[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:51

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
[rml][ IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhandeling[/rml] werd een beetje groot, dus hierbij op verzoek deel 2.

Mijn voorstel is dat een insider even een samenvatting post van alle 1400+ posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een 2e topic was inderdaad ERG hard nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe staat het nou met het binnenkrijgen van de nieuwe fans?
en wanneer kan ik mijn fan verwachten? wel zo vet als ik hem op de lan over 1 week al heb :D

icoon updated, dit topicid even toegevoegt, nou hier ook een ander icoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK LauPro geupdate bij deze. Hier nog even een opsomming aangezien er ook enkele grapjassen buiten lauPro om besteld hebben :

Ingepakt en gereed voor verzending via NPD:

Zero00, Xavier, WaterCool, Vigo, Venomous, Thunderman_303, Thunder8, Taliesin, spacy, Scytale, Rostvertol-Mil, Red Devil, RonnieB82, Raymond, Qzar, Poki, Poedersuiker, PC-Medic, Misanthropia, 001Michael, Lone, LaswA, jelmo, Granny, Graffix, GlasSex, D3vils0wn, Demoniac, Cyberdude, chineesje, Bezzerk, Benadski, areanet, Allanon

Ingepakt en gereed voor verzending via TPG:

Syzzer, Chainsaw, The Ressetter

Reeds verzonden per TPG:

peter-wendy

Gereed en ingepakt ophalers:

Redah, TimTie

Verzenders via NPD en TPG gaan dus zoals gezegd maandag de deur uit. Uit ervaring weet ik dat NPD in de regel de volgende dag al het pakket aanbiedt (maar het kan wel eens een dagje langer duren), met de TPG weet je het maar nooit!!

Verder nog afhalers die nog spullen nageleverd krijgen maar toch al ophalen willen (pft): Pixxa (kabels volgen) en Swipe (kabels en fans volgen zsm)

Afhalers die gereed staan svp ff contact met me opnemen via hotmail of MSN ivm een afspraak over tijdstip en lokatie (Heerlen of Maastricht)

Dan staan er nog een aantal paketten klaar en wachten op enkele spullen die nageleverd moeten worden:

Oliver (wacht op fans en HDD kabel), Ricardo (wacht op HDD en FDD kabels), Beun de Haas (wacht op kabels), Rubbie (wacht op window), kE (wacht op kabels), EdSchouten (wacht op kabels), Emcee (wacht op kabels), geen (wacht op kabels), Chemical X (wacht op kabels), The Watcher (wacht op kabel), BigBird_64 (wacht op kabels), ProjectX (wacht op window).

Nu even opletten voordat er vragen gesteld worden:
*Kabels zijn nog helemaal niet uitgeleverd (maan/dinsdag as komt de eerste partij binnen (helaas niet alle fdd kabels)
*windowkits komen ook maan/dinsdag
*LEDfans, hier ben ik even doorheen. Zie eerdere post van vandaag. (wel onderweg dus)

Ik heb vandaag dus eerst bijna alle ccfl-onlys klaargemaakt, aangezien die allemaal normaal geleverd kunnen worden. Daarna ben ik op volgorde van betaling orders gaan afwerken. Woensdag ga ik verder, dan heb ik een groot deel van de kabels en alle windowkits hier. Ik wil sowieso woensdag al die orders uitleveren waarvoor ik de spullen heb liggen. De rest maak ik dan wel al zover klaar, dat daar straks alleen nog de missing spulkes bij hoeven. Dan is het dus gewoon even wachten op de resterende fans en de fdd kabels en hdd 45 cm kabels (die worden rond de 22e verwacht)

Zo nu ben ik een beetje moe van al dat gepak en hoop ik nu ff geen vragen te krijgen in de trend van: waarom ik niet en hij wel, ik doe mijn best en doe dit op de voor mij meest geschikte manier. Iedereen die zich hier niet in kan vinden mag de volgende keer zelf eens een inkoopactie organiseren (dan wel een echt, zo als deze!!), daarna praten we verder.
Lijkt mij et meest important van laatste topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Swipe ziet er goed uit die Fans en CCFL's in de PC70. Zodra de spullen van mij binnen zijn, en de spullen die er verder nog in moeten (Gigabyte 8PE667 Pro, P4 2.0, 2x512MB PC3200 Corsair en verder nog wat drives) dan ben ik ook voorlopig klaar met het modden van me PC71-USB. Dan is het geld voorlopig op. :P

En voor de heren organisatoren: Echt wererldklasse zoals jullie dit tot nu toe aangepakt hebben. _/-\o_

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:39:
en wanneer kan ik mijn fan verwachten? wel zo vet als ik hem op de lan over 1 week al heb :D
Lees het oude topic maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:39:

icoon updated, dit topicid even toegevoegt, nou hier ook een ander icoon
Net ff het oude topic doorgespit, aangezien ik ook wel nieuwsgierig was, maar ze worden de 22e verwacht. Dus dan nog inpakken en verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

ooohw ... nog 2 nachtjes slapen ... wachten op de post ... ombouwen ... SWEEET :D

alleen geen digicam om jullie meej te laten genieten ... ff wat gaan regelen :)

ken haast niet wachten!

edit:
al die type'o's ... :(

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

zie mijn nick niet voorkomen op de lijst.
Hoe staat het dan met mijn pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:27:
Vraagje,

zie mijn nick niet voorkomen op de lijst.
Hoe staat het dan met mijn pakket?
Gokje? Je pakket is nog niet ingepakt? Effe Laupro checken dude........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden die blauwe vlakken windows ?
of spuit/verf je dit blauw ?

Dit worden de windows, en in het midden komt een blauw+blauw+blauw coowler uit de IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey P.O., hoe zit dat met mijn kabeltje dan ? ? ? je zei dat je alle 90cm rounded ide, ik dacht dat ik zilver had, gewoon wel op tijd kon leveren. Maar er staat dat ik nog op mijn kable moet w88.

Voor de rest heb ik een 3 color led fan maar blijft die dan wel aanwezig voor mijn bestelling, niet dat je die ook door schuift naar een ander omdat mijn kabel er toch nog niet is ofzo ? tja het is maar een vraag..

kwil ook graag casemodden ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet meer w88! Hopen dat de sjit voor volgend weekend binnen is... Kan ik nog in de herfstvak gaan casemodden met mien pa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moest nou die topic zo nodig geswitched worde? onzin allemaal weer.

Iig ken ik nie wachten op die shit, heb net voor mn verjaardag mooie mannesman hobby tool (dremel) gehad dus ken lekker beginne ...
kutte is dat ik nu gvd OOK ziek aan het worden ben. En ik ben normaal maybe eens in de 4 jaar ziek. klote zooi. verkoude keelpijn etc etc. echt bah

iig PO great work, go on!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 00:34:
Hey P.O., hoe zit dat met mijn kabeltje dan ? ? ? je zei dat je alle 90cm rounded ide, ik dacht dat ik zilver had, gewoon wel op tijd kon leveren. Maar er staat dat ik nog op mijn kable moet w88.

Voor de rest heb ik een 3 color led fan maar blijft die dan wel aanwezig voor mijn bestelling, niet dat je die ook door schuift naar een ander omdat mijn kabel er toch nog niet is ofzo ? tja het is maar een vraag..

kwil ook graag casemodden ! :)
Lees aub, momenteel nog geen enkele kabel in huis! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 01:31:
waarom moest nou die topic zo nodig geswitched worde? onzin allemaal weer.

Iig ken ik nie wachten op die shit, heb net voor mn verjaardag mooie mannesman hobby tool (dremel) gehad dus ken lekker beginne ...
kutte is dat ik nu gvd OOK ziek aan het worden ben. En ik ben normaal maybe eens in de 4 jaar ziek. klote zooi. verkoude keelpijn etc etc. echt bah

iig PO great work, go on!!
Die topicchange was iig niet mijn idee, vindt het maar niks zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 07:16:
[...]

Die topicchange was iig niet mijn idee, vindt het maar niks zo!
1 topic zou wel makkelijker zijn maar dan verneukt de GoT-layout helemaal... Is gewoon een regel dat er dan een nieuwe moet komen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

ja ik vind het ook maar niets, nu moet ik telkens zoeken naar het topic, ik lees er telkens overheen :(

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Chop2000 schreef op 14 oktober 2002 @ 10:27:
ja ik vind het ook maar niets, nu moet ik telkens zoeken naar het topic, ik lees er telkens overheen :(
Bookmarks zijn handig hoor :P

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

WAHHHH vette shit .... eerste inkoopactie waar ik aan mee doe beter heb ik ze morgen binnen ... nog sneller dan oc shop daar w8 ik al 2 weken op :(

Gaat het al weer wat beter met PO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet echt, mag nu naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een intraveneus onderzoek, getver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE NPD heeft net de eerste vracht opgehaald!!! Ik ga straks LauPro updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Zo, ik heb inmiddels betaald, maaruh wanneer is het spul bij mij? Ik heb as Donderdag een LAN party, dus het zou wel cool zijn als mn lampje er iig is.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:37:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop dat het voor donderdag bij mij is .. ga 2,5 week op vakantie. als ik na 2x aan bieden nog niet thuis ben gaat het waarschijnlijk terug naar PO.. :( en moet hij het weer versturen.. niet dat ik overdag veel thusi ben maar dan haal ik het wel op bij het depot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hightower schreef op 14 oktober 2002 @ 12:38:
Zo, ik heb inmiddels betaald, maaruh wanneer is het spul bij mij? Ik heb as Donderdag een LAN party, dus het zou wel cool zijn als mn lampje er iig is.
op volgorde binnenkomst betaling dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:13:
Dit worden de windows, en in het midden komt een blauw+blauw+blauw coowler uit de IA
mooi idee :)
laat maar picz zien zodra je mod af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

op volgorde binnenkomst betaling dus!!
Dat duurt dus nog even.... :(

Kut griep

Maarja, kun jij ook nix aan doen

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh, nog langer wachten, ik heb mijn kast al "gesloopt" ;)

De gaten voor de fans zitten er al in nou nog voor de windows en dan de LEDjes van de andere IA en dan istie klaar 8)

De foto's volgen natuurlijk vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:37:
Whoohoo ! kn haast nie wachtuh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Ik zou wel eens willen weten hoeveel fooi je totaal hebt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Taliesin schreef op 14 oktober 2002 @ 14:48:
jah idd ! er was iets van voor 9.5 duizend euro besteld door meer dan 100 mensen ...

allemaal iets van 2 a 3 euro fooi... toch klein appeltje voor de dorst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 20:44
haal daar de vele uren werk, snipperdag en benzinekosten vanaf

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taliesin schreef op 14 oktober 2002 @ 14:48:
Nou er zijn ook enkele groene beren onder jullie. Fooi varieert tussen 0.00 en 4.50 euro (gemiddeld bijna 2 euro de man denk ik). Maar mijn verlofdag is eigenlijk niet te betalen!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:36:
[...]

Nou er zijn ook enkele groene beren onder jullie. Fooi varieert tussen 0.00 en 4.50 euro (gemiddeld bijna 2 euro de man denk ik). Maar mijn verlofdag is eigenlijk niet te betalen!!! ;)
Erm... groene beren :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lokale term voor zuinige gasten!! LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet nie meer hoeveel ik heb gegeven
:P zal vast wel iets zijn :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Btr ik hoop dat ik ze morgen of overmorgen binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:36:
[...]

je ontwijkt de vraag lol

maar we zijn idd wel nieuwsgierig dus zodra alles is uitgerekend rond is en zo en alle pakjes verzonden is het wel interesant om een kleine nota te zien van besteld, in, out, overige kosten etc en hoeveel je eraan hebt overgehouden
is leuke indicatie voor andere mensen die ook een IA willen organiseren. Niet dat je dat doet om geld te vangen, maar 1 a 2E de man is geen geld, en tikt wel lekker aan over 150 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna 2 euro, met meer dan 150 mensen
dus ik denk 300 euro ofzo. Dat heb je dan samen met Ruuddieboy en 2x iemand die ff komt helpen inpakken. Die mensen die helpen inpakken krijgen 50 euro, en PO en Ruuddieboy ieder 100 euro. Ik denk dat dit wel een aardige schatting is.
100 euro, en hij is er zeker 20 uur mee bezig geweest. Dat is dan 4 euro per uur, dus het is niet zo dat je er rijk van wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Maar dan heb je wel voor een kapitaal aan CCFL'etjes in handen gehad en DAT kunnen niet veel mensen zeggen.! :)

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granny schreef op 14 oktober 2002 @ 18:43:
Maar dan heb je wel voor een kapitaal aan CCFL'etjes in handen gehad en DAT kunnen niet veel mensen zeggen.! :)
Die 100 euro is ook het primaire, het secundaire is het respect van GoT'ers en het in bezit hebben van 10000 euro aan casemod-spullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:01:
Aaargh, nog langer wachten, ik heb mijn kast al "gesloopt" ;)

De gaten voor de fans zitten er al in nou nog voor de windows en dan de LEDjes van de andere IA en dan istie klaar 8)

De foto's volgen natuurlijk vanzelf
Je bent gelukkig niet de enige die zn kast aan het verzagen is >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/preview1.jpg

Lijkt me duidelijk. Dit is maar een klein voorbeeldje.. het echte werk moet nog gebeuren, maar we hebben tijd zat :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaah das een cewle dat idee had ik ook om daar me kast mee aftesluiten en aan de anderekant (scharnierkant) dus een stuk piano scharnier voor te gaan gebruiken!

flex gedaan...of met magneetjes...is ook wel handy (alleen magnetisch!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

offtopic:
Jep, aan de andere kant zitten al scharnieren, geen pianoscharnier die dingen vind ik meer geschikt voor hout. Ach ja idee-en hebben is makkelijk (heb ik zo veel), probeer het maar eens uit te voeren ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 14-10-2002 19:13 . Reden: beetje offtopic :/ ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 17:19:
[...]

je ontwijkt de vraag lol

maar we zijn idd wel nieuwsgierig dus zodra alles is uitgerekend rond is en zo en alle pakjes verzonden is het wel interesant om een kleine nota te zien van besteld, in, out, overige kosten etc en hoeveel je eraan hebt overgehouden
is leuke indicatie voor andere mensen die ook een IA willen organiseren. Niet dat je dat doet om geld te vangen, maar 1 a 2E de man is geen geld, en tikt wel lekker aan over 150 man.
OK dat reken ikaan het eind van de rit wel ff uit. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Windowkits arrived. Alleen de bestelde ronde zijn ietwat anders uitgevallen, dit is het uiteindelijk geworden:

De volgende window kitjes zijn binnengekomen:

Ovaal: 33x25 cm
kleuren: transparant en blauw getint

Vierkant: 28x28 cm met afgeronde hoeken, diagonaal:34,5 cm
kleuren: transparant en blauw getint

Rechthoek:28,5x22 cm met afgeronde hoeken, diagonaal: 31 cm
kleur: transparant

Ik moet zeggen, qua afwerking en dikte en kleur perfect, alleen... is het niet wat er in de IA staat en wat ik bestelt heb. Mochten de deelnemers dat willen, kunnen ze bovenstaande natuurlijk gewoon krijgen. Anders moeten we met een andere oplossing komen.

Dus iedereen die een raam besteld heeft kan een mail verwachten en een keuze maken. Verders hebben Pixxa en Redah de spullen in ontvangst mogen nemen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-Medic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 07:46
weet iemand hoe laat de NPD komt??? `s ochtends of `s middags :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de loop van de dag dus, route varieert wel tenzij je vlak naast het depot woont!! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Kijk, dat bedoel ik, perfecte IA.
Gaat er wat mis, tegelijk op de hoogte houden, top PO. _/-\o_

Waren er maar meer zoals jij ;)

Btw, en RB natuurlijk

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de goede orde: windowkits bestellers geef ff duidelijk de klaur aan die je wilt hebben. Dus of transparant of blauw getint !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 20:59:
Voor de goede orde: windowkits bestellers geef ff duidelijk de klaur aan die je wilt hebben. Dus of transparant of blauw getint !!!
Ja ik hep een blauw getinte gekozen, ben opsich wel blij dat ik een vierkante kan ipv een ronde :*) dus nog meer tnx voor deze fantastische IA _/-\o_

nu ik een nieuwe window krijg hep ik ook een nieuw ontwerp!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2002 21:40 . Reden: ontwerp toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:03:
[...]

Ja ik hep een blauw getinte gekozen, ben opsich wel blij dat ik een vierkante kan ipv een ronde :*) dus nog meer tnx voor deze fantastische IA _/-\o_

nu ik een nieuwe window krijg hep ik ook een nieuw ontwerp!
vind da wel beetje zo'n nazi symbooltje .... beetje dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:04:
[...]

Het is ook nog maar een schets, de preciese window moet ik nog even uitwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:04:
[...]

:o :X

Ik heb een ook een mooie maar ik post m lekker niet zonder ccfl B)

( geen Nazi symbool )

[ Voor 0% gewijzigd door Maku op 14-10-2002 22:12 . Reden: ( geen Nazi symbool ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:03
Afbeeldingslocatie: http://www.nightree.com/DCP01910.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nightree.com/DCP01916.jpg

Alles is binnuh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

fok, wat geven die ccfl's een licht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
nijsssss.... jah ik heb de spullen vrijdag pas (dan is mn pa trug uit limburg :P) ... en jah dan kan ik eindelijk verder met modden, ik laat alles pas zien zodra hij af is.. dus nog effe geduld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t! Ik kan nu niet meer w88! Zonde dat die rotkabels nog niet binnen zijn :( IK KENNE NIE MIR W88!!!

Owja, heb je de FDD kabels al binnen? Zit ik ook tussen die menskes? Zin in volgende week!!! Dremelen! Dan zien jullie de wrath van the Yeong Yang Cube :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/edschouten/casemod/unfinished.jpg

Al blauw gespoten aan de binnenkant, dan nog wat windowkits enzo erin, 2 CCFL's en rounded IDE kabels maken het feesie compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit een mail van de leverancier:
Vandaag uit A'dam het bericht gekregen dat de zending kabels morgen afgeleverd wordt. Ik laat je morgen weten wanneer ze binnen zijn.
dus woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dus betekend dat nou dat we niet hoeven te wachten tot de 22e (als je in ieder geval geen fans hebt besteld)?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:52:
Uit een mail van de leverancier:

[...]

dus woei
Kijk, dat begint erop te lijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit betreft dus de eerste vracht kabels, waarin helaas maar 20+20 fdd kabels zitten. Iedereen die geen fans besteld heeft kan zijn bestelling vrij snel tegemoet zien! Ik hoop dus vandaag een berichtje te krijgen zodat ik ze straks kan oppikken en morgen inpkaronde 2 kan houden. Ik hou jullie op de hoogte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft pureoptical de 90 cm rounded ide's dan ook al binnen gekregen bij die eerste vracht kabels? Ik wil echt niet zeuren hoor !!! Je doet uitstekend werk, echt respect daarvoor, maar je snapt natuurlijk wel dat ik (we allemaal) graag op de hoogte worden gehouden door dit soort posts, dan weet iedereen direct waar hij of zij aan toe is ;), Update je dan ook weer een lijst met mensen waarvoor je weer pakketjes hebt ingepakt ?

Go on PO go on :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:02:
Heeft pureoptical de 90 cm rounded ide's dan ook al binnen gekregen bij die eerste vracht kabels? Ik wil echt niet zeuren hoor !!! Je doet uitstekend werk, echt respect daarvoor, maar je snapt natuurlijk wel dat ik (we allemaal) graag op de hoogte worden gehouden door dit soort posts, dan weet iedereen direct waar hij of zij aan toe is ;), Update je dan ook weer een lijst met mensen waarvoor je weer pakketjes hebt ingepakt ?

Go on PO go on :D :7
Als goed is komen bijna alle kabels vandaag aan met uitzondering van 45 cm HDD, en de 60 cm FDD (hier komen slechts 20 zilver en 20 koper van binnen) rest volgt. LEES: ZE MOETEN VANDAAG AANKOMEN, NU HEB IK NOG GEEN KABELS!!

En hee tuurlijk update ik lauPro of ben je anders van mij gewend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

.

[ Voor 0% gewijzigd door Maku op 15-10-2002 10:01 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku

Maku

Derp

Ik heb de neiging om om het kwartier me moeder te bellen of de spullen al binnen zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha lol ! p.o. niet gaan capslocken he ! :P ik bedoel met dat lijstje, tuurlijk weet ik dat jij dat netjes op laupro bijhoudt, maar doe je net zo mooi en netjes en lief en goed en ( slijm slijm :D ) dat lijstje met wat je hebt ingepakt, of voor wie de volgende bestellingen weer compleet zijn ook ff hier op got :7 neerzetten ?

Who's The man ? YOUR THE MAN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

001Michael schreef op 15 oktober 2002 @ 10:01:
Ik heb de neiging om om het kwartier me moeder te bellen of de spullen al binnen zijn :9~
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
:( nog de lul dus....
toch als een van de 1e betaald, krijg ik mooi de 1e zending FDD kabels....
zijn me fans nog niet binnen :(
dus nu krijgen eerst de mensen zonder fans FDD kabels.. tegen de tijd dat de fans binnen zijn zijn de kabels weer op....

naja, dat haal ik dus niet meer voor sinterklaas... :(

[/zeurmodes]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 15 oktober 2002 @ 10:19:
:( nog de lul dus....
toch als een van de 1e betaald, krijg ik mooi de 1e zending FDD kabels....
zijn me fans nog niet binnen :(
dus nu krijgen eerst de mensen zonder fans FDD kabels.. tegen de tijd dat de fans binnen zijn zijn de kabels weer op....

naja, dat haal ik dus niet meer voor sinterklaas... :(

[/zeurmodes]
[correctiemodus]
die fans die ik had zijn gewoon op volgorde van betaling de deur uitgegaan, cq gereserveerd. En zeker weten Sinterklaas haal je makkelijk!!! BTW je kabels worden ook netjes gereserveerd!!
[/correctiemodus]

En ja ik probeer als zo snel mogelijk te regelen, maar heb helaas niet alle touwtjes zelf in handen, maar ease down. Ik zelf wacht al enkele maanden op een LCD-tje, en weet dat zeuren niet helpt. Gewoon geduld oefenen, komt later vaker van pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

woei! ik ga vanavond effe de post checken!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste pakketten beginnen aan te komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weeds
  • Laatst online: 01-07 14:11

Weeds

what is a weed...

kunnen die CCFLs door de brievenbus?
Hoe werkt et als je niet thuis bent als die dingen worden afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

001Michael schreef op 15 oktober 2002 @ 10:01:
jah dat heb ik ook, alleen ik woon dan nog thuis :)

maar ik moet zo naar school ... maar ze moeten er wel voordien zijn >:) eerst ff checken natuurlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik heb ze!!!!!!!!!!!! Ik ben nu aan het testen, ze zien er iig :9~ uit!

EDIT: Ze doen het allebei!!! Alleen de ene wat zwakker als de ander... :? Als ik ze in één inverter steek gaat het wel goed... Lijkt erop dat één inverter nog warm moet worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
got it!!

moet ze alleen nog testen!

Ze werken!!
Afbeeldingslocatie: http://dyn.gq.nu/dscn2451.320.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn binnen! En werken goed! thx!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benadski schreef op 15 oktober 2002 @ 12:31:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik heb ze!!!!!!!!!!!! Ik ben nu aan het testen, ze zien er iig :9~ uit!

EDIT: Ze doen het allebei!!! Alleen de ene wat zwakker als de ander... :? Als ik ze in één inverter steek gaat het wel goed... Lijkt erop dat één inverter nog warm moet worden ofzo?
Ze moeten heel even op gang komen, maar als ze eenmaal gaan dan ........ een bak licht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoWeedsNoWorries schreef op 15 oktober 2002 @ 11:35:
kunnen die CCFLs door de brievenbus?
Hoe werkt et als je niet thuis bent als die dingen worden afgeleverd?
Nope past niet!! tenzij de NPD bode ze gaat uitpakken maar dat doet ie niet!! Dan komen ze gewoon nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Laatst online: 22:56
De deurbel gaat..... jaaaah.... ma doet open (want ik ben te lui om bij GoT weg te gaan ;) ).... en... ja.....nee buurmeisje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 12:49:
De deurbel gaat..... jaaaah.... ma doet open (want ik ben te lui om bij GoT weg te gaan ;) ).... en... ja.....nee buurmeisje :(
FOK, btw de thumbs zitten in een ccfl-doosje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 12:50:
[...]

FOK, btw de thumbs zitten in een ccfl-doosje!!
Ah kewl :9~
hoef ik me al minder zorgen te maken, nu nog binnenkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Ziet er strak uit!!! Maar wat voor kleuren zijn dat nou weer?!? Groen en paars? Of is dat UV? Die kasten zijn iig. errug strak! :9

AAAAAAAAA, één inverter stinkt als ik 'm aanzet :( De ccfl brandt wel goed... Er komt een ozon-lucht vanaf... Wat te doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
Benadski schreef op 15 oktober 2002 @ 12:53:
AAAAAAAAA, één inverter stinkt als ik 'm aanzet :( De ccfl brandt wel goed... Er komt een ozon-lucht vanaf... Wat te doen? :/
Deodorant :+
Nee begint dat stinken pas bij het aanzetten dan? ff koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
alleen een beetje minder dat dat plexiglas eromheen zit.
Nu passen ze niet in voor mijn grill.

Naja dan maar 1 voor de grill en 1 in mijn kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
huishoudelijke mededeling :+
Zouden de mensen die hun spulletjes binnen hebben laupro.nl kunnen updaten?!?

das 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op 15 oktober 2002 @ 12:57:
alleen een beetje minder dat dat plexiglas eromheen zit.
Nu passen ze niet in voor mijn grill.

Naja dan maar 1 voor de grill en 1 in mijn kast.
een echte tweaker haalt dat plexi weg bij behoefte, das namelijk mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Bezzerk schreef op 15 oktober 2002 @ 12:56:
[...]

Deodorant :+
Nee begint dat stinken pas bij het aanzetten dan? ff koelen?
Deo begin ik niet aan, dat gebruik ik zelf ook niet :D

Ik heb m ff uit gezet, alles losgehaald en gevoeld of er wat warm was, de trafo was net lekker, de torretjes ook best een beetje warm. De rest is koud... Lijkt me goed... De andere inverter heeft dezelfde tempspecs...

EDIT: Laupro updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benadski schreef op 15 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

Deo begin ik niet aan, dat gebruik ik zelf ook niet :D

Ik heb m ff uit gezet, alles losgehaald en gevoeld of er wat warm was, de trafo was net lekker, de torretjes ook best een beetje warm. De rest is koud... Lijkt me goed... De andere inverter heeft dezelfde tempspecs...
Je hebt iig gewoon garantie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Hé, nu ik alles opnieuw heb aangesloten werkt het wel zonder stank! :*)

Maar hoe kan dat nou weer?!? :?

VETTE BAK LICHT TROUWENS!!!!!!! :)

(mocht het toch niet goed gaan... hoe gaat dat met de garantie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
ff tussendoor:
een echte tweaker haalt dat plexi weg bij behoefte, das namelijk mogelijk!
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:08:
[...]
Je hebt iig gewoon garantie!!
Dan niet meer lijkt me... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dan niet meer!!! Maar wel op de invertor toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benadski schreef op 15 oktober 2002 @ 13:13:
Hé, nu ik alles opnieuw heb aangesloten werkt het wel zonder stank! :*)

Maar hoe kan dat nou weer?!? :?

VETTE BAK LICHT TROUWENS!!!!!!! :)

(mocht het toch niet goed gaan... hoe gaat dat met de garantie?)
Jullie krijgen gewoon de normale garantie op de spullen. je kunt me altijd mailen, of de leverancier benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, update: mail van leverancier
Onderstaande kabels staan voor je gereed.

20x FDD 60cm zilver
2x FDD 60cm koper
73x HDD 60cm zilver
2x HDD 60cm koper
10x HDD 90cm zilver
1x SCSI blauw
Dus straks meteen naar de bank en spullen ophalen, morgen inpakronde 2. Beetje mazzel gaat donderdag weer een bak spul uit en kan ik nog wat modders voor het weekeinde happy maken met coole stuffies!!

Whoopass O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Alles is binnen en laupro updaten. Nou moet ik nog zien wanneer ik hem inbouw (schoolwerk).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie mijn FDD kabels zijn binnen!!! >:) >:) >:)

Had je ook maar koperen moeten nemen (lekker exclusief ( slechts 2 in Nederland)) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Laatst online: 07-10-2022
Alles is binnen en alles werkt !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

[correctiemodus]
die fans die ik had zijn gewoon op volgorde van betaling de deur uitgegaan, cq gereserveerd. En zeker weten Sinterklaas haal je makkelijk!!! BTW je kabels worden ook netjes gereserveerd!!
[/correctiemodus]

En ja ik probeer als zo snel mogelijk te regelen, maar heb helaas niet alle touwtjes zelf in handen, maar ease down. Ik zelf wacht al enkele maanden op een LCD-tje, en weet dat zeuren niet helpt. Gewoon geduld oefenen, komt later vaker van pas!
nouja, iig sneller als bij comptechworld... w8 nu al 2 maanden op een ccfl die nageleverd moet worden..... toch maar ff mailen dak em nie meer hoef

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

spul is binnen!

_/-\o_ klasse Pure en Ruddie :)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.