[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je nu klaar met braken?? Ik word dus nu een beetje misselijk over al die opmerkingen over die UV lampen. Zogauw ik er over kon beschikken heb ik herhaaldelijk aangegeven dat dit geen blacklights zijn, check hier maar eens:

[rml]Pureoptical in "[ IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhand"[/rml]

Deze discussie is echt voorbij, ik heb het van begin af aan medegedeeld dus ik heb echt mijn best gedaan!!! Kan nu ff iemand D-FENCE een emmer en dweil geven?? Hij mot ff wat opruimen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-FENCE schreef op 31 oktober 2002 @ 21:52:
Mijn pakketje is ook eindelijk binnen, alles werkt!
Maar toch, misschien mag de discussie over UV of Blacklight afgelopen zijn, wil ik toch even spugen! :r
" Naar mijn weten bestaat er geen witte UV , het paarsachtige dat is pas UV".

Zou Sunbeam nu toch een foutje hebben gemaakt!
In de meeste reviews waar UV ook aanbod komt, geven die lampjes een paarsachtige gloed, strange!!! :(

En als ze dit toch UV noemen, dan moet iemand mij toch kunnen vertellen hoe ik die buisjes kan openen zonder ze te slopen zodat ik de witte ccfl kan vervangen voor het echte UV ccfl's.

De IA was top, zit nu alleen met wit licht in mijn maag 8)7
roger that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:29:
Ben je nu klaar met braken?? Ik word dus nu een beetje misselijk over al die opmerkingen over die UV lampen. Zogauw ik er over kon beschikken heb ik herhaaldelijk aangegeven dat dit geen blacklights zijn, check hier maar eens:

[rml]Pureoptical in "[ IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhand"[/rml]

Deze discussie is echt voorbij, ik heb het van begin af aan medegedeeld dus ik heb echt mijn best gedaan!!! Kan nu ff iemand D-FENCE een emmer en dweil geven?? Hij mot ff wat opruimen! >:)
hij blaapt toch niet over jouw... hij blaapt over sunbeam... die maken zulke fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk leet gegrijpt mij, voel je toch niet zo aangevallen man, ik kwijl over SUNBEAM!!! :(

De IA was toch TOP of niet dan!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nou toch tot een schokkende ontdekking gekomen :D Trek net eens ff me kast open en wat zie ik, de blauwe kant van me ccfl is blauwer geworden en de groene kant groener. Moeten die dingen eerst een beetje inbranden ofzo, want eerst gaf ie heel erg lichtblauw (tegen wit aan) en lichtgroen licht, maar nu ziet ie er veel mooier uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-FENCE schreef op 31 oktober 2002 @ 22:54:
Kijk leet gegrijpt mij, voel je toch niet zo aangevallen man, ik kwijl over SUNBEAM!!! :(

De IA was toch TOP of niet dan!!!!
OK maar ik mot geen kwijl in mijn topics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:55:
Ik ben nou toch tot een schokkende ontdekking gekomen :D Trek net eens ff me kast open en wat zie ik, de blauwe kant van me ccfl is blauwer geworden en de groene kant groener. Moeten die dingen eerst een beetje inbranden ofzo, want eerst gaf ie heel erg lichtblauw (tegen wit aan) en lichtgroen licht, maar nu ziet ie er veel mooier uit :D
Net goeie wijn, die wordt ook met de tijd beter. Ja dat is idd al vaker vermeld hiero, ze hebben ff nodig om hun volle schoonheid te ontplooien! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Niet online
You topic, ons forum :*)
THANX anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:55:
Heb jij ook de groen/ blauwe? mooi spul he?

Trouwens, een probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik de schroefjes niet volledig in de fans gedraaid krijg, meer mensen hier last van, of heeft iemand een oplossing? Verder prachtig spul, Ik heb mijn proc cooler het zwijgen opgelegd d.m.v. een zalman fanmate, en de temps komen niet boven de 40 stressed! alleen de stilte wordt teniet gedaan door zo'n fan! maakt niet uit, dat modden we wel weer! PO nogmaals veel dank voor deze mooie stuff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig is ie :) Wat betreft die schroefjes bij die fans: Je moet gewoon die schroef met een goede kruiskopschroevendraaier erin draaien, aangezien je er meteen schroefdraad indraaid, gaat het enigzins moeilijk, maar ze passen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laupro heeft het huisnummer niet op het etiket gezet. Mail me zsm je huisnummer zodat ie in de herkansing kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweetnie schreef op 31 oktober 2002 @ 16:14:
Hmmm vandaag alweer geen NPD :( langs geweest, vrees toch dat er ergens iets is fout gegaan.

PO check je mail.
Ze bellen vandaag aan!!! Ze konden je straat niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
laat maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:50:
Kabelupdate: Aangezien de coolermaster niet alle kabels op voorraad had liggen zijn ze bij 2 lleveranciers besteld. De eerste lading is binnen en de tweede wordt ook ieder moment verwacht. Hoe dan ook die eerste partij ga ik straks oppikken en hopelijk is de rest er dan ook bij.

Vervolgactieupdate: EL wire (glowwire) nu ook binnen. Ik ga het straks ff bekijken en als het bevalt en redelijk kwa prijs is kan er binnenkort een deel 2 komen van deze aktie!

Ben iig benieuwd!
PO, ik heb mijn loon binnen, dus wat mij betreft kan er een nieuwe IA beginnen! >:)
BTW, komt daar dan ook die mesh bij?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel mensen wachten er eigenlijk nog op silveren kabels, en hoeveel heb je dr al? kan ik beetje inschatte of ik deze ronde al kans maak of nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ronde wordt de laatste ronde!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: alles is zover ingepakt. Ik hoef er alleen nog maar de kabels bij te proppen. Als ik ze straks krijg gaan maandag alle pakketten op ingepakt en dinsdag de deur uit :)

Vandaag gaan er al 2 op ingepakt op Laupro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Npd net voor de 2e x langs geweest heb alles getest en werkt perfect
CCFLtjes zijn erg vet!!! THX!!!! Doe volgende x zeker weer mee B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:09:
Update: alles is zover ingepakt. Ik hoef er alleen nog maar de kabels bij te proppen. Als ik ze straks krijg gaan maandag alle pakketten op ingepakt en dinsdag de deur uit :)

Vandaag gaan er al 2 op ingepakt op Laupro.
PO, kunnen de "persoonlijke ophalers" misschien dit weekend al terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarneer komt mijn pakketje deze kant op????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Laatst online: 19-09 14:15
Heb alles vandaag opgehaald en het ziet er super uit PO _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en hier een resultaat

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/impact99/ccfl.JPG

Moet de rest nog inbouwen pics komen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan ook de mogelijkheid dat ze mn paketje (met dat vastmaak pootje van de zalman) bij de appie gedropped word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens maandag hoop ik alles compleet te hebben, die sukkels van coolermaster hadden de verkeerde kabels in de doos gepropt. Heb wel een sample van een coolermaster gezien en kan maar een ding zeggen: heel mooi. De FDD kabels schijnen overal een probleempje te zijn dus die hebben wij bij Nitraat in de shop moeten bestellen. Hoop dat ie snel levert (als je dit leest Nitraat: hint, inpakken en opsturen)

Verders heb ik die sunbeam hier nu ook in 20 cm lengte liggen en dat ziet er zeer mooi uit. Ook heb ik een sample van Sunbeam soundactivated EL-wire (glowwire) hier liggen dat ik de kommende dagen eens goed ga bestuderen en uittesten.

Is er hier misschien interresse in van die Laserled gevalletjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15
wat zijn dat voor dingen die laserleds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk iets in deze richting: http://www.glowire.com/Lazer%20LEDs.htm

Maar dat weet ik nog niet zekers, samples zijn aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook mijn foutje zijn, ik weet niet precies waar Space welk alternatief vandaan gaat halen, iig weet ik dat er achter de schermen hard gewerkt wordt om die kabels zosnel mogelijk te kunnen leveren. Helaas heb ik dit niet in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ik heb toevallig van de week 2 fannetjes bij jou besteld, kun je die er bij proppen, of zijn ze de deur al uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het worden dus 45cm coolermaster kabels van nitraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarneer worden de laatste bestellingen de deur uitgedaan!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen kabeldag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 12:23:
:) Ik heb toevallig van de week 2 fannetjes bij jou besteld, kun je die er bij proppen, of zijn ze de deur al uit??
Zijn helaas voor jou al de deur uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog 2 compleet gekregen vandaag: Sanka en Chemokar staan nu op ingepakt. De rest neem ik straks mee naar huis aangezien ik ivm onderzoek morgen en overmorgen niet op het werk kom. Hopelijk straks kabels scoren en iet verzinnen met de verzending. Ik wil ze eigenlijk vandaag of morgen de deur uit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie hebben zijn/haar pakket allemaal nog niet dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij onder andere

Check ff laupro, die is up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Ik las ergens in dit topic dat iemand last had van knipperende ccfl's... Heb ik ook, maar dat ligt aan mijn pc... Op een auto accu is er geen probleem. Wat ie op mijn pc voeding doet is het volgende: CCFL's branden feller als ik een toets indruk of mijn muis verplaats. Het zwaarder of minder zwaar belasten van videokaart/processor heeft geen effect... Vaag hè? 8)7

Ps. PureOptical, de inverter komt er nu aan, was het zelf ff vergeten |:( (de twee buisjes branden nog steeds goed op één inverter namelijk) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Benadski op 04-11-2002 20:40 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Benadski schreef op 04 november 2002 @ 20:40:
Wat ie op mijn pc voeding doet is het volgende: CCFL's branden feller als ik een toets indruk of mijn muis verplaats. Het zwaarder of minder zwaar belasten van videokaart/processor heeft geen effect... Vaag hè? 8)7
(kort)Sluiting op je kast ofzow ???

Maaruh, ik zit echt bij die laatste lichting, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 14:57:
Ik heb er nog 2 compleet gekregen vandaag: Sanka en Chemokar staan nu op ingepakt. De rest neem ik straks mee naar huis aangezien ik ivm onderzoek morgen en overmorgen niet op het werk kom. Hopelijk straks kabels scoren en iet verzinnen met de verzending. Ik wil ze eigenlijk vandaag of morgen de deur uit hebben.
Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 04 november 2002 @ 22:23:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n bestelling deze week nog op komen halen >:)
jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.

Update: Kabels nog niet binnen (F*CK). Aangezien ik 2 dagen uit de running ben vanaf morgen heb ik alle pakjes naar Space gebracht. Zogauw kabels binnen zijn propt ie ze in de dozen bij de rest en gaan ze meteen de deur uit. Ze moesten vandaag binnen komen, maar dat deden ze dus niet. Moet echt morgen gebeuren anders snap ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: Kabels zijn vandaag gearriveerd en zullen bij de rest verpakt worden zodat eindelijk alles de deur uit is. Zogauw ik een berichtje krijg dat ze de deur uit zijn meld ik dat hier even. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Oei, eindelijk kan ik mijn spulletjes verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeeej! Ze zijn erg mooi! Thnx voor deze super inkoop-actie... Maar helaas, ze is geen meervoud meer... Ons mams was zo handig vandaag om er ééntje plat te trappen... Vrouwen!!! Moet je nooit te dicht bij je computer laten :( :( Maar dus, anyone planning voor een losse-bij-bestel-actie? Er kunnen er namelijk toch 2 per trafo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 22:48:
[...]

jij staat op versturen! Wil je em echt komen halen dan?? Dan breng mijn knopje maar mee.
Ik dacht dat ik op ophalen stond :? Ook goed , maar in principe zou ik vrijdag avond in limboland kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 05 november 2002 @ 17:57:
[...]

Ik dacht dat ik op ophalen stond :? Ook goed , maar in principe zou ik vrijdag avond in limboland kunnen zijn...
Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:14:
[...]

Als het nog niet de deur uit is mag je het ophalen, ik was weer uit mijn nek aan het kletsen. Als ik vandaag niks meer hoor heb je het vrijdag ofzo, als ik wel wat hoor heb je het vrijdag of zo (Deja Vu??)
Okay, dan zie ik het wel met de post verschijnen, thanx.

By the way, voorlopig zijn de knoppies helaas nog niet in nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah! Vandaag eindelijk tijd gehad om fff langs het NPD depot in Rotterdam te gaan!
Spulletjes zien er goed uit! Thnx voor de IA dudes!

Nog fff een vraagje: weten jullie al wat de plannen zijn voor de volgende IA?? Vroeg me dat af omdat ik dat las in bijgesloten briefje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:55:
Yeah! Vandaag eindelijk tijd gehad om fff langs het NPD depot in Rotterdam te gaan!
Spulletjes zien er goed uit! Thnx voor de IA dudes!

Nog fff een vraagje: weten jullie al wat de plannen zijn voor de volgende IA?? Vroeg me dat af omdat ik dat las in bijgesloten briefje...
Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

heb al een tijdje me spullen binnen, had ik gweten dat die ccfl's zo compleet waren had ik er veel meer besteld, nou ja, ik w8 wel op de volgenden :-d,
hartstikke bedankt jongens voor het regelen en afhandelen, was perfect verpakt ed...en mooi op tijd

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik kan je mailen voor arrangements voor het afdroppe van die 7 kabels 3 fans en dat missing pinnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]

Nog niet helemaal: maybe glowwire, nexus panel, ccfl in 10 en/of 20 cm ..... we zien wel
Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:14:
[...]

Met 10 en 20cm ccfl zou ik erg blij zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 16:05:
dus ik kan je mailen voor arrangements voor het afdroppe van die 7 kabels 3 fans en dat missing pinnetje?
Je kan al mailen, morgen komen de laatste kabels binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op 06 november 2002 @ 16:49:
[...]

Alleen die Nexus panel of ook die fancontroller van Nexus (om 4 fans aan te sturen)
we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:02:
[...]

we zullen zien als het zover is, maybe ook nog sunbeam rheobus
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:

Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.

Morgen komt de tweede partij kabels van Nitroboy binnen en dan kunnen de laatste paar pakjes de deur uit.

En Beun, ik denk dat je je spul hebt als je het komt ophalen ;)

BTW Coolermaster fdd kabels zijn mooooooooooooi, just 2 connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Top PO! Kan je me please ff je adres mailen.

Weet trouwens niet zeker of ik nog kan op vrijdag, misschien is opsturen toch wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:
Update: vandaag persoonlijk afgegeven bij de bussinesbalie TPG, pakjes voor de volgende modders:

Devotion, Clio, Pilsjesman, Wipo, RSDAT, saviour, JdeTuite, Trenq, knifto, Scarp en Ricardo.
TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even niet :P

Maar iig mooi dat m'n pakje eraan komt !! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op 06 november 2002 @ 22:39:
[...]

TPG ? Is dat hetzelfde als NPD ? Snap ut even niet :P

Maar iig mooi dat m'n pakje eraan komt !! :D:D
Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.

SNAPSTE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 06 november 2002 @ 22:34:
Top PO! Kan je me please ff je adres mailen.

Weet trouwens niet zeker of ik nog kan op vrijdag, misschien is opsturen toch wel zo handig...
OK hij gaat er morgen gewoon met de post uit, akkoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:51:
[...]

Nee, je schrijft het ook anders: TPG heeft iets met de post te maken. Omdat ik vandaag niet kon werken heb ik alles mee naar huis genomen zodat als de kabels zouden arriveren (vandaag gebeurd dus) ik ze meteen kon versturen (welliswaar wel met de pakketpost) omdat ik jullie niet onnodig lang wil laten wachten.

SNAPSTE??
Gelukkig wel ;)

thx, ik ben al voor me deur aan het wachten, internet is nu toch fucked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanka19
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 05:57
Bedankt voor de spullen ze zijn erg cool!! _/-\o_ >:) Ik wacht geduldig op de volgende inkoopactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hartstikke mooi dat mijn spullen eraan komen :)
Nu maar hopen dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen, ik ben zelf op het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 07 november 2002 @ 11:03:
Hartstikke mooi dat mijn spullen eraan komen :)
Nu maar hopen dat mijn moeder thuis is om het in ontvangst te nemen, ik ben zelf op het werk :P
zeg tegen je ma: ik heb iets leuks van Wehkamp voor je besteld, et komt vandaag dus als je het wilt moet je ff op pakketje wachten.

gegarrandeerd dat je pakketje thuis is als je aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hahaha, ik heb haar al gebeld en ze zou thuis blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik ben niet zo thuis in de post maar komen die pakketjes vandaag al aan?!!??

Ik heb het hierover:
Pureoptical schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 13:48:
Sorry ik ben niet zo thuis in de post maar komen die pakketjes vandaag al aan?!!??

Ik heb het hierover:
Pureoptical schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

Ik ook niet! Denk het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I hope so.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik denk dat er vandaag al een aantal pakketjes binnen zullen komen ja.
Het is meestal 1 dag, soms 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lag bijna onderaan de trap om in me kippedrift pakkie aan te pakken 8)7

Klasse IA en klasse verzorging guy's _/-\o_

count me in voor de volgende IA... O-)

_/-\o_

p.s. alleen die witte chips zijn wat taai.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dippen, dan valt het wel mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Bedankt voor de spullen :9~

Alles werkt perfect en ziet er mooi uit :)

bedankt voor de actie !!!

(btw, beswel snel die bezorging binnen 1 dag 8)7 NPD roelt !

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:07:

[...]
Woohoo ... eindelijk me 2 silver 45 hdd kabels en een led fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pilsjesman schreef op 07 november 2002 @ 15:29:
Bedankt voor de spullen :9~

Alles werkt perfect en ziet er mooi uit :)

bedankt voor de actie !!!

(btw, beswel snel die bezorging binnen 1 dag 8)7 NPD roelt !
TPG dus! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Woohoo ... ik kom thuis... kijk in brievenbus ... wat zie ik daar? Een half open noppenenvelop met 2 kabels en los in me brievenbus een led fan.
PO, volgende keer iets meer tape op een envelop doen, maar geeft verder niet alles is er.

Trouwens... uiteindelijk dus toch akasa? Dezelfden die ik bij nitraat z'n IA had gekocht :) Overigens, 45cm IDE is dus 50cm IDE (ik heb ze ff nagemeten).

PO... goede IA verder en suc7 met een eventuele volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
w00t net pakje gehad van de buurvrouw ;)

die ccfl kitjes ownen zwaar ! alleeen die UV ccfl valt me wel tegen ik d8 nl dat ie paars zou zijn.

verder toffe actie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Ik heb het nog niet gehad :/

Zal wel morgen binnenkomen dan......hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mijn spullen zijn binnen!!!

Toppie vooral die CCFL

SUPER BEDANKT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 07 November 2002 @ 16:33:
Trouwens... uiteindelijk dus toch akasa? Dezelfden die ik bij nitraat z'n IA had gekocht :) Overigens, 45cm IDE is dus 50cm IDE (ik heb ze ff nagemeten).

PO... goede IA verder en suc7 met een eventuele volgende :)
Hehe 50 ipv 45, niet klagen dan he anders moet je meer betalen want je hebt nu 5cm gratis gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO rulz! Ik kan er nog steeds van genieten! Nu nog steeds ff die windowkitties maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat wanneer komen de laatste kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 22:47:
Nitraat wanneer komen de laatste kabels?
Space is hiervan op de hoogte :). Voor specifieke details moet je maar even aan hun vragen.

/me denkt dan aan privacy van zijn klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi is de klant toch? Volgens Space zouden ze vandaag arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:01:
Moi is de klant toch? Volgens Space zouden ze vandaag arriveren.
Ik heb al eerder info over mijn levering aan space gepost op het forum en dit weer op verzoek van space verwijderd. Aan jou wil ik best info geven omdat het om jou IA gaat, maar dan niet via het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat PO en RB aan deze actie aan fooien overhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Zere vingers van alle administratie denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 08 november 2002 @ 00:48:
Een nieuwe bigtower, KT400 bordje, PSU, een snelle AMD en wat sneller geheugen........ hahaha, een helboel wensen, maar ik moet nog ff afwachten alvorens ik weet wat er over blijft. De rekening van de pakketdienst moet nog komen, dus ................

.............. maar afentoe heb ik er wel een punthoofd van gekregen plus een niersteen.

Nu we het er toch over hebben, ik zit een beetje in dubio: opzet was de hele aktie met 2 man te runnen maar door omstandigheden is de hele afhandeling op mijn schouders terrecht gekomen. Ruud heeft wel de Laupro page opgezet, maar daarna heb ik alles zelf moeten doen. Ondertussen ben ik dus al 2 1/2 verlof dag verder. In principe hadden we afgesproken de eventuele bonussen (door jullie vrijwillig bijgedragen) netjes te delen. Maar als ik nu de balans opmaak denk ik dat ik toch wel onze plannen moet bijstellen. Wat is redelijk tegenover Ruudieboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
PO, in principe is het niet de bedoeling om winst te maken uit een IA. Tuurlijk gunt iedereen je iets van compensatie voor de tijd die je hierin hebt gestoken.

Maar misschien is het beter als je eventuele overblijfselen qua geld gewoon bespreekt met Ruudieboy himself en niet via dit forum doet.

Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langer :) Maar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder prima actie, en toch had ik die 5cm per kabel niet gehoeven, als ik een korte kabel wil dan wil ik een korte kabel en niet langer :) Maar jah, maakt niet, ik ben er hoe dan ook blij mee :)
Aan die 5 cm kan ik ook niks doen, maar je mag hem terugsturen en nog 5 weken wachten op de Vantec kabels, zegt het maar.

En ja, het is geen bedopeling winst te maken, maar dat hebben jullie vrijwillig bijgedragen. Maar het was ook niet de bedoeling dat ik er 2 1/2 verlofdag aan zou spenderen, als Ruud me geholpen had dan had ik maar een dag verlof nodig gehad, vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarp schreef op 08 november 2002 @ 08:57:
PO, in principe is het niet de bedoeling om winst te maken uit een IA. Tuurlijk gunt iedereen je iets van compensatie voor de tijd die je hierin hebt gestoken.

Maar misschien is het beter als je eventuele overblijfselen qua geld gewoon bespreekt met Ruudieboy himself en niet via dit forum doet.

Je praat hier over winst, maar hij heeft wel 21/2 verlofdag moeten opnemen.. en dan heb je het over verlies, en dan heeft hij gelijk wat betreft dat dat gecompenseerd moet worden lijkt mij.

Gisteren trouwens briefje van TPG in de brievenbus dat er niemand thuis was :(
Maar vandaag is er wel iemand thuis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Heel mooi, alles is er en het werkt :)

Alleen wel jammer dat 1 draadje van mijn ccfl niet goed vastzat en er dus uitgeschoten is, dat moet ik maar zien te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 08 november 2002 @ 10:44:
Heel mooi, alles is er en het werkt :)

Alleen wel jammer dat 1 draadje van mijn ccfl niet goed vastzat en er dus uitgeschoten is, dat moet ik maar zien te solderen.
Als het niet lukt ruilen we hem gewoon om! Maar probeer maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final update: zojuist zijn de laatste kabels binnengekomen!!! De laatste pakjes gaan vandaag definitief de deur uit. Zal vanavond nog eenmaal Laupro updaten en dan hebben we het ver gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
weeee, pakketje net binnengekomen, prachtig.
Heb nog niet kunnen controleren of alles werkt maar dat doen we nog wel.
Thx voor deze goede IA, en ik kijk uit naar de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 12:47:
Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.
Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.