Ze worden bezorgd net zoals de vorige partij, alleen was het gister te slecht weer voor Bert, mijn pizzakoerier!!swipe schreef op 17 oktober 2002 @ 16:06:
PO ?
waren de kabels nu verstuurd of had je ze thuis klaarliggen ?
omdat je gister nog zei dat ze verstuurd waren en in je post iets meer naarboven staat dat ze gereed zijn om op te halen ?
als ze nog bij je thuis liggen wacht ik met ophalen tot je de fans ook hebt
dat lijkt me beter
Verwijderd
Tja enige nieuws uit china is dat ze er nu Nieuwjaar vieren en alles plat ligt.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:52:
is er al iets meer bekend over de Fans???
moet iemand china toch een echte kalenders opsturen
Hopen dat dit ze zijn

Als het niet lukt, i am sorry
edit : ***, lay-out verkl**t
edit2: gelukt?

Nice!Thunderman_303 schreef op 17 oktober 2002 @ 22:00:
Hopen dat dit ze zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
niks
Verwijderd
ej PO ik zie dat er bij mij nu staat ingepakt en verzonde, maar bij die status post zeg je weer dat ik nog fans en kabels mis. dat van die kabels klopt hadde we afgesproke dat je die kon late droppe bij de appie in heerlen na binnenkomst kabels op afspraak en nou vind ik het ook prima dat je dan die fans mee dropt, maar snap nu nie helemaal wat er gaat gebeuren (ja of ik wacht gewoon ff tot morge he ; ) hopelijk komt de npg als ik weer trug ben van mn colleges ...
Verwijderd
Hehe 
Ik zie dat mijn pakketje eraan komt
Alvast ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die jullie gestoken hebben in het opzetten en afhandelen van deze inkoop aktie.
Appriciated!
Ik zie dat mijn pakketje eraan komt
Alvast ontzettend bedankt voor alle tijd en moeite die jullie gestoken hebben in het opzetten en afhandelen van deze inkoop aktie.
Appriciated!
Verwijderd
[ongeduldigmodus on]
Status: Betaald
Nog niet verzonden?
[ongeduldigmodus on]
Wanneer denk je dat mijn pakje verstuurdt wordt? Morgen of volgende week of wanneer? Dan kan ik een beetje inschatten wanneer ik andere dingen kan gaan doen, dan casemodden.
Status: Betaald
Nog niet verzonden?
[ongeduldigmodus on]
Wanneer denk je dat mijn pakje verstuurdt wordt? Morgen of volgende week of wanneer? Dan kan ik een beetje inschatten wanneer ik andere dingen kan gaan doen, dan casemodden.
Ik krijg hem als het goed is vandaag 
En ik kan niet wachten van de spanning
Maarja daar doe je ook niks aan
ik wacht wel ff

Ondertussen
ff me favorite
smileys gebruiken voor de spanning
En ik kan niet wachten van de spanning
Maarja daar doe je ook niks aan

Ondertussen
Verwijderd
Node:rest via Appie idd
KoD: stel dat modden nog maar ff uit, fans staan op de boot, dus duurt nog ff. Ga maar bugs hunten ofzo!!
KoD: stel dat modden nog maar ff uit, fans staan op de boot, dus duurt nog ff. Ga maar bugs hunten ofzo!!
Verwijderd
Tis ochtend ... WAAR IS DE POSTBODE ...hmm tis nog wel erg vroeg : )
Ik word beetje nerveus ......beetje maar
LOLVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 08:54:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:07:
Tis ochtend ... WAAR IS DE POSTBODE ...hmm tis nog wel erg vroeg : )

LoL schiet als een speer naar de deur als de bel gaat
niks
aaargh, ben op me werk, in de middagpauze maar ff naar huis, kijken of pakket er is...
Heeft er iemand nog een paar nagels over
. Damn, zag net een TNT busje voor de deur stoppen en hij ging een paar pakketjes wegbrengen. Ik zag dat ie een ander pakketje klaar legt in zn busje en wat denk je... die ziet er precies zo uit als wat je op de screenshots van PO kon zien. Maar helaas was ie niet voor mij (duh), dus k moet toch nog ff wachten op de NPD

[ARRGGG /on]
ik is ongeduldig aan het worden
[ARRGGG /off]
Marrruhh wanneer komt het nou?
ik is ongeduldig aan het worden
[ARRGGG /off]
Marrruhh wanneer komt het nou?
dat verschilt kijk maar op laupro
niks
mooi blauw is niet lelijk
hulde voor de aktie
Verwijderd
hmmmmm
KUT....mijn pakketje is vandaag langsgeweest!!!! en ik moest vanochtend nog werken......aaaarg!!!! dus ik bellen denk ik vanmiddag kan ik t ophalen............EEEEEEEuUUUuHHHHHWWWW zegt dat mens...ja dat word dan toch maandag!!!! *KILL KILL*
NEEEEEE!! wat moet ik dit weekend dan doen? me eigen vervelen.... nu word ik echt gek........

dubbelpost
[ Voor 0% gewijzigd door Chop2000 op 18-10-2002 12:32 . Reden: Dubbelpost ]
niks
aah dat zuigt, hier is nog geen npd geweest.... (ik wachtVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:29:
hmmmmm![]()
KUT....mijn pakketje is vandaag langsgeweest!!!! en ik moest vanochtend nog werken......aaaarg!!!! dus ik bellen denk ik vanmiddag kan ik t ophalen............EEEEEEEuUUUuHHHHHWWWW zegt dat mens...ja dat word dan toch maandag!!!! *KILL KILL*
NEEEEEE!! wat moet ik dit weekend dan doen? me eigen vervelen.... nu word ik echt gek........

niks
ach ja, kheb nu vakantie (deze hele week al) dus ik hoop dat hij vandaag komt, want maandag moet ik weer naar schoolVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:00:
ik hoop voor jou dat ie gewoon langs komt als je er wel bent!!
niks
WOEI!!! Ik heb mn pakketje binnen
, echt mooi spul allemaal! K heb de CCFL's ff kort getest en het leek bij een inverter of er ergens een verbindingetje niet helemaal goed zat omat alleen 1 kant ging branden. Maar als het echt zo is maakt het toch niet uit, k heb er zat 
PO en RB, super netjes geregeld allemaal en de resultaten zullen we allemaal nog zeker zien! Tnx voor alle moeite, toppie
PO en RB, super netjes geregeld allemaal en de resultaten zullen we allemaal nog zeker zien! Tnx voor alle moeite, toppie
Verwijderd
Ik heb ook me pakketje binnen, na het testen van al mijn 7 ccfls werkte alles naar toebehoren.
Als jullie denken dat maar 1 kantje van de ccfl brand, moet je em ff aanlaten, hij moet namelijk warm worden. Pak maar een ccfl uit dan voel je ook dat hij aardig koud is (verzending). Er is waarschijnlijk nix stuk, hij moet gewoon ff opwarmen net als een porsche in de winter
Po thx. 2× UV, 2× blauw, 3 × blauw-rood.
en derest zie ik wel verschijnen
.
Als jullie denken dat maar 1 kantje van de ccfl brand, moet je em ff aanlaten, hij moet namelijk warm worden. Pak maar een ccfl uit dan voel je ook dat hij aardig koud is (verzending). Er is waarschijnlijk nix stuk, hij moet gewoon ff opwarmen net als een porsche in de winter
Po thx. 2× UV, 2× blauw, 3 × blauw-rood.
en derest zie ik wel verschijnen
De inverters moeten altijd eventjes de tijd krijgen om warm te worden... mijn CCFL's zijn heel zwak als je ze aan zet, maar na een kwartier zijn ze super felTentacle1 schreef op 18 oktober 2002 @ 13:22:
WOEI!!! Ik heb mn pakketje binnen, echt mooi spul allemaal! K heb de CCFL's ff kort getest en het leek bij een inverter of er ergens een verbindingetje niet helemaal goed zat omat alleen 1 kant ging branden. Maar als het echt zo is maakt het toch niet uit, k heb er zat
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
WIIEEEHHHHH !!! IK HEB MIJN PAKKETJE!!!!Demoniac schreef op 18 oktober 2002 @ 13:35:
[...]
De inverters moeten altijd eventjes de tijd krijgen om warm te worden... mijn CCFL's zijn heel zwak als je ze aan zet, maar na een kwartier zijn ze super fel
ik heb er ff 1tje getest werkt perfect
niks
Verwijderd
Idd, hebben de invewrters een aantal minuutjes nodig om lekker op gang te komen, maar dan ..... Tja je wilt nooit meer ander ccfl-etje dan een Sunbeam, dat zei ik al.
ik ben niet thuis vandaag, kan alleen maar hopen dat er iemand mijn pakketje aan wil nemen
aargh, maar een dag vrij nemen gaat me toch te ver
aargh, maar een dag vrij nemen gaat me toch te ver
Verwijderd
mwa, ik denk dat de noobs die hun ccfl er net 10 sec in hangen zeggen dat tie niet fel genoeg is. En dat de net-geen-noobs zeggen dat het TE fel is. En de pro`s zeggen natuurlijk, hoe feller hoe beter !Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:28:
Listen up, ik snap het ff niet meer, aan de ene kant hoor ik afentoe klachten dat de ccfl's niet fel genoeg zijn, en andere kant krijg ik klachten dat ze te fel zijn. Wat willen jullie nou??
Jippie ze zijn er 
Voor de mensen die het nog gaan ontvangen, weet dat die ccfl's echt overcompleet worden geleverd
Incluzief aan et uit knoppie enzo, echt tof gewoon
Thnx PO, tot de volgende IA
Voor de mensen die het nog gaan ontvangen, weet dat die ccfl's echt overcompleet worden geleverd
Incluzief aan et uit knoppie enzo, echt tof gewoon
Thnx PO, tot de volgende IA
hehe tnxVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:35:
[...]
Ze worden bezorgd net zoals de vorige partij, alleen was het gister te slecht weer voor Bert, mijn pizzakoerier!!
geen probleem
ben al blij voor de übersnelle levering
Ja sorry.. het klopt dat de ccfls ff de tijd nodig hebben om op te warmen, dus geen problemen hier hoor! Echt toppie spullen, netjes verpakt (ook de gehele doos) en mooi van kwaliteit 
/edit
Hmm.. even alles uitgepakt, maar er klopt iets net helemaal qua inhoud, k stuur wel een mailtje.. (niks ernstigs hoor).
/edit
Hmm.. even alles uitgepakt, maar er klopt iets net helemaal qua inhoud, k stuur wel een mailtje.. (niks ernstigs hoor).
Verwijderd
hmm waarschijnlijk dat ik nog moet wachten omdat ik ledfans heb besteld
wel balen, maja hopelijk is het het wachten allemaal waard....enig idee wanneer ze verzonden zullen worden?
Verwijderd
whoei! eindelijk de eerste spullen! Echt super mooi spul! Mooi in vakantie alvast denken over window en die uitzagen! De groenblauw + groenrood CCFL's zijn errug mooi! UV valt idd tegen, maar nog niet zo lang aanstaan duss, en et effect is nu al een stuk beter als in et begin! Ledfans zijn echt lekker! veeel mooier als op foto's!
En de kabels, ook al klasse!! Stinken wel verschrikkelijk 
Errrug netjes ingepakt PO, klasse, je bent een top vent!
top!
Errrug netjes ingepakt PO, klasse, je bent een top vent!
top!
Verwijderd
Wordt uiteraard meteen opgelost, check da box!!Tentacle1 schreef op 18 oktober 2002 @ 15:14:
Ja sorry.. het klopt dat de ccfls ff de tijd nodig hebben om op te warmen, dus geen problemen hier hoor! Echt toppie spullen, netjes verpakt (ook de gehele doos) en mooi van kwaliteit
/edit
Voor diegene die het willen weten: Opgelost 
De zaakjes worden goed geregeld hoor! Top actie
De zaakjes worden goed geregeld hoor! Top actie
Verwijderd
PureOptical, de stuff is binnen!
Hier alvast 2 plaatjes van de pc:
Voor:

Na:

Owja, 1 van de CCFL's brandt minder fel en haalt af en toe het einde niet, ook niet als ik een andere invertor neem
Niet zo erg, maar hoort dit, of is dat super gevaarlijk?
Owja, een tip voor de tweakers. Door de nieuwe stuff in mijn pc, liepie nog al vast. Toen ontdekte ik waar het door kwam. Je moet je CCFL's en coolers enzo op een APARTE stroomkabel meppen, anders slaat je HD uit en dan kapt je PC ermee
Hier alvast 2 plaatjes van de pc:
Voor:

Na:

Owja, 1 van de CCFL's brandt minder fel en haalt af en toe het einde niet, ook niet als ik een andere invertor neem
Owja, een tip voor de tweakers. Door de nieuwe stuff in mijn pc, liepie nog al vast. Toen ontdekte ik waar het door kwam. Je moet je CCFL's en coolers enzo op een APARTE stroomkabel meppen, anders slaat je HD uit en dan kapt je PC ermee
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2002 17:01 . Reden: top->tip=tiptop :) ]
Nu issie dus wel stuk!Benadski schreef op 15 oktober 2002 @ 12:31:
AAAAAAAAA, één inverter stinkt als ik 'm aanzet De ccfl brandt wel goed... Er komt een ozon-lucht vanaf... Wat te doen?
Een klein rookpluimpje en toen donker... Wat moet ik precies doen voor die garantie? Alles weer terug incl. CCFL? (Gelukkig kan ik op de andere inverter de CCFL bijprikken, dus donker is het niet
Allereerst : geweldige IA en afhandeling. PERFECT!
Ik heb een blauwe en een blauw/rode ccfl gekregen. De Blauwe ccfl is veel minder fel en het uiteinde van de ccfl gaat soms "uit". Het lijkt of het aan de spanning ligt want ook als ik de draden van de blauwe ccfl aanraak gaat het uiteinde uit.
Zou dit komen doordat de blauwe ccfl een langere kabel heeft? De blauwe CCFL heeft namelijk 2*~28cm draad en de blauw/rode 2*~20cm.
Ik heb een blauwe en een blauw/rode ccfl gekregen. De Blauwe ccfl is veel minder fel en het uiteinde van de ccfl gaat soms "uit". Het lijkt of het aan de spanning ligt want ook als ik de draden van de blauwe ccfl aanraak gaat het uiteinde uit.
Zou dit komen doordat de blauwe ccfl een langere kabel heeft? De blauwe CCFL heeft namelijk 2*~28cm draad en de blauw/rode 2*~20cm.
Ja, kan, maar haal die kabels eens een stuk uitelkaar, dan brandt ie vast feller!NoWeedsNoWorries schreef op 18 oktober 2002 @ 17:01:
Allereerst : geweldige IA en afhandeling. PERFECT!
Zow, eindelijk vakantie 
Hopelijk komt de koerier vanmiddag nog ff m'n pakje brengen, heb ik meteen wat nuttigs te doen met m'n vrije tijd
Hopelijk komt de koerier vanmiddag nog ff m'n pakje brengen, heb ik meteen wat nuttigs te doen met m'n vrije tijd
maar wat kan de reden zijn om verschillende lengte draden te nemen?Benadski schreef op 18 oktober 2002 @ 17:03:
[...]
Ja, kan, maar haal die kabels eens een stuk uitelkaar, dan brandt ie vast feller!
CCFL van een andere fabrikant waarschijnlijk, denk dat ze er alleen een buisje omheen modden bij SpaceNoWeedsNoWorries schreef op 18 oktober 2002 @ 17:06:
[...]
maar wat kan de reden zijn om verschillende lengte draden te nemen?
Woei 
Ik heb ook alles binnen gekregen. Zag er goed uit dat pakket. En wat erin zat was nog beter.3 IDE kabels + 2 CCFL's. Werkt allemaal goed.
Over de lichtsterkte van de CCFL's, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind dat ze fel genoeg zijn. Gewoon goed.
PO bedankt.
Ik heb ook alles binnen gekregen. Zag er goed uit dat pakket. En wat erin zat was nog beter.3 IDE kabels + 2 CCFL's. Werkt allemaal goed.
Over de lichtsterkte van de CCFL's, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vind dat ze fel genoeg zijn. Gewoon goed.
PO bedankt.
[ Voor 0% gewijzigd door daaf258 op 18-10-2002 17:20 . Reden: spelvout ]
- specs - audioscrobbler -
dat buisie modden ze er dus echt niet op bij space hoor, al die reviews dan, dacht je dat die allemaal ccfl's van space krijgen?Benadski schreef op 18 oktober 2002 @ 17:19:
[...]
CCFL van een andere fabrikant waarschijnlijk, denk dat ze er alleen een buisje omheen modden bij Space
dacht et niet.....
niks
Verwijderd
Yeehaa alles binnen
. SUPER
ThX guys(
PO
en
RB
) dit is goed spul. Ik heb alleen de fans nog maar getest en die zijn echt schitterend. 
Voor zover het nog niet genoeg is gezegd; Dit was waarschijnlijk een van de betere IA's
ThX guys(
Voor zover het nog niet genoeg is gezegd; Dit was waarschijnlijk een van de betere IA's
We hebben trouwens al een tijdje nix van hem gehoord, maar hoe is het nu eigenlijk met RB?
ik heb 2 ccfl's nu in mijn systeem hangen (kheb er meer)
nou dit geeft aardig wat licht zeg!!!
(als ze allemaal lekker warm zijn
)
nou dit geeft aardig wat licht zeg!!!
(als ze allemaal lekker warm zijn
niks
Ik heb ze even laten aclimatiseren en nu wat later nog eens een keertje aangesloten. En wat denk je? Pats boem, allemaal in 1 keer aan, direct lekker fel (niet te, gewoon goed) brandend 
Nog ff een brakke webcam pic als bewijs:
Nog ff een brakke webcam pic als bewijs:

Verwijderd
OK de helft is nu ongeveer uitgeleverd en de uitval valt reuze mee: we hebben een doorgefikte invertor en een knipperende ccfl, voor de rest geen klachten. Deze klachten worden meteen opgelost, nieuwe spul is al geregeld.
RB heeft het goed te pakken, hij is nauwelijks online, arme kerel!!
RB heeft het goed te pakken, hij is nauwelijks online, arme kerel!!
mmm pakketje is hier nog niet aangekomen, ook geen bericht dat ze langs zijn geweest, hoop dat ze het morgen nog eens proberen(?)
npd bezorgt niet op zaterdag en zondag, maandag komen ze dan waarschijnlijk.Emcee schreef op 18 oktober 2002 @ 20:43:
mmm pakketje is hier nog niet aangekomen, ook geen bericht dat ze langs zijn geweest, hoop dat ze het morgen nog eens proberen(?)
(dit heeft PO al meerdere malen verteld)
niks
Verwijderd
Ook ik heb alle spullen vandaag binnen gekregen en heb aan het hierboven staande niks meer toe te voegen .Yeehaa alles binnen. SUPER
ThX guys(PO
en
RB
) dit is goed spul. Ik heb alleen de fans nog maar getest en die zijn echt schitterend.
TOPPIE IA !
Verwijderd
lol die CCFL's verlichten nu m'n halve kamer! Errug stijlvol, een groen met blauw en rode muur! Die dingen zijn echt fel
Super
Verwijderd
voor de mensen die zeggen dat hun ccfl neit goed werkt, bv ene uiteinde doet het niet.
GEWOON FF INVERTOR 5 MIN LATE OPWARME
gewoon je ccfl + invert0r 5 min aanlate en late opwarme, en als er dan nog iets fout is dan pas klageuh
GEWOON FF INVERTOR 5 MIN LATE OPWARME
gewoon je ccfl + invert0r 5 min aanlate en late opwarme, en als er dan nog iets fout is dan pas klageuh
Verwijderd
vraagje/opmerking..
ik heb vandaag mijn pakketje mogen ontvangen, inhoud klopt niet helemaal met bestelling, maar dat lossen we wel op.
Bij het inschakelen kan een kant van de ccfl minder fel branden

en ik wilde nog even het verschil in lichtsterkte laten zien tussen de ccfl van de sunbeam en die van de pcboer

duidelijk te zien is dat de sunbeam qua lichtsterkte de ccfl van de pcboer ver achter zich laat...
ik heb vandaag mijn pakketje mogen ontvangen, inhoud klopt niet helemaal met bestelling, maar dat lossen we wel op.

en ik wilde nog even het verschil in lichtsterkte laten zien tussen de ccfl van de sunbeam en die van de pcboer

duidelijk te zien is dat de sunbeam qua lichtsterkte de ccfl van de pcboer ver achter zich laat...
das wel leuke vergelijking jaVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 00:41:
vraagje/opmerking..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind ze zeker fel genoeg hoor, ik heb er 2 in mijn kast zitten en het word goed verlicht
niks
lijkt wel een lichtsabel, als je ze als dusdanig gaat gebruiken vervalt zeker de garantie...;)
zzzzoemmmm..zzooem
zzzzoemmmm..zzooem
A kan nog steeds meer binnen halen mooi

Mare ik denk post ff dat ie helemaal toppy IS.
Op de voeding waar me fans aan hangen wil ie niet helemaal, in de pc van me broertje laat ie de PC hangen, maar in de pc van * PoKi roeleert ie helemaal
Mooi fel echt sweeeet
Mare ik denk post ff dat ie helemaal toppy IS.
Op de voeding waar me fans aan hangen wil ie niet helemaal, in de pc van me broertje laat ie de PC hangen, maar in de pc van * PoKi roeleert ie helemaal
Mooi fel echt sweeeet
Wie, Wat, Waar...
LoL ik heb mijn hele bak (tbird 1333, geforce 4 ti4400, 2 hdd's (7200rpm) en nog een zooi troep + 2 blauwe ccfl's en het werkt perfect
)
niks
Verwijderd
Nou k heb de heflt van mn spulletjes ook gehad en echt netjes hoor. ALleen vind ik die blauwe /groene strepen op die mono ccfls best ugly, maar goed, ze zijn toch weg gewerkt dus dat zie je niet. Trouwens hebben andere mensen al last gehad van dat ze gaan knipperen bij het aanzetten? Na een tijdje aangehad te hebben was het volgens mij weg (straks weer testen op losse voeding) alleen jammer dat de rood/blauwe beetje roze uitvalt en licht blauw. mwa, zal denk ik in de kast wel meevalle
PO trouwens, is het normaal dat als je de thermo lijm hebt bestelt dat ie groen en bruin/rood is terwijl als je de northbridge heatink hebt bestelt groen en roze is? OH kut ja voordat ik het vergeet, Ik mis zo'n zwart pinnetje bij die northbridge cooler, dus kan hem nog niet eens vast zette, dr zaten 2 van alles drin, alleen 1 zwart pinnetje en 1 zwarte nep schroevendraaier. Kan je zo'n zwart pinnetje bij mn kabels/b.b.b fan naorder stoppen die naar de appie gaat? Thanks.
nu maar weer ff wat anders doen.
laters allen
PO trouwens, is het normaal dat als je de thermo lijm hebt bestelt dat ie groen en bruin/rood is terwijl als je de northbridge heatink hebt bestelt groen en roze is? OH kut ja voordat ik het vergeet, Ik mis zo'n zwart pinnetje bij die northbridge cooler, dus kan hem nog niet eens vast zette, dr zaten 2 van alles drin, alleen 1 zwart pinnetje en 1 zwarte nep schroevendraaier. Kan je zo'n zwart pinnetje bij mn kabels/b.b.b fan naorder stoppen die naar de appie gaat? Thanks.
nu maar weer ff wat anders doen.
laters allen
Verwijderd
hmm mijn ccfl brandt maar aan een kant kan dat komen omdat ik het kabeltje tussen de inverter en de ccfl met 20cm heb verlengd?
ja, als je dit wilt doen heb je speciaal draad nodig omdat een ccfl ong 200Hz draaitVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:12:
hmm mijn ccfl brandt maar aan een kant kan dat komen omdat ik het kabeltje tussen de inverter en de ccfl met 20cm heb verlengd?
Zoals in het begeleidend schrijven wat bij je pakketje zit, wordt er gevraagd om pics te posten.
Doen we dat in dit topic, of in een nieuwe?
Doen we dat in dit topic, of in een nieuwe?
he PO, ik teste net ff de ccfl die ik nog niet had uitgepakt (ik had er 2 in mijn pc gedaan, 1 voor een vriend)
maar ook al laat ik em een kwartiertje aanstaan, het uiteinde brand niet, wel als ik wat aan die draadjes vriemel, maar toch, hij blijft wel minder fel branden als het punt waar de draadjes binnen komen ?
maar ook al laat ik em een kwartiertje aanstaan, het uiteinde brand niet, wel als ik wat aan die draadjes vriemel, maar toch, hij blijft wel minder fel branden als het punt waar de draadjes binnen komen ?
niks
Ziet er allemaal goed uit 
Nu nog maar wachten op mijn spullen.
Nu nog maar wachten op mijn spullen.
Verwijderd
Hmmmm, heb net even een CCFletje proberen te testen in mijn systeempje, maar hij wil niet aan. Ook lijkt het erop dat de rest van het systeem niet genoeg of geen stroom meer door krijgt
mijn harde schijf slaat in ieder geval niet aan. Het lampje op mijn motherboard brand wel.
Kan het zijn dat ik hem niet goed heb aangesloten? (ik heb de andere invertor nog niet gebruikt)
Wat er op dit moment in mijn kast zit is het gebruikelijke:
voeding 350 watt
disk drive
cd writer
dvd speler
motherboard + normale cooler
harde schijf
baybus
2 fans uit de IA
en een 120mm fan
Misschien een hele stomme vraag hoor en waarschijnlijk hoort deze vraag hier ook niet thuis maar ik wil hem toch even stellen; Dit zou met een 350 watt voeding toch genoeg moeten zijn?
edit 1: oh ja ook nog een Gamevoice via USB
edit 2: Damn moulex kabeltje was kapot hehehe, alles doet het weer
Kan het zijn dat ik hem niet goed heb aangesloten? (ik heb de andere invertor nog niet gebruikt)
Wat er op dit moment in mijn kast zit is het gebruikelijke:
voeding 350 watt
disk drive
cd writer
dvd speler
motherboard + normale cooler
harde schijf
baybus
2 fans uit de IA
en een 120mm fan
Misschien een hele stomme vraag hoor en waarschijnlijk hoort deze vraag hier ook niet thuis maar ik wil hem toch even stellen; Dit zou met een 350 watt voeding toch genoeg moeten zijn?
edit 1: oh ja ook nog een Gamevoice via USB
edit 2: Damn moulex kabeltje was kapot hehehe, alles doet het weer
Verwijderd
Moet kunnen, ik heb er drie in hangen en 5 fans!!! Probeer eens de ander inverter of ccfl
edit:
staat de schakelaar goed???
Verwijderd
Schakelaar? ja is aangesloten op bay bus zit goed.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 22:35:
Moet kunnen, ik heb er drie in hangen en 5 fans!!! Probeer eens de ander inverter of ccfl
edit:
Ik zal nog eens testen morgen
Verwijderd
morgen ? NEE NU !Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 21:07:
Morgen ga ik ff naar space informeren waneer de rest aankomt!
eej PO top actie, mijn case mod is eindelijk af
en is erg goed gelukt! die ccfls zijn goed fel, maar niet hoofdpijn fel...
ik kan dit euforisch gevoel niet delen met medetweakers i.v.m. ontbreken digicam..
maar daar word aan gewerkt !
maar om ff kleine uitleg te geven:
Aopen bigtower zwart metallic gespoten, maar de blauwe rand aan de voorkand blauw gelaten.
Gat in de zijkand in de vorm van golf/haaievin met rubbere rand bekleed en plexiglas. 2 ccfls blauw/rood met draadjes weggewerkt en inverters ook. 2 knopjes vand e ccfls in de voorkand van me kast gebouwd. Tussen het begin van de golf beweging en het einde van het raam in me kas zijn 2 lichtgevende koelers geplaatst blauw/blauw/blauw(/blauw... coolermaster
)
werkt nu als zonnetje, goed koel en erg mooi op bureau!
thnx PO en niet te vergeten ruuddieboy
ik kan dit euforisch gevoel niet delen met medetweakers i.v.m. ontbreken digicam..
maar om ff kleine uitleg te geven:
Aopen bigtower zwart metallic gespoten, maar de blauwe rand aan de voorkand blauw gelaten.
Gat in de zijkand in de vorm van golf/haaievin met rubbere rand bekleed en plexiglas. 2 ccfls blauw/rood met draadjes weggewerkt en inverters ook. 2 knopjes vand e ccfls in de voorkand van me kast gebouwd. Tussen het begin van de golf beweging en het einde van het raam in me kas zijn 2 lichtgevende koelers geplaatst blauw/blauw/blauw(/blauw... coolermaster
werkt nu als zonnetje, goed koel en erg mooi op bureau!
thnx PO en niet te vergeten ruuddieboy
I don't ride fast, i fly low
PO, je actie is erg goed en je zal wel erg druk zijn. Bij mij brand 1 CCFL ook niet optimaal (blauw). Bij het aanzetten gaat ie niet volledig aan, pas na talloos knippen met de schakelaar en dan nog blijft ie qua felheid erg achter bij de groene die in me kast zit. Morgen ga ik ff testen met de 2de blauwe die ik heb en als die ook niet beter brand test ik met een andere invertor. Als ik erachter ben wat het probleem is dan mail ik je wel en regelen we wel wat. Zorg er eerst maar voor dat de rest hun spullen krijgt. Dat is veel belangrijker
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
idd speel eens wat met de witte snoertjes tussen invertor en ccfl. Als ik ze hier strak tegen elkaar houdt dan wordt het minder fel. Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de snoertjes er hier aan een kant uit komen (een snoertje is veel langer als het andere) en niet zoals bij andere ccfls de inverter tussen de twee polen van de ccfl hangt.
Heb ik al geprobeerd. Daar d8 ik eerst ook aan, en als je aan die kabeltjes zit dan merk je ook wel dat er wat in zit als hij niet helemaal brand. Maar nu heb ik de kabeltjes zover mogelijk van elkaar af gelegd dat mogelijk is, maar het is geen verbetering. Ja in zoverre dat ik na een paar keer de schakelaar overhalen het nu wel voor elkaar krijg dat ie helemaal aangaat, maar als ik dan me groene inschakel dan is die met 5 minuten zeker 2x zo fel. Maar ik ga morgen of overmorgen wel ff testen met nummer2 Neon en/of andere invertor. Je hoort het wel van mij.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
He, 1 van mijn CCFL's BLIJFT maar knipperen, ook al sluit ik een andere invertor enzo aan. Kan ik nog ruilen? Want dit is echt zwaar k*t.
Verwijderd
Yo, nog nix binnen
Het zou misschien vrijdag binnen komen, maar dat was dus niet het geval hiero in Deventer, maar klopt het dat ze in het weekend niet bezorgen? Dus dat hij vandaag gaat komen
ik hoop het, lekker aan het modden.
Verwijderd
PO heb je al wat nieuws over wanneer die fans hiero zijn? japan enzo vieren maar x dagen nieuwjaar en dat is al afgelopen (
) meen ik.
/me wordt gek van het wachten
Verwijderd
ik heb net mijn pakketje opgehaald bij de npd en t zat netjes ingepakt jongen! echt klasse!
en alles was compleet!!
en weer een X alles credits naar jullie PO & RB
en alles was compleet!!
en weer een X alles credits naar jullie PO & RB
Verwijderd
Ik regel wel een pinnetje, maar het begint nu allemaal een beetje onoverzichtelijk te wordenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:26:
zou je die ccfls draadjes niet kunnen afschermen om te voorkomen dat ze elkaar gaan storen, alu volie met wat tape daar weer omheen of zo?
Trouwens PO, toen je zei 'ik zal mn best doen' bedoelde je dat je mn post zou lezen of dat je alles zou regele : )
nog steeds toppie IA : )
SVP begrip hiervoor, sofar moet ik dit allemaal helemaal alleen oplossen dus ik kan wel eens iets vergeten ofzo! soz guys, maar ik doe echt mijn best.
Verwijderd
Ik werd ooit ook eens gek van het wachten. Je bent iig niet de enige. Maar je had toch zat andere dingen te doen, doe die dan eerstVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:30:
PO heb je al wat nieuws over wanneer die fans hiero zijn? japan enzo vieren maar x dagen nieuwjaar en dat is al afgelopen () meen ik.

en, al bij space geweest? wij zijn zeeeer beniewd en wachten vol spanning op het nieuws dat u ons brengen zal

Verwijderd
het was ook absoluut NIET negatief bedoeld oid. WE hebben aller begrip voor je, en als ik iets dichter bij limbo land zou wonen zou ik je zonder meer komen helpen (en dat mn weekend OV niet door de weeks geldig is telt ook wel beetje mee : )Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 13:04:
[...]
Ik regel wel een pinnetje, maar het begint nu allemaal een beetje onoverzichtelijk te worden
SVP begrip hiervoor, sofar moet ik dit allemaal helemaal alleen oplossen dus ik kan wel eens iets vergeten ofzo! soz guys, maar ik doe echt mijn best.
Je doet het geweldig PO, Petje af : )
Dit topic is gesloten.