[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 13:16:
[...]

Mijn ervaring met de NPD was dat het duurder utiviel dan ik vantevoren geplaned had. Resutaat ---> bonussen gaan naar de NPD ipv naar je eigen spaarrekening.
gelukkig zijn ledjes niet zo zwaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 12:47:
Effe voor alle duidelijkheid: al die hardware die ik opsomde staat op mijn verlanglijstje, niet dat jullie denken dat er zoveel aan de aktie verdiend is. Was het maar waar. Als het een beetje meezit houdt ik iets van 150 of 200 euro over, en dat zijn dan gewoon de vrijwillige bijdrages die jul;lie spontaan overgemaakt hebben, voor de rest was deze aktie puur non profit. Denk zelfs dat het iets minder zal zijn , omdat er nogal wat pakjes zwaarder uitvielen en dus in een hoger tarief uitkwamen, maar dast moet ik nog uitvogelen, NPD factuur is nog niet binnen.
Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch? :)

Heb je mijn inverter eigenlijk al ontvangen? (Hoop dat er genoeg postzegel opzat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benadski schreef op 08 november 2002 @ 14:56:
[...]

Hmm, 150 euro is ongeveer 3 werkdagen, dat compenseert die 2 1/2 dag mooi wel toch? :)

Heb je mijn inverter eigenlijk al ontvangen? (Hoop dat er genoeg postzegel opzat)
Jepp inverter is alweer onderweg, enne .... voor 50 euro staat PO niet op, die tijd ben ik al lang geleden gepasseerd, maar voor jullie heb ik dat wel over!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

respect voor de afhandeling, echt top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Fout

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 08 november 2002 @ 20:33:
spacy, dat kleine beetje geld omdat de blauwe ledjes goedkoper uitvallen mag je wmb bij de bonus optellen.
Verkeerde aktie!!!! 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44

JT

VETAK y0

Ow jaahaa ??? 8)7 8)7 8)7

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed afgehandeld PureOptical! Heb vandaag het pakketje in goede staat ontvangen...

Alles werkt naar behoren, maar het is wel jammer dat die Papst fans meer lawaai maakten dan ik verwacht had.. naja dan maar op een ander voltage zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een plakje worst bij Albert Hein gekregen, dan weet er iemand genoeg hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

de blauwe fan pakt als intake wel elkker veel stof in me kamer,
gelukkig zit er een stoffilter voor :)
maar ja hoe moet je dat weer schoonmaken ?
lekker simpel, fan uit zetten stofzuiger er voor en die zuigt het zo weer leeg >:)
is wel leuk btw als je de fan uit hebt staan en je brengt hem op gang met de stofzuiger,
dan gaan de blauwe ledjes branden !! :D leuke dynamo dus...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ouwetroep/got/fan3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste pakje vandaag verstuurd: Mobius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Hoe lang duurt die bezorging normalitair. Ik heb namelijk nog niks gehoord of gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k hoop dat de worst gesmaakt heeft : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 13 november 2002 @ 17:43:
Hoe lang duurt die bezorging normalitair. Ik heb namelijk nog niks gehoord of gezien...
Het is vorige week via de post verzonden: mail me even als je morgen nog niks ontvangen hebt. Dan ga ik er achter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

okay, thanx

[edit] heheh, zit ik hier net "okay thanx" in te typen, wordt er gebeld...

...je raad het al. Nadeel van in een portiek woning wonen (onderbuuv heeft 't pakketje al een tijdje liggen ;)

ga nu alless ff checken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor als jullie het nog niet gezien hadden.... het resultaat van de ia.... mijn casemod.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 13 November 2002 @ 20:10:
okay, thanx

[edit] heheh, zit ik hier net "okay thanx" in te typen, wordt er gebeld...

...je raad het al. Nadeel van in een portiek woning wonen (onderbuuv heeft 't pakketje al een tijdje liggen ;)

ga nu alless ff checken >:)
Gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:49:
'k hoop dat de worst gesmaakt heeft : )
Was prima worst daar bij Appie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Alles ziet er perfect uit PO!! Thanx.

Alleen ff een vraagje aan iedereen. Beun heeft nl gelijk het mes in z'n kabeltjes gezet >:) Moet wel m'n naam in ere houden ;)

Nu heb ik het volgende probleem. Het slave stukkie er af snijden is geen probleem, kabel werkt perfect. Alleen als ik bij een andere kabel het stuk van system board er af snij werkt dit niet meer. In het verleden heb ik dit ook gedaan met normale platte kabels en werkte dit gewoon. Iemand een id waar dit aan ligt :?

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Was het oude kabel 40-aderig? Deze zijn namelijk 80-aderig. Misschien dat het daar aan ligt :? Anders zou ik het ook niet weten.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

nope, allebij 80 aderig ata133.

Het vreemde is dat als ik 1 van de "ongesneden" kabels neem en aansluit door de mobo te verbinden met de zwarte master zijde en de HD verbind met de grijze slave zijde van de kabel de boel niet werkt. Voor mij is dit toch wel een raadsel.

[edit] Oh vergat ik nog te vermelden. Ik was wat extreem in mijn uitspraken. Bij het aansluiten van de kabel op deze wijze werkt hij wel, maar alleen op ata 33 (dit geld ook voor diegene die al afgesneden is) :?

[ Voor 0% gewijzigd door Beun_de_Haas op 14-11-2002 18:46 . Reden: typo ]

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Maakt ie geen kortsluiting na het afsnijden? Ik heb het ook eens geprobeerd, maar zonder success. Ook mag er eigenlijk niets na de connector meer zitten.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Nee maakt zeker geen kortsluiting.

Maar dat kan het ook niet zijn aangezien de kabels die nog in takt zijn het zelfde euvel hebben. Beun snapt hier geen flaus van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multimeter erop zetten, kijken of je misshien per ongeluk toch niet kortsluiting hebt ... je weet het nooit 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 00:57:
multimeter erop zetten, kijken of je misshien per ongeluk toch niet kortsluiting hebt ... je weet het nooit 100% zeker
dat is het nieT, ook bij ongesneden kabels werkt de kabel slechts op ata33 als ik het korte gedeelte van de kabel gebruik!

Hoop echt dat iemand mij dit kan uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeft ie ook netjes NO 80 CONDUCTOR CABLE FOUND error message in je bios? zo ja weet ik wel wat het is : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

JA, idd!!!

Die message krijg ik. Please tell me nOde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 16 November 2002 @ 10:31:
JA, idd!!!

Die message krijg ik. Please tell me nOde >:)
Je hebt geen 80 adderige IDE cable : p
Hoe checkt je mobo of je 80 aderige kabel hebt of niet? Simpel, zoals je weet mist 1 pinnetje zowieso op de kabel, de keypin. maar 80 aderige kabels missen dr nog een. Soms hebben ze dat gedaan door een gaatje/openingetje te maken in de draad, soms door de kopern connector weg te laten in de plug zelf. blijkbaar zat er bij deze kabels dan de missing connection oid net in het stuk dat je hebt weg geknipt ... Dus moet wel easy te fixen zijn denk ik zo. Pak een werkende UDMA133 kabel en kijk welk draadje gesaboteerd moet worden saboteer dit draadje dan ook op je cable and you should be happy again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

hmmm, dat klinkt als een mogelijkheid. Ze zijn er waarschijnlijk vanuit gegaan dat het slave apparaat geen ata133 is. Zo te zien gaan echter alle 80 aders naar de connectors. Ik zal zo 'ns de connector loshalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO ik zet een punt achter de aktie; heb meer als een week geen klachten en/of reclames gehoord, dus iedereen is tevreden met de spullen, het was me een waar genoegen. Mochten er in de toekomst problemen met de spullen zijn neem dan voor garantieaanspraak contact op met Space Promotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 20-09 12:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

OK, Po, geweldige IA gehouden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een voorbeeld voor anderen

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slot aangevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze IA was mn eerste, en dus zeke niet mn laatste! U RULE PO! Ik heb weles verhale van andere IA's gehoord, maar hier is alles goed gegaan! U RULE! RUUDDIEBOY, U RULE 2!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Thunderman_303 schreef op 16 november 2002 @ 22:52:
OK, Po, geweldige IA gehouden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een voorbeeld voor anderen
_/-\o_

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Goeie actie, nogmaals bedankt, ik kijk al uit naar de volgende _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

wij zijn tevreden,
actie gesloten,
topic SLOTJUH! :P

edit: voor als ik het al niet een keer eerder gezegd had: PureOptical bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45

Jaymz

Keep on moving !

Okee, slotje :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.