n54 power!
Bestaan dieverlengkabels kant-en-klaar? ik heb ze helaas nooit kunnen vinden, en vaak kunnen gebruiken.Misanthropia schreef op 03 november 2002 @ 15:52:
Khad graag een iets langere mobo-stekker eraan gehad, maar das nog altijd te verhelpen door een verlengkabel
Heb jij misschien een linkie?
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ok, dat ging sneller als verwacht:
Groothandel:
http://www.hod-electronics.nl/
Precieze link:
http://www.hod-electronics.nl/voedingskabels.html
Verkoopadressen die op de site staan:
http://www.hod-electronics.nl/verkoopadressen.html
Maar waar die te koop zijn
ik kan je het stuk wel opsturen wat ik er bij mij tussen uit heb gekniptMisanthropia schreef op 03 november 2002 @ 15:52:
Ik heb 1 voeding hier draaien met een VIA Epia 800 eraan als ftp, en t is een mooie stille voeding ook al blaast de 4cm fan goed. Misschien dat ik die over een tijdje naar 7volt soldeer.
Khad graag een iets langere mobo-stekker eraan gehad, maar das nog altijd te verhelpen door een verlengkabel
geweldig! Dan hoef ik em misschien niet eens op 7 volt te gooien, voor men divx bak.Misanthropia schreef op 03 november 2002 @ 15:52:
een verhaal die de voeding zowat de hemel in prijst
heb vanmiddag de 2 10mm leds in de kast geplaatst, heel mooi effect.
1
2
3
4
| 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 |
zijaanzicht van de kast(ja, codestrepen horen erbij
Spacy_: hoe heb jij dat gedaan met die voedingskabels met-de-molexen-in-serie?
ehm, misschien op dezelfde siteSolosmots schreef op 03 november 2002 @ 18:57:
Wat ook wel nice is zijn van die molex stekkers (losse dus) die je aan je voedings kabels kan zetten. Kan je mooi alles op lengte maken, ook ideaal voor een zooi schijven boven elkaar, gewoon met die connectors een 'power-line' maken van boven naar beneden. Mooi strak en geen gekloot met te lange draden.
Maar waar die te koop zijn
Molex KK 2,54mm Connectoren
Molex KK 3,96mm Connectoren
Molex MiniFit Jr Connectoren
Verwijderd
EDIT:
Heeft de grootte niet de kleine zijn zowel voor de female als voor de male €1.60
Ooow, maybe heb ik iets te gauw gekeken maybe maar ik vindt niet iets wat er op lijktdj_tsunami schreef op 03 november 2002 @ 20:21:
[...]
ehm, misschien op dezelfde site
Molex KK 2,54mm Connectoren
Molex KK 3,96mm Connectoren
Molex MiniFit Jr Connectoren

-Ik heb iemand (Peter) die mij aanbood om een zooi lege dozen te komen brengen vrijdag, zodat alles netjes verzonden kan worden. Errug aardig dus
-Seagate HDD's zijn binnen
-Procases worden morgen verwacht bij leverancier, "het zou erg raar lopen als ze er woensdag pas zouden zijn". Dus die hoop ik woensdag bij Maraex op te kunnen halen.
Enterprice_NL: heb jij die voeding nou al binnen?
hehe 1e post nieuwe pagina =P
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Probleem is dat ik ze dan woensdagavond ophaal, ik donderdag pas aan inpakken toe kom, maar dan moet ik nog 2 toetsen leren. Daarnaast heb ik vanaf donderdag geen vervoer meer naar 't postkantoor (20 pakkies op de fiets zie ik niet zitten
eindelijk, dat duurde langRickbv schreef op 04 november 2002 @ 13:46:
Dames:
-Ik heb iemand (Peter) die mij aanbood om een zooi lege dozen te komen brengen vrijdag, zodat alles netjes verzonden kan worden. Errug aardig dus
-Procases worden morgen verwacht bij leverancier, "het zou erg raar lopen als ze er woensdag pas zouden zijn". Dus die hoop ik woensdag bij Maraex op te kunnen halen.

tja jij zoekt tenminste beetje normaal formaat dozen,Rickbv schreef op 04 november 2002 @ 13:46:
Dames:
Enterprice_NL: heb jij die voeding nou al binnen?
dat ging bij de ledjes niet echt op en ik heb er veel meer nodig,
maar ik heb al een oplossing daarvoor gevonden
mooie kleine verzenddoosjes, en iets groteren voor de wat groter bestellingen.
maar wees blij dat je ze allemaal gratis kan regelen
gelukkig zijn kleine doosjes niet duur, maar grote dozen lopen snel op in prijs.

+mbrain heeft zojuist zijn voeding opgehaald!
+cases zijn vanmiddag op de post naar Maraex gegaan!
-daarop heb ik een checklist gestuurd, zodat ik niet onverwacht voor nix morgen naar Cappelle a/d IJssel ga... Maar, het probleem... Mark wist niets van die kleine BTC5100mini toetsenbordjes af

Die mini toetsenborden waren niet op voorraad toen ze 2weken geleden besteld werden, ze zouden wel opgestuurd worden. Nou, das dus mooi nog niet gebeurd... Mark gaat er morgen ochtend gelijk achteraan.
Verwijderd
Dus, misschien is er nog hoop en kan ik het morgen alsnog gaan ophalenHoi Rick,
Thanks!
Zal ik direct doen(vragen of leverancier het gelijk naar mij kan sturen), want anders leveren wij ze wel af naar je toe of wij leveren ze direct naar de klanten.
(rick: misschien issie het vergeten?)Ben van bang van wel en misschien is ie het niet vergeten en
heeft ie ze niet binnen.
Maar Alexander had mij hier niet van op de hoogte gesteld en
ging ervan uit dat dit gewoon nageleverd zou worden en het gewoon
binnen zou komen.
Maar zal morgen direct met de leverancier hier contact voor opnemen
en doen onze uiterste best om dit voor elkaar te krijgen.
Mvg,
Mark A. Barto
nog langer wachtenVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:00:
Tja, het zou ook eens allemaal vlekkeloos verlopen, das het lot van alle inkoopacties: er gaat altijd iets mis. We wachten wel
-de mini toetsenborden worden vanaf leverancier direct naar mij verzonden, dit wordt vandaag gedaan
-als de cases vandaag bij Maraex binnen komen, ga ik alles vanavond ophalen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik neem aan dat m'n cube er ook bij zit?Rickbv schreef op 06 november 2002 @ 15:09:
Guys: de kasten zijn een kwartier geleden binnen gekomen bij Maraex!![]()
WOEI, ik ga het vanavond halen!
webOS all the way!
Verwijderd
Bij de weg over dat leren
Suc6, en je moet niet de hele tijd gaan zitten leren maar je moet ook eens relaxen (en pakjes inpakken net als sinterklaas...)
Huiskamer: reken op dinsdag, want ik kan maandag pas 20 (!) pakkies naar het postkantoor brengen. Over dat leren: ik doe niets anders dan relaxen, ben sinds 10uur vanochtend al aan het PHPscripten, nog niks geleerd... Morgen gaat dat alleen niet lukken, want dan heb ik 2 enorme toetsen

Dus, vrijdag + weekend inpakken -> maandag versturen -> 90% zal het dinsdag hebben gok ik zo. 3 dagen later dan gepland, moet kunnen
Verwijderd
Mocht er nog tijd overzijn is het ook mogelijk om dat wat klaar is met de auto weg te brengen ( ik kom namelijk niet op de fiets

Verwijderd
Ach jaScarp schreef op 06 november 2002 @ 16:30:
Suc6 met je toetsen Rick en iedereen kan wel wachten tot dinsdag neem ik aan.

Als jij het maandag opstuurt dan denk ik dat ik het woensdag wel zou hebben, mooi op tijd, moet toch nog ff bedenken wat voor case ik moet maken (nog steeds geen idee, denk iets met plastic en alu of zo...)
[slijm mode]
BTW scu6 met de toetsen en hoop dat je die net ze goed maakt als je deze IA heb gedaan...
n54 power!
De pics are coming, moment.... (de spanning stijgt ROFFEL ROFFEL)
En daar zijn ze dan:
Het totaal:

Helemaal rechts 5 lowprofile rammetjes in grote doos:

Met voorop de S-Box:

De S-Box in volle glorie (een stuk strakker dan ik dacht!)

De Lite-On DVD met daaronder 3 Procases

De HDD's en normale rammetjes (met rechts nog 3x samsung dvd)

De toetsenbordjes (zeker strakke dingen!)

De EPIA's in een doos:

De 'afvalproducten'

WOEI
[HK-mode]
PICS!!!!! SPECS!!!!!
[/HK-mode]
Verwijderd
Pureoptical: idd, viel me alles mee!
Trouwens, dit bericht wordt getypt op een BTC 5090, en zelfs dat werkt geweldig! Die muis werkt ook nog wel goed, dus ik ben helemaal tevreden
Kan niet wachten
Lekker hoor, weer een Epiatje voor mij daar tussen! Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ermee gaan maken .....
ThaHandy heb je mijn laatste mailtje ontvangen?
Werkt idd goed, ik ben nu (na 3 maanden ofzo) wel gewend geraakt aan die muis
BlackSash je bent dus niet origineel
Ik mis alleen nog een lcdtje
Ah die S-Box is nijsRickbv schreef op 06 november 2002 @ 21:56:
De S-Box in volle glorie (een stuk strakker dan ik dacht!)
[afbeelding]
webOS all the way!
uhm... lethal ... het is nog niet eens uitgeleverd, dus nog geen restproducten
En een nieuwe actie. Ik denk dat het nuttig is om te wachten tot de EPIA-M er is en die in een goede IA te doen.
edit: ik zie daar linksboven op je bed een toetsenbord met ander opschrift liggen, waarschijnlijk is dat 'm
Heb ik ooit gezegd dat het een originele mod was dan?
Lethal: restproducten sowieso niet, iedereen heeft betaald dus ik zal alles op moeten sturen
Scarp: ik weet het, hij ligt apart hier
* Rickbv heeft z'n procase al vol gedouwd, maar das echt priegel werk!
En die fan (alleen CPU) maakt ook nog vrij veel herrie. WinXP is geinstalleerd, dus ik ga ff MBM5 erop zetten om te kijken wat de temp met en zonder fan is.
Je wilt niet weten hoe het gaat zijn om m in die cube in te bouwenRickbv schreef op 07 November 2002 @ 13:12:
Bart_Banaan: ik vind die muis toch wel handig hoor, en ik denk dat je er na een paar dagen wel aan kan wennen?
Lethal: restproducten sowieso niet, iedereen heeft betaald dus ik zal alles op moeten sturen
Scarp: ik weet het, hij ligt apart hierHet is op het bed idd de eerste van links boven.
* Rickbv heeft z'n procase al vol gedouwd, maar das echt priegel werk!
En die fan (alleen CPU) maakt ook nog vrij veel herrie. WinXP is geinstalleerd, dus ik ga ff MBM5 erop zetten om te kijken wat de temp met en zonder fan is.

webOS all the way!
Maar, raad eens wie er hier 20minuten geleden voor de deur stond....
... de Nederlandse Pakket Dienst, en deze gozer kwam het volgende pakketje brengen
3 BTC mini toetsenborden (met bijgeleverd kartonnen matje als opvulling, zie pics

Wat issie klein he...

Yap, toch een stuk kleiner dan die draadloze bordjes...

Dus, alles is binnen, het inpakken kan beginnen
Ik denk het wel dat je er aan went, maar ik gebruik dat ToBo alleen bij de DesignLine Prism, en gebruik dus ook vaak een 'gewone' muis, dus ik wen er niet echt aan...Rickbv schreef op 07 november 2002 @ 13:12:
Bart_Banaan: ik vind die muis toch wel handig hoor, en ik denk dat je er na een paar dagen wel aan kan wennen?
Morgen komt peter-wendy dozen brengen, en hij bood aan om te helpen met inpakken. Alsof dit niet mooi genoeg is, is hij ook nog bereid om het zooitje naar het postkantoor te transporteren. De vraag is echter of we het binnen een uur gefixed krijgen, want hij komt om 15:00 en dan wil ik om 16:00 op het postkantoor staan, anders is die miep niet optijd klaar
Dan nog een paar vraagjes

Ik ben dat bordje en kastje natuurlijk al uitgebreid aan het testen, maar het valt me toch nog een beetje tegen allemaal:
-waar vind ik in godsnaam de temperatuur van de processor?
-die seagate hdd, die maakt als er niet op gewerkt wordt toch een ratelend geluid (HDD led brandt niet), OS = WinXP
-In een poging om hem niet te koelen werd hij behoorlijk warm, ik heb hem toen weer uitgezet omdat ik geen temp kon lezen. Owja, CPU fan maakt zware pokke herrie. Daarom heb ik er nu 1 zo'n fannetje uit zo'n Procase 2688 op gezet, die is iets stiller. Maar hij maakt nog steeds flink lawaai
Nou ja, al met al is 'ie nog niet zo snel fluister stil hoor

Je had het vorige inkoop topic van dit Bordje kunnen volgen, ook daar viel het op dat de proc.fan nogal wat geluid produceerde, en dat passief koelen niet mogelijk is (zelfs niet met die Zalman CU32).
Een goeie oplossing was die van Spyro-the-Dragon, die heeft een 8cm fannetje met een fanduct op de proc gezet, en die fan loopt op 5 volt, dat koelt voldoende en is ultrastil, maar heeft wel een beetje ruimte nodig.
Feit is wel, dat ik onder PC Health in de bios zo snel geen temp kon vinden? Toen had ik idd MBM5 gedownload, maar daar stonden 2 rare input-sensors, waarvan de een 60 graden aangaf, en de andere 1 ofzo. Maar in het geval van 60 was het dus 43 graden?
En ruimte is altijd schaars bij deze projecten natuurlijk
Hmz, zit net een DVD'tje te kijken... Dat gaat ook niet goed met PowerDVD. Maar goed, d'r zullen hier nog wel veel meer van dit soort problemen komen te staan waaruit zoiets zal komen als: gebruiken deze player, dan werkt'ie vlekkeloos. Een ander topic openen?

Ik denk niet dat een nieuw topic nodig is, wat jij noemt is allemaal in het afhandelings topic van het vorige MoBo'tje al besproken.....Rickbv schreef op 08 november 2002 @ 00:03:
Ah, thanksNee, ik wist wel dat passief koelen net wel (mits goed), net niet kon, maar kon niet verder proberen omdat ik geen temperatuur wist.
Feit is wel, dat ik onder PC Health in de bios zo snel geen temp kon vinden? Toen had ik idd MBM5 gedownload, maar daar stonden 2 rare input-sensors, waarvan de een 60 graden aangaf, en de andere 1 ofzo. Maar in het geval van 60 was het dus 43 graden?
En ruimte is altijd schaars bij deze projecten natuurlijk
Hmz, zit net een DVD'tje te kijken... Dat gaat ook niet goed met PowerDVD. Maar goed, d'r zullen hier nog wel veel meer van dit soort problemen komen te staan waaruit zoiets zal komen als: gebruiken deze player, dan werkt'ie vlekkeloos. Een ander topic openen?
Om DVD soepel(er) te laten verlopen moet je al je back-ground services uitschakelen, alle toeters en bellen van XP uitschakelen en hopen dat je DVD niet al te zware scenes heeft, dan is íe het bekijken wel waard. En de nieuwste versies van de spelers is misschien ook aan te raden....
Hermanator heeft zelfs zo'n X-Card speciaal voor het afspelen van zijn DVD's aangeschaft, die was niet tevreden met de DVD afspeelmogelijkheden.
A
Dus ff een poos continue aanlaten staan en dan is ie stil
Op zich kan je tot 18:00 naar het postkantoor! In bijna elke redelijke grote plaats is het postkantoor op vrijdag volgens mij zelfs tot 18:30 open. In Culemborg hebben ze een balie die langer open is voor bedrijvenRickbv schreef op 07 november 2002 @ 23:46:
Ik heb een paar mededelingen, en een paar vragen...
Morgen komt peter-wendy dozen brengen, en hij bood aan om te helpen met inpakken. Alsof dit niet mooi genoeg is, is hij ook nog bereid om het zooitje naar het postkantoor te transporteren. De vraag is echter of we het binnen een uur gefixed krijgen, want hij komt om 15:00 en dan wil ik om 16:00 op het postkantoor staan, anders is die miep niet optijd klaarIk geef dus geen garantie, maar er is een kans dat er zaterdag/maandag al pakketjes geleverd worden...
Je woont toch bij Alphen in de buurt? Daar hebben ze volgens mij wel een redelijk groot postkantoor
webOS all the way!
Owja, Thomas van Dongeren heeft nog veel meer geluk, Peter rijdt persoonlijk langs hem om het pakketje te brengen
We zijn trouwens naar het postkantoor in Ter Aar geweest, dat was helemaal geinig. 20 pakketten moesten er verstuur worden, maar dat postkantoor zit in een klein bakkerijtje... Eerst kon ze er wel om lachen, totdat ik zei dat ze verzekerd moesten worden (en dus moet er ipv een pakket zegel een heel papier met afzender ed op). Ze had er opeens niet zo veel plezier in als eerst
Owja, wil je Track&Tracen, vraag ff naar je code, dan geef ik je die. Ik weet niet of jullie hem morgen al hebben, anders wordt het alsnog maandag/dinsdag
ff een paar piccies:

Scarp: ik zag het ja en ben heel blij het te horen
Ik dacht niet dat ze bezorgen op zaterdag, maar ik zie wel
Trouwens, heb je over die hd gelezen? gewoon wachten een poosje en dan stop ie met dat vage ratelen. Hoort erbij
Laat ik dan maar de eerste tweede zijn die Peter(_wendy) bedanktRickbv schreef op 08 november 2002 @ 17:09:
Een maak mij blij op de vrijdag middag verhaaltje
Ik denk dat het wel maandag bij mij zou zijn. De TGP is niet zo snel is mijn ervaring... Dat track-Trace nummer is btw niet echt handig. Bij mij stond de postbode voor de deur en stond er op de web-pagina nog dat het in Utrecht lag

n54 power!
bedankt Peter(_wendy)Rickbv schreef op 08 November 2002 @ 17:09:
Zo, jullie we mogen Peter(_wendy) wel dankbaar zijn...Alle pakketten zijn ingepakt en liggen nu op't postkantoor
![]()
![]()
we wachten vol spanningff een paar piccies:
[moment]

edit: welk doosje is van mij? heheh
Volgens mij doet TPG op zaterdag wel gewone pakketjes, maar geen rembours meer
webOS all the way!
-wil iedereen die zijn pakketje binnen heeft dit even melden bij mij (email/topic oid), zodra ik weet dat je het pakketje ontvangen hebt, stort ik het geld terug
-zou je dan ook gelijk even de shopsurvey van Maraex in willen vullen? Zij deden dit bij de vorige inkoopactie ook, en ik vind dat zij dit wel verdiend hebben met al dat nazoek werk etc dat ze verricht hebben...
Verdicampo schreef op 08 november 2002 @ 18:18:
Prima, maar waar staat die shopsurvey? of zittie bij de doos in?

+1 Behulpzaam
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
een paar pics van de case die ik gemaakt heb voor het mobotje.
met een fan van een andere IA (thanks PO) in de deksel

case met fanuit

case met fan aan
afmeting 200x220x170
Verwijderd
Toppie RickVB, snelle service en tevreden tweakers hiero in het Noorden....
Verwijderd
OK danBart_Banaan schreef op 09 november 2002 @ 10:02:
Heee, das goed nieuws.... Ik kom er straks ééntje bij je ophalen!!
Toppie RickVB, snelle service en tevreden tweakers hiero in het Noorden....
De postbode kwam 2x langs met een pakketje. 1x was het de postbode zelf, en een keer de pakketdienst
webOS all the way!
ik vind die voeding ook maar schattig hoor!
Rickbv en de anderen: Respect.
webOS all the way!
de bon was wel natgeregend, ik vraag me af hoe die TNTer dat voor elkaar heeft gekregen
Rickbv en Mareax bedankt!!
[ Voor 0% gewijzigd door spacy op 09-11-2002 11:17 . Reden: tiepfout ]
D'r zit toch een backplate bij de epia? Met de goede gaten.Hermanvh schreef op 09 november 2002 @ 10:46:
Hmmz, blijkt dat die EPIA niet in de S-Box past (Backplate is niet goed) Ach dan ga ik wel ff een Dremel pakken en m pas maken
* Scarp heeft overigens nog geen tpg gezien
Ja, maar de backplate is niet vervangbaarScarp schreef op 09 November 2002 @ 12:02:
[...]
D'r zit toch een backplate bij de epia? Met de goede gaten.
* Scarp heeft overigens nog geen tpg gezien
webOS all the way!
* Hermanvh woont in het midden van Nederland (in een klein gehucht bij Culemborg) en hier zijn ze al wel geweestdj_tsunami schreef op 09 november 2002 @ 12:05:
slaan ze het midden van Nederland over ofzowallemaal posts van mensen in het "hoge" noorden die hem al hebben, en ik zit nog met smart te wachten...
webOS all the way!
Verwijderd
Oftewel hij kent me al langer dan vandaag:P
1x Epia, 1x voeding en natuurlijk 2x 256MB.... Eerder dan ik had verwacht eigenlijk......
Btw wat is dat ding eigenlijk klein... wist dat die kleinwas maar zo klein....
n54 power!
Ik zou er niet meer op hopen dat ie vandaag langskomt!Scarp schreef op 09 november 2002 @ 13:05:
hmm.. damn, waar blijft de postbode !
webOS all the way!
Dit topic is gesloten.