[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ... Deel 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
In verband met het feit dat het eerste topic 1000 reply's bereikt heeft, begint hier het 2e topic.
Het eerste topic kan je hier vinden: [rml][ gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ...[/rml]

De aanbieding
1x ipaq 3850
1x Nokia 6310
2x Nokia 3310
9x O2 Ondernemer
Kosten: 100% gratis

en:

1x ipaq 3870
1x Nokia 6310
6x O2 Ondernemer
Kosten: 100% gratis

Deze aanbieding is nu afgelopen, maar het is toch handiger om een nieuw topic te starten voor nog eventuele klachten cq. afwikkeling van problemen met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie de formulieren eigenlijk ondertekend?
Want het schijnt dat degene die op het kvk uitreksel staat alleen gemachtigd is.

Degene die het al ontvangen hebben, hoe hebben jullie dat gedaan?
Zelf ondertekend of degene die op het kvk formulier staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan echt niet controleren of je krabbel wel of niet netjuz binnen de lijnen is, oftewel HOE kunnen ze aan het handtekening zien van wie die is. Dat heeft er echt niets mee te maken! Er is echt geen algemene handtekeningen database hoor!! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En trouwens wel irritant dat je nu een 2de topic hebt geopent!! JAMMER!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:58:
Hoezo is dit irritant en jammer ?
Het is een vaste regel dat bij 1000 posts een nieuw topic wordt geopent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:57:
Ze gaan echt niet controleren of je krabbel wel of niet netjuz binnen de lijnen is, oftewel HOE kunnen ze aan het handtekening zien van wie die is. Dat heeft er echt niets mee te maken! Er is echt geen algemene handtekeningen database hoor!! :S
Ja dat dacht ik ook. Maar ik kreeg te horen van een gsmshop dat het zo niet mogelijk was en dat het perse door degene op het kvk formulier ondertekend moest worden, ze zullen de naam ook wel checken, dusss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik wacht ook nog steeds en het blijft stil rond gsmstunter...... Heeft iemand o2 al eens gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
poes schreef op 09 oktober 2002 @ 20:41:
Ik wacht ook nog steeds en het blijft stil rond gsmstunter...... Heeft iemand o2 al eens gebeld?
vandaag nog, ze hadden nog niks van mij in hun systeem staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:58:

Pardon?
Na 1000 reply's wordt altijd een nieuw topic geopend.

Anders wordt de topiclist zo onoverzichtelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Lijkt me ook een slechte zaak voor O2. Als deze actie niet doorgaat, ga ik gewoon weer terug naar KPN of Vodafone. Tenslotte lopen daar de zakelijke abbo's nu nog.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De handtekening moet gewoon kloppen met de opgegeven gegevens. Anders is het valsheid in geschrifte.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Op het uittreksel KvK staat aangegeven wie tekenbevoegd is.
Van deze persoon moet een ID meegestuurd worden.
De handtekening op het contract moet kloppen met die op het ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KifArU schreef op 09 oktober 2002 @ 22:28:
Op het uittreksel KvK staat aangegeven wie tekenbevoegd is.
Van deze persoon moet een ID meegestuurd worden.
De handtekening op het contract moet kloppen met die op het ID.
Ok ik snap het. Nu vraag ik me af wie dat allemaal zo gedaan heeft, ik iig niet ik heb m'n eigen ID gebruikt. 8)7 Dus ik vrees dat ik het nu definitief kan vergeten of niet? 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 22:45 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
Geachte ZyPhiX,

ik zou zeggen, bel ze gewoon eens op! :D Dan weet je iig waar je aan toe bent, en, komen zij erachter dat iets niet klopt, kunnen ze het misschien nog herstellen! Nu neem ik echter aan, dat wanneer zij gezien hadden dat het niet correct was, ze wel contact opgenomen hadden? :/

Nee echt, ik zou gewoon eens bellen. Mijn ervaring: zeg het woord GSMstunter, en ze weten gelijk wat je bedoelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal malen gebeld naar verschillende afdelingen maar ze kunnen niks vinden van me. :? Ze zeggen steeds dat ik contact op moet nemen met gsmstunter maar daar krijg ik geen reactie. Maar ja ik hou het hierbij :z , ik zie wel of er ooit iets binnen komt. Zo niet dan heb ik vette pech. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

heeft iemand al "uitgekeerd" gekregen dan ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMStunter heeft echt veel trucjes in huis, nu zeggen ze weer dat ze een aanvragen stop bij O2 hebben, terwijl wanneer ik met O2 bel en met mijn contactpersoon die verteld mij dat GSMStunter gewoon mailtjes stuurt. HOE KAN DIT VRAAG IK JE?? GSMStunter gooit zijn naam te GRABBEL!!!! We wachten allemaal al weer veel te lang!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:32:
GSMStunter heeft echt veel trucjes in huis, nu zeggen ze weer dat ze een aanvragen stop bij O2 hebben, terwijl wanneer ik met O2 bel en met mijn contactpersoon die verteld mij dat GSMStunter gewoon mailtjes stuurt. HOE KAN DIT VRAAG IK JE?? GSMStunter gooit zijn naam te GRABBEL!!!! We wachten allemaal al weer veel te lang!!!
Toen ik 02 belde wisten ze ook al genoeg toen ik het woord gsmstunter zei :o

zucht, ik wacht inmiddels bijna 1,5 maand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VANAF ONDER NAAR BOVEN LEZEN!!!

From: "Coen" <Coen@gsmstunter.nl>
Sent: Thursday, October 10, 2002 11:47 AM
Subject: RE: Afhandeling FOX Group aanvraag

Nee er worden zowel bij ons als bij o2 geen uitzonderingen gemaakt als U
wilt kunt U de aanvraag annuleren of blijven wachten maar niet elke 5
minuten een mailtje sturen!!

Met vriendelijke groet,
GSMstunter

> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Verzonden: donderdag 10 oktober 2002 11:44
> Aan: Coen
> Onderwerp: Re: Afhandeling FOX Group aanvraag
>
>
> Ik wacht al vanaf 27 augustus, kan u dan voor mij geen uitzondering
> maken? U
> heeft mijn gegevens dus nog wel? U kan wanneer u toestemt dit voor mij
> te
> willen doen, de e-mail naar **** (de persoon waarmee ik steeds spreek)
> sturen. Ik hoop dat u dit wel voor mij wil doen. *** zorgt er dan
> voor
> dat alles verwerkt wordt. Stemt u hiermee in?
>
> Hartelijk bedankt!
>
> Groeten,
> Fabian van Vilsteren
> FOX Group

> ----- Original Message -----
> From: "Coen" <Coen@gsmstunter.nl>
> Sent: Thursday, October 10, 2002 11:38 AM
> Subject: RE: Afhandeling FOX Group aanvraag
>
>
> > Wij mailen al geuime tijd niet meer met O2 dus wat ze U vertellen
> klopt
> > niet!
> >
> >
> > Met vriendelijke groet,
> > GSMstunter
> >
> > -----Oorspronkelijk bericht-----
> > Verzonden: donderdag 10 oktober 2002 11:26
> > Aan: Coen
> > Onderwerp: Re: Afhandeling FOX Group aanvraag
> >
> >
> > Ik heb net **** weer aan de lijn van O2 gehad en deze wist mij te
> > vertellen dat er gewoon e-mails van GSMStunter binnenkomen, dus er is
> > geen
> > stop! Kan u mij aub mijn gegevens doormailen!! Het is super belangrijk
> > voor
> > mij!! Ik vraag bij u telefoonabannementen aan en u levert die niet aan
> > O2,
> > ik wacht al vanaf 27 augustus!! Kan u mijn aanvraag niet even mailen?
> > Heeft
> > u nog wel alle gegevens van mij?
> >
> > Ik hoop dat dit snel afgehandeld kan worden!!
> > Ik hoop ook op nu weer een snelle reactie!!
> >
> > Fabian van Vilsteren
> > FOX Group
> >
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Coen" <Coen@gsmstunter.nl>
> > Sent: Thursday, October 10, 2002 11:15 AM
> > Subject: RE: Afhandeling FOX Group aanvraag
> >
> >
> > > ze hebben bij o2 op dit moment een aanvragen stop op mijn dealercode
> > > zitten ik kan verder niets doen
> > >
> > >
> > >
> > > Met vriendelijke groet,
> > > GSMstunter
> > >
> > > -----Oorspronkelijk bericht-----
> > > Van: Fabian van Vilsteren [mailto:vanvilsteren@fox-group.nl]
> > > Verzonden: donderdag 10 oktober 2002 11:11
> > > Aan: Coen
> > > Onderwerp: Fw: Afhandeling FOX Group aanvraag
> > >
> > >
> > > Ter herinnering!!
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > To: Coen <mailto:Coen@gsmstunter.nl>
> > > Sent: Wednesday, October 09, 2002 10:37 AM
> > > Subject: Afhandeling FOX Group aanvraag
> > >
> > > Beste Coen,
> > >
> > > Als U mij een plezier wil doen en al mijn beschuldigingen naar U toe
> > > ongedaan wil maken dan stel ik het volgende voor. Ik heb met O2
> > > (0800-****** (mail me->vanvilsteren@fox-group.nl)) gebeld en deze (****, anders wordt deze persoon gek) vertelde mij dat het inorde
> was
> > > wanneer U nogmaals een e-mail verstuurde naar O2 met de benodigde
> > > gegevens en dat ik dan van O2 weer te horen kreeg wanneer deze goed
> is
> > > overgekomen. Ik hoop dat U die kleine moeite voor mij wil doen en
> mij
> > > als klant wil behouden. Alles wordt dan bij O2 geregeld en U krijgt
> > een
> > > bevestiging van hun. Vervolgens hoop ik van U mijn bestelling te
> mogen
> > > ontvangen en alles toch nog positief af te sluiten.
> > >
> > > Graag hoor ik uw reactie en het bericht dat u een e-mail naar O2
> heeft
> > > verstuurd met de benodigde gegevens van mij/mijn bedrijf.
> > >
> > > Met vriendelijke groeten,
> > >
> > > Fabian van Vilsteren
> > > FOX Group
> > >
> > > Het gaat om een bestelling van 6 abonnementen inclusief de iPAQ en de Nokia 6310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt nu inmiddels hogerop contact gezocht!! Alle lof aan O2!!!! Sorry voor GSMStunter, ik zal in naam van ons allen praten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ah, ik mailde Coen dinsdag ook... Hij doet volgens mij echt wel genoeg, hij gaf in die mail ook aan dat er problemen waren en dat hij en O2 het niet goed met elkaar kunnen vinden. Het is een heel vaag zooitje, maar wat ik begrepen heb van Coen zitten beide partijen elkaar een beetje te pesten...

Faabster, ik hoop dat er wat nuttigs uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een reactie van mijn kant ik heb ook meegedaan aan die actie van die ondernemersabbo en nu sinds 1 oktober de spulen in mijn bezit. Het heeft wel wat lang en enkele telefoontjes (gsmstunter en 02) gekost. ik had op 17 aug aangevraagd.

Hoe komt het nu dat het zolang duurt. Dit wordt veroorzaakt door de aanvragers. Er zijn massa mensen geweest die even hiervoor een zaakje hebben opgericht, om een kvk nummer te krijgen. O2 is er achter gekomen dat er veel spookondernemers (met aanvragen voor 40 abbo) tussen zitten. O2 heeft zodanig de uitlevering geminimaliseerd naar gsmstunter (is geen schuld van gsmstunter) toe. Ze zijn nu eerst aan het uitzoeken wie die spookondernemers zijn en gooien die eruit en sluiten diegenen niet aan.

een vriend van me is hetzelfde overkomen (die is echt ondernemer) en daar heeft O2 toegezegd dat ze met 1.5 week ongveer wel weten wie spookondernemer zijn en de andere aanvragen (van echte ondernemers) worden in behandeling genomen en aangesloten ASAP.

Dus dat het zolang duurt hebben al die mensen die even slim dachten te zijn (door snel een kvk nr te bemachtigen) aan zichzelf te danken en zij hebben het voor anderen verziekt.

Gsmstunter kan hier dus weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Dit is niet helemaal waar. Mijn bedrijf bestaat al meer dan 55 jaar en ook ik heb nog niets ontvangen. Ik heb op 21 augustus de aanvraag gedaan. Ook ik heb GSMstunter gebeld en Coen heeft mij uitgelegd hoe de zaken ervoor staan en ik heb geen redenen om te denken dat hij mij iets op de mouw spelt. Hij heeft net als O2 een goede naam te verliezen. Voordat ik op de aanbieding inging heb ik zoveel mogelijk info te pakken zien te krijgen over GSMstunter als ik maar kon vinden op internet. Bijna alles viel positief uit voor GSMstunter. Uiteraard heb ik nog wel wat geduld. Ik denk dat O2 heel veel heeft te verliezen als ze alle niet-spookondernemers met het badwater weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde hier, ook op 21 augustus besteld, is als het goed is al een bevestiging naar gsmstunter gestuurd, maar ik heb nog steeds niets binnen! ik ga nu eens even bellen naar 02...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat o2 eerst op een rij aan het zetten is wie de echte ondernemers zijn. Deze zullen dan ook wel worden aangesloten.

Maar voordat O2 dat op een rij daar gaat wel even overheen, dus ook de echte ondernemers die nog niet aangesloten zijn hebben hier last.

Personen die zich gewoon op een normale manier (dus werkelijk bestaande en aan het economisch verkeer deelnemende ondernemingen) hebben aangemeld zal alles uiteindelijk wel op z'n pootjes terecht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
thieu: kan jij GSMstunter bereiken? Ik heb gister namelijk van O2 te horen gekregen dat ze een bevestiging zouden sturen naar GSMstunter. Toen heb ik GSMstunter gelijk een mailtje gestuurd of ze de bevestiging al binnen hadden etc, maar daar reageren ze niet op. Ook telefonisch onbereikbaar...

offtopic:
Al had ik al die tijd die ik op GoT, gsmstunter.nl, wachtlijst en telecomvergelijker doorgebracht had gewerkt / nuttig besteed, had ik nu denk ik zelf al een Ipaq + x-nokia's bij mekaar gewerkt...

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 10-10-2002 18:24 . Reden: ff verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
Al had ik al die tijd die ik op GoT, gsmstunter.nl, wachtlijst en telecomvergelijker doorgebracht had gewerkt / nuttig besteed, had ik nu denk ik zelf al een Ipaq + x-nokia's bij mekaar verdiend...
Ik meen dat iedereen even veel recht heeft op z'n ipaq ;)

In ieder geval vind ik dit zeer slechte service van O2, maar het komt vooral door die mensen die dus 'ff' een eenmanszaakje hebben opgezet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Ik vind dat gsmstunter ons wat meer duidelijkheid moet geven.
Dus of ja, de telefoons komen, of ze komen niet. Dan kan ik ergens anders een telefoon bestellen.
Ik heb die telefoon dus eigenlijk wel echt nodig en had niet gedacht dat ik er zoooo lang op zou moeten wachten en niet eens weten OF ik hem wel krijg :/

mijn bedrijf is hier trouwens zeker niet speciaal voor opgericht, het bestond al een paar maand voor de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick: ik heb gsmstunter vorige week donderdag voor het laatst geprobeerd telefonisch te bereiken. Toen kreeg ik na een aantal keer proberen gehoor. Afgelopen weekend een e-mail gestuurd en afgelopen dindsdag ook naar gsmstunter, nog steeds geen antwoord.
Vanmidaag 02 gebeld (op bekende nummer) maar na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben heb ik het maar opgegeven....
Morgenochtend tussen 9 en 12 gsmstunter opbellen, misschien daarna o2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Thieu, laat even weten hoe het gegaan is. Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poes schreef op 10 oktober 2002 @ 21:03:
Thieu, laat even weten hoe het gegaan is. Ik ben erg benieuwd.
Ik heb denk ik een stuk of 15 keer geprobeerd contact te krijgen met gsmstunter.nl onder nummer 0497555014. Geen gehoor.
Vervolgens heb ik met o2 gebeld, na 7 minuten wachten erg aardige en behulpzame mevrouw aan de lijn. Heeft mijn aanvraag opgezocht, wilde gelijk een bevestiging sturen naar coen's trading telecom. Maar het faxnummer moest ik nog even navragen.
Dit heb ik gedaan via nummer: 0497550560 (de echte winkel van coen's trading telecom). Zij konden mij het faxnummer van gsmstunter.nl geven. Vervolgens weer naar o2 gebeld, die mevrouw heeft toen onmiddelijk mijn bevestiging naar gsmstunter.nl gestuurd. Volgens o2 kan gsmstunter nu onmiddelijk tot levering overgaan.

Dit alles vind ik wel een beetje vreemd. Ik heb op 30/09 ook al met o2 gebeld, toen had ik een meneer aan de telefoon die ook zie dat hij de bevestiging zou faxen. Waarschijnlijk is er toen iets misgegaan.

Heeft iemand anders ook al eens een bevestiging bij o2 losgepeuterd? zo ja, binnen welke tijd waren de spullen in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:00:
[...]

Ik heb denk ik een stuk of 15 keer geprobeerd contact te krijgen met gsmstunter.nl onder nummer 0497555014. Geen gehoor.
Vervolgens heb ik met o2 gebeld, na 7 minuten wachten erg aardige en behulpzame mevrouw aan de lijn. Heeft mijn aanvraag opgezocht, wilde gelijk een bevestiging sturen naar coen's trading telecom. Maar het faxnummer moest ik nog even navragen.
Dit heb ik gedaan via nummer: 0497550560 (de echte winkel van coen's trading telecom). Zij konden mij het faxnummer van gsmstunter.nl geven. Vervolgens weer naar o2 gebeld, die mevrouw heeft toen onmiddelijk mijn bevestiging naar gsmstunter.nl gestuurd. Volgens o2 kan gsmstunter nu onmiddelijk tot levering overgaan.

Dit alles vind ik wel een beetje vreemd. Ik heb op 30/09 ook al met o2 gebeld, toen had ik een meneer aan de telefoon die ook zie dat hij de bevestiging zou faxen. Waarschijnlijk is er toen iets misgegaan.

Heeft iemand anders ook al eens een bevestiging bij o2 losgepeuterd? zo ja, binnen welke tijd waren de spullen in huis?
weet je ook waar ze die aanvraag heeft opgezocht?
Ik heb ook al 2 keer naar o2 gebeld, maar telkens was m'n aanvraag niet te vinden in hun systeem, terwijl gsmstunter zegt dat het wachten op o2 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
thieu: welk nummer heb je nu uiteindelijk daarvoor gebeld (van O2 dus)?

Verder heb ik aan GSMstunter gevraagd of ze de bevestiging al binnen hebben. Klant vriendelijkheid is toppie daar! :) :) :(
u ziet vanzelf het pakket in huis als deze inderdaad naar ons bevestigd
is.
ikke:
Waarom kunnen jullie mij nou niet gewoon vertellen of mijn pakket al is
verstuurd? Dat is toch wel het minste wat jullie kunnen doen na twee
maanden wachten vind ik...
GSMstunter:
wat is de postcode vh bedrijf
En ik kreeg het antwoord (1min geleden) dat hij nog niet verzonden is...
[edit] nog geen bevestiging, dus niet GSMstunter's fout

LET OP: vrijdag niet met O2 bellen! Je krijgt een of andere #%# dame die je echt helemaal niks wil vertellen! Dit was 2 weken geleden ook al zo. GRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
  • Laatst online: 04-10-2024
Vanmiddag gebeld naar O2... Naar 0800-555 5555, doorverbonden met de Business Desk... Daar door een hondsbrutale, amper Nederlands sprekende Surinamer (of eilandgenoot) afgepoeierd richting de dealersafdeling. Ik kreeg een erg behulpzame medewerker aan de lijn en die heeft heel COEN's TRADING TELECOM stapeltje doorgespit voor me. "Ja, meneer, gsmstunter heeft ons niets gestuurd, u heeft blijkbaar voor niets 1,5 maand gewacht."

:( ER WAS helemaal NIKS TE VINDEN :(
Hij had zelfs geen aanvraagmailtje van gsmstunter.nl ontvangen...

Uiteindelijk heb ik vandaag een fax met m'n eigen bescheiden [contractant], de directeur zijn bescheiden [v/d kvk-houder dus], het contract zoals van 22 augustus etc. doorgefaxt naar gsmstunter.nl. En ik heb alles ingescand en ook nog 's naar Ellen, Coen en het algemene adres gemaild.

Ik ben NIET blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Galoptic schreef op 11 oktober 2002 @ 16:43:
Vanmiddag gebeld naar O2... Naar 0800-555 5555, doorverbonden met de Business Desk... Daar door een hondsbrutale, amper Nederlands sprekende Surinamer (of eilandgenoot) afgepoeierd richting de dealersafdeling. Ik kreeg een erg behulpzame medewerker aan de lijn en die heeft heel COEN's TRADING TELECOM stapeltje doorgespit voor me. "Ja, meneer, gsmstunter heeft ons niets gestuurd, u heeft blijkbaar voor niets 1,5 maand gewacht."

:( ER WAS helemaal NIKS TE VINDEN :(
Hij had zelfs geen aanvraagmailtje van gsmstunter.nl ontvangen...

Uiteindelijk heb ik vandaag een fax met m'n eigen bescheiden [contractant], de directeur zijn bescheiden [v/d kvk-houder dus], het contract zoals van 22 augustus etc. doorgefaxt naar gsmstunter.nl. En ik heb alles ingescand en ook nog 's naar Ellen, Coen en het algemene adres gemaild.

Ik ben NIET blij!
;(

Ik Heb 02 net weer gebeld.
Het ging PRECIES hetzelfde als bij de persoon hierboven.
Ook NIKS te vinden van mijn aanvraag.
Meneer zei mij dat het 'zwaar kut' was :o
Maar goed, ik moest gsmstunter mijn aanvraag nog een keer laten versturen naar 02, en ik zou dan met spoed worden aangesloten wist meneer mij te vertellen.

GSMStunter meteen gemaild natuurlijk, en nu maar afwachten, ik ben er bang voor :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Mijn aanvragen zijn wel bekend bij O2, maar ik heb nog niets. Ik begin nu toch wel wat twijfels te krijgen. Wellicht dat ik mijn klacht bij Radar of Kassa o.i.d ga deponeren....... daar denk ik nog over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 11 oktober 2002 @ 15:07:
thieu: welk nummer heb je nu uiteindelijk daarvoor gebeld (van O2 dus)?
Hét nummer rick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieskes schreef op 11 oktober 2002 @ 12:50:
[...]

weet je ook waar ze die aanvraag heeft opgezocht?
Ik heb ook al 2 keer naar o2 gebeld, maar telkens was m'n aanvraag niet te vinden in hun systeem, terwijl gsmstunter zegt dat het wachten op o2 is..
Ik heb gebeld naar de sales afdeling..

edit: mijn aanvraag was overigens wel te vinden in de stapel, ze heeft het naar alle waarschijnlijkheid vanmiddag gefaxt, vanmorgen kon niet, want de printer was raar aan het doen bij O2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleej

Ik heb niets bij Gsmstunter.nl besteld ofzo, maar wel een O2 ondernemersabbonement bij www.gsm.nl met een S45 , waarom enzo dat boeit niet, maar goed.

Krijg ik na 1 1/2 maand een aangetekende brief binnen, ik typ hem hieronder ff over :
Onlangs heeft u via ons een aanvraag ingediend voor een O2 ondernemersabonnement. Via deze brief berichten wij u over onze beslissing om uw aanvraag niet verder in behnadeling te nemen en te annuleren bij O2.

In de mobiele telefonie markt ontvang een dealer , als tussenpersoon, een vergoeding van een provider voor het afsluiten van een abonnement. De klant sluit, met bemiddeling van de dealer, rechtstreeks een overeenkomst met de provider. Van de vergoeding die een dealer ontvangt wordt onder andere het toestel geheel of gedeeltelijk betaald.

O2 heeft besloten om bovenstaande vergoeding niet aan ons uit te keren. Als onderbouwing van deze beslissing voert O2 aan dat wij bemiddelen bij het tot stand komen van abonnementen met klanten die niet de intentie zouden ehbben om het abonnement te gaan gebruiken.

Wij zijn van mening dat het belgedrag van onze klanten niet onder onze verantwoordelijkheid valt. O2 houdt echter vast aan haar standpunt en zal de vergoeding voor reeds afgesloten en eventueel toekomstige contracten niet aan ons uitkeren.

Nog wat etc. etc. niet boeiend
Dus ze geven al die ondernemersabbo's niet af omdat er van die spookbestellers zijn die alleen er een goedkoop toestel uit willen slaan en niet gaan bellen met heel het abbo :) Was ik ook van plan daar niet van :P

Jammer dat het zo loopt, jammer dat het zolang duurde, maar toch fijn dat ik ff bericht kreeg van gsm.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Dat klinkt niet best :(

Ik heb al een O2 abonnement waarmee ik vaak bel, dus ik denk dat bovenstaande geen probleem vormt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
GSMstunter heeft al een paar keer laten weten, dat ze eerst wachten op het geld van O2. Dus ik denk dat dit voor de mensen van GSMstunter niet speelt als ze al een rekening of spullen binnen hebben. Dan zijn ze namelijk al geaccepteerd door O2.

Voor degenen die nog niks binnen hebben, zou dit vervelend kunnen worden als ze een bedrijf hebben gebruikt, dat heel kort bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:10:
Alleej

Ik heb niets bij Gsmstunter.nl besteld ofzo, maar wel een O2 ondernemersabbonement bij www.gsm.nl met een S45 , waarom enzo dat boeit niet, maar goed.

Krijg ik na 1 1/2 maand een aangetekende brief binnen, ik typ hem hieronder ff over :

[...]

Dus ze geven al die ondernemersabbo's niet af omdat er van die spookbestellers zijn die alleen er een goedkoop toestel uit willen slaan en niet gaan bellen met heel het abbo :) Was ik ook van plan daar niet van :P

Jammer dat het zo loopt, jammer dat het zolang duurde, maar toch fijn dat ik ff bericht kreeg van gsm.nl :)
Heb jij een ECHT bedrijf of een neppe (dat is dus als je m hebt opgezet alleen voor de abonnementen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
KifArU schreef op 11 oktober 2002 @ 23:15:
Voor degenen die nog niks binnen hebben, zou dit vervelend kunnen worden als ze een bedrijf hebben gebruikt, dat heel kort bestaat.
Mijn bedrijf bestaat sinds 1991... Zou voldoende moeten zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
mailtje van coen gekregen vandaag:

Wij hebben afgelopen week nog een CD naar O2 opgestuurd en hebben een
melding gehad dat O2 op dit moment niemand aansluit. De rede is ons
onbekend.
Dus op dit moment moeten wij helaas wachten.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verdorie. morgen wacht ik officieel 2 maanden op mijn abonnement, terwijl ik die dingen nodig heb, want ik wil kunnen bellen met O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieskes schreef op 12 oktober 2002 @ 17:28:
mailtje van coen gekregen vandaag:

Wij hebben afgelopen week nog een CD naar O2 opgestuurd en hebben een
melding gehad dat O2 op dit moment niemand aansluit. De rede is ons
onbekend.
Dus op dit moment moeten wij helaas wachten.

:/
Ik ben al geaccepteerd, dan kan ik er toch wel zeker van zijn dat ik binnenkort mn spullen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 12:06:
[...]

Ik ben al geaccepteerd, dan kan ik er toch wel zeker van zijn dat ik binnenkort mn spullen krijg?
Hoe weet je of je geaccepteerd ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Idd, ik ben ook al geaccepteerd, weet m'n nummers al (foute medewerkers daar ;) ) maar moet volgens die medewerker nog wel geactiveerd worden. Maar daar moest GSMstunter bij betrokken zijn oid, zei die bepaalde medewerker.

Dus ik vrijdag middag een mail gestuurd, naar 3 adressen van GSMstunter/Coenstrading maar echt geen antwoord hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
*GROM* ik wil ook weten of ik geaccepteerd ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Ik heb hetzelfde probleem als Rickbv. Ook mijn nummers zijn bekend. Ik wil dus maar één ding weten: Waarom krijg ik mijn spullen niet?

Daarnaast verbaast het mij dat ik zo lang moet wachten.
Het komt enigszins zorgwekkend over, de situatie zoals hij nu is. Daaarnaast krijg ik mijn meel steeds terug. Ze komen dus niet aan. Kan natuurlijk ook aan mijn provider liggen. (boodschap: failed addres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 13 oktober 2002 @ 12:11:
Idd, ik ben ook al geaccepteerd, weet m'n nummers al (foute medewerkers daar ;) ) maar moet volgens die medewerker nog wel geactiveerd worden. Maar daar moest GSMstunter bij betrokken zijn oid, zei die bepaalde medewerker.

Dus ik vrijdag middag een mail gestuurd, naar 3 adressen van GSMstunter/Coenstrading maar echt geen antwoord hoor :(
Je hebt mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook al tien dagen geleden (ook naar 3 adressen; ellen, coen en info) mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.... Baart mij ook zorgen, straks zit ik wel aan de abo's vast, maar krijg ik niks meer! :( :(

DUNCAN: zie vorige postings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Je zit zonder dat je spullen hebt gekregen nooit aan je abo's vast. Je bent een overeenkomst aangegaan met/via gsm-stunter. Er is getekend voor 6 abo's i.c.m. de beloofde spullen. Morgen is O2 weer open.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zullen we es een I&T meeting houden bij Coen's Trading Telecom? >:) >:) Kijken of er dan wel gereageerd kan worden :P

Nee, ff serieus, ik ga morgen gewoon alle nummers bellen die ik kan vinden. Dat zeiden ze bij O2 ook: je bestelt 9abo's (of 6), das niet niks, ze moeten gewoon reageren en uitleveren. Reageren ze dan nog niet, dan ga ik gewoon een keer langs, ben het nu gewoon zat.

Tis simpel, ik heb 1 1/2 maand bij O2 gelegen, kan GSMstunter niks aan doen. Maar dan vind ik een goede communicatie met de 10tallen klanten wel belangrijk, en dat doet GSMstunter gewoon NIET. Vrij zielig om gewoon steeds oneline emails te sturen, de telefoon niet opnemen, niets op website vermelden. Laat dan in godsnaam iets van je horen!

[edit]
Hoe zit het trouwens met de mensen die al na < 1maand gelukkig werden gemaakt (Bassdrum bijvoorbeeld)? Hebben die al geld op hun rekening staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Rickbv schreef op 13 oktober 2002 @ 20:52:
Zullen we es een I&T meeting houden bij Coen's Trading Telecom? >:) >:) Kijken of er dan wel gereageerd kan worden :P

Nee, ff serieus, ik ga morgen gewoon alle nummers bellen die ik kan vinden. Dat zeiden ze bij O2 ook: je bestelt 9abo's (of 6), das niet niks, ze moeten gewoon reageren en uitleveren. Reageren ze dan nog niet, dan ga ik gewoon een keer langs, ben het nu gewoon zat.

Tis simpel, ik heb 1 1/2 maand bij O2 gelegen, kan GSMstunter niks aan doen. Maar dan vind ik een goede communicatie met de 10tallen klanten wel belangrijk, en dat doet GSMstunter gewoon NIET. Vrij zielig om gewoon steeds oneline emails te sturen, de telefoon niet opnemen, niets op website vermelden. Laat dan in godsnaam iets van je horen!

[edit]
Hoe zit het trouwens met de mensen die al na < 1maand gelukkig werden gemaakt (Bassdrum bijvoorbeeld)? Hebben die al geld op hun rekening staan?
Compleet mee eens.
En als het allemaal niet meer lukt, laat ze dan in ieder geval duidelijk maken dat de aanbieding niet meer doorgaat, dan kunnen klanten die WEL graag willen bellen iets anders bestellen.

Ik was overigens niet te vinden in het systeem van 02, terwijl gsmstunter mij al 3 weken verteld (mailt) dat het wachten op 02 is.

Ik word er langzamerhand gek van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 13 oktober 2002 @ 20:52:

[edit]
Je hebt helemaal gelijk.... en IK HEB DIE ABONNEMENTEN NODIG :( :( Medewerkers van het bedrijf willen bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:01
Duncan schreef op 13 oktober 2002 @ 22:04:
[...]

Je hebt helemaal gelijk.... en IK HEB DIE ABONNEMENTEN NODIG :( :( Medewerkers van het bedrijf willen bellen :(
Uit je profile:
Beroep Student
Uh huh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Hij kan toch bij een bedrijf werken waarvoor hij abo's heeft geregeld?

kieskes: GSMstunter kijkt nieteens naar je naam! Tis gewoon het bericht in 2sec doorscannen, komt het woord "hoelang" of "wanneer" of "status" erin voor dan drukken ze op CTRL-V en dan staat er: "nog in behandeling bij O2". Mochten ze dit lezen en het er niet mee eens zijn, bewijs eerst het tegendeel maar eens dan...

Maruh, Bassdrum, al geld op je rekening? Volgens mij kan dit er namelijk een paar dagen na uitlevering al op staan. Ze krijgen volgens mij in 1x geld van O2, dus waarom zou je dan 8 weken tussen uitlevering en geldstorting moeten wachten?

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 13-10-2002 22:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:01
Rickbv schreef op 13 oktober 2002 @ 22:53:

kieskes: GSMstunter kijkt nieteens naar je naam! Tis gewoon het bericht in 2sec doorscannen, komt het woord "hoelang" of "wanneer" of "status" erin voor dan drukken ze op CTRL-V en dan staat er: "nog in behandeling bij O2". Mochten ze dit lezen en het er niet mee eens zijn, bewijs eerst het tegendeel maar eens dan...

Maruh, Bassdrum, al geld op je rekening? Volgens mij kan dit er namelijk een paar dagen na uitlevering al op staan. Ze krijgen volgens mij in 1x geld van O2, dus waarom zou je dan 8 weken tussen uitlevering en geldstorting moeten wachten?
Nee geld staat nog niet op m'n rekening, zou ongeveer 6 weken duren. Beetje nutteloze discussie dat het er binnen een paar dagen op zou kunnen staan; vantevoren stond er al 6 weken, op de factuur die bij de i-paq zit stond het.

Dan verwacht ik het niet binnen een paar dagen hoor .... :P

En ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat het gsmstunter's schuld is?

Denk je dat ze voor de lol dingen niet versturen/achterhouden e.d.?

Ze zijn heus niet blij met ontevreden klanten, maar hun zijn ook afhankelijk van de fratsen van o2.

Waarom denk je dat gsm.nl precies hetzelfde gezeik heeft met o2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Bassdrum: zie m'n vorige post(s). Ik weet dat O2 m'n aanvraag van 19aug tot 3okt heeft laten liggen, daarna is er pas naar gekeken. Das GSMstunters fout niet. Maar:
-ze reageren niet op mails
-als ze reageren is het in 1 regel, je weet bijna nog niks
-ze kijken niet eens naar je, je bent maar een individu, ze vragen echt niks voor je na
-ze zijn telefonisch niet te bereiken
-ze zullen zelf ook niet ff een mailtje sturen / iets op de website zetten met actuale informatie
-ze zullen ook niet zeggen dat ze het O zo erg vinden, nee, je krijgt een bot antwoord van hier tot Tokio
- nog verder gaan?

Ipv zelf aan te geven dat O2 een #%##-bedrijf is kunnen ze zich beter op de klant richten, nu heb ik en een slechte ervaring met O2 en met GSMstunter. Hadden ze mij vanaf het begin al duidelijk gemaakt dat ze er alles aan doen, en echt individueel de status navragen dan was dat een stuk beter overgekomen.

Nog even over dat geld: iemand bij O2 zei dat "omdat ze op bevestiging wachten via fax wachten ze dus eerst totdat O2 geld heeft over gemaakt". Ik weet niet of dit verhaal wel helemaal klopt, maar als dit zo is snap ik niet waarom ze wel spullen kunnen leveren, maar geen geld over kunnen maken. Ok, hier zal vast wel een goede reden voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
kieskes schreef op 13 oktober 2002 @ 21:53:
Ik was overigens niet te vinden in het systeem van 02, terwijl gsmstunter mij al 3 weken verteld (mailt) dat het wachten op 02 is.
Same here... Ik heb het vorige week dus ook ALLEMAAL nog's doorgefaxt en de fax zelf ingescand en doorgemaild... Daar KUNNEN ze niet omheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
BaSsDruM schreef op 13 oktober 2002 @ 22:41:
[...]

Uit je profile:

[...]

Uh huh O-)
Rickbv schreef op 13 oktober 2002 @ 22:53:

[...]
Dat laatste is hier het geval dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
En ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat het gsmstunter's schuld is?

Denk je dat ze voor de lol dingen niet versturen/achterhouden e.d.?

Ze zijn heus niet blij met ontevreden klanten, maar hun zijn ook afhankelijk van de fratsen van o2.

Waarom denk je dat gsm.nl precies hetzelfde gezeik heeft met o2?
Op zich heb je hier een goed punt. Met de verhalen over de "controleronde" van O2 zou het gedonder verklaard kunnen zijn.

Maar wat mij niet duidelijk is, waarom GSMstunter mailt dat de aanvraag bij O2 in behandeling is (eind september). Daarna bel ik naar O2 en deze melden doodleuk dat de aanvraag op 16 september behandeld is.
Dan bel ik naar GSMstunter en die zeggen opeens dat het pakket 2 dagen daarvoor (1 oktober) verstuurd is.

Waarom zit er 2 weken tussen het accepteren van de aanvraag en het versturen van het pakket ? (wachten op geld zou een optie kunnen zijn)

En waarom liegen ze je voor, als je om informatie vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poes schreef op 13 oktober 2002 @ 20:36:
Je zit zonder dat je spullen hebt gekregen nooit aan je abo's vast. Je bent een overeenkomst aangegaan met/via gsm-stunter. Er is getekend voor 6 abo's i.c.m. de beloofde spullen. Morgen is O2 weer open.....
Gelukkig, dan is dat in ieder geval niet mogelijk. Als gsmstunter de bevestiging binnenheeft dan weten ze toch zeker dat het geld van o2 binnenkomt? Of is dat dan nog niet zeker?? :S

Hoop dat hij morgen binnenkomt... _/-\o_ (omdat o2 vrijdag bevestiging heeft gefaxt naar gsmstunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb zojuist O2 gebeld: er werd mij toegezegd dat er bevestigingen de kant van Coen opgingen. Ik hoop het. Hij heeft gebeld naar 1 van mijn nummers en kreeg de voicemail, dus het moest goed zijn zei 'ie.
Hierop heb ik geen antwoord ontvangen. Vanmiddag opnieuw verstuurd, nu met leesbevestiging. Een half uur na versturen kwam gelijk al een bevestiging van info@gsmstunter.nl, daarna nog een van info@coenstrading.nl. Maar echt geen antwoord hoor. :(

[edit]
Your message

To: info@gsmstunter.nl
Cc: Coen's Trading Telecom; Ellen; Coen
Subject: O2 ondernememersabonnement -> levering?
Sent: Mon, 14 Oct 2002 15:02:15 +0200

was read on Mon, 14 Oct 2002 15:16:50 +0200
Ik wacht alvast met Duncan mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Net met O2 gebeld: er is geen aanvraag van mij te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Duncan schreef op 14 oktober 2002 @ 17:23:
Net met O2 gebeld: er is geen aanvraag van mij te vinden :(
Hoe kan dat toch?

Van mij ook al niet, en volgens mij van nog iemand hier niets gevonden.
Terwijl gsmstunter mij doodleuk vertelt dat ze wachten op 02..

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Your message

To: Coen; Ellen; Info@gsmstunter.nl
Subject: Aanvraag O2 abonnementen
Sent: Mon, 14 Oct 2002 17:41:42 +0200

was read on Mon, 14 Oct 2002 17:46:36 +0200

Laten we kijken hoelang het antwoord op zich laat wachten.

Edit: Na 5 minuten geen antwoord. Ik heb nu een CC gestuurd per fax.
Edit2: Hun Fax is nog steeds busy :?
Edit3: De fax is eindelijk verzonden, kijken hoelang het duurt voordat ze nu reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Communicatie? Met de klant nog wel? Was da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:03

Wokschotel

Op 6 wielen

Duncan schreef op 14 oktober 2002 @ 17:45:
Your message

was read on Mon, 14 Oct 2002 17:46:36 +0200

Laten we kijken hoelang het antwoord op zich laat wachten.

Edit: Na 5 minuten geen antwoord. Ik heb nu een CC gestuurd per fax.
Edit2: Hun Fax is nog steeds busy :?
Edit3: De fax is eindelijk verzonden, kijken hoelang het duurt voordat ze nu reageren.
Tjeeeeeee, schande, na 5 minuten nog geen antwoord! Bel Pieter Storms, Radar, Willibrord, Ook dat Nog en de Consumentenbond!!!!!!!!! Consumentenbond? Oh nee! Het waren ondernemers-abonnementen!!! Dom dom dom

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Jullie berichten komen tenminste nog aan bij gsmstunter. Mijn theorie is de volgende:
Mijn abo's zijn al een tijdje geleden geaccepteerd door O2. Logisch want mijn bedrijf bestaat al meer dan 50 jaar en werkt in een hele nette branche. GSMstunter houdt mij aan het lijntje door te zeggen dat het aan O2 ligt. Ik weet nu dat mijn abo's zijn geaccepteerd. (een beetje onderzoeker komt daar al heel snel achter) GSMStunter kan op een of andere manier niet leveren en probeert iedereen rustig te laten wachten. Wellicht hopen ze erop dat veel mensen zullen zeggen: 'Laat dan maar zitten.' zodat de tijd wellicht hun problemen op kan lossen. Maar ik wil gewoon de spullen en de abo's en het geld. Simpel.
Enne waarom zou een bedrijf niet zijn recht kunnen halen bij de consumentenbond, radar, kassa of Storms (niet mijn stijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Wokschotel schreef op 14 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
Tjeeeeeee, schande, na 5 minuten nog geen antwoord! Bel Pieter Storms, Radar, Willibrord, Ook dat Nog en de Consumentenbond!!!!!!!!! Consumentenbond? Oh nee! Het waren ondernemers-abonnementen!!! Dom dom dom
Ja, dom. Van GSMStunter wel te verstaan. Wel als het bericht gelezen is, als ik er urgent bij zet, en als het na 4 uur nog niet beantwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgegeven: 14 oktober 2002 20:16

AMSTERDAM - Telepact, een samenwerkingsverband van telecommunicatiehandelaren, heeft maandag via de rechter beslag laten leggen op banktegoeden van mobiele aanbieder O2. De inkooporganisatie van ongeveer 85 zelfstandige telecomwinkels zegt al maanden geen commissie meer te ontvangen van O2.

Mobiele aanbieders betalen commissie aan de winkels voor ieder verkocht abonnement. Met dat geld worden de telefoontoestellen voor weinig tot geen geld bij dat abonnement geleverd. Hoe groot het bedrag is waar beslag op is gelegd, wil een woordvoerder van Telepact niet zeggen. Dinsdag komt het bedrijf met meer informatie. Naar verluidt gaat het om ongeveer een miljoen euro.

O2 wil slechts bevestigen dat Telepact een deel van het banktegoed heeft laten blokkeren. "De inhoud van het geschil is vertrouwelijk, wij doen daar dus geen uitspraken over", aldus het belbedrijf in een verklaring. Wel is O2 verbaasd dat Telepact het conflict nu in de publiciteit heeft gebracht, omdat het op een antwoord op een voorstel van de winkels wachtte. De juridische afdeling bestudeert de situatie, aldus O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
En het fd. Kan het daar niet vinden...? Weet iemand of GSMstunter in Telepact zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Your message

was read on Tue, 15 Oct 2002 10:32:27 +0200

Nu heeft Ellen mijn mail ook al gelezen, en de CC per fax w.s. ook.
Nog steeds geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb antwoord, met zeer verhullende informatie!
op het moment dat wij daadwerkelijk van O2 een bevestiging krijgen en
ook de vergoeding voor uw bedrijf ontvangen zullen wij aan u uitleveren

Met vriendelijke groet,
|:( Die gasten daar zouden wethouder of amtenaar moeten worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 15 oktober 2002 @ 13:48:
Ik heb antwoord, met zeer verhullende informatie!

[...]

|:( Die gasten daar zouden wethouder of amtenaar moeten worden :/
Jij hebt tenminste antwoord, ik heb nog helemaal niks, behalve bevestigingen van Outlook:

- Berichten zijn ontvangen door de tegenpartij
- Ellen@gsmstunter.nl heeft het bericht gelezen
- Coen@gsmstunter.nl heeft het bericht gelezen

-> ik heb dus echter nog geen reactie, terwijl ik ZELFS een CC gestuurd heb per fax. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Telepact laat beslag leggen op geld O2

AMSTERDAM - Telepact, een samenwerkingsverband van telecommunicatiehandelaren, heeft maandag via de rechter beslag laten leggen op banktegoeden van mobiele aanbieder O2. De inkooporganisatie van ongeveer 85 zelfstandige telecomwinkels zegt al maanden geen commissie meer te ontvangen van O2.

Mobiele aanbieders betalen commissie aan de winkels voor ieder verkocht abonnement. Met dat geld worden de telefoontoestellen voor weinig tot geen geld bij dat abonnement geleverd. Hoe groot het bedrag is waar beslag op is gelegd, wil een woordvoerder van Telepact niet zeggen. Dinsdag komt het bedrijf met meer informatie. Naar verluidt gaat het om ongeveer een miljoen euro.

O2 wil slechts bevestigen dat Telepact een deel van het banktegoed heeft laten blokkeren. "De inhoud van het geschil is vertrouwelijk, wij doen daar dus geen uitspraken over", aldus het belbedrijf in een verklaring. Wel is O2 verbaasd dat Telepact het conflict nu in de publiciteit heeft gebracht, omdat het op een antwoord op een voorstel van de winkels wachtte. De juridische afdeling bestudeert de situatie, aldus O2

ben ik blij dat ik geen geld van hun tegoed heb....

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Staat hierboven ook al :P

kzie het somber in mensen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Helaas, dat zal wel niks meer worden met de mensen die nu nog niks hebben , waaronder ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
kieskes schreef op 15 oktober 2002 @ 16:33:
Helaas, dat zal wel niks meer worden met de mensen die nu nog niks hebben , waaronder ik ;(
:/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Ik opteer bij deze voor de stichting van een "Vrienden van slachtoffers van de gsmstunter iPaq-actie"-club....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Galoptic schreef op 15 oktober 2002 @ 17:39:
Ik opteer bij deze voor de stichting van een "Vrienden van slachtoffers van de gsmstunter iPaq-actie"-club....
Komop zo dramatisch is het ook weer niet :P

Volgens mij is GSMStunter verplicht tot uitlevering, niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Laat gsmstunter maar met een alternatief komen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Tis heel simpel, ik heb getekend voor 9abo's met 6310, 2x 3310, 3carkits en 3850. Er moet dan wel een een heeeeel goed alternatief komen wil ik daarmee akkoord gaan. Ik kan toch gewoon zeggen dat ik het in dat geval niet meer wil en dan is het contract toch verbroken? Ik neem aan dat GSMstunter die schade ook gewoon kan verhalen bij O2. Lekker brak iig :'(
Mag ik directeur van je stichting worden? Samen met nog een paar medewerkers vraag ik dan nog 10 van die geweldige ondernemersabo's aan :/

[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 15-10-2002 18:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
Iemand verder nog iets wijzer geworden vandaag??? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn emails....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7 8)7.. Heb na lang aandringen bij zowel o2 als gsmstunter vanmiddag dit bericht gekregen van Coen:

Deze is zojuist opgestuurd naar U. Dus deze zal morgen binnen zijn.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Kwam als reactie op een mailtje naar aanleiding van de bevestiging die o2 vrijdag verzonden had naar gsmstunter.

Jullie zien, (beleefd!) aandringen is belangrijk!

Bedankt Gsmstunter!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
AAHHHH, wat ben ik jaloers! :D

geweldig! Alvast gefeliciteerd! Ik hoop wel dat je ff wil posten wat voor zooi er bij zit, italiaanse Ipaqs heb ik niet zo'n trek in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Duncan schreef op 15 oktober 2002 @ 17:53:
[...]

Komop zo dramatisch is het ook weer niet :P

Volgens mij is GSMStunter verplicht tot uitlevering, niet ?
Heb je de diverse algemene voorwaarden doorgelezen toen je het aanvroeg? Ik wel een beetje en volgens mij hebben ze zich overal tegen ingedekt. Zou ik ook doen trouwens :P

Maar ik wil ook wel bij die club :/
Ook eind augutus aangevraagd (ik geloof 24 ofzo) en nog niets gekregen. Ik heb trouwens ook nog niets gemaild of gebeld.

Ik heb overigens wel een echte onderneming (al bijna 2 jaar) maar ik heb die abbo's niet echt hard nodig, pas eind van dit jaar want dan loopt mn ouwe af. Dus vandaar dat ik dr niet echt druk mee bezig ben geweest. Maar ik las de laatste berichten ff en ik denk dat ik me dr ook maar es mee ga bemoeien >:).

Ik laat wel weten hier als er wat uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:42:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7 8)7.. Heb na lang aandringen bij zowel o2 als gsmstunter vanmiddag dit bericht gekregen van Coen:

Deze is zojuist opgestuurd naar U. Dus deze zal morgen binnen zijn.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Kwam als reactie op een mailtje naar aanleiding van de bevestiging die o2 vrijdag verzonden had naar gsmstunter.

Jullie zien, (beleefd!) aandringen is belangrijk!

Bedankt Gsmstunter!! _/-\o_
O2 heeft tenminste iets van jou liggen. O2 heeft van mijn aanvraag totaal niks in het systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 16 oktober 2002 @ 00:01:
[...]

O2 heeft tenminste iets van jou liggen. O2 heeft van mijn aanvraag totaal niks in het systeem :(
echt raar.. ik heb in totaal drie keer naar o2 gebeld en alle drie keer konden ze mij meer informatie geven en mijn aanvraag (na even wachten) opzoeken. Ook als je al aangesloten bent sta je als het goed is nog wel in het systeem. Ik vrees dan het ergste voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Ik heb nu al bijna 2 maanden mijn o2 abb maar nog geen rekening terwijl ik hier lees dat mensen eerst een rekening krijgen en dan pas de spullen. Zou ik verstopt zitten in de computer

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Herinneren jullie dat verhaal met m'n italiaanse versie van de iPaq nog ?

Nou, ik heb vandaag eindelijk een replacement gehad.... In het Engels, dus *Biedzjee* is er tevreden mee! :+

Nu ben ik alleen nog benieuwd of het abo-geld teruggestort gaat worden :?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Biedzjee schreef op 16 oktober 2002 @ 13:36:
Herinneren jullie dat verhaal met m'n italiaanse versie van de iPaq nog ?

Nou, ik heb vandaag eindelijk een replacement gehad.... In het Engels, dus *Biedzjee* is er tevreden mee! :+

Nu ben ik alleen nog benieuwd of het abo-geld teruggestort gaat worden :?
Engels? Niet gewoon nederlands? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
:) :) Mij hoor je niet meer! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Postbode langs geweest?? Verklaar je nader! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Nog een aparte vraag dan:

-mail is zeer slecht bereikbaar, zo goed als geen antwoord
-dus ik bellen naar dat nummer van GSMstunter -> geen gehoor (ja, van 9-12, maar dan ben ik er niet hoor)
-ik dat nummer van Coen's Trading Telecom gebeld (in Bergelijk), die zeggen weer totaal niets met GSMstunter te maken te hebben :( "ja, we opereren onder dezelfde firma naam, maar we staan los van elkaar". Pffff, hopeloos dit :/
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste