[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ... Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 707 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krankenstein schreef op 11 november 2002 @ 17:18:
YESSSS!!!!

Eindelijk mn pakketje :9~ en alles zit dr in zo te zien.

Wel sneu voor die lui die 24x7 hebben lopen te bellen en emailen, terwijl ik vrijwel niets heb hoeven doen >:).

Ik denk dat ik die IPaq (3870) maar ongeopend laat. Dus als iemand belangstelling heeft: het zegel zit nog op de verpakking; doe een leuk bod :P

Nu alleen nog de abbonnementskosten van de afgelopen 2 maanden terug zien te krijgen :(
Dus jij was al wel aangesloten bij O2? Laten we hopen dat wij nou ook is eindelijk het spul mogen ontvangen......het liefst vandaag ja!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 08:25:
[...]

Dus jij was al wel aangesloten bij O2? Laten we hopen dat wij nou ook is eindelijk het spul mogen ontvangen......het liefst vandaag ja!!! |:(
Dit is echt gunstig: gisteren de O2 businessdesk gebeld omdat mn abbo dus al eerder was ingegaan, zegt die gast "zeker bij Coen's trading telecom" >:) en vandaag belde 'ie me op en zei dat alles geregeld was en dat ik mn geld voor die 1e 2 maanden terug krijg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
kieskes schreef op 11 November 2002 @ 19:42:
Zonet nog een stuk over 02 op kassa !

Het kwam er op neer dat het daar 1 grote puinhoop is en dat er heeel veel klachten zijn.
Ze waren ook al bij Radar. Kwam omdat ze te snel/veel groeide. Verschrikkelijk, al dat succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31
WOEI, ik kreeg antwoord van GSMstunter 8)7 8)7 8)7 8)7
de compaq is besteld en verwachten we morgen binnen en wordt meteen verstuurd.
De andere goederen zijn al hier.
Als dit zo is ga ik alvast m'n feestneus opzoeken!! :) :)
Krankenstein schreef op 12 November 2002 @ 11:05:
[...]

Dit is echt gunstig: gisteren de O2 businessdesk gebeld omdat mn abbo dus al eerder was ingegaan, zegt die gast "zeker bij Coen's trading telecom" >:) en vandaag belde 'ie me op en zei dat alles geregeld was en dat ik mn geld voor die 1e 2 maanden terug krijg :).
WOEI, das helemaal geniaal! Dat betekent nog eens 6 of 9abo's * 5euro * 2 maanden erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 01:15

xdc

jeetje iedereen krijgt shit uitgeleverd , ik ga ook maar eens mailen dan

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

hmm.... khoop dak mijn zooi ook nog ooit eens krijg.... :), maar der iig weer hoop zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een aantal O2 ondernemersabonnementen afgesloten, echter niet bij GSMstunter. De brief die ik ontving van de winkel kan denk ik veel duidelijk kan maken over de situatie met GSMstunter.
Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via ons een aanvraag ingediend voor een O2 ondernemersabonnement. Via deze brief berichten wij u over onze beslissing om uw aanvraag niet verder in behandeling te nemen en te annuleren bij O2.

In de mobiele telefonie markt ontvangt een dealer, als tussenpersoon, een vergoeding van een provider (zoals O2) voor het afsluiten van een abonnement. De klant sluit, met bemiddeling van de dealer, rechtstreeks een overeenkomst (abonnement) met de provider. Van de vergoeding die een dealer ontvangt wordt onder andere het toestel geheel of gedeeltelijk betaald.

O2 heeft besloten om bovenstaande vergoeding niet aan ons uit te keren. Als onderbouwing van deze beslissing voert O2 aan dat wij bemiddelen bij het tot stand komen van abonnementen met klanten die niet de intentie zouden hebben om het abonnement te gaan gebruiken.

Wij zijn van mening dat het belgedrag van onze klanten niet onder onze verantwoordelijkheid valt. O2 houdt echter vast aan haar standpunt en zal de vergoeding voor reeds afgesloten en eventueel toekomstige contracten niet aan ons uitkeren.

Door dit standpunt van O2 en het enorme financiele risico dat daarmee samenhangt, hebben wij moeten besluiten om uw aanvraag niet verder af te handelen en te annuleren bij O2.

Wij betreuren het dat wij deze beslissing noodgedwongen hebben moeten nemen. Toch hopen wij dat u begrip kunt opbrengen voor deze beslissing en dat wij u in de toekomst opnieuw van dienst mogen zijn.
Voor de duidelijkheid: ik heb dus bij deze winkel, net zoals bij GSMstunter, meerdere abonnementen moeten afsluiten voor 1 gratis toestel.
Ik heb al een factuur ontvangen van O2 met de kosten voor de nummers. De abonnementen zijn dus aangesloten. Ik heb de simkaarten en toestellen echter nog niet opgehaald omdat een van de bestelde toestellen nog niet leverbaar is.
Nu wil ik weten: mag dit zomaar? In de brief staat dat ik rechtstreeks een overeenkomst ben aangegaan met O2. Kan de dealer deze al gesloten overeenkomst annuleren zonder mijn toestemming omdat zij hierdoor financieel risico lopen? De abonnementen waarvan de toestellen en simkaarten zijn opgehaald worden overigens niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Whoei, ik heb het geld gestort gekregen. :)
Eindelijk!

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus vandaag krijgt GSMStunter haar Compac's binnen? Laten we _/-\o_ dat we eind van de week EINDELIJK onze bestellingen ontvangen!! Dan kan ik tenminste all the goodies voor de iPAQ in mijn schoen vragen :P

PLEASE GSMSTUNTER PLEASE!!!!!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:37:
Ik heb zelf ook een aantal O2 ondernemersabonnementen afgesloten, echter niet bij GSMstunter. De brief die ik ontving van de winkel kan denk ik veel duidelijk kan maken over de situatie met GSMstunter.

[...]

Voor de duidelijkheid: ik heb dus bij deze winkel, net zoals bij GSMstunter, meerdere abonnementen moeten afsluiten voor 1 gratis toestel.
Ik heb al een factuur ontvangen van O2 met de kosten voor de nummers. De abonnementen zijn dus aangesloten. Ik heb de simkaarten en toestellen echter nog niet opgehaald omdat een van de bestelde toestellen nog niet leverbaar is.
Nu wil ik weten: mag dit zomaar? In de brief staat dat ik rechtstreeks een overeenkomst ben aangegaan met O2. Kan de dealer deze al gesloten overeenkomst annuleren zonder mijn toestemming omdat zij hierdoor financieel risico lopen? De abonnementen waarvan de toestellen en simkaarten zijn opgehaald worden overigens niet geannuleerd.
Dus je hebt nu wel abbo's maar je krijgt geen gratis telefoon? Het lijkt me dat je wel een overeenkomst hebt met die winkel die hen verplicht jou een telefoon te geven en alles wat erbij hoort. De overeenkomst met O2 is inderdaad tussen jou en de O2, dus daar heeft die winkel denk ik verder niets meer mee te maken, tenzij O2 hun dealers de mogelijkheid geeft tot het annulleren van abbo's van hun klanten of zoiets.

Hoeft allemaal niet te kloppen wat ik nu zeg maar het lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog veel mensen, die net als mij, nog zonder iPAQ zitten? Wie heeft hier een schatting of een idee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

geen idee, but I am one of them :'(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 20:04
Ik ook nog steeds IPAQ'loos (en gsm!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog steeds. Ben nog niet aangesloten. Ik heb wel verschillende mailtjes gestuurd. 1 reactie erop was dat het volgende week allemaal geregeld zou worden, maar das weer bijna maand geleden. Op de laatste 2 mailtjes willen ze niet meer reageren. Ik weet dus totaal niet hoe het ervoor staat. Aan de ene kant dus berichten dat het allemaal geregeld is en binnenkort komt, aan de de andere kant reageren ze niet meer en zit ik nog steeds te wachten. Als ze nou eens een duidelijk antwoord geven in plaats van dingen beloven, maar het dan niet doen. Ik snap best dat O2 er weinig zin meer in heeft, maar ik heb een contract getekend met GSMStunter en ze hebben zich er maar aan te houden. Nou heb ik niet zoveel verstand van contractrecht, dus ik weet ook echt niet hoe je juridisch hiermee staat. Ik weet wel dat dit uiterst klant-onvriendelijk is. Maar ja, kan er weinig aan doen. Ik mag dan wel een normaal bedrijfje hebben, ik kan hier niet even een advocaat op zetten. Elke week een emailtje sturen met het verzoek om een keer antwoord te geven dan maar.

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 15:15:
Zijn er nog veel mensen, die net als mij, nog zonder iPAQ zitten? Wie heeft hier een schatting of een idee van?
'k Kreeg een mailtje van Coen terug inzake uitlevering: "Wij hopen deze of volgende week." Een bekende one-liner dus...

:) :(

Verwijderd

.....en ze blijven maar hopen die GSMStunter mensen.....MAAR WIJ ZIJN VERLIEZENDE 2de!! Ik hoop echt dat GSMStunter zich aan haar woord houdt!

Ik wacht nog steeds elke dag op de postbode met het pakketje.....Tsja en wat moet je eraan doen? De communicatie is in ieder geval uiterst slecht bij GSMStunter.

De postbode is vandaag nog niet geweest dus er is nog hoop....... :?

:X

• Rickbv
Ik had vandaag een briefje in de bus verwacht met het bericht dat hij op't postkantoor zou liggen... :'( :'( NIET DUS :'(

Dus ik alweer een email gestuurd, ik heb de leesbevestiging al, maar geen antwoord :'(

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

* Bobbert heeft ook even gebeld naar de plek waar zijn spullen zouden moeten aankomen...maar nee der was nog niks :'( :(

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

TheFruitNerd schreef op 12 November 2002 @ 18:33:
Whoei, ik heb het geld gestort gekregen. :)
Eindelijk!
Wanneer kreeg jij je iPaq?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

well, ze hebben me niet geaccepteerd.....leuk! :( dan gaan we maar zelf een ipac halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nitai schreef op 15 November 2002 @ 07:09:
well, ze hebben me niet geaccepteerd.....
Heeft O2 je dat verteld of zo? Of GSMPrutsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

GSM Prutsers...kijk maar naar 't mailtje, het rare is het mailtje wat nog toegevoegd was, in augustus was mijn bestelling doorgestuurd van Smartend??

This is a forwarded message
From: Marie Hendriks-Beerens <Marie@gsmstunter.nl>
To: vinod@wish.net
Date: Thursday, November 14, 2002, 7:53:54 PM
Subject: O2 zakelijk Nitai Interactive

===8<==============Original message text===============

Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons een tijd geleden aanvragen gedaan voor O2. Wij hebben
van O2 hier reactie op gekregen.
O2 heeft U niet geaccepteerd naar aanleiding van de kredietanalyse waar
O2 gebruik van maakt.
Daarom hebben wij helaas Uw aanvraag moeten verwijderen.
Indien U het hier niet mee eens bent, kunt U contact opnemen met O2 op
telefoonnummer 0800-5555555.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Webpagina@ns.smartend.nl [mailto:Webpagina@ns.smartend.nl]
Gepost om: dinsdag 20 augustus 2002 12:31
Gepost naar: oude bestellingen
Discussie: O2 zakelijk Nitai Interactive
Onderwerp: O2 zakelijk Nitai Interactive

[ Voor 0% gewijzigd door Nitai op 15-11-2002 08:29 . Reden: brief toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Hmm, ik heb nog niks gehoord, hopen dat ik wel geaccepteerd word/ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net de postbode tegen, maar nee hoor weer niets!!

En die kredietwaardigheid waar O2 het over heeft, slaat echt nergens op!! Waarom zou O2 mensen weigeren? Het gaat om een bedrag van 6 x €5 = €30 in de maand!!! of laat het is €100 in de maand zijn!! Ik kan niet begrijpen waarom O2 deze mensen dan afwijst....gaat nergens over! Het lijkt eerder op een afspraak tussen GSMStunter en O2...die ze op deze manier willen afdoen.

Ik zal zo maar weer is een e-mail sturen...reacties van GSMStunter zijn ook super slecht...niets! En met bellen kom je er al helemaal niet door. 1 Telefoonlijn staat maar open denk ik.

Ik wil wel is weten wanneer je kredietwaardig bent! GSMStunter mag ook wel een keer opschieten met uitleveren...wordt er ziek van...zeker zonder die zekerheid!

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn e-mail nu maar is gestuurd naar Marie, misschien dat ik nu wel reactie krijg!

Ik hoop echt het beste, anders ga ik het echt hogerop zoeken! Contract = contract!!! Of ze moeten mij kunnen overtuigen met die kredietwaardigheid, wat ik een relatief begrip vind, want stel dat ik het geld van mij bedrijf doorsluis naar mijn eigen rekening en daar heb ik bv meer dan genoeg op...dan zeggen ze naar aanleiding van mijn rekening van het bedrijf dat ik niet kredietwaardig ben, maar dat wanneer ik er weer € 10.000 op stort dat het dan wel mogelijk is. Ik vind het een vaag begrip en tevens zeer zwak om iemand hierop af te wijzen!
Zeker wanneer het om deze bedragen gaat!

Maarjah, ik zal eerst is afwachten of ik ooit nog wat hoor van GSMStunter.....

Nitai, heb je al gebeld met O2 (dat zou ik zeker doen). Zoja, laat ons weten wat die kredietwaardigheid inhoud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Nou heb ik godv** weer 5 emails gestuurd naar GSMstunter, weer 5 leesbevestigingen gekregen, maar 0 antwoorden!! :(

En wat nog veel erger is: ik heb nu een factuur hier liggen, die vanaf 3 oktober abo kosten berekend. Ik ga nu gelijk bellen naar O2 en eis dat ze dat geld terug storten, ik kon niet eens bellen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar was je al door O2 geactiveerd dan? Is dit je eerste factuur? Weer een iPAQ loze week!!!

Om gek van te worden!!! :( :( :(

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zo, klacht is ingediend, ze bellen me er over terug. Ik ben idd al geactiveerd (3oktober, aanvraag gefaxt op 19aug). En ook deze man wist mij te vertellen dat er veel problemen waren met Coen's Trading...

(En dan te bedenken dat ik om 15:05 begonnen ben met bellen, en nu net 10min geleden te woord ben gestaan :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Rickbv schreef op 15 november 2002 @ 18:07:
Zo, klacht is ingediend, ze bellen me er over terug.
Reken er niet al te hard op, mij zouden ze drie weken geleden al bellen. Ze kunnen wel zeggen dat het bij "Coen" een zooi is, zelf prutsen ze ook maar wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

op de afdeling billing bij o2 zit maar 1 (!!!) persoon... bij mij is er ook van alles fout gegaan, heb inmiddels 5 keer gebeld en elke keer zou er teruggebeld worden: niet dus....

o2 begint op upc te lijken :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
COEN van GSMSTUNTER.NL e-mailde me:
wij hopen deze of volgende week
Kay, "volgende week" is aangebroken. Will I be a happy Galoptic by the end of this week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Als er deze week nog niets is geleverd moeten we iets gaan ondernemen, maar wat :? !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Galoptic schreef op 17 November 2002 @ 19:05:
[...]

Kay, "volgende week" is aangebroken. Will I be a happy Galoptic by the end of this week?
* P.B. hope so :P

Ik wil oooookkkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
kieskes schreef op 17 november 2002 @ 19:10:
Als er deze week nog niets is geleverd moeten we iets gaan ondernemen, maar wat :? !
We gaan er gewoon es heen... ;)

Nee, ik zit er ook al een paar weken mee in m'n hoofd, we moeten iets doen, maar wat? :? Communiceren 'op afstand' met gsmstunter hoef je al niet te proberen, is waardeloos zoals al gebleken is. En wat kun je verder nog doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten....wachten......wachten!!! Als je GSMStunter belt krijg je in gesprek toon....als je e-mail stuurt wordt deze niet beantwoord! Tsja, het enige wat je kan doen is erheen gaan!! Laat het nou deze week eindelijk een keer goed gaan (vrees het ergste!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat er vandaag weer GEEN bezorgingen zijn geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
net eindelijk een mailtje terug gekregen:

O2 is langzaam maar zeker weer gaan aansluiten en bevestigingen sturen zodra wij een bevestiging binnnen hebben kunnen wij gaan uitleveren. Ik hoop deze week en volgende week alles te kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH, elke week is dit hetzelfde. Ik weet nu echt zeker dat de fout bij GSMStunter ligt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer meer duidelijkheid! Ik heb met O2 gebeld, de zakelijke lijn voor de dealers (onder naam van GSMStunter). O2 heeft de aanvragen van GSMStunter inderdaad een maand stil gelegd. Deze maand hebben ze alles weer geactiveerd en zijn alle aanvragen in behandeling genomen! Uiteraard zit die van mij daar weer niet bij :X :X . Als ik jullie was zou ik eerst maar eens contact opnemen met O2 OF je wel geregistreerd staat daaro. Ik ga nu met GSMStunter regelen dat ze mijn aanvraag daar nogmaals moeten heensturen!

Dit heb ik al eerder gevraagd maar blijkbaar is dit dus nog steeds niet gebeurd! Je wordt er wel gigantisch moe van! Nu maar is kijken wat Coen tegen mij te vertellen heeft |:(

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
O2 is langzaam maar zeker weer gaan aansluiten en bevestigingen sturen zodra wij een bevestiging binnnen hebben kunnen wij gaan uitleveren. Ik hoop deze week en volgende week alles te kunnen afhandelen.
Joh, zal ik es in m'n mailbox kijken van pakweg 2 maanden geleden?
13-09 ik zoe het niet weten als ik u was zou ik nog even wachten de aanvraag zal binnen kort wel aangesloten zijn
19-09 we wachten nog steeds op O2
26-09 het is nog steeds het zelfde als vorige week

02-10 hij staat nog in behandeling
11-10 u ziet vanzelf het pakket in huis als deze inderdaad naar ons bevestigd is.
15-10 op het moment dat wij daadwerkelijk van O2 een bevestiging krijgen en ook de vergoeding voor uw bedrijf ontvangen zullen wij aan u uitleveren
18-10 nee niets binnen
25-10 Nee maar degespreken lopen op z'n einde en dan komen ze denk ik begon volgende week over de brug met alles.
31-10 helaas zal ik u moeten mededelen zolang de gesprekken met O2 niet zijn afgerond kunnen wij helaas niets aan U uitleveren, en er zijn vele mensen voor U met uitleveren. Sorry dat ik u dit moet berichten, maar wij willen dit graag allemaal oplossen, maar O2 houdt haar pootstijf dus U kunt klagen bij O2.

01-11 nee ik mag het U niet zeggen maar O2 gaat komende week alles in orde maken.
02-11 meer kan ik U helaas niet zeggen we staan ook met onze rug tegen de muur, maar wilt U dat wij alle abo's gaan laten ontbinden? Dat is toch niet de weg zoals gratisgsm het heeft gedaan wij hebben gisteren een contract getekend met O2 dat alles vanaf volgende week wordt betaald en wordt uitgeleverd. Helaas mag ik verder geen uitspraken doen omtrend de redenen van dit alles (Ik wil weer geen juridisch steek spel met O2.).
Nogmaals Sorry voor het ongemak en U mag er komende week van uitgaan dat alles wat aangesloten is wordt uitgeleverd samen met O2.
12-11 de compaq is besteld en verwachten we morgen binnen en wordt meteen verstuurd.
Ze zeggen dus al vanaf 25 oktober: komende/volgende week wordt alles uitgeleverd. Ik geloof er echt niet meer in!!! Die *** gasten antwoorden ook al een week geen mails meer van mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----- Original Message -----
From: Coen
To: Fabian van Vilsteren
Sent: Monday, November 18, 2002 6:47 PM
Subject: RE: Bestelling

wij hebben ze wel behandeld maar O2 niet en dit proberen wij komende week allemaal op te lossen. Sorry voor de overlast.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Van: Fabian van Vilsteren [mailto:vanvilsteren@fox-group.nl]
Verzonden: maandag 18 november 2002 18:09
Aan: Coen
Onderwerp: Bestelling

Beste Coen,

Na het bellen met O2 kwam ik erachter dat ik nog steeds niet geactiveerd ben bij O2, kan u mij dit verklaren?

Ik hoorde dat alle aanvragen die bij O2 via u zijn binnengekomen zijn behandeld dus waarom is die van mij niet behandeld?

Heeft u mijn aanvraag nog niet verstuurd dan hoop ik toch echt dat u dit voor mij wil doen! Ik wacht al sinds 27 augustus!

Ik hoop dat u mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groeten,

Fabian van Vilsteren
FOX Group

Komt het dan toch nog goed?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, 3e maand aan m'n broek van O2 ...ze hebben m'n 6 simkaarten begin september naar Coen gestuurd...Coen levert niet...Coen is niet goed bezig :(

Ik bel niet meer want ik krijg ook al 1.5 maand elke week te horen dat naja... het bekende 'volgende week'-verhaal...bah.

Met KPN heb ik in het verleden ook veel problemen gehad, maar daar kon je wel normaal mee bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze gaat vandaag per cdrom wederom naar O2.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Van: Fabian van Vilsteren [mailto:vanvilsteren@FOX-Group.nl]
Verzonden: dinsdag 19 november 2002 13:09
Aan: Coen
Onderwerp: Bestelling

Beste Coen,

Is mijn aanvraag al naar O2 verstuurd?

Met vriendelijke groeten,

Fabian van Vilsteren
FOX Group

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij krijgt tenminste nog antwoord terug. Ik heb al 3 keer gemaild de afgelopen weken. Wel bevestiging dat die is aangekomen, maar geen antwoord. En de eerdere keren dat ik antwoord kreeg was het zo dat het volgende week allemaal geregeld zou zijn en dat ze zouden uitleveren. Ze houden ons echt aan een lijntje en als ze geen leuk antwoord weten, dan negeren ze je maar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
WOEEEEEEEIIII _/-\o_ _/-\o_
Je kan het geloven of niet maar het gehele pakket gaat vandaag bij ons de deur uit iets later dan beloofd maar beter laat dan nooit.
Nogmaals sorry voor het ongemak.
Ik ben zo ontzettend blij gewoon!!! :7 :7 Ik hoop dat het waar is en dat ik morgen kan gaan genieten van m'n ....................... ipaq O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 19 November 2002 @ 15:10:

[...]

Ik ben zo ontzettend blij gewoon!!! :7 :7 Ik hoop dat het waar is en dat ik morgen kan gaan genieten van m'n ....................... ipaq O+ O+
Weet je wel zeker dat ze jou pakketje bedoelen en niet dat ze met het pakketje bedoelen dat ze de hele boel naar O2 versturen?

Maar......er is weeeeeeeer hoop :7

We kunnen onze uitspraken weer kracht bij spreken!!

Ik hoop dat ik hem voor de HCC dagen krijg, dan kan ik mooi daaro inkopen doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Rickbv schreef op 19 November 2002 @ 15:10:

[...]

kreeg je dat mailtje vanzelf of is dit een antwoord op een mail van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:26:
Jij krijgt tenminste nog antwoord terug. Ik heb al 3 keer gemaild de afgelopen weken. Wel bevestiging dat die is aangekomen, maar geen antwoord. En de eerdere keren dat ik antwoord kreeg was het zo dat het volgende week allemaal geregeld zou zijn en dat ze zouden uitleveren. Ze houden ons echt aan een lijntje en als ze geen leuk antwoord weten, dan negeren ze je maar gewoon.
Ik mag aannemen dat ze nu alle aanmeldingen naar O2 NOGMAALS versturen. Ik mail altijd rechtstreeks naar Coen zelf (coen$gsmstunter.nl). Misschien moet je dat is vragen. Stel 1 duidelijke vraag, dan kunnen ze er ook niet omheen!

Bv: Is mijn aanvraag ook opnieuw naar O2 verstuurd?

Laat ons weten als je reactie krijgt!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Faabster: ik ben al geactiveerd door O2, dus lijkt me erg sterk....

kieskes: het was volgens mij geen reactie op een oude, want:
-ik heb er de afgelopen 7 dagen zo'n 5 emails naar toe gestuurd, allen onbeantwoord
-de mail is gestuurd naar ***@powerballs.nl, terwijl ik altijd ***@wanadoo.nl gebruik om te versturen (dat ding @powerballs.nl wordt geforward naar @wanadoo.nl)

Ik hoop alleen niet dat 1 of andere faker dit bericht gestuurd heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons weten wanneer je je iPAQ ontvangen hebt!! Heb je al plannen met je iPAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Kreeg net ook het bericht dat vandaag alles weer op cd naar 02 ging :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Faabster: ik denk dat ik hem gelijk maar weer verkoop ofzo... Ik denk niet dat ik hem voor de volle 700euro gebruik dat 'ie waard is, dus koop ik er liever iets anders van (mooi tveetje ofzo).

kieskes: ik vind 1 ding vaag dan, ik dacht dat O2 niet meer dezelfde subsidie gaf, maar lager ofzo? :? In dat geval zou het mij benieuwen hoe GSMstunter dit ooit af wil gaan handelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Rickbv schreef op 19 November 2002 @ 17:02:
kieskes: ik vind 1 ding vaag dan, ik dacht dat O2 niet meer dezelfde subsidie gaf, maar lager ofzo? :? In dat geval zou het mij benieuwen hoe GSMstunter dit ooit af wil gaan handelen :/
Zolang gsmstunter aan kan tonen dat die abonnementen aangevraagd zijn toen die actie liep is er volgens mij geen probleem (voor "ons" dan, voor O2 wel >:)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
* Pietb kreeg net zowaar een reactie op mijn mail!

De spullen zouden vandaag of anders morgen verstuurd zijn/worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
* P.B. hopes so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is er "normaal" contact met GSMStunter te verkrijgen....reactie binnen een kwartier! Naar aanleiding van mijn vraag of ze al wat hadden gehoord van O2 was hun reactie dat ze gisteren de CD hadden verstuurd en dat deze dus vandaag aankomt bij O2!

Laten we hopen op een snelle afhandeling van O2, zodat ik bij de HCC dagen mooi kan inkopen! Weet iemand hoe ik op de goedkoopste manier van mijn iPAQ een navigatiesysteem maak? De software heb ik al, nu alleen nog de "GSP module" :? ?

Heeft er verder nog iemand goeie ideeën over het gebruik maken van de iPAQ? Waar gebruik jij hem voor?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ GSM Stunter O+ uw specialist on-line!

ere wie ere toekomt... _/-\o_

levertijd is wel voor verbetering vatbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
GSMStunter: _/-\o_

Ik baal dus niet van m'n IPAQ (en van m'n nokia ook al niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Pietb schreef op 20 November 2002 @ 18:56:
GSMStunter: _/-\o_

Ik baal dus niet van m'n IPAQ (en van m'n nokia ook al niet) :)
Heb je m ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

heb vandaag ook pakketje mogen ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb O2 vanavond gebeld, maar deze hebben de CD van GSMStunter nog niet in huis. Laten we er het beste maar van hopen en hopen dat deze morgen wel aanwezig is!

HGM was je al geactiveerd bij O2?

Ik heb um nog steeds niet......... :?

LET'S PRAY! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Ja :)

Had ik al gezegd dat ik er niet van baal? :? :P

Even voor de duidelijkheid: ik was al geactiveerd sinds 13 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
JAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_ ik heb ook m'n pakket binnen!! _/-\o_

Even een paar piccies (kon het niet laten :P )
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_doos.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_doosopen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_doosopen_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_abo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_3310.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_6310.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_carkit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_ipaq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rick.kessel/gsmstunter_alles.jpg
Rickbv schreef op 19 November 2002 @ 17:02:
Faabster: ik denk dat ik hem gelijk maar weer verkoop ofzo... Ik denk niet dat ik hem voor de volle 700euro gebruik dat 'ie waard is, dus koop ik er liever iets anders van (mooi tveetje ofzo).
Nee, nu ik dat ding in m'n handen heb wil ik hem niet verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 20 november 2002 @ 19:53:
JAAAAAAAAAAAAA _/-\o_ _/-\o_ ik heb ook m'n pakket binnen!! _/-\o_

Even een paar piccies (kon het niet laten :P )
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Nee, nu ik dat ding in m'n handen heb wil ik hem niet verkopen :'(
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{

IK WIL OOK :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik denk dat ik vrijdag gelukkig wordt gemaakt, anders dinsdag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat ik morgen geactiveerd wordt en dat ik vrijdag mijn iPAQ mag ontvangen!!!

Nou heb ik een beetje rondgekeken op Duitse sites (nu ze toch verliezen....wil ik daar wel kopen). Daar staat een iPAQ 3870 al voor € 499. Accesoires zijn ook veel goedkopen, denk dat ik daar maar mijn inkopen ga doen. Ik zal me eerst maar weer is lekker moeten maken op de HCC dagen.

Rick en PietB...van harte gefeliciteerd!!! :7

NU WIJ NOG !!!!!

_/-\o_ Please GSMStunter....laat ons niet in de steek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Duncan schreef op 20 November 2002 @ 21:33:
Ik denk dat ik vrijdag gelukkig wordt gemaakt, anders dinsdag.....
Ik hoop met je mee... 'k Ben TOE aan een iPaq...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tnx Faabster! :)

ik wil je alleen niet pesten ofzo, maar geloof jij in: "morgen geactiveerd, vrijdag ipaq binnen?" :P Ik bedoel, je hebt al pech genoeg gehad de afgelopen 3 maanden :/

Wat we eigenlijk ff moeten doen; als er iemand vrijdag op de HCC ff alle ipaq koopjes spot, kunnen de andere alvast thuis een route uitstippelen om de juiste weg te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 21:44:
Rick en PietB...van harte gefeliciteerd!!!
Thanx ;)
Rickbv schreef op 20 November 2002 @ 21:48:
Wat we eigenlijk ff moeten doen; als er iemand vrijdag op de HCC ff alle ipaq koopjes spot, kunnen de andere alvast thuis een route uitstippelen om de juiste weg te kiezen ;)
Ja en die dan via onze bluetooth verbinding opvragen via interrrnet enzo ;)

Of maak ik nu de mensen die (nog) geen IPAQ hebben jaloers? :7

* Pietb gaat in ieder geval een geheugenunit scoren daarzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En GSMStunter reageert weer eens (www.telecomvergelijker.nl):
O2 is op dit moment weer begonnen met aansluiten en alle klanten van O2 zullen nog onder de 'oude' actie voorwaarden behandeld worden. Er zijn de afgelopen dagen vele pakketjes O2 al verstuurd. Er zullen komende 2 weken de voor de andere mensen de pakketjes uitgaan.

met vriendelijke groet
GSMstunter
Coen hendriks
en
Wij zijn bezig om O2 wederom van alle informatie te voorzien om alle aanvragen te laten behandelen, u zult helaas (het zal moeilijk zijn na zo'n tijd) nog even geduld moeten hebben ik kan helaas niets doen om Uw aanvraag naar voren te schuiven in de wachtrij.
Alle aanvragen worden nog behandeld en wij laten niet zelf de aanvragen verwijderen bij O2 zoals collega's dat hebben gedaan.

met vriendelijke groet
GSMstunter.nl
Coen Hendriks
En ook zelfs op m'n mailtje. Zelfde strekking. Maar goed, beloven is wat anders dan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geld gehad die weeeeeeeeken terug al hun spullen ontvangen hebben? (dat is nu toch wel zo'n 6 weken geleden?)

Ik heb helaas nog niks, wel van gsmshop.nl 2 losse ondernemers abonnementen, nu nog wachten tot hun het geld terug storten.

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Zo, vandaag laastste pakketje binnen gehad :)

Totaalscore:
* 17x O2 Ondernemer abonnement
* 1x iPaq 3870
* 1x iPaq 3850
* 2x Nokia 6310
* 2x Nokia 3310
* 2x Nokia 3410
* 3x Mr Handsfree carkit

Totale kosten: € 20, voor de 2 Nokia 3410's (vroege actie)

Wat heb ik ermee gedaan?

Verkocht:
* 1x iPaq 3850

Nog te verkopen:
*1x Compaq 3870 (ik had er al eentje...)

Aan oma gegeven:
* 1x Nokia 3310

Mijn Vriendin:
* 1x Nokia 6310

Mijn zwager:
*1x Nokia 6310

Broer van mijn zwager:
* 1x Mr Handsfree kit

Collega van broer van mijn zwager:
* 1x Mr Handsfree kit

Vriendin van broer van mijn vriendin:
* 1x Nokia 3310

Onder het bed:
* 2x Nokia 3410

Heb ik nu alles gehad? Euhm.. Oh ja!

In de lade:
* 17x O2 abonnement :*)

Nee, ik heb de cash nog niet op mijn rekening gestort gekregen, maar heb hier alle vertrouwen in.

Verwijderd

Allemachtig, je maakt er ook wel optimaal gebruik van :)
Geen wonder dat O2 is gaan klagen. Maar ja, dit soort dingen hadden ze bij O2 wel moeten zien aankomen en wat betere regels moeten stellen. Stom van ze.

• Galoptic
Pompidompiedom... Dat van die Nokia 3410's heb ik gemist tijdens die actie destijds... Dunkt mij... Regardless, er lijkt weer gang in de trein te zitten.

• kieskes
Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooook !! :)

• P.B.
  • Niet online
Nog mensen vandaag gelukkig gemaakt ?

• xdc
  • Laatst online: 01:15

xdc

WOOOT ik heb ook een pakketje ontvangen vandaag!

15 abonnementen !!!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is wordt vandaag mijn account geactiveerd bij O2, volgende week hoop ik dat ik geluk heb dan maar..... :?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 09:01:
Als het goed is wordt vandaag mijn account geactiveerd bij O2, volgende week hoop ik dat ik geluk heb dan maar..... :?
8)
Heb je dat van O2 zelf gehoord of van gsmstunter.nl?

Ik kreeg tijdje terug van Coen te horen dat alles binnen twee weken geregeld zou worden bij O2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Mensen mat abbo's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

hmmm ben een week afwezig geweest, maar zo te zien beginnen ze langzaam aan binnen te druppenen :) nu nog afwachten of ik ook wat krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Vandaag misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Woeii hoorde net van m'n pa dat der een briefje van de post was dat we een pakketje konden ophalen van gsmstunter :D jeuh 1/3 is dus al binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Laten we hopen dat er deze week weer een hoop word geleverd, ik wacht nog steeds :/ en nu mag het toch echt wel een keer komen na 12 weken wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Jammer eigenlijk dat die Wachtlijst er niet meer is, konden we mooi precies zien wie er nog aan het wachten was etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
frankvanhoesel schreef op 25 november 2002 @ 00:48:
Jammer eigenlijk dat die Wachtlijst er niet meer is, konden we mooi precies zien wie er nog aan het wachten was etc...
Ik heb geen zin om die zes miljoen (NEE, dit is GEEN verwijzing naar de holocaust... (8>) reacties te gaan doorploegen: jij HEBT je iPaq inmiddels al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een week van hoop aangebroken voor diegene die nog steeds niets van GSMStunter hebben mogen ontvangen, waaronder ik!

Ik mag toch echt hopen dat iedereen deze week zijn iPAQ mag ontvangen......aangezien de aanvragen (in ieder geval die van mij) in behandeling is genomen vorige week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik heb die van mij al Galoptic, alleen ik wacht nog op mijn tweede! Ik heb nu een 3850 en wacht op de 3870....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 15-09 21:21
Ik mocht dus klaarblijkelijk geen nieuw topic openen over geld. Hoofdzakelijk gaat het in dit topic om de spullen die men van GSMstunter krijgt. Aangezien dat al veel mensen zijn, ben ik benieuwd wie ook al zijn geld heeft gehad van GSMstunter. Ik nog niet terwjl de tijd alweer begint te dringen. Ook niet onbelangrijk zou ik zo zeggen.

Ik hoop dat ik duidelijk ben en voor de verandering eens geen slotje krijg of anderzins afgezeken wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
poes schreef op 25 November 2002 @ 15:15:
Ik mocht dus klaarblijkelijk geen nieuw topic openen over geld. Hoofdzakelijk gaat het in dit topic om de spullen die men van GSMstunter krijgt. Aangezien dat al veel mensen zijn, ben ik benieuwd wie ook al zijn geld heeft gehad van GSMstunter. Ik nog niet terwjl de tijd alweer begint te dringen. Ook niet onbelangrijk zou ik zo zeggen.

Ik hoop dat ik duidelijk ben en voor de verandering eens geen slotje krijg of anderzins afgezeken wordt!
Dat geld binnenkomt heb ik al gehoord van sommige mensen; daar hoef je dus niet bang voor te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Vanochtend om 7 uur opgestaan en gaan werken... Nu ongeveer een uurtje klaar... Met andere woorden: ik VERDIEN mijn iPaq!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja op welke dag mogen wij onze iPAQ's ontvangen?

Zal vandaag onze geluksdag worden? (denk ut nie)

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42
ik hoop maar dat als ik straks mn bestelling voor abbo+gsm (nokia 6310i) bij www.telecomadvies.nl wel wat sneller en beter gaat dan bij gsmstunter :)

* yonexfreak houdt zijn hart vast ;) :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb weer bericht van Coen gehad, ze hebben nog geen reactie van O2 dus ik mag hopen dat ik vrijdag mijn iPAQ nog krijg anders zal het wel weer volgende week worden!

:z |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Ik ga mekant nog de Las Ketchup chica's nadoen, van al dat gewacht :+

Iemand voor tijdens het wachten nog een boeiende site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer met Coen gemaild.....hij heeft nog steeds geen reactie van O2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ze die belofte van alles binnen de komende 2 weken leveren waar kunnen maken. Al weer bijna 1 week verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Inderdaad :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Heb hier al 1,5 maand ofzo niet gekeken :o :D Maar er blijkt toch nog hoop te zijn ? Mooi :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws voor de ipaq-wachtenden (ik gelukkig niet); mensen die bij funbreak.nl een o2 ondernemerabo hebben besteld hebben gister en vandaag dit mailtje binnengekregen:

Beste Klant,

Vandaag hebben wij van onze tussenpersoon van O2 vernomen dat alle aanvragen voor O2 ondernemer geannuleerd zijn.
Ze stellen dat ze een te groot risico lopen als ze de aanvragen (naar eigen zeggen meer dan 750) alle door laten gaan.

Wij hebben zeer veel druk uitgeoefend, maar staan in deze verder machteloos. Het contract komt dan ook tot onze grote spijt te vervallen, en ivm de privacy wetgeving zullen wij uw gegevens uit onze systemen verwijderen.

Wij betreuren de gang van zaken ten zeerste, maar kunnen helaas weinig doen. Voor meer informatie doorverwijzen naar onze tussenpersoon via
edit:
XXX-XXXXXXX
.

Met vriendelijke groet,
Floris P.B. Waals
FjF Productions

zie ook: http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=911
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste