Ik heb vanmiddag ook maar WEER eens contact gehad met beide partijen...GSMStunter en O2. Na navraging van de status van mijn aanvraag bij GSMStunter kreeg ik als antwoord:
Wij kunnen u uw levertijd niet vertellen....Wij laten het u weten wanneer wij het ook weten....iets in die geest
Ikke bellen met O2, intussen al het nummer van de accountmanager van GSMStunter...(na lange tijd, en de juiste personen aan de lijn krijgen, eindelijk verkregen)....wanneer ik begon te praten over mijn bestelling begon hij te lachen..:)...ik wist genoeg....ik vroeg hem wat te doen....hij zei in ieder geval dat GSMStunter gigantisch veel aanvragen aan O2 had geleverd....maar goed, hij vertelde mij dus dat ik niet in het systeem voorkwam....wat ik al eerder te horen kreeg.....dus ik spoorde hem aan om een mail naar gsmstunter te versturen met de vraag om nogmaals mijn gegevens door te sturen....ook dit heb ik via een service medewerker een keer laten doen zonder resultaat....de accountmanager vertelde mij ook dat zijn mailtje weinig kracht had omdat GSMStunter naar zijn weten de achterstand aan het wegwerken is....maar er is dus weer een mail van O2 onder mijn naam naar GSMStunter...Verder nog geen reactie van GSMStunter....na het lezen van de laatste berichten ben ik nogmaals weer positief gestemd, maarja het blijft afwachten......we houden de moed erin.
Mijn advies is:
- Bellen met O2 of je aanvraag echt in het systeem staat (wel bij de dealerdesk vragen, want je staat als het goed onder de naam van GSMStunter in het systeem)
- Zoja, O2 aansporen op bevestiging naar GSMStunter
- Zonee, of via O2 een mail naar GSMStunter sturen, of zelf een mail sturen met de vraag of ze nogmaals een mail willen sturen naar O2
Persoonlijk denk ik dat als je er maar achteraan gaat dat het dan nog wel goed komt, maar je moet wel rekening houden met flinke vertragingen.
De bereikbaarheid van GSMStunter valt me wel een klein beetje tegen...de eerste mail op een dag wil nog wel, maar zodra het te moeilijk wordt of te specifiek reageren ze gewoon niet. Jammer is dat!!
Gegroet
Faabster
Nog steeds in afwachting van mijn iPAQ