Ik heb ook nog nooit contact opgenomen met O2 of gsmstunter en toch alweer week geleden pakketje mogen ontvangen 
Nu nog de andere 2 pakketjes.... grrr
Nu nog de andere 2 pakketjes.... grrr
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij, aangezien O2 ons eerst niet eens wilde aannemen, zijn we nou niet bepaald welkom.Bobbert schreef op 03 december 2002 @ 10:36:
Krijg je overigens nog iets van een welkomspakket ofzow van O2, we hebben nu alleen maar 9 van die enveloppen met simkaartje en handleidingkje derin, helemaal niks aan dus.
Verwijderd
Dan heb je m vrijdagkieskes schreef op 04 December 2002 @ 16:59:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT![]()
![]()
![]()
![]()
Quote van Coen:
Het pakket vertrekt dadelijk naar U (eindelijk)!!!
maarja, toch eerst maar is zien, maar ik ben iig al heeeeel blij
Verwijderd
Klopt, die ervaring heb ik ook.Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 17:23:
Coen is ook erg selectief met beantwoorden van email. Heb hem gisteren een simpel vraagje gestuurd en nog geen reactie. Hoor ik vandaag van iemand anders dat die zowat 4 emailtjes heeft verstuurd en ontvangen van Coen.
[ Voor 35% gewijzigd door P.B. op 04-12-2002 18:22 ]
Verwijderd
Word up!hopelijk word de rest ook nog blij gemaakt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Duhh... Omdat je niet zoet bent geweest natuurlijk!
Verwijderd
Dat blijkt wel: "wordt" met -dt-... Tsssssssss....Ik wordt gek man...!!
oh jawel hoor, alleen geen rembours zendingen, dus hij zou vandaag kunnen komenBobbert schreef op 07 December 2002 @ 12:33:
Op zaterdags komt TPG post niet langs met pakketjes. Dus sorry voor je Faabster, volgende week ben je hopelijk de eerste
Verwijderd
DamnWij hebben van O2 reactie ontvangen betreffende onderstaande bestelling.
Helaas moet ik U mededelen dat O2 U afgewezen heeft. Voor de exacte reden van afwijzing verwijs ik U naar O2 op telefoonnummer 0800-5555555.
Verwijderd
Zyphix en ik hebben ongeveer tegelijkertijd besteld en mijn bestelling was al tig maanden bekend bij O2, voordat ze 'm gingen verwerken... 'k Hoop dat ik wel geaccepteerd word... This waiting drives me crazy!!!Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:02:
Na 3,5 maand wachten hebben ze eindelijk een reden gevonden tot afwijzen? Ben benieuwd wat die reden dan wel is.
Verwijderd
Verwijderd
Nou ik krijg dus niks meer omdat ik al via een andere webshop 2 abonnementen af had gesloten en dat daarmee het maximum aantal bereikt was.
Ik hooor net dat 02 eenzijdig de samenwerking met gsmstunter.nl heeft opgezegd en daarom ook m'n contractaanvraag is gecancelled. Ik heb zo'n vermoeden dat de laatstgenoemde partij dus aan het LIEGEN is...Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 19:25:
[...]
Nou ik krijg dus niks meer omdat ik al via een andere webshop 2 abonnementen af had gesloten en dat daarmee het maximum aantal bereikt was.:'
BronGaloptic schreef op 10 December 2002 @ 14:55:
[...]
Ik hooor net dat 02 eenzijdig de samenwerking met gsmstunter.nl heeft opgezegd en daarom ook m'n contractaanvraag is gecancelled. Ik heb zo'n vermoeden dat de laatstgenoemde partij dus aan het LIEGEN is...
Afwachten...HOGE PRIORITEIT - HOGE PRIORITEIT - HOGE PRIORITEIT
Coen,
Ik heb net contact gehad met O2 en wat blijkt: de
abonnementsaanvraag was bij hun reeds 11 of 17 september
gecreeerd in het systeem. Het lijkt erop, echter, dat deze nog
VOOR de entry gecancelled is door de dealer (jullie dus),
aangezien er geen notitie van de Risk&Fraud afdeling bij mijn
aanvraag stond. Kredietwaardigheid is ook niet de kwestie.
Mijn vraag is dus: kun je alsjeblieft nog eens contact opnemen
met O2, specifiek inzake mijn aanvraag, om deze met hoge urgentie door te duwen naar de activeringsafdeling, opdat ik gebruik kan gaan maken van de door mij aangevraagde abonnementen en bijkomende apparatuur?
Ik heb nu namelijk RUIM DRIE MAANDEN geleden mijn aanvraag
bij jou gedaan, krijg keer op keer te horen dat er ' binnen nu en
twee weken' uitgeleverd gaat worden, maar zie uiteindelijk niets.
Ik weet dat er afgelopen week ook nog pakketten zijn uitgeleverd,
dus ik verwacht dat je nu als bedrijf onderhand ook eens naar
MIJN aanvraag kunt kijken.
Morgenmiddag neem ik wederom contact op met O2, in de hoop
van hen te horen dat er contact is geweest tussen gsmstunter.nl
en O2 inzake mijn aanvraag.
Met vriendelijke groet,
doch tanende,
Galoptic
Fa. ********
PS Mijn gegevens heb je al, tweemaal per fax, eenmaal per email
attachments.
* Bobbert
Verwijderd
Maar jij hebt al een iPAQ...toch?[b]
* Bobbert
Ik wacht ook nog steeds.....
Verwijderd
Ik kan het dus definitief vergeten, damnO2 heeft inderdaad uw verzoek bij Coens afgewezen omdat u al 3
aansluitingen heeft en daadwerkelijk maar 1 werkzaam persoon binnen
het bedrijf heeft.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Euh ik heb 1/3 van m'n bestellingen binnen, dus ik wacht ook nog steedsVerwijderd schreef op 12 December 2002 @ 12:37:
[...]
Maar jij hebt al een iPAQ...toch?![]()
Ik kan me de frustraties voorstellen van diegene die nog geen iPAQ heeft!
Mijn steunbetuiging heb je....onder het genot van streaming radio op mijn iPAQ![]()
Sorry....Maar ik zal de moed niet opgeven, eerst O2 bellen, daarna pas met GSMStunter!!!!
Verwijderd
Als je er toch 3 krijgt dan mag je er ook 1 doorsturen naar mij hoorBobbert schreef op 12 December 2002 @ 16:36:
[...]
Euh ik heb 1/3 van m'n bestellingen binnen, dus ik wacht ook nog steeds
Hehe was ook niet de bedoeling, kheb ook nog fam en kennissenVerwijderd schreef op 12 December 2002 @ 22:19:
[...]
Als je er toch 3 krijgt dan mag je er ook 1 doorsturen naar mij hoor, je kan ze toch niet alle 3 tegelijk gebruiken
Coens onmiskenbare manier van antwoorden: "deze staat nog in aanvraag"...
[ Voor 17% gewijzigd door Bobbert op 13-12-2002 15:00 ]
wel jammer dat je dan niet kunt communiceren met je iPaq je, ding heeft geen bluetooth? IR weet ik niet, maar dat werkt niet echt fijnBobbert schreef op 13 December 2002 @ 14:57:
HEUUUH ze belde net op, omdat de 6310 niet meer leverbaar is, vroegen ze of ze ook 8310's mochten leveren. Mhaw van mij wel
maw bestelling lag klaar![]()
Hmm had ook gekunt, maar ik krijg de 3850 en die die heeft geen bluetooth dus.kieskes schreef op 13 December 2002 @ 15:01:
[...]
wel jammer dat je dan niet kunt communiceren met je iPaq je, ding heeft geen bluetooth? IR weet ik niet, maar dat werkt niet echt fijn
had dan om een 6310i gevraagd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee, het is iets anders. GSMStunter had een actie waarbij je 9 abo's kreeg a 5 euro per abo per maand voor een jaar. Dit bedrag kreeg je compleet terug. Dus je betaalt alleen gesprekskosten. Verder kreeg je er dan 2*nokia 3310, 1*nokia 6310 en een IPAQ bij. Plus nog 3 carkits. Prachtige aanbieding zeker omdat het compleet gratis was.Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 11:35:
Mja, ik kom misschien een beetje binnenvallen, kheb het topic wel gelezen, maar ik begrijp iets niet. Je neemt dus 8 flatliner abo's....is op afbetaling kopen niet goedkoper??? Want 8 ondernemer abo's is toch prijzig?
Verwijderd
Gisteren precies hetzelfde ontvangenVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 14:33:
Zowaar gisteren de eerste factuur van O2 ontvangen. En uiteraard klopte daar geen ruk van. Er staat maar 1 abo op de factuur, maar gsmstunter heeft nooit contact gezocht om te melden dat er evntueel minder abo's afgesloten zouden worden. Er was WEL office zone aangesloten. De factuur staat op de verkeerde naam. En als laatste loopt alles al sinds 28 november maar mooi dat ik nog geen sim heb (ik weet het, dat probleem is wel te verhelpen door met O2 te bellen. Weet iemand nog welk nummer).
Maar dat ik maar 1 abo heb is wel een beetje raar, dat zou dus ook betekenen dat er geen iPaq in zit...
euh wat doet dit in dit topicweppe schreef op 18 December 2002 @ 16:10:
Ik ga die ericson T68i bij gsmstunter bestellen, met 2 jarig hi20! Is een stuk goedkoper als bij belcompany!
ps: met hi20 bedoelen ze toch gewoon HiProfile 20 he?
De bron: TelecomVergelijker ForumStefan Engelen schreef:
las ik net op andere site:
Het is vanaf februari 2003 mogelijk kosteloos van je lopende O2 abonnement af te komen. Vanaf die datum moet namelijk voor de gespecificeerde rekening een bedrag neergeteld worden van 2,50 Euro, welke voorheen gratis was. Volgens de voorwaarden van O2 is dit zonder meer mogelijk, zie artikel 11 punt 5. Doe er je voordeel mee! Let wel op dat je dit uiterlijk 16 januari kenbaar hebt gemaakt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel meer van. Aan de andere kant heb ik wel een contract getekend en zou O2 gewoon moeten uitleveren. Nou ja, nog niks betaald, als het ooit nog eens komt zou het mooi zijn.wij doen ons best allen wel erg dat je een advocaat nodig hebt om een actie die allang afgerond had moeten zijn afte ronden. Maar het
bedrijf(O2) denkt waarschijnlijk dat dit de beste strategische zet is dat vele klanten van de actie willen afzien, maar de ervaring leert bij ons dat pas 1 iemand van de actie af heeft gezien (vind ik gek gezien de actie). Alleen we beginnen hier binnen het bedrijf een beetje ziek te worden van de langdradige verhalen van O2 die kant nog wal slaan. Nogmaals sorry voor de gang van zaken.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 00:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 10:55 . Reden: typo ]
ohja, bedanktdirkpostma schreef op 22 May 2003 @ 14:57:
Mensen, de opzegtermijn bij O2 is drie maanden. Mocht je nog een rits O2 Ondernemer abonnementen hebben en hier niets (meer) mee doen, dan wordt het tijd om deze op te zeggen.
Adres:
O2
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam ZO
Faxen kan ook: 020-2003410
Ze sturen standaard binnen een maand een schriftelijke bevestiging. Mocht je de (nog) niet hebben ontvangen, raadpleeg dan de O2 Ondernemer klantenservice: 0800-5555555
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq