[gsmstunter.nl] Gratis iPaq 3870 + Nokia 6310 + ... Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 704 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowaar gisteren de eerste factuur van O2 ontvangen. En uiteraard klopte daar geen ruk van. Er staat maar 1 abo op de factuur, maar gsmstunter heeft nooit contact gezocht om te melden dat er evntueel minder abo's afgesloten zouden worden. Er was WEL office zone aangesloten. De factuur staat op de verkeerde naam. En als laatste loopt alles al sinds 28 november maar mooi dat ik nog geen sim heb (ik weet het, dat probleem is wel te verhelpen door met O2 te bellen. Weet iemand nog welk nummer).
Maar dat ik maar 1 abo heb is wel een beetje raar, dat zou dus ook betekenen dat er geen iPaq in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 14:33:
Zowaar gisteren de eerste factuur van O2 ontvangen. En uiteraard klopte daar geen ruk van. Er staat maar 1 abo op de factuur, maar gsmstunter heeft nooit contact gezocht om te melden dat er evntueel minder abo's afgesloten zouden worden. Er was WEL office zone aangesloten. De factuur staat op de verkeerde naam. En als laatste loopt alles al sinds 28 november maar mooi dat ik nog geen sim heb (ik weet het, dat probleem is wel te verhelpen door met O2 te bellen. Weet iemand nog welk nummer).
Maar dat ik maar 1 abo heb is wel een beetje raar, dat zou dus ook betekenen dat er geen iPaq in zit...
Gisteren precies hetzelfde ontvangen

ook een rekening van november tm december voor 1 abbo MET officezone.

Nouja, ik heb pas 4 december m'n pakket gekregen met 6 abbos en ik wou ook geen officezone.

Ik wacht wel even op de volgende rekening, hopelijk is die wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ga die ericson T68i bij gsmstunter bestellen, met 2 jarig hi20! Is een stuk goedkoper als bij belcompany!

ps: met hi20 bedoelen ze toch gewoon HiProfile 20 he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

weppe schreef op 18 December 2002 @ 16:10:
Ik ga die ericson T68i bij gsmstunter bestellen, met 2 jarig hi20! Is een stuk goedkoper als bij belcompany!

ps: met hi20 bedoelen ze toch gewoon HiProfile 20 he?
euh wat doet dit in dit topic :? maarja hi = hiprofile ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
Even iets uit de Ipaqfratsers mailingslist:
Stefan Engelen schreef:
las ik net op andere site:
Het is vanaf februari 2003 mogelijk kosteloos van je lopende O2 abonnement af te komen. Vanaf die datum moet namelijk voor de gespecificeerde rekening een bedrag neergeteld worden van 2,50 Euro, welke voorheen gratis was. Volgens de voorwaarden van O2 is dit zonder meer mogelijk, zie artikel 11 punt 5. Doe er je voordeel mee! Let wel op dat je dit uiterlijk 16 januari kenbaar hebt gemaakt.
De bron: TelecomVergelijker Forum

Dit zou wel eens heeeeeeeel voordelig uit kunnen vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Volgens mij is dat alleen iets voor particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:56
Whoops, je zou zomaar gelijk kunnen hebben? :/ :/ :/

Want in dat draadje op TV forum staat dat mensen vandaag een brief hebben gekregen, maar ik sta als bedrijf ingeschreven en heb nog niets gezien...

Te vroeg feestgevierd denk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
SCREW GSMSTUNTER!!! Ik zou niet kredietwaardig genoeg zijn... Dat is wel het grootste broodje-aap verhaal OOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb als particulier dat formulier al wel gehad, zou wel heel erg vet zijn als dat zakelijk ook geld *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren eens een reactie van GSMStunter over mijn aanvraag: wij hebben over uw aanvraag bij o2 nod niets gehoord
Waarschijnlijk is O2 dan bezig om redenen te verzinnen om de aanvraag te cancellen. Is ook wel erg slecht dit. 4 maanden wachten om een telefoon abo te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zowaar te horen dat het allemaal nog wel ns goed af zou kunnen gaan lopen. Alleen krijg ik dan waarschijnlijk wel een iPaq 3950 en een andere Nokia. Maar beter iets dan niets :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Oh zijn er nog steeds mensen die niks hebben gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog niks alleen een bericht dat ik ben afgewezen door O2 maar bij O2 zeggen ze dat ze van niks weten en GSMstunter reageert nergens meer op.
Kan iemand nog een goede tip geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog steeds niks gehoord. Ga er morgen maar weer eens achteraan. Wat je allemaal niet moet doen om een telefoonabo te krijgen (en telefoons natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Alle abbo's van gsmstunter zijn in 2003 een heel stuk duurder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat deze topic wel zo'n beetje aan het eind is.
Voor een ieder die zijn abbo's en spullen gehad heeft : congrats !
En diegenen (net als mijzelve) die niets gekregen hebben uiteindelijk,
ook zonder die abbo's van O2 en de bijbehorende glimmers zijn er gelukkig nog veel leuke dingen in deze wereld.
hmmmm, kan trouwens ff niet zo snel wat bedenken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Idd beetje vreemde nieuwe start, ze zijn duurder dan sommige advertenties in de krant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMStunter probeert nog steeds de zaken te regelen met O2. Dit kreeg ik laatst terug van Coen:
wij doen ons best allen wel erg dat je een advocaat nodig hebt om een actie die allang afgerond had moeten zijn afte ronden. Maar het
bedrijf(O2) denkt waarschijnlijk dat dit de beste strategische zet is dat vele klanten van de actie willen afzien, maar de ervaring leert bij ons dat pas 1 iemand van de actie af heeft gezien (vind ik gek gezien de actie). Alleen we beginnen hier binnen het bedrijf een beetje ziek te worden van de langdradige verhalen van O2 die kant nog wal slaan. Nogmaals sorry voor de gang van zaken.
Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel meer van. Aan de andere kant heb ik wel een contract getekend en zou O2 gewoon moeten uitleveren. Nou ja, nog niks betaald, als het ooit nog eens komt zou het mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang gewacht, nooit meer verwacht
en toch gekregen !!!
GSM stunter : bedankt ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn,

Ik vind het niet eerlijk galdang... mail op vrijdag 17 januari van gsmstunter:

=============
Beste mr,

Wij hebben de aanvraag hier liggen.
U heeft 6 sim kaarten van o2 gekregen.
Wij kunnen op het moment nog niet uitleveren omdat wij geen compaq's hebben.
zodra deze weer op voorraad zijn sturen wij de spullen op!

Mvg
==============

anyways, hoop volgende week mn spulletjes te ontvangen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zeer verbaasd dat ik de abbo's nog gekregen heb.
Ik spreek dan ook de hoop uit dat diegene die de spullen nog niet gekregen hebben ook op een prettige manier verrast zullen worden !
Veel sterkte en geduld voor diegenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen augustus heb ik net als velen gebruik gemaakt van de GSMstunter actie. Ik heb een aanvraag gedaan voor 6 abonnementen voor een eenmanszaak met toestel en ipaq. Het bekende verhaal van het kastje en muur volgde daarop, totdat er eind december een nieuwe ontwikkeling kwam.

Ik werd gebeld door GSMstunter met het bericht dat twee abonnementen toegewezen waren. Voor 6 abonnementen zou ik een extra borg moeten betalen van wel 720 Euro. Omdat i toch wel trek had in die ipaq heb ik verder gevraagd wat de voorwaarden van de borg waren. GSMstunter verwees me daarvoor door naar O2 omdat het idee van de borg van hen afkomstig zou zijn. De helpdesk van O2 verwees met terug naar GSMstunter. Die namen dagenlang niet de telefoon op waarna ik de moed verloor.

Een week geleden echter ontving ik de volgende email van GSMstunter:

U heeft te kennen gegeven dat U voor 4 aansluitingen die door O2 niet
goedgekeurd werden een borg wilden betalen van ?720,- . De overige 2
aansluitingen worden gewoon aangesloten.
Bij deze geef ik U de procedure voor borg-betaling. Laat mij even weten
wanneer je de borg betaalt dan kan ik dit mee in de gaten houden.

Borg moet gestort worden op:

Rekeningnummer: 589623834
ABN AMRO Bank te Amsterdam
O2 (Netherlands) B.V.
Onder vermelding van borg en de klantnaam en het klantnummer

De waarborgsom wordt een half jaar of een jaar na ontvangst
terugbetaald aan de klant als er geen achterstallige rekeningen openstaan.
In geval van verlenging van het contract wordt opnieuw bepaald mede
op basis van betaalgedrag of additionele zekerheden vereist zijn.

Met Vriendelijke Groet
GSMstunter
M. Beerens

Overigens had ik nog NIET te kennen gegeven deze borg te betalen. Het staat me tegen om een bedrag over te maken naar een bedrijf zonder dat hierover contractueel iets is vastgelegd. Het lijkt me dat hiervoor een nieuw contract moet worden opgesteld of vergis ik me? Anders sta ik wel zeer zwak. Zijn er meer mensen die dergelijke berichten van GSMstunter hebben ontvangen? Ik het vind het een zeer vreemd nieuw hoofdstuk in dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kreeg ik na bijna 5 maanden een brief van GSMStunter dat de aanvraag was afgewezen. Besloten door O2 en dit gaat volledig buiten GSMStunter om zeggen ze. Nou ja, eindelijk eens duidelijkheid, maar geeft wel weer eens aan hoe knudde het bij O2 gaat. Sommigen krijgen zonder problemen 3 * 9 abo's en anderen kunnen wachten tot de aanvraag op onduidelijke gronden wordt afgewezen.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 10:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Brief heb ik ook gekregen. Ik heb nog het "geluk" dat dit mijn 2e aanvraag was en ik dus in ieder geval één IPAQ ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31
Ik moet eigenlijk wel lachen. Toen GSM Stunter emt de actie begon heb ik 2e hands een Ipaq 3870 gekocht voor 500 euro. Ben nu inmiddels zover dat ik hem alweer heb verkocht voor 450 euro en ik heb nu de nieuwe Ipaq besteld (5450) en hier zitten mensen nog steeds te wachten op hun Ipaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verschil is alleen dat sommige mensen (waaronder ik) wél een gratis (!!!) IPAQ hebben, dus: wie het laatst lacht, etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet op de blaren zitten ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Mensen, de opzegtermijn bij O2 is drie maanden. Mocht je nog een rits O2 Ondernemer abonnementen hebben en hier niets (meer) mee doen, dan wordt het tijd om deze op te zeggen.

Adres:
O2
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam ZO

Faxen kan ook: 020-2003410

Ze sturen standaard binnen een maand een schriftelijke bevestiging. Mocht je de (nog) niet hebben ontvangen, raadpleeg dan de O2 Ondernemer klantenservice: 0800-5555555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
dirkpostma schreef op 22 May 2003 @ 14:57:
Mensen, de opzegtermijn bij O2 is drie maanden. Mocht je nog een rits O2 Ondernemer abonnementen hebben en hier niets (meer) mee doen, dan wordt het tijd om deze op te zeggen.

Adres:
O2
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam ZO

Faxen kan ook: 020-2003410

Ze sturen standaard binnen een maand een schriftelijke bevestiging. Mocht je de (nog) niet hebben ontvangen, raadpleeg dan de O2 Ondernemer klantenservice: 0800-5555555
ohja, bedankt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Txs dirkpostma, kzal het in de gaten houden!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste