Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
Inderdaad, op de zaak was het pakketje aangekomen. Wanneer? Ik weet het niet want ik ben een thuiswerker en kom niet vaak op kantoor. Iemand vroeg doodleuk:"Wie heeft er iets bij Compaq besteld?......."
Tip: zorg dat je zeker bent van de dingen die ze je vertellen bij O2. Check dat dus desnoods nog een keer en ga dan verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 16 oktober 2002 @ 17:01:
Nog een aparte vraag dan:

-mail is zeer slecht bereikbaar, zo goed als geen antwoord
-dus ik bellen naar dat nummer van GSMstunter -> geen gehoor (ja, van 9-12, maar dan ben ik er niet hoor)
-ik dat nummer van Coen's Trading Telecom gebeld (in Bergelijk), die zeggen weer totaal niets met GSMstunter te maken te hebben :( "ja, we opereren onder dezelfde firma naam, maar we staan los van elkaar". Pffff, hopeloos dit :/
Rick, ik zal nogmaals naar HET o2 nummer bellen en proberen om een bevestiging los te peuteren. Mij is dat in één keer gelukt. Als ze je aanvraag niet kunnen vinden dan is er ben ik bang iets mis gegaan. In de computer of bij de stapel 'nog geen bevestiging' moet het staan.
Ik heb afgelopen vrijdag Salia aan de lijn gehad, die heeft me prima geholpen!

Ik heb overigens vandaag alle spullen binnengekregen!!!! Wat wil zeggen; 1 compaq 3870, 1 nokia 6310 en 6 simkaarten.

Klein overzichtje: 21/8 via fax besteld, nog geen factuur of iets van mn rekening afgeschreven en op 16/10 binnen.

GSMSTUNTER BEDANKT! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
thieu: hartelijk gefeliciteerd! gewoon engelstalige Ipaq neem ik aan?

Ik weet zelf m'n nummers al enzo, heb al 3x te horen gekregen dat er een bevestiging naar GSMstunter werd gestuurd, maar zij hebben nog niets gezien. Misschie heeft dit iets met het foute faxnummer van GSMstunter te maken ofzo?

poes: ook jij van harte gefeliciteerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:32:
[...]

Rick, ik zal nogmaals naar HET o2 nummer bellen en proberen om een bevestiging los te peuteren. Mij is dat in één keer gelukt. Als ze je aanvraag niet kunnen vinden dan is er ben ik bang iets mis gegaan. In de computer of bij de stapel 'nog geen bevestiging' moet het staan.
Ik heb afgelopen vrijdag Salia aan de lijn gehad, die heeft me prima geholpen!

Ik heb overigens vandaag alle spullen binnengekregen!!!! Wat wil zeggen; 1 compaq 3870, 1 nokia 6310 en 6 simkaarten.

Klein overzichtje: 21/8 via fax besteld, nog geen factuur of iets van mn rekening afgeschreven en op 16/10 binnen.

GSMSTUNTER BEDANKT! _/-\o_
Die Salia, zit die op de business afdeling?
Ik had namelijk ook een keer gebeld en werdt toen (na twee keer te worden doorgebonden) door een vriendelijke mevrouw verder geholpen. Ze zou alles voor mij gaan uitzoeken. Helaas weet ik haar naam niet meer. Gisteren weer naar de business afdeling gebeld maar werdt toen door een minder vriendelijke meneer doorverwezen naar gsmstunter.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt...

In 1998 ofzo ik een "freeline" abbo genomen van telecompany. 12 maanden geen abo via sony 2connect.

Blijkt: ze schrijven gewoon abo kosten af. Ik bellen nee dit klopt.... zij schrijven af en wij schrijven geld bij....
Ok dit ging 2 maanden goed. Daarna storten ze niet meer. Wel abo kosten afgeschreven blijven worden EN sony 2connect gaat failliet en wordt overgenomen door debitel. En daarna door KPN.

Puntje bij paaltje... ik gewoon abo betaald en na 2 jaar een rekening van incasso bureau dat ze mijn abo kosten nooit ontvangen hebben. Advocaat kon er nix aan doen (zelfs niet met mijn afschriften die nl. onder opdracht van sony 2connect en dat was geen debitel. ) Kon ik nog een keer betalen. Was wel niet veel (iets van 350 gulden) maar toch.

Gek dat de 2 telecompany winkels in Am*dom ineens geen ruiten meer hadden, en een hoge premie brandverzekering :X O-)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 16 oktober 2002 @ 19:37:
thieu: hartelijk gefeliciteerd! gewoon engelstalige Ipaq neem ik aan?

Ik weet zelf m'n nummers al enzo, heb al 3x te horen gekregen dat er een bevestiging naar GSMstunter werd gestuurd, maar zij hebben nog niets gezien. Misschie heeft dit iets met het foute faxnummer van GSMstunter te maken ofzo?

poes: ook jij van harte gefeliciteerd :p
gewoon engelstalig. Goede faxnummer is 0497550091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 21:21
Dank je, ook hier alles in het engels. Gewoon een goed ding. Alleen heb ik maar een pen erbij terwijl de verpakking er twee beloofd!

Mooi spullen allemaal! GSMstunter bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 08:48
Zat er niet een pen in je iPaq, en een pen in dat doorzichtige ding waar je boekjes in zaten ? Ik ben er trouwens ook erg tevreden mee... Ik zit alleen toch te twijfelen of de iPaq handiger is dan m'n psion met (bijna) volledig keyboard....

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Biedzjee schreef op 17 oktober 2002 @ 16:44:
Zat er niet een pen in je iPaq, en een pen in dat doorzichtige ding waar je boekjes in zaten ? Ik ben er trouwens ook erg tevreden mee... Ik zit alleen toch te twijfelen of de iPaq handiger is dan m'n psion met (bijna) volledig keyboard....
Je mag je iPaq gratis naar mij opsturen hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook maar WEER eens contact gehad met beide partijen...GSMStunter en O2. Na navraging van de status van mijn aanvraag bij GSMStunter kreeg ik als antwoord:

Wij kunnen u uw levertijd niet vertellen....Wij laten het u weten wanneer wij het ook weten....iets in die geest

Ikke bellen met O2, intussen al het nummer van de accountmanager van GSMStunter...(na lange tijd, en de juiste personen aan de lijn krijgen, eindelijk verkregen)....wanneer ik begon te praten over mijn bestelling begon hij te lachen..:)...ik wist genoeg....ik vroeg hem wat te doen....hij zei in ieder geval dat GSMStunter gigantisch veel aanvragen aan O2 had geleverd....maar goed, hij vertelde mij dus dat ik niet in het systeem voorkwam....wat ik al eerder te horen kreeg.....dus ik spoorde hem aan om een mail naar gsmstunter te versturen met de vraag om nogmaals mijn gegevens door te sturen....ook dit heb ik via een service medewerker een keer laten doen zonder resultaat....de accountmanager vertelde mij ook dat zijn mailtje weinig kracht had omdat GSMStunter naar zijn weten de achterstand aan het wegwerken is....maar er is dus weer een mail van O2 onder mijn naam naar GSMStunter...Verder nog geen reactie van GSMStunter....na het lezen van de laatste berichten ben ik nogmaals weer positief gestemd, maarja het blijft afwachten......we houden de moed erin.

Mijn advies is:
- Bellen met O2 of je aanvraag echt in het systeem staat (wel bij de dealerdesk vragen, want je staat als het goed onder de naam van GSMStunter in het systeem)
- Zoja, O2 aansporen op bevestiging naar GSMStunter
- Zonee, of via O2 een mail naar GSMStunter sturen, of zelf een mail sturen met de vraag of ze nogmaals een mail willen sturen naar O2

Persoonlijk denk ik dat als je er maar achteraan gaat dat het dan nog wel goed komt, maar je moet wel rekening houden met flinke vertragingen.

De bereikbaarheid van GSMStunter valt me wel een klein beetje tegen...de eerste mail op een dag wil nog wel, maar zodra het te moeilijk wordt of te specifiek reageren ze gewoon niet. Jammer is dat!!

Gegroet
Faabster

Nog steeds in afwachting van mijn iPAQ ;( ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Faabster: Positief nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met positief nieuws? Het is wel positief nieuws dat er nog steeds iPAQ worden verstuurd!! Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze op zijn, terwijl ze nog wel gewoon te koop staan bij GSMStunter op de site dus.... Er is hoop, maar de wachttijd is een gewoonte geworden. Ik denk vooral dat dit te maken heeft met de grote actie en niet direct met OF GSMStunter OF O2, kijk maar naar de actie van KPN Mobile, deze verloopt als normaal (wat ik ervan weet)

We blijven hopen op onze geliefde iPAQ

Wie hebben er nog steeds ook geen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 12:03:
Wat bedoel je met positief nieuws? Het is wel positief nieuws dat er nog steeds iPAQ worden verstuurd!! Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze op zijn, terwijl ze nog wel gewoon te koop staan bij GSMStunter op de site dus.... Er is hoop, maar de wachttijd is een gewoonte geworden. Ik denk vooral dat dit te maken heeft met de grote actie en niet direct met OF GSMStunter OF O2, kijk maar naar de actie van KPN Mobile, deze verloopt als normaal (wat ik ervan weet)

We blijven hopen op onze geliefde iPAQ

Wie hebben er nog steeds ook geen?
Ik nog steeds niet, heb 22 augustus al besteld :/

Bij O2 is niks bekend van mij, terwijl gsmstunter zegt dat ze op 02 wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 27 augustus fax naar GSMStunter gestuurd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik weet nie meer wanneer ik gefaxt heb, eentje in de buurt van de 20ste en nog 2 in de buurt van de 26-27ste........
Verder nog nie gebelt of gemailt, misschien toch maar een keertje doen...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk denk ik dat het weinig helpt....ze doen toch wat ze zelf willen.....ze handelen het op hun eigen (rustige) manier af. Je hebt er weinig invloed op....zelfs de accoutnmanager van O2 heeft er haast geen invloed op!! :? :?

We zien het wel weer....tot op heden ook geen enkele reactie op mails die je verstuurd!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
GRRR, ik ben het nou #@^%#% zo enorm zat aan het worden :(

GSMstunter is gewoon NIET bereikbaar, telefonisch en via de mail niet. Ik ga denk O2 maar bellen en GSMstunter daar gewoon proberen mee te pesten, kijken of O2 GSMstunter wel kan bereiken! :(

4uur, Cup'A'Soup, dat zouden meer mensen moeten doen :/

[edit]
O2 gebeld: voor de 4e keer is er een bevestiging "gestuurd"...
GSMstunter gemaild: en antwoord gekregen! nog niets binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Sat bedoel ik te zeggen met mn verhaaltje.... Strax gaan ze failliet en wordt het overgenomen door een ander bedrijf.... et voila afspraak vervalt jullie abo's en geen spullen. Zal niet de 1e keer zijn!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Roeligan schreef op 18 oktober 2002 @ 16:05:
Sat bedoel ik te zeggen met mn verhaaltje.... Strax gaan ze failliet en wordt het overgenomen door een ander bedrijf.... et voila afspraak vervalt jullie abo's en geen spullen. Zal niet de 1e keer zijn!
:'(

daar wil ik nie aan denken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik heb op 14 augustes nota bene besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weken meerdere malen contact gehad met gsmstunter.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat O2 de nummers voor mijn bestelling had toegewezen en gsmstunter zou mijn bestelling (3870+6310) dezelfde week versturen. Helaas tot op heden nog niets ontvangen. Vreemd omdat er 2 weken geleden nog geen sprake was van problemen tussen O2/dealers. Dus ik vanmiddag weer bellen en nu kreeg ik te horen dat gsmstunter niet levert omdat ze van O2 geen geld krijgen. Overleg tussen partijen volgt maandag maar ik kreeg te verstaan dat wanneer O2 weigert te betalen, gsmstunter niet kan leveren.... over het contract :? ben ik maar niet begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
:/ :/ :/ waar slaat dat nou weer op :'(

De vraag van mijn kant is dan: mijn abo loopt nu toch al? Lekker is dat, wel betalen, niet kunnen bellen :/

Ik ben bang dit niemand hier ooit duidelijkheid in krijgt, kunnen we niet gezamelijk wat doen aan deze vreselijke zaak? Ik vind het erg raar dat o2 nu opeens niet betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 18 oktober 2002 @ 21:40:
Ik vind het erg raar dat o2 nu opeens niet betaald...
ze betalen dus al maanden niet meer... zie http://nu.nl/news.jsp?n=66273&c=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 21:30:
Afgelopen weken meerdere malen contact gehad met gsmstunter.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat O2 de nummers voor mijn bestelling had toegewezen en gsmstunter zou mijn bestelling (3870+6310) dezelfde week versturen. Helaas tot op heden nog niets ontvangen. Vreemd omdat er 2 weken geleden nog geen sprake was van problemen tussen O2/dealers. Dus ik vanmiddag weer bellen en nu kreeg ik te horen dat gsmstunter niet levert omdat ze van O2 geen geld krijgen. Overleg tussen partijen volgt maandag maar ik kreeg te verstaan dat wanneer O2 weigert te betalen, gsmstunter niet kan leveren.... over het contract :? ben ik maar niet begonnen.
pfff... heb ik even geluk, ik heb afgelopen woensdag nog mijn ipaq in ontvangst mogen nemen..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Even een kick...

Jullie weten dat er op O2.nl ook abo's worden aangeboden... Ik had daar nog een S45 extra besteld. De eerste week dat ik dit doen wilde was het 0,- euro + 1jaar abo. De 2e week was het 26euro + 1jaar abo. De derde week was het 26euro + 1jaar abo + 1jaar officezone.

Nu keek ik net weer:
111euro met ondernemersabo 1 jaar en 1 jaar officezone!

Dit is voor mij toch een teken dat het niet zo goed met O2-zakelijk gaat... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hier een nog steeds iPaqloze tweakert... Vrijdag bij de Mediamarkt in Rdam zitten spelen met enkele pda's... I WANT MY iPAQ!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Iemand vandaag al geschrokken v/d postbode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Galoptic schreef op 21 oktober 2002 @ 10:01:
Iemand vandaag al geschrokken v/d postbode?
:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen postbode.....Geen contact met GSMStunter....Geen iPAQ...GEEN DUIDELIJKHEID!!..... ;( :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik DENK dat ik nu WEL goed nieuws kan vermelden....al weet je het maar nooit.

Ik maar weer is een e-mail naar GSMStunter gedaan en ik kreeg verdomd nog antwoord ook! Misschien wel het mooiste antwoord sinds 27 augustus:

Op mijn vraag hoe het ermee zat kreeg ik hetvolgede antwoord:

Waarschijnlijk wordt alles eind van de week begin volgende week
uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl

Ik durf nog niet te juichen, maar mocht het zo zijn heb ik toch nog de verwachting dat GSMStunter elke verplichting nakomt, wat naar mijn mening een goede zaak is. Ok het is misschien wat laat, maarjah besef je wel dat je de iPAQ mag ontvangen. Hopenlijk dan maar!! Dus laat GSMStunter deze week met rust, zodat wij zo snel mogelijk de iPAQ's kunnen ontvangen!!!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik ook nie :X maar ik HOOOOP HET ZOOOO!!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zo'n zelfde soort reactie vandaag terug:
Wij hopen einde van deze week duidelijkheid te kunnen scheppen in de chaos, soory voor het ongemak en wij hopen snel tot levering over te kunnen gaan.
Afwachten maar weer. Al duurt dit natuurlijk veel te lang met te weinig communicatie naar de klant toe. 2 maanden wachten is voor een winkel erg slecht. Het is dat het een goede aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
IK BEN VERSCHROKKEN DOOR DE POSTBODE!!! :D

(het was alleen m'n S45, besteld op 8oktober icm O2 zakelijk) :) :)
Is er iig iets binnen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Laatst online: 24-02-2023
Even voor de duidelijkheid: De paar mensen die hun iPaqs binnen hebben, is daar al het geld afgeschreven? Want de garantie dat je het terugkrijgt daar gaat het mij eigenlijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 14:59:
Waarschijnlijk wordt alles eind van de week begin volgende week
uitgeleverd.
I think (once again) it's time to pray to the tweakerL0rd... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst nog maar (even) afwachten!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Galoptic schreef op 21 oktober 2002 @ 22:23:
[...]

I think (once again) it's time to pray to the tweakerL0rd... _/-\o_
Nou nou, GSMStunter zal wel ooit uitleveren dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken... Maar leveren ze ook aan het eind van de week uit als je aanvraag nog niet bij O2 in het systeem staat :? :/

In ieder geval, pray to the TW34K3RL0RD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 22 oktober 2002 @ 11:52:
[...]

Maar leveren ze ook aan het eind van de week uit als je aanvraag nog niet bij O2 in het systeem staat :? :/
Natuurlijk niet, als je door een of andere fout niet in het systeem staat kan je niet worden aangesloten en ontvangt gsmstunter geen provisie van o2. Gsmstunter zou dan de ipaq en de nokia(s) uit eigen zak moeten betalen, dat doen ze natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Kijk eens aan:
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1500_1228601,00.html

Jullie zijn allemaal flatliners? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Woeii vet zijn ze der eindelijk 8er |:(

naja hiero "flatliner" met 27 abbo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 21:41
Eigen schuld, dikke bult ;)

O2 had dit van te voren wel kunnen bedenken. Nu kunnen ze nog zo boos zijn, maar wij hebben niks illegaals gedaan. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het percentage flatliners op het totaal van alle zakelijke abo's.

Hier 7 O2 abonnementen trouwens (6 van de actie, 1 die ik al had). 2 ervan worden er gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
11 stuks, misschien 17, geen in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Eigenlijk is mijn bedrijf van plan alle 6 de abonnementen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Okay... "Eind van de week" is aan het naderen, alsook het "Begin van de volgende week", dus ik hoop m'n iPaq al te gaan ruiken onderhand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb morgen en vrijdag mooi de hele dag vrij, om met mijn verrekijker de straat af te turen op postbodes of verdachte busjes. Het feestcommitee staat al klaar......Ik hoop alleen dat mijn taart nog niet bedorven is als mijn iPAQje over mijn drempel heen komt !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:56:
..... hij vertelde mij dus dat ik niet in het systeem voorkwam....wat ik al eerder te horen kreeg.....
Hoe weet je dan of je nu wel in het systeem staat ?

Trouwens, ik zou het belachelijk vinden als mijn bedrijf niet wordt geaccepteerd: het bedrijf heeft al één O2 abonnement lopen, waarmee zeer regelmatig gebeld wordt.. rekeningen van gemiddeld €30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je naar het dealernummer van O2 belt onder de naam van GSMStunter en dan gewoon vraagt wat de status is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:47:
als je naar het dealernummer van O2 belt onder de naam van GSMStunter en dan gewoon vraagt wat de status is...
Mja, ik ga me niet uitgeven voor GSMStunter bij O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Staat bij iedereen op de rekening vermeld dat je het geld terug krijgt binnen zoveel tijd?
Of zijn er ook mensen zonder deze vermelding? Zo ja, wanneer besteld en gekregen?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Laatst online: 14-08 08:48
jeanj schreef op 24 oktober 2002 @ 09:00:
Staat bij iedereen op de rekening vermeld dat je het geld terug krijgt binnen zoveel tijd?
Of zijn er ook mensen zonder deze vermelding? Zo ja, wanneer besteld en gekregen?
Is er uberhaupt al iemand die geld terug heeft gekregen ?

Trouwens, Jeanj, ik zie dat je drie types organisers hebt (Ericsson/Psion, Palm, iPaq).... Welke vind je nou de beste ?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smackers
  • Niet online
Ik heb net met gsmstunter gebeld en ze verwachten pas eind volgende week meer te weten. Coen zei dat de problemen met O2 bijna zijn opgelosd en dat ze nu de laatste kleine dingen aan het oplossen zijn.
Ze blijven het maar uitstellen. :(

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Smackers schreef op 24 oktober 2002 @ 11:17:
Ik heb net met gsmstunter gebeld en ze verwachten pas eind volgende week meer te weten. Coen zei dat de problemen met O2 bijna zijn opgelosd en dat ze nu de laatste kleine dingen aan het oplossen zijn.
Ze blijven het maar uitstellen. :(
Zucht... ;( misschien wordt het wel 2k3 voordat der geleverd gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
donderdag = tegen het eind van de week

iPaq = nog niet afgeleverd

galoptic = still waiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeanj schreef op 24 oktober 2002 @ 09:00:
Bij mij staat op de creditfactuur: Totaal in EUR: -428,40, dit bedrag wordt binnen 2 maanden retour gestort op Uw bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Wordt het nou %@#% weer een week uitgesteld?? Pfffffff...

offtopic:
Sinds wanneer douwt O2 een simlock op de foontjes van hun zakelijke abo's? Had net een S45 met een aardige winst ( :D ) doorverkocht, krijg ik hem weer terug omdat er een simlock op zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 01:15

xdc

ik kreeg vandaag het volgende in mijn mailbox van gsmstunter::

uw aanvraag wordt nog behandeld maar inderdaad door een stop van O2 een
tijd uitgesteld.
afglopen maandag is O2 weer begonnene met activeren we hopen op een
spoedige reactie van hun

met vriendelijke groet,
GSMstunter

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
xdc schreef op 25 oktober 2002 @ 01:16:
ik kreeg vandaag het volgende in mijn mailbox van gsmstunter::

uw aanvraag wordt nog behandeld maar inderdaad door een stop van O2 een
tijd uitgesteld.
afglopen maandag is O2 weer begonnene met activeren we hopen op een
spoedige reactie van hun

met vriendelijke groet,
GSMstunter
WOEI :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:33:
[...]

Bij mij staat op de creditfactuur: Totaal in EUR: -428,40, dit bedrag wordt binnen 2 maanden retour gestort op Uw bankrekening.
Aha netjes, dan is het dus toch incl btw :D

en we wachten en we wachten.... hopelijk binnenkort nie meer :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Ik kreeg net een rekening van O2 binnen, voor twee maanden abonnementskosten afgeschreven (a 6 abonnementen). Heb alleen niets ontvangen aan sims + "hardware". Ik zal maar eens wat gaan mailen en bellen ;)

Maar in ieder geval ben ik geacepteerd @ O2 en daar baal ik niet van! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Geen post :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
GSMstunter:
Nee maar degespreken lopen op z'n einde en dan komen ze denk ik begon
volgende week over de brug met alles.

Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Zal volgende week een feestweek worden?

En denk maar zo: degene die hem < midden september hebben ontvangen zijn hem al lang zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 25 oktober 2002 @ 17:24:
GSMstunter:

[...]

Zal volgende week een feestweek worden?

En denk maar zo: degene die hem < midden september hebben ontvangen zijn hem al lang zat :p
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Rickbv schreef op 25 oktober 2002 @ 17:24:Zal volgende week een feestweek worden?
Ut zou fucking tijd worden :z

maargoed beter ooit dan nooit :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
ZiJn er al mensen verrastr door een TNT® Post Busje ????
Dit is fucking tegen het einde van de week, en nog steeds nix :{ :{ :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbert schreef op 25 oktober 2002 @ 08:14:
[...]

Aha netjes, dan is het dus toch incl btw :D
Yep, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had ik er een gig schijf in gedouwd en vanavond op X-QLUSIVE alles kunnen opnemen, dat zal ook vast wel mogelijk zijn met dat ding!!!

MAARJAH HET IS WEER EEN WEEK WACHTEN, GSMSTUNTER WEET HET ELKE KEER MOOI TE BRENGEN!!!!!

KEEP ON WAITING :Z :z

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik heb m al sinds 03-09.
Volgens de factuur zou het geld binnen 1,5 maand retour gestort worden op mijn rekening.
Helaas heb ik daar nog nix van gezien.
Ik wacht nog even een weekje of 2 a 3, als ik dan nog niets heb ga ik maar es contact met ons aller Coen opnemen denk ik.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb er wel vertrouwen in dat GSMstunter het geld terug stort, ze hebben inmiddels al een aardige naam opgebouwd. Alleen bij deze actie zijn ze slecht bereikbaar. Het is echt O2 die het eventueel zou verpesten dan, als zij besluiten de subsidie al in te korten... :/

Laatst nog een collega die zo'n KPN abo had gescoord: binnen een week was het er hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Rickbv schreef op 26 oktober 2002 @ 22:55:
Ik heb er wel vertrouwen in dat GSMstunter het geld terug stort, ze hebben inmiddels al een aardige naam opgebouwd. Alleen bij deze actie zijn ze slecht bereikbaar. Het is echt O2 die het eventueel zou verpesten dan, als zij besluiten de subsidie al in te korten... :/

Laatst nog een collega die zo'n KPN abo had gescoord: binnen een week was het er hoor :)
Ik denk ook wel dat ze het gaan storten, of ze moeten falliet gaan, maar dat zal alleen gebeuren als ze geen geld van O2 krijgen.

Ik heb laats ook zo'n KPN 120 abbo bij gsmstunter besteld, na 10 dagen (incl zat&zon) had ik hem binnen, prima geregeld dus :)

Ik denk dus dat het alleen aan O2 ligt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Bobbert schreef op 26 oktober 2002 @ 23:01:
Ik denk dus dat het alleen aan O2 ligt... 8)7
Ik denk van niet, ik ben op 13 september al aangesloten bij O2, maar heb nog steeds niets ontvangen van GSMStunter (geen sims etc, geen geld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Pietb schreef op 27 oktober 2002 @ 00:08:
[...]
Ik denk van niet, ik ben op 13 september al aangesloten bij O2, maar heb nog steeds niets ontvangen van GSMStunter (geen sims etc, geen geld)...
Kan eraan liggen dat O2 nog geen bevestiging naar GSMStunter heeft gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Duncan schreef op 27 oktober 2002 @ 00:24:
Kan eraan liggen dat O2 nog geen bevestiging naar GSMStunter heeft gestuurd :)
Zou kunnen, maar ik vraag me af waarom ze dat niet zouden doen dan. O2 heeft daar _totaal_ geen voordeel aan, sterker: het kost ze geld omdat ze nu tijd moeten steken in het terugbetalen van mijn abonnementskosten over die periode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pietb schreef op 27 oktober 2002 @ 00:43:
[...]
Zou kunnen, maar ik vraag me af waarom ze dat niet zouden doen dan. O2 heeft daar _totaal_ geen voordeel aan, sterker: het kost ze geld omdat ze nu tijd moeten steken in het terugbetalen van mijn abonnementskosten over die periode...
Waarom denk je dat je dit geld terug krijgt? Ik heb ook een factuur ontvangen
van O2 voor het gebruik van 6x abonnementen + 6x office zone in de
maanden september+oktober, 120 euro zonder dat ik simkaarten en
toestellen van gsmstunter heb gehad. O2 zegt daar niets aan te kunnen
doen want ze hebben begin september simkaarten aan gsmstunter geleverd.
Gsmstunter levert niet omdat ze geen geen premie van O2 hebben ontvangen.

Ik zit vast aan contract met O2 dat iedere maand 60 euro kost en ik kan niet eens bellen... klantenservice van O2 zegt niets te kunnen betekenen en verwijst door naar gsmstunter. :O 2 ;(

<edit>
Een paar dagen later nog maar even contact opgenomen en duidelijk gemaakt
dat ik niet wens te betalen omdat ik 2 maanden niet heb kunnen bellen... ditmaal wel begrip bij O2 en creditnota volgt. Blijkt dat de behandeling die je krijgt sterk afhangt van de servicelijn medewerker.
</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Inmiddels heb ik een rekening gekregen van O2 voor iets minder dan twee maanden abbo, maar nog niets gekregen verder. Krijg je die simkaarten bij de rest van de hardware (pda, mobiel) meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Ja, die krijg je van GSMStunter, lijkt mij dat ze daar één pakket van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Als GSMstunter deze week nou nog niet uitleverd he..., wordt het dan niet eens tijd om wat te gaan doen? Ik bedoel, je hebt een abo, je betaalt abonnementskosten maar kunt nieteens bellen! Is ook niet slim van O2: ze willen geen flatline-abo's (waar nooit mee gebeld gaat worden), maar ze laten je wel 2maanden een abo betalen zonder dat je er ook maar mee KUNT bellen :/

Ik wil m'n stuff :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Mm, ik heb dus ondertussen ook m'n factuur gehad. En ze hebben er ook handig 6x Officezone bij gezet en dat was nu juist niet de bedoeling. Komt nog een vervolg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Definitief geen vriendin meer, geen iPaq, geen leven... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Niet online
Galoptic schreef op 27 oktober 2002 @ 17:15:
Definitief geen vriendin meer, geen iPaq, geen leven... :'(
Gelukkig is er altijd nog de opvangbak voor ontspoorde mensen: GOT :Y)

* Pietb gaat morgen maar eens een bepaald bedrijf bellen, maar verwacht niet dat ie ze te pakken gaat krijgen.

Ik krijg er een (8> van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Kreeg na 2 maanden lid zijn bij o2 nu de eerste rekening. Zag dat deze automatisch afgeschreven werd maar ik heb nooit toestemming daarvoor gegeven in ieder geval niet dat ik weet. Staat dit toevallig in de kleine lettertjes van het contract (Heeft iemand die gelezen?)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op het contract dat ik gefaxt heb staat het vinkje bij Automatische incasso iig default aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
Net gebeld naar O2 maar die verwezen mij door naar GSMstunter, dus die geprobeert te bellen. Maar die nemen niet op helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krankenstein schreef op 28 oktober 2002 @ 12:15:
Net gebeld naar O2 maar die verwezen mij door naar GSMstunter, dus die geprobeert te bellen. Maar die nemen niet op helaas :(.
Dit had ik dus vrijdag ook, maar vandaag verliep het heel anders.
De medewerker van O2 die ik vandaag aan de lijn kreeg had begrip voor de situatie en ik hoef de maanden waarin ik niet heb kunnen bellen, doordat gsmstunter verzaakt heeft, niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:27:
[...]

Dit had ik dus vrijdag ook, maar vandaag verliep het heel anders.
De medewerker van O2 die ik vandaag aan de lijn kreeg had begrip voor de situatie en ik hoef de maanden waarin ik niet heb kunnen bellen, doordat gsmstunter verzaakt heeft, niet te betalen.
Hehe beterz, betekend dus weer meer winst als gsmstunter gewoon uitbetaald :D

maargoed, ik heb vooralsnog niks gehoort... wachtweek 9 gaat ondertussen in :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Dit is al de 71e dag die ik wacht :'( Ik ga eerst maar weer es een paar figuren bellen denk hoor :/

edit:

Voor de 5e(!) keer heb ik vanmiddag om 17:49 de melding gekregen dat er een bevestiging naar GSMstunter gaat :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen deze week toch echt wel een keer gaan uitleveren!!!! Laten we maar us hopen dat we morgen ofzoiets onze spullen krijgen!! Niemand geloofd me meer van de actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Iedereen om me heen, including my freakin' ex-girlfriend, zegt al twee maanden lang: "dat gaat je nooit lukken"... Pleazzzzzzz, let them be wrong :+ !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Phhhhh, sjezus 9 weken wachten....................... normaal gesproken had ik die bestelling al wel 3 keer geannuleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een ipaq 3870 in de aanbieding: vraagprijs €650. Inclusief alle toebehoren, slechts 2 weken gebruikt, met nog 23 1/2 maand garantie. Reageer even als je interesse hebt.

groet, mathieu.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 20:50 . Reden: aantal zaken toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 20:39:
Ik heb nu een ipaq 3870 in de aanbieding: vraagprijs €650. Inclusief alle toebehoren, slechts 2 weken gebruikt, met nog 23 1/2 maand garantie. Reageer even als je interesse hebt.

groet, mathieu.
LOL nu al uitgespeeld?
Ik wacht nog ff op de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krankenstein schreef op 29 oktober 2002 @ 00:01:
[...]

LOL nu al uitgespeeld?
Ik wacht nog ff op de mijne ;)
Haha, nee hoor, het is een top apparaat, maar ik wil het geld liever aan andere dingen uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOOOO, zijn er vandaag al mensen die blij gemaakt zijn door de postbode?

PLEASE LET US _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 10:10:
YOOOO, zijn er vandaag al mensen die blij gemaakt zijn door de postbode?

PLEASE LET US _/-\o_
Hoe lang is het eigenlijk gele dat de laatste blij is gemaakt? Erug lang volgens mij :'( TE lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
We zijn inmiddels al voorbij "begin volgende week", aren't we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf al niet eens meer een mail naar GSMStunter te sturen...om dan weer het vernietigende antwoord van dat het nog een week gaat duren te horen. :(

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
Zucht, hoe laaaaaaaaaaaaaaaang moet er nog gewacht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
O2 weeer gebeld :/ Volgens hun is er op 3 oktober al een bevestiging naar Coen's Trading Telecom gestuurd!!! :(

Wat moeten we nou doen?? dinsdag en vandaag al een mail gestuurd naar gsmstunter, die lijken weer niet te reageren :(
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste