[IA] Multicolor CCFL's > Afhandeling - deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merijnen schreef op 21 oktober 2002 @ 13:19:
en, al bij space geweest? wij zijn zeeeer beniewd en wachten vol spanning op het nieuws dat u ons brengen zal O-)
Ja, maar mijn space-contactpersoon zit vandaag in A'dam, ik spreek em morgen. En ik heb wel ff in magazijn gekeken, ze stonden er nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
De meeste hebben nu al een tijdje hun spullen, maar ik zie eigenlijk nog maar weinig foto's van wat ze er mee gedaan hebben.

Met andere woorden: PICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn roundedcables zijn in werking en werken naaar behoren en de fangaurds zijn ook OK ;) en mijn 1e van de 2 fanmates werkt ook naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15
OK spul is binnen, zal het vanavond nog ff testen, iig hulde voor deze IA _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
volgens mij heeft GOT een (web)camera IA nodig.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
ik heb idd geen camera oid om pics te maken helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25
Vandaag had ik m'n pakje wel verwacht, maar helaas niets gehad.
Hopelijk komt het morgen.
Als ik de zooi heb ingebouwd zal ik wel wat pics posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
alles werkt! ziet er goed uit, heb 2 blauwe ledfans achterin me antex case en een rode ccfl in de kast, geeft een mooi gecombineerd effect, je ziet door de blauwe fans het rode licht in de case. Het valt wel iets rozer uit dan ik wilde (had liever optische-muis-led rood) maar ben ruim tevreden :)

zal laupro in de gaten houden voor de evt. vervolgactie

wat ik me nog afvroeg is of het niet mogelijk is om bij sunbeam alleen een ccfl buis te kopen,
omdat nu elke set 2 aansluitingen heeft kan er zo nog 1 bij aangesloten worden. Lijkt me wel handig voor mensen die er nog een lampje bij willen hangen maar geen invertor meer nodig hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:54:
He, 1 van mijn CCFL's BLIJFT maar knipperen, ook al sluit ik een andere invertor enzo aan. Kan ik nog ruilen? Want dit is echt zwaar k*t.
PUREOPTICAL!!! Wat moet ik nou doehoen :( :( :( Ik heb al gemaild, geen reactie... Ik heb al een aantal keer gepost, kan je even een mailtje sturen? edschouten@home.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 01:30:
[...]

PUREOPTICAL!!! Wat moet ik nou doehoen :( :( :( Ik heb al gemaild, geen reactie... Ik heb al een aantal keer gepost, kan je even een mailtje sturen? edschouten@home.nl!
HOHO, komt goed kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 2 blauwe led fans, een zalman northbridge heatsink en thermal paste besteld... Zijn die ondertussen al binnengekomen? Of wordt deze order pas verwerkt als alle mensen die eerder op de lijst stonden hun spullen hebben? Lijkt me niet zo handig als we moeten wachten totdat alle andere parts zoals windows en kabels binnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO zou gister geloof ik contact opnemen met Space Promotion, maar zijn contactpersoon was er niet. (zo was het toch?) Hij zou het vandaag weer proberen en zou gauw als er weer produkten binnen zijn, worden de bestellingen weer bijgewerkt en de complete pakketten weer verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22
Emcee schreef op 22 oktober 2002 @ 01:06:

wat ik me nog afvroeg is of het niet mogelijk is om bij sunbeam alleen een ccfl buis te kopen,
omdat nu elke set 2 aansluitingen heeft kan er zo nog 1 bij aangesloten worden. Lijkt me wel handig voor mensen die er nog een lampje bij willen hangen maar geen invertor meer nodig hebben...
je kan bij display http://www.display.nl
losse ccfl's krijgen, voor 7 à 8 euro :D (inverters zijn ook zoiets)..

ik weet niet hoe mooi ze zijn in vergelijking met die van sunbeam (heb die van mij nog niet binnen), maar de blauwe zijn iig wel mooi :P

offtopic:
jeanious heeft die van hem ook bij display vandaag, topic:
[rml][ CM] eindelijk is ie af...[/rml]

.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ok PO, Volgende is er nu bij mij gebeurd. Ik had last van een zwakke blauwe CCFL. Ik heb hem ff uitgewisseld met de andere blauwe maar dat maakte geen verschil. Invertor verwisseld, geen succes. Dus ik maar ff me beide blauwe CCFLs op die invertor aangesloten en de shit in de kast gedaan. Resultaat: nu branden ze beide volop :? :? :?

Maarja het werkt en ik ben een happy man.

Hierbij de gevraagde pics. Ze staan gewoon op me @home account en ik ga ze hier niet opzetten, ze zijn daarvoor te groot en vern%*!ken de layout :P

http://members.home.nl/thunder8/Casemod7.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod8.jpg
http://members.home.nl/thunder8/Casemod9.jpg

Ow jah, die DVD speler w8 nog op de binnen te komen Lian-Li plakbezel en me LiveDriveII moet nog worden gespoten. Voor de rest is de kast nu aardig klaar. In de toekomst nog een keer een paar blauwe fans erin.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:27:
Ik had 2 blauwe led fans, een zalman northbridge heatsink en thermal paste besteld... Zijn die ondertussen al binnengekomen? Of wordt deze order pas verwerkt als alle mensen die eerder op de lijst stonden hun spullen hebben? Lijkt me niet zo handig als we moeten wachten totdat alle andere parts zoals windows en kabels binnen zijn....
Ik wacht op fans, dat had jij nog niet begrepen blijkbaar!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 16:58:
PO zou gister geloof ik contact opnemen met Space Promotion, maar zijn contactpersoon was er niet. (zo was het toch?) Hij zou het vandaag weer proberen en zou gauw als er weer produkten binnen zijn, worden de bestellingen weer bijgewerkt en de complete pakketten weer verstuurd.
Helaas heb ik nog geen reactie op mijn mail gehad, maar ik heb wel goede hoop. Dan is er nog Ruuddieboy-nieuws, ivm omstandigheden moet hij verplicht afkicken van internet, hij heeft nu alleen nog maar een mobiele telefoon ter beschikking. Hij begint aardig te beteren en heeft af en toe al een goede dag. Als het ff meezit en de spullen zijn binnen gaan we vrijdag samen inpakronde 3 beginnen. Maar dan moet ie zich wel lekker voelen natuurlijk, anders doe ik het wel alleen weer. Het is iig nu ff wachten op een verlossend mailtje van de leverancier en dan kan niets ons meer stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
vrijdag, das dus maandag op de bus, shit. dan mis ik de vakantie, is er niemand thuis om pakje te ontvangen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET IS DE 23STEE!!!! zijn de kabels al binne? : p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Tja, ik zou er ook onderhand moe van worden ;)

HEB NOU EENS GEDULD!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaossworks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01-2020
Als RuudieBoy zelfs niet meer kan I-netten wens hem dan zelf maar beterschap van mij !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je nou ooit genezen als je geen internet meer mag, dan word het toch alleen maar erger? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaossworks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01-2020
Daar zit wat in ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: fans zijn binnen, heheheheheheheheheheeeeee
Vrijdag inpakronde 3, we wachten nu nog ff op de resterende kabels maar het gros kan nu kompleet de deur uit, hoop dat Ruud met vrijdag kan helpen dan maken we tenminste vorderingen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 09:52:
Hoe kun je nou ooit genezen als je geen internet meer mag, dan word het toch alleen maar erger? ;)
Geen internet... :/
De gedachte alleen al :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:32:
Vrijdag inpakronde 3, we wachten nu nog ff op de resterende kabels maar het gros kan nu kompleet de deur uit, hoop dat Ruud met vrijdag kan helpen dan maken we tenminste vorderingen!!
jeej, is dit de laatste inpakronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooi, hopelijk zijn mn spullen volgende week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha! Moooooooooooi... Ik wacht ook met spanning op de spulletjes.
Ik hoop dat het inpakken een beetje meevalt..succes!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan is het dus: Vrijdag inpakken, maandag op de post dinsdag waarschijnlijk binnen? Of begrijp ik het niet goed? Dinsdag binnen zou erg gunstig uitkomen namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:53:
Maar dan is het dus: Vrijdag inpakken, maandag op de post dinsdag waarschijnlijk binnen? Of begrijp ik het niet goed? Dinsdag binnen zou erg gunstig uitkomen namelijk. :)
Dat ligt iig wel in de lijn der verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh ... ikke is te lui om 57 pages in het oude topic te lezen en dan nog 17 hier , maareh ... hoest afgelopen met die glowires ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:24:
Euh ... ikke is te lui om 57 pages in het oude topic te lezen en dan nog 17 hier , maareh ... hoest afgelopen met die glowires ?
Glowwires zaten niet in deze actie, de glowwires zijn alleen even ter sprake gekomen, omdat deze misschien zouden worden opgenomen in een eventuele vervolg-inkoopactie. Dus geen glowwires voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig, dan heb ik m'n spul toch op tijd binnen. Begon al bang te worden dat ik m'n nieuwe case zonder al dat mooie spul tentoon moest stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Hoppa!!!
Alle spullen zijn binnen! Supergoed ingepakt en dus onbeschadigd bij mij gearriveerd :)
Moet alleen de kabels nog testen
Dank voor deze prima geregelde IA
_/-\o_

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:24:
Glowwires komen in de volgende actie van PO en RB, als deze actie helemaal is afgerond.
* Syzzer zit er zelf ook op te w88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 23 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

Glowwires komen in de volgende actie van PO en RB, als deze actie helemaal is afgerond.
Ikke ook ... maar waar kwamen die dingen vandaag voor een beetje redelijk bedrag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunbeam heeft ook glowwires, en ook nog betaalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Syzzer schreef op 23 oktober 2002 @ 20:35:
[...]

* Demo heeft PO gevraagd om IA2 nog even uit te stellen, omdat hij anders geen geld meer overhoudt :X ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeeel mooi :D van dit nieuws wordt ik weer vrolijk :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik ook, maar mn portemonee kan niet nog een IA aan :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de fans en kabels er nou al offe duurt dat nog even :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de fans en kabels er nou al offe duurt dat nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk werkt het nu wel, hier zijn een paar pics:
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c1.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c2.jpg
http://ftp.castel.nl/~veenp23/afbeeldingen/c3.jpg
de case is homemade voor een via mobo van een andere ia
voeding wordt zelf bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
nog meer pics :D
www.mycase.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
Vandaag m'n spullen binnen gehad :*)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/CCFL3stuks.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/CCFLperspectief.jpg

Meteen m'n server opgeleukt met een lampje:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/CCFLinkast.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/CCFLaan.jpg

Pureoptical en RuuddieBoy bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft mooi spul!!

Ships, Ruud heeft net afgebeld, dus morgen moet ik het weer alleen doen. Ik probeer zoveel mogelijk de deur uit te werken, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Ik wacht nu alleen nog op 45 cm hdd kabels en enkele fdd kabels, maar ik denk wel dat er een heleboel uitgaat maandag aangezien ik al een hoop gesorteerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik heb geen kabels, stuur op stuur op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_ViP_ schreef op 24 oktober 2002 @ 21:55:
Vandaag m'n spullen binnen gehad :*)
[afbeelding]
[afbeelding]

Meteen m'n server opgeleukt met een lampje:
[afbeelding]
[afbeelding]

Pureoptical en RuuddieBoy bedankt!
ze zijn echt helemaal te gek zeg erg wijs...ken niet wachten tot ik ze er bij mij ook in ken zetten :D VON SUPER GEILE KLASSE JAH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
Vandaag heb ik m'n Zalman North bridge heatsink ingebouwd.

Het oude fanetje dat er op zat:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/NorthbridgeFan.jpg

De nieuwe Zalman heatsink:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.j.naerebout/images/NorthbridgeZalman.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn groen-blauw en blauw-rood blijven nu nog steeds knipperen.. damn ajaj.. dan maar inruilen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:59:
Mijn groen-blauw en blauw-rood blijven nu nog steeds knipperen.. damn ajaj.. dan maar inruilen :/
Dan schiet maar op!!! aktie is bijna rond!!

Update:
Ik heb vandaag ruim 50 pakjes ingepakt en wederom gaar. Vanavond plaats ik ff update op Laupro en alhier. Echt meer kreeg ik er vandaag niet gerd, dus svp ff niet klagen als je er nog niet bijstaat. Ben gelukkig bijna door de spullen heen, wacht nu alleen nog op bepaalde kabels. Als levering nog lang op zich laat wachten probeer ik met de leverancier een oplossing te vinden, daar horen jullie soon over. Denk dat ik nog een inpakronde te gaan heb en dat dan alles de deur uit is, het einde is in inzicht, gelukkig (voor jullie maar ook voor mij!!!) Helaas is dir hele inpak en verzend gebeuren tot op heden een eenpersoonsactie gebleven en ik weet een ding zeker, bij de volgende aktie hou ik het kleinschaliger of er moet toch echt een mannetje hulp bij, dit is bijna niet te doen!! Maar goed, ik heb veel over voor de medeMODder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

That's the spirit! Als ik niet zo ver weg woonde zou ik je best willen helpen met de volgende IA, maar Rotterdam - Heerlen is toch een einde te ver om op en neer te fietsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 05-08 02:15
Je neemt je tijd maar PO!
Ik heb alle geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abductor schreef op 25 oktober 2002 @ 20:55:
Je neemt je tijd maar PO!
Ik heb alle geduld ;)
Jaja, die van jou is btw al ingepakt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 18:27:
[...]

Dan schiet maar op!!! aktie is bijna rond!!

Update:
...
...

PO, we willen je bedanken voor je inzetbaarheid, je flexibiliteit, je creativiteit, je tomeloze inzet, je humor onder de Tweakers.. en Tentacle1 weet daar over mee te praten... Daarom wil ik je bij deze van harte bedanken!

"Speech! Speech! Speech!"

...

Ja wat moet ik zeggen...

...

Het waren drie fantastische (inpak) dagen!

:+

;)

P.s. al iets bekend over mn schakelaartje? (ik weet dat je het druk hebt hoor, daar niet van...)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Is nu alles verzonden, ik wacht nog steeds op mijn pakketje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-FENCE schreef op 25 oktober 2002 @ 21:58:
Is nu alles verzonden, ik wacht nog steeds op mijn pakketje!!!
Nee nog niet alles is verzonden. PO heeft vandaag weer een keertje ingepakt en gaat geloof ik maandag weer zijn twingo uitladen bij de NPD.

=edit=
Je pakje is trouwens ingepakt, kijk maar op laupro
=edit=

=edit2=
JOEPIEEEEEEE, de mijne is ook ingepakt
_/-\o_ PO _/-\o_
=edit2=

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 22:19 . Reden: editje :) en nog een keer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben in spanning aan het af88 of me pakje ingepakt is :9 de lijst wort op t moment aangepast namelijk :P

edit:
22:47 nog niet :'(

WOEI 23:01 mijn ding is ingepakt ;)

thanx PO _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 23:01 . Reden: 22 ipv 10 hehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nu gaat iedereen straks schreeuwen: "Ik sta op ingepakt, ik sta op ingepakt!!!"
Dit topic blijkft nog wel even bovenaan de lijst in CME.

/me Djoeba staat ook op ingepakt _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laupro zal wel flink wat hits erbij krijgen denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ (finaly :) ) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Jammer dat er niet meer op volgorde van -wanneer je betaald hebt- ingepakt wordt, zo blijf ik npg wel even wachten...

nouwjah ik zie het ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacle1 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:44:
[...]

...

PO, we willen je bedanken voor je inzetbaarheid, je flexibiliteit, je creativiteit, je tomeloze inzet, je humor onder de Tweakers.. en Tentacle1 weet daar over mee te praten... Daarom wil ik je bij deze van harte bedanken!

"Speech! Speech! Speech!"

...

Ja wat moet ik zeggen...

...

Het waren drie fantastische (inpak) dagen!

:+

;)

P.s. al iets bekend over mn schakelaartje? (ik weet dat je het druk hebt hoor, daar niet van...)
schakelaar vandaag geregeld, mail me ff je adres voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zydell schreef op 25 oktober 2002 @ 23:00:
Jammer dat er niet meer op volgorde van -wanneer je betaald hebt- ingepakt wordt, zo blijf ik npg wel even wachten...

nouwjah ik zie het ook wel
je staat er toch bij, zeur niet zo ;)

UPDATE: de volgende pakjes staan dus klaar om maandag te vertrekken via post of NPD:

Abductor, bald_eagle, Beesting, Beton_Boer, Bio, Caesar, Chamelion, Davince, D-FENCE, diavolo, DIGIBOY, Djoeba, decrypt, Dol_Fijn, Enterprice_NL, EternalDragon, HellBringer, Hightower, IbBeLz, Impact99, Japse, Jeffrey, K@L4Ch, kaossworks, KOD, KWANie, Kweetnie, [Lz]johnnyv, Mammoth, Mause, MisterH75, mlevd, Mojo^PoWaH, moonchild, Paranoid Monk, PeterPenquin, Pjanssen, plank, Rebels, ReBooT84, remb0, Rocketkoen, Rubbie, Se7enth_son, Scorpion2k, Snarf31, Sorcerer_LMB, Stealth2000, thetomas, THPSrulez, TP-One, Tranzity, tvdp, Warlock en Zydell.

Afhalers: Swipe en yellowdaimont

FOKFOK wat heb ik me toch weer ff beestachtig hard gewerkt vandaag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

uuh ik was weer te snel met kijken =) het had me niet zo heel veel uitgemaakt hoor ;) kvond het alleen raar dat er eerst wel op volgorde van betaling werd gedaan en nu niet, maar dat blijkt dus niet zo te zijn !

ik ga maar eens slapen, weer een nacht dichter bij dinsdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:05:
[...]

UPDATE: de volgende pakjes staan dus klaar om maandag te vertrekken via post of NPD:

Abductor, bald_eagle, Beesting, Beton_Boer, Bio, Caesar, Chamelion, Davince, D-FENCE, diavolo, DIGIBOY, Djoeba, decrypt, Dol_Fijn, Enterprice_NL, EternalDragon, HellBringer, Hightower, IbBeLz, Impact99, Japse, Jeffrey, K@L4Ch, kaossworks, KOD, KWANie, Kweetnie, [Lz]johnnyv, Mammoth, Mause, MisterH75, mlevd, Mojo^PoWaH, moonchild, Paranoid Monk, PeterPenquin, Pjanssen, plank, Rebels, ReBooT84, remb0, Rocketkoen, Rubbie, Se7enth_son, Scorpion2k, Snarf31, Sorcerer_LMB, Stealth2000, thetomas, THPSrulez, TP-One, Tranzity, tvdp, Warlock en Zydell.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera hijs ingepakt, maakte me al zorgen. THX PO _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAA INGEPAKT :9~ now I AM a HAPPY DUDE!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:39:
JAAAA INGEPAKT :9~ now I AM a HAPPY DUDE!!!!!
Ja ja pas onze lampies komen na Apeldoorn :P kan bijna niet meer wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:05:
[...]

Netjes gedaan hoor PO, respect. _/-\o_

je bent de later bijbestelde artikelen niet vergerten he ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clio zat er niet bij ;( maar is geduldig O-) heeft alleen geen nagels meer..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik hoop dat ik me casemod voor vrijdag af krijg, dan issie nog op tijd voor ambience :)

hint:
ik moet 5 cathode thobbers op elkaar aansluiten en afstemmen....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PO mag je nou niet alle donaties zelf houden aangezien je ook alles zo goed als zelf hebt gedaan ; )
(ff pep talkje)

Hoe dan ook, we zijn trot sop je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Laatst online: 17-09 15:12

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Jippie!!! Mijn spullekes komen eraan :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
* saviour moet nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
hhmm, nog steeds niet er bij :/

Moet ik ook nog maar ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Ik begin me eigenlijk af te vragen of de UV-CCFL's wel echt UV-CCFL's zijn... als je namelijk in dit topic kijkt, zie je op de foto's wel een blacklight-achtig lampje. Op de doosjes stond bij mij weliswaar 'UV', maar ik heb toch het idee dat dit gewoon witte CCFL's zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Demoniac schreef op 26 oktober 2002 @ 20:05:
Ik begin me eigenlijk af te vragen of de UV-CCFL's wel echt UV-CCFL's zijn... als je namelijk in dit topic kijkt, zie je op de foto's wel een blacklight-achtig lampje. Op de doosjes stond bij mij weliswaar 'UV', maar ik heb toch het idee dat dit gewoon witte CCFL's zijn...
In dit topic (of in het vorige) is ook meerdere malen vermeld dat de UV-ccfl niet echt UV was, maar meer paars. Dus ja, het heet UV, maar is het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin mij toch langzaam ef te vragen of ik de coolers nog voor kerst 2002 kan afhalen... PO, wat zijn ze in het midden-oosten aan het uitvreten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:10:
Ik begin mij toch langzaam ef te vragen of ik de coolers nog voor kerst 2002 kan afhalen... PO, wat zijn ze in het midden-oosten aan het uitvreten?
fans zijn binnen, wacht nu nog op enkele kabels, je mag de fans eventueel al ophalen. Wel pas op maandag, spullen staan op mijn werl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Syzzer schreef op 26 oktober 2002 @ 20:36:
[...]

In dit topic (of in het vorige) is ook meerdere malen vermeld dat de UV-ccfl niet echt UV was, maar meer paars. Dus ja, het heet UV, maar is het eigenlijk niet.
Nee er was door PO gezegd dat ze wit achtig licht geven en dat doen ze ook, maar ik vraag me dus af waarom die van ModKid dan wel blacklight achtig er uit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, maar die discussie zijn we allang gepaseerd, ik had ook liever blacklights gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
1337, ik sta gelukkig ook al op de lijst! _/-\o_
Zal dinsdag met smart op mijn pakketje wachten! :9

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 22:16:
Mja, maar die discussie zijn we allang gepaseerd, ik had ook liever blacklights gehad.
Ik verwijt jou ook niks, maar ik vind het zo raar dat ModKid wel een blacklight heeft terwijl deze wit achtig zijn :?
Zou er dan een blacklight CCFL én een UV CCFL zijn? Op de site kan ik allebei niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:23:
[...]

fans zijn binnen, wacht nu nog op enkele kabels, je mag de fans eventueel al ophalen. Wel pas op maandag, spullen staan op mijn werl.
Maandag zie je mij verschijnen :)
* coolers! _/-\o_ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap