Ja, maar mijn space-contactpersoon zit vandaag in A'dam, ik spreek em morgen. En ik heb wel ff in magazijn gekeken, ze stonden er nog niet!merijnen schreef op 21 oktober 2002 @ 13:19:
en, al bij space geweest? wij zijn zeeeer beniewd en wachten vol spanning op het nieuws dat u ons brengen zal
De meeste hebben nu al een tijdje hun spullen, maar ik zie eigenlijk nog maar weinig foto's van wat ze er mee gedaan hebben.
Met andere woorden: PICS
Met andere woorden: PICS
Verwijderd
Mijn roundedcables zijn in werking en werken naaar behoren en de fangaurds zijn ook OK
en mijn 1e van de 2 fanmates werkt ook naar behoren!
OK spul is binnen, zal het vanavond nog ff testen, iig hulde voor deze IA
volgens mij heeft GOT een (web)camera IA nodig.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
ik heb idd geen camera oid om pics te maken helaas
Vandaag had ik m'n pakje wel verwacht, maar helaas niets gehad.
Hopelijk komt het morgen.
Als ik de zooi heb ingebouwd zal ik wel wat pics posten.
Hopelijk komt het morgen.
Als ik de zooi heb ingebouwd zal ik wel wat pics posten.
alles werkt! ziet er goed uit, heb 2 blauwe ledfans achterin me antex case en een rode ccfl in de kast, geeft een mooi gecombineerd effect, je ziet door de blauwe fans het rode licht in de case. Het valt wel iets rozer uit dan ik wilde (had liever optische-muis-led rood) maar ben ruim tevreden 
zal laupro in de gaten houden voor de evt. vervolgactie
wat ik me nog afvroeg is of het niet mogelijk is om bij sunbeam alleen een ccfl buis te kopen,
omdat nu elke set 2 aansluitingen heeft kan er zo nog 1 bij aangesloten worden. Lijkt me wel handig voor mensen die er nog een lampje bij willen hangen maar geen invertor meer nodig hebben...
zal laupro in de gaten houden voor de evt. vervolgactie
wat ik me nog afvroeg is of het niet mogelijk is om bij sunbeam alleen een ccfl buis te kopen,
omdat nu elke set 2 aansluitingen heeft kan er zo nog 1 bij aangesloten worden. Lijkt me wel handig voor mensen die er nog een lampje bij willen hangen maar geen invertor meer nodig hebben...
Verwijderd
PUREOPTICAL!!! Wat moet ik nou doehoenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:54:
He, 1 van mijn CCFL's BLIJFT maar knipperen, ook al sluit ik een andere invertor enzo aan. Kan ik nog ruilen? Want dit is echt zwaar k*t.
Verwijderd
HOHO, komt goed kerel!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 01:30:
[...]
PUREOPTICAL!!! Wat moet ik nou doehoen![]()
![]()
Ik heb al gemaild, geen reactie... Ik heb al een aantal keer gepost, kan je even een mailtje sturen? edschouten@home.nl!
Verwijderd
Ik had 2 blauwe led fans, een zalman northbridge heatsink en thermal paste besteld... Zijn die ondertussen al binnengekomen? Of wordt deze order pas verwerkt als alle mensen die eerder op de lijst stonden hun spullen hebben? Lijkt me niet zo handig als we moeten wachten totdat alle andere parts zoals windows en kabels binnen zijn....
Verwijderd
PO zou gister geloof ik contact opnemen met Space Promotion, maar zijn contactpersoon was er niet. (zo was het toch?) Hij zou het vandaag weer proberen en zou gauw als er weer produkten binnen zijn, worden de bestellingen weer bijgewerkt en de complete pakketten weer verstuurd.
je kan bij display http://www.display.nlEmcee schreef op 22 oktober 2002 @ 01:06:
losse ccfl's krijgen, voor 7 à 8 euro
ik weet niet hoe mooi ze zijn in vergelijking met die van sunbeam (heb die van mij nog niet binnen), maar de blauwe zijn iig wel mooi
offtopic:
jeanious heeft die van hem ook bij display vandaag, topic:
[rml][ CM] eindelijk is ie af...[/rml]
jeanious heeft die van hem ook bij display vandaag, topic:
[rml][ CM] eindelijk is ie af...[/rml]
.
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Ok PO, Volgende is er nu bij mij gebeurd. Ik had last van een zwakke blauwe CCFL. Ik heb hem ff uitgewisseld met de andere blauwe maar dat maakte geen verschil. Invertor verwisseld, geen succes. Dus ik maar ff me beide blauwe CCFLs op die invertor aangesloten en de shit in de kast gedaan. Resultaat: nu branden ze beide volop
Maarja het werkt en ik ben een happy man.
Hierbij de gevraagde pics. Ze staan gewoon op me @home account en ik ga ze hier niet opzetten, ze zijn daarvoor te groot en vern%*!ken de layout
http://members.home.nl/thunder8/Casemod7.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod8.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod9.jpg
Ow jah, die DVD speler w8 nog op de binnen te komen Lian-Li plakbezel en me LiveDriveII moet nog worden gespoten. Voor de rest is de kast nu aardig klaar. In de toekomst nog een keer een paar blauwe fans erin.
Maarja het werkt en ik ben een happy man.
Hierbij de gevraagde pics. Ze staan gewoon op me @home account en ik ga ze hier niet opzetten, ze zijn daarvoor te groot en vern%*!ken de layout
http://members.home.nl/thunder8/Casemod7.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod8.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod9.jpg
Ow jah, die DVD speler w8 nog op de binnen te komen Lian-Li plakbezel en me LiveDriveII moet nog worden gespoten. Voor de rest is de kast nu aardig klaar. In de toekomst nog een keer een paar blauwe fans erin.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Ik wacht op fans, dat had jij nog niet begrepen blijkbaar!!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:27:
Ik had 2 blauwe led fans, een zalman northbridge heatsink en thermal paste besteld... Zijn die ondertussen al binnengekomen? Of wordt deze order pas verwerkt als alle mensen die eerder op de lijst stonden hun spullen hebben? Lijkt me niet zo handig als we moeten wachten totdat alle andere parts zoals windows en kabels binnen zijn....
Verwijderd
Helaas heb ik nog geen reactie op mijn mail gehad, maar ik heb wel goede hoop. Dan is er nog Ruuddieboy-nieuws, ivm omstandigheden moet hij verplicht afkicken van internet, hij heeft nu alleen nog maar een mobiele telefoon ter beschikking. Hij begint aardig te beteren en heeft af en toe al een goede dag. Als het ff meezit en de spullen zijn binnen gaan we vrijdag samen inpakronde 3 beginnen. Maar dan moet ie zich wel lekker voelen natuurlijk, anders doe ik het wel alleen weer. Het is iig nu ff wachten op een verlossend mailtje van de leverancier en dan kan niets ons meer stoppenVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:58:
PO zou gister geloof ik contact opnemen met Space Promotion, maar zijn contactpersoon was er niet. (zo was het toch?) Hij zou het vandaag weer proberen en zou gauw als er weer produkten binnen zijn, worden de bestellingen weer bijgewerkt en de complete pakketten weer verstuurd.
vrijdag, das dus maandag op de bus, shit. dan mis ik de vakantie, is er niemand thuis om pakje te ontvangen
Tja, ik zou er ook onderhand moe van worden 
HEB NOU EENS GEDULD!!!!!!
HEB NOU EENS GEDULD!!!!!!
Als RuudieBoy zelfs niet meer kan I-netten wens hem dan zelf maar beterschap van mij !!!
Verwijderd
Hoe kun je nou ooit genezen als je geen internet meer mag, dan word het toch alleen maar erger?
Verwijderd
Update: fans zijn binnen, heheheheheheheheheheeeeee
Vrijdag inpakronde 3, we wachten nu nog ff op de resterende kabels maar het gros kan nu kompleet de deur uit, hoop dat Ruud met vrijdag kan helpen dan maken we tenminste vorderingen!!
Vrijdag inpakronde 3, we wachten nu nog ff op de resterende kabels maar het gros kan nu kompleet de deur uit, hoop dat Ruud met vrijdag kan helpen dan maken we tenminste vorderingen!!
Geen internet...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 09:52:
Hoe kun je nou ooit genezen als je geen internet meer mag, dan word het toch alleen maar erger?

De gedachte alleen al

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
jeej, is dit de laatste inpakronde?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:32:
Verwijderd
Haha! Moooooooooooi... Ik wacht ook met spanning op de spulletjes.
Ik hoop dat het inpakken een beetje meevalt..succes!!
Ik hoop dat het inpakken een beetje meevalt..succes!!
Verwijderd
Maar dan is het dus: Vrijdag inpakken, maandag op de post dinsdag waarschijnlijk binnen? Of begrijp ik het niet goed? Dinsdag binnen zou erg gunstig uitkomen namelijk.
Verwijderd
Dat ligt iig wel in de lijn der verwachtingen.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:53:
Maar dan is het dus: Vrijdag inpakken, maandag op de post dinsdag waarschijnlijk binnen? Of begrijp ik het niet goed? Dinsdag binnen zou erg gunstig uitkomen namelijk.
Verwijderd
Euh ... ikke is te lui om 57 pages in het oude topic te lezen en dan nog 17 hier , maareh ... hoest afgelopen met die glowires ?
Verwijderd
Glowwires zaten niet in deze actie, de glowwires zijn alleen even ter sprake gekomen, omdat deze misschien zouden worden opgenomen in een eventuele vervolg-inkoopactie. Dus geen glowwires voorlopig.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:24:
Euh ... ikke is te lui om 57 pages in het oude topic te lezen en dan nog 17 hier , maareh ... hoest afgelopen met die glowires ?
Verwijderd
gelukkig, dan heb ik m'n spul toch op tijd binnen. Begon al bang te worden dat ik m'n nieuwe case zonder al dat mooie spul tentoon moest stellen.
Hoppa!!!
Alle spullen zijn binnen! Supergoed ingepakt en dus onbeschadigd bij mij gearriveerd
Moet alleen de kabels nog testen
Dank voor deze prima geregelde IA
Alle spullen zijn binnen! Supergoed ingepakt en dus onbeschadigd bij mij gearriveerd
Moet alleen de kabels nog testen
Dank voor deze prima geregelde IA
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Glowwires komen in de volgende actie van PO en RB, als deze actie helemaal is afgerond.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:24:
* Syzzer zit er zelf ook op te w88
Verwijderd
Ikke ook ... maar waar kwamen die dingen vandaag voor een beetje redelijk bedrag ?Syzzer schreef op 23 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
Glowwires komen in de volgende actie van PO en RB, als deze actie helemaal is afgerond.
* Demo heeft PO gevraagd om IA2 nog even uit te stellen, omdat hij anders geen geld meer overhoudtSyzzer schreef op 23 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
Glowwires komen in de volgende actie van PO en RB, als deze actie helemaal is afgerond.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
ik ook, maar mn portemonee kan niet nog een IA aan
Verwijderd
zijn de fans en kabels er nou al offe duurt dat nog even
Verwijderd
Hopelijk werkt het nu wel, hier zijn een paar pics:
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c1.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c2.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c3.jpg
de case is homemade voor een via mobo van een andere ia
voeding wordt zelf bouw.
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c1.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c2.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c3.jpg
de case is homemade voor een via mobo van een andere ia
voeding wordt zelf bouw.
Vandaag m'n spullen binnen gehad

Meteen m'n server opgeleukt met een lampje:

Pureoptical en RuuddieBoy bedankt!

Verwijderd
Het blijft mooi spul!!
Ships, Ruud heeft net afgebeld, dus morgen moet ik het weer alleen doen. Ik probeer zoveel mogelijk de deur uit te werken, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik wacht nu alleen nog op 45 cm hdd kabels en enkele fdd kabels, maar ik denk wel dat er een heleboel uitgaat maandag aangezien ik al een hoop gesorteerd heb.
Ships, Ruud heeft net afgebeld, dus morgen moet ik het weer alleen doen. Ik probeer zoveel mogelijk de deur uit te werken, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik wacht nu alleen nog op 45 cm hdd kabels en enkele fdd kabels, maar ik denk wel dat er een heleboel uitgaat maandag aangezien ik al een hoop gesorteerd heb.
Ik heb geen kabels, stuur op stuur op
Verwijderd
ze zijn echt helemaal te gek zeg erg wijs...ken niet wachten tot ik ze er bij mij ook in ken zetten_ViP_ schreef op 24 oktober 2002 @ 21:55:
Vandaag m'n spullen binnen gehad![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag heb ik m'n Zalman North bridge heatsink ingebouwd.
Het oude fanetje dat er op zat:

De nieuwe Zalman heatsink:
Het oude fanetje dat er op zat:

De nieuwe Zalman heatsink:

Verwijderd
Mijn groen-blauw en blauw-rood blijven nu nog steeds knipperen.. damn ajaj.. dan maar inruilen

Verwijderd
Dan schiet maar op!!! aktie is bijna rond!!Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:59:
Mijn groen-blauw en blauw-rood blijven nu nog steeds knipperen.. damn ajaj.. dan maar inruilen
Update:
Ik heb vandaag ruim 50 pakjes ingepakt en wederom gaar. Vanavond plaats ik ff update op Laupro en alhier. Echt meer kreeg ik er vandaag niet gerd, dus svp ff niet klagen als je er nog niet bijstaat. Ben gelukkig bijna door de spullen heen, wacht nu alleen nog op bepaalde kabels. Als levering nog lang op zich laat wachten probeer ik met de leverancier een oplossing te vinden, daar horen jullie soon over. Denk dat ik nog een inpakronde te gaan heb en dat dan alles de deur uit is, het einde is in inzicht, gelukkig (voor jullie maar ook voor mij!!!) Helaas is dir hele inpak en verzend gebeuren tot op heden een eenpersoonsactie gebleven en ik weet een ding zeker, bij de volgende aktie hou ik het kleinschaliger of er moet toch echt een mannetje hulp bij, dit is bijna niet te doen!! Maar goed, ik heb veel over voor de medeMODder!!
That's the spirit! Als ik niet zo ver weg woonde zou ik je best willen helpen met de volgende IA, maar Rotterdam - Heerlen is toch een einde te ver om op en neer te fietsen.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 18:27:
een heel verhaal...
Je neemt je tijd maar PO!
Ik heb alle geduld
Ik heb alle geduld
...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
Dan schiet maar op!!! aktie is bijna rond!!
Update:
...
PO, we willen je bedanken voor je inzetbaarheid, je flexibiliteit, je creativiteit, je tomeloze inzet, je humor onder de Tweakers.. en Tentacle1 weet daar over mee te praten... Daarom wil ik je bij deze van harte bedanken!
"Speech! Speech! Speech!"
...
Ja wat moet ik zeggen...
...
Het waren drie fantastische (inpak) dagen!
P.s. al iets bekend over mn schakelaartje? (ik weet dat je het druk hebt hoor, daar niet van...)
Verwijderd
Nee nog niet alles is verzonden. PO heeft vandaag weer een keertje ingepakt en gaat geloof ik maandag weer zijn twingo uitladen bij de NPD.D-FENCE schreef op 25 oktober 2002 @ 21:58:
Is nu alles verzonden, ik wacht nog steeds op mijn pakketje!!!
=edit=
Je pakje is trouwens ingepakt, kijk maar op laupro
=edit=
=edit2=
JOEPIEEEEEEE, de mijne is ook ingepakt
=edit2=
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 22:19 . Reden: editje :) en nog een keer ]
Verwijderd
ik ben in spanning aan het af88 of me pakje ingepakt is
de lijst wort op t moment aangepast namelijk 
WOEI 23:01 mijn ding is ingepakt
thanx PO
edit:
22:47 nog niet
22:47 nog niet
WOEI 23:01 mijn ding is ingepakt
thanx PO
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 23:01 . Reden: 22 ipv 10 hehe ]
Verwijderd
haha, nu gaat iedereen straks schreeuwen: "Ik sta op ingepakt, ik sta op ingepakt!!!"
Dit topic blijkft nog wel even bovenaan de lijst in CME.
/me Djoeba staat ook op ingepakt
Dit topic blijkft nog wel even bovenaan de lijst in CME.
/me Djoeba staat ook op ingepakt
Jammer dat er niet meer op volgorde van -wanneer je betaald hebt- ingepakt wordt, zo blijf ik npg wel even wachten...
nouwjah ik zie het ook wel
Verwijderd
schakelaar vandaag geregeld, mail me ff je adres voor de zekerheidTentacle1 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
[...]
...
PO, we willen je bedanken voor je inzetbaarheid, je flexibiliteit, je creativiteit, je tomeloze inzet, je humor onder de Tweakers.. en Tentacle1 weet daar over mee te praten... Daarom wil ik je bij deze van harte bedanken!
"Speech! Speech! Speech!"
...
Ja wat moet ik zeggen...
...
Het waren drie fantastische (inpak) dagen!
![]()
P.s. al iets bekend over mn schakelaartje? (ik weet dat je het druk hebt hoor, daar niet van...)
Verwijderd
je staat er toch bij, zeur niet zoZydell schreef op 25 oktober 2002 @ 23:00:
Jammer dat er niet meer op volgorde van -wanneer je betaald hebt- ingepakt wordt, zo blijf ik npg wel even wachten...
UPDATE: de volgende pakjes staan dus klaar om maandag te vertrekken via post of NPD:
Abductor, bald_eagle, Beesting, Beton_Boer, Bio, Caesar, Chamelion, Davince, D-FENCE, diavolo, DIGIBOY, Djoeba, decrypt, Dol_Fijn, Enterprice_NL, EternalDragon, HellBringer, Hightower, IbBeLz, Impact99, Japse, Jeffrey, K@L4Ch, kaossworks, KOD, KWANie, Kweetnie, [Lz]johnnyv, Mammoth, Mause, MisterH75, mlevd, Mojo^PoWaH, moonchild, Paranoid Monk, PeterPenquin, Pjanssen, plank, Rebels, ReBooT84, remb0, Rocketkoen, Rubbie, Se7enth_son, Scorpion2k, Snarf31, Sorcerer_LMB, Stealth2000, thetomas, THPSrulez, TP-One, Tranzity, tvdp, Warlock en Zydell.
Afhalers: Swipe en yellowdaimont
FOKFOK wat heb ik me toch weer ff beestachtig hard gewerkt vandaag!!!
uuh ik was weer te snel met kijken =) het had me niet zo heel veel uitgemaakt hoor
kvond het alleen raar dat er eerst wel op volgorde van betaling werd gedaan en nu niet, maar dat blijkt dus niet zo te zijn !
ik ga maar eens slapen, weer een nacht dichter bij dinsdag
ik ga maar eens slapen, weer een nacht dichter bij dinsdag
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:05:
[...]
je staat er toch bij, zeur niet zo
UPDATE: de volgende pakjes staan dus klaar om maandag te vertrekken via post of NPD:
Abductor, bald_eagle, Beesting, Beton_Boer, Bio, Caesar, Chamelion, Davince, D-FENCE, diavolo, DIGIBOY, Djoeba, decrypt, Dol_Fijn, Enterprice_NL, EternalDragon, HellBringer, Hightower, IbBeLz, Impact99, Japse, Jeffrey, K@L4Ch, kaossworks, KOD, KWANie, Kweetnie, [Lz]johnnyv, Mammoth, Mause, MisterH75, mlevd, Mojo^PoWaH, moonchild, Paranoid Monk, PeterPenquin, Pjanssen, plank, Rebels, ReBooT84, remb0, Rocketkoen, Rubbie, Se7enth_son, Scorpion2k, Snarf31, Sorcerer_LMB, Stealth2000, thetomas, THPSrulez, TP-One, Tranzity, tvdp, Warlock en Zydell.
Netjes gedaan hoor PO, respect.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:05:
[...]
je staat er toch bij, zeur niet zo
je bent de later bijbestelde artikelen niet vergerten he ?
ik hoop dat ik me casemod voor vrijdag af krijg, dan issie nog op tijd voor ambience 
hint:
ik moet 5 cathode thobbers op elkaar aansluiten en afstemmen....
hint:
ik moet 5 cathode thobbers op elkaar aansluiten en afstemmen....
Verwijderd
PO mag je nou niet alle donaties zelf houden aangezien je ook alles zo goed als zelf hebt gedaan ; )
(ff pep talkje)
Hoe dan ook, we zijn trot sop je
(ff pep talkje)
Hoe dan ook, we zijn trot sop je
Jippie!!! Mijn spullekes komen eraan
hhmm, nog steeds niet er bij 
Moet ik ook nog maar ff wachten.

Moet ik ook nog maar ff wachten.
Ik begin me eigenlijk af te vragen of de UV-CCFL's wel echt UV-CCFL's zijn... als je namelijk in dit topic kijkt, zie je op de foto's wel een blacklight-achtig lampje. Op de doosjes stond bij mij weliswaar 'UV', maar ik heb toch het idee dat dit gewoon witte CCFL's zijn...
In dit topic (of in het vorige) is ook meerdere malen vermeld dat de UV-ccfl niet echt UV was, maar meer paars. Dus ja, het heet UV, maar is het eigenlijk niet.Demoniac schreef op 26 oktober 2002 @ 20:05:
Ik begin me eigenlijk af te vragen of de UV-CCFL's wel echt UV-CCFL's zijn... als je namelijk in dit topic kijkt, zie je op de foto's wel een blacklight-achtig lampje. Op de doosjes stond bij mij weliswaar 'UV', maar ik heb toch het idee dat dit gewoon witte CCFL's zijn...
Verwijderd
Ik begin mij toch langzaam ef te vragen of ik de coolers nog voor kerst 2002 kan afhalen... PO, wat zijn ze in het midden-oosten aan het uitvreten?
Verwijderd
fans zijn binnen, wacht nu nog op enkele kabels, je mag de fans eventueel al ophalen. Wel pas op maandag, spullen staan op mijn werl.Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:10:
Ik begin mij toch langzaam ef te vragen of ik de coolers nog voor kerst 2002 kan afhalen... PO, wat zijn ze in het midden-oosten aan het uitvreten?
Nee er was door PO gezegd dat ze wit achtig licht geven en dat doen ze ook, maar ik vraag me dus af waarom die van ModKid dan wel blacklight achtig er uit ziet...Syzzer schreef op 26 oktober 2002 @ 20:36:
[...]
In dit topic (of in het vorige) is ook meerdere malen vermeld dat de UV-ccfl niet echt UV was, maar meer paars. Dus ja, het heet UV, maar is het eigenlijk niet.
1337, ik sta gelukkig ook al op de lijst!
Zal dinsdag met smart op mijn pakketje wachten!
Zal dinsdag met smart op mijn pakketje wachten!
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
Ik verwijt jou ook niks, maar ik vind het zo raar dat ModKid wel een blacklight heeft terwijl deze wit achtig zijnVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 22:16:
Mja, maar die discussie zijn we allang gepaseerd, ik had ook liever blacklights gehad.
Zou er dan een blacklight CCFL én een UV CCFL zijn? Op de site kan ik allebei niet vinden...
Verwijderd
Maandag zie je mij verschijnenVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:23:
[...]
fans zijn binnen, wacht nu nog op enkele kabels, je mag de fans eventueel al ophalen. Wel pas op maandag, spullen staan op mijn werl.
* coolers!
mijn bestelling is ook ingepakt!
en nu de echte vraag
offtopic, als ik nu wil inloggen op laupro zegt hij dat mijn id nog niet is geactiveerd, terwijl ik er wel mee besteld heb. Dat is lekker als ik binnenkort mijn ontvangst wil bevestigen.
Dus wat nu te doen
express nie in offtopic mode gedaan omdat het dan zo klein word
voor de rest hulde
en nu de echte vraag
offtopic, als ik nu wil inloggen op laupro zegt hij dat mijn id nog niet is geactiveerd, terwijl ik er wel mee besteld heb. Dat is lekker als ik binnenkort mijn ontvangst wil bevestigen.

express nie in offtopic mode gedaan omdat het dan zo klein word
voor de rest hulde
Verwijderd
Wat ik kwijt moet over laupro.nl, ik heb het idee dat de cookie niet echt werkt... als ik het venster afsluit na het inloggen en vervolgens weer naar laupro.nl ga... dan ben ik niet ingelogd

Verwijderd
Hmm nog steeds niet ingepakt 
Volgende keer zorg ik echt dat mijn betaling op tijd binnen in

Verwijderd
Daar heb ik ook last van ja.. Maargoed.. Gelukkig onthoudt IE mijn user/pass combo welVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:40:
Wat ik kwijt moet over laupro.nl, ik heb het idee dat de cookie niet echt werkt... als ik het venster afsluit na het inloggen en vervolgens weer naar laupro.nl ga... dan ben ik niet ingelogd
Ik zie dat mijn pakketje ook ingepakt is
Thanks PO
Ben benieuwd hoe de fans eruit zien in real live!
Daar heb ik ook last van, maar als ik dan op 'Inloggen' klik ben ik ineens weer wel ingelogd. Maar ik heb niet mijn username + pass hoeven invoerenVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:40:
Mijn betaling was ruim op tijd binnen, alleen mijn spullen zijn ook nog niet ingepakt. Komt gewoon doordat je spullen hebt besteld die nog niet te leveren zijn waarschijnlijk.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:51:
Hmm nog steeds niet ingepakt
Ik zie dat alleen deze mensen nu nog op Betaald staan.
Hier moeten dus nog spullen voor binnen bij PO komen neem ik aan.
code:
1
2
3
4
| Bazer, Beun_de_Haas, chemokar, Clio, DeVoTioN, intuliegend, JdeTuitE, knifto, Mobius, Nork, Pilsjesman, Ricardo, RSDAT(nimmolon), saviour, Scarp, Trenq, Wipo. |
Hier moeten dus nog spullen voor binnen bij PO komen neem ik aan.
Verwijderd
NPD heeft net de spullen opgeladen, chauffewur was een beetje gepikeerd. Hij krijgt er maar 25 betaald (hij is een kleine zelfstandige die werk aannneemt voor de NPD). Hij wou er maar 25 oppikken en de rest morgen ophalen. NOWAY!!!! alle 49 pakjes zijn nu de deur uit dus en er zijn er ook nog 3 met de post vertrokken, dus vanaf morgen wederom vele possitieve geluiden svp. En de rest, die pak ik zsm in, alleen is mijn collega ziek thuisgebleven en kan ik geen verlof opnemen. Ik probeer ze tussendoor in de tijd van de baas
de deur uit te krijgen!!!
Verwijderd
Okeej dan... Nou nog ff zorgen dat er iemand thuis is om me pakje in ontvangst te nemen. Maar hoe heb je die man nou zover gekregen??? Een ccfl ontstoken en gedreigd dat jum anders wel zou afslachten met je lightsaberVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:22:
NPD heeft net de spullen opgeladen, chauffewur was een beetje gepikeerd. Hij krijgt er maar 25 betaald (hij is een kleine zelfstandige die werk aannneemt voor de NPD). Hij wou er maar 25 oppikken en de rest morgen ophalen. NOWAY!!!! alle 49 pakjes zijn nu de deur uit dus en er zijn er ook nog 3 met de post vertrokken, dus vanaf morgen wederom vele possitieve geluiden svp. En de rest, die pak ik zsm in, alleen is mijn collega ziek thuisgebleven en kan ik geen verlof opnemen. Ik probeer ze tussendoor in de tijd van de baasde deur uit te krijgen!!!
Verwijderd
je had em zeker laten weten dat er een GoT knokploeg bestaat heVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:22:
chauffewur was een beetje gepikeerd. Hij krijgt er maar 25 betaald (hij is een kleine zelfstandige die werk aannneemt voor de NPD). Hij wou er maar 25 oppikken en de rest morgen ophalen. NOWAY!!!! alle 49 pakjes zijn nu de deur uit
lol, misschien nog niet eens zo'n slecht idee in dit soort gevallenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:14:
[...]je had em zeker laten weten dat er een GoT knokploeg bestaat he
Anyway, * nimmolon wacht zijn spulletjes af
Dit topic is gesloten.