je mobo of je 80 aderige kabel hebt of niet? Simpel, zoals je weet mist 1 pinnetje zowieso op de kabel, de keypin. maar 80 aderige kabels missen dr nog een. Soms hebben ze dat gedaan door een gaatje/openingetje te maken in de draad, soms door de kopern connector weg te laten in de plug zelf. blijkbaar zat er bij deze kabels dan de missing connection oid net in het stuk dat je hebt weg geknipt ... Dus moet wel easy te fixen zijn denk ik zo. Pak een werkende UDMA133 kabel en kijk welk draadje gesaboteerd moet worden saboteer dit draadje dan ook op je cable and you should be happy again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

hmmm, dat klinkt als een mogelijkheid. Ze zijn er waarschijnlijk vanuit gegaan dat het slave apparaat geen ata133 is. Zo te zien gaan echter alle 80 aders naar de connectors. Ik zal zo 'ns de connector loshalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO ik zet een punt achter de aktie; heb meer als een week geen klachten en/of reclames gehoord, dus iedereen is tevreden met de spullen, het was me een waar genoegen. Mochten er in de toekomst problemen met de spullen zijn neem dan voor garantieaanspraak contact op met Space Promotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

OK, Po, geweldige IA gehouden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een voorbeeld voor anderen

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slot aangevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze IA was mn eerste, en dus zeke niet mn laatste! U RULE PO! Ik heb weles verhale van andere IA's gehoord, maar hier is alles goed gegaan! U RULE! RUUDDIEBOY, U RULE 2!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Thunderman_303 schreef op 16 november 2002 @ 22:52:
OK, Po, geweldige IA gehouden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een voorbeeld voor anderen
_/-\o_

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Goeie actie, nogmaals bedankt, ik kijk al uit naar de volgende _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

wij zijn tevreden,
actie gesloten,
topic SLOTJUH! :P

edit: voor als ik het al niet een keer eerder gezegd had: PureOptical bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:06

Jaymz

Keep on moving !

Okee, slotje :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.