Klopt......
woei, nieuwe pagina
woei, nieuwe pagina
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
n54 power!
M'n Oma is een site aan het haken.
Wanneer kan je de spullen bij jou verwachten? (en wanneer bij onsRickbv schreef op 26 oktober 2002 @ 08:20:
Meedoen kan helaas niet meer, de spullen zijn inmiddels besteld.
M'n Oma is een site aan het haken.
Jammer voor je, maar je had ook gewoon over kunnen maken? En d'r komen nog wel meer IA's voor allerlei spul.NielsNL schreef op 27 oktober 2002 @ 00:26:
Mareax als in: info@maraex.com?
Toch bedankt voor de gedane moeite, medetweakers, suc6 met de harde waren...
Maandag maar eens even serieus de Fortis uitkafferen, waarom het [pieperdepiep] zo [pieperdepieeeep] lang moet duren om even online-banking in te stellen, en uitleggen wat ik daardoor misloop...
Rick,
Just a quick note to say we have changed international couriers, and our delivery prices are a lot more competitive.
Cheers,
Ewan
We're pleased to announce that the mini-itx.com online store has, by the simple method of changing its international courier service, reduced its costs dramatically. Typical savings range from 25% to 80% (!!). The store is the way we keep the site running, and though we try not to mix the business side of the site with the erm, pleasure side too much, it's got to be pushed occasionally... So shop now! Buy lots of things!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
ik weet niet of jij € 410,70 (zo duur was ie ongeveer) duur vindtxychix schreef op 28 oktober 2002 @ 06:35:
Er zitten hier een aantal mensen op een nieuwe Inkoop actie te wachten voor een snellere Epia begrijp ik.
ik hoop dat de volgende die een IA houd ook deze
(link naar topic, zie onderaan pagina) kan meenemen
[rml][ CM] Het ideale KLEINE server board[/rml]
voor $220 een VIA met 3*lan onboard en een kassie met externe 60 watt voeding erbij.
da's niet duur lijkt mij ?! toch...
n54 power!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ja ik vraag me dan ook af waneer die wireless keyboard er bij zit,Bolk schreef op 28 oktober 2002 @ 18:40:
Waar kwam dat mini toetsenbord ook al weer vandaan?
Verwijderd
Ik mis m'n cube-caseRickbv schreef op 28 oktober 2002 @ 19:24:
GRRRR, post ik een heel bericht -> weg database server![]()
nog een keer dan:
toetsenborden werden niet genoemd in mail, maar zal ook wel deze week worden.
Ik krijg mails of ik het spul al kan verzenden naar degene die alleen EPIA's besteld hebben... Dat kan eigenlijk niet, en wel hierom:
-ik heb geen eigen vervoer (2x rijden zal daarom niet erg leuk worden gevonden)
-Cappelle a/d IJssel is hier een flink stukkie vandaan, niet iets dat je even in een verloren uurtje doet...
-de planning geeft 9november aan, en waarschijnlijk zal het daarvoor ook nog wel lukken (al ben ik er bang voor: woesdag bij importeur, donderdag hopelijk bij maraex, dan moet ik donderdag/vrijdag naar maraex, opsturen: wordt iets later)
webOS all the way!
maar de IA heeft geen 3*lan.dj_tsunami schreef op 28 oktober 2002 @ 16:00:
[...]
ik weet niet of jij € 410,70 (zo duur was ie ongeveer) duur vindt
voor de rest een leuk bordje, maar klein zal ie niet zijn (naar mijn idee).
edit1: hij is (grof gerekend) 20 x 27,5 centimeter. dus dat valt mee...
edit2: ik zie nu op de site staan dat ie 203 x 146 mm is... toch kleiner dan ik dacht (maar idd niet zo klein als de Epia(reactie op post hieronder
))
xychix schreef op 29 oktober 2002 @ 10:21:
[...]
maar de IA heeft geen 3*lan.
en in dat kassie zit en via epia toch ?
geen verdere uitleg nodigVerdicampo schreef op 28 oktober 2002 @ 20:53:
Huiskamer: er zit al een lan op et mobo, en je kunt er zo nog een kaartje bij prikken. als je een 2-riser koopt, kan je er 2 bij prikken en heb je drie. Wat is je punt.
Misanthropia schreef op 29 oktober 2002 @ 16:15:
heb je ook grotere plaatjes van de voedingen?
Verwijderd
Daarom, maar wat het voordeel van zoŽn dingetje is, dat als je het vertikt om je 1ne pci slot te gebruiken, kun je altijd zoŽn ding kopen en dan heb je 2 x netwerk voor server ofzo...Verdicampo schreef op 28 oktober 2002 @ 20:53:
Huiskamer: er zit al een lan op et mobo, en je kunt er zo nog een kaartje bij prikken. als je een 2-riser koopt, kan je er 2 bij prikken en heb je drie. Wat is je punt.
Rickbv: goed werk!
Verwijderd
IDDMisanthropia schreef op 29 oktober 2002 @ 17:49:
ik denk dat niemand over da krantenpapier zal klagen. Dat is ook goed materiaal om mee op te vullen. Gebruik t zelf ook altijd.
Met een riser heb je 2 pci sloten.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:50:
[...]
Daarom, maar wat het voordeel van zoŽn dingetje is, dat als je het vertikt om je 1ne pci slot te gebruiken, kun je altijd zoŽn ding kopen en dan heb je 2 x netwerk voor server ofzo...
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
rare prijs hoor,dj_tsunami schreef op 30 oktober 2002 @ 16:19:
voor wie nog een compleet systeem wil hebben: VIA EPIA C3 800 met Procase 2677 (compleet)
ja, ik vond hem ook best goedkoop...spacy_ schreef op 30 oktober 2002 @ 16:36:
[...]
rare prijs hoor,
gezien sommige onderdelen is deze pc nog nouwelijks verouderd, dus maakt die verkoper hier best wel verlies op, of er zit een raar addertje onder het gras
even een kleine aanpassingMisanthropia schreef op 30 oktober 2002 @ 17:03:
zo'n procase is makkelijk mee te nemen. (hiermee wil ik NIET de verkoper beschuldigen van diefstal)
Verwijderd
en waneer kan je nu die epiaŽs versturen dan...Rickbv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:04:
update
Er zijn vandaag 4 pakketjes verstuurd, de kosten bedragen 26/4 = 6,50.
Mail van Mark gekregen (Alexander is in't buitenland):
-nog geen samsung dvd binnen -> wordt morgen aldus leverancier
-seagate's zijn binnen bij leverancier -> betaald -> komen (eigen schatting) denk ik vrijdag/maandag binnen
-minicube en slimline cdrom freetech binnen
Verdicampo: het is 1 zwarte procase, dus of van mij of van efwee. Maar zoals je al kunt zien, het zou waarschijnlijk pas eind van de week, begin volgende week worden voordat ik er heen zou gaan. Het zijn dus hoogstens een paar daagjes...
ik kan niet wachten tot ie hier op m'n deurmat ligtRickbv schreef op 30 oktober 2002 @ 23:04:
update
Mail van Mark gekregen (Alexander is in't buitenland):
-nog geen samsung dvd binnen -> wordt morgen aldus leverancier
-seagate's zijn binnen bij leverancier -> betaald -> komen (eigen schatting) denk ik vrijdag/maandag binnen
-minicube en slimline cdrom freetech binnen
Verwijderd
Thnx! Wel jammer dat het zolang moet duren... ik heb de bases voor me kast al af...Scarp schreef op 31 oktober 2002 @ 17:06:
Huiskamer, kijk ff stukje naar boven. Volgende week (donderdag) gaat Rick het spul ophalen bij mareax en dan in het weekend spul inpakken en maandag versturen, dus nog ff geduld.
zijn die buiten IA's om ook in nl te krijgen ?? en mooie kasten ZONDER Coolers ??Scarp schreef op 01 november 2002 @ 09:44:
Gewone EPIA C3-800 board heeft 2 IDE aansluitingen, met in totaal 4 channels dacht ik. Dus gewoon normale IDE hd's en cdrom spelers kunnen erop.
Dat board wat jij bedoelt had ik inderdaad zien staan. Is meer als een laptop mobo, dus met speciale cdrom en hd aansluitingen. Dan moet je er een converter voor zien te vinden.
Overigens.... koop een gewoon epia boardje en doe er via een riser 2 netwerkkaartjes in, dan ben je net zo goedkoop uit denk ik.
mobo = 130, 2 netwerk kaartjes = 20, riser = 30. Totaal zo'n 180 euro. En een echt epia board is kleiner dan die in je ia (17x17 is de via epia).
maar als ik eenScarp schreef op 01 november 2002 @ 10:38:
Volgens mij is alles wel los te koop in winkels. Kijk eens op Pricewatch voor de Via EPIA C3-800 en de 5000 (de passief gekoelde versie). Die cubid kastjes die hier in de IA zijn, staan ook op pricewatch. Uiteraard kan je vast ook wel de leverancier van deze IA eens mailen hierover.
Huiskamer: basis, niet bases
mjah, klopt eigenlijk wel, maar ik wilde ook een epia om bij me stereo/tv neer te zetten. Die in je IA heeft geen svideo dacht ik. Voor mij is het dus nu goedkoper om er een riser in te zetten en nog een nic.xychix schreef op 01 november 2002 @ 11:11:
[...]
maar als ik een
mobo, riser, procase met passieve voeding, en 2 NIC's uit de IA dan ben ik aardig duurder uit.
en past een riser in een Procase ?? geloof het niet .. zo'n Cube heeft toch een fan in de voeding ?
er liep een IA voor deze convertors, maar die is gisteren afgelopenScarp schreef op 01 november 2002 @ 09:44:
Dat board wat jij bedoelt had ik inderdaad zien staan. Is meer als een laptop mobo, dus met speciale cdrom en hd aansluitingen. Dan moet je er een converter voor zien te vinden.
[ Voor 0% gewijzigd door Rickbv op 03-11-2002 15:02 . Reden: typo ]
Zag hetRickbv schreef op 03 november 2002 @ 15:17:
Ik weet van 2 mensen (Misanthropia en DjGeRo) dat zij de voeding inmiddels in huis hebben. Ik heb deze mensen een email gestuurd met daarin een documentje met alle kosten etc. Het geld dat overbleef heb ik nu weer overgemaakt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq