Naar welk mail stuut jij altijd? Dit is al weer bericht 1200 als ik het niet verkeerd heb....Kan niet goed zijn!! Ik heb ook nog geen reactie van Coen, zelf gestuurd naar coen@...
Let's hope
Let's hope
Verwijderd
En nu maar weer wachten op een one-linerSchreef ik vandaag:
Hai Coen,
Ik heb onlangs gesproken met je aan de telefoon en toen vertelde je me dat je de volgende dag met advocaat naar het kantoor van O2 in Amsterdam ging inzake de vertraagde / nihile uitlevering hunnerzijds.
Wat zijn de ontwikkelingen?
Details: jullie hebben twee faxberichten, plus gescande faxen in email verzonden, van me ontvangen... Dus ik veronderstel dat ook bij O2 alles al lang binnen is inzake mijn aanvraag...
Graag zou ik horen wat de stand van zaken is, ruim 2 maanden na dato...
Verwijderd
Rickbv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:30:
Slimpie
Maar, voordat ik het vergeet, dit nummer kreeg ik van de O2 medewerker die zelf ook door had gekregen dat gsmstunter niet zo goed bezig was: 040 204 90 87. Morgen maar eens proberen...
Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500
Verwijderd
Verwijderd
Dus, het zal mij benieuwen. Ik heb het nou echt helemaal gehad met die gasten! GRRRHoi,
zoals je nu al weet wacht ik al 10 weken. Ik ben het nu inmiddels meer dan zat! Ik betaal al een maand abo geld zonder te kunnen bellen. O2 heeft naar eigen zeggen vanaf 3oktober al verschillende bevestigingen gestuurd. Ik verwacht binnen 24uur antwoord, zoniet dien ik een klacht in bij O2. Ik wil nu onderhand wel eens kunnen bellen, daar heb ik inmiddels al 1 maand recht op.
Ik hoop dat we dit probleem fatsoenlijk op kunnen lossen.
ik ga ze daar ook eerst maar es onderdruk zetten!helaas zal ik u moeten mededelen zolang de gesprekken met O2 niet zijn
afgerond kunnen wij helaas niets aan U uitleveren, en er zijn vele
mensen voor U met uitleveren. Sorry dat ik u dit moet berichten, maar
wij willen dit graag allemaal oplossen, maar O2 houdt haar pootstijf dus
U kunt klagen bij O2.
Zelfde geldt voor mijSmackers schreef op 31 oktober 2002 @ 19:04:
Ik heb ook nog geen rekening. Verder ben ik niet geactiveerd. Ze kunnen niets vinden in het systeem.
Ik heb alwel een rekening maar ook nog nix.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is het mailtje van Coen van gisteren...helaas zal ik u moeten mededelen zolang de gesprekken met O2 niet zijn
afgerond kunnen wij helaas niets aan U uitleveren, [b]en er zijn vele
mensen voor U met uitleveren.[b] Sorry dat ik u dit moet berichten, maar
wij willen dit graag allemaal oplossen, maar O2 houdt haar pootstijf dus
U kunt klagen bij O2.
Nou, je gelooft het niet!!:Hoi,
zou ik misschien mogen weten waar die gesprekken dan over gaan? O2 zegt zelf
niets te kunnen doen aan het uitlever proces, maar toch zit ik al een maand
met een abo zonder sim. En idd, O2 houdt haar poot stijf, ze konden me niet
helpen bij de business desk. Toch zou ik graag willen weten waar ik op
wacht, want nummers zijn geactiveerd + je hebt bevestiging van m'n abo's dus
waar is het wachten op?
Dat kan toch niet??! Dat zei 'ie gvd 6weken geleden ook al!!nee ik mag het U niet zeggen maar O2 gaat komende week alles in orde maken.
Verwijderd
Met welke software doet die vriend van je voice-dialing? Lijkt me een erg leuke featureVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:33:
[...]
En wat nog frustrerender is, is dat een vriend van me z'n iPaq allang binnen heeft. Zit lekker te msn-en via bluetooth, routes te plannen met tomtom navigator en gebruikt dat ding zelfs om te voice-dialen!
Verwijderd
Graag meer info:HGM schreef op 01 november 2002 @ 15:28:
Kennis van me heeft Nokia + 3870 vandaag ook mogen ontvangen.
Volgende week maar afwachten dan...meer kan ik U helaas niet zeggen we staan ook met onze rug tegen de muur, maar wilt U dat wij alle abo's gaan laten ontbinden? Dat is toch niet de weg zoals gratisgsm het heeft gedaan wij hebben gisteren een contract getekend met O2 dat alles vanaf volgende week wordt betaald en wordt uitgeleverd. Helaas mag ik verder geen uitspraken doen omtrend de redenen van dit alles (Ik wil weer geen juridisch steek spel met O2.).
Nogmaals Sorry voor het ongemak en U mag er komende week van uitgaan dat alles wat aangesloten is wordt uitgeleverd samen met O2.
Ja maar dit gaan dan weer zo doorRickbv schreef op 01 november 2002 @ 17:51:
* Rickbv heeft weer hoop voor een weekje...
[...]
Volgende week maar afwachten dan...
Verwijderd
O M GVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:59:
Volgens mij gaat het helemaal niet om O2 of GSMStunter die niet kan leveren. Volgens mij is het gewoon de schuld van die zwarte pieten!! Die hadden de boot nog niet in orde zodat er niet geleverd kon worden vanuit SpanjeSinterklaas, ouwe kerel, hopenlijk vergeet je me volgende week een keertje niet!! Mocht ik mijn iPAQ volgende week ontvangen dan stop ik een extra wortel in mijn schoen!! GEKKENHUIS.....GRRRRRRR.....
![]()
![]()
Wordt weer een zwaar weekend!
Tuurlijk wel, als die ondernemer maar lid is. Dat zou betekenen dat consumenten goed beschermt zijn en dat je ondernemers maar alles kunt flikken?Rickbv schreef op 31 oktober 2002 @ 18:16:
CONSUMENTENbond, dat is zeker niet voor ONDERNEMERSabonnementen?
Voice dailing heeft niks met die i-paq te maken..... mgoed sommige mensen denken bluetooth = i-paqXorZ schreef op 01 november 2002 @ 17:00:
[...]
Met welke software doet die vriend van je voice-dialing? Lijkt me een erg leuke feature
Het is voorzover ik weet wel mogelijk om te voice diallen met een ipaqBaSsDruM schreef op 02 november 2002 @ 14:33:
[...]
Voice dailing heeft niks met die i-paq te maken..... mgoed sommige mensen denken bluetooth = i-paq
Heeft niemand nou het nummer ?B0MBACI schreef op 01 november 2002 @ 20:29:
Kan iemand mij mischien de telefoon nummer van gsmstunter.nl mailen. Ik heb ze 3 maal een email gestuurd ivm met een bestelling van een t600, maar geen antwoord gehad, ik wil namelijk mijn bestelling annuleren en daarvoor moet ik snel wezen. Dus als iemand de nummer heeft graag mailen naar realbombaci@ hotmail.com
[ Voor 0% gewijzigd door B0MBACI op 03-11-2002 18:34 . Reden: de--> het ]
Zodra je weet dat het HET nummer is, zal iemand genegen zijn het je te gevenB0MBACI schreef hoop woorden:
Heeft niemand nou de nummer ?
Misschien kun je eens op hun site kijken. (Hint: Informatie - Alles over gsmstunter)B0MBACI schreef op 01 november 2002 @ 20:29:
Kan iemand mij mischien de telefoon nummer van gsmstunter.nl mailen. Ik heb ze 3 maal een email gestuurd ivm met een bestelling van een t600, maar geen antwoord gehad, ik wil namelijk mijn bestelling annuleren en daarvoor moet ik snel wezen. Dus als iemand de nummer heeft graag mailen naar realbombaci@ hotmail.com
Dom van me , sorryKifArU schreef op 03 november 2002 @ 18:27:
[...]
Misschien kun je eens op hun site kijken. (Hint: Informatie - Alles over gsmstunter)
Laatste keer dat ik daar naar toe belde kreeg ik te horen dat GSMstunter en Coenstrading niets met elkaar te maken hadden. Ik zei dat ze toch dezelfde inschrijving bij KvK gebruikten, toen zeiden ze iets van: "ja, zelfde firma, toch hebben we niets met elkaar te maken"...BaSsDruM schreef op 03 november 2002 @ 18:30:
offtopic:
Of misschien moet je de park even checken
of naar www.coenstrading.nl kijken, staat ook een nr
Dat smoesje heb ik ook al een paar keer van Coen gehoord. Je moet dan gewoon zeggen dat hij de vorige keer dat je belde wel informatie gaf, dan gaat hij wel op je vragen in. Dit geeft trouwens mooi aan hoe betrouwbaar Coen is.Rickbv schreef op 03 november 2002 @ 18:41:
[...]
Laatste keer dat ik daar naar toe belde kreeg ik te horen dat GSMstunter en Coenstrading niets met elkaar te maken hadden. Ik zei dat ze toch dezelfde inschrijving bij KvK gebruikten, toen zeiden ze iets van: "ja, zelfde firma, toch hebben we niets met elkaar te maken"...![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Naar aanleiding hiervan zullen we deze week toch echt een keer onze bestellingen mogen ontvangen!!!Rickbv schreef op 01 november 2002 @ 17:51:
* Rickbv heeft weer hoop voor een weekje...
[...]
Volgende week maar afwachten dan...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
* Bobbert 2.....Nitai schreef op 05 november 2002 @ 12:09:
dude, ik heb de hoop allang opgegeven.......serieus. Ik heb nu zoiets van, als ik krijg, fijn, zo niet, pech gehad.
Verwijderd
Verwijderd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
HelaasVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:50:
Vandaag nog gelukkige mensen? GSMStunter heeft in ieder geval zijn acties deze maand tot op heden beperkt, volgens mij hebben ze het wel druk ja!!
Reacties op mails komen er ook al niet meer.....Laten we er het beste maar van denken!!!
Verwijderd
- B.L.A.A.T. -
vertel het me, ik doe met je meeRickbv schreef op 07 november 2002 @ 13:49:
GRRRR, het wekelijkse bel-fax-mail-scheld-roep-gil-grom middagje gaat weer beginnen
Tis eind v/d week, nu moet gsmstunter vooruit gang hebben, zoniet... ...uhm.... wat kunnen we doen?? TheFruitNerd: als ik jou was zou ik het er niet bij laten zitten hoor! Je tekent een contract waarin staat dat je het geld retour krijgt, waarom zou dat opeens niet meer gebeuren?
Ik moet gewoon wat doen, maar wat??
Verwijderd
Verwijderd
Ja, je kan lachen of er sarcastisch over doen, maar dat taartje van nog geen 10 euro heeft er misschien wel voor gezorgd dat ik 1x 6 abo's en 1x 2 abo's plus bijbehorende 3 gsm's en ipaq al meer dan 2 maanden in huis hebRickbv schreef op 07 november 2002 @ 15:17:
BaSsDruM: jij als taarten bezorger vertelt'ie wel alle inside info? Maruh, "eruit zijn gekomen" in de zin van alles gaat goedkomen zoals op het contract staat en iedereen krijgt iPaq + vergoeding?
Verwijderd
Hmm opzich nog nie eens zo'n slechte prijs als je hem vergelijkt met een nieuwe (€719) maar toch mij veels te duur als ik hem straks ook gratis kan krijgenVerwijderd schreef op 07 November 2002 @ 22:35:
Voor het geval jullie de hoop hebben opgegeven; mijn iPAQ is in prijs verlaagd. De vraagprijs is nu € 620,- Hij is drie weken oud, weinig gebruikt en in nieuwstaat. Mail even naar mpsneep@wanadoo.nl als je interesse hebt.
Met vriendelijke groet,
Mathieu.
Damn 3850 maar zo weinig waard daaroBaSsDruM schreef op 08 november 2002 @ 00:07:
In duitsland bij de mediamarkt zijn ze nieuwe 549 euro (3870) en 444 euro (3850).
Afgelopen maandag hadden ze nog genoeg
Verwijderd
Dit is Nederland en een Duitse versie vind niet iedereen even prettig...BaSsDruM schreef op 08 November 2002 @ 00:07:
In duitsland bij de mediamarkt zijn ze nieuwe 549 euro (3870) en 444 euro (3850).
Afgelopen maandag hadden ze nog genoeg
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Verwijderd
Same here, is inmiddels 12 weken en dinsdag mailtje gestuurd. Geen reactieBiedzjee schreef op 08 november 2002 @ 13:54:
Heeft een van jullie al iets gehoord over het creditbedrag ? Op de faktuur van mij bv, van 12 september, staat dat het bedrag 1.5 maand na de factuurdatum wordt teruggestort.... 't is nu bijna 8 weken later en ik heb (net zoals jullie denk ik) nog niets gezien.... Ik heb hier woensdag een mailtje over gestuurd naar gsmstunter, maar nada reactione....
Als ik dit lieve meissie c.q. dame mag geloven, dan is mijn geld dus binnen 1 week binnen. I keep my fingers crosseddat is vandaag overgemaakt we hadden een kleine achterstand
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: *****
Gepost om: vrijdag 8 november 2002 13:15
Gepost naar: info
Discussie: Terug storting geld
Onderwerp: Terug storting geld
Geacht heer/mevrouw,
Ruim 2,5 maand geleden heb ik meegedaan aan de ondernemers actie van O2.
Het ging daar om een gratis Nokia 6310 en een iPAQ 3870.
Volgens de factuur (van 02-09) zou er een bedrag van €428,40 binnen 1,5 maand terug gestort worden.
Het is inmiddels ruim 2 maanden later en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen.
Kunt u mij vertellen hoe lang het gaat duren voordat ik het gestort krijg?
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
[beetje offtopic]Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 09:45:
De week is weer begonnen........wie weet wat deze week ons brengt!! Ik denk toch echt dat ze met de pakjesboot mee moeten komen, aangezien deze 16 november pas aankomt kan het nog wel weer even duren![]()
Heb ik wat gemist?Pietb beweerde te mijner vermaak::
Maar goed dat ze in in ieder geval weer aan het leveren zijn!
Duncan schreef op 11 november 2002 @ 23:38:
Nou 2 pakketjes binnengekomen van CuteBritney en Krankenstein..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq