[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ... Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 706 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welk mail stuut jij altijd? Dit is al weer bericht 1200 als ik het niet verkeerd heb....Kan niet goed zijn!! Ik heb ook nog geen reactie van Coen, zelf gestuurd naar coen@...

Let's hope :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Schreef ik vandaag:

Hai Coen,

Ik heb onlangs gesproken met je aan de telefoon en toen vertelde je me dat je de volgende dag met advocaat naar het kantoor van O2 in Amsterdam ging inzake de vertraagde / nihile uitlevering hunnerzijds.

Wat zijn de ontwikkelingen?

Details: jullie hebben twee faxberichten, plus gescande faxen in email verzonden, van me ontvangen... Dus ik veronderstel dat ook bij O2 alles al lang binnen is inzake mijn aanvraag...

Graag zou ik horen wat de stand van zaken is, ruim 2 maanden na dato...
En nu maar weer wachten op een one-liner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

pfff wat een ongelovelijke kutzooi met die gsmstunter als ik het zo lees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
Slimpie :P

Maar, voordat ik het vergeet, dit nummer kreeg ik van de O2 medewerker die zelf ook door had gekregen dat gsmstunter niet zo goed bezig was: 040 204 90 87. Morgen maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit nummer heeft geen zin, dan bel je naar Valkenswaard, Coen moet je bellen in Bergeijk! tel: 0497-550560
Rickbv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:30:
Slimpie :P

Maar, voordat ik het vergeet, dit nummer kreeg ik van de O2 medewerker die zelf ook door had gekregen dat gsmstunter niet zo goed bezig was: 040 204 90 87. Morgen maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zei ik ook tegen die gast, maar hij zei dat de bevestigingen die kant op gingen :/ Vinnut een heeeeeel raar zaakje, dat Coen's Trading Telecom, wat is nou wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 15-09 15:51
Ik ben dinsdag in Bergeijk bij Coens trading, een redelijk klein winkeltje. Maar ze hadden tenminste wel een i-Mode telefoon gratis bij een KPN mobile 60 abo. Verder goed geholpen, wel retedruk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Net nog maar eens gebeld met gsmstunter. Coen zei dat O2 nu langzaam begon met uitleveren. Hopelijk krijg ik binnenkort een pakketje binnen, hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Heeft er iemand al zijn geld terug gehad (die 45x euro voor de abbo's)? Ik heb mijn Ipaq al inmiddels een tijdje, en die zes weken zijn al ruimschoots voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Vervolgens heb ik maar weer eens de business desk van o2 gebeld. Daar kreeg ik het nummer van de retail support desk. Dit is dus het nummer waar oa gsmstunter naar toe kan bellen. Volgens hun heeft gsmstunter ondertussen alle bevestigingen binnen gehad.
Dit is nogal vreemd aangezien Coen net nog beweerde dat alles binnen begon te lopen. Het is weer lekker duidelijk allemaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail me het nummer ff, kheb pas bij gsmshop wat abbo's afgesloten, ook nog niks binnen. of zet het nummer hier ff neer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopenlijk dat er deze week nog leveringen binnen komen dan!!!! Voornamelijk die van MIJ!!!

Raar genoeg ik heb er nog steeds vertrouwen in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* P.B. wacht ook :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Smackers: er zijn idd al lang bevestigingen de deur uit gedaan bij O2! En hoevaak heb je al niet gehoord dat er 'langzaam uitgeleverd gaat worden', "de simkaarten komen langzaam binnen druppelen", 'komende week' etc? Die gast moet er gewoon niet omheen lullen, ik wil nou ### weten waar mijn zooi is!

De email die ik vandaag gestuurd heb (getypt op mob. telefoon :/ ):
Hoi,

zoals je nu al weet wacht ik al 10 weken. Ik ben het nu inmiddels meer dan zat! Ik betaal al een maand abo geld zonder te kunnen bellen. O2 heeft naar eigen zeggen vanaf 3oktober al verschillende bevestigingen gestuurd. Ik verwacht binnen 24uur antwoord, zoniet dien ik een klacht in bij O2. Ik wil nu onderhand wel eens kunnen bellen, daar heb ik inmiddels al 1 maand recht op.

Ik hoop dat we dit probleem fatsoenlijk op kunnen lossen.
Dus, het zal mij benieuwen. Ik heb het nou echt helemaal gehad met die gasten! GRRR :(

[edit]
Op het moment dat ik dit bericht postte, kreeg ik een antwoord:
helaas zal ik u moeten mededelen zolang de gesprekken met O2 niet zijn
afgerond kunnen wij helaas niets aan U uitleveren, en er zijn vele
mensen voor U met uitleveren. Sorry dat ik u dit moet berichten, maar
wij willen dit graag allemaal oplossen, maar O2 houdt haar pootstijf dus
U kunt klagen bij O2.
ik ga ze daar ook eerst maar es onderdruk zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Heel gesprek met die gasten van O2 gehad, maar die konden ook echt niets doen! HEEEEL vervelend voor u meneer, maar wij kunnen niets doen.

Hoe lossen we dit nou? Ik bedoel, ik heb nu een maand abo geld betaald (3oktober geactiveerd), maar kan niet bellen! Ik ga die Coen gewoon weer mailen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 20:04
Wees blij dat jullie al 'iets' van O2 hebben (rekening!)

Ik heb nog helemaal!!! NIKS!, en heb de 22e besteld. wacht dus ook 10 weken.

Volgens GSMSTUNTER zijn m'n papieren wel richting o2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
ik heb ook nog geen rekening gekregen hoor. Ik weet alleen wel dat ik op 3oktober geactiveerd ben. Daarnaast weet ik m'n mobiele nummers ook al, maar daar heb ik zo weinig aan...

CONSUMENTENbond, dat is zeker niet voor ONDERNEMERSabonnementen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Ik heb ook nog geen rekening. Verder ben ik niet geactiveerd. Ze kunnen niets vinden in het systeem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Smackers schreef op 31 oktober 2002 @ 19:04:
Ik heb ook nog geen rekening. Verder ben ik niet geactiveerd. Ze kunnen niets vinden in het systeem. :(
Zelfde geldt voor mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Duncan schreef op 31 oktober 2002 @ 19:27:
[...]

Zelfde geldt voor mij :/
Ik heb alwel een rekening maar ook nog nix.
Kan iemand nog ff alle nummers en emailadressen opsommen die ik kan bellen? Ik heb er laatst wel 1 geprobeert maar die was in gesprek of nam niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het einde van deze week naderd ook al weer!! Het is toch te erg voor woorden dat die Coen ons elke keer maar weer voorliegt! Tuurlijk zijn ze druk, tuurlijk kunnen ze het niet precies zeggen, maar lieg ons dan niet al 2 maanden voor!!!!! Werk dan ook echt alles volgens data af, en laat het niet zo zijn dat wij nog een maand moeten wachten!!!!

AAAAAHHHHH |:( |:(

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kwam 10 minuten geleden eentje binnen, 3870 + 6310i :D

m'n baas heeft em gewoon gehad, ergens in augustus besteld, had ik het nu ook maar gedaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAA DAT MEEN JE NIET!!!!!!!! LATEN WE HOPEN DAT IK VANDAAG OOK GELUK HEB DAN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe word de bestelling geleverd bij jou milanese (bij je baas dan)? Want ik heb mijn gewone post al gehad :?

In ieder geval toch weer iets positiefs deze dag 8)

Nu onze bestellingen nog...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

En nou hopen dat het niet zo'n 1ling was, maar dat het nu beetje op gang gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder heeft vandaag nog niemand iets gehad/gezien/geroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik niet, en ik denk niet dat iemand de komende week wat gaat ontvangen:
helaas zal ik u moeten mededelen zolang de gesprekken met O2 niet zijn
afgerond kunnen wij helaas niets aan U uitleveren, [b]en er zijn vele
mensen voor U met uitleveren.[b] Sorry dat ik u dit moet berichten, maar
wij willen dit graag allemaal oplossen, maar O2 houdt haar pootstijf dus
U kunt klagen bij O2.
Dit is het mailtje van Coen van gisteren...

En kijk nou:
Hoi,

zou ik misschien mogen weten waar die gesprekken dan over gaan? O2 zegt zelf
niets te kunnen doen aan het uitlever proces, maar toch zit ik al een maand
met een abo zonder sim. En idd, O2 houdt haar poot stijf, ze konden me niet
helpen bij de business desk. Toch zou ik graag willen weten waar ik op
wacht, want nummers zijn geactiveerd + je hebt bevestiging van m'n abo's dus
waar is het wachten op?
Nou, je gelooft het niet!!:
nee ik mag het U niet zeggen maar O2 gaat komende week alles in orde maken.
Dat kan toch niet??! Dat zei 'ie gvd 6weken geleden ook al!! :( :( Zwaar pissed hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Kennis van me heeft Nokia + 3870 vandaag ook mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik hier toch wel zo'n beetje de lijsttrekker ben. Ik wacht namelijk al sinds 13 augustus 2002.... ik trek het gewoon niet meer... het is echt super balen dat het allemaal zo lang duurt...

En wat nog frustrerender is, is dat een vriend van me z'n iPaq allang binnen heeft. Zit lekker te msn-en via bluetooth, routes te plannen met tomtom navigator en gebruikt dat ding zelfs om te voice-dialen!

Ik wordt er zelfs zo gefrustreerd van, dat ik er bijna voor naar Duitsland wil rijden. Daar kostie bij de mediamarkt € 549,-!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06-2022

XorZ

Dat ligt vast ergens aan!

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:33:
[...]
En wat nog frustrerender is, is dat een vriend van me z'n iPaq allang binnen heeft. Zit lekker te msn-en via bluetooth, routes te plannen met tomtom navigator en gebruikt dat ding zelfs om te voice-dialen!
Met welke software doet die vriend van je voice-dialing? Lijkt me een erg leuke feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HGM schreef op 01 november 2002 @ 15:28:
Kennis van me heeft Nokia + 3870 vandaag ook mogen ontvangen.
Graag meer info:
- Wanneer besteld?
- Was verder alles in orde?
- Geregistreerd bij O2?

Tell us PLEASE........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
* Rickbv heeft weer hoop voor een weekje...
meer kan ik U helaas niet zeggen we staan ook met onze rug tegen de muur, maar wilt U dat wij alle abo's gaan laten ontbinden? Dat is toch niet de weg zoals gratisgsm het heeft gedaan wij hebben gisteren een contract getekend met O2 dat alles vanaf volgende week wordt betaald en wordt uitgeleverd. Helaas mag ik verder geen uitspraken doen omtrend de redenen van dit alles (Ik wil weer geen juridisch steek spel met O2.).
Nogmaals Sorry voor het ongemak en U mag er komende week van uitgaan dat alles wat aangesloten is wordt uitgeleverd samen met O2.
Volgende week maar afwachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOU.....ER IS WEER HOOP!!!!!

:7 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 01 november 2002 @ 17:51:

[...]

Ja maar dit gaan dan weer zo door :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat het helemaal niet om O2 of GSMStunter die niet kan leveren. Volgens mij is het gewoon de schuld van die zwarte pieten!! Die hadden de boot nog niet in orde zodat er niet geleverd kon worden vanuit Spanje :D Sinterklaas, ouwe kerel, hopenlijk vergeet je me volgende week een keertje niet!! Mocht ik mijn iPAQ volgende week ontvangen dan stop ik een extra wortel in mijn schoen!! GEKKENHUIS.....GRRRRRRR..... 8)7 8)7

Wordt weer een zwaar weekend! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:59:
Volgens mij gaat het helemaal niet om O2 of GSMStunter die niet kan leveren. Volgens mij is het gewoon de schuld van die zwarte pieten!! Die hadden de boot nog niet in orde zodat er niet geleverd kon worden vanuit Spanje :D Sinterklaas, ouwe kerel, hopenlijk vergeet je me volgende week een keertje niet!! Mocht ik mijn iPAQ volgende week ontvangen dan stop ik een extra wortel in mijn schoen!! GEKKENHUIS.....GRRRRRRR..... 8)7 8)7

Wordt weer een zwaar weekend! :Z
O M G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan iemand mij mischien de telefoon nummer van gsmstunter.nl mailen. Ik heb ze 3 maal een email gestuurd ivm met een bestelling van een t600, maar geen antwoord gehad, ik wil namelijk mijn bestelling annuleren en daarvoor moet ik snel wezen. Dus als iemand de nummer heeft graag mailen naar realbombaci@ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Dees week dus twee tweaker-related pakketjes uitgeleverd? Ik snap gewoon NIET waarom dat zo druppelsgewijs moet gaan... Moeten ze de grondstoffen nog winnen om die iPaqs van te bouwen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 21:21
Rickbv schreef op 31 oktober 2002 @ 18:16:

CONSUMENTENbond, dat is zeker niet voor ONDERNEMERSabonnementen? :/
Tuurlijk wel, als die ondernemer maar lid is. Dat zou betekenen dat consumenten goed beschermt zijn en dat je ondernemers maar alles kunt flikken?

Een rechtsbijstandsverzekering is ook makkelijk, hoewel ik niet weet hoeveel succes je hier kunt hebben. Wat heeft GSM-stunter in de kleine lettertjes staan?

Een ondernemer is toch ook weleens consument???!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-09 19:01
XorZ schreef op 01 november 2002 @ 17:00:
[...]

Met welke software doet die vriend van je voice-dialing? Lijkt me een erg leuke feature :)
Voice dailing heeft niks met die i-paq te maken..... mgoed sommige mensen denken bluetooth = i-paq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
BaSsDruM schreef op 02 november 2002 @ 14:33:
[...]

Voice dailing heeft niks met die i-paq te maken..... mgoed sommige mensen denken bluetooth = i-paq :)
Het is voorzover ik weet wel mogelijk om te voice diallen met een ipaq :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI schreef op 01 november 2002 @ 20:29:
Kan iemand mij mischien de telefoon nummer van gsmstunter.nl mailen. Ik heb ze 3 maal een email gestuurd ivm met een bestelling van een t600, maar geen antwoord gehad, ik wil namelijk mijn bestelling annuleren en daarvoor moet ik snel wezen. Dus als iemand de nummer heeft graag mailen naar realbombaci@ hotmail.com
Heeft niemand nou het nummer ?

[ Voor 0% gewijzigd door B0MBACI op 03-11-2002 18:34 . Reden: de--> het ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
B0MBACI schreef hoop woorden:
Heeft niemand nou de nummer ?
Zodra je weet dat het HET nummer is, zal iemand genegen zijn het je te geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
B0MBACI schreef op 01 november 2002 @ 20:29:
Misschien kun je eens op hun site kijken. (Hint: Informatie - Alles over gsmstunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
offtopic:
Of misschien moet je de park even checken >:)

of naar www.coenstrading.nl kijken, staat ook een nr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

KifArU schreef op 03 november 2002 @ 18:27:
[...]

Misschien kun je eens op hun site kijken. (Hint: Informatie - Alles over gsmstunter)
Dom van me , sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
BaSsDruM schreef op 03 november 2002 @ 18:30:
offtopic:
Of misschien moet je de park even checken >:)

of naar www.coenstrading.nl kijken, staat ook een nr
Laatste keer dat ik daar naar toe belde kreeg ik te horen dat GSMstunter en Coenstrading niets met elkaar te maken hadden. Ik zei dat ze toch dezelfde inschrijving bij KvK gebruikten, toen zeiden ze iets van: "ja, zelfde firma, toch hebben we niets met elkaar te maken"... |:( :? :? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Rickbv schreef op 03 november 2002 @ 18:41:
[...]

Laatste keer dat ik daar naar toe belde kreeg ik te horen dat GSMstunter en Coenstrading niets met elkaar te maken hadden. Ik zei dat ze toch dezelfde inschrijving bij KvK gebruikten, toen zeiden ze iets van: "ja, zelfde firma, toch hebben we niets met elkaar te maken"... |:( :? :? :? |:(
Dat smoesje heb ik ook al een paar keer van Coen gehoord. Je moet dan gewoon zeggen dat hij de vorige keer dat je belde wel informatie gaf, dan gaat hij wel op je vragen in. Dit geeft trouwens mooi aan hoe betrouwbaar Coen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 01 november 2002 @ 17:51:

[...]

Naar aanleiding hiervan zullen we deze week toch echt een keer onze bestellingen mogen ontvangen!!!

Lijkt me wel een keer terecht!!!

Zie ik hier net een wagen van van gend & loos langs komen....NU WEL IK HEM HELEMAAL GRAAG HEBBEN!!!!!!!!

8)7 8)7

Wie is als eerste de gelukkige deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand wat ontvangen?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk niet :p Zal wel weer volgende week worden ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

dude, ik heb de hoop allang opgegeven.......serieus. Ik heb nu zoiets van, als ik krijg, fijn, zo niet, pech gehad.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nitai schreef op 05 november 2002 @ 12:09:
dude, ik heb de hoop allang opgegeven.......serieus. Ik heb nu zoiets van, als ik krijg, fijn, zo niet, pech gehad.
* Bobbert 2.....:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Aha, ja sorry, jullie staan misschien nog niet bij O2 geregistreerd? Maar ik denk dat diegene die net als mij al bij O2 geactiveerd zijn, wel uitgeleverd moeten krijgen. Zoniet hebben ze een heeeel groot probleem daar bij gsmstunter lijkt me? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb de hoop reeds lang opgegeven.
& wat wil je doen als ze niet uitleveren?
ff met de motorclub langs gaan en de tent gaan verbouwen ? >:)

denk dat zelfs een ipaq dat niet waard is.....
hoewel.........
misschien toch wel.......
laat het me ff weten of dat zin heeft gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Heb hem ook nog steeds niet, heb gsmstunter al 2 of 3 keer gemaild, en nog geen 1 keer antwoord gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eigenlijk wel dat vanaf morgen de iPAQ binnen gaan komen....de reden...verbouwing en daardoor de vertraging!!! Ik weet het, tis ongeloofwaardig maarjah wat moet je anders.....Ik verwacht mijn iPAQ donderdag eigenlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

we hebben wel kunnen 'bonden' hehee, ik voel met jullie mee.......

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nog gelukkige mensen? GSMStunter heeft in ieder geval zijn acties deze maand tot op heden beperkt, volgens mij hebben ze het wel druk ja!!

Reacties op mails komen er ook al niet meer.....Laten we er het beste maar van denken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 11:50:
Vandaag nog gelukkige mensen? GSMStunter heeft in ieder geval zijn acties deze maand tot op heden beperkt, volgens mij hebben ze het wel druk ja!!

Reacties op mails komen er ook al niet meer.....Laten we er het beste maar van denken!!!
Helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een dag voorbij............ AAAAAAAARRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
'k kreeg 1-1.5 week terug de eerste rekeningen binnen, wel aangesloten dus blijkbaar.

Maarja, geen IpaQ natuurlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Als jullie er nou voor betaald hadden, ......

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Kijk, als ik wist bij wie de fout lag had ik denk allang wat gedaan... Maar aan de ene kant vink het zo zielig voor Coen die 25(?) klagende mensen bijna elke week op z'n dak krijgt, terwijl het misschien echt bij O2 zit.

Dus je kan bij 2 instellingen klagen:
-O2: "wij kunnen niets aan dit probleem doen, gsmstunter moet uitleveren"
-GSMstunter: "we hebben gesprekken met O2, deze week leveren we echt uit.

Maar blijkt nou dat het echt bij O2 zit, dan hebben we allemaal Coen zitten pesten, terwijl die ook gewoon z'n best deed. En dat blijkt uit z'n internetshop die het retedruk heeft...

Moeilijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
NIKS moeilijk...

Beide partijen communiceren niet.

PUNT. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 15-09 15:51
ik ben toch nog steeds van mening dat het aan O2 ligt, op steeds meer sites zie je dat ze geen acties meer hebben van O2 wegens omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Als ik al jullie postjes zo doorlees dan ben ik bang dat ik naar de terugstorting kan fluiten.
Ik mag niet klagen, ik heb m al 1.5 maand, maar toch.
Ik had gehoopt dat er wel wat pleuro'tjes teruggestort zouden worden.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
GRRRR, het wekelijkse bel-fax-mail-scheld-roep-gil-grom middagje gaat weer beginnen :(

Tis eind v/d week, nu moet gsmstunter vooruit gang hebben, zoniet... ...uhm.... wat kunnen we doen?? TheFruitNerd: als ik jou was zou ik het er niet bij laten zitten hoor! Je tekent een contract waarin staat dat je het geld retour krijgt, waarom zou dat opeens niet meer gebeuren?

Ik moet gewoon wat doen, maar wat?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Rickbv schreef op 07 november 2002 @ 13:49:
GRRRR, het wekelijkse bel-fax-mail-scheld-roep-gil-grom middagje gaat weer beginnen :(

Tis eind v/d week, nu moet gsmstunter vooruit gang hebben, zoniet... ...uhm.... wat kunnen we doen?? TheFruitNerd: als ik jou was zou ik het er niet bij laten zitten hoor! Je tekent een contract waarin staat dat je het geld retour krijgt, waarom zou dat opeens niet meer gebeuren?

Ik moet gewoon wat doen, maar wat?? :/
vertel het me, ik doe met je mee >:)

Ik weet ook niet meer wat te doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja het duurt allemaal wel erg lang nu. Allemaal leuk en aardig, zou best ns aan O2 kunnen liggen, maar dat gsmstunter nu z'n mail niet meer beantwoord is toch ook wel aardig zielig. Ik kan me voorstellen dat ze het gezeur zat zijn, maar laat ze dan een site met voortgangsinfo maken ofzo, of een mailing in elkaar draaien voor alle nog-wachtenden. Prutsers, dat zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
O2 en gsmstunter zijn deze week samen eruit gekomen..... dit is wat ik van zowel o2 als gsmstunter heb begrepen.... o2 zal dus zsm hun vergoeding per afgesloten abo aan gsmstunter betalen, en zodra dat binnen is, gaat gsmstunter uitleveren...

Naar mijn idee dus ergens volgende week of die week erna! Ik weet het, jullie denken: dit heb ik eerder gehoord :) Mgoed, ik geloof het wel.

P.S.: En komt het niet binnen, jammer dan, ik heb toch al 2 maanden m'n spullen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
BaSsDruM: jij als taarten bezorger vertelt'ie wel alle inside info? Maruh, "eruit zijn gekomen" in de zin van alles gaat goedkomen zoals op het contract staat en iedereen krijgt iPaq + vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt puur alleen aan GSMStunter, dat weet ik wel zeker. Als ik de manager van GSMStunter aan de lijn krijg van O2 en die zegt al weinig te kunnen doen bij GSMStunter dat zegt dat voor mij genoeg!! GSMStunter is gewoon te druk, met te weinig mensen denk ik! De hoop op echte uitlevering daalt sterk, maar ik geloof er nog wel in :S RAAR GENOEG!! O2 staat er naar mijn mening buiten!!!

Maarjah het weekje is bijna weer ten einde en NOG STEEDS NIETS, NADA!!!! AARRRRRGGGGHHHH daar wordt je echt gek van. Zeker als je blijft volhouden tegen iedereen dat het heus wel goed komt.

Nog steeds in afwachting!!!!!!

:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Rickbv schreef op 07 november 2002 @ 15:17:
BaSsDruM: jij als taarten bezorger vertelt'ie wel alle inside info? Maruh, "eruit zijn gekomen" in de zin van alles gaat goedkomen zoals op het contract staat en iedereen krijgt iPaq + vergoeding?
Ja, je kan lachen of er sarcastisch over doen, maar dat taartje van nog geen 10 euro heeft er misschien wel voor gezorgd dat ik 1x 6 abo's en 1x 2 abo's plus bijbehorende 3 gsm's en ipaq al meer dan 2 maanden in huis heb >:)

Nah zonder gekheid, denk dat het er weinig mee te maken heeft, mgoed. Coen heb ik trouwens al een maand niet meer gesproken, alleen heb ik nog een aantal kennissen die op de spullen zitten te wachten.

1 van die mensen heeft dus ook flink overal naartoe zitten bellen, en vandaar deze info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geval jullie de hoop hebben opgegeven :P ; mijn iPAQ is in prijs verlaagd. De vraagprijs is nu € 620,- Hij is drie weken oud, weinig gebruikt en in nieuwstaat. Mail even naar mpsneep@wanadoo.nl als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,

Mathieu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 22:35:
Voor het geval jullie de hoop hebben opgegeven :P ; mijn iPAQ is in prijs verlaagd. De vraagprijs is nu € 620,- Hij is drie weken oud, weinig gebruikt en in nieuwstaat. Mail even naar mpsneep@wanadoo.nl als je interesse hebt.

Met vriendelijke groet,

Mathieu.
Hmm opzich nog nie eens zo'n slechte prijs als je hem vergelijkt met een nieuwe (€719) maar toch mij veels te duur als ik hem straks ook gratis kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
In duitsland bij de mediamarkt zijn ze nieuwe 549 euro (3870) en 444 euro (3850). >:)

Afgelopen maandag hadden ze nog genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

BaSsDruM schreef op 08 november 2002 @ 00:07:
In duitsland bij de mediamarkt zijn ze nieuwe 549 euro (3870) en 444 euro (3850). >:)

Damn 3850 maar zo weinig waard daaro :X en dan wil ik die van mij ook nog wel gaan verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaSsDruM schreef op 08 November 2002 @ 00:07:

Dit is Nederland en een Duitse versie vind niet iedereen even prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Laatst online: 14-08 08:48
Heeft een van jullie al iets gehoord over het creditbedrag ? Op de faktuur van mij bv, van 12 september, staat dat het bedrag 1.5 maand na de factuurdatum wordt teruggestort.... 't is nu bijna 8 weken later en ik heb (net zoals jullie denk ik) nog niets gezien.... Ik heb hier woensdag een mailtje over gestuurd naar gsmstunter, maar nada reactione....

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week zullen er ook vast geen iPAQ meer arriveren :( SKIET OOK NIET OP!!!! AAARRRGGGGHHHH!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Life sucks... Zie m'n sig voor wat mensen doen / maken wiens leven zuigt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb een plan!!!

Ik zit ff ookdatnog te kijken, en daar hebben ze een rubriek 'korte zaken' oid. Dus waarschijnlijk stuur ik daar es een email naar (al ben ik daar geen ster in :/ ).

Wat denken jullie ervan?

edit:

GRRRR, laat maar... ik hoor net dat dit tot januari de laatste uitzending was...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Naja nieuwe week nieuwe kansen.... Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif nee denk het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
Biedzjee schreef op 08 november 2002 @ 13:54:
Heeft een van jullie al iets gehoord over het creditbedrag ? Op de faktuur van mij bv, van 12 september, staat dat het bedrag 1.5 maand na de factuurdatum wordt teruggestort.... 't is nu bijna 8 weken later en ik heb (net zoals jullie denk ik) nog niets gezien.... Ik heb hier woensdag een mailtje over gestuurd naar gsmstunter, maar nada reactione....
Same here, is inmiddels 12 weken en dinsdag mailtje gestuurd. Geen reactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Na een mailtje naar onze vrienden in Bergeijk, over het nog terug te storten geld, heb ik een vriendelijk mailtje van Ellen terug gekregen. :)
dat is vandaag overgemaakt we hadden een kleine achterstand

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: *****
Gepost om: vrijdag 8 november 2002 13:15
Gepost naar: info
Discussie: Terug storting geld
Onderwerp: Terug storting geld

Geacht heer/mevrouw,

Ruim 2,5 maand geleden heb ik meegedaan aan de ondernemers actie van O2.
Het ging daar om een gratis Nokia 6310 en een iPAQ 3870.
Volgens de factuur (van 02-09) zou er een bedrag van €428,40 binnen 1,5 maand terug gestort worden.
Het is inmiddels ruim 2 maanden later en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen.
Kunt u mij vertellen hoe lang het gaat duren voordat ik het gestort krijg?
Als ik dit lieve meissie c.q. dame mag geloven, dan is mijn geld dus binnen 1 week binnen. I keep my fingers crossed :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De week is weer begonnen........wie weet wat deze week ons brengt!! Ik denk toch echt dat ze met de pakjesboot mee moeten komen, aangezien deze 16 november pas aankomt kan het nog wel weer even duren :(

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 09:45:
De week is weer begonnen........wie weet wat deze week ons brengt!! Ik denk toch echt dat ze met de pakjesboot mee moeten komen, aangezien deze 16 november pas aankomt kan het nog wel weer even duren :(

|:(
[beetje offtopic]
En waar kom die aan dit jaar? JUIST bij mij in de stad, dus ik maak de grootste kans :? ;) :P
[/beetje offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
YESSSS!!!!

Eindelijk mn pakketje :9~ en alles zit dr in zo te zien.

Wel sneu voor die lui die 24x7 hebben lopen te bellen en emailen, terwijl ik vrijwel niets heb hoeven doen >:).

Ik denk dat ik die IPaq (3870) maar ongeopend laat. Dus als iemand belangstelling heeft: het zegel zit nog op de verpakking; doe een leuk bod :P

Nu alleen nog de abbonnementskosten van de afgelopen 2 maanden terug zien te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Woei....wij hebben hem ook binnen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Zonet nog een stuk over 02 op kassa !

Het kwam er op neer dat het daar 1 grote puinhoop is en dat er heeel veel klachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Bij Kassa zei je... En toevallig geen neerslachtige O2-dude of dudette die zei deze week te gaan leveren aan gsmstunter.nl-slachtoffertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zijn er mensen die ene carkitje willen verkopen? Zo ja, mail even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Sowieso hebben "wij" niks aan kassa etc, dat zijn consumenten programma's en wij zijn allemaal (min of meer voor sommigen ;)) ondernemers...

Maar goed dat ze in in ieder geval weer aan het leveren zijn! Mijn paket komt morgen (altijd positief blijven ;))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Mag ik meneer Pietb eraan herinneren dat bedrijven ook consumenten kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Pietb beweerde te mijner vermaak::
Maar goed dat ze in in ieder geval weer aan het leveren zijn!
Heb ik wat gemist? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Nou 2 pakketjes binnengekomen van CuteBritney en Krankenstein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Duncan schreef op 11 november 2002 @ 23:38:
Nou 2 pakketjes binnengekomen van CuteBritney en Krankenstein..
_/-\o_ Laat ik dan maar zoet wezen en hopen dat de Sint ook bij mij halt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Mannen: gefeliciteerd! Ik hoop natuurlijk :P dat ik mijn pakketje ook asap voor de deur heb staan :)

Heb de laatste week 5 mailtjes gestuurd trouwens, 0,00 reply's :( Wat dat betreft heeft O2 een gelijksoortige dealer weten te vinden! :/
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste